رئیس جدید سازمان تربیت بدنی امروز معرفی می شود

رئیس جدید سازمان تربیت بدنی امروز معرفی می شود

برخی شنیده ها حاکی از این است که امروز اعضای کابینه دهم توسط محمود احمدی نژاد معرفی خواهند شد. با این حال گمانه زنی ها در مورد رئیس آینده سازمان تربیت بدنی در حد همان حرف و حدیث ها باقی مانده است و ماندن و نماندن محمد علی آبادی بر مسند ریاست مهم ترین نهاد تصمیم گیری ورزش کشور هنوز مشخص نیست. خود علی آبادی هم چندان از ماندنش در سازمان تربیت بدنی اطمینان ندارد. این مساله دیروز در پاسخ های کوتاه او به خبرنگاران رسانه ها کاملاً مشهود بود؛ «تا فردا (چهارشنبه) که قرار است کابینه معرفی شود، هیچ چیز در این خصوص مشخص نیست.» محمد علی آبادی در ادامه اضافه می کند؛ «تاکنون یک کلمه هم درباره حضور مجدد در سازمان تربیت بدنی با رئیس جمهور صحبت نکرده ام اما دکتر احمدی نژاد از من برنامه خواسته اند.» این در حالی است که نامه 38 رئیس فدراسیون ورزشی کشور در حمایت از ابقای او در هفته گذشته با وجود حرف و حدیث هایی که به دنبال داشت حاکی از این بود که علی آبادی نسبت به حضور دوباره در راس سازمان ورزش کشور چندان بی میل نیست. گفته می شود در صورت تحقق نیافتن این مساله از علی آبادی به احتمال فراوان در وزارت نفت استفاده خواهد شد. علی سعیدلو، امیررضا واعظی آشتیانی، مهرداد بذرپاش، سعید فقیه و مهدی هاشمی نیز از دیگر گزینه های مطرح برای ریاست بر سازمان تربیت بدنی هستند که در طول هفته های گذشته نام شان در رسانه های مختلف خبری شنیده شد.

برگزاری جلسات مشورتی توسط یکی از گزینه ها

صبح دیروز و در حالی که هنوز رئیس سازمان تربیت بدنی در دوره دوم چهارساله ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به طور رسمی معرفی نشده بود، خبرگزاری مهر از علی سعیدلو به عنوان جانشین قطعی محمد علی آبادی نام برد. این خبرگزاری به نقل از یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری می نویسد؛ «حضور علی سعیدلو به عنوان رئیس جدید سازمان تربیت بدنی در دولت دهم قطعی است.» مهر همچنین از برگزاری جلسات مشورتی سعیدلو با برخی از اعضای باتجربه ورزش کشور خبر داده است و می نویسد؛ «گفته می شود پس از آنکه علی سعیدلو برای حضور در سازمان تربیت بدنی به عنوان یکی از گزینه های جدی مطرح شد، جلسات مشورتی را با برخی اعضای باتجربه ورزش کشور برگزار کرد تا بتواند با استفاده از تجربیات و راهنمایی های آنها افراد شایسته یی را برای حضور در پست های مختلف ورزش کشور انتخاب کند.»

فریدون رخشان - ایران - تهران
خدا وکیلی گند زد به ورزش ایران . و اینقدر ورزش را سیاسی کردند که آدم حال ورزش کردن در خانه را هم ندارد چون فکر می کنه یک کار سیاسی داره انجام می ده. ترا به خدا در دوره آینده ورزش را سیاسی نکنید تا بتوانیم با افتخار سکوهای قهرمانی را فتح کنیم.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

iranianfarshad - ایران - تهران
هرکی مطیع تر و گوش بفرمان تر -پیش احمدی نژاد عزیزتر
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.