آیت الله طباطبایی: وزیر زن مرتب با مردان سروکار دارد و نمی تواند جنبه های دینی را رعایت کند

آیت الله طباطبایی: وزیر زن مرتب با مردان سروکار دارد
و نمی تواند جنبه های دینی را رعایت کند

آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد از توجیهات رئیس جمهور برای انتخاب وزیر زن انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از اصفهان امام جمعه اصفهان در خطبه های نمازجمعه این هفته اصفهان اظهار داشت : به نظر من مجلس باید به برخی از وزرای پیشنهادی احمدی نژاد رای ندهد. وی افزود : انتظار می رود توجیهات رئیس جمهور و نکاتی که وی در مورد وزیران زن ارائه کرد مورد توجه مجلس قرار نگیرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه قطعا نیت رئیس جمهور خدمت به مردم است ادامه داد : اما باید از همه جهات اسلام را رعایت کرد زیرا قطعا زنی که وزیر شود باید بطور مرتب با مردان و معاونان خود در ارتباط باشد و نمی تواند جنبه های دینی را به طور کامل رعایت کند.

sosol - ایران - نیشابور
برو بمیر نفهم
شنبه 31 مرداد 1388

jigili - ایران - تهران
این عمامه به سرا چرا قیافه هاشون مثل قاتلا می مونه؟
شنبه 31 مرداد 1388

قانون جنگل - المان - کلن
بابا جان جوری باید گفت ما عاجمها این عربها را نمیخواهیم ایران عجم مال مردم عجم هست حاله هی تصمیم می گیرند این درسته این غلط هست بابا خبر مرگتان برید گم شید با اون گوش کرتون .درد بلای هر جه عجمه بخوره تو جگر شما احمقها. من کوجک خوزستان های خودمان هستم که تنها عربهای با شرفی هستن تو تمام عربها.
شنبه 31 مرداد 1388

paria_e - بلزیک - بروکسل
درست گفته . چون زنه مسلمان که جز ادمها حساب نمیشه فقط یه وسیله سرگرمیه برای مرهای شهوتران مسلمان که اگر زنها را بدون حجاب ببینند نمیتونند شهوتشونو کنترل کنند درست مثل حیوانات که تا جنس ماده رو میبینند......
شنبه 31 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
گور بابای خودتان دینتان که ارزشهایش از کمر به پائین است شرم کنید دراکولاهای این دین پر ازجهالت و جنایت...اکنون است که عمال این دین در این سایت با نوشتن سوره و ایه در صدد ماله کشی این دین ننگین بر می ایند.
شنبه 31 مرداد 1388

tiam_asal - ایران - اهواز
بابا چی کار دارید مانع حال و هول دیگران میشین. ریس جمهور منتخب دوست داره در همه حال (حال)کنه. شما زورتون میاد.
شنبه 31 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
این ....های ایت الله ها چند قرن می خواهند زندگی کنند.بس است بروید به بهشت 72 هوری.و قیلمانها.که یکی از ارزوهای شما.....است.بمیرید و مردم بتوانند نفس بکشند.
شنبه 31 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
خنگ خدا بدون وزارت هم می شه هر اتفاقی بیفته - مثلا الان خیلی جنبه های دین کامل انجام می شه ؟؟؟ برو بابا خدا خیرت بده خودتو زدی به خریت اینم گفتی که مبادا لال و نگفته بمیری -
شنبه 31 مرداد 1388

7-aseman - اتریش - وین
"طائب" بعد از تجاوز به ترانه موسوی. فتوای قتل و آتش زدن او را می دهد!. مسئولین منتشر کننده "پیک نت
شنبه 31 مرداد 1388

bardia.kaviani - سوییس - زوریخ
گ.....ه خوری نکن
شنبه 31 مرداد 1388

سیاوش ایرانی - ایرانی - ایرانی
تو رو خدا مملکت رو ببینید. این روضه خون هم برای مجلس تعیین تکلیف میکنه. در همچین مجلسی رو باید گل گرفت و نماینده هاش رو هم باید بست به گاری
شنبه 31 مرداد 1388

arian1 - ایران - ابادان
این موجود عقب افتاده وفاسدجنایات وقتل وغارت وتجاوز بسیجیها وپاسداران به مردم را گناه نمیدارد و از نظر او جنبه های دینی جنایات رژیم با دین اسلام مطابقت دارد اما وزارت زنان نمی تواند داشته باشد. بس کن حاجی احمق اخر نفهمی و احمق بودن هم اندازه دارد.
شنبه 31 مرداد 1388

7-aseman - اتریش - وین
حاج اقا تبارک الله . ناراحت نشید اقا محمود میخواند همجنسگرایی راجایگزین دین قرار بدند و مثل هلو تولید کنند
شنبه 31 مرداد 1388

METRADAT - انگلستان - لیدز
عجب....ایت الله تناسلی نماینده ولی فقیه در خشتک چه تفسیر جالبی . از شرع اسهال کرده.
شنبه 31 مرداد 1388

7-aseman - اتریش - وین
"طائب" بعد از تجاوز به ترانه موسوی . فتوای قتل و آتش زدن او را می دهد!. مسئولین منتشر کننده "پیک نت......... با خوندن این خبر معلوم میشه برادر شوهر ترانه موسوی اقای شاهمرادی باجناق اقای طاپب کلاهشون را بندازند بالاتر که ناموسشون را به خاطر قدرت فروختند . به خاطر نظر داشتنهای فامیلی که اقای طاپب چشمشون زن برادر اقای شاهمرادی ترانه موسوی که در کانادا هستند را گرفته بوده که متاسفانه دختر معصوم ترانه موسوی قربانی این متجاوزان میشه .اقای شاهمرادی با باجناقتون طاپب برید ریشتون را بتراشید و سرتون را لای لجن کنید با این نمایشهای مسخرتون توی تلویزیون . و بدونید ناحقگو زود به سزای اعمالش میرسه و صد برابر جواب باید پس بده......نامه مهدی کروبی به برادرشوهر ترانه موسوی .. جزییات کامل. با تشکر از سایت ایرانیان انگلستان اگر امکان هست متن کامل خبر را در سایت درج کنید......"طائب" بعد از تجاوز به ترانه موسوی . فتوای قتل و آتش زدن او را می دهد!......
شنبه 31 مرداد 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
همیشه افکارشون منحرف مباشد و چطور می خواهند و میتوانند راهنمایی کنند.
شنبه 31 مرداد 1388

پیامبر عشق - ایران - تهران
این کثافتهای جنایتکار هیچ اعتراضی به تجاوز زنان و دختران در زندانها نمی کنند و آنرا شرعی می دانند و فتوای آنرا می دهند اما حضور یک زن آنهم از زنان خودشان در پست وزارت به یاد مساپل شرعی می افتند. کثیف تر از این جنایتکاران در کجای تاریخ وجود داشته است. آنها البته از رزم و حماسه دلاورانه زنان در عرصه های مختلف به هراس افتاده اند. و مشخص است که کجایشان می سوزد.
شنبه 31 مرداد 1388

dannni - سوئد - استکهلم
این اقا جوری حرف میزند انگار قراره خانمها با اقایون باهم به حموم برند
شنبه 31 مرداد 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
اشغال کثافت. مرگ بر دیکتاتورررررررررررررر
شنبه 31 مرداد 1388

bidin - ایران - ارومیه
این لینک رو ببینید تا بیشتر با افکار این فسیلها اشنا بشین. https://www.youtube.com/watch?v=j1nvgysHDcc
شنبه 31 مرداد 1388

persian_diamond - ایران - تهران
بابا اینها انگار از پشت کوه اومدن ! الان مگه توی اداره های ما زنها با مردها همکار نیستن اینا فکر کردن عهد شاه وزوزکه!!ولی من خیلی خوشحال میشم که این وزیرهای زن رای نیارن چون ا.ن فقط میخواهد مردم و باهاش فریب بده کابینه کودتا لیاقت این چیزها رو نداره.
شنبه 31 مرداد 1388

negin1824 - ایران - تهران
ولایت مطلقه عین شرک است خدای ما یکی است اینها اصل و اساس ادیان الهی از اسلام گرفته تا یهود و ...را انکار کرده اند
شنبه 31 مرداد 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
یعنی اینکه جون مرتب با مردها سر و کار داره بالاخره مجبور میشه به یکیشون چراغ سبز نشون بده ، آره ؟! چه گوساله هایی اسم آیت الله و غیره بخودشون دادن !
شنبه 31 مرداد 1388

فریدون رخشان - ایران - تهران
این حرفها جایگاهی در فقه اسلامی ندارد و زن هم می تواند وزیر شود. همانطور که حضرت زینب سفیر کربلا شد همانطور که حضرت معصومه مبلغ اسلام شد. الان نسبت جمعیت تحصیل کرده دختران بیش از پسران است چرا جامعه زنان کشور در کابینه وزیر نداشته باشند!! حالا باید کوشید که از جامعه زنان کشور فردی که لایق تر است را معرفی و انتخاب کرد.
شنبه 31 مرداد 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
کی کشور ما از شر حکومت این ملاها رها میشود؟ دین اینها مهمترین بحث و دستوراتش درباره مسائل زناشویی و روابط زن و مرد و چیزهایی که باعث تحریک مرد میشود و چگونگی روابط زناشویی و ساعت و زمان آن و چگونگی ساختن بچه و .. این دین نیست بلکه هندبوک مسائل جنسی است و تنها چیزی که در مغز کوچک ملاها دور میزند س.ک.س است. یکی نیست به این فسیل داغان بگه این زنهایی که برای وزارت!!! پیشنهاد شده اند چه زیبایی دارند که باعث تحریک!!! مردان بیمار جنسی و هیز جمهوری اسلامی شوند؟ این روانی غصه دیگری ندارد به جز اینکه نگران تحریک حنسی و نعوذ مردان دیگر باشد به احتمال زیاد خودش به شدت در این رابطه مشکل دارد.
شنبه 31 مرداد 1388

borzoopersia - انگلیس - بیرمنگهام
خفه شو سگ پیر و خرفت خفه شو دراز گوش بی پدر. مگر تو ایران زنها آدم نیستند و فقط بازیچه هوسرانی یک مشت دله همانند تو و امثال تو کثافتها هستند. آخ کی باشه ریش کثیفت را بگیرم و سرت را گوش تا گوش ببرم. گرچه از احمقی نژاد و جمهوری منحوس اسلامی بیزارم ولی از زنهای هم میهنم دفاع میکنم. زنده باد شیر زنان ایران زمین. زنده باد ایران پاینده باد ایرانی.
شنبه 31 مرداد 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
اولا آخوندی که جای داغ مهر و قاشق نداشته باشه ...آخوندک است . دوما تو صغری خوش دست و فاطی کوماندو و زینب چار سبیل میگی زن ؟؟ قربون عایشه برم که بعد از یه تریپ به سانفرانسیسکو یه شبه ام المومنین شد!!؟
شنبه 31 مرداد 1388

ADNAN SHENSES - تورکیه - ایستانبول
کافر همه را به کیش مادر خود پندارد . لووووووول
شنبه 31 مرداد 1388

black chador - امریکا - ولدن
حرفش درسته زن در اسلم به اندازه پشگل بز هم ارزش نداره. اخه یک زن وزیر که نصف مغز مردی که چایی میاره مغز داره چطور میتونهبه کاومنهای مردش دستور بده. یا ایران یک کشور با دولت اسلامی هست یا نیست. اگر هست باید قوانین اسلام را رعایت کنند. چطور طبق قانون اسلام یک زن در ایران نمیتونه قاضی باشه؟ پس وزیر هم نمیتونه باشه. یک زن ایرانی باید اول تصمیم بگیره که ایا یک مسلمان هست یا یک انسان. نمیتونه هر دو باشه چون طبق قوانین اسلامی یک زن حقوق انسانی ندارد.
شنبه 31 مرداد 1388

black chador - امریکا - ولدن
فریدون رخشان - ایران - تهران. میشه لطف کنی و برای ما توضیح بدید که چرا در اسلام یک زن نمیتونه قاضی بشه و قضاوت کنه؟
شنبه 31 مرداد 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
بابا همین سختگیریها رو کردید که ا.ن رو اورده به هلو و شفتالو و همجنسگرایی ؛مشایی که نسخه شو پیچیدید، این ابجی خانم ها هم هنوز لنگ در هوا هستند،بشرطی لنکرانی رو که برا روز مبادا گذاشته بود رو هم زیرابش رو بزنید!
شنبه 31 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
arashbehdin - امریکا - اتلانتا . ممکنه نظر خودتان را در مورد دینی که ملت ایران را به 4 طبقه ((شاهزادگان))((موبدان))((دبیران))((دهقانان)) تقسیم کرد بفرمایید؟. black chador - امریکا - ولدن. میشه اول لطف کنی و برای ما توضیح بدی طبق چه منبعی گفتی در اسلام زن نمیتونه قاضی بشه؟
یکشنبه 1 شهریور 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
نفرین خدا بر خامنه ای احمدی نژاد و دار دسته متجر عقب افتادشان باد
یکشنبه 1 شهریور 1388

black chador - امریکا - ولدن
bluestar - ایران - تهران. طبق منبع اخوندی ایران که بعد از اانقلاب اسهالیشون تمامه قاضی های زن را برکنار کردند. جنابعالی در ایران چند تا قاضی زن میشناسی. طبق قوانین اسلام چون شهادت یک زن کافی نیست یک زن نمیتونه قاضی باشه.
یکشنبه 1 شهریور 1388

فریدون رخشان - ایران - تهران
black chador - امریکا - ولدن .چادر مشگی سلام نمی دانم انگیزه شما از این سوال چیست! ولی این را بگویم که 1-در قرن جدید اگر روزنه ای برای حضور زنان در عرصه های مختلف سیاسی فرهنگی اقتصادی قضایی و .. باز شد باید از آن استقبال کنیم نه اینکه با مطرح کردن سوالات مختلف آن را هوا کنیم و زیر سوال ببریم .2- با توجه به روحیات و خلق و خوی زنان برخی جایگاهها نیازمند افرادی هست که رای آنها نباید تحت تاثیر روحیات لطیف آنها قرار گیرد و با علم خود حق را جاری کنند .(خداوند به زنان بدلیل مادر شدن روحیات و اخلاقی عطا فرموده که مردان آن روحیه را ندارند ) (نه اینکه نمی توانند بلکه مردان بهتر تصمیم می گیرند تا زنان همانطور که یک زن بهتر از یک مرد بچه داری می کند)
یکشنبه 1 شهریور 1388

amo danial - نروژ - اسلو
در اسلام جایگاه زن در رختخواب برای ارضا کردن مرد است. همانگونه که در حرمسرای پیامبر زنانش میکردند. محمد باقر مجلسی در کتاب حیات القلوب مینوسد. هر زمانی که پیامبر قصد ازدواج با زنی را داشت زنی را میفرستاد تا بدن نامزدش را ازمایش کند . و به او دستور میداد تا قوزکهای پای ان زن را ببیند ایا پر گوشت هستند یا نه. زیرا محمد معتقد بود که اگر قوزکها پر گوشت باشند نشانه انست که تمام بدن پرگوشت است. و به نقل از مجلسی رویهمرفته از چهل و یک نفر زن نام برده شده که به صورت عقد دائم و یا صیغه داشته.
یکشنبه 1 شهریور 1388

black chador - امریکا - ولدن
فریدون رخشان - ایران - تهران . سلام به شما. انگیزه اصلی من به این سوال اینه که ثابت کنم که دین اسلام احتیاج بهتغیرات اصلی داره و اولین تغیرش بای جداشودنش از دولت هست.جای دین توی مسجد هست نه در ادارات دولت. دلیل دوم شما متاسفانه خیلی مسخره هست چون ثابت میکنه که زنهای مسلمان نمیتونند مثل بقیه زنهای دنیا احساساتشون را کنترل کنند.
یکشنبه 1 شهریور 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
فریدون رخشان - ایران - تهران. نه به نامت، و نه به اندیشه هایت که همه رو از تازی نامه یاد گرفتی. هرچه که گفتی در مورد مسلمانها هست نه شیر زنان و شیر مردان آریایی. اگر مسلمونی، بهتره نام عبدالله را بر روی خود بگزاری. اگر نیستی پس همانند یک ایرانی اندیشه کن.
یکشنبه 1 شهریور 1388

paria_e - بلزیک - بروکسل
black chador - امریکا - ولدن . ممنون از کامنتهای خوبتون .به امید روزی که ریشه جهل و نادانی از ایران کنده بشه .
یکشنبه 1 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
black chador - امریکا - ولدن ((طبق منبع اخوندی...)) خدا رو شکر که منبعت رو معرفی کردی تا بدونیم از چه قماشی هستی.
دوشنبه 2 شهریور 1388

black chador - امریکا - ولدن
bluestar - ایران - تهران . اگر دروغ میگم ثابت کن با دادن دوتا اسم زن قاضی در ایران. ایران الان یک منبع اخوندی خیلی قوی هست اگر دوست نداری عوضش کنید.
دوشنبه 2 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.