افشاگری تازه‌ی کروبی: سری پر از ساچمه

افشاگری تازه‌ی کروبی: سری پر از ساچمه

کروبی نمونه دیگری از قربانیان خشونت را برملا کرد: جوانی که سرش پر از ساچمه است و یک چشمش را از حدقه درآورده‌اند

مهدی کروبی در پاسخ به حجت‌الاسلام شاهمرادی چند نمونه دیگر از جنایات روزهای پس از انتخابات ۲۲ خرداد را برملا ساخت. کروبی از جمله به جوانی اشاره کرد که کله‌اش پر ساچمه است و یک چشمش را از حدقه درآورده‌اند.

دبیرکل حزب اعتماد ملی که از همه سو مورد حمله‌ی اصولگرایان قرار گرفته است، همچنان که بارها تاکید کرده، در عرصه‌ی افشای جنایات پس از انتخابات ۲۲ خرداد قصد خاموشی ندارد. تازه‌ترین اقدام او، افشای چند نمونه‌ی دیگر از شکنجه‌های وحشیانه‌ای است که قربانیان آن، با بدن‌هائی ناقص و در شرایطی بسیار خطرناک در بیمارستان‌ها یا خانه‌های خود بستری هستند.

 

پاسخ به حجت‌الاسلام شاهمرادی

 

این نمونه‌های تاکنون برملا نشده را، مهدی کروبی در پاسخ نامه حجت‌الاسلام شاهمرادی برادر شوهر ترانه موسوی فاش کرد. شاهمرادی، در روزنامه جام جم، از کروبی انتقاد کرده بود که اظهارات وی را برخلاف میل او منتشر کرده است. منتقد برادر شوهر ترانه موسوی است که در کانادا زندگی می‌کند. دستگاه‌های اطلاعاتی و تبلیغاتی کوشیدند با ساختن داستانی، این ترانه موسوی را به جای دختر جوانی با همین نام جا بزنند که در نزدیکی مسجد قبا ربوده شد، مورد تجاوز قرار گرفت و جسد سوخته‌ی وی را در بیابان‌های اطراف قزوین انداختند.

 

کروبی، که در مصاحبه‌ی مربوط به جایگزین سازی برای ترانه موسوی مقتول، هیچ اشاره‌ای به اطلاعات کسب کرده از شاهمرادی نکرده بود، در پاسخ به انتقادهای وی، فاش کرد که او باجناق حجت‌الاسلام حسینی است. حسینی نیز پدرزن حجت‌الاسلام طائب است که اکنون از وی به عنوان سازنده داستان جعلی ترانه موسوی نام می‌برند.

 

نمونه‌های تازه‌ی جنایت

 

در پاسخ به حجت‌الاسلام شاهمرادی که متن کامل آن را بامداد روز ۲۹ مرداد سحام‌نیوز منتشر کرد، کروبی چند نمونه‌ی تکان‌دهنده دیگر از شکنجه‌ در زندان و جنایت در خیابان  را برملا کرد.

 

دبیرکل اعتماد ملی از جمله نوشت: « به دیدار خانواده‌ای رفتم که زن جوانی در منزل داشتند که در حوادث اخیر به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، پس از گذشت ۶۰ روز، هنوز آثار کبودی بر صورت این زن نمایان بود. دست این زن نیز از چند جا شکسته و هنوز به گردنش آویزان است».

 

کروبی به عنوان یک نمونه دیگر، از جوانی نوشت که هم اکنون در بیمارستان بستری است و او را با وصل لوله‌ای به شکم تغذیه مصنوعی می‌کنند. دبیرکل حزب اعتماد ملی در این مورد نوشت: «یک چشم این جوان را تخلیه کرده‌اند و چشم دیگرش نیز در معرض نابینائی قرار دارد. سر این جوان پر از ساچمه است. او چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و هنوز هم باید عمل شود».

 

نامه‌ی محرمانه به مجلس

 

همزمان با ادامه‌ی افشاگری‌های کروبی، اقبال محمدی عضو فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی فاش کرد که کروبی ۲۰ روز پیش از انتشار متن نامه‌ی خود به رفسنجانی، نامه‌ی محرمانه‌ای درباره‌ی شکنجه‌ها و آزارهای جنسی خطاب به مجلس نوشته بود. اما علی لاریجانی رئیس مجلس به رغم آگاهی از تجاوزها، همه‌ی حقایق را تکذیب کرد.

 

از سوی دیگر، جمشید انصاری رئیس کمیته‌ی سیاسی فراکسیون خط امام اعلام کرد که کمیته‌ی ویژه‌ی مجلس عجله‌ی مفرطی برای دفاع از وضعیت فعلی کشور و رفع اتهام شکنجه و آزار جنسی از مسئولان کشور دارد. این نماینده‌ی مجلس گفت: «آقای بروجردی به دلیل سوگندی که خورده است، نباید مسائل را زیر پوشش منافع ملی کتمان کند، بلکه باید واقعیت را به آگاهی افکار عمومی برساند».

 

بروجردی مسئول کمیته‌ی حقیقت یابی است که رئیس مجلس برای پی‌گیری وضعیت زندان‌ها و درگیری‌های پس از انتخابات تعیین کرده است.

 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، بامداد پنجشنبه در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی جامعه‌ی اسلامی مهندسان گفت که اگر شیخ مهدی کروبی مایل باشد، حرف‌های او را گوش می‌کنیم و حتی اگر آدرس و شماره تلفن افرادی را که می‌گوید مورد شکنجه و آزار جنسی قرار گرفته‌اند بدهد، با آن‌ها تماس می‌گیریم. رئیس مجلس تاکید کرد: «قبلا هم گفته‌ام که اگر اسناد و مدارکی دال بر آزارهای جنسی در بازداشتگاه‌ها وجود دارد، آن‌ها را در اختیار مجلس قرار دهند».

irany awareh - سوید - استگهلم
قابل توحه نیم رخ-سید مهدی-و بقیه طرفداران رژیم.عمرتان رو به زوال است
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
جمعه در مقابل اوین و ورزشگاه آزادی/شنبه اعتصاب. این اعلامیه از سوی فعالین داخل کشور برای سایت ارسال شده است. برنامه های جاری جنبش سبز: جمعه 30 مرداد ساعت 11 صبح مقابل زندان اوین به عنوان پشتیبانی از زندانیان سیاسی . جمعه 30 مرداد ساعت 5 عصر ورزشگاه آزادی 100000 نفر سبزپوش: شوک سبز ...... اعتصاب سراسری در ایران روز شنبه 31 مرداد در این روز عدم مراجعه به ادارات دولتی، مالی و نهادهای وابسته.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
کروبی خیلی دل و جرات داره. کی تا حالا جرات کرده زیر سایه حکومت اینطور دست به افشاگری بزنه؟
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

sare galin - انگلیس - لندن
نیروهای امنیتی وانتظامی درجریان اعتصاب عمومی امروز 28 مرداد تعدادی از شهروندان شهر را مورد ضرب وشتم قرار دادند وتعدادی را دستگیر کرده اند. طبق گزارش رسیده به انجمن دفاع ا ززندانیان سیاسی وحقوق بشر ایران نیروهای انتظامی امروز درشهر سنندج چندین نفر را بازداشت کرده اند درجریان این تعقیب وبازداشت جوانان شهر سنندج توسط نیروهای امنیتی جوانی بنام حسن مصطفایی درمحله شهرک کردستان توسط گشت نیروی انتظامی دستگیر وبه شدت مورد ضرب وشتم قرار میگیرد مردم حاضر درمحل ازبرخورد وحشیانه نیروهای انتظامی به خشم می آیند ودست به اعتراض می زنند وبا تلاش مردم جوان مجروح از دست نیروهای انتظامی رها میشود. انجمن دفاع از زندانیان سیاسی وحقوق بشر ایران
جمعه 30 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
به همه طرفداران این رژیم بی ابرو. لطف کنید تحسین کنید اون مردک روس رو واون عروسک خیمه شب بازی روانیش رو. وای به حال شما ها.به کجا می روید؟ لاشخور حدقه چشم موجو زنده رو در نمیاره که شماهاقد لاشخور هم کفایت نداریید. اهای به ظاهرمسلمون ها که ادعا دارید مگه نمی گید اون علی عادلتون گفت بترسید از روزی که اشک در چشم بی گناهی حلقه بزند؟ تا کی خود فریبی؟ .
جمعه 30 مرداد 1388

bahar_n - امریکا - فلوریدا
خوبه.حداقل یکی با ماست.کی می شه خامنه ای بالای چوبه دار پاهاشو تکون بده و جون بکنه!
جمعه 30 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
درود به کروبی باغیرت.لعنت بر خامنه ای و دکی و لاریجانی و مزدوران بیغیرت. این که هنوز چیزی نگفته و پرده از روی جنایات بر نداشته لاری جانی از ترس خودش را خراب کرده.وقتیکه رفتن تو مجلس اونوقت گندش در میاد و باید از رهبر تا انتر و تامام مزدوران را دید که چه جوابی دارن به ملت بدن.
جمعه 30 مرداد 1388

rezanl - هلند - امستردام
همینکه افشاگری میکنی شخصا بهت تبریک میگم
جمعه 30 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
آقای کروبی خیلی مردی. دمت گرم و دردت بخوره توی سر کسانی که سکوت میکنند و جنایتهای رژیم رو افشاء نمی کنند. درود بر کروبی که حرف حق رو میزنه و اجازه نمیده خون ملت ایران توسط رژیم ننگین پایمال بشه ( اولین باره به یک آخوند اونم در نظام جمهوری اسلامی درود میفرستم؛ و امیدوارم آخرین بارم نباشه.)
جمعه 30 مرداد 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
یک چیزی که این مدت خیلی فکرم رو مشغول کرده بود این بود که وقتی خواستیم عوامل این رزیم رو بفرستیم به درک ،اونارو از تیرهای چراغ برق اویزون کنیم یا تیر بارونشون کنیم یا نه اصلا همشون رو اتیش بزنیم،ولی هر روزی که که میگذره یک مشکل دیگه هم اضافه میشه ،حالا دیگه مساله تجاوز به اونا رو هم داریم که باید یک فکر اساسی برای اون بشه ؛یعنی کسی حاضر میشه به جنتی،شریعمتداری،طایب و اعضای مجلس خبرگان تجاوز کنه!.
جمعه 30 مرداد 1388

Anti_diktator - ایران - گرگان
شیخ مهدی کروبی number one هستی.... درووووووووود
جمعه 30 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
درود فراوان به شیر زنان و دلاور مردان ایرانی .زنده باد ایران زنده باد جمهوری ایرانی
جمعه 30 مرداد 1388

mohammad.moein - انگلستان - لندن
کروبی افشا گری می کنه... موسوی هم تشکیلات رو رهبری می کنه و امید می ده... گروه کاملی رو تشکیل می دن.... mohsen_raja - ایران - تهران!! دوست من... ترسوندیم!
جمعه 30 مرداد 1388

FarTaj - کانادا - مونترال
درود بر شیر لرستان، کروبی قهرمان !
جمعه 30 مرداد 1388

msforugh - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران....حاضرم انفولانزای خوکی بگیرم ولی تجاوز ......
جمعه 30 مرداد 1388

p.h - هند - پونه
mohsen_raja - ایران - تهران من به سگ همسایمون میگم این کارو بکنه
جمعه 30 مرداد 1388

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
mohsen_raja - ایران - تهران. دمت گرم خیلی باحال نوشتی !! این حیوانات رو باید مجبور کرد که در ملا عام ترتیب همدیگرو بدن و گر نه هیچ انسان پاک نهاد ایرانی این کار را نخواهد کرد.درود بر تو که ذهن هوشیاری داری.
جمعه 30 مرداد 1388

yaghout - آلمان - آلمان
از نظر شجاعت کروبی نامبر وانه....واقعا جای تحسین داره. خوب در دل مردم جا باز کرد...
جمعه 30 مرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
بازهم درود به کسانی که سکوت نمی کنند، هرچند هم که آخوند باشند. پیش از این هم به کروبی درود فرستادم. این مرد رو به فرنام یک لر دلیر می بینم، نه یک آخوند. میدونم که اگر زمینه پر از خفقان نبود، این عبا و امامه رو کنار میگزاشت. مسلمونی که خود رو ایرانی مینامی! تا میتونی از اربابهای تازی خودت پشتیبانی کن تا شاید در اون دنیای اسلام تازی به غلام و کنیز گری بتونی ادامه بدی، اخه معتاد شدی به این کار بینوا! اینجا از ما کافر ها نخاهید که اسلام رو افشا نکنیم. اسلام دشمن ایران و ایرانی است. تازی پرست هم دشمن ایران و ایرانی هست.
جمعه 30 مرداد 1388

hamvatan88 - ایران - تهران
زنده باد شیخ شجاع و دلیر ... خدا قوت . مطمءن باش ما تنهات نمیگذاریم و تا پای جان حمایتت میکنیم. جاوید باد ایران و زنده باد شیرمردان و زنان دلیر کشورمان.
جمعه 30 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
آنتی اسلام - ایران - اهواز ! کم کم دارئ دمکرات میشئ!!!
جمعه 30 مرداد 1388

Sohane Qom - ایران - قم
mohsen-raja-ایران-تهران. بله عزیز همشون را باید فرستاد قزوین.
جمعه 30 مرداد 1388

sankari - فندلاند - تامپره
vezveznazi - ایران - ایران. تو که میگی درود برجمهوری اسلامی ....میتونی بگی در مدت این سی سال اینها چه گلی به سر این ملت زده اند.واقعا مردم باید از چه چیزی راضی باشند و به چه چیزی افتخار کنند.دراین حکومت هیچکس در امنیت نیست اینها حتی به خودشون هم رحم نمیکنند.به اعتقاد من ایران زمانی ایران واقعی میشود که حکومت ودولتی مثل دولت فندلاند ویا سوئد و .. داشته باشد.
جمعه 30 مرداد 1388

مبین.رشت - ایران - رشت
درود بر کروبیفاین چیز تازه ای نیست فقط کافیه عکسهایی که از مردمی که ساچمه در بدنشان پخش شده توسط پزشکان مربوطه افشا بشه اونوقت میبینید که اینها چقدر از تفنگهای ساچمه ای استفاده کردن و تمام این گلوله های ساچمه ای در بدن افراد بخصوص در قسمتهای کلیه،کبد و .فرو رفته. محمود جنایت میکند رهبر حمایت میکند
جمعه 30 مرداد 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
کروبی الحق که مردی !دمت گرم ادامه بده ما هم هستیم
جمعه 30 مرداد 1388

dannni - سوئد - استکهلم
قابل توجه زبل خان و دارودسته اش بین این کروبی چه جکری داره درسته اخونده ولی حتی دربرابر خامنه ای جنایتکار ایستاده ....bahar_n - امریکا - فلوریدا ......nazanin 2009 - ایران - ارومیه .....FarTaj - کانادا - مونترال . الان اقایون ادعای سکولار و خردگرای ایرانی وروشنفکر میکنند به شماها تهمن ملا یا اخوند زاده میدهند یک بار ما گفتیم این کروبی و صانعی موسوی اینها واقعا مردن تو اون جو وحشتناک خامنه ای و دارو دسته اش جنایتکار رو ذلیل کردن .چه علم شنگه رو سرما ریختن و نگو استکهلم
جمعه 30 مرداد 1388

always - انگلیس - لستر
اگر شیخ مهدی کروبی مایل باشد، حرف‌های او را گوش می‌کنیم و حتی اگر آدرس و شماره تلفن افرادی را که می‌گوید مورد شکنجه و آزار جنسی قرار گرفته‌اند بدهد، با آن‌ها تماس می‌گیریم. رئیس مجلس تاکید کرد: «قبلا هم گفته‌ام که اگر اسناد و مدارکی دال بر آزارهای جنسی در بازداشتگاه‌ها وجود دارد، آن‌ها را در اختیار مجلس قرار دهند». دوستان مدتی کامنت نمیذاشتم .ولی ببینید با چه شگردی میخواهند بقیه ستمدیگان را سر به نیست کنند مثل اون هموطنمون که در زندان اوین بردند و سر به نیستش کردند .خدایا میگند همیشه بیداری ؟نکنه به چشمات اسیبی از لباس شخصی ها رسیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 30 مرداد 1388

baham valjtanha - سو ئد - گوتنبرک
براستی اگر کروبی این افشاگری ها را نمی کرد کسی دیگر این کار را . می کرد؟
جمعه 30 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
kamia1 - المان - کلن. آنتی اسلام - ایران - اهواز ! کم کم دارئ دمکرات میشئ!!!} کم کم؟!! باشه عیبی نداره من دارم سعی میکنم که دموکرات باشم. شما هم سعی کن مثل من بشی. باشه؟
جمعه 30 مرداد 1388

(mohammad) - ایران - ایران
درود بر تو ای لر شجاع واقعا که غیرت لری خودت رو نشون دادی
شنبه 31 مرداد 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
دوست عزیز:. mohsen_raja - ایران - تهران. ..................................... خیلی باحال بود اما اینکه غصه نداره برای یکهفته همشون رو با هم میندازیمشون توی یک اتاق و اطمینان داشته باش روز هشتم خودشون ترتیب همدیگرو میدن. نیازی هم نیست ماها جایمون رو نجس کنیم
شنبه 31 مرداد 1388

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
اقای لاریجانی سر کثیفت رو از زیر اشغالها بیرون بیار.روزهای اخرت هست.این دقایق خیلی بهت سخت میگذره.شبانه روز چند ساعت می خوابی؟
شنبه 31 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
درود فراوان را به "بابک داد" می فرستم؛ که با رشادت فراوانش؛ جان خودش و خانواده را به خطر انداخته و مدت 2 ماه است که شهر به شهر میگردد تا پیدایش نکنند و به افشاء گری هایش ادامه میدهد. بابک داد یک مرد بزرگ است که نامش برای همیشه در تاریخ ایران به نیکنامی ثبت شد. برای خودش و خانواده اش آرزوی سلامتی دارم.
شنبه 31 مرداد 1388

irandoost - ایران - تهران
sankari - فندلاند - تامپره. دوست عزیز یک بار دیگه نظرvezveznazi - ایران - ایران را با دقت بیشتر بخون
شنبه 31 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوستان عزیز؛ به شما پیشنهاد میدهم برگردید و این گفتگوی بین من و باقر از نروژ را بخوانید. روز چهار‌شنبه 28 مرداد 1388 من به شخصی بنام ( bager63 - نروژ - شی) حرفی زدم و گفتم: {....میدونستی دستگاهی در این نظام وجود دارد بنام: " تشخیص مصلحت نظام"؟!! مگر من چه گفتم؟ خیمه شب بازی و مصلحت نظام. می دونم درک این جمله برای تو خیلی سنگینه. یکم صبر کن پسرم؛ یک دهه دیگه منظور من رو می فهمی....}https://www.iranianuk.com/article.php?id=40649 به ایشان گفته بودم : آقای موسوی چشم و چراغ رهبر است. قیام ملت را به انحصار شخص ایشان در نیاورید و....
شنبه 31 مرداد 1388

arash_1932 - ایران - مشهد
بارک اللا به کروبی خدا به تو عزت وعمر جاودانه بدهد تا بیشتر این اشغالها را به مردم بشناسونی.
دوشنبه 2 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.