دیدار میرحسین موسوی با خانواده جوادی فر و بهزاد نبوی

دیدار میرحسین موسوی با خانواده جوادی فر و بهزاد نبوی

میرحسین موسوی با خانواده های جوادی فر و بهزاد نبوی دیدار کرد.

دیدار با خانواده جوادی فر

 معصومه ابتکار دیروز در وبلاگ شخصی خود نوشت: «دیروز بعدازظهر با آقایان مسجد جامعی و نجفی همکاران شورای شهر برای تسلیت و دلجویی به خانه مرحوم امیر جوادی فر رفتیم. هنوز 10 دقیقه ای از حضور ما در منزل آقای جوادی فر نگذشته بود که زنگ در به صدا در آمد. در که باز شد ابتدا خانم دکتر رهنورد و سپس آقای مهندس موسوی در میان در ظاهر شدند. احتمالاً صاحب خانه می دانست که آنها می آیند ولی هم ما از دیدن آنها متعجب شدیم و هم آنها از دیدن ما.»

دیدار با خانواده نبوی

مهندس میرحسین موسوی به همراه زهرا رهنورد روز شنبه به دیدار خانواده مهندس بهزاد نبوی که حدود دو ماه است در بازداشت به سر می برد رفت. به نوشته اعتماد ، در این دیدار میرحسین موسوی از شخصیت و تلاش های مهندس بهزاد نبوی در دوران عضویتش در دولت تجلیل و از بازداشت غیرقانونی او و رفتاری که با او شده است، اظهار تاسف کرد. وی در بخشی از سخنان خود گفت؛ ویژگی بهزاد این بود که هر کار سخت و مساله داری به ایشان ارجاع می شد آن را به خوبی انجام می داد. وی بهزاد را فردی بسیار کوشا، منطقی، برنامه ریز و قوی نامید که در دولت وی در زمره مشاوران نزدیک ایشان در اداره شرایط سخت دوران جنگ بوده است. وی تاکید کرد رفتار با افرادی همچون مهندس بهزاد نبوی خلاف قانون اساسی و احکام شرع و نیز انسانیت است. وی خواستار آزادی هر چه سریع تر نبوی و سایر بازداشت شدگان پس از انتخابات شد. در این دیدار خانم رضوی همسر مهندس بهزاد نبوی نگرانی اصلی خود را عدم اجرای قانون در تمام مراحل بازداشت، بازجویی و دادگاه همسرش ذکر کرد و گفت؛ تا یک ماه پس از بازداشت بهزاد ما هیچ خبری از او نداشتیم و حتی نمی دانستیم چه کسانی او را بازداشت کرده اند و در کجا نگهداری می شود. آنها هنگام بازداشت هیچ حکمی ارائه ندادند و خبر رسمی بازداشت وی را نیز اعلام نکردند.

شاندل - ایران - تهران
جامعه ای که وحدت فکری دارد جامعه ایست که در آن همه نمی اندیشند، بلکه یک نفر فکر میکند: دکتر شریعتی
دوشنبه 26 مرداد 1388

Alireza88 - ایران - تهران
شما رفتارهای مهندس موسوی و جناب آقای خاتمی را با حرکات و رفتار آقای احمدی نژاد قیاس کنید. آیا این ملت بزرگ لایق چنین کسی است. هر روز هم تحملش سخت تر و دشوارتر میشود.
دوشنبه 26 مرداد 1388

abiabi - انگبستان - لندن
مرگ بر خامنه ای و اون پسرای حرامزادش
دوشنبه 26 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
این دیدار ها به درد چی میخوره؟ خودت رو مسخره کردی مردک؟ شماها که به این ابله رای دادین چرا بهش نمیگین بره جلوی "زندان اوین" و اعتصاب غذا کنه؟ لابد باید زنده بمونه تا رئیس بشه آره؟ واقعاً که برای همهء "موسوی پرستها" متاسفم. باز هم غیرت کروبی آخوند.
دوشنبه 26 مرداد 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
در حال حاضر بهترین کار همین دیدار با خانوادهای دستگیرشدگان و کشته شدگان بعد انتخابات می باشد. میر حسین دوستت داریم.سیاست یعنی همین..
دوشنبه 26 مرداد 1388

taiis - آلمان - برلین
. وطن یعنی دویدن در پی نان.. وطن یعنی کمک کردن به لبنان.. وطن یعنی عرب را چاق کردن.. معلم های خود را داغ کردن.. وطن یعنی خرید تاید و شامپو.. وطن یعنی رئیس جمهور هالو .. وطن یعنی صف نون و صف شیر .. وطن یعنی همش درگیر درگیر.. وطن یعنی همین بنزین، همین نفت.. همین نفتی که توی سفره ها رفت .. وطن یعنی که اصلاحات "چینی".. وطن یعنی که روی خوش نبینی .. وطن یعنی همین آیینه دق .. وطن یعنی خلایق هر چه لایق
دوشنبه 26 مرداد 1388

7-aseman - اتریش - وین
تک عکس : مراسم تودیع و معارفه رییس جدید قوه قضاییه. پیک ایران ... بچه ها حتمی این صفحه را ببنید عکس جدید محمود و رفسنجانی . نظرتون چی
دوشنبه 26 مرداد 1388

mohammad.moein - لندن - انگلستان
آقای آننی اسلام از اهواز!!!!. ایشون تحت بازداشت خانگی هستند و رفت و آمد هاشون شدید کنترل می شه.. و اگه چنین کاذی بکنن و شکست بخورن کل نهضت سبز شکست می خوره. رفته خونه ی دوستش که بازداشت شده. به زنش امید بده.. این اشکالی داره??. آقای کروبی حق مردم رو می گیرن و از مسیولین اننقاد می کنن و آقای موسوی به مردم امید می دن و تشکیلات سبز رو رهبری می کنن.. این ۲ با هم حرکت می کنن و هر کسی مسیولیت خودش رو داره. با این کامنت های بی منطقت اتحاد رو از بین می بری و بین موج سبز ها تفرقه می اندازی... موسوی=کروبی.. ما یادمون نمی ره که این دو قهرمان تو مماظره تلویزیونی به هم قول دادن که تا آخرش وایسن.
دوشنبه 26 مرداد 1388

مبین.رشت - ایران - رشت
به نام خدا. اینجا ایران است،رهبرش رهبر مستضعفین جهان است،قوت غالب مردم نان است،بهای نان به قیمت جان است،ثروتش برای فلسطینیان است،دانشگاهش ستاره باران است،جای روشنفکران زندان است،هرکه فریاد بزند از کافران است،سکوت نشانه مسلمان است،شرکت در راهپیمایی بزرگترین نشانه ایمان است،. روح آقایان امیر جوادی فر و نبوی و سایر شهدای جنبش سبز شاد و برای خانواده هایشان از خداوند بزرگ صبر میخواهیم و برای احمدی نژاد و مسببین این جنایات آرزوی مرگ و نابودی میکنیم
دوشنبه 26 مرداد 1388

amo danial - نروژ - اسلو
اینهم از رهبر سبزها. طبل تو خالی از اب در امد. اراده کنی میلیونها نفر پشتت راه میافتند سبزی اش
دوشنبه 26 مرداد 1388

NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران
2 باره کسانی که از سابقۀ موسوی خبر ندارن شروع به بت سازی از کسی کردند که میخواد ما رو به دوران شکوهمند سیصد هزار اعدام رسمی و 30 سال عقب رهبر جون جلادش(خمینی)ببره . اخ که ما ایرانیها چقدر کوتاه اندیش هستیم. وقتی خمینی میگفت شما رو به انسانیت میرسونم کسی نگفت که مگه ما حیوانیم،حالا این داره مکررا" میگه، من رهبر و نظام رو دوست دارم و جملۀ خمینی کثیف رو میگه:جمهوری اسلامی نه کلمه ای بیشتر یا کمتر و هنوز مردم فکر نمیکنند که این یعنی همین رژیمی که هست و بدونید که در زمان نخست وزیری موسوی هزاران برابر بیشتر از حالا اعدام و خفقان و سایر جنایات دیگر وجود داشت.من با تمام اینها مخالفم. مرگ بر تمام دست اندر کاران این رژیم اسهالی از اول انقلاب تا حالا . مشکل مردم ما نداشتن حافظۀ تاریخیست که جلاد دیروز را به منجی بشریت تبدیل میکند. براستی اگر موسوی رییس جمهور میشد چکاری میتوانست انجام بدهد؟ هیچ و هیچ و هیچ. چون او به وجود رهبر بالای همه چیز باور دارد. هموطنان گرامی نگذارید که ما به عقب برگردیم و بعد به خود بگویید اشتباه کردیم. یکبار برای همیشه ایران را آزاد کنیم
دوشنبه 26 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
سلام به همه بروبچز باامید جنبش سبز...اینم چندتا کلیپ گرفته شده توسط خودم از تظاهرات 26 مرداد به کوری چشم همه کسایی که میگن جنبش داره ضعیف میشه...بازم پیروز شدیم...همه پلیسها توی کریم خان بودند و ما به ونک رفتیم و عزیزان ضد شورش یه جاشون توی ترافیک سنگین که بازم بچز سبز درست کرده بودند سوخت...به امید پیروزی. https://www.youtube.com/watch?v=T3ITeKMHxs4.
دوشنبه 26 مرداد 1388

Ezhaq - ایران - تهران
شاندل - ایران - تهران ( جامعه ای که وحدت فکری دارد جامعه ایست که در آن همه نمی اندیشند، بلکه یک نفر فکر میکند: دکتر شریعتی). کمی می شه توضیح بدهید منظور شما چی هست٬ نمی فهم چی می گی این را که گفتی خدا شریعتی گفته یا دکتر خمینی تف به روحش گفته و سید خایه علی و نوچه هاش به آن عمل می کنند. کمی توضیح بدهید سرم داره گیج می ره چیزی که فهمیدم این است که از شما می خواهند چگونه و به چه فکر کنید زیرا خوب و بد را آنها تعیین می کنند و آنها نباشند دنیا و آخرت مفهومی نداره البته سالهاست که بهمین شکل پیش می روند آنها به شما یاد می دهند به چه فکر کنید ولی فکر کردن را به شما یاد نمی دهند و نمی خواهند باشد. اگر فکر کردن را به جامعه یاد داده بودند سالها پیش جامعه متمدن تری از حالا داشتیم که در آن جایی برای انها نبود.
دوشنبه 26 مرداد 1388

iranesabz - هلند - هلند
. آنتی اسلام - ایران - اهواز. دوست عزیز هموطنم مردانگی و مبارزه این نیست که الان موسوی برود در زندان اوین اعتصاب غذا کند خیلی‌ که کارش ناداشته باشنش او را زندان میکنند. کارهای موسوی روی حساب است و به دور از شتاب زدگی و انقلابی گری همان کاری که مردم ایران میکنند و تحسین جهان را بر انگیخته اند. پیروز باشید. درود بر موسوی و کروبی.
دوشنبه 26 مرداد 1388

mohammad.moein - انگلستان - لندن
NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران!!. مگر مصدق دخست وزیر شاه نبود؟؟؟. مگر امیرکبیر معاون ناصر الدین شاه نبود؟؟؟. او برو تو تاریخ یه مثال بیار که موسوی دستور اعدام کسی رو داده باشه یا پولی دزدیده باشه!!!. رهبر جنبش سبز موسیه...و اگر شما باهاش مخالفید می تونید در جنبش سبز نباشید!!! الته یه شما پیشنهاد می کنم بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنید و دنبال موسوی بروید
دوشنبه 26 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
ندا قهرمان من است تهران. بزرگی می گوید. هیچ وقت امید کسی را از او نگیرید شاید این تنها چیزی است که دارد. موسوی فعلا امید مردم برای تغییره. لطف کنید اگر مرهم نمی گذارید نمک هم نپاشید. من هیچ تعصبی نسبت به شخص موسوی ندارم ولی وقتی مردم من به امید این چراغ بهر تاریکی هنوز می جنگن به ودم اجاز نمی دم که با حرفهای منفی باعث تفرقه و دلسردیه مردم بشم. نکته ریز این انتخابات این بود که قرار نبود موسوی ریس جمهور بشه قرار بود که خامنه ای خودشو نشون بده.اقای موسوی برای تغییرات بعد از انتخابات انتخاب شده بود.
دوشنبه 26 مرداد 1388

mehditm - ایران - تهران
مبین.رشت - ایران - رشت . درست و صحیح از قول تمامی شیران دلیر و سبز ایران زمین گفتی. مرگ بر خامنه ای که نا مشروع بدنیا امد و نا مشروع زیست و نامشروع ایران را ویران کرد و ایرانیان ازاده را بطور نامشروع گردن زد و یا زندان کرد. مرگ بر خامنه ای کثیف که جرثومه فساد و سیاهی است. .
دوشنبه 26 مرداد 1388

barani_medley - ایران - کرج
من یکی که دیگه دارم قاطی میکنم خدااااااا کمکککک. ما تو کرج یک نماینده داریم بنام خانم اجرلو که 2 دوره است که نماینده شده البته دوره دوم کسی بهش رای نداد حالا چطوری رای اوردش بماند اما چند ماهه پیش بد جوری گند کاراش در اومد حتی دادگاهی شد و حکم زندان هم واسش بریدند حالا بماند که چرا نرفت زندان اما جالب اینجاست که همین خانم از طرف احمدی نزاد معرفی شده به مجلس برای سمت وزیر رفاه ایا کسی هست جواب من و بده؟از وقتی شنیدم دارم دیوانه میشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 26 مرداد 1388

kamran1011 - آمریکا - سان فرنسیسکو
ایراد‌های بنی اسراییلی نگیرین ، تا یه روز چیزی نمیگه موسوی فوری می‌خواین ازش ایراد بگیرین، یون چیزیی‌ که حکومت جمهوری اسلامی نتونست از اینها بهونه بگیرد شماها درین می‌گیرید ، خیانتکارا . حرف‌های شما در جهت منافع جمهوری اسلامی و خامنه‌ای کثافت است
دوشنبه 26 مرداد 1388

مبین.رشت - ایران - رشت
mohammad.moein - لندن - انگلستان . با نظز شما کاملا موافقم،موسوی=کروبی این دو مکمل هم هستند،هرکدام نقش خودشان را ایفا میکنند،آفرین بر شما آقا محمد،دیگران هم سعی کنند بجای دادن نظرات پوچ و بی حاصل راه کارهایی ارایه بدهند که در ایجاد وحدت میان مردم موثر باشد،درود بر کروبی شجاع و درود بر آقای موسوی،با این دلجویی ها و بازدیدهای آقای موسوی از خانواده های جانباختگان احساس میکنم که خودم نیز در این دلجویی ها شرکت کرده ام
دوشنبه 26 مرداد 1388

ali moosavi - ایران - ایران
درود.دوستان عزیز در روز جمعه در مقابل زندان اوین خواهیم بود برای ازادی زندانیان . سیاسی, که مورد شکنجه این رژیم هستند,,,ساعت 11 ,جمعه در مقابل زندان اوین. ما هستیم.بدرود ایران
دوشنبه 26 مرداد 1388

manenarenji - المان - اسن
بچه ها ترخدا اتحادتونو از دست ندید سعی کنیم با هم باشیم تفرقه انداختن کار پلید این کثافتهاس.من خودم شلاق خورده وزندان رفته وشکنجه شده زمان موسوی هستم ولی امروز بخاطر تنها بودن ملت عزیزم باز هم بد را ترجیح میدم به بدترین.از سرگناه موسوی در رابط به ظلمی که بمن کرده میگذرم بشرط اینکه خیانت نکنه به ملتم.زنده باد ملت عزیزم.
دوشنبه 26 مرداد 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
درود بر موسوی. تا پیروزی سبز خواهیم ماند . بهترین کار ایجاد تشکیلات هست نه اعتصاب غذا چون اینطوری کاملا جنبش سبز نبود میشه. مرگ بر دیکتاتور
دوشنبه 26 مرداد 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
درود بر موسوی. تا پیروزی سبز خواهیم ماند . بهترین کار ایجاد تشکیلات هست نه اعتصاب غذا چون اینطوری کاملا جنبش سبز نبود میشه. مرگ بر دیکتاتور
دوشنبه 26 مرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
شاندل - ایران - تهران. جامعه ای که وحدت فکری دارد جامعه ایست که در آن همه نمی اندیشند، بلکه یک نفر فکر میکند: دکتر شریعتی . این چرندیات هیچ سر و تهی ندارد. یاوه گوییهای کسانی چون شریعتی بود که ایران امروز اینگونه شده. آری بسیجی ها مغز ندارند که اندیشه کنند، رهبر قاتل بجای همه فکر میکنه که چگونه به دختران و پسران مسلمان تجاوز کنند، این است جامعه ای که وحدت فکری اسلامی دارد. اسلام تجاوزگر تازیهای لبنان بر شما مسلمانان مبارک باد.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
یه هشدار دوستانه به همه منفی باف ها وتفرقه افکن های سایت. گناه شماها که با حرف های مغرضانه باعث دلسردی مردم داخل کشور می شید از خیانت این اراذل واوباش نامرد بیشتره. برای رضای خودتون وهر چه که قبول دارید وجدان داشته باشید و ملاحضه کنید.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
موسوی هم یکی لنگهء خاتمی. بی جربزه و بی ..
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
mohammad.moein من کامنت بی منطق میگذارم؟ مرد حسابی همین خبر چی نوشته؟!!!!!!!!! نوشته ایشون رفتند خونهء مردم. این آقا کجاش در خانه حصر شده؟!! چرا الکی حرف میزنید و شایعه درست میکنید؟ مگر زنش چند روز پیش نرفت توی بازار تهران ؟!! اینا همه بازی هستند. مگر من چی گفتم؟!× میگم چرا نمی روه جلوی زندان تحصن کنه؟!!1 ملت هم برن اونجا تحصن کنند. وقتی جمهوری اسلامی داره به صغیر و کبیر توی زندانها تجاوز میکنه؛ این آقای موسوی سرسلامتی میده به ملت؟!!! آخه احمقانه نیست؟!!! ملت حق و حقوقشون رو میخوان این تیریپی که تو وامثال تو گذاشتین مربوط به قبل از 2 ماه پیشه. بیدار بشین. شرایط فرق کرده. ملت ایران شعار مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتاتور میدن. تو هنوز دنبال موسوی هستی؟
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قیام ملت ایران رو با یک نام ( موسوی) کوچیک و محدود نکنید.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
آقای میرحسین موسوی نه خائن است و نه قهرمان. ایشان ماست تشریف دارند همین. بی لیاقت و بَ بو
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران
mohammad.moein - انگلستان - لندن. خب ما خدمات مصدق و امیرکبیر رو میدونیم؛ تو خدمات موسوی رو بگو تا من به شهادت اون خدمات حالا باورش کنم.جناب موسوی شما تند نرو صاحب این جنبش مردم هستند و رنگش هم رنگ خون نداهاست که گول بازی بد و بدتر رو نخوردند و رأی ندادند ولی فورا" برای سرنگونی هر دو وارد صحنه شدند, تا کسی مثل تو این جنبش رو بنام خودت و موسوی نخست وزیر رژ یم 300000 اعدام و تجاوز نزنی و با ژست ولایت فقیهی که مورد تأیید بتت هم هست به من نگی نمیخوای میتونی راهت رو عوض کنی.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

سید طاهر - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . بچه جون میخوای این چیز اعظم رو بکشتن بدی خودت وجودشو داری برو جلوی اوین .. نشستی توی کافی نت زیر کولر ابی و میگی موسوی بره جلوی زندان بعدشم میگی یعنی میبندی که این لبتاب سونیم خرابه
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران
khodemanitar - اسکاتلند - ابدین. من تا چند هفتۀ پیش انتقادات خودم از موسوی را علنی نکرده بودم ولی وقتی که او مهمترین خواسته و شعار مردم را که استقلال آزادی جمهوری ایرانی بود را نادیده گرفت و با لحن یک دیکتاتور فورا" جملۀ خمینی کثافت که استقلال آزادی جمهوری اسلامی نه کلمه ای کمتر یا بیشتر بود را گفت و من از آنجا دیدم که این هنوز هیچ چیزی که به آزادی ما از دست اسلام و اسلامیون نگفته که هیچ تازه همش داره از ارادتش به تازیها و امامش دم میزنه و من دارم خودم را فریب میدهم.وقتی خاتمی گفت مردم حمایت کنید از من تا افشا کنم و تا انتخاب شد و چند روز بعد ازش خواستند تا افشا کنه چکار کرد،تازه بعد از سرکوبشون گفت اینها مشتی اوباش و اراذل هستند،حالا چه تضمینی دارید که با انتخاب این مسائل فرق کنندواینکه این عزل رهبری رو نمیخوادو تا حالا هیچ چیزی بر ضد نظام نگفته و تازه نگران نظامه.اون تغییرات بعد از انتخاب چی میتونست باشه وقتی که به رهبری سوگند میخوره؟. دردومین پیامت ما منتقدین رو از اراذل واوباشی مثل بتت و امامش بی وجدانتر و بی شرفتر میدونی. باشه مرسی.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران
kamran1011 - آمریکا - سان فرنسیسکو . خیانتکار کسیست که جاده صاف کن خمینی و شاگردهاش میشه. مشابه تو احساساتی خیلی میشناسم که واسه خمینی خودشونرو جر میدادند و حالا به ..افتاده اند. manenarenj - المان - اسن . درود بر تو هموطن.دوست عزیز شما چطور میتوانی مطمئن باشی که موسوی خیانت نخواهد کرد وقتی که میگوئی به شرط اینکه خیانت نکند،اولا که او هیچ قولی نداده که ایران رو اساسا" تغییر بدهد.او همیشه گفته در چارچوب نظام و قانون اساسی و قصد احیای دوران امامش را دارد و جمهوری دلخواه او اسلامیست و حتی نمیگوید هر چه مردم بخواهند.ایا این خوش باوری نیست که ما آرزوهای خود را مبنی برحقوق مساوی زن و مرد،کاردانان در رأس کارها،آزادی ادیان وعقاید و جدائی دین از سیاست را به قدرت گرفتن موسوی وابسته بدانیم؟ و اگر ما اکنون از او ضمانت و توضییح نخواهیم که بعدا" مثل دوران خمینی دیر خواهد شد. در پایان باید بگویم که یکی از بزرگترین دلایل بدبختی ما بت سازی و بت پرستیست که فورا" حق انتقاد و اختلاف عقیده را از دیگران میگیریم وروزی خود نیز تاوانش را خواهیم پرداخت مثل حجاریان گنجی امامی و...
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

kamran1011 - آمریکا - سان فرنسیسکو
Anti Eslam. مثل اینکه یادت رفته که اولین کسی‌ که تو این حکومت جرات کرد ، تقلب و . رو آشکارا جلوی روی رهبری بگه ، و شورا نگهبان ، موسوی بود و نه کروبی ، دورهٔ قبل که باز هم تقلب شد ، نه کروبی و نه هاشمی‌ جرات حرف زدن نکردند . اینبار موسوی بود ، و ساعت اول اعتراض کرد و گفت که تقلب کردید، و بد ۱ روز بعد کروبی اعلامیه داد < . خاتمی هم آدم فرهنگی‌ بود ، و واقعا هم انقلاب فرهنگی‌ کرد ، ولی‌ انقلاب دیگر رو مردش نبود . و ما الکی‌ ازش در فکرمون سوپر من ساختیم ، چون با توجه به سوبقش که مدیر ارشاد بود و . مرد انقلاب دیگری نبود .ولی‌ او هم مرد بزرگ و قابل احترامیست .
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
سید طاهر - ایران - تهران . بره که چی بشه بره که گیر بیوفته دست ح....ی مثل تو باز اونش و ندارید به موسوی دست بزنید والا کشتن آدم عادی که برای شما حرومیا کاری نداره
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. kamran1011 - آمریکا - سان فرنسیسکو--- اشتباه شما اینه که هنوز بعد از 30 سال فرق " تقلب و کودتا" رو یاد نگرفتین!!!!! همه میدونستند تقلب میشه. حتی کسانی که رای ندادند( مثل من) اما هیچکس نمیدونست کودتا میشه. موسوی هیچ کاری نکرد. تا الان بیش از 100 نفر کشته شدند. بیش از 3000 نفر در زندانها هستند. اینها همه کاره اند نه موسوی. شما اسطوره سازان شیعه هستید. برای همهء نسلها و قرنها.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. سید طاهر - ایران - تهران---{ میخوای این چیز اعظم رو بکشتن بدی خودت وجودشو داری برو جلوی اوین....} من رهبر نیستم و ادعای رهبری هم ندارم. خانوادهء من تاوان این جنبش را داده اند و در حال حاضر ( همین الان) هم دارند تاوان میدهند. اینکه من زیر کولر باشم یا روی کولر نه به کسی ربطی دارد و نه تاثیر در وضعیت ملت و مملکت. موسوی یک سوپاپ اطمینان برای دولت است دقیقاً مثل خاتمی. همیشه 1 ماه از ملت عقب تر است ( حداقل) این را در حرکات و حرفهایش میشود دید. شمایی که قیام ملت ایران را با چند تا نام بی ارزش ( مثل داریوش همایون یا موسوی یا کروبی و ....) محدود میکنید؛ به همان "چیز اعظمتان" بچسبید.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
iranesabz - هلند - هلن----{دوست عزیز هموطنم مردانگی و مبارزه این نیست که الان موسوی برود در زندان اوین اعتصاب غذا کند خیلی‌ که کارش ناداشته باشنش او را زندان میکنند.} دوست عزیز و گرامی من. مگر موسوی خونش رنگین تر از ملت است؟ کسی که می خواهد برود ماهیگیری؛ شلوارش هم باید خیس بشود. من نگفتم که موسوی باید مثل گاندی باشد یا نلسون ماندلا یا آنسانسوچی یا .... اما ایشان در حد این قیام نبودند و نیستند. ایشان اینکاره نیستند. به ایشان لقب خیانت کار ندادم اما ایشان سوپر من هم نیست. هیچ نقشی در این قیام ندارد. مردم به خون خواهی هموطنانشان قیام کردند. دیگر رای تو را هم که پس بدهند؛ دردی را دوا نمیکند. آب ریخته شده را نمیشود جمع کرد. آقای موسوی با سکوتش؛ خواسته یا ناخواسته؛ جمهوری اسلامی را تایید میکند.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران. دوست عزیز چرا اینقدر زود جبهه می گیرید. انتقاد باید سازنده باشه.سند و مدرکت کو که می گی موسوی چنین است وچنان نیست؟چرا اینقدر عجولانه قضاوت میکنین؟مشکل ما ایرانی هااینه که می دونیم که چی نمی خوایم ولی نمی دونیم چی می خواهیم. خوب موسوی بدترین ادم این نظام نخواهید موسوی رو بگید کی باشه که شما پرونده نسازیدبراش؟موسوی را ولش کنید بره دنبال زندگیش یه مرد پیداکن که فردا بتونه همه ایرانی ای عزیزو که هزار فرقه شدنو با همه خواسته هاشون راضی کنه.کی؟اسم ببر.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران. یه چیزی خیلی روشنه. هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره. ما هم تخواستیم از موسوی یا هر کس دیگه ای بت بسازیم. ما حرف حسابمون اینه که مملکت دست نظامی هاست واربابشون اگه سگهاشون و ول کنن ظرف 24همه مردم رو تیکه و پاره می کنن.بذاریم اول هر کی که قدرت داره راهای کم هزینه تر برای مردمو امتحان کنه.30 سال همگی رفتیم پی کارمون که حالا یه شبه ایران نمی شه گلستان.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران. کلام اخر اینکه اگه شما تیغت بیشترموسوی و کروبی می بره این گوی و این میدان. اگه نه کسیو می شتاسی که بتونه معرفی کن. اگه بازم راه حل بهتری سراغ داری که کوتاهترباشه و یه شبه ایران رو بهمون تحویل بدن خوب بگید. اگه نه بگذارید مردم با امید مبارزه کنن.در ضمن یادتون نره همه این جانیهای صدر حکومت و بسیجی ها هموطنهاتون هستن و فارسی حرف میزنن پس خانه از بمبست ویران است و هر کی که فکر می کنه اینهارو تنها با گفتن اینکه اینها عرب هستن و چنین هستند یا چنان از این معامله حذف کنن اشتباه می کنه.جامعه وقتی رشد می کنه که همه مردم به رشد هم کمک کنن
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
hodemanitar - اسکاتلند - ابدی---{... کلام اخر اینکه اگه شما تیغت بیشترموسوی و کروبی می بره این گوی و این میدان. اگه نه کسیو می شتاسی که بتونه معرفی ....} مگر تیغ موسوی میبره؟ چی رو تا الان بریده؟ مردم تاون پس میدن. موسوی چی کرده؟ شما ها که رای دادین بیخود میکنین که تایین تکلیف میکنید. "ما" و خانواده های ما هم در این مجموعه " ایران" زندگی میکنیم و هستیم. عجب گیری افتادیم ها!!!!! فکر آخر کار کنم از شر جمهوری اسلامی راحت بشیم و "گرفتار شماها بشیم!!
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
hodemanitar - اسکاتلند - ابدی---{.. ما حرف حسابمون اینه که مملکت دست نظامی هاست واربابشون اگه سگهاشون و ول کنن ظرف 24همه مردم رو تیکه و پاره میکنند و.....} شما هایی که این روزها هی "ما ما" میکنید حق کلام رو از همه گرفتین!!!! چرا متوجه نیستین؟ خود ندا آقاسلطان رای نداده بود که الان یک اسطورهء مبارزه برای ملت ایران و دنیا شده!! کلی جوون و دختر و پسر زیر سن رای گیری کشته شدند ( رای نداده بودند). حتی کسانی در این قیام شرکت کردند که به احمدی نژاد رای داده بودند و از خیلی از شما هایی که ادعای آزادی یا تغییر را دارید، بیشتر مایه گذاشتند. این جنبش تا قبل از انتخابات مال کسانی بود که رای داده بودند؛ اما بعد از انتخابات نیازهای جنبش و کلاً ماهیت جنبش به ناگاه تغییر کرد برای همین بود که همهء مردم دنیا با این جنبش همصدا شدند. این قیام مردمی را انحصاری نکنید که ارتجاعی ترین نوع اندیشه است. موسوی شاید خائن نباشد اما سکوتش مایهء نگرانی است. همهء کسانی که انتقاد سازنده میکنند حق دارند که حرفشان را بزنند. تو دنبال دموکراسی و مردم سالاری هستی اما دیگران را منکوب میکنی!!!
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
آنتی اسلام - ایران - اهواز . مگه من رای داده بودم؟مگه مردم میگن شما برای موسوی کفن بپوشید که اینطور برافروخته اید؟من به همه دوستان وب سایت هشدار دادم که شیطون انگیزه 13 میلیون که خودتون اعلام کردین نشن. اعقایدتون در مورد ادم ها رو برا خودتون نگه دارین و با سند و بر اساس شواهد حرف بزنید. اگه کامنت منو خوب خونده بودی من کسی رو نکوبیدم من خواستم که اگه راهی سراغ دارید که با توجه به این هزینه سنگین روحی و فیزیکی که مردم تا حالا کردن موثرتره بگید. هر چند فکر نمی کنم که تعصب بذاره . عادت داریم که همیشه اصل رو رها کنیم و بچسبیم به فرع.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

niagara - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . . کاملا با حرفهای شما موافقم.موسوی حتی انگشت کوچیکه ماندلا و گاندی نمیشه هرچند لیاقت ملت ما خیلی بیشتر از مردم هند و افریقاست.چند بار خودش هم اعتراف کرد که همه ایده هاش از خود مردم بوده.همش منتطره مردم یه کاری بکنن این را بیفته دنبالشون.حیف از مردم ایران عزیز.شاید کسی از من نوعی انتظار نداشته باشه ولی کسی که ادعای رهبری یه جنبش رو داره باید پیه زندانو شکنجه و تبعیدو به تنش بماله یا اینکه بره تو خونش بشینه و خفه شه.اینه انقلابیی که با شاه مبارزه کرده؟پس شاه بدبخت پ...خی هم نبوده.چقد خوشحالم بهش رای ندادم.باز دم کروبی گرم جونشو گرفته دستش.هرچند لیاقت ایرانیا خیلی بالاتر از کروبیه ولی باز تو این قحط الرجال حامی کروبی بودن شرف داره.زنده باد ایران و ایرانیان.به امید روزای خوش ازادی
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران
khodemanitar - اسکاتلند - ابدین. اولا" نه به اون بی وجدان گفتنت و نه به این دوست عزیزت.دوما" من انتقاد خودم رو نوشتم وتو بجای آنکه در رد انتقادات من چیزی بگی رفتی جمله ای که این روزا همه میگن رو به من نسبت میدی در حالیکه اون کاملا"وصف ال حال تو و اکثر موسویست هاست.چون من میدونم که رژیم اسلامی رو نمیخوام و میدونم که تنها منجی جامعۀایران سکولاریسم هستش ولی امثال شما میگن حالا فعلا"بزار موسوی اینهارو از قدرت بندازه تا بعد یا خودش دموکراسی بیاره یا ما بعد فکر دیگری کنیم.من ادعای رهبریت ندارم ولی کاملا" حق دارم از هر کسی که میخواد نقش نمایندۀایران رو بازی کنه انتقاد کنم. تو معلومه که بیانیه های موسوی رو نخوندی و گرنه چطور خودت رو متقاعد میکنی که به کسی که به قانون اساسی و کلیت نظام دیکتاتوری اعتقاد داره ایمان داری. مجددا" باید یادآور شوم که نه تو نه موسوی یا گنجی ها نمیتونن برای من تکلیف تعیین کنند و این جنبش رو مصادره کنند. دیدی که دیروز مردم دوباره شعار جمهوری ایرانی رو دادند و به موسوی ریدند.تو یکی از سوابق خوبش رو ازقدیم بگو و ضمنا" جواب انتقادهارا بده.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. khodemanitar - اسکاتلند - ابدین .. دوست عزیز، اول اینکه از منطقی صحبت کردنتان بسیار سپاسگزارم. دوم اینکه طرف صحبت من، یا بیشتر کسانی که مخالف اسطوره پرستی ( موسوی) هستند؛ آقای موسوی نیستند. ایشان هم یک شهروند ایرانی هستند مثل من و تو. کاری به سابقهء دههء 60 ایشان هم نداریم. سیاست همین است. اما در حال حاضر ایشان پایشان را در جریانی گذاشتند که به قیام ملت منجر شد. بحث اصلی سکوت مرگ بار ایشان است. که البته امروز خبرهای خوشحال کننده ای از ایشان شنیده شد. نیاز این قیام، حمایت آقای موسوی از کروبی و جنبش بود. ایشان سکوت کرده بودند؛ و من یا دیگر کسانی که مثل من فکر میکنند؛ حق اعتراض به سکوت ایشان را داشتیم.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2. khodemanitar - اسکاتلند - ادوست عزیز؛ در سیاست اشخاص و افراد مهم نیستند. سیاستهایی را که بر اساس موقعیت اعمال می کنند مهم است. دیروز من شاکی بودم وگفتم چرا ایشان لالمونی گرفته!!! امروز خبر رسید که ایشان کروبی را تایید کردند و دارند یک جناح مستقل تشکیل میدهند. یک سیاست مدار بر اساس نیاز های جامعه قدم بر میدارد. اگر من و تو و ما از او نخواهیم که از حرکت اعتراضی حمایت کند؛ و با ملت قدم بردارد ( نه عقب تر از آنها!) ایشان هم به سکوت خود ادامه خواهند داد. حرکت آقای موسوی بنظر من پسندیده و درست بود ( اگر کمی دیرتر اعلام همبستگی میکرد؛ کم کم با اینکه از انگ زدن بدم می آید، اما رنگ خیانت از او به نظر می رسید نه رنگ سبز. من متعصب نیستم، شما هم نباشید!)
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
3. khodemanitar - اسکاتلند - . من بر اساس حرفها و نظرات و حرکات ایشان حرف میزنم؛ نه بخاطر اینکه ایشان سید زاده ( میر) هستند یا اینکه خوش تیپ هستند و یا اینکه یک زمانی نخست وزیر بودند و یا بین بد و بدتر ؛ بد هستند و .... با اینکه همین بالا ( دیروز ) من به ایشان توهین کردم؛ ( بخاطر عکس العمل تقریباً خوب ایشان در امروز) فعلاً از همهء دوستان موسوی پرست و خود آقای موسوی و جنبش سبز معذرت خواهی میکنم. ( میگم "فعلاً" چون ضمن اینکه از جنبش و ملت ایران و آقای کروبی و موسوی و .. حمایت میکنم؛ اگر حس کنم کسی خیانت میکند حرفم را میزنم و بت پرستی نمیکنم. بالاخره آقای موسوی هم یک انسان است مثل من تو! هر چه منطق بگوید.)
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
hodemanitar - اسکاتلند - ابدین ...{عقایدتون در مورد ادم ها رو برا خودتون نگه دارین و با سند و بر اساس شواهد حرف بزنید....} این همه توضیح دادم بخاطر همین یک جملهء شما. همه باید نظرشون رو بگن. هم مخالف و هم موافق. تنها کسی که حق حرف زدن نداره؛ طرفدارهای رژیم جمهوری اسلامی هستند چون 30 ساله متکلم وحده هستند و اجازهء حرف زدن به هیچکس ندادند. این جمله یک جملهء دیکتاتور مآبانه دارد!!! یعنی در هر دولتی، در دنیا، کسانی که نسبت به چیزی اعتراض دارند باید سند و مدرک دادگاهی داشته باشند؟!!! سند و مدرک از این واضح تر که رهبر جنبش سکوت کرده است؟!!!1 البته اون بحث تمام شد و من خدمتتان عرض کردم که با حمایت آقای موسوی از کروبی قانع شدم و به حداقل خواسته ام رسیدم. و از ایشان هم بسیار ممنوم هستم و از ایشان هم معذرت می خواهم. اما شما و همفکرانتان هم یاد بگیرید که دموکرات تر بی اندیشید و فکر کنید؛ تا در حکومت بعدی باز دوبار ملت و دولت موش وگربه بازی نکنند. نیازها و خواسته هایتان را در رابطه با قیام ملت بگویید. نترسید. شاید حرف شخص شما راهگشا باشد. 30 سال سانسور بس است. موفق و پیروز باشید
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
{شیرین عبادی: شاپور کاظمی را گروگان گرفته‏اند تا موسوی و رهنورد را ساکت کنند}دوست عزیز من. این آقای موسوی داره قیام ملت ایران رو فدای برادر زن خودش میکنه. از تو و دیگر دوستانت التماس میکنم؛ خواهش میکنم، اینقدر چشم بسته تصمیم نگیرید و حرف نزنید. شما دارن دقیقاً اشتباه سال 1357 را دوباره تکرار میکنید. به لینک زیر یک نگاهی بندازید. علت اعتراض های بخاطر این مسئله بود که امروز لینکش را در بالاترین دیدم. ببینید، من متعصب نبودم و نیستم، فقط حسی که از جریانات داشتم را بیان کردم. خیلی جالبه این خبر رو همین الان دیدم!!!!!!!!!!!!!!. https://www.mowjcamp.com/article/id/19585.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
حالا اگر این خبر واقعیت داشته باشه و آقای موسوی قصد داشته باشه تا مسیر قیام رو بخاطر برادر زنش منحرف کنه( شما بگو حتی 1% این احتمال وجود داشته باشه!)؛ اونوقت کسانی که کورکورانه موسوی موسوی کردند باید جوابگوی خون این همه شهید و زندانی و مفقود و ... رو بدهند.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. niagara - ایران - تهران--- دوست عزیز 100% با شما موافقم و یک سوال از شما دارم. اگر همین فردا صبح آقای موسوی بگوید: {آقای خامنه ای یک جنایت کار است و باید با همهء دست اندر کاران جمهوری اسلامی در یک دادگاه بین المللی محاکمه شود و در ضمن حق گرفتن وکیل هم دارد ( حالا کمی تند تر بگوید یا کمی نرم تر!) } نظر شما در رابطه با آقای موسوی چگونه خواهد شد؟!!!! یا اینکه همین فردا آقای موسوی یک حالت ریش سفیدی و میانجیگری بگیرد و در تلویزیون بگوید: { ای ملت ایران. من از همهء شما پوزش میطلبم. هدف از جنبش سبز سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی و یا برکناری رهبری و یا تغییر قانون اساسی نبوده و نیست و من هم همچین قولهایی را به شما یا کس دیگری نداده بودم!!. ما تابع رهبری هستیم و آیت الله خامنه ای ولی نعمت همهء ما است. همهء ما باید یک صدا به آیندهء نظام فکر کنیم نه به سرنگونی و انتقاد های کوبنده و...} با این سخنان عکس والعمل شما چه خواهد بود؟!!!
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2. niagara - ایران - تهران--- و یا حتی اگر آقای موسوی همینجوری ساکت و بدون هیچ اعتراضی بماند و هر روز برود خانهء مردم برای سر سلامتی و سالها بگذرد بدون هیچ اتفاق خاصی؟!!!! خوب معلوم است برای هر کدام از این آیتم ها شما یک عکس العمل نشان میدهید و همینطور همهء کسانی که عاقلانه و منطقی فکر میکنند ( نه کسانی که زرت و زرت درود بی موقع میفرستند!!) . آیا قرار است ملت ایران تا 40 سال دیگر تحت هر شرایطی بگویند: درود بر موسوی؟!!!!!!!!! همینجوری بی دلیل؟ حرف من و فکر کنم حرف شما و همهء دوستانی که موسوی را یک "آدم" میبینیم نه سوپر من؛ این است که بر اساس عملکرد ایشان شعار میدهیم؛ شعار های سازنده "نه درود بر موسوی درود بر موسوی های" بی موقع یا " مرگ بر موسوی " (که به حال کسی نگفته).
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
3. niagara - ایران - تهران--- در یک بازی فوتبال اگر بازیکنی بد بازی کند؛ مربی که از خارج زمین نظاره گر بازی است او را بیرون میکشد ( در حال حاضر این ملت هستند که مربی اند نه موسوی). حالا می خواد رونالدو باشه یا علی دایی. هر کسی خوب بازی کنه باید برایش دست زد و درود هم فرستاد ( در حال حاضر وجداناً کروبی درود داره) . هرکسی هم که بد بازی کرد؛ باید بشینه بیرون زمین. این قانون زندگی است. برای همینه که "گاندی ها " نامشان جاویدان در تاریخ می ماند. موفق و پیروز باشید
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. دوست گرامی من تمام نظراتت رو قبول دارم مخصوصا" اسمت رو. ولی تو این نظرت میگی اگر موسوی بیاد تو تی وی و بگه مردم من قصد براندازی ندارم و ... موسوی بارها توی بیانیه هاش گفته من به نظام و رهبری پایبندم و جمهوری اسلامی میخوام و به مردم گفت راهشون رو از منافقین و کسانی که ضد نظام هستند جدا کنند و گفت قانون اساسی رو قبول داره و گفت جمهوری اسلامی بهترین حکومت دنیاست و اینکه انقلاب اسلامی عصارۀ200 سال مبارزۀملت ایران هستش.همۀاینها رو تو این 60 روز گفته ودر اصل اولین کسی بود که نفاق انداخت.من تعجبم از اینه که او همه چیز رو واضح گفته و مردم خودشون رو دارن فریب میدن و فکر میکنن که از اون میتونن واسه سرنگونی رژیم استفاده کنند درصورتیکه این اون هستش که بهره بردای میکنه از مردم نه مردم از اون.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. اول انقلاب تمام احزاب با خمینی جفت شدند چون فکر کردند که بعد اون رو راحتتر از احزاب دیگه میزنن کنار و در حالیکه خمینی همشون رو سر کار گذاشت.مذهبی هاروهیچگاه دست کم نگیر .مخصوصا" که موسوی بر خلاف خمینی دروغ نگفته.حتی نمیگه انتخابات جدید تعیین کنه که مردم چه رژیمی میخوان و میگه جمهوری اسلامی نه کمتر نه بیشتر و میخواد مارو به دهۀ60 ببره.چرا ما حرف خودش رو سند نمیگیریم؟آیا واقعا"اینها تا حالا از تجاوز،اعدام،شکنجه،اعتراف جعلی بی خبر بودند. من میگم محاله.چون خودشون دست داشتن توش. من کیبرد فارسی ندارم و مشکل تایپ دارم، و دیگه نظر نمیدم چون وقتم رو بد طوری میگیره.ولی مثل همۀشما آرزوی آزادی ایران رو دارم.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

salar_20 - ایران - همدان
مرگ بر خامنه ای خامنه ای یک جنایت کار است و باید با همهء دست اندر کاران جمهوری اسلامی در یک دادگاه بین المللی محاکمه شود ..مرگ بر دیکتاتور .مرگ بر خامنه ای و اون پسر حرامزادش.وکوتوله ارادان و تمساح یزدی
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

niagara - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . . فرمایشات شما کاملا متینه.موسوی برای جنبش ما یه اسم یا یک بهانه بود که خیلی زود خودش تاریخ مصرف خودش رو به پایان برد.من خودم از اول با موسوی مخالف بودم ولی وقتی دیدم برای یه مدت کاریزمایی به دست اورد که تونست ملت ایران رو متحد کنه یک کم بهش امیدوار شدم.افسوس که خیلی زود امیدمون رو ناامید کرد.مگه خون برادر خانم رهنورد از خون ندا و سهراب عزیزمان که هنور هم به یادشون اشک میریزیم رنگین تره؟مگه تهدید و خطر الان برای کروبی وجود نداره؟ازادی همیشه بهای خودش رو میگیره و متاسفانه موسوی میخواد این بها رو نه از جیب خودش بلکه از ملت هزینه کنه که به دور از شان یک رهبره
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران ) دوست عزیز من هم با شما 100% موافقم و همین را میگویم. هنوز هم میگویم آقای موسوی نور چشم رهبر است. چون من از روی حرفها و عکس العملها متوجه میشوم که چه در سر دارد؛ نه از روی آرزوهای خودم!! حالا تو ( منظور مخالفان) می خوای بگو من جاسوسم؛ من مامورم و . هر چی دوست داری فکر کن. در روزهای شورش 57؛ بقول بعضی ها، 98% ملت ایران به جمهوری اسهالی رای دادند. آیا رای آنها درست بود؟!!! و آیا همهء کسانی که می گفتند: پوتین نظامی هیچ فرقی با نعلین ندارد، ساواکی بودند؟!!!
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2. NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران ) (به قول شاعر: من به این قافیه عادت دارم!) هیچ وقت قصد من توهین به کسانی که رای داده اند و یا کسانی که رای نداده اند نیست. یک اتفاقی در گذشته افتاد ( انتخابات) الان هم داریم تبعات آن را می بینیم. و در زمان حال هستیم. اینکه من بگویم: من رای دادم و تو رای ندادی. اون به احمدی نژاد رای داد این به کروبی رای داد. اون گفت من.. این حرفها در شرایط حاضر؛ احمقانه ترین حرفها هستند. باید ببینیم موضع طرف ( کروبی و موسوی) در شرایط حاضر چیست؟ و بر اساس حرکتها و حرفهای سیاست مدارهایمان تصمیم بگیریم و حرف بزنیم. ( دقیقاً همان چیزی که شما می فرمایید.) موفق باشید
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران. آنتی اسلام - ایران - اهواز. 1جامعه ایران سالهاست که بیمار است، لابد می خواهید بگوئید کدام جامعه بیمار نیست؟ حق با شماست، اما من ایرانی هستم و با بیماریهای ایرانیان بیشتر آشنا هستم، بنا براین به بیماری های ملی و تاریخی سرزمین خودم فکر می کنم. این بیماری ها هم در جامعه ایران وجود دارد، هم در حکومت ایران، هم در میان سیاستمداران مخالف حکومت و هم در میان روشنفکران، و راستش را بخواهید مدتی است که خودم هم شدیدا احساس بیماری می کنم
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران . آنتی اسلام - ایران - اهواز . 2. لابد می خواهید بدانید که ایرانی ها چه بیماری هایی دارند، من به چند بیماری ساده آنها اشاره می کنم. - بسیاری از ایرانی ها می دانند که دو ضربدر دو می شود چهار ولی از این موضوع خیلی ناراحتند و بسیار تلاش می کنند تا شاید به نتیجه جدیدی از حاصل ضرب دو در دو برسند. - ایرانی ها دچار آلزایمر مربوط به زمان نزدیک و تمرکز حواس شدید در مورد زمان دور هستند، مثلا یادشان است که 2500 سال پیش چه چیزهایی به دست آوردند، اما یادشان نیست دو سال پیش چه چیزهایی را از دست دادند.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران. آنتی اسلام - ایران - اهواز. 3ایرانی ها تمایل عجیبی به از بین بردن رهبران کشورشان دارند، حتی اگر آنها را خودشان روی کار آورده باشند، البته نکته مهم این است که به همین دلیل حتی رئیس جمهور هم در ایران احساس می کند رهبر اپوزیسیون است، چون اگر همسر و فرزند رئیس جمهور بفهمند که او با حکومت همکاری دارد از دست او ناراحت می شوند. - ایرانی ها هرگز از چیزی طرفداری نمی کنند مگر اینکه چنان عاشق آن باشند که حاضر شوند بخاطر آن بمیرند و هر گز با چیزی مخالفت نمی کنند، مگر اینکه حاضر شوند بخاطر آن به شهادت برسند، به همین دلیل معمولا پشت هر پرونده سیاسی در ایران یک پرونده قتل هم وجود دارد
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
ایرانیان به قهرمان علاقه زیادی دارند، به همین دلیل هر سیاستمداری را به سرعت تبدیل به یک قهرمان می کنند و بعد او را تنها می گذارند. - ایرانیان کمی حسودند، به همین دلیل معمولا نمی توانند با هم کار کنند، مطمئنا هیچ نقشه تروریستی در دنیا وجود ندارد که یک تشکیلات منظم ایرانی آنرا انجام داده باشد، اولا به این دلیل که ایرانی ها نظم تشکیلاتی ندارند و ثانیا به این خاطر که دو نفر ایرانی نمی توانند با هم همکاری کنند. - ایرانی ها در صد سال اخیر دچار نوعی شیزوفرنیای فرهنگی و سیاسی شده اند، قلب ما ایرانیان شرقی و مذهبی و سنتی و احساساتی است، اما عقل مان غربی و لائیک و مدرن و عاقل است، به همین دلیل همیشه همه کارها در ایران نصفه و نیمه انجام می شود، وقتی عقل مان کاری را شروع می کند، قلب مان با آن مخالفت می کند و وقتی قلب مان می خواهد رفتاری عاشقانه و احساساتی انجام دهد عقل مان جلوی او را می گیر
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران. آنتی اسلام - ایران - اهواز. 4 ما ایرانیان کمی هم دچار پارانویا هستیم، این مشکل در میان حکومت ها بیشتر هم بوده است، معمولا یک ایرانی وقتی دشمن داشته باشد راحت تر زندگی می کند، و تقریبا همه ماها احساس می کنیم تحت تعقیب هستیم. - به اندازه کافی علیه ایرانی ها حرف زدم، احتمالا شما هم که این نوشته را می خوانید از دست من خیلی ناراحت شدید، اتفاقا قصد من همین بود، بنابراین می توانید فرض کنید که وقتی من به عنوان یک نویسنده همین حرف ها را به سیاستمداران، حکومت و مردم می گفتم آنها تا چه حد ناراحت می شدند. اما به نظر من تا زمانی که ما در این مورد حرف نزنیم و این رفتارها را نقد نکنیم بیماری های ایرانیان خوب نمی شود. (برگرفته از کتاب اخرین بهارنوشته ی ابراهیم نبوی.)
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. khodemanitar - اسکاتلند - ابدین. {...ایرانی ها تمایل عجیبی به از بین بردن رهبران کشورشان دارند،...} تا این زمان؛ رهبر ها چقدر لیاقت داشته اند؟ با این همه ثروت؛ و پول نفت و.... چقدر به حرف ملتهایشان گوش داده اند و برایشان ارزش قائل شده اند و از خود برای مردمشان مایه گذاشته اند؟ این جبر زمان است. "هرکسی که بهتر بازی کند بیشتر در زمین می ماند!" در سیاست، احساسات جایی ندارد. ( آنتی اسلام)
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. khodemanitar - اسکاتلند - ابدین. ...{ایرانی ها دچار آلزایمر مربوط به زمان نزدیک و تمرکز حواس شدید در مورد زمان دور هستند،..} بدون شک موافقم
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. khodemanitar - اسکاتلند - ابدین. ...{ ایرانی ها هرگز از چیزی طرفداری نمی کنند مگر اینکه چنان عاشق آن باشند که حاضر شوند بخاطر آن بمیرند و..} بدون شک موافقم
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
در رابطه با "عقل و قلب". عالی بود و با باقی حرفهایش هم 100% موافق هستم. ( و جالب اینجاست که من از آقای ابراهیم نبوی خوشم نمیاد. اما چه کنم که باید جلوی منطق زانو زد. آفرین و درود بر ایشان و شما دوست عزیز.)
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. سلام مجدد دوست گرامی. من منظورم تو نبود ازگفتن اینکه مردم خودشون رو فریب میدن.منو ببخش بخاطر سوءتفاهم.در واقع من از نظرات تووniagara - ایران - تهران بهره و انرژی گرفتم.کاشکی جاسوسها مثل تو تحلیل میکردن.به منم خیلی انگ زده شده توی این چند روزا.خلاصه مجددا" پوزش میطلبم که ناخواسته شما رو رنجوندم.من حتی به بقیه هم اینجا مطمئنم که از احساسات پاک اماساده اندیشانه برخوردارند و قلبشون هم خالصه. از آشنائی با شما خوشوقتم. بدرود.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران
khodemanitar - اسکاتلند - ابدین. درود هموطن.من هم با این حرف شما:(ایرانی ها دچار آلزایمر مربوط به زمان نزدیک و تمرکز حواس شدید در مورد زمان دور هستند) موافقم. اما من فراموش نمیکنم که کمتر از 10 روز پیش نه 1400 سال پیش موسوی گفت راه سبز ج اسلامیست و به مردم گفت راه خودشون رو از م ن ا ف ق ی ن جدا کنند. یعنی تعیین تکلیف برای آینده کرد و جنبش رو مصادره کرد و نفاق انداخت.این جملۀتو: (ایرانی ها تمایل عجیبی به از بین بردن رهبران کشورشان دارند) کدام رهبرها آنان که توسط شورای نگهبان وضع شدند؟تو مگه تازه ازآلزایمر نگفتی؟. و دباره این جملات:(ایرانیان به قهرمان علاقه زیادی دارند) و :(ایرانیان کمی حسودند)و:( ایرانی ها نظم تشکیلاتی ندارند)و:(قلب ما ایرانیان شرقی و مذهبی و سنتی و احساساتی است)، در عین حال که در مورد تمام مردم دنیا صدق میکنه،بیشتر بیان کنندۀ طرز برخورد هواداران موسویت.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO - ایران - تهران
khodemanitar - اسکاتلند - ابدین. چرا من نباید انتقاد کنم و ابراز نظر کنم وگرنه حسود یا.. هستم.شما دروغها یا سفسطه ها و مغلطه های مرا مورد نقد قرار دهید و نخواهید که من دهانم را ببندم .شما هیچ چیزی رو نقد نکردید .و باز این جمله:(احتمالا شما هم که این نوشته را می خوانید از دست من خیلی ناراحت شدید، اتفاقا قصد من همین بود) به من میگوید که شما بیش از تبادل نظر دوست دارید که حرفتان را به کرسی بنشانیدوگرنه چرا ما باید از نظرات تو ناراحت بشیم.این نشان میدهد که تو تنها راه رهائی را منوط به داشتن یک چوپان برای جنبش میدانی.من باور دارم که اگر خیلیها به موسوی اقتدا نکرده بودند ما جلوترازاین بودیم. موفق باشی.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
NEDA_IS_MY_IRANIAN_HERO دوست عزیز از لطفتان بسیار سپاسگزارم. و باز هم با نظرتان در مورد مصادرهء قیام ملت ایران موافقم. بنظر شخصی من این عکس العمل ملت ایران دیگر یک "جنبش" نیست بلکه یک قیام است. و تا امروز هیچ کس همچین حرفی نزده است و دلایل بسیار ی میتواند داشته باشد. اما در رابطه با موسوی آینده همه چیز را ثابت خواهد کرد. این کجدار و مریض بازی کردن های ایشان در عرصهء سیاست ایران در زمان کنونی و حرفهایی که قبل از انتخابات زدند ( هم خودش و هم خانومش) چیزی جز حرکت در مسیر ولایت مطلقهء فقیه نیست. حالا اگرگاهی اوقات یک چیزی بر علیه جمهوری اسلامی می پرانند؛ خیلی طبیعی است. این جزء سیاست است. مگر جمهوری اسلامی 30 به آمریکا و اسراییل "مرگ" نمی فرستند؟!!! اما روابط اقتصادی با این دو کشور دارد ( حد اقل به این یکی اش ایمانم داریم!) ایشان ( موسوی) یکی به نعل میزند و یکی به میخ.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.