اسکناس های آمریکایی به کوکائین آلوده است

اسکناس های آمریکایی به کوکائین آلوده است

شمار زیادی از اسکناس هایی که در پایتخت آمریکا رد و بدل می شود حامل ذرات کوکائین است

بزرگترین مطالعه در باره اسکناس های بانکی نشان داده است که 95 درصد ازاسکناس های دلاری که در واشنگتن دست به دست می شود حامل گرد کوکائین است.

این آمار در طی دو سال بیست درصد افزایش داشته است.

محققان دانشگاه ماساچوست در دارتموت، اسکناس های سی شهر در سراسر جهان را مورد آزمایش قرار داده اند.

آنها می گویند استرس ناشی از رکود اقتصادی باعث افزایش مصرف مواد مخدر شده است که احتمالا به نوبه خود از جمله منجر به افزایش شمار اسکناس هایی شده است که حامل گرده کوکائین بوده اند.

اسکناس های بانکی ممکن است به دو صورت حامل ذره های کوکائین باشند؛ یکی این که وقتی مصرف کننده این ماده مخدر، اسکناس را لوله می کند تا پودر کوکائین را با دماغش بالا بکشد یا وقتی دسته های اسکناس روی هم انبار شوند.

عامل استرس

به غیر از اسکناس های دلار که در واشنگتن رد و بدل می شود، اسکناس های سایر شهرهای بزرگ آمریکا مانند بالتیمور، بوستون و دیترویت حامل بالاترین میانگین ذرات کوکائین بوده است.

دکتر یوگنگ ژو، که این تحقیق را سرپرستی می کرده است، گفت: "من متعجب هستم که شمار اسکناس های حامل گرد کوکائین رو به افزایش بوده است. من خیلی مطمئن نیستم دلیل این افزایش چه بوده اما ممکن است با رکود اقتصادی و افزایش افراد استرس زده در ارتباط باشد؛ افرادی که برای تخفیف استرس خود به کوکائین روی آورده اند."

سایر کشورهایی که اسکناس های آنها مورد آزمایش این گروه قرار گرفته است کانادا، برزیل، چین و ژاپن بوده است.

تعداد اسکناس های آلوده به کوکائین در چین پایین ترین آمار بوده است. در این کشور فقط دوازده درصد اسکناس های مورد آزمایش حامل گرد کوکائین بوده است.

در آمریکا پاک ترین اسکناس ها در سالت لیک سیتی جمع آوری شد. این شهر محل زندگی گروه مذهبی مورمون است.

abbi10 - اتریش - وین
من عضوجدیدهستم. https://www.youtube.com/watch?v=SyfjZiSMrtsfeature=channel_page
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

marde syasat - فرانسه - پاریس
میخواهم بدانم چند درصد اسکناسهای ایران به هرو ئین اغشته هست ? . لعنت خدا به خامنه ای و دار و دسته اش که ایران را به لجن نشندن.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

armita100 - ایران - تهران
همه اسکناس ایران الوده به خمینی دجال هندی می باشد باور نداری به اسکناس نگاه کن لووووول
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
کثیف ترین کارهای دنیا مربوط به قدرتهای دیکتاتوری مثل امریکا و انکلیس هستند که همیشه انسانها را به بیراه می برند. و همیشه پای اونها در بدبخت کردن ملتها هستند. به زودی احمدی نژاد جواب همه انها را خواهد داد.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

Alireza88 - ایران - تهران
هموطن عزیز و گرام - abbi10 - اتریش - وین. ورود شما را به جمع مان خوش آمد و تبریک میگویم.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
. Nim Rokh - ایران - تهران. کثیف ترین کارهای دنیا مربوط به قدرتهای دیکتاتوری مثل امریکا و انکلیس هستند که همیشه انسانها را به بیراه می برند. و همیشه پای اونها در بدبخت کردن ملتها هستند. به زودی احمدی نژاد جواب همه انها را خواهد داد. ----------------------------------------------------------------------------. جمهوری کثیف ضد اسلامی و انسانی مقام اول رو داره، احمقی نژاد هم این 4 سال و تمام نخواهد کرد باور نداری!؟ صبر کن. مجموعه مقالات و خاطرات زندان مینا انتظاری . https://mina-entezari1.blogspot.com/. https://www.youtube.com/watch?v=dxOFoICLB7w
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
armita100 - ایران - تهران . من نگاه کردم.داشتم گور می شدم وقتی عکس این .. را دیدم.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

peran33_mar - انگلیس - لستر
ااا!پس به خاطر همینه رهبر و دولتیها انقدر به دلار علاقه مندن.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
Nim Rokh - ایران - تهران. راست میگی مخصوصا درست کردن موبایل- تلویزیون- رادیو- ماشین- ماشین حساب- کامپیوتر - هواپیما.......... تو همون بچسب به کتاب دعات و هی...... را هوا کن ببین بکجا میرسی مزدور.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

hafez44 - ایران - شیراز
Nim Rokh - ایران - تهران خدمت پاچه خوار ( میره )
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

hafez44 - ایران - شیراز
پاچه خوارNim Rokh - ایران - تهران فعلا که عنتری نژاد داره حساب مردم ایران رو میرسه
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
ایران و ایرانی نمی‌تواند روز تاریخی 28 مرداد و کودتای ننگین آن را از یاد ببرد. همه با هم به یاد آن روز، 28 مرداد 1388 ساعت 6 میدان بهارستان تجمع خواهیم کرد. زمان کوتاه است، لطفاً اطلاع رسانی کنید. ۲۸ مرداد = 18 تیر دیگر
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران---- آخر از حشره موذى مثل تو که روى کث...ت نظام خونخوار دیکتاتورى اسلامى ضد ایران پرورده شده، چه انتظارى میشه داشت، تورم 25%، بیکارى 38%، 30% مردم زیر خط فقر ( طبق استانداردهاى بین المللى) زندگى میکنند، فحشا که جاى خود دارد چه در داخل ایرن و چه در صادرات دختران جوان ایرانى به عنوان فاحشه به کشورهاى عربى ( غیرت ایرانیت مبادا عود کند بى مخ ) و همه اینها در حالى که ایران چهارمین کشور صادر کننده نفت در جهان است !! حالا تو ...ده ک...ت به آمریکا و انگلیس ایراد میگیرى؟
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
تا حالا یکی که سرش به تنش بیارزه احمقی نژادو ک.........شم حساب نکرده. ولی بالاخره با یکی از مسئولین میخوان حرف بزنن و این احمقی کثافت رو هم همه دنیا فهمیده بزور شکنجه و اعدام و تجاوز خودشو نماینده ما معرفی میکنه.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

amo danial - نروژ - اسلو
Nim Rokh - ایران - . محمودک ... خورد با جد شریف تو .د... خان تاتار ولد..
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
Nim Rokh - ایران - تهران . خوبه جیره این ماهتو پیشاپیش گرفتی که داری همه جا کامنت های مزخرف میگذاری راستی میدونم که مشامت به بوی پولهایی که آلوده به عرق شورت احمدی نژاد رو شده عادت کرده بهتر ببری پیش سید طاهر با هم عوض کنی مال اون بوی شورت خامنه ای رو میده شاید یه تنوعی هم برای جفتتون بشه و یه حالی ببرید.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
abbi10 - اتریش - وین. سلام دوست عزیز. خیلی خیلی به این سایت خوش امدید. و امیدوارم شما هم با شعار مرگ بر خامنه ای شروع کنید به کامنت گذاشتن . موفق باشی دوست عزیز
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

shahin 12 - انگلیس - یوکی
اسکناسهای ایرانی نتنها الود به انواع مواد مخدر هستند بلکه الود به عکس جنایتکارترین فرد تاریخ نیز هستند
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
نیم رخ بزودی اون نصف دیگه ی رخت هم نابود میشه.... با دستای خودم .................میکنم.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
Nim Rokh - ایران - تهران. ای نیم مخ! کثیفترین کارهای دنیا از ناحیه اسلام ناب محمدی و رهبر جانی تو علی شیره ای سر میزنه! بزرگترین نکبتی که گریبان بشر را در طول تاریخ گرفته وجود دین ک...ی بنام اسلام و مرتجعین مزدوری چوت تو وطن فروش عرب زاده بوده!. چند صباحی از پول چرک و خون ارباب قاتلت سید علی گدا ارتزاق کن تا فرزندان کوروش تک تک شما عرب زادگان بی وطن رو مثل صدام از سوراخها بیرون بکشند و به سزای اعمال پلیدتان برسانند. تو بهترین خدمت را به ایران و مردم ایران میکنی چون هر کامنتی که میذاری هزار درجه بیشتر حال مردم رو از دین اسلام و رژیم نکبت بار اسلامی بهم میزنی! ادامه بده! اسلام تا طرفداران اب..ی چون تو رو داره نیاز به دشمن نداره!
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.