هفته سوم لیگ برتر: نخستین پیروزی پرسپولیس با کرانچار

هفته سوم لیگ برتر: نخستین پیروزی پرسپولیس با کرانچار

یک گل دیرهنگام با ضربه هادی نوروزی باعث برتری دو بر یک پرسپولیس بر پاس در همدان شد و این تیم را در لیگ برتر فوتبال ایران پنج امتیازی کرد.

این نخستین مسابقه از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس بود. بعد از این مسابقه دو تیم استقلال اهواز و مس کرمان در ورزشگاه تختی اهواز به میدان رفتند. هفت مسابقه دیگر هفته در روز جمعه سی ام مرداد انجام می شود.

در ورزشگاه خالی از تماشاگر همدان مسابقه در نیمه نخست بدون گل پایان یافت. اما در دقیقه ۵۱ هادی اصغری به پاس برتری داد و تا پانزده دقیقه به پایان مسابقه این برتری برای سبزپوشان پاس حفظ شد. اما در دقیقه ۷۵ ضربه آزاد تماشایی محمد پروین تازه نفس از حدود ۲۵ متری در گوشه دروازه جای گرفت و نتیجه را برابر کرد. در دقیقه ۸۹ با نفوذ المیترا، بازیکن برزیلی، تا خط کرنر از جناح راست و ارسال پاس دقیق به هادی نوروزی به گل پیروزی دیرهنگام پرسپولیس انجامید.

دروازه دو تیم در نیمه نخست یک بار تهدید شد و در حالی که پرسپولیس تنها کاپیتان کریم باقری را به عنوان یک مهره بازی ساز و اثر گذار داشت، پاس با مربیگری علیرضا منصوریان کم تجریه نتوانست از ضعف دفاعی پرسپولیس تا اندازه گلزنی سود ببرد.

پرسپولیس با این پیروزی تا پیش از رقابتهای بعدی با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم استیل آذین تهران شش امتیازی و پیشتاز، در رده دوم قرار گرفت. اما جایگاه این تیم چندان محکم نیست و تیمهای پیروز چهار امتیازی می توانند بر سرخپوشان برتری یابند. پاس با این شکست در امتیاز یک باقی ماند تا در ته جدول رده بندی لیگ این فصل باقی بماند.

وقتی پاس از دفاع ضعیف پرسپولیس نهایت استفاده را برد تا با هنرنمایی هادی اصغری گل بزند، این تصور پیش آمد تا از یک سو پاس در آستانه نخستین پیروزی این فصل باشد و از سوی دیگر کرانجار کروآت در بدو شروع کار در پرسپولیس برای ترک صندلی داغ مربیگری در تنگنا قرار گیرد.

پرسپولیس با این بازیکنان به میدان رفت: میثاق معمار زاده، شیث رضایی(از نیمه دوم حمیدرضا علی عسگر)، سپهر حیدری، مجتبی زارعی(از دقیقه۶۱ وسلی آلمیترا)، جلال اکبری، مجتبی شیری، کریم باقری (کاپیتان)، حسین بادامکی، میثم بائو، هادی نوروزی و تیاگو(از دقیقه ۶۳ محمد پروین).
سرمربی: زلاتکو کرانچار

به گزارش خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی با تغییر این محل این مسابقه از ورزشگاه مرکز شهر همدان در ورزشگاهی در فاصله پنج کیلومتری این شهر خبرنگاران تهدید کرده بودند که اگر امکانات فراهم نشود گفت وگوی پس از مسابقه را تحریم خواهند گرد.

دوربین تلویزیونی هرگاه روی سکوها رفت، آن را خالی از تماشاگر نشان داد و صدای تماشاگران اندک در این بازی نیز تقریبا محو شده بود.

علیرضا دادا - امارات - دبی
این تازه اولشه داداش......فقط پرسپولیس......فقط پرسپولیس.
جمعه 30 مرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
تبریک میگم به تمام بر و بچه های پرسپولیسی.ایوالله.
جمعه 30 مرداد 1388

dannni - سوئد - استکهلم
اولا هدفشون تماشاگر کم بره ورزشکاها چون میترسن بعد این پرسپولیس که مادیدیم هیچ بخار و هیچ نشونه ای از لیگ برتری نداره نشون میده تماشگران همدانی میترسن برن ورزشکاه
جمعه 30 مرداد 1388

karimegol - ایران - شیراز
ایول به پرسپولیس همیشه بازنده
شنبه 31 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
حالا حالاها آبی گرم نمیشه ازش
یکشنبه 1 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.