توقف پرسپولیس در اولین بازی خانگی

توقف پرسپولیس در اولین بازی خانگی

هر دو تیم اولین بازی خود را با تساوی پشت سر گذاشته بودند

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس مقابل استقلال اهواز 1-1 در ورزشگاه خالی آزادی متوقف شد.

دومین دیدار فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه آزادی، باز هم تماشاگر نداشت. پس از بازی هفته پیش استقلال تهران و سپاهان اصفهان، این هفته هم پرسپولیس به دستور کمیته انضباطی در سکوت آزادی برابر استقلال اهواز به میدان رفت.

هر دو تیم اولین بازی خود را با تساوی پشت سر گذاشته بودند.

پرسپولیس هفته نخست در کرمان تیم مس را 3-3 متوقف کرد. این تساوی پرگل، عباس انصاری فرد را آنقدر ذوق زده کرد که پس از آن قول قهرمانی داد: "با وجود داشتن این ستاره های گمنام، بعنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از هم اکنون به هواداران قول قهرمانی می دهم و مطمئن هستم می توانیم حداقل یک جام قهرمانی را از آن خود کنیم."

اما زلاتکو کرانچار، سرمربی قرمزپوشان نگران ضعف بدنی بازیکنانش از دقیقه 60 به بعد بود: "تیم خوبی تحویل من داده شد، اما این تیم کامل نیست. بازیکنان باید 90 دقیقه ای شوند و من به یک دوره 8 روزه نیاز دارم تا بدن بازیکنان آماده بازی شود."

استقلال اهواز در هفته اول برابر ابومسلم مشهد در خانه به تساوی 1-1 رسید و خداداد عزیزی، سرمربی تیم با انتقاد شدید هواداران اهوازی روبرو شد.

عزیزی پیش از این 4 بار بعنوان سرمربی با پرسپولیس روبرو شده بود و 2 برد و 2 باخت در کارنامه داشت.

او در مورد رویارویی این هفته با پرسپولیس گفته بود: "پرسپولیس با از دست دادن نفراتی چون کریمی، نیکبخت، توره، نوری و زارع ضعیف شده و بازیکنان جدید این تیم به زمان نیاز دارند تا خواسته های سرمربی را در زمین پیاده کنند."

تقابل شاگردان کرانچار و عزیزی بویژه در نیمه اول سرد و کسالت بار بود.

در پرسپولیس نبود یک هافبک بازیساز مشهود بود. بازیکنان تیم هماهنگ نبودند، پاس های اشتباه فراوان داشتند و دو فرصت طلایی گلزنی را به راحتی در نیمه اول از دست دادند.

حسین بادامکی در دقیقه 23 در تک به تک با دروازه بان ناموفق بود و در دقیقه 28، مجتبی زارعی توپ را از مقابل دروازه بدون دروازه بان بیرون زد.

در مقابل، استقلال اهواز نظم تیمی بهتری داشت و اساس کارش بر ضدحملات بود.

بهترین موقعیت این تیم را محمد فعال در دقیقه 14 داشت، ولی ضربه مهاجم استقلال اهواز هم در تک به تک با دروازه بان مهار شد.

در نیمه دوم، محسن خلیلی و اشپیتیم آرفی - مهاجم جدید پرسپولیس - برای قرمزپوشان به زمین رفتند و پرسپولیس برای دستیابی به اولین پیروزی خانگی آرایشی تهاجمی گرفت.

در سوی دیگر، آبی های اهوازی همچنان در ضدحملات خطرناک بودند.

سرانجام پرسپولیس در دقیقه 83 روی یک ارسال کرنر توسط سپهر حیدری، مدافع خود دروازه استقلال اهواز را باز کرد.

برتری شاگردان کرانچار تنها یک دقیقه دوام داشت و اشتباه حیدری و میثاق معمارزاده (دروازه بان پرسپولیس) سبب شد اسماعیل شریفات به راحتی گل تساوی را وارد دروازه خالی میزبان کند.

zoroye iran - اتریش - وین
فوتبال ما شده سیاسی کسانی که احمقی نژاد را حمایت کردن بشون تیم دادن مثل درخشان استیلی و یه قولهائی هم به پروین دادن که به پرسپولیس برش گردونن و همه جریان اختلاف کریمی با فدراسیون رو میدونن و مچ بندهای سبز واختلاف با سردار سپاه عباس انصاری فر رو میدونید و به دستور علی ابادی مانع انعقاد قرار داد با کریمی شدند و بازیکنهایی مثل مازیار زارع و پژمان نوری را فراری دادن و به هدفی که دارن نزدیک میشوندچون سیاست دولت اینه که تیم پر طرفداری مثل پرسپولیس را نابود کنن چون از حضور مردم میترسن و بازیکنانی به تیم اوردن که ستاره نیستن و در حد پرسپولیس نیستن اگه میثم بائو و مهدی شیری خوب بودن استقلال دیپرتشون نمیکرد
شنبه 24 مرداد 1388

p.h - هند - پونه
از این به بعد ، همه یکصدا در استادیم ازادی ، ازادی را به گوش جهانیان میرسانیم
شنبه 24 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
پس چی شد امسالم که بخاری از این تیم در نمیاد
شنبه 24 مرداد 1388

گروهبان قندلی - ایران - تهران
این پرسپولیس نیست تیم پیروزی است و لطفا از مسولین این سایت میخوام تا مادامی که انصاری فر و خوردبین و دارو دسته هاش تو این تیم هستند کلمه غرور افرین پرسپولیس را بکار نبرید برای ابن خائنین. زنده باد فوتبالی عاری از سیاست. زنده باد ابی و قرمز و اتحاد این دو تیم مردمی.
شنبه 24 مرداد 1388

dannni - سوئد - استکهلم
این سونامی انتری نژاد لنگیهارو با خودش برد
شنبه 24 مرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
پرسپولیس تا حالا 4 گل جلو افتاده. ولی بلافاصله خورده! مشکلش حفظ نکزدن گل زده هست. البته باید صبر کرد تا چند هفته ی دیگه بگذره..امیدوارم در آینده پرسپولیس بهتری ببینیم..عشق است قرمز.
شنبه 24 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.