نامه میرحسین موسوی به مهدی کروبی مبنی بر حمایت صریح و محکم وی از ایشان

نامه میرحسین موسوی به مهدی کروبی
مبنی بر حمایت صریح و محکم وی از ایشان

میرحسین موسوی با نگارش نامه ای خطاب به مهدی کروبی نسبت به اهانت های صورت گرفته به وی در روزهای اخیر به شدت انتقاد کرده و نوشته است:"نامه شما در مورد رفتارهای زشتی که در برخی بازداشتگاه‌ها با زندانیان صورت گرفته است ،رسانه غیرملی و روزنامه‌های کودتاچیان را دستپاچه کرده است. این همه دستپاچگی خبر از چه چیز می‌دهد؟ خبر از خبرهای وحشتناکی که ما هنوز اصلاعی از آنها نداریم. خبر از آن که دروغ چون چرکی مسموم روز به روز دامنه خود را گسترش می‌دهد و به بهانه دفاع از «اصل نظام» غافلان را به حمایت از خود فرامی‌خواند و کسی نمی‌گوید که «اصل نظام» مردمند"

پس از آنکه مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی و از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری طی نامه ای خطاب به هاشمی رفسنجانی از تجاوز جنسی به برخی دختران و پسران بازداشت شده در جریان حوادث پس از انتخابات در بازداشتگاهها خبر داد ،مورد آماج اهانت از سوی برخی جریانات اصولگرا و ائمه جماعات قرار گرفت.مهندس موسوی با نگارش نامه ای نسبت به این رفتار ها با مهدی کروبی واکنش نشان داده است.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام (ره)مجلس متن کامل نامه به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم
 
برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین کروبی
با سلام  جای تاسف است که در نظام اسلامی ما متصدیان چندان بی‌طاقت شده‌اند که حتی تذکر را تاب نمی‌آورند. تذکر از سوی چه کسانی؟ از سوی برادرانشان، از سوی کسانی چون شما که عمرشان را صرف انقلاب و نظام اسلامی کرده‌اند.
نامه شما در مورد رفتارهای زشتی که در برخی بازداشتگاه‌ها با زندانیان صورت گرفته است رسانه غیرملی و روزنامه‌های کودتاچیان را دستپاچه کرده است. این همه دستپاچگی خبر از چه چیز می‌دهد؟ خبر از خبرهای وحشتناکی که ما هنوز اطلاعی از آنها نداریم. خبر از آن که دروغ چون چرکی مسموم روز به روز دامنه خود را گسترش می‌دهد و به بهانه دفاع از «اصل نظام» غافلان را به حمایت از خود فرامی‌خواند و کسی نمی‌گوید که «اصل نظام» مردمند و حکومت بخش کوچکی از نظام و دولت بخش کوچکی از حکومت و مجموعه افرادی که این‌گونه رفتارهای غیر انسانی را مرتکب شده‌اند تنها بخش کوچکی از کارگزاران اجرایی کشورند.
از کسانی که در زندان‌ها مورد تعدی و تجاوز قرار گرفته‌اند می‌خواهند که چهار شاهد عادل با شرایط ویژه ارائه کنند. آیا آنان برای بازداشتن دست خود از گناه هم چهار شاهد می‌طلبند؟ اینهایی که مرتکب جرم شده‌اند ایادی حکومت بوده‌اند. آیا حکومت علاقه ندارد بداند دستان او با مردم چه می‌کنند؟
سخن از دلجویی آسیب دیدگان حوادث اخیر گفته می‌شود. به راستی این آسیب‌ها چگونه التیام خواهد یافت وقتی که منکر اصل وقوعشان می‌شوند و با تهدید و ارعاب ستم‌دیدگان را به سکوت و انصراف از تظلم وادار می‌کنند؟ دلجویی با پول و زور ممکن نیست بلکه با رسیدگی سریع، صریح و دقیق به دادخواهی آنها و خانواده‌هایشان ممکن است. 
به راستی وظیفه ایمانی و انسانی یک روحانی انقلابی که با گزراش‌ها و مراجعات مکرر قربانیان چنین جنایاتی روبرو شده است آیا جز کاری است که شما انجام داده‌اید؟ انتظار از روحانیت اسلام آن است که در ابلاغ رسالت‌های الهی که بر دوش او قرار دارد از خدا بترسد و از زورگویان و دروغ‌زنان و متجاوزان، از تهدیدها و تضییق‌ها و از هیچ چیز دیگری جز خدا نترسد. در این روزگار کدام رسالت الهی سنگین‌تر از آن است که به صریح‌ترین لهجه اسلام را از فجایعی که رخ داده است و رخ می‌دهد تبرئه کنیم. این رسالتی است که انجام آن جز از روحانیت متعهد بر نمی‌آید، و اگر در انجام آن کوتاهی شود نخستین گروهی که از بابت آن ملامت خواهند شد آنان خواهند بود.
عجبا اگر کسانی به جای پرداختن به این مسئولیت تاریخی به راحتی بر روی آنچه انجام گرفته است چشم بپوشند، به صورتی که گویی انجام آن اعمال ناشایست بخشی از وظایف نیروهای امنیتی بوده است، و تنها گناه نابخشودنی و سزاوار واکنش آگاه کردن مردم از این فجایع است.
اینجانب به سهم خویش از شجاعت و تعهد شما تشکر می‌کنم و امیدوارم تلاش‌های شما با همصدایی دیگر استوانه‌‌های روحانیت مبارز تقویت شود.
 
برادر شما – میر حسین موسوی
27/5/88

beomidepirozi - ایران - تهران
از برنامه هاش بگه . رفته چپیده تو سوراخ فقط بیانیه میده . کم اورده
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
سلام بر موسوی درود بر کروبی . راستی ممد اصلاحات کجاست کسی ازش خبر نداره چرا صداش در نمیاد
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
دم موسوی و کروبی گرم . این انسانهای با شرف خودشان را به اب و اتش دارن میزنند به خاطر ملت . خداوند حفظ شان کند . اینها ایرانی هستن نه اون خامنه ای حرامزاده و اون لباس شخصیهای حرامزاده . ( درود به شرف تمام ایرانیان وطنپرست ) مرگ بر خامنه ای وطنفروش
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
دم موسوی و کروبی گرم . این انسانهای با شرف خودشان را به اب و اتش دارن میزنند به خاطر ملت . خداوند حفظ شان کند . اینها ایرانی هستن نه اون خامنه ای حرامزاده و اون لباس شخصیهای حرامزاده . ( درود به شرف تمام ایرانیان وطنپرست ) مرگ بر خامنه ای وطنفروش
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
به کوری چشم کودتا گران( کودتای استالینی ) با طراحی پوتین. علی خامنه ای خودش فاتحه خودش رو خوند...ذ
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

pranses - ایران - تبریز
beomidepirozi - ایران - تهران . بهتر نیست شما کامنت ندی.؟شماجای اون بودی میتونستی از سوراخ بیای بیرون ؟ سه سوته نسختو می پیچوندن .اینها میخوان یکی را پیدا کنن و بکوبن .من شخصا طرفدار کروبی نیستم اما اعتقاد ندارم که باید تنهاش گذاشت.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
میر حسین موسوی:{...از کسانی که در زندان‌ها مورد تعدی و تجاوز قرار گرفته‌اند می‌خواهند که چهار شاهد عادل با شرایط ویژه ارائه کنند....} خوب اینم جزء قوانین اسلامتون هست. مگر مسلمان نیستین؟!!!! راست میگن دیگه. هرکسی بهش تجاوز شده حتماً باید 4 تا شاهد اونم عادل داشته باشه تازه شهادت زن هم به ازای هر مرد دو زن است چون عقل زنها ناقص است!!
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
این حرفها رو از زور ناچاری و فشار ملت زده. توی کل حرفهاش فقط همین دو کلمه سوسو میزنه. رسانه غیرملی و روزنامه‌های کودتاچیان.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

Avayeh Edalat - ایران - - تهران
بح بح و چح چح به همدیگه پاس میدن !! این حرکت مردم بى صاحب موند و مثل آبى که روى شن بریزى فروکش کرد، شاید هم نظر پشت پرده از اولش همین بوده که ببینن اگر حرکتى راه بیافته کى صاحبش میشه و پشتش وامیسته که براش برنامه ریزى کنن و زیرشو بزنن، از این آخوندهاى بى دین هر چى بگى بر میاد.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

ali safari - ژاپن - توکیو
beomidepirozi - ایران - تهران . . خدای ناکرده قصد توهین به شما (beomidepirozi - ایران - تهران . . )ندارم ولی شکی نیست که شما ظاهرا یا ...تشریف دارید یا جزوی از قاطلین بسیج هستید که سعی دارید فضای نظرات دوستان را منحرف از موضوع اصلی بکنید .
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

roya123 - ایران - ایران
درود بر موسوی و کروبی .
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
جمعه 30 مرداد ساعت 19:15 دو تیم استقلال و فولاد در استادیم آزادی بازی دارن ، این اولین بازی دو تیم پر طرفدار استقلال و پیروزی در فصل جدید با حضور تماشاگر ، از همه خواهش میکنم (پرسپولیسی ها و استقلالی ها) که با لباس و پرچم های سبز خود به استادیوم بیان تا یک بار دیگه قدرت جنبش سبز و به رخ همه بکشیم ، در ضمن از همه خواهش میکنم این لوگورو هم پخش کنند
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آریامهرسبز - ایران - ایران
دوستان مانع هر موفقیتی اول ترس و دوم ناامیدی هست. میخواستم پیشنهاد بدم که بعداز دادن یک استراحت به مزدوران رژیم حالا دوباره نوبتش هست که صدای ملت رو یک بار دیگه بشنوند . دوستان جمعه ورزشگاه ازادی بهترین موقعیت برای یک تجمع سبز هست. 1- برای اینکه امکان تجمع کردن از هرجایی دیگر راحتر هست. 2- بدلیل پخش مستقیم از ماهواره راحتر میشه صدای اعتراض رو به تمامی مردم رسوند. 3- امکان برخورد به خاطر پخش زنده کمتره اگر هم برخوردی بشه انعکاس بیشتری خواهد داشت. 4- اگر یکصد هزار نفر یکصدا برن ازادی مطمئنن نمیتونن همه رو بازداشت کنند. 5- ازین قضیه فوتبال دوستان ضرری نمیکنن چون در نهایت یه مدتی بازیهای استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار میشه و دوستان فوتبال میتونن از تلوزیون بازی رو ببین این دئولت که هر هفته از فروش 40تا 50 هزار بلیت محروم میشه واین یک ضربه اقتصادیه.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
tamara .s - انگلیس - لندن . نونتون کم بود ؟ابتون کم بود؟ انقلاب کردنتون چی بود؟ حالا اگه کم و کاستی ایی هم بود تو این 30 سال دیگه نبود چون همین انگلیس با 30 سال پیشش خیلی فرق کرده . ///////////////////////سلطنت جایی تو قرن بیست و یکم نداره. این خانواده سلطنتی انگلستان فقط برای جذب توریسته و نقشی در تصمیم گیریها نداره. اگر شاه هم اجازه داده بود به یک جاذبه توریستی تبدیل بشه وضعمون خوب بود ولی....من نسل قدیم رو برای انقلاب کردن سرزنش نمی کنم بلکه نشان از روشنفکری اونهاداره که البته شاه در ایجاد این روشنفکری نقش داشت. طبیعت انقلاب غیر قابل پیشبینی بودنشه و تا حدودی از دست انقلابیون خارجه.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
به جای اون بچه هایی که در تظاهرات کتک خورده اند و رنجی کشیده اند باید این قدرت طلب فرصت جو را به پای میز محاکمه بکشانیم تا دیکر از این غلطها نکنند.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

salar_20 - ایران - همدان
درود بیکران بر شرفتان.مرگ بر خامنه ای .پیروزی نزدیک است
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
انسانم ارزوست...تنها راه مبارزه با ظلم و جور حضور یکپارچه در تجمعات میلیونی و مسالمت امیز است...راه دیگر هم این است که مردم در جلو محل سکونتت خود در همه نقاط بیرون امده و پرچمهای سبز را به نشانه اتحاد با هم در اعتراض به کودتاچیان و اعمالشان به شکل گسترده برافراشته دارند...
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

black chador - امریکا - ولدن
سعید رضوی فقیه، روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی در تهران، در مورد افراد معرفی شده توسط محمود احمدی نژاد به «رادیو فردا» می گوید:فکر می کنم آقای احمدی نژاد با زیرکی خاصی که دارد و ویترینی که از همکاران خود ارائه می دهد، با افرادی که در پستو انبار می کند، کاملا متفاوت است.آقای احمدی نژاد به رغم تمام شعارهای دهان پرکنی که سرداده، بیش از هر رئیس جمهور دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی دربند رفیق بازی و خویشاوند سالاری است و در این مسیر از بسیاری خطوط تجاوز و تعدی کرده است، تا جایی که برای حمایت از یک دوست، حتی با حامیان خود در مجلس و احزاب سیاسی درافتاده است که نمونه مشخص آن ماجرای آقای کردان بود.به نظر من، ترکیبی که آقای احمدی نژاد معرفی کرده، با فضای کلی که قرار است دولت آینده او داشته باشد، متفاوت است.آقای احمدی نژاد در دوره دوم ریاست جمهوری خود خیلی دربند عملکرد و کارآیی دولت نیست، چون دیگر گوشه چشمی به انتخاب مجدد ندارد. بنابراین در این دوره، بیشتر با محورهای خویشاوند سالاری و رفیق بازی، دولت خود را انتخاب می کند و من امید چندانی به کارآمد بودن چنین دولتی ندارم
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران--------- حالا تو وایستا... بالاخره آن روز میاد که یا تو میرى تو شیشه نوشابه یا شیشه نوشابه میره تو، تو ، دیر یا زود داره ولى سوخت و سوز نداره. اون ارباب الدنگترو هم برات میکنیمش على شیپورى تا برات دم بگیره.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

maziar1 - امریکا - لس انجلس
نیمرخ جان باز که پیدات شد. زیاد فکر اون بچه ها نباش. خودت که بهتر میدونی اون بچه های مورد نظرتو جیره و مواجب بگیر دولتیین. حالا که دست به محاکمه جنابعالی اینقدر خوبه چرا همه مردم ایرانو محاکمه نکنیم تا دولتمردان بتوانند به راحتی حکومت کنن. باید به این دولتیان اجازه داد که خزانه را خالی کنن به ناموس مردم تجاوز کنن حق ابتدائی مردم را بخورن و همه را هم به اسم اسلام بذارن...من که از یه چیز خیلی خوشحالم:صدتا کافر نمی تونن اون ضربه ای را به اسلام بزنن که حکومت اسلامی داره میزنه. اینو میگن تیشه به ریشه زدن.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

mohammad.moein - انگلستان - لندن
درود برر موسوی!!!!. به کوری چشم دشمنان این 2 نفر یکیند!!!. میرحسین=کروبی
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
Nim Rokh - ایران - تهران *** اگه منظورت از قدرت طلب فرصت جو همین آقاى موسوى است باید بهت بگم که این آقاى قدرت طلب فرصت جو مورد تایید خمینی بود و حتی بخاطر اون جلوى خامنه اى هم ایستاد. نتیجه اى که میشه گرفت اینه که براى کسانى مثل تو و دار و دسته ات اگه صرف نکنه حتى خود خمینى را هم زیر سوال میبرید..... مرگ بر خامنه اى و افراد سود جوئى مثل تو .....
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

ufo - دانمارک - وایله
نیمپخ.ایران.تهران....اخ که دوباره زر زدی بند در اون گاله رو تو را چه قاطی انسان شدن.کسی که باید محاکمه بشه ارباب تو واون نوچهایی مثل توست غورباغه خشگه.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
Nim Rokh - ایران - تهران . حتما توام از اون بسیجی های خونخوار هستی. درد بر کروبی و موسوی. باید احمقی نژاد و خامنه ای رو ب پای میز محاکمه بکشیم که جیره خواران و عربای کثیف رو اوردن و مردمو به خاک و خون کشیدند . باز درود به شرف موسوی و کروبی که برا اولین بار جلوی خامنه ای خائن ایستادند و اول تقلب و بعدش تجاوز به زندانیان رو مطرح کردند. اندکی صبر سحر نزدیک است. سبز باشیددددددددددددد
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. Nim Rokh - ایران - تهران -- شما هم افتخار کن که خامنه ای پدرت است. مثل رئیس جمهور حرامزاده ( به قول آیت الله صانعی ).
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
Nim Rokh - ایران - تهران. تند نرو یارو بتمرگ سر جات از آب گل آلود ماهی نگیر ٬ بچه ها رو امثال تو و اون بسیجی های آ...ل پ..... فطرت کتک زده اند اون موقع کروبی محاکمه بشه آخه به چه جرمی بخاطر هوشیار کردن مردم یا به خاطر مقاومت ایشان در برابر وحشی گری هایتان ٬ مگه امام گور به گور شده اتان زمون انقلاب مردم ساده دل اون زمان رو اقفا نکرد و باعث کشته شدن آنان نشد آیا کسی مدعی خونخواهی جوانان شهید شده از خمینی دجال شد. البته خودت دستت تو کاره و به خاطر اعمال شنیع انجام شده در دوران طفولیتت روت هم زیاد شده و چون خودت الان از درب عقب کار میکنی این شکنجه های انجام شده در بازداشتگاه ها رو امری عادی میدانی.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

behro0z - ... - ...
موسوی کروبی نوکرتونم....من حتی از امثال جوادی املی هم ممنونم....که نه تایید کرد نه رد کرد....خوب اینا نمی تونن بیش از این کاری کنن...دمت گرم میر حسین
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

iraniii - ایران - ارومیه
ما اگر هم از اینا خوشمون نیاد باید الان متحد باشیم.ما به این آقایون احتیاج داریم و الا اینا خودشونم میدونن که مردم دیگه حکومت اسلامی رو قبول ندارن.ولی من واقعا از شجاعت کروبی خوشم اومد.توی این موقعیت این همه هم خیلی خوبه
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
Nim Rokh - ایران - تهران , هئ باز دره مس....اح باز کردئ متعفن?? .
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

jonbeshesabz - ایران - شیراز
www.petitioniran.com/?page=petitionpid=YLT5392 برای محکومیت جنایات علیه مردم ایران امضا کن هموطن.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

nirvana20 - کانادا - تورنتو
آنتی اسلام ایران اهواز. لطفا منفی بافی نکنید در این شرایط که فشار زیادی بر اینها حاکم است . شجاعانه دارند از این حکومت سفاک و ظالم انتقاد میکنند.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست عزیز من. این آقای موسوی داره قیام ملت ایران رو فدای برادر زن خودش میکنه. از تو و دیگر دوستانت التماس میکنم؛ خواهش میکنم، اینقدر چشم بسته تصمیم نگیرید و حرف نزنید. شما دارن دقیقاً اشتباه سال 1357 را دوباره تکرار میکنید. به لینک زیر یک نگاهی بندازید. https://www.mowjcamp.com/article/id/19585.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
حالا اگر این خبر واقعیت داشته باشه و آقای موسوی قصد داشته باشه تا مسیر قیام رو بخاطر برادر زنش منحرف کنه( شما بگو حتی 1% این احتمال وجود داشته باشه!)؛ اونوقت کسانی که کورکورانه موسوی موسوی کردند باید جوابگوی خون این همه شهید و زندانی و مفقود و ... رو بدهند.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

nirvana20 - کانادا - تورنتو
دوست و هموطن عزیزم من در سال 57 دوران دبیرستان را میگذراندم نمی گویم از حکومت شاه و شاهنشاهی راضی بودم چون آنها هم به نوبه خودشان ظلم کردند ولی توی هیچ تظاهراتی شرکت نمیکردم چون آدم سیاسی نبودم و از آخوند جماعت متنفر و پدرم همیشه میگفت کثیفتر از این جماعت خودشان هستند ولی در این زمان به خاطر ظلم هایی که به هموطنانم میشه و به خاطر شکنجه ها و تجاوزهایی که به جوانهای مملکتم میکنند وجودم پر از کینه و هر کسی که در این شرایط کاری کنه که آبروی این حکومت سفاک را ببرد خوشحال میشم و میگم که ما هم باید با او همراه باشیم وگرنه آرزوی من این است که این کشور از شر اسلام و حکومت اسلامی راحت بشه و یک حکومت دمکراسی و مردمی داشته باشیم به امید آن روز و آرزوی موفقیت برای شما هموطن عزیز
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

kamran1011 - آمریکا - سان فرنسیسکو
anti eslam. بعدم لطفا مهمل بافی نکن ، اینها برادر زن موسوی را گرفتند تا صداش در نیاد این یک ماه ۲ ماه ، آیا موسوی ساکت شد ؟ پس چرا حرف الکی‌ میزنید. لطفا از این کارای جمهوری اسلامی و بسیجیت دست بردار .
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

kamran1011 - آمریکا - سان فرنسیسکو
انقلاب ۵۷ مردم هیچ اشتیبهی نکردند ، حتی بعد اینکه خواستند انقلاب رو بدزدند مردم نزشتند ، تا اینکه جنگ شد ،و ا جنگ باعث شد مردم به جای تظاهرات بر ضد احکام خمینی ، به جنگ با عراق برن و اونجا بود که خمینی و . حکومتشون را مستحکم کردند ، لطفا بدون دلیل و پای و اساس چیزی رو نگو و کسی‌ رو نکوبون .
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی اسلام و همه. 4-شاید مزخرفات همیشگی را تکرار کنی که در دهه 60 که آن همه جنایت شد موسوی نخست وزیر بوده. در واقع وقایع اخیر سندی است بر بیگناهی موسوی. اگر الان موسوی کنترلی بر جریان خشونتگرای رژیم دارد و اصلا موسوی را در آن دایره راه میدهند آنوقت هم کنترل و نفوذ روی آنها داشته. زندانها و حلقه سرکوب و شکنجه از اول هم دردست همینهایی بود که الان است . .
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی اسلام و همه. 1-بابا من موندم که هنوز هم از رو نرفتی. بقول معروف تختی خدا بیامرز هر چی زور داشت تو رو داری. آیا قبل از انتخابات همیشه دم از تحریم انتخابات نمی زدی؟ آیا اگر مردم به حرف امثال تو گوش می دادنند و در خانه مینشستند و انتخابات رو تحریم می کردنند و زیر لحاف کتاب تفسیر طبری یا شجاادین شفا را میخواندند آیا همچین قیام مردمی با موج سبز براه می افتاد؟ آیا غیر از این است این حکایتهایی که الان در ایران در حال شدن است در نتیجه شرکت مردم در انتخابات بدست آمده است؟ .
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی اسلام و همه. 2-من قبلا هم گفته ام امثال شما مخالف نماها درست مثل تلویزیون های لس انجلسی فقط کارتان محکمتر کردن پایگاه بسیجیان و احمدی ها است. حالا ایرادی نیست هر کس هر نظری قبل از انتخابات داشته اما اینکه باز هم داری به ارجیفت از نوعی دیگر ادامه میدهی تعجب انگیز است. ده تا رژیم هم عوض بشود بافت مردم ما مذهبی است و بازصد سال دیگه هر رژیمی هم که سر کار باشد اگر وسط میدان انقلاب وایستی و فحش به خدا و پیغمبر بدهی مورد نفرت مردم قرار میگیری. مردم هم الان میگویند ای وای اگر رژیم برود امثال این آدمها میخواهند بیایند که دینمان را بر باد بدهند.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی اسلام و همه. 3-از من میپرسی کارت بسیار بسیار مشکوک میزند و حرفهای امثال تو به جز نفاق در صف مبارزین و آب به آسیاب اقتدارگرایان نتیجه ای ندارد. الان وقت اتحاد است. مگر نمینوشتی قبل از انتخابات که تمام این دعواها خیمه شب بازی است. آی کیو نمی گفتی که حجاریان و نبوی رو عمرا دستگیر نمی کنند/ نمینوشتی موسوی نور چشم خامنه ای است؟ آیا الان اگر دستشا ن برسد موسوی و کروبی و خاتمی رو هم نمیکشند؟. الان زمانی است که همه مخالفین این اوضاع پشت جنبش سبز جمع شوند. راستش با آن آتیش تندی که داشتی همین که تا حالا تو تضاهرات نرفتی و هنوز هم داری علیه آن 3 ملیون نفری که در تهران تضاهرات کردنند مزخرف مینویسی ( چون 9 نفر از 10 نفر آنها مسلمانند) جای شک بسیار دارد و برایم مسلم شده که وبلاگ نویس وزارت اطلاعات هستی. .
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
درود بر موسوی. فقط کودتاچیان چشم دیدن موسوی را ندارند.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. bager63 - نروژ - شی {...شاید مزخرفات همیشگی را تکرار کنی...} تا اونجایی که من یادم میاد اولین بحث بین من و تو؛ روزی بود که "تو" به من گفتی: همکار شریعتمداری بازجو هستم و از اون خط میگیرم!!! یادته؟ بدون اینکه هیچ مشکلی با تو داشته باشم. پس این تو هستی که مزخرف حرف میزنی. ای از این. یادت باشه با بیتربیتی صحبت نکنی و ادب رو رعایت کنی تا مودبانه بات صحبت بشه. در ضمن از حرفهای تکراری؛ اونم با تو حالم بهم میخوره. در رابطه با اینکه من میگفتم تحریم؛ الانم اگر انتخابات زیر نظر سازمان ملل نباشه میگم تحریم. شما احتمال تقلب رو میدادی و میگفتی که: اگر همه رای بدهند دولت تقلب نمیکنه!! دیدی که تقلب نکرد، کودتا کرد ( تقلب با کودتا فرق میکنه)! حالا در نظر بگیر موسوی در اومده بود و شمایی که رای دادید پیروز شده بودید.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2. bager63 - نروژ - شی و الان ایشون رئیس جمهور بود. چی میشد؟ 3 هفتهء پیش ایشون رسماً کارش رو شروع میکرد و این قیام که بیش از دو ماه عمر داره؛ نداها و سهراب ها و .. مردند؛ تجاوز در زندانها افشاء شد و .... الان به اینجا نرسیده بود! موسوی اگر رئیس جمهور میشد، باز دوباره 8 سال برای جمهوری اسهالی وقت می خرید. اتفاقاً رژیم با این حرکتش به خودش رکب و پشت پا زد. اگر دوست داری بحث کنی من پا هستم. اما قبلش بشین بحث من رو با Prince_Of_Persia توی لینک زیر بخون چون برای تو یکی وقت ندارم توضیح اضافه بدم. و در رابطه با این دعوا ها. هنوز هم شاید خیمه شب بازی باشد و مصلحت نظام این باشد. کسانی آی کیوی بسیار پایینی دارند؛ همیشه یک تصویر مجازی از صحنهء سیاست میبینند؛ تو چه میدانی که پشت پرده چه خبر است؟!!!. https://www.iranianuk.com/article.php?id=39926.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
3. bager63 - نروژ - شی {...آی کیو نمی گفتی که حجاریان و نبوی رو عمرا دستگیر نمی کنند/ نمینوشتی موسوی نور چشم خامنه ای است؟} من کی گفتم حجاریان و نبوی رو عمراً دستگیر نمی کنند؟!!!!!! شرف نداری اگر لینکش رو ندی. تو یک دروغگوی پست هستی. منتظر هستم که لینک این جمله رو بدی
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
4. bager63 - نروژ - شی {..نمینوشتی موسوی نور چشم خامنه ای است؟} هنوز هم میگم موسوی نور چشم خامنه ای است. فعلاً چیزی از موسوی ندیدیم.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
5. bager63 - نروژ - شی {..نمینوشتی موسوی نور چشم خامنه ای است؟} بالاخره یه وقتهایی میبینی یه پسری نور چشم بابا است تا یک زمانی؛ و بعد از اون که از چشم بابا افتاد و بابا بیرونش کرد؛ اونوقت یک حساب دیگه میشه روش باز کرد. اینجا مسئله سیاست است که تو حالیت نیست این حرفا. فکر کردی استقلال پرسپولیسه که از وقتی بدنیا میای؛ تا وقتی از دنیا میری هی بگی : " قرمزته؟!!" یا بگی :" آبیته؟!!" مگر همین موسوی طرز فکر الانش با دههء 1360 ش یکیه بچه جون؟؟! پرواضح است که سیاستها و روش ها تغییر کرده. در سیاست اینقدر "یُبس" فکر نکن چون نتیجه اش این میشه که اگر موسوی بگه: درود بر خامنه ای؛ اونوقت تو گُه گیجه بزنی. حرف طرف مقابلت رو گوش کن ( موسوی کروبی رفسنجانی و ...) طبق حرفهایی که میزنه؛ اون هم به روز، نه حرفهای یک ماه پیش یا 10 سال پیش؛ اونوقت شعار بده.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

nirvana20 - کانادا - تورنتو
. هموطن های عزیزم آنتی اسلام ایران اهواز و دوست دیگرمون از نروژ - شی . =========================================. دوستان عزیز من فکر میکنم که اگر ما با هم مودبانه صحبت و بحث. کنیم میتوانیم به نتیجه بهتری برسیم در ضمن لزومی هم ندارد که هم عقیده باشیم میتوانیم از اطلاعات همدیگر استفاده کنیم و بعد خودمان به تنهایی نتیجه گیری کنیم ولی احترام و ادب خیلی مهم است . در حال حاضر با باید با هم متحد باشیم و برای آزادی میهنمان روزشماری کنیم . دوست عزیز آنتی اسلام من اگر گفتم منفی بافی نکنید قصد توهین به شما و نظرتان را نداشتم و فقط میخواهم بگویم در حال حاضر با هم متحد باشیم .
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

nazi4353 - ایران - آبادان
بهتره به جای نیمرخ صداش کنیم سیاه رخ انشااله که زمستون میره و روسیاهیش به چهارتا آدم ملعون مثل تو باقی می مونه. آخه اگه تو حرف نزنی میگن لالی کم لیچار بارت کردن کی می خوای آدم شی البته هرچندگفتن که نرود میخ آهنی در سنگ
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی اسلام و همه . من هم با شما بطور مستقیم بحثی ندارم چون بقول معروف نرود میخ آهنین در سنگ. اما اگر جوابت را می دهم برای این است که عده ای دیگر در اینجا خام حرفهایت که فقط تفرقه در جنبش سبز می اندازد نشوند. و اگر باز هم به اسلام توهین کنی که دین 9 نفر از 10 نفر آن 3 ملیون نفری است که در تهران تظاهرات کردنند و اگر باز به موسوی توهین کنی همین نوشته هایم را فقط کپی و پیست میکنم و بغل نوشته هایت میگذارم.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی اسلام و همه . 2-دست بردارید از این تئوری توطعه که فقط مش قاسم دایی جان ناپلئون و استالین م مائو کرده اند توی کله مان. چون باز هم داری میگویی (و در رابطه با این دعوا ها. هنوز هم شاید خیمه شب بازی باشد و مصلحت نظام این باشد) !!!!!!! در جای دیگر گفتی (هنوز هم میگم موسوی نور چشم خامنه ای است.)!!!!!!. مثل اینکه فراموش کردی که دعوای موسوی و خامنه ای برمیگردد به زمانی که موسوی نخست وزیر بود.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی اسلام و همه. 3-در مورد لینک حجاریان من مثل تو بیکار نیستم که بشینم لینک و آرشیو ( مثل اربابت) درست کنم اما یادم هست که زیر بار اینکه این دعواها جدی است نمیرفتی و میگفتی همه اش خیمی شب بازی است . بنده در جواب تو میگفتم که چه خیمه شب بازی است که با تیر توی کله حجاریان زده اند . باز هم زیر بار نمیرفتی . خودت بهتر از من میدونی . حالا باز خوبه این را اینبار گفته ای (مگر همین موسوی طرز فکر الانش با دههء 1360 ش یکیه بچه جون؟؟!). در هر صورت من واگذار میکنم به دیگر دوستان در این سایت که بدقت بخوانند من چه نوشتم و پاسخهای این آقا را بگذارند بغل دستش.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
7. bager63 - نروژ - شی در آخر هنوز هم .. حرف زدن رو یاد نگرفتی. 40 تا جمله گفتی؛ 30 تاش تهمت و اَنگ زدن بود. اگر اینجوره من هم به شما میگم: شما هم افتخار کن که خامنه ای پدرت است....
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی اسلام و همه. در مورد اینکه قبل از انتخابات طرفدار تحریم بودی من همانوقت هم میگفتم که از دو حال خارج نیست یا تقلب نمیشود و موسوی ریس جمهور میشود که حالا اینکه بنفع مردم بود یا نه قضاوتش را میگذاریم برای مردم. یا اینکه اگر یادت باشد نوشتم که رژیم از تقلب گسترده می ترسد چون شورش میشود. حالا رژیم تقلب گسترده کرده و یک دیوانه ای سنگی را انداخته بنفع مردم در چاه از داخل خودشان هم عده زیادی مخالف اینکار بودنند چون از عاقبت آن میترسیدنند . اما اگر حرف تو درست بود و اصلا مردم اهمیتی به این انتخابات نمی دادنند آیا این داستانها پیش می آمد؟ پس در نتیجه حرف تو در مورد تحریم کاملا غلط بود
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. bager63 - نروژ - شی یک کتای هست به نام "اگر های تاریخ". من به شما توصیه میکنم حتماً این کتاب را گیر بیارید و بخوانید. یکم حوصله داشته باشید در اینترنت پی دی اف آن را پیدا خواهی کرد. در این کتاب بیش از 100 اگر دارد که همه به گذشته و حوادث بسیار بسیار مهم تاریخی بر میگردند. برای مثال زندگی هیتلر با یک اگر دنیا را متحول کرد. و....: یک نمونه از آن اگر ها را در زیر مینویسم. اگر در جنگ قادسیه توفان و باد شدید نمی وزید. برخی تاریخ نگاران نوشته اند که در جنگ قادسیه اگر توفان و باد شدیدبه نفع اعراب و به ضرر ایرانیان نمی وزید، ایرانیان در قادسیه شکست نمی خوردند. درواقع این تندبادها از سالها پیش، یعنی از زمان طغیان «بهرام چوبین» و جنگهای ایران و روم و سوءتدبیر و بلندپروازی های خسروپرویز و بی احتیاطی های شیرویه و… شروع به وزیدن کرده بودند، اما هیچکس جز دشمنان متوجه آنها نشده بود. با شکست سپاه ایران در قادسیه، تمام عراق به دست سپاه اسلام افتاد و راه تصرف تیسفون و دیگر شهرهای مهم مناطق غربی ایران در برابر اعراب بازشد.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. bager63 - نروژ - شی اینکه در سیاست بگویید: {...اگر حرف تو درست بود و اصلا مردم اهمیتی به این انتخابات نمی دادنند آیا این داستانها پیش می آمد؟...} حرف بسیار سخیف و بچه گانه ای است. اتفاقاً خود جمهوری اسلامی به همهء اهدافش رسید. مگر آنها نمی خواستند که این انتخابات پرشور و هیجان انگیز شود؟!!! در کدام دورهء قبل اجازه میدادند تا جوانها و بزرگان و دختران و پسران سر چهار راهها بایستند و با هم بحث سیاسی کنند و.... یادت رفت؟!! فکر میکنی برای همین گروههای فشار کار سختی بود که با ملت درگیر بشوند و اجازهء بزن و بکوب به آنها ندهند و آنها را محدود کنند؟!!
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. nirvana20 - کانادا - تورنتو دوست عزیز. جواب بی ادبی و بی احترامی؛ ادب و احترام نیست. کسی که در چاله میدون بدنیا اومده و فرهنگش در حد سر نبش کوچه هست؛ باید مثل خودش باهاش صحبت کرد تا بهتر درک کنه. من به کسی که احترام خودش رو نگه داره هیچ وقت بی احترامی نکرده ام و نمی کنم. در تعجبم کسی مثل این باقر از نروژ در یک مملکت دموکراتیک زندگی می کند؛ اما فرهنگ آنجا را ندارد!!!!! ایشان از اولی کامنتی که برای من گذاشت؛ تهمت و اَنگ زدن و پارازیت و شیطنت را در دستور کارش داشت. اینجا ( ایرانیان انگلستان) هر کسی آزاد است تا نظرش را بگوید. من به شخصه بسیار خوشحال می شوم که دیگران در بحثی که با یک نفر میکنم شرکت کنند و من را یا طرف مقابل را قانع کنند که اشتباه فکر میکنیم. بارها و بارها ( اگر اشتباه گفته بودم) معذرت خواستم و برایم ننگ نیست و سنگین هم نیست.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2. nirvana20 - کانادا ( نمونه اش در همین لینک https://www.iranianuk.com/article.php?id=40626) اما کسانی که هنوز شعور حرف زدن و حرف نزدن را یاد نگرفته اند؛ باید یادشان داد؛ البته به زبان خودشان. در آخر با جمله ای که فرمودید کاملاً موافق هستم و ملت خودشان میبینند و میشنوند و تتصمیم میگیرند. نه با حرف من تفرقه می افتد و نه با حرف این دانشمند " باقر العلوم" از نروژ جنبش به پیروزی کامل اون هم از نوع یک شبه اش میرسد! مبارزهء ملت ایران در گذر های زمانی نسبت به عکس العمل جمهوری اسهالی متفاوت خواهد شد. آینده همه چیز را ثابت خواهد کرد.موفق باشید
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
bager63 - نروژ - شی----{....دست بردارید از این تئوری توطعه که فقط مش قاسم دایی جان ناپلئون و استالین م مائو کرده اند توی کله مان. چون باز هم داری میگویی....} میدونستی دستگاهی در این نظام وجود دارد بنام: " تشخیص مصلحت نظام"؟!! مگر من چه گفتم؟ خیمه شب بازی و مصلحت نظام. می دونم درک این جمله برای تو خیلی سنگینه. یکم صبر کن پسرم؛ یک دهه دیگه منظور من رو می فهمی.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

Lady In Red - ایران - تهران
دمشون گرم ولی همین روزهاست که دیگه ترتیب موسوی رو بدن بخصوص با این دادگاها که همه محکومینش میگن اینها گولمون زدن !
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
nirvana20 - کانادا . دوست عزیز از کانادا منهم کاملا با حرف شما موافقم. اما اولین باری که خدمت جناب آنتی اسلام ( که انتخاب اسمش نشانگر شخصیت پرخاشکرش اوست) نوشتم ماهها قبل از انتخابات بود. ایشان جد و آباد بنده را آورد جلو و من را جاسوس و چه و چه قلمداد کرد فقط برای اینکه من نظرم این بود در آنزمان که عدم شرکت در انتخابات کار اشتباهی است. در ثانی من قصد توهین به این جناب را نداشتم بلکه حقیقت این است . آیا کسی که هنوز هم در این شرایط حساس به موسوی بد وبیراه میگوید ( که خواسته کودتا چیان است) و کسی که در این شرایطی که مردم مسلمان ایران در خیابنها دارند باتوم میخورند باز هم بزرگترین دقدقه اش فحش و بدو بیراه به دین اکثریت این مردم است از نظر شما مشکوک نمی زند؟.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
nirvana20 - کانادا . خواسته ها و تاکتیکهای اقتدارگراها. 1/ ایجاد تفرقه در جنبش سبز حرفهایی از قبیل اینکه موسوی و کروبی هم مثل بقیه هستند و سرو ته یک کرباسند. هدف < جدا کردن موسوی و کروبی از مردم . 2/ فحش و بدوبیراه به اسلام و اینگونه نشان دادن که مخالفین رژیم دشمن اسلامند و با آمدن آنها دین مردم بر باد میرود ( کارجناب آنتی اسلام). 3/ خوسته های نامعقول و دست نیافتنی را در مردم پخش کردن حرفهایی از این دست که کل رژیم باید برود ( زیرا با توجه به اینکه هنوز مردم سر خواسته اولی که همان ابطال انتخابات است مانده اند و دارند باتوم میخورندتوی خیابان خواسته های ناممکن در شرایط حاضر فقط باعث یاس و انفعال جنبش میشود( داستان 30 سال گذشته اپوزسیون ).
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. ager63 - نروژ - شی {...اولین باری که خدمت جناب آنتی اسلام ( که انتخاب اسمش نشانگر شخصیت پرخاشکرش اوست) نوشتم ماهها قبل از انتخابات بود. ایشان جد و آباد بنده را آورد جلو و من را جاسوس ...} ای بر پدر آدم دروغگو لعنت ( از واژه های خودتون استفاده میکنم). اولین باری که تو برای من کامنت گذاشتی به من گفتی همکار بازجو شریعتمداری هستی ( روزنامهء کیهان) یادته؟!! اون موقع اصلاً بحث انتخابات نبود و بحث ها راجع به اسلام و شیعه گری بود ( صحبت پارسال) خیلی دروغگو تشریف داری مردک. درضمن اگر ظرفیت بحث کردن رو نداری کسی برات کارت دعوت نفرستاد. شلوار کنده میپری وسط؛ بعدش هم خودت رو میندازی توی خاک و خُل و میزنی توی سر خودت و کولی بازی در میاری!!!! واقعاً نوبری!!
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. ager63 - نروژ - شی {...حرفهایی از قبیل اینکه موسوی و کروبی هم مثل بقیه هستند } اولین کامنت این صفحه رو بخون که ببینی چقدر نامرد و پست فطرت تشریف داری. و برای کشتن طرف مقابلت در بحث شرکت میکنی نه بحث کردن!!! اتفاقاً من قبل از انتخابات میگفتم: کروبی دم از اصلاح قانون اساسی میزنه نه موسوی!!!! و اگر قرار باشه که به کسی بگیم اصلاح طلب این کروبی است نه موسوی!!. https://www.iranianuk.com/article.php?id=40626 آخرش نوشتم بازم غیرت کروبی.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2. ager63 - نروژ - شی {...حرفهایی از قبیل اینکه موسوی و کروبی هم مثل بقیه هستند ....} توی همون صفحه نوشتم: در سیاست اشخاص و افراد مهم نیستند. سیاستهایی را که بر اساس موقعیت اعمال می کنند مهم است. دیروز من شاکی بودم وگفتم چرا ایشان لالمونی گرفته!!! امروز خبر رسید که ایشان کروبی را تایید کردند و دارند یک جناح مستقل تشکیل میدهند. یک سیاست مدار بر اساس نیاز های جامعه قدم بر میدارد. اگر من و تو و ما از او نخواهیم که از حرکت اعتراضی حمایت کند؛ و با ملت قدم بردارد ( نه عقب تر از آنها!) ایشان هم به سکوت خود ادامه خواهند داد. حرکت آقای موسوی بنظر من پسندیده و درست بود ( اگر کمی دیرتر اعلام همبستگی میکرد؛ کم کم با اینکه از انگ زدن بدم می آید، اما رنگ خیانت از او به نظر می رسید نه رنگ سبز. من متعصب نیستم، شما هم نباشید!). سه‌شنبه 27 مرداد 1388. https://www.iranianuk.com/article.php?id=40626
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
3. ager63 - نروژ - شی {...حرفهایی از قبیل اینکه موسوی و کروبی هم مثل بقیه هستند ....} مردک دونگ؛ خوشت میاد حرف مفت بزنی؟!!! همینجوری چشمات رو بستی و هرچی از اون دهن کثیفت در میاد ول میدی بیرون؟!!! من خانواده ام توی همین درگیریها به اندازهء کافی تاوان این جنبش را پس دادیم و همین الان هم درگیریم . تو نشستی توی "نروژ" یه آبجو زدی کله ات رو گرم کردی و هی زرت و زرت انگ جاسوس شریعتمداری و خائن و منافق و .. میزنی؟!! تو که تحمل شنیدن صدای مخالف رو نداری؛ خیلی بیجا میکنی که توی جامعه میای و بحث میکنی. برو بشین اول مشکلات شخصیتیت رو حل کن بعد بیا ببینیم چی میگی!! حالا باز یه کامنت چرت و پرت برام بزار که: آها دیدین معذرت خواهی کرد و گفت موسوی فلانه و بهمانه !! این هر روز یک چیز میگه. آبگوشت
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
4. ager63 - نروژ - شی جداً میگم . از تو بی سواد تر توی این سایت نیست. واقعاً تکی و نمونه ای. باید بهت یک کاپ بدن.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
bager63 - نروژ - شی {... فحش و بدوبیراه به اسلام و اینگونه نشان دادن که مخالفین رژیم دشمن اسلامند و با آمدن آنها دین مردم بر باد میرود ..} جناب آقای باقر العلوم. تا قبل از این انتخابات من هیچ وقت در بحث های سیاسی شرکت نکردم و همیشه تنها نظر سیاسی من این بود: {با این فرهنگ و طرز اسلامی؛ اگر خامنه ای بمیره 100 تا خامنه ای دیگر منتظر خواهند بود که بشینند جای ایشون.} فحش به اسلام ندادم تاریخ رو میگم؛ حالا اگر تاریخ شما فحش آلود است اونش به خودتون بر میگرده. اگر محمد یک پیانبر زنباره ای بود که هیچ چیزی جز سکس او را ارضاع نمی کرد؛ به من چه؟ اگر محمد پیامبر اسلام با یک دختر 6 ساله نزدیکی می کرد؛ من مقصر هستم؟ محمد چی کار به رژیم جمهوری اسلامی داره؟!!! تو چی رو می خوای به چی ربط بدی؟!! با این حرف زدنت ( بسیار بیسواد و بسیار بی کلاس و بسیار بچه گانه!) فقط خودت رو بیشتر ضایع میکنی.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
فقط درود بر کروبی خبرساز
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی بشر اهواز. باز هم بسیار دروغگو و نادان تشریف داری چون من اولین کا منتی که گذاشتم در مورد این بود که انتخاب لغت آنتی اسلام و توهین به باورهای مردم خوب نیست ( بدون اینکه حرفی از شریعتمداری بزنم) که جناب عالی اگر به آرشیوت مراجعه کنی و دروغگو نباشی میبینی که در اولین کامنتت به من گفتی که ( برو و با آیدی اصلی ات بیا و طرفدار ولایت فقیه و از این حرفها هستم) بعدا من جوابت را نوشتم و بدرستی هم نوشتم که به اینکه ریشه ات به شریعتمداری وصل نباشد شک دارم
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی بشر اهواز. بابا تو به روانشناس احتیاج داری. قبل از اینکه بشینی پشت کامپیوتر لطفا قرصهات رو بخور جانم. جدا افرادی مثل تو و مسعود رجوی سم هستند برای این جنبش. نمونه مجاهد خلقت رو اینجا دارم که به راحتی داره میزنه زیر حرفهاش. نشریه مجاهد رو بهش نشون دارم میدم که بابا شما ادعا کردید روز بعد از انتخابات که 85 درصد مردم توی تنتخابات شرکت نکردنند مدل خودت حرف رو میپیچونه. ادعا میکنه مردمی که در خیابان هسنتد در اصل طرفدار مریم و مسعود هسنتد و شعار درود بر رجوی میدهند!!!
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی بشر. در ضمن من آبجو دوست ندارم فقط کنیاک میخورم
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی بشر اهواز. باز بد نیست جانم داری پسر خوبی میشی وقتی که مینویسی درود بر کروبی( همیشه از همین قرصها بخور). یعنی به نظر تو یک سیاستمدار باید هر روز دهنش رو باز کنه و مدل خودت حرف بی حساب و با حساب رو با هم بزنه. و اگر مثل موسوی بنا بر تاکتیک 3 روز چیزی نگفت باید بد و بیراه بهش گفت ( تو بخوان که تحلیل آدم از یک جریان و شخص روزانه تایین میشود!!!!). در ضمن خیلی دروغگو هستی هیچوقت قبل از انتخابات جمله ای در دفاع از کروبی نگفتی و همه اش میگفتی تمام این مسایل صحنه سازی است و چون این 4 نفر مورد تایید شورای نگهبان هستند پس مساوی هستند با فریبکاران دیگر رژیم.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی بشر اهواز. جالبه که از دید خودت داری تاریخ رو میگی و به باورهای اکثریت آن 3 ملیون نفری که آمدنند در خیابان توهین نمیکنی. هنوز یاد نگرفتی که اینکه آدم چگونه تاریخ رو تفسیر کنه میتونه پر از توهین و بد و بیراه به دیگران باشه. پس با این حساب احمدی نژاد هم که داره منکر هولوکاست میشه داره تاریخ رو میگه!!!! بشین و بفرما و بتمرگ یک معنی میدهد. ... یاد بگیر که اینکه آدم بگوید حضرت محمد با یک دختر 9 ساله ازدواج کرد تفاوت دارد با اینکه آدم بگوید ممد بخاطر ارضائ هوسهای خودش و اینکه جوجه .. دلش میخواست پرید روی یک دختر 9 ساله!!!!! تو تاریخ رو نمیگی تو داری توهین میکنی .
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bager63 - --- آقای باقر العلوم. اول اینکه در بارهء اولین کامنتت؛ اون روز شما همینجوری مثل همیشه؛ شلوار کنده پریدی وسط بحث و شروع به تخریب به وسیلهء انگ و تهمت کردی ( مثل همیشه- شریعتمداری و بازجو و منافق و جاسوس انگلیس و مامور سی آی ای و ....) که من غلطهای تو رو گرفتم و در 5 خط دقیقاً "18 تا غلط املایی" داشتی . یادت اومد؟!! که بعدش گفتی: مدت زیادی است که خارج هستم و به کیبورد هم عادت ندارم!!!!! بهت فقط گفتم : {باقر 18 گرفتی اما از عقب} این از این ( آلزایمر داری یا دروغ توی خونته؟!! ). دوم اینکه مجاهدین هم یکی لنگهء خودت هستند که می خوان این قیام مردمی رو "انحصاری" کنند. دقیقاً مثل "تو". و آخر اینکه تو بمون توی همون نروژت همون کنیاکت رو بخور کاری به اسلام و جنبش ملت ایران نداشته باش. اینجوری سنگین تری.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
درود بر موسوی و کروبی. درود به ملت ایران با هر مذهب قابل احترامی که دارند.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
درود بر کروبی چون سکوت نکرد و مثل یک مرد حرفش رو زد ( از همون اول، و هنوز هم سر حرفش ایستاده) و درود بر مذاهبی که به دیگر مذاهب حمله نمی کنند. و نابود باد مذهبی که "دستور قتل" و شکنجه ( شلاق- قطع ید- قصاص و...) را صادر میکند. هم این مذهب باید نابود بشه هم طرفدارانش کوته فکر و ابله اش؛ چون برای بشریت مضر و خطرناک هستند.
جمعه 30 مرداد 1388

bager63 - نروژ - شی
اگر ملاک حمله به دیگر مذاهب و تفکرهای دیگر است اسم یک مذهب را نام ببرید که در طول تاریخش به تفکرها و مذاهب دیگر حمله نکرده باشد حتی بودا یی ها هم در دوره ای بدر هندیها را دراوردند سواد و منطق خوب چیزی است
جمعه 30 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
روز چهار‌شنبه 28 مرداد 1388 من به شخصی بنام ( bager63 - نروژ - شی) حرفی زدم و گفتم: {....میدونستی دستگاهی در این نظام وجود دارد بنام: " تشخیص مصلحت نظام"؟!! مگر من چه گفتم؟ خیمه شب بازی و مصلحت نظام. می دونم درک این جمله برای تو خیلی سنگینه. یکم صبر کن پسرم؛ یک دهه دیگه منظور من رو می فهمی....}https://www.iranianuk.com/article.php?id=40649 امروز به تاریخ ( شنبه 31 مرداد ماه 1388 ) آقای رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام فرمودند: رفسنجانی از گروه های سیاسی خواست از دستورات خامنه ای پیروی کنند. https://www.voanews.com/persian/2009-08-22-voa9.cfm
شنبه 31 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.