کودک ربوده شده، هدیه ای برای برادر

کودک ربوده شده، هدیه ای برای برادر

زنی برای آنکه برادر خود را خوشحال کند یک دختربچه سه ساله را ربود تا به وی و همسرش هدیه بدهد. این زن که ملیحه نام دارد اکنون در بازداشت به سر می برد و مدعی است از این جرم هیچ انگیزه مالی نداشته است.

چند روز پیش وقتی دختر سه ساله یی به اسم ریحانه به همراه والدینش به خانه یکی از اقوام در قم رفت از پدر و مادر خود اجازه گرفت برای دقایقی جلوی در خانه بازی کند اما این دقایق هرگز به پایان نرسید و خانواده ریحانه که نگران او شده بودند هنگامی که خیابان ها و کوچه های اطراف را زیر پا گذاشتند، نتوانستند دخترک را پیدا کنند. دلشوره و اضطراب افکار گوناگونی را در ذهن والدین ریحانه به وجود آورده بود. برای همین آنها به تمام بیمارستان های شهر قم سر زدند اما مشخصات فرزندشان در دفتر هیچ یک از این مراکز ثبت نشده بود. پس از گذشت چند ساعت بی خبری و دلهره بالاخره پدر ریحانه به پلیس آگاهی رفت. او در حالی که عکسی از دخترش در دست داشت ماجرا را برای کارآگاهان تعریف کرد و از آنها کمک خواست. کارآگاهان که احتمال وقوع یک کودک ربایی را بسیار قوی می دانستند، بلافاصله دست به کار شدند و ابتدا به همان محل مراجعه کردند که ریحانه در آنجا ناپدید شده بود. آنان قصد داشتند با تحقیق میدانی و پرس و جو از اهالی ردی از این کودک به دست بیاورند اما در هر خانه یی را که می زدند اهالی آن می گفتند چنین دختری را ندیده اند تا اینکه بالاخره یک مغازه دار سرنخ کلیدی را در اختیار پلیس قرار داد. او گفت دختربچه سه ساله یی را در حالی که گریه می کرد دید و وقتی با سوال پرسیدن از این کودک فهمید دخترک دنبال والدینش می گردد و خانه اش را گم کرده است دست او را گرفت تا با هم به جست وجوی والدین وی بروند. مرد مغازه دار توضیح داد؛ همان طور که دست دخترک را گرفته بودم و در خیابان دنبال پدر و مادرش می گشتم زنی که یک کودک همراهش بود به طرفم آمد و با دختربچه با محبت صحبت کرد و برایش یک بستنی خرید بعد هم از من به خاطر پیدا کردن فرزندش تشکر کرد من هم باورم شد که آن کودک دختر اوست برای همین وی را تحویل دادم و سر کارم برگشتم. مشخصاتی که این شاهد از دختر خردسال ارائه داد کاملاً با ریحانه مطابقت داشت. بنابراین معلوم شد کودک سه ساله توسط یک زن ربوده شده است. هنگامی که مرد مغازه دار به واحد تشخیص هویت پلیس آگاهی رفت به ماموران در ترسیم چهره فرضی زن کودک ربا کمک کرد.کارآگاهان که توانسته بودند چند گره از این معما را باز کنند، گام بعدی را برداشتند و با تکثیر تصویر چهره نگاری شده به جست وجوی متهم ناشناس پرداختند. آنها با نشان دادن این عکس به اهالی محله یی که ریحانه در آنجا ربوده شده بود، متوجه شدند چند نفر از ساکنان این زن را قبلاً بارها دیده اند. به این ترتیب فاش شد متهم در همان محدوده زندگی می کند. پس از آن دستگیری زن جوان کار دشواری نبود و کارآگاهان به راحتی این مرحله را نیز پشت سر گذاشتند اما متهم که خودش را ملیحه معرفی می کرد مدعی بود هیچ جرمی انجام نداده و ریحانه را اصلاً ندیده است. انکارهای این زن زمانی رنگ باخت که ماموران حکم تفتیش دریافت کردند و به خانه او رفتند. آنها دختر سه ساله را پیدا کردند و به خانواده اش بازگرداندند به این ترتیب ملیحه وادار به اعتراف شد. او گفت؛ برادر و زن برادرم بچه دار نمی شوند و به خاطر این موضوع خیلی حسرت می خورند آن روز وقتی ریحانه را دیدم و متوجه شدم والدینش را گم کرده است یک لحظه تصمیم گرفتم این دختربچه را بدزدم و با هدیه دادن او به برادرم به زندگی وی رنگ تازه یی ببخشم و خوشحالش کنم. من هیچ نیت دیگری از این کار نداشتم.

بنابراین گزارش تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد. در همین حال سرهنگ حسینی رئیس پلیس آگاهی استان قم به شهروندان هشدار داد؛ در صورت مواجه شدن با افراد مشکوک چهره آنها را حتماً به خاطر بسپارید و از مشخصه هایی مانند خال، بریدگی، ماه گرفتگی و... غافل نشوید چون به خاطر سپردن ظاهر اشخاص در کشف جرائم به پلیس کمک کند.

maqame ozma - ایران - تهران
کجاش به این بچه میاد سه ساله باشه « هشت ماه به زور داره
شنبه 24 مرداد 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
اتفاقا ما هم احتیاج به یک اپارتمان شیک در شمال شهر یک ویلا در شمال یک پرادو مشکی و مقداری جواهر الات به انضمام یک ساعت رولکس و مقداری دلار تومن هم قبول میکنیم و یک دست کت شلوار طوسی راه راه باکروات خال خالی یک فندک و یک مغازه چاپ عکس رنگی در 10 دقیقه و یک ویولون و یک خود نویس و یک طوطی سخنگو یک تفنگ ساچمه ای ویک گونی برنج باسماتی یک خانم قد بلندخوش اخلاق با موهای قهوه ای روشن مسلط به زبان چینی وفرانسوی که توک زبونی هم صحبت کند با پدری که مالک یک کارخانه باشدو دنبال شریک بگردد و89 سالش باشد احتیاج مبرم داریم چنانچه امکانش هست دوستان زحمتش را بپذیرند . مرسی
شنبه 24 مرداد 1388

maqame ozma - ایران - تهران
RajabRingo. فکر کنم این چیزایی که گفتی سوئد راحتر پیدا بشه « بگرد حتما پیداش میکنی
شنبه 24 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ . سلام دوست هموطن.اگر یک دوستی بنام دکی داشته باشی در یک چشم بهم زدن چندین برابر این چیزهای ناقابل را تقدیمت میکنه.اما فقط یک اشکال داره اونم اینه که همه این چیزها با خون دل مردم آلوده است اونم که هر آدم شریفی مثل سرکار بهیچ وجهی قبول نمیکنه. میتونی از مزدوران رژیم اسهال که چنتاشون هم اینجا سرگشی میکنن سوال کنی.هه هه هه هه هه. ببخشید جواب شوخیت را یشوخی دادم خدای ناکرده از ما دلت نگیره.
شنبه 24 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ . دوست عزیز تو تنها نیستی همه مردها دنبال یک چنین شرایطی هستند ولی. حالا چرا به زبان چینی و فرانسوی صحبت کند؟
شنبه 24 مرداد 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
احساسوعشق - سوئد - گوتنبرگ - برای اینکه فیلمهای چینی و فرانسوی خیلی دوست دارم منتها زبانشون را نمی فهمم . زبان سوئدی هم قبول میکنیم به شرط اینکه طرفدار ولیعهد باشه .
شنبه 24 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.