درخواست ۸۰۰ کارشناس ورزش کشور از احمدی نژاد : علی آبادی را ابقا نکنید

درخواست 800 کارشناس ورزش کشور از احمدی نژاد :
علی آبادی را ابقا نکنید

800 عضو انجمن تربیت بدنی و علوم ورزش ایران در نامه یی به محمود احمدی نژاد از او خواستند محمد علی آبادی را در راستای تحقق شعار سیاست زدایی، جوانگرایی و تخصص محوری که در زمان فعالیت های انتخاباتی در بخش ورزش روی آن تاکید کرده بود، از سازمان تربیت بدنی جدا کند. در بخشی از نامه اعضای این انجمن به محمود احمدی نژاد آمده است؛ «ضمن تبریک انتخاب مجدد شما به عنوان رئیس منتخب مردم برای چهار سال دیگر از شواهد پیداست در دور دوم ریاست جمهوری جنابعالی قصد دارید از مدیران متخصص و جوان در بخش های مختلف مدیریت های مهم تان استفاده کنید. به همین دلیل این انجمن که متشکل از 800 دکتر و کارشناس ارشد ورزش کشور است، آمادگی دارد تا طرف مشورت شما باشد. ما معتقدیم اگر این بار مدیری از جنس ورزش را برای اداره ورزش کشور برگزینید بی شک نتایجی بدتر از رئیس قبلی نخواهد گرفت.» دکتر سیدامیر حسینی از اعضای انجمن تربیت بدنی و علوم ورزش ایران و از امضاکنندگان این نامه می گوید؛ «آنچه همه ما را وادار کرد تا خواهان نگارش این نامه شویم، عباراتی بود که قبل از انتخابات، شخص رئیس جمهور بیان کردند. ایشان تاکید داشتند ورزش نیاز به دوری از سیاست و تحول دارد. ما هم بر همین اساس معتقدیم بهترین راه تحول در ورزش استفاده از مدیران تحصیلکرده ورزشی است.» به نظر می رسد این نامه در حقیقت واکنشی است به نامه یی که چند روز قبل منتشر شد و در آن 38 رئیس فدراسیون های ورزشی ابقای علی آبادی را برای چهار سال آینده از احمدی نژاد خواستار شده بودند. امیر حسینی با اشاره به آن نامه می گوید؛ «دو گروه از مدیران ورزشی در بین امضاکنندگان نامه وجود داشتند. ابتدا جمعی از روسای کارکشته ورزشی که ترس از عدم حمایت سازمان ورزش از برنامه هایشان آنها را وا داشته چنین نامه یی را امضا کنند و دسته دیگر هم گماشته های رئیس سازمان هستند که حتی خیلی از آنها هنوز به عنوان سرپرست فدراسیون ها را می گردانند و اصلاً رئیس فدراسیون منتخب نیستند.» اما چه چیزی باعث شده 800 عضو انجمن تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران که در بین شان چهره های برجسته یی از تاریخ ورزش قهرمانی کشور دیده می شود، نسبت به عملکرد رئیس سازمان تربیت بدنی معترض باشند؟ حسین فرزامی یکی دیگر از امضاکنندگان نامه در پاسخ به این سوال می گوید؛ «چه بهانه یی بهتر از عملکرد علی آبادی در ورزش قهرمانی وجود دارد. بی توجهی به نخبه گرایی و تخصص محوری منتهی به نقطه یی می شود که هم اکنون در ورزش کشور شاهد آن هستیم. چرا باید روزگار فوتبال ما این باشد؟ چه بلایی سر کشتی ما آمده است؟ چرا تیم قهرمان جهان والیبال ما هفتم می شود؟ این درد ورزش ماست. ما جوان هایمان را با ورزش سرخورده کرده ایم.» سیدامیر حسینی هم در پاسخ به این سوال که آیا در نگارش این نامه گرایش های سیاسی نیز نقش داشته است یا خیر، می گوید؛ «ما همه تحصیلکردگان ورزشی و مدیران ورزشی هستیم که کاری با لابی های سیاسی در هیچ دوره یی نداشتیم. همین حالا در میان دانش آموختگان ورزش، مدیران جوان و باصلاحیتی داریم که همگی ارتباط نزدیکی با دولت دارند. حرف ما این است که رئیس جمهور یک بار هم به این نسل اعتماد کند. فرق ما با سیاسیون این است که می گوییم نگاه به ورزش باید فرهنگی باشد، نه سیاسی.»

Ezhaq - ایران - تهران
بهتره بر کنار نشه پست بهتری به آن داده می شه انجام را هم آباد می کنه
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
ناسا زمین را جابجا می‌کند. ----------------------------------. پس چرا رژیم سفاک و ددمنش ایران را جابجا نمی کند!؟. https://www.iranianmalezi.com/mul/3443-2009-08-12-09-49-40.html
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
حالا میشه وزیر کشاورزی چون خیلی گل زده!!!!!!!!
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

mohammad.moein - انگلستان - لندن
فکر کنم منظور این ها بعد از پیروزی جنبش سبزه D:. می گن که وقتی حکومت رو برکنار کردید علی آبادی رو ابقا نکنید :d
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
hamesheh bahar-انگلستان-لندن خیلی بامزه گفتی مرسی.
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

ali omidi - ایران - کرج
. متاسفانه عکس های بسیاری از مردمی. که در این مدت در راهپیمایی های. صلح آمیز شرکت نموده اند، در سایت. گرداب گذاشته شده است تا به اصطلاح. شناسایی شوند! راهی وجود دارد که. با استفاده از آن می توان این سایت. مسموم و ضدانسانی رو از کار. انداخت:. . معرفی سایت گرداب به Microsoft، به لینک زیر. رفته و این سایت را ضد حریم شخصی و. غیر قابل اعتماد معرفی کنید:. > https://phishingfilter.microsoft.com/feedback.aspx?result=noneURL=https://gerdab.ir. "I think this is a phishing. website" ، را. تایید کنید. در جعبه. پایینیش نوشته‌ای رو که در شکل. می‌بینید تایپ کنید. ودر پایان. submit کنید. به منظور. معرفی سایت گرداب به Google، به لینک زیر. رفته:. https://www.google.com/safebrowsing/report_badware/. در قسمت. URL آدرس سایت گرداب را وارد. نمایید: https://gerdab.ir. .
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
خوبه این اقایون نخبه نگاهی به انتخابات فدراسیون شمشیربازی بندازن تا ادامه خط فکری دولتمردان دستشون بیاد.بابا طرف فامیله میفهمین یعنی چه ؟ورزش مثقالی چند زنده باد انباشتگی حساب بانکی.
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
مرگ بر خامنه ای و این رواسای نالایق
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

TAAT - ایران - اردبیل
در جهان مدرن امروز ،مدیریّت ورزشی علمی است که در سطوح دانشگاهی تدریس میشود و نخبگان آن در سطح تصمیم گیریهای کلان در ورزش کشورها مشارکت میکنند. افرادی که تجربه تحصیلی یا کاری متفاوتی دارند،در هزار توی پیچیده جهان ورزش،گرفتار میشوند و حتی خوش فکرترینشان هم نمیتوانند مسائل گوناگون این حیطه را حل کنند.
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.