یک قرص قبل از هر بازجویی

یک قرص قبل از هر بازجویی

در حالیکه مقامات ریز و درشت جمهوری اسلامی به همراه ائمه جماعات شهرهای مختلف کشور دست به دست هم داده اند تا وجود هر گونه تجاوز و آزار جنسی و شکنجه ای را در زندان های ایران تکذیب کنند، برخی اخبار از شکنجه های وحشتناکی حکایت دارد که در بند 2 الف سپاه بر زندانیان می گذرد. اخباری که از شکنجه های فیزیکی و روحی بر زندانیان پرده بر میدارد؛ آن هم در حالیکه به بیشتر زندانیان قرص هایی داده شد که کنترل گفتار و رفتار خود را از دست می دهند.

یک منبع به روز گزارش داد که قبل از جلسات بازجویی زندانیان سیاسی، به هر یک از آنها قرصی خورانده می شود که کنترل گفتار و اعمال خود را از دست می دهند اما در ظاهر به نظر نمی رسد که کنترلی بر خود ندارند.
پیش از این محمد علی ابطحی در دیدار با خانواده اش از قرصی سخن گفته بود که به او می دهند و او را از حالت عادی خارج می کند و اکنون خانواده این چهره اصلاح طلب زندانی به شدت تحت فشارند تا این موضوع را تکذیب کنند. آنها حتی تهدید شده اند که در صورت عدم تکذیب خبر قرص ها، ابطحی در زندان تحت فشار مضاعفی قرار خواهد گرفت.
این منبع به روز می گوید: کسانی که  حاضر به خوردن این قرص ها نمی شوند، پس از ضرب و شتم آنها با کابل وشلاق، قرص را به زور به خورد آنها می دهند و تمام اعترافات صورت گرفته پس از مصرف این قرص ها بوده است.
بر اساس این گزارش وقتی اثر قرص ها از بین میرود این افراد به یاد نمی آورند که چه چیزی گفته یا چه چیزی نوشته اند. به گفته این منبع محمد علی ابطحی و محمد عطریان فرمجبور شده بودند، پیش از حضور در دادگاه از این قرص ها بخورند و قبل از حضور در برنامه 20:30 تلویزیون نیز از این قرص ها به آنان خورانده شده بود.
احمد زید آبادی و دیگر فعالان سیاسی زندانی نیز قبل از حضور در دادگاه مجبور به خوردن این قرص ها شده اند.
این منبع موثق می افزاید: بر اثر استفاده از این قرص ها و شکنجه های جسمی که با ضربات کابل و شلاق صورت می گیرد زندانیان را مجبور کرده اند به روابط نامشروعی اعتراف کنند که واقعیت نداشته است.
اعدام تصنعی از دیگر شکنجه هایی است که درباره زندانیان سیاسی و مطبوعاتی اعمال می شود. در همین زمنیه سایت موج آزادی خبر داده که حکم اعدام دروغین به هنگامه شهیدی که در بند 209 اوین، زندانی است ابلاغ شده و این روزنامه نگار را تا پای چوبه دار برده و طناب دار را گردن او انداخته اند.
این سایت همچنین به نقل از یک نماینده مجلس گزارش داده یکی از زندانیان زن در اوین که پیش از این در کهریزک زندانی بوده است به کمیته ویژه مجلس گفته است: در کهریزک، در حالی که مرا کاملا عریان کرده بودند، از من خواستند وارد یک بشکه آب شوم، سپس بارها در آن بشکه به من شوک الکتریکی وارد کردند، به طوری که تمام چهار ستون تنم می‌لرزید.

Democratic-Iran - امریکا - نیویورک
مرگ بر خامنه اى جلاد پیر خرفت. خامنه اى باید عزل و محاکمه شود به همراه نوکران مزدورش.
دوشنبه 26 مرداد 1388

palmera - ایران - اصفهان
خاک بر سر این کمیته ویژه که فقط برای گول زدن مردم درست شده دیگه از حرفهای این خانم واضحتر می خوان!
دوشنبه 26 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
پدر سوخته ها.
دوشنبه 26 مرداد 1388

darius mis - انکلستان - لندن
30سال است که ملت عزیز ما در گیر جنگ است.و این دشمن نامرد و بی شرم از هیچ شگنجه ای فرو گزار نمی کند .مــــــــــرگ بر جمهوری اسلامی
دوشنبه 26 مرداد 1388

zorro.ir - ایران - تهران
تمام قرص هائیکه روی مغز و اعصاب و سیستم عصبی تاثیر گذار هستند و انسان را از حالت هوشیاری کامل خارج میکنند روی مردمک چشم هم تاثیر میگذارند به طوریکه چشم باز شده و مردمک ریز این حالت را در تمام زندانیانیکه اعتراف کرده اند به وضوح دیده میشود.
دوشنبه 26 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
وقتی شصت سال پیش سال 1332 ملت پایه های دمکراسی رو داشت محکم می کرد به همه ربط داشت و همه آستین بالا می زدند (سیا - اینتلجنت سرویس - آیزنهاور - چرچیل) سی سال بعدش وقتی قرار بود یک حکومت اسلامی جای حکومت سکولار شاه رو بگیره به همه ربط داشت و همه آستین بالا می زدند - (کنفرانس گوادالوپ - کارتر با حقوق بشر - ژنرال هایزر ) حالا که قراره بعد سی سال حکومت اسلامی سرنگون بشه و احتمال داره جاش یک حکومت سکولار دمکراتیک بیاد به هیچ کس ربط نداره و مساله داخلی ایرانه
دوشنبه 26 مرداد 1388

سید طاهر - ایران - تهران
منم اگه چند تا چکو لگد بخورم بیام بیرون هزار تا چیز دیگه روش میزارم و تحویل عوام مثل شیخ اصلاحات میدم تا توی نومه هاش بنویسه.. شرمنده گفتم چیز.. این چیز هم بدجوری توی دهن همه افتاده ها ....
دوشنبه 26 مرداد 1388

tanhaye tanha - انگلستان - لندن
لعنت بر این دولت.به امید ازادی برای ایران و ایرانی
دوشنبه 26 مرداد 1388

sare galin - انگلیس - لندن
هیچ حیوانی به حیوانی نمی‌دارد روا. آنچه این نامردمان با جان انسان می‌کنند
دوشنبه 26 مرداد 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
هر دم از این باغ بری می رسد....تازه تر از تازه تری می رسد. هولوکاست اسلامی روی هیتلر را سفید میکند
دوشنبه 26 مرداد 1388

778899 - ایران - شیراز
ما تازه فهمیدیم منبع ابن همه قرصهای عجیب و غریبی که در جامعه ما به وفور یافت میشود از قبیل کِرَک. شیشه. برنج وخیلی اسمهای عجیب و غریب دیگه کجاست. دنیا به دنبال کشف دارو برای ریشه کنی بیماریهای از قبیل ایدز ، سرطان و انواع بیماریهای دیگر است تا جامعه ای سالم داشته باشند ، ولی در اینجا به علت این که مسئولین خود بیمار هستند همۀ هم و غم خود را گذاشته اند تا با ساختن داروهای عجیب و غریب جامعه وبه خصوص نسل جوان را به نابودی بکشانند. قطعآ این قرصها چند روز بعد به وفور. در بازار پخش خواهد شد .این ظلم کی تمام میشود خدا میداند.
دوشنبه 26 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
{ .....به هر یک از آنها قرصی خورانده می شود که کنترل گفتار و اعمال خود را از دست می دهند اما در ظاهر به نظر نمی رسد که کنترلی بر خود ندارند....}. از این قرصها اگر بدیم به احمدی نژاد برامون میمون بازی در می یاره. به خامنه ای بدیم از دوران بچگی اش برای ما خاطره تعریف می کنه و خلاصه همهء جریانات بچگی اش رو که کجاها رفته و با کیا بوده رو میگه!! به آقای کردان بدیم میگه: بابا جون من 5 ابتدایی رو با پارتی آبجیم گرفتم؛ دکترام کجا بود، همهء دولت جمهوری اسلامی هم مثل من هستند؛ حالا یکی یکی تقشون در میاد خودتون میبینید! به احمد خاتمی بدیم بدو بدو میره بالای ممبر و چون عشق میکروفون داره تا ته میکنه توی دهنش و میگه: این قیافهء عصبانی و جدی رو که میبینید، پشتش دل مهربانی هست. خونه که میرم، عبا رو میبندم دور کمرم؛ با فاطی ...رقص می کنم یه لمبه.
دوشنبه 26 مرداد 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
سید طاهر - ایران - تهران ....آدم باید خیلی بی انصاف (یا شاید حیوون صفت) باشه که ظلم و جور این زالو صفتان رو نبینه!!! مرگ بر دیکتاتور.....
دوشنبه 26 مرداد 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
مرگ بر خامنه‏ای......
دوشنبه 26 مرداد 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
هرگز از مرگ نهراسیده‌ام.. . اگرچه دستان‌اش از ابتذال شکننده‌تر بود.. هراس ِ من ــ باری ــ همه از مردن در سرزمینی‌ست.. که مزد ِ گورکن.. از بهای ِ آزادی‌ی ِ آدمی.. افزون باشد.. جُستن.. یافتن.. و آن‌گاه.. به اختیار برگزیدن.. و از خویشتن ِ خویش.. باروئی پی‌افکندن ــ. اگر مرگ را از این همه ارزشی بیش‌تر باشد.. حاشا حاشا که هرگز از مرگ هراسیده باشم.
دوشنبه 26 مرداد 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
واقعاً چه حیوونهای دارند بر ما حکومت میکنند!! مرگ بر خامنه‏ای جلاد
دوشنبه 26 مرداد 1388

jigili - ایران - تهران
مرگ بر خامنه ای ملعون مرگ بر احمدی نژاد میمون
دوشنبه 26 مرداد 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
لعنت به این رژیم استالینستی. https://www.peiknet.com/1388/08mor/25/PAGE/36SHAHED.htm
دوشنبه 26 مرداد 1388

ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران
چه دست و پایی میزنه جمهوری اسلامی که کثافت کاری هاش رو پنهان کنه.خبری دیگه از طرح جهانیتون نیست!!! چاوز هم چه به ریشه خرتون میخنده
دوشنبه 26 مرداد 1388

alinader - ایران - تهران
اقای خواص .سید طاهر اگرچه ادمهای وطن فروش مثل تو هیچوقت گذرتون به اونجاهایی که این مبارزان با شرف رفتن نمی افته ولی بدان امثال تو با چند تا چک به این حال میافتند و طاقت ندارند .همانند .... که با کوچکترین تهدید و حتی شاید تطمیع...خودشونو در اختیار اعراب گذاشتند تا تو الان اسم سید را یدک بکشی
دوشنبه 26 مرداد 1388

Shenel ghermezi - هلند - اترخت
سید طاهر - ایران - تهران. آخه سید طاهر تو آره. تو و امثال تو چیزی جز دروغگوی بلد نیستید. کافر همه را به کیش خود میپندارد. واقعاً خوابی‌؟ یا خیلی‌ ....می یا نمی‌خوای بفهمی. مثلا حالا میخواستی داش مشتی‌ بنویسی ""نومه هاش"". اگه یک ذره غیرت داش مشتیها رو داشتی، دیگه غمی نبود.
دوشنبه 26 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
778899 - ایران - شیراز - کاملا با شما موافقم - این تنها راهی است که اینها می تونن جوانان ایرانی رو سر جاشون بشونن
دوشنبه 26 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
امثال اینا نه دین دارن نه انسانیت دارن هیچی ندارن فقط قدرت و میشناسن نمونش و اینجا داریم مثلا این سید طاهر - ایران - تهران این یکی علاوه بر اینا ...نداره
دوشنبه 26 مرداد 1388

ardesheer - امرپکا - نپو پورت
سید طاهر - ایران - فقط چند تا چک ولقد .روزی که گرفتارتون کردیم بهتون نشون میدیم دنیا دست کیه. 8سال کشته و مجروح و اسیر دادیم که عربها به زن وبچهامون تجاوز نکنند حالا خبر میادتو کهریزک بعضئ از تجاوز گران عرب بودند.واست گذاشتیم کنار سید طاهر ....
دوشنبه 26 مرداد 1388

zoroye iran - اتریش - وین
تورو خدا مردم نترسید اینقدر مبارزه کنیدتا براندازی این رژیم میسر بشه این تازیها باید ریشه کن بشن نسل اینها باید از صحنه روزگار محو بشه حیف که رضا شاه رو اجازه ندادن که نسل این اخوندها رو ریشه کن کنه نور به قبر اتاتورک بباره
دوشنبه 26 مرداد 1388

keykhosro - ایران - شیراز
پاینده باد حکومت ظلم و جور و فساد علی گدا
دوشنبه 26 مرداد 1388

nimbe_2009 - ایران - تهران
مرگ بر علی چلاق ومزدوران کثیفش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. به امید پیروزی
دوشنبه 26 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
اینها از حیوان هم وحشی تر هستن . مرگ بر خامنه ای حرامزاده
دوشنبه 26 مرداد 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
سید طاهر - ایران - تهران . ادم باید خیلی ...ن صفت و پ...ت باشه که بتونه اینا رو پشت گوش بندازه. و بگه دروغه. به نظر من توام دست کمی از اونایی که این جنایت ها رو انجام میدن نداری
دوشنبه 26 مرداد 1388

blackswallow - ایران - تهران
کسی این. ها رو نوشته خودش هم نفهمیده چی می گه. اگه این قرص وجود داشت حداقل یک منبع موثق علمی اسمی از این قرص می برد. خوب شد نگفتن که به تمام ملت ایران قرص دادن تا به احمدی نژاد رای بده و 13 میلیون یادشون رفته!!
دوشنبه 26 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
سید طاهر - ایران - تهران خداوند نسل هر چه ..د را ورداره که جهان از این. ... پاک بشود
دوشنبه 26 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
blackswallow - ایران - تهران احمدی نژاد تا دستمال بدستانی مثل تو دارد. هیچ غمی ندارد
دوشنبه 26 مرداد 1388

shiva_v - ایران - شیراز
مرگ بر این شیاطین.مرگ بر این حرامزاده های دروغگو...به امید روزی که تقاص این همه شکنجه و تجاوز رو بدن ایستاده ایم.دکاْ دکا..
دوشنبه 26 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
سید طاهر - ایران - تهران . تو اول ثابت کن که ایرانی هستی بعد ... کن...
دوشنبه 26 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.