رهبر: بازداشت میرحسین، نظام را به سقوط می‌کشاند

رهبر: بازداشت میرحسین، نظام را به سقوط می‌کشاند

سایت حزب مشارکت از طرح احمدی‌نژاد برای بازداشت موسوی و سران جبهه اصلاحات خبر داد

سایت نوروز متعلق به جبهه مشارکت خبر از طرح تخیلی برای بازداشت میرحسین موسوی و ده تن از سران اصلاح طلبان داده که از سوی احمدی‌نژاد مطرح و به علت مخالفت رهبری منتفی شده است. به نوشته این سایت، مقام ارشد نظام (رهبری) گفته که بازداشت میرحسین، نظام را به سقوط می‌کشاند.

این خبر در حالی فاش می‌شود که به نظر می‌رسد حتی کسانی که تلاش می‌کنند با مطرح کردن موضوع بازداشت میرحسین، قبح این موضوع را بشکنند، نگران‌اند که هر تلاشی برای عملی کردن چنین طرح خطرناکی، به بحرانی بزرگ و پایان‌نیافتنی در کشور بینجامد که کارکردی شبیه یادداشت احمد رشیدی مطلق در سال 1356 در روزنامه اطلاعات داشته باشد.

به نوشته سایت نوروز، طرحی به شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد شد تا میرحسین موسوی و 10 نفر دیگر از سران جبهه اصلاحات که برخی از اعضای مجمع روحانیون نیز در میان آنها هستند، بازداشت شوند، اما به دلیل عواقب شدید برای کودتاچیان با اجرای آن مخالفت شد.

این طرح که با پشتیبانی محمود احمدی‌نژاد و به اصرار او تهیه و به شورای عالی امنیت ملی ارائه شده بود، میرحسین موسوی و 10 نفر دیگر را عاملان ادامه اعتراض ها دانسته و تاکید کرده است تا این 11 نفر بازداشت نشوند، اعتراض ها به پایان نخواهد رسید.

علاوه بر میرحسین موسوی، از مهدی کروبی، آیت‌الله موسوی خوئینی‌ها، علی اکبر محتشمی‌پور، مرتضی الویری، محمدرضا خاتمی‌، یکی از فرزندان هاشمی و چند نفر دیگر در این فهرست دیده می‌شوند. سید محمد خاتمی در این فهرست دیده نمی‌شود و تهیه کنندگان طرح معتقد بودند که نام او به خاطر شهرت بین المللی عواقب وخیمی خواهد داشت.

به گزارش نوروز، این طرح وقتی در شورای عالی امنیت ملی مطرح می‌شود، با مخالفت تعدادی از اعضا مواجه می‌شود، زیرا به نظر آنان اجرای این طرح عواقب غیر قابل کنترلی خواهد داشت که اصل نظام را با خطر سقوط رو‌به‌رو خواهد کرد.

احمدی‌نژاد و تعدادی دیگر روی طرح اصرار می‌کنند، اما پس از اینکه طرح به اطلاع مقامات ارشد نظام می‌رسد، آنها نیز نظر منتقدان را تایید کرده و به صورت تلویحی به این نکته تاکید می‌کنند که بازداشت میرحسین، نظام را به سقوط می‌کشاند.

p.h - هند - پونه
اگه ت..م دارین ، این کار رو بکنین ، ما خوشحالم میشیم .. مرد نیستین ، اون موقع است که خروج خودتون رو امضا کردین
شنبه 24 مرداد 1388

farid_ghl - ایران - تهران
زرشک میمون معرکه(ا.ن) هم نظر داد. چه دستگیر کنید چه نکنید نظامتون سقوط کرده است فعلا تو توهمید.
شنبه 24 مرداد 1388

nimaaa - امریکا - نیویورک
امیدوارم این اتفاق بیفته ما مردم هم از این رژیم و این حکومت بریدیم دنبال یک جرقه هستیم
شنبه 24 مرداد 1388

bahar miayad - المان - المان
عقلا اینقدر عقلشون رسیده ولی سقوط این نظام حتمی است فقط دیر و زود داره
شنبه 24 مرداد 1388

bidad-zamane - آلمان - کلن
تا کی می‌خواهید .بیگناهان را دستگیر کنید. شما‌ها کورید ، یک خرده تو اینترنت سر بزنید . چون دنیا از کارهای کثیف شما‌ها با خبرند ،. دیگه عمرتان سر آماده ، احتیاجی‌ به لاپوشونی کردن ندارید،. هیچ چیزی پنهان نیست،حال نوبت ما می‌شه که الاغ ما بشید و. سواری از خامنه‌ای و احمقی و احمد خاتمی و بقیه الاغ‌ها بگیریم. مرگ بر خامنه‌ای و خواندنش و مریدانش،.
شنبه 24 مرداد 1388

reza_o - المان - فران٫فورت
سقوط رژیم مدتی است شروع شده خودشان خبر ندارند.
شنبه 24 مرداد 1388

Democratic-Iran - امریکا - نیویورک
محمود شپش، چه موسوى را بگیرى چه نگیرى عمرى از این دولت کودتا و ولایت کثیف نمونده. برین با رهبر چلاق یه جایى پیدا کنین حداقل بتونین پناهنده بشین. حتى شاه هم با همه نکبتى که گریبانگیرش بود جاهایى را داشت که بتونه فرار کنه، شما اینقدر نکبت و منفورید که فکر نمیکنم هیچ خراب شده اى حاضر بشه بهتون پناه بده. هر جا برین بوى گند و تعفنتون همجاشو بر میداره. مرگ بر خامنه اى جلاد پیر خرفت و پادوى کوتوله شپشوش. خامنه اى خاین اعدام باید گردد.
شنبه 24 مرداد 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
مرگ و انفجار و سوختگی برای اون نظام کثیف جمهوری روسی ایران و طرفدارانش.
شنبه 24 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
رهبر اذر ماه محاکمه و مثل یک جنایتکار اعدام خواهد شد. ولی این تیمور احمدی نژاد مثل پشه له خواهد شد. یه نکته مهم که لازمه هر کی که عاشق این مردک روسه بدونه که شیطان می تونه به هر شکلی و در هر لباسی حلول کنه.امام زمانی که به فرقه حجتیه که ریسش تمساح یزدی میگه جنایت کنید تا من ظهور کنم خود شیطونه.همین اقای رهبرتون که فرقش باتیمور اینه که اون لنگ بود واین چلاق شیطونه.اون حوزه علمیه هم در واقع مرکز پرورش شیاطینه
شنبه 24 مرداد 1388

kamran1011 - آمریکا - سان فرنسیسکو
خوب ککی به جان اینا انداخت موسوی ، به خوا ابشونم نمیدیدن همچین روز‌هایی‌ را
شنبه 24 مرداد 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
خ..ه منی رهبر چلاقهای جهان باید بداند که رژیم در حال سقوط است. حال اگر موسوی بازداشت شود، رژیم سریعتر سقوط خواهد کرد!
شنبه 24 مرداد 1388

you39 - بلژیک - هاسلت
دلم برای اون کاغذهای سفیدی میسوزه که باید حرام کثافتکاریهای این رژیم بشه و بعنوان تاریخ ثبت بشه . البته اگه کاغذ کم نیاد.....
شنبه 24 مرداد 1388

778899 - ایران - شیراز
در حال حاضر مسئله مهم این است که در ایران امروز بزرگترین جرم ، ایرانی بودن است. در ایران ، ایرانی دستگیر میشود. در قاموس این مسئولین بزرگترین افتخارشان جنایت و ادمکشی است شعارشان این است ،بیاید متجاوزین و منحرفین و حیوان صفتان متحد شویم .اگر این صفت ها را داشتید با ما هستید واگر نداشتید بر ما. با این تفاسیر به همراه موسوی باید تمام کسانه دیگری که به ایرانی بودن خود افتخار میکنند، دست به جنایت نمی زنند رأی و اعتبار و ابروی خود رابه مقامی نمی فروشند، باید دستگیر شوند . اگر توانش را داشتند تمام کسانی که مثل خودشان نیستند را از ایران بیرون میکردند. بزرگترین ننگ برای یک ایرانی این است که این ابول ارتجاع ، احمد خاتمی امام جمعه تهران، ایرانی باشد . به هر کس از دوستان که زیباترین، کوبنده ترین ، لایق ترین ، خرد کننده ترین جمله را در وصف این ام الخبائث، شیخ المرتجعین ،کریه المنظرین ،افسدوالفاسدین، احمد خاتمی ( لعنت همه بر او باد) بنویسد.مقامی همچون سعدی و فردوسی داده میشود موفق باشید.
شنبه 24 مرداد 1388

عابر پیاده - ایران - مشهد
روی حرف مقام معظم رهبری نباید حرف زد
شنبه 24 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
این احمقها هنوز نفهمیده اند ماموریت احمدینژاد فروپاشی کامل نظام و سپس تجزیه ایران است.
شنبه 24 مرداد 1388

navadeye kurosh - فنلاند - هلسینکی
سلام به همه دوستان من عضو جدید هستم .هم چنان که هیچ ظلمی پایدار نخواهد ماند دوران ظالمیت این ارازل و اوباش هم رو به پایان است .و برای همیشه به زباله دانی تاریخ می روند
شنبه 24 مرداد 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
navadeye kurosh - فنلاند - هلسینکی . دوست عزیز خوش اومدید(خوشم میاد رهبر بازم یه چیایی حالیشه)
شنبه 24 مرداد 1388

godfather1 - انگلیس - شفیلد
احمدی نژاد شیشه و کراک زده.اور دز شده شدید.توهم زده.محل نزارین.رهبر از تریاک محرومش کرده اخه.چون مفت مفت گ. میخوردش.
شنبه 24 مرداد 1388

irany awareh - سوید - ستگهلم
عابر بیاده-ایرامن-مشهد.... تو سرت با اون مقام گندیده رهبریت. امیدوارم مردم ایران بس از رهایی از دست اخوندها تا ابد به اسلام گرایان احازه حگومت ندهند.مرگ بر دینی گه در سیاست و امور گشور دخالت میگند.
شنبه 24 مرداد 1388

ضد ولایت وقیح - ایران - تهران
lمرگ بر خامنه ای دجال
شنبه 24 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
bluestar - ایران - تهرانو ..قربون ادم چیز فهم . میمون خان گرویده به دین اسلام !!!
شنبه 24 مرداد 1388

jigili - ایران - تهران
انشا ا.. زود تر این اتفاق بیافته نظام سقوط کنه به امید اون روز
شنبه 24 مرداد 1388

spentaveda - ایران - مشهد
عابر پیاده عزیز!...بابا خیلی پیاده ای! نمیدونم شعر مرحوم پروین اعتصامی توکلاس چهارم دبستان یادت مونده یا نه...ولی از باب یادآوری میگم:. ما را به رخت وچوب شبانی فریفتند این گرگ سالهاست که با گله آشناست. کم کم چشماتوبازکن...این رویایی که امروز می بینی کابوس بزرگ فردای تو وامثال تو خواهد بود
شنبه 24 مرداد 1388

dokhtare iran - ایران - تهران
دوستان مطمئن باشید اگه جرات داشتن به موسوی و کروبی آسیبی برسونند تا حالا صدبار این کارو کرده بودندبرای این جانیها که کاری نداره! ولی میدونند که اگه یه مو از سر موسوی و کروبی کم بشه فاتحه همه شون خونده است. هیچ غلطی نمی تونند بکنند چون میدونند مردم منتظر یک جرقه هستند. درود بر موسوی و کروبی که بنیان این حکومت فاشیستی جنایتکار رو به باد دادند. زنده باد ایران و ایرانی ! . عابر پیاده - ایران - مشهد : بینوار تو عابر پیاده نیستی مخت پیاده است. خودت و اون رهبر آدمکشت برید به درک!
شنبه 24 مرداد 1388

فریدون رخشان - ایران - تهران
(navadeye kurosh - فنلاند - هلسینکی خوش آمدید.). 1- موسوی یک فرد نیست بلکه موسوی یک ملت است (همانند شهید بهشتی) با گرفتن یا محاکمه یا .. یک ملت تحریک می شود. 2- موسوی موسوی است و از نسب امام خمینی. 3- تا زمانی که امام زنده بود موسوی را به هیچ کس نفروخت. حتی زمانی که آقای خامنه ای رپیس جمهور بود رفیق خود میر سلیم را بعنوان نخست وزیری معرفی کند با واکنش تند امام روبرو شد. 4-موسوی باید سعی کند دو سال دیگر ریاست مجلس را بدست گیرد تا تلافی ظلم شده بر مردم را جبران کند. 5-درست کردن سابقه سوء برای موسوی و سایرین فقط برای رد صلاحیت آینده وی می باشد.
شنبه 24 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
navadeye kurosh - فنلاند - هلسینکی = خوش اومدی دوست عزیز . khodemanitar - اسکاتلند - ابدین رهبر اذر ماه محاکمه و مثل یک جنایتکار اعدام خواهد شد == امیدوارم این اتفاق بیفته ولی رو چه حسابی می گی اذر ماه ؟؟؟؟. ا.ن همه اینارو به فنا میده و بعد ملت ا.ن می فرستن به درک جهنم
شنبه 24 مرداد 1388

ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران
عابر پیاده - ایران - مشهد . روی حرف مقام معظم رهبری نباید حرف زد . باید رید!!!
شنبه 24 مرداد 1388

Ezhaq - ایران - تهران
عابر پیاده - ایران - مشهد . (روی حرف مقام معظم رهبری نباید حرف زد) . نباید حرف زد باید چیز کرد روش.
شنبه 24 مرداد 1388

spentaveda - ایران - مشهد
عابر پیاده عزیز!...بابا خیلی پیاده ای! نمیدونم شعر مرحوم پروین اعتصامی توکلاس چهارم دبستان یادت مونده یا نه...ولی از باب یادآوری میگم:. ما را به رخت وچوب شبانی فریفتند این گرگ سالهاست که با گله آشناست. کم کم چشماتوبازکن...این رویایی که امروز می بینی کابوس بزرگ فردای تو وامثال تو خواهد بود
شنبه 24 مرداد 1388

salar_20 - ایران - همدان
مرگ بر خامنه ای دجال و کثیف.مرده گوزید.کارتان تمام است.
شنبه 24 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
عابر پیاده - ایران - مشهد. عابر پیاده مواظب باش رهبر از روت رد نشه! اسلام به خطر میفته.
شنبه 24 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
ای کاش این پیشنهاد مورد قبول رهبر قرار میگرفت تا هر چه زودتر نظام این اخوندا نابود میشد . مردک قبول کن . تا ما سر خامنه ای را زودتر سر دار ببینیم . بنظر من احمدی نژاد باید پا فشاری کند . تا زودتر گور خودش و اون حرامزاده علی گدا را بکند
شنبه 24 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
پس جان ان مادرت هر چه زودتر دستگیرشان کن.علی گدای ....
شنبه 24 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
ای کاش این پیشنهاد مورد قبول رهبر قرار میگرفت تا هر چه زودتر نظام این اخوندا نابود میشد . مردک قبول کن . تا ما سر خامنه ای را زودتر سر دار ببینیم . بنظر من احمدی نژاد باید پا فشاری کند . تا زودتر گور خودش و اون حرامزاده علی گدا را بکند
شنبه 24 مرداد 1388

annet353 - المان - بن
عابر پیاده -ایران -مشهد . بابا تو که خیلی سواره ای شا...یدم توی حرف رهبر عزیزت
شنبه 24 مرداد 1388

سید طاهر - ایران - تهران
اینکار بسیار لازمه منهم اینکارو تایید میکنم بگیرندشون و چوب را در استین بتپانند تا ادم شوند
شنبه 24 مرداد 1388

black chador - امریکا - ولدن
رهبر خر کیه؟ الان خداش هم نمیتونه دست روی موسوی وو کروبی ببره. خاک برسر هر کس که هنوز به علی گدا و چهل دزدش اعتقاد داره.
شنبه 24 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
شمارش معکوس شروع شده جناب رهبر خبر ندارد
شنبه 24 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران, وائ چقدر خوب جواب این پیاده رو دادئ. کلئ خندیدم.
شنبه 24 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
فریدون رخشان - ایران - تهران. 1.میر حسین موسوی را نجس نکن و به اون مرتیکه هندی(خمینی دجال)بیسواد بیشعور احمق بی احساس عقده ایی دروغگوی جنابتکار ......... مقایسه نکن. 2بهشتی هم جنایتکاری بود مثل خمیبی بیشرف........جنابات و ....را ملت فراموش نکردند و کشتن امثال طالقانی و.......فراموش نمیشود. 3.خامنه ای کثافت جنایتکار دزد بیناموس و..... با انترش در حال کندن قبر برای رژیم اسهالی و خود و مزدورانند و بزودی ریشه همگی سوزانده میشود جالب است هنوز جنابعای خواب تشرسف دارشته و میفرمایید دو سال دیگر و مجلس دیگر و.....هه هه هه هه هه هه هه هه. 4.موسوی و کروبی و رفسنجانی و حتی رضایی را ملت بخشیدن اما وای به روز مزدوران رژیم و دزدان ناموس و جنایتکاران و........
شنبه 24 مرداد 1388

babrmazandaran1 - ایران - مازندران
اون احمدی نژاد احمق فکر کرده خیلی زرنگه. این فکر خیلی قبل از اینکه توی احمق به اون فکر کنی به ذهن خامنه ای رسیده بود . اما دریغ از یه ذره جرات که بتونه این کار و بکنه.
شنبه 24 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
kamia1 - المان - کلن . در اینترنت با کلیدواژه های واژه های ((آنوسی)) و ((سبورچیان)) تحقیق کنید. پیروز باشید.
یکشنبه 25 مرداد 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
سید طاهر - ایران - تهران. اون چوب رو .... جوجه بسیجی ...
یکشنبه 25 مرداد 1388

dokhtare iran - ایران - تهران
بچه ها از شر اون سید مهدی و .. به اصطلاح کرد ایران زمین راحت شدیم حالا این سیده طاهره کلثوم ننه!!‌ سرو کله اش پیدا شد! این بسیجیها مثل علف هرز می مونند!‌نکبتها از بس خون مردم رو خورده اند مرگ ندارن! البته تو سایه باتوم و گاز اشک آور و تفنگ و قمه و چاقو و .. جرات خودنمایی دارند فقط کافیه اینها رو ازشون بگیری مثل سگ پاسوخته عو عو می کنند! الهی همتون برید به جهنم!
یکشنبه 25 مرداد 1388

فریدون رخشان - ایران - تهران
parviz1 - انگلستان - کترینگ . جمهوری اسلامی بهترین نوع حکومت است و جایگاه امام خمینی و کلیه کسانی که برای این سرزمین و مردم مبارزه کردند برای من محترم است. خدا روحشان را شاد کند.خدا هرچهع مزدور و خاپن کشور و مردم را خار و ذلیل کند.
یکشنبه 25 مرداد 1388

black chador - امریکا - ولدن
فریدون رخشان - ایران - تهران. تپله به روح کسی که 30 سال پیش انقلاب مردمی و ایرانی را دزدید و دادش به یک مشت تازی صفت.
یکشنبه 25 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
فریدون رخشان - ایران - تهران . من با کسیکه به اون مرتیکه هندی جنایتکار بیسواد احمق .......... امام میگوید و به اون بیشعور بی احساس که دستور کشتار هزاران هزار آزادیخواه و مبارز وطنپرست را داده و با دروغ و ریا ملت را فریب داده حتی بناموسشان هم رحم نکرده کاری ندارم.اما بدان تمام جنایات ثبت و شواهد بسیاری موجود است و خداوندی هست تا انتقام تمام این مظلومان گرفته نشود هیچ مزدوری نمیتواند جان سالم از دست ملت بدر برد تازه امثال اون گور بگوری لعنتی هم در دادگاه الهی بابد جوابگو باشد.البته اگر شما به دنیای آخرت اعتقادی داشته باشید.
یکشنبه 25 مرداد 1388

فریدون رخشان - ایران - تهران
parviz1 - انگلستان - کترینگ +black chador - امریکا - با سلام. 1- شما مدعی هستید که امام خمینی (راحل) هزاران نفر را کشته و .. آیا این همان امام خمینی نیست که با وجود ادعاهای شماها در 14 خرداد سال 68 میلیونها انسان آزاده ایرانی در مراسم ارتحال ایشان شرکت کردند . خدا لعنت کند کسی را که واقعیات را نمی خواهد بداند. 2- امام خمینی زنده است تا ایرانی زنده است. شما رفته اند خارج و در توهم تشریف دارید یا با یکی در داخل ایران مشکل دارید. شما بروید مشکلتان را حل کنید چرا دنبال تخریب اذهان عمومی هستید . 3- خاک بر سر آن افرادی کنند که سالها رفتند در آغوش صدام آرمیدند و با دشمن خاک و مردم ایران هم پیمان شدند و حالا مدعی نجات ایران هستند. واقعاْ متاسف هستم برای این افراد امیدوارم شما جزو این افراد نباشید.
دوشنبه 26 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.