فال روز جمعه ۲۱ آگوست - ۳۰ مرداد

فال روز جمعه 21 آگوست - 30 مرداد

فروردین

جوانان باید کمی به خود آیند و اطراف خود را ببینند. متولدین این ماه بهترین دوست و رفیق را پیدا خواهند کرد به ویژه اگر دوست جدیدشان متولد یکی از ماههای نیمه اول سال باشد و اگر متولد اردیبهشت باشد که دیگر خیلی بهتر.

اردیبهشت

نگرانی که بابت مشکلات یکی از دوستانتان دارید به مرور زمان برطرف خواهد شد. در اطراف شما چشمانی هستند که مواظب اعمال و رفتارتان هستند و از شما غافل نمیشوند .زوجها باید در این نیمه حتی الامکان سکوت و آرامش را در خانه حکمفرما سازند و از جدل با یکدیگر بپرهیزند.

خرداد

متولدین این ماه هدیه ای غیر منتظره دریافت می کنند که میتواند به شکل نقدی باشد. شراکت و سرمایه گذاری برای متولدین این ماه بسیار خوشایند خواهد بود، نتیجه آن در بلند مدت مشخص می شود و باید صبور باشند.

تیر

جوانان متولد این ماه به خصوص دوشیزه ها نباید افسرده باشند. باید سعی کنند کارهای مثبت انجام دهند. کاهش تع خواستگارها و متقاضیان ازدواج برای متولدین این ماه ناشی از همان افسردگی مردان جوان است. اینها مثل زنجیر به هم پیوسته است. بنابراین اگر دوشیزه ها خوشحال و شاد باشند، خواستگارها هم جرات و اعتماد به نفس خواهند یافت.

مرداد

اگر مجرد هستید این روزها فرصتی است با به ماجراجویی و خطر کردن بپردازید. همچنان به دنبال تجربه جدیدی خواهید بود ولی هرگز از جستجو برای یافتن زیبایی های وجودی همسر و یا عزیزانتان دست نمیکشید.

شهریور

متولدین این ماه نباید اجازه بدهند احساس کینه نسبت به بعضی آدمها در وجودشان ریشه بگیرد و یا اصولا" دلخوری و ناراحتیهایشان در رفتار و کردار اجتماعیشان اثر بگذارد. چرا که اینگونه مسائل گاه چنان عمیق میشود که بروی زندگی و کار و روابط با اطرافیان تاثیری منفی برجای میگذارد.

مهر

بسیاری از متولدین این ماه بدلیل اقدامات و حوادث گذشته زندگی خود دچار نوعی پشیمانی و سرخوردگی هستند، در حالیکه بسیاری از آن روی ها، این گروه نقشی نداشتند. در زندگی زناشویی زوجها بهتر است گاه از لجبازی و بگومگوها دست بکشند، چون همین اخلاق سبب بهم ریختگی زندگیشان میشود.

آبان

برای معدودی از متاهلین با وجود عشق شدید به بچه، بن بست عقیم بودن پیش آمده که برخلاف تصورشان شانس بسیاری برای این مسئله وجود دارد و نباید بکلی ناامید شوند. امروز روزیست که باید بیشتر به فکر سلامت خود باشید.

آذر

توانایی بزرگ و حتی شگفت انگیزی در وجود شما، آن هم به گونه ای ذاتی، نهاده شده است. شما میتوانید روی آدمها، تاثیر فوق العاده ای بگذارید و در این حال، طرف مقابل، به دشواری قادر خواهد بود، رو در روی شما بایستد.

دی

احساس میکنید که بار مسئولیت شما را فرسوده کرده. در حالیکه اینطور نیست. اینقدر اوضاع را سخت نگیرید. چند خبر خوش خواهید شنید. به ع هفت توجه مخصوص داشته باشید .

بهمن

برای پیشبرد اهدافتان بدون تردید به مشورت نیاز دارید. به ویژه این که یکی دو مشکل مالی کوچک در مسیر شما وجود دارد که بزودی برطرف خواهد شد. امروز خبر خوشی از راه دور به شما میرسد.

اسفند

برای متولدین این ماه فهمیدن و درک کردن آدم ها زیاد مشکل نیست چرا که اغلب دارای حس ششم قوی هستند و گاه همین حس به آنها یاری میدهد تا از حوادث و بلایا بدور باشند. نگاهی به زندگی زناشویی متولدین این ماه خبر میدهد که آنها با همین امتیازات در انتخاب همسر معمولا دچار اشتباه نمیشوند ولی گاه بدلیل احساسات و قلب پاک و رئوف دچار اشتباه نیز میشوند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.