ارغوان رضایی نفر اول جهان را شکست داد

ارغوان رضایی نفر اول جهان را شکست داد

ارغوان رضایی در مسابقات تنیس آزاد فرانسه شکست سختی از سافینا خورده بود

ارغوان رضایی، تنیس باز ایرانی الاصل فرانسوی، چهارشنبه شب و در مرحله دوم مسابقات تنیس جام راحرز در تورنتو، موفق شد دینارا سافینا، تنیس باز شماره یک زنان جهان را شکست دهد.

در این بازی ارغوان رضایی، با نتیجه دو بر یک (۶-۴، ۲-۶ و ۶-۳) سافینای روس را شکست داد تا به دور سوم این تورنمنت ۲ میلیون دلاری صعود کند.

ارغوان رضایی چند ماه پیش در مرحله چهارم مسابقات تنیس آزاد فرانسه در مقابل دینارا سافینا شکست سختی خورده بود (۶-۰ و ۶-۱).

ارغوان رضایی در مسابقات تنیس ویمبلدون، که چند ماه پیش در لندن برگزار شد، در دور دوم مغلوب النا دیمنتیوا، تنیس باز شماره ۴ جهان شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در دیگر بازی های مهم مرحله دوم تنیس تورنتو، ونوس ویلیامز، بخت شماره ۳ قهرمانی این مسابقات، به کاترینا بوندارنکو از اوکراین باخت و حذف شد.

سرنا ویلیامز، بخت شماره ۲ قهرمانی این بازی ها، ماریا شاراپووا، النا دیمنتیوا و یلنا یانکوویچ دیگر تنیس بازان مشهوری بودند که در مرحله دوم حریفان خود را شکست دادند و به دور سوم صعود کردند.

mhs - ایران - رشت
ایول... خاک بر سر محمود کوتوله .. چه ربطی داشت؟!! در هرصورت خاک برسرش.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

mohammad.moein - انگلستان - لندن
خوب یه دست بند سبزی چیزی می بست.....
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
موفق باشید با امید پیروزیهای باشکوهتر. جمعه در مقابل اوین و ورزشگاه آزادی/شنبه اعتصاب. این اعلامیه از سوی فعالین داخل کشور برای سایت ارسال شده است. برنامه های جاری جنبش سبز: جمعه 30 مرداد ساعت 11 صبح مقابل زندان اوین به عنوان پشتیبانی از زندانیان سیاسی . جمعه 30 مرداد ساعت 5 عصر ورزشگاه آزادی 100000 نفر سبزپوش: شوک سبز ...... اعتصاب سراسری در ایران روز شنبه 31 مرداد در این روز عدم مراجعه به ادارات دولتی، مالی و نهادهای وابسته.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

rezanl - هلند - امستردام
از اینکه تنیسشو به احمدی نژاد داد خوشم نیومد هر چند قبلش هم واسم مهم نبود.
جمعه 30 مرداد 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
حافظ هم یکجا میگه:«ارغوان جام عقیقی به چمن خواهد داد/چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شدـ» حالا باید مشخص بشه که چرا ارغوان جام رو به چمن که اونم رنگش سبزه میده و نرگس هم این وسط چیکاره است!
جمعه 30 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
ارغوان رضایی مزدور.یک نامه چاپلوسی بلند بالا برای احمدی نژاد نوشت و حالادرست خاطرم نیست که کدوم مدال هاشو برای جناب روانی نژاد برای عرض تشکر !!!!!!!!!!!!!!!!! فرستاد. اینم یه نون به نرخ روز خور
جمعه 30 مرداد 1388

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
این بادمجون دورقابچین تو ایام انتخابات داشت خودشو واسه ا.ن میکشت. این ادمو اصلا ایرانی به حساب نمیارم که بخام افتخار کنم بهش
جمعه 30 مرداد 1388

majid_uk - انگلستان - لیدز
آفرین
جمعه 30 مرداد 1388

ahura - ژاپن - توکیو
mohammad.moein - انگلستان - لندن . خوب یه دست بند سبزی چیزی می بست..... من یه فیلم از این ملیجک تو آمریکا دیدم که رفته بود دیدن احمقی نژاد - و چقدر از این میمون تعریف میکرد بیا و ببین . ..
جمعه 30 مرداد 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
با پاچه خوری که از احمدی نژاد کرد دیگه برای ایرانیهای وطن پرست ارزشی نداره حتی اگه قهرمان تنیس دنیا بشه.
جمعه 30 مرداد 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
این دختره با طرفداریش از ا.ن نشون داد از فاطی کماندو‌های داخل که بخاطر بسته بودن محیط و مسائل مالی دچار نا آگاهی‌ هستند پستره. برد، باختش اصلا برام مهم نیست حتی اگه تو تماشاچیها بودم حریفش رو تشویق می‌کردم.
جمعه 30 مرداد 1388

artosh - ایران - تهران
عکس تیترتون. مربوط میشه به افشا گری جدید کروبی.
جمعه 30 مرداد 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
من برای ارغوان آرزوی موفقیت و پیروزی میکنم. البته من کلا در تنیس زنان٬‌ طرفدار ماریا شاراپوا هستم. ممنون میشم اگه کسی شماره تلفن ماریا رو داره به من هم بده.
شنبه 31 مرداد 1388

doshmaneahmadinejad - ایران - علی آباد کتول
یادتون باشه این زنیکه تو فیلم تبلیغاتی محمودچه زاری مزد براش. احتمالا از ایران شارژش کردن.ا
شنبه 31 مرداد 1388

mr. fair - انگلستان - منچستر
mohammad.moein - انگلستان - لندن ساده این خانوم تو ویدیو تبلیغاتی احمدی نژاد بود ولی خود من فکر کنم از رو خریت بود.
شنبه 31 مرداد 1388

inspect0r - ایران - تهران
همین بیچاره رو اینجا کردن تو گونی توی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تو تیم ایران شرکت کرد.اما دمش گرم که راه خودشو پیدا کرد.
یکشنبه 1 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.