پذیرایی به سبک رجا: قطار تهران مشهد بدون تهویه مطبوع، صبحانه ناهار و شام

sourena1b - ایران - ایران
همون که نفرستادنشون به دیار باقی باید ازلوطی سید علی و انترش نهایت سپاسگزاری کرد بچه ها بیاید یکم قدر شناس باشیم
یکشنبه 25 مرداد 1388

darde del - سوید - مالمو
اقا چه خر تو خریه اینجا
یکشنبه 25 مرداد 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
این که چیز خیلی غیر عادی نیست . مردم ما هم بایستی به یاد حسین کربلا بعد از 1400 سال برایشان صحرای عربستان درست کرد تا بدانند که اصلا زندگی به طرز جهالت و عربی یعنی چه! در ضمن اگه مردم قطار خوب یا هواپیمای خوب میخوان دیگه نبایست فعلا تو خیابون راه بیفتن و بگن انرژی هسته ای میخواهیم. این را بدون دولت اسلامی با تکنولوژی جور در نمیاد . هر پیشرفتی که میخواهید اول بایستی کلک احمدی نژاد را بکنید
یکشنبه 25 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
عجب مسافرهای پررویی انگار بلیط خریدند بروند هاوایی - آقا شما دارید می روید به زیارت امام رضا و در راه باید با قسمتی از سختی ها و مشکلاتی که این امام بزرگوار کشیده اند آشنا شوید - تازه قراره توی قطار برگشت انگور سمی هم سرو کنیم
یکشنبه 25 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
حالا عوضش سقوط دیگه نمیکنه
یکشنبه 25 مرداد 1388

jigili - ایران - تهران
آبروی هر چی ایرانی جماعته اینا بردند
یکشنبه 25 مرداد 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
این مملکت چیش درسته که قطارش درست باشه.اون از هواپیماهاش .اون از وضعیت جاده هایش.همه چی این مملکت اشفته و بی در و پیکره.همه چی تو ایران همین جوری یخلی هستش.
یکشنبه 25 مرداد 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
بهتره یه سری به قطارهای خوزستان بزنین تا معنی گرما رو بفهمید تازه درو پنجره را هم که باز کنی یک مشت خاک میاد تو پکو پوزت .اینها حال و روز مردم کشور نفت خیز ایرانه .
یکشنبه 25 مرداد 1388

جزیره - نروژ - اسلو
iran-azad . با نظرت موافقم جالب بود.
یکشنبه 25 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
والا اینا با شعار گ...م تفنگو می شکنه سر انرژی هسته ای همه رو پاره کردن بعد این اوضاع قطارشونه 20:30 خائن با چه افتخاری هم نشون می ده خاک بر سرتون
یکشنبه 25 مرداد 1388

pouriya - ایران - رودسر
iran-azad - ایران - تهران. درسته اصلا مشقات رسیدن به معشوق (رضای تازی) از لذائذ این سفر بوده یک در دنیا و صد در آخرت اجر دارد.
یکشنبه 25 مرداد 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
چشم آنهایی که تشریف می برند زیارت هشت تا :-) مرده خوری همین دردسرها را هم دارد. مثلا بوی گند و کثافت حرم را توتیا نکنید روزگارتان نمی گذرد؟
یکشنبه 25 مرداد 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
man iraniam1 - هندوستان - بنگلور. لامسب از بس خندیدم اشک از دو تا چشام اومد!
یکشنبه 25 مرداد 1388

mn4434 - انگلیس - لندن
اینا چیشون درسته که قطاراشون درست باشه؟
یکشنبه 25 مرداد 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
همه جا مردم باید شکنجه بشن چه زندان باشه چه تویه قطار. مرگ بر نظام کثیف اسلامی.
یکشنبه 25 مرداد 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
pouriya - ایران - رودسر . پوریا جان میدونم که خیلی از بچهای سایت از دست من عصبانی و شاکی هستند.امیدوام که تو دوست رفیق و شفیق از دست من دلخور نباشی. این شعر را که داریوش سروده است را برای تو و ان تعداد از دوستان که برایم. باقی مانده است در اینجا میگذارم تا شاید کمک کند کدورتها از بین برود. .............من آن موجم که آرامش ندارم. به آسانی سر سازش ندارم همیشه در گریز و در گزارم نمیمانم به یکجا . بی قرارم سفر یعنی من و گستاخی من همیشه رفتن و هرگز نماندن هزاران ساحل و نادیده دیدن به پرسشهای بی پاسخ رسیدن من از تبار دریا . از نسل چشمه سارم رها تر از رهایی . حصار بی حصارم ساحل حصار من نیست . پایان کار من نیست همدرد و یار من نیست کسی که یار من نیست . در انتظار من نیست صدای زنده بودن در خروشم به ساحل چون میآیم . خموشم به هنگامی که دنیا فکر ما نیست برای مرگ هم در خانه جا نیست اگر خاموش بشینم روا نیست دل از دریا بریدن کار ما نیست من از تبار دریا . از نسل چشمه سارم رها تر از رهایی . حصار بی حصارم ساحل حصار من نیست . پایان کار من نیست همدرد و یار من نیست کسی که یار من نیست . در انتظار من نیست.
یکشنبه 25 مرداد 1388

siya48 - آلمان - کلن
خوب حالا که بیشتر کنترل روی امنیت قطار ه.یعنی ما سعی‌ مون اینه که فقط مسافر سالم برسه تا مشهد حالا گرسنه یا تشنه ،مریض یا خسته. حالا اون از وضعیت هوا پیمایی،این هم راه آهن.حداقل بردارید بدنهٔ تو پلوف‌های خودتون رو که کولر داره،بذارید رو چرخ‌های قطار‌ها که هم اون‌ها سقوط نکنند،هم اینها بدون کولر نمونن.مساله مهم اینه که خدای نکرده فلسطین بی‌ پول نمونه.
یکشنبه 25 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
اشکالی نداره در عوض پولهای نفت را میدهیم به حزب الله لبنان تا بیایند ایران به جوانهای ایرانی تجاوز کنند
یکشنبه 25 مرداد 1388

Alireza88 - ایران - تهران
متاسفانه ما در ایران امکان دیدن فیام ها رو نداریم و مسئولین محترم و زحمت کش سایت هم لینک آنها را قرار نمیدهند. از دوستان محترم خاصه در خارج کشور خواهش می کنم در صورت امکان لینک آنها را در کامنتشان قرار دهند. با تشکر
یکشنبه 25 مرداد 1388

behrooz-5star - انگلستان - لندن
خوب اینجا هم توی قطار غذا نمیدن...
یکشنبه 25 مرداد 1388

مانیا - ایران - تهران
دیروز هواپیمای ایران ایر هم در پرواز اصفهان به تهران تهویه و کولرش کار نمیکرده و مسافرین همه به حالت خفگی در کلافگی و درماندگی مطلق به تهران رسیدن!!!! حالا بازهم خدا را شکر کردیم که زنده رسیدن! با قدردانی از دولت بی کفایت و بی لیاقت و همه چیز تمام. کاشکی میدونستیم کیسه چپاول چه وقت پر میشه که شاید دست از سر اموال این مملکت و جان بی ارزش قلمداد شده این مردم بردارن؟
یکشنبه 25 مرداد 1388

zorro.ir - ایران - تهران
یه عده میرن مکه آنفولانزا سوغات میارن یه عده خودشون رو اینطور عذاب میدن یه عده با قمه میزنند سرشون یه عده با زنجیر خودشون رو میزنند یه عده سرچاه خودشون را پاره میکنند یه عده .. بالاخره عده زیادی هستن که عقل درست حسابی ندارن برایشان آرزوی سلامتی میکنیم.
یکشنبه 25 مرداد 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
behrooz-5star - انگلستان - لندن . اقای نابغه اونجا هم 1000 کیلومتر با قطار مسافرت میکنن? . بعدشم یه سوال ::کلا چرا این همه ادم میرن مشهد?!?! . بقول دوست عزیز علیرضا از سوییس کسی مجبورشون کرده اونجا برن و بوی گند و کث..ت قبر رضا رو به توتیا بکشن?!
یکشنبه 25 مرداد 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
بابا مملکت نیست اشغالدونی اسمش گذاشتن مملکت گل و بلبل بابا این اتفاقات توی اروپا بیفته بابای یارو را در میارن
یکشنبه 25 مرداد 1388

all_alone313 - المان - هامبورگ
ملت ایران تا وقتی مرده پرستن حقشونه این بلاها سرشون بیاد. وقتی به تاریخ نگاه میکنم مطمئن میشم که ما ایرانیها بدبخت ترین و تو سری خورترین قوم تاریخ هستیم البته بعد از اسلام ناب محمدی
یکشنبه 25 مرداد 1388

zoroye iran - اتریش - وین
خاک بر سرشون چیشون مثل ادماس.بعداین مردم میرن مشهد چکار کنن یکی مثل خامنه ای رو زیارت کنن
یکشنبه 25 مرداد 1388

venoosi - بلژیک - ورویر
man iraniam1 - هندوستان - بنگلور . ارههههه گفتی.حالا اون گرمای شرجی و گرد و خاک به کنار.صدای قطار رو بگو که تا 1 هفته بعد هنوز توی گوش صداش هست.
یکشنبه 25 مرداد 1388

pouriya - ایران - رودسر
hamidTANTAN - اتریش - وین. یار گرامیم این روز‌ها بسیار سرم شلوغه، نمیرسم تمام مطالب را خوانده و دنبال کنم، در مورد دوستان که از دست شما ناراحت هستند نوشته بودی، آخر چرا؟ ممکنه از تو خواهش کنم دلیلش را برایم بنویسی‌؟.
دوشنبه 26 مرداد 1388

778899 - ایران - شیراز
در جمهوری اسلامی همین که سالم به مقصد میرسید باید شکر گذار باشید غذا وامکانات پیشکش.
دوشنبه 26 مرداد 1388

raana8888 - ایران - تهران
hamidTANTAN - اتریش - وین . ایول نامه فدایت شوم.....
دوشنبه 26 مرداد 1388

hamid.audit - ایران - زنجان
درست میشه ماکه قبول داریم 100سال عقبیم دیگه نباید اعتراض کنیم
دوشنبه 26 مرداد 1388

بابک - ایران - سبزوار
قطار بسیج احمقی نژاد
دوشنبه 26 مرداد 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
pouriya - ایران - رودسر . درود بر تو پوریای عزیز.باز هم تاکید میکنم .من سر تمام حرفهاونظرات خودم به عنوان یک ایرانی ازاده و ستم دیده از دست این رژیم منفور اسلامی هستم.(موفق و پایدار باشی هم درد.). علت دلخوری.https://www.iranianuk.com/article.php?id=40381
دوشنبه 26 مرداد 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
تا زمانیکه مسئولین دلسوز و سالم نداشته باشیم وضع ما همین بوده و خواهد بود. وتا موقعیکه مشتی دزد بی وطن و یا خائن مسئول امور هستند و بفکر فقط و فقط پر کردن جیب و چپاول اموال ملتند و پولها را ملیارد میلیار به خارج از کشور میفرستند برای خود. وضع مادرست نمی شود و تا زمانیکه حکومت اسلامی برقرار است و بنام خدا و پیغمبر ادم می کشند شکنجه می کنند می دزدند غارت می کنند دروغ می گویند عوامفریبی می کنند مملکت درست بشو نیست و در نهایت باید بخود ائیم و برای رهائی از شر این ها اقدام عاجل کنیم از هموطنان غیرتمند و دلسوز ملت که هنوز کم نیستند می خواهم به سایت www.petition.com مراجعه و انرا امضا نمایند وقتی تعداد به صدهزار رسید میتوان از مسئولین نظام به دادگاه بین المللی شکایت برد ازطریق دولت کانادا این دولت حاضر شده در این امر بماکمک کند.درود به تمام ایرانیان سلحشور غیرتمند. برقرار باد دموکراسی و ازادی در ایران.
دوشنبه 26 مرداد 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
hamesheh bahar - انگلستان - لندن. دوست عزیز سقوط نمیکنه ! اما یه دفعه دیدی چرخ ها از ریل در میره یا اونقدر ریل ها پوک و موج دارند که خدای نکرده اون قطار ابدیشون میشه !. آخی ، گفتم قطار ابدی یاد سریالش افتادم که خیلی خوشم میومد ازش !!
دوشنبه 26 مرداد 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
raana8888 - ایران - تهران . ببینم دوست داری یک نامه فدایم بشی برایت بنویسم؟ایول قربونم........
دوشنبه 26 مرداد 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
درضمن دوستانی درایران میخوان با قطار سفرکنن از نکات ایمنی اینه که تا پاتو گذاشتی تو قطار برید توالت چون بعد از یکی دوساعت دیگه تا 10 متری توالت نمی شه رفت از کثیفی و بوی تعفن .
دوشنبه 26 مرداد 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
iran-azad - ایران - تهران با شما موافقم..لوووول ولی از کجا معلوم میشه که همه ی رفتند زیارت؟! خیلی هاشون ممکنه دکتر باشن (مدرک قلابی نه حقیقی)دانشجو اصلاْ اونجا زندگی میکنن . ولی خدایی اون تیکه رو خوب اومدی(جزیره هاوایی) .
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
جمعه 30 مرداد ساعت 19:15 دو تیم استقلال و فولاد در استادیم آزادی بازی دارن ، این اولین بازی دو تیم پر طرفدار استقلال و پیروزی در فصل جدید با حضور تماشاگر ، از همه خواهش میکنم (پرسپولیسی ها و استقلالی ها) که با لباس و پرچم های سبز خود به استادیوم بیان تا یک بار دیگه قدرت جنبش سبز و به رخ همه بکشیم ، در ضمن از همه خواهش میکنم این لوگورو هم پخش کنند
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

pouriya - ایران - رودسر
hamidTANTAN - اتریش - وین. یار عزیزم حمید، هم من و هم شما میدانیم و هم برخی‌ از دوستان سایت این را به خوبی‌ میدانند که نفس حرفهای شما کاملا درست است. ولی‌ با نگرش کوتاهی در تجربیات تاریخی اشخاصی‌ را چون مشیر دوله در دستگاه حکومتی قاجار یا اشخاصی‌ مانند فروغی، حتا مصدق در دوره پهلوی میبینیم که با مردم همراه شده‌اند.. منظورم این است کروبی و موسوی نیز میتواند از این پتانسیل برخوردار باشند. به هر روی تجربیات تلخ پی در پی در طول تاریخ ما را چون مار گزیدگانی کرده که از هر ریسمانی وحشت داریم. وجه مفیدش این است که چشمهایمان را بیش از پیش باز خواهیم کرد. پیروز باشی‌...
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

azoure - انگلیس - نیوکاسل
راه رو قطار رو که نگاه میکنی شبیه راه رو بیمارستان می مونه
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

BEHNAM... - ایران - تهران
اینارو ولش انرژی هسته ای رو بچسب
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.