بعد از رسوایی جعل مدرک: حکم بازداشت در انتظار معاون پارلمانی احمدی نژاد

بعد از رسوایی جعل مدرک:
حکم بازداشت در انتظار معاون پارلمانی احمدی نژاد

در پی بی اعتنایی معاون پارلمانی رییس جمهور به احضار کتبی جهت حضور در دادگاه عمومی جزایی تهران، بازداشت وی در دستور کار دادگاه قرار گرفته است.

محمد رضا رحیمی به دو اتهام "تحصیل مال نامشروع" و "تصرف غیرمجاز در اموال دولتی" از سوی شعبه 1057 دادگاه عمومی جزایی تهران تحت تعقیب قرار گرفته است.
 

در پی گشوده شدن این پرونده اتهامی علیه معاون حقوقی و پارلمانی در شعبه 1057، چندی پیش قاضی "مولایی" ، محمد رضا رحیمی را جهت حضور در دادگاه کتبا احضار کرده اما وی وقعی بدان ننهاده است.   

 در صورتی که رحیمی مجددا در مهلت مقرر از حضور در دادگاه خودداری نماید، دستور جلب وی صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است رحیمی در ماجرای کردان به حمایت همه جانبه از احمدی نژاد پرداخته بود بطوری که رئیس دفتر وی سعی داشت با پرداخت رشوه 5 ملیون تومانی نمایندگان را از استیضاح کردان منصرف کند و سپس مشخص شد که مدرک خود وی نیز جعلی است.  

beomidepirozi - ایران - تهران
کی میخوان از رو برن. خدایا چرا مادرشون به عزاشون نمی رسونی ای خدا
دوشنبه 26 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
باز هم فیلم تکراری گذاشتین؟ 10 بار این فیلم رو نشون دادین.
دوشنبه 26 مرداد 1388

nazi4353 - ایران - آبادان
سلام من امروز به جمع شما وارد شدم ولی مدتهاست که مطالب سایت رو دنبال می کنم به امید ریشه کن شدن ظلم
دوشنبه 26 مرداد 1388

فضول میرزا - سوئد - استهکلم
بوی گند کاری این جماعت سفیه اعم از کلم به سر یا شخصی جهانی را می آزارد.
دوشنبه 26 مرداد 1388

annet353 - المان - بن
لعنتی ها همشون دزد هستند. خیلیها با شکم گرسنه شب رو سر میکنند و. این اقایان هی دزدی خیلی پستید
دوشنبه 26 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
از اول بودم تا اخرش هم ایستادم - امروز دوشنبه۲۶امرداد ساعت ۱۶تجمع میلیونی پل کریمخان هفت تیر ولیعصر و خیابانهای اطراف
دوشنبه 26 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
عجب مملکتی که لااقل یکی از مسئولین یه مدرک تحصیلی درست و حسابی ندارد
دوشنبه 26 مرداد 1388

sascha - امریکا - سن هوزه
خوب یکی یکی پته ها می افتن رو اب.صبر خدا بالاخره تموم شد بعد 1400 به اضافه 30 سال که از اسمش سو استفاده شد.مرگ بر اسلامی که جز خونریزی و بی وجدانی چیزی برای ارائه نداره.
دوشنبه 26 مرداد 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
بنظر من اینها نشون میده که خود احمقی نژاد هم از نظر تحصیلات مشکل داره که آدمهای دوروبرش میتونن به این راحتی مدارکشون رو کردانیزه کنند و پست های بالای حکومتی رو بدست بگیرند.
دوشنبه 26 مرداد 1388

jigili - ایران - تهران
ای بابا وقتی یه میمون پشمالو رپیس جمهور اسهالی باشه بهتر از این نمی شه که
دوشنبه 26 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
اینجور که معلومه سالمشون کردان بوده که فقط یه پرونده جعل مدرک داره و یک پرونده تجاوز به عنف ناقابل -
دوشنبه 26 مرداد 1388

rastad - ایران - تهران
عمرشون دیگه تمومه دو قدم مونده به راه سبز امید . همه با هم دست در دست همدیگر میدهیم و یک صدا فریاد میزنیم :. مرگ بر ضحاک ایران خامنه ای دجال .
دوشنبه 26 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
به به چه بساطیه همه بی سواد - دزد - نامشروع / تورو خدا ببین مملکت دست کیا افتاده - خدا فقط خودش رحم کنه به ملت
دوشنبه 26 مرداد 1388

marde syasat - فرانسه - پاریس
همه رژیم جمهوری اسلامی جعلی هستند. چه برسد به اینها!
دوشنبه 26 مرداد 1388

مبین.رشت - ایران - رشت
ای احمدی نژاد که که به خو د نمی آیی،تو نیز همانند آن کافرانی هستی که پیامبر هر چه خواست آنان را هدایت کند هدایت کند هدایت پذیر نبودند چون گوششان کر و چشمشان کور شده بود،اینک تو از همین کتاب آسمانی سوء استفاده کردی و آن را ابزاری قرار دادی جهت کسب قدرت،از قران برای فریب مردم استفاده کردی و بقول معروف آن را وسیله امرار معاش خودت قرار دادی،هان آگاه باش که که خشم الهی بر تو و دولتت سایه می افکند و سزای کسانی که قران ورا وسیله امرار معاششان قرار میدهند نابودی است،به الله قسم که تو قران و خدا و رسولش را درک نکردی و برای حفظ آرای دوغینت از هیچ جنایتی چشم پوشی نکردی و با ریختن خون هموطنان مسلمانت و بر چسب زدن بر آنان دولتت را تثبیت کردی اما این خیال خامی بیش نیست چرا که هر چه خدا گفته به حقیقت میپیوندد،در عجبم که چرا به فردای قیامت و روز جزا نمی اندیشی؟ بخدا قسم این مردم آنقدر بزرگوار هستند که اگر در حضورشان توبه کنی تو را خواهند بخشید در غیر اینصورت دولتت و خودت سرنگون خواهی شد
دوشنبه 26 مرداد 1388

مبین.رشت - ایران - رشت
این را من نمیگویم بلکه تاریخ . قران ثابت کرده ریختن خون بیگناه پایه های دولتت را فرو خواهد ریخت،با برچسب زدن به جوانان مسلمان شیعه به چیزی نمیرسی،عجب بر چسبهای قشنگی میزنید،کافر،اقدام علیه امنیت ملی،همکاری با کشورهای غربی،هه کی رو دارین گول میزنین ،حالا بر فرض مردم رو بتونی گولشون بزنی اونم عمؤآ بعدش اون دنیا چیکار میکنی؟نکنه به خدا هم برچسب مسزنی که خدا نیستی!دلم برای مردم زجر دیده میسوزد که همه چیزشان را در راه اسلام دادند در حالی که نمیدانستند شما کثافتها از خون آنها و جوانانشان در جهت منافع شخصی خودتان استفاده میکنید،اینهمه جوانان ما در جنگ با عراق جنایتکار شهید شدن،برای چه؟ برای دفاع از ناموسشان جنگ کردند،برای حفظ اسلام آنگاه شما خونشان را پایمال کردید با تجاوزهایتان اینان این مردم ناموس همان شهدا بودند،خامنه ای ننگ بر تو که با پرداختن روزانه 50 هزار تومان چماق دار دور خودت جمع کردی مرگ بر شما مشرکان که دین ندارید و اسلام را علم کردید و در پشتش و به نام اسلام جنایت میکنید و با عث شدید مردم نسبت به اسلام بدبین شوند من به مردم میگویم که راه اسلام از راه این جانیان و متجاوزین به ناموس مردم جداست هیهات منه ظله
دوشنبه 26 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
چئ اینم دکتره? ببخشید جسارته ولئ, جدیدا تو سر سگ میزنئ,,دکتر مئ.....نه...همه میدونن کدوم دکترا منظورم,,, کلن
دوشنبه 26 مرداد 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
هرچه جان نثار بی سواد دور هم جمع شدند . حالا میشود پی به عظمت گفته احمدی نژاد برد که میگفت ؛من دکترا دارم و در همه زمینه ها تخصص دارم ؛ اخه طفلکی باید جور همه این بیسواد های دور و برش را میکشید.
دوشنبه 26 مرداد 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
مگه مدرک خود محمود بی مخ واقعیه ؟ - کسیکه که دکترا داره وقتی بهش میگن ( How are you ) میگه ( Yes ) !! الان بچه ابتدایی هم میدونه (How are you ) یعنی چی .
دوشنبه 26 مرداد 1388

مبین.رشت - ایران - رشت
خدا میدونه چند نفر دیگه از اینها یا مدرک جعلی دارند و یا با چند جلسه کلاس رفتن مدرک گرفتن بهرحال در دولت واسه اینجور دارو دسته هاش که مدرک و سیا سواد ندارن باز شده دیگه و بساط بخور بخور و مفت خوری بازه
دوشنبه 26 مرداد 1388

Ezhaq - ایران - تهران
زیاد این ماجرا برای انها بزرگ نیست ولی این ماجرا را باید به مسایل دیگر ربط داد تا نتیجه بهتری بدهد. البته بشکلی این کار انجام شده فکر نمی کنم به جایی برسه ولی هرچه هست٬ یک یاد آوری گذشته می باشد که جایه تشکر دارد. زنده باد الاغ نژاد
دوشنبه 26 مرداد 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
دوست عزیز:. nazi4353 - ایران - آبادان . خوش آمدی. امیدوارم پا قدم شما مبارک باشه و با آمدن شما به این جمع ج.ا نابود بشه
دوشنبه 26 مرداد 1388

Ezhaq - ایران - تهران
nazi4353 - ایران - آبادان . سلام
دوشنبه 26 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
دزدها پولهای را که از مملکت خارج میکنند خرج این کارها کم میاد . همین مردک مجتبی خامنه ای میدانید چقدر در همین انگلیس پول دارد . مرگ بر خامنه ای . راستی دوستان عزیز یه چیز جالب بگم انگلیسیها از تمام دنیا میدزدن و میارن تو مملکت خودشان خرج میکنند . بعد ما ایرانیها از مملکت خودمان میدزدیم و میبریم بیرون از ایران . تازه جالب هم هست در خارج سرمایه گذاری هم نمیکنیم یا میبریمش کازینو میبازیمش یا یکی دیگه ازمون میخورش
دوشنبه 26 مرداد 1388

mohammad.moein - انگلستان - لندن
آقا یه نفر بیفته دنبال مدرک این احمقی نژاد!!!. بلکه استیزاحش کنن
دوشنبه 26 مرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . اولا در رابطه با ارتباط ترکیه ایها با آذریها نظری که دادی من همان نظر دادنهای در رابطه با دین از روی هوا بود اگر ترکیه ایها آذریهای مخصوصا جمهوری اذربایجان را دهاتی میدانند البته بعضی از ترکیه ایها بخاطر وضع اقتصادی نه چندان خوب جمهوری آذربایجان است همانطور که یک تاجیک که فارسی حرف میزند در ایران زیاد تحویل گرفته نمیشود هر چند که در ترکیه هم ما دهاتی کم نداریم ولی اگر منظورت آذریهای ایران است شرمنده باید بگویم که اتفاقا آذریهای ایران کلاس ترکها را بالاتر هم برده اند و در ضمن محض اطلاع تو اکثر مردم ترکیه و سیاست دولت ترکیه کاملا در جهت نزدیکی به اقوام و کشورهای ترک زبان است برای مثال در دانشگاهها به دانشجویان ترک زبان کشورهای دیگر تخفیف زیادی در شهریه میدهند ...دوما اتفاقا منظور من از اول بحث این بود که این نظر شما بیخدا ها و مسلمانان طالبانی است که میگوید " احکام الهی تغییر ناپذیر هستند" البته منظور از احکام الهی همان قوانین اجتماعی است و نظر مسلمانان میانه رو این نیست بلکه قوانین اجتماعی با شرایط روز باید هماهنگ شود .
دوشنبه 26 مرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
با عرض معذرت از دوستان این بحث ما با انتی اسلام مربوط به یک موضوع دیگر بود
دوشنبه 26 مرداد 1388

iliya behniyafar - ایران - اصفهان
چیز عجیبی نیست ما دیگه عادت کردیم ( که البته عادت خطرناکی هم هست )
دوشنبه 26 مرداد 1388

black chador - امریکا - ولدن
اینها همشون دارن ثابت میکنن که چه مسلمانان خوبی هستند. کسانی هم که طرفداارانش هستن یا اسلام اینها را به اسلام محمد و علی را ترجیح میدن یا اینکه هر دو اسلام را یکی میدانند. اگر دومی هست که باید بگم به دین من خوش امدید.
دوشنبه 26 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
nazi4353 - ایران - آبادان. حوش آمدی عزیز هموطنم.و به امید پیروزی حق بر ظلم و نابودی ملاها و دزدان ناموس و مال ملت و مشور.
دوشنبه 26 مرداد 1388

bij - المان - المان
چند سوال از مذهبیون مسئول! یا بعبارتی تامل در انچه حداقل وقت گرانبها را هدر دادن و به اقتصاد ملکت ضرر زدنند: ***1- شما می گویید اکثریت مردم ایران مسلمانند یعنی حداقل فروعات دین را بجا می اورند (به عنوان مثال نماز که حتی روزانه بالای 17 رکعت هم میرسد) چرا مردم در روابط و مناسبات فردی عقب افتاده و غیراخلاقی عمل میکنند؟! (به عنوان نمونه قوانین رانندگی را رعایت نمیکنند، دروغ میگویند، جعل سند میکنند، مال دیگران را می خوردند، فحاشی در هر مکان و زمان بیکدیگر، فریب دادن یکدیگر، شکنجه، تجاوز، جنایت و ...) ، خارج از مشکلات جمعی که به مسئولین ارجاع داده میشوند! ***2- مگر نه انست که شما با نماز خوندنتان معنویات و در نتیجه رفاه و معیشت را فراهم می اورید؟ 30 سال وقت، وقت نسبتن طولانیست! پس فایده فروعات دینتان چون نماز خواندن چیست؟! ***3- وعده های الله کجایند بطوریکه عکس ان وعده ها برای بهترین مردمش(شیعیان) به واقعیت درامده است؟! در ضمن صحبت از اعمال و ابزارهایی اسلامیست که مناسبات انسانی را تهییج کنند نه ان بخش بزرگ قران و اسلام که به جنایت سفارش و دستور میدهند!!!
دوشنبه 26 مرداد 1388

bij - المان - المان
علی شریعتی مسلمانی که درس دانشگاهی خوانده و در خارج با افکار جامعه شناسان از نزدیک اشنا شده است. او در مییابد که دینش در بسیاری از موارد در اشتباه محض و حتی فاجعه بارند اما وابستگی سنتی به دینش او را وادار میکند تا با انچه از دانش و افکار جامعه شناسان اموخته تا جاییکه مصلحت ایجاب میکند، داد سخن بگوید و واقعیات مکتبی را وارونه نمایش دهد. او از دانش می اموزد که ٣ مفهوم وحشتناک در دینش مورد انزجار او میباشد: «تکرار»، «تقلید» و «ترجمه». اما این سه در دین اسلام(بخصوص شیعه) پایه و اساس مکتب فکریند نمونه(نماز خواندن، مقلد بودن برای مهملات و تفسیر) این تناقض را او تا اخر عمر با خود حمل نمود. حال این وضعیت متناقض برای بعضی از مسلمانان وجود دارد. داستانسرایی و ((احکام الهی همان قوانین اجتماعی است)) همان مصداق «ترجمه» است که هر انچه زشت و فاجعه امیز در دینم پیدا شد بشکلی انرا ترجمه کنم تا عامی راضی شود و قبل از او من «مسلمان متناقض اندیش»! در بیشتر موارد عامه حاضر به پذیرش احکام الهی (=‌ ضد بشری) نیستند و پوپولیست فراافکنی میکند که این مال طالبان و خامنه ای است!
دوشنبه 26 مرداد 1388

mehditm - ایران - تهران
هر کسی زشت تر وکثیفترو بوگندو ترو بیسوادتر و ریاکارتر و دزدتر و ادمکش تر باشه توی ایران به درجات بالای مملکت میرسه و اما بر عکس این انسان نماها هر کسی شرافت داشته باشه اگه نکشنش یا زندانی یا با بدبختی یه لقمه نون درمیاره
دوشنبه 26 مرداد 1388

بابک - ایران - سبزوار
مدرک احمقی نژاد هم جعلی است
دوشنبه 26 مرداد 1388

سید علی گدا - ایران - تهران
این کمترین چیزی است که انجام داده اند
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

آرسام - ایران - تهران
این عوضی ها واقعا خجالت نمیکشن
جمعه 30 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.