گزارش ایرنا از حاشیه های سفر هاشمی رفسنجانی به مازندران و تکذیبیه مجمع تشخیص مصلحت نظام

گزارش ایرنا از حاشیه های سفر هاشمی رفسنجانی به مازندران و
تکذیبیه مجمع تشخیص مصلحت نظام

گزارش ایرنا :

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از روزهای استقرار در استان مازندران با پیاده‌روی در مسیر بخش "بندپی" شرقی و حوالی روستای "شیخ موسی" با بعضی از مردم دیدار داشته و به آنها مبالغی پول نیز پرداخت کرده است.
به گزارش ایرنا، هاشمی رفسنجانی یک روز پس از افشاگری‌های متهمان آشوب‌های اخیر و با هدف توجیه غیبتش در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، تهران را ترک و به مناطق تفریحی استان مازندران مسافرت کرد.

این سفر هاشمی رفسنجانی با حاشیه‌هایی همراه بود که خبرنگار شبکه ایران گوشه‌ای از آنها را روایت می‌کند:

**در سفر هاشمی رفسنجانی به مازندران ، همسر و نوه‌ها و همچنین غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران، او را همراهی می‌کردند.

**هاشمی رفسنجانی در ساعات تنفیذ رییس دولت دهم در امامزاده ابوطالب سوادکوده بود.

**وی در چند روز مسافرت به مازندران مهمان برادران نیازآذری بود.

**وی همچنین در مدت سفر در استان مازندران کلنگ احداث ساختمان متمرکز دانشگاه آزاد قائمشهر را نیز زده است.

**هاشمی رفسنجانی یک شب هم مهمان قلی‌پور رییس دانشگاه آزاد بابل بود.

**رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از روزهای استقرار در استان مازندران با پیاده‌روی در مسیر بخش بندپی شرقی و حوالی روستای شیخ موسی با بعضی از مردم دیدار داشته و به آنها مبالغی پول نیز پرداخت کرده است.

**بعضی از مردمی که در زمان پیاده روی هاشمی رفسنجانی او را دیده بودند سعی کردند تا با نوشتن نامه از او برای حل بعضی از مشکلاتشان درخواست کمک کنند که موقع دادن نامه با این سوال همراهان هاشمی رفسنجانی روبرو شده اند که "شما در زمان انتخابات به چه کسی رای داده اید؟"، در این هنگام بعضی از مردم با ادعای اینکه به احمدی‌نژاد رای داده‌ایم، مشاهده کردند که نامه‌های آنها توسط همراهان هاشمی رفسنجانی و در جلوی چشم آنها پاره شده و به آنها گفته شد که حل مشکلات خود را از همان آقای احمدی‌نژاد بخواهید.

** برادران نیازآذری که از نفوذ زیادی در منطقه و مخصوصا در سطح استان برخوردارند دارای مناصب دولتی زیادی هستند که به عنوان نمونه می‌توان به ریاست فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری اشاره کرد و همچنین این که یکی از آن ها مدت 13 سال رییس اداره کل یک دستگاه امنیتی در استان مازندران بوده است. یکی دیگر از برادران نیاز آذری هم مسئول قبلی روابط عمومی دانشگاه مازندران بوده که در دولت نهم با گرفتن پستی بالاتر به وزارت علوم منتقل شد. وی اما در زمان انتخابات ریاست جمهوری دهم یکی از دست‌اندرکاران اصلی ستاد میر حسین موسوی در مازندران و همچنین برگزار کننده و هماهنگ کننده فعالیتهای انتخاباتی او در دانشگاه مازندران بود.

**هاشمی رفسنجانی در پایان سفرش، به علت مزاحمت‌هایی امنیتی که برای ساکنان روستای محل اسکانش ایجاد کرده بود، به هر یک از خانوارهای این روستا 100 هزار تومان و نیز به هریک از جوانان آن مبلغ 50 هزار تومان هدیه داد.

نامه تکذیب مجمع تشخیص مصلحت نظام
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر دیروز ایرنا را که به نقل از شبکه ایران به موضوع سفر اخیر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به شمال پرداخته بود و در آن از پرداخت چک پول به روستائیان توسط رییس مجمع تشخیص مصلحت خبر داده بود را نادرست خواند.
به گزارش ایرنا در توضیحات اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:"خبر "حاشیه‌های سفر هاشمی رفسنجانی به شمال" که در آن خبرگزاری منتشر شده، از زمره خبرهایی است که می‌توان به کذب بودن آن پی برد ."
اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود:"جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند که همراهی آقای کرباسچی، اهدای مبالغ یکصد و پنجاه هزار تومانی به روستاییان، شایعه سوال مضحک درباره انتخابات ، پاره کردن نامه‌های مردمی و بقیه داستان‌سرایی‌ها، کذب محض است."
کلاغ سیاه - ایران - تهران
اگه ازین بذل و بخشش میکرد که میشد احمدی نژاد .
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

بابک - ایران - سبزوار
بالاخره پوز خامنه ای و احمقی نژاد را به خاک مالید
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
به به نویسنده همه چیزای که خودش هوس کرده بودر و نوشته فقط یادش رفت بگه وسط راه کنار جاده زدن بغل ناهار لوبیا پلو خوردن که حاج خانم با دستان مبارک پخته بود -- و پاره کردن نامه اهالی جلوی خودشون به دلیل رای به ا.ن؟ که این خودش آخر بی سیاستی و احمقی یه آدم که از اکبر این بی سیاستی بعیده - پولم که خوب خرج می کرده عدالتم رعایت کرده بزرگا 100 تا کوچیکا 50 تا که به کسی هم بر نخوره . نه ؟ لول عند فکاهی بود خوب بابا این خبرنگارو بفرستین مرخصی این اصلا حالش خوب نیستا از ما گفتن
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
ای کاش پشت این جنبش سبز رفسنجانی نبود او حتی اگر عوض هم شده. باشد سابقه بدی دارد هر چند جوانان ما اکنون خیلی هشیار شدند
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

alireza6211 - ایران - تهران
چه جوری این خبر رو میشه ساخت ؟ واقعا کذبه ؟
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

ItsMeWT - آلمان - کلن
این دیگه چرندیات چیه.. اون رفسنجانی مکارتر و زرنگتر از این حرفهاست که بخواد نامه های کسانی رو که به احمدی رای دادند رو پاره کنه.. موقع شایعه سازی دو بار فکر کن عزیز شایعه ساز...
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
اون احمدی نژاد که اینطوری بذل و بخشش میکنه و رای میخره و اخرش با تقلب میشه رئیس جمهور
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

babre mazand - هلند - آمستردام
اینکه ایشون رفته شمال خیلی وقته خوندم تو سایت https://www.bbn.ir/. ولی بقیه شو خبر ندارم . از نظر من همه یاینها فقط برای قدرت وپول مگه تو سالهای 60 چه گذشته رو این اقایون خبر ندارند در صورتی که همه شون در صدر قدرت بودند
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

porteghal - ایران - درغوزاباد
نگران نباشه هیچ کس به پای اون احمقی نژاد نمی رسه
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
دوستان یادتان نرود که رفسنجانی همان رسمنجانی است یا به قول اکبر گنجی عالیجناب سرخپوش که اینترپول حکم جلبشو داره. مخالفتش با احمدی نژاد هم صرفا بخاطر تهدید شدن منافع مادی خودش و دارو دستشه وگرنه برای ملت و کشور پشیزی ارزش قائل نیست.
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
یادمان نرود که رفسنجانی یا بقولی رسمنجانی همان کسی است که اکبر گنجی کتاب عالیجناب سرخپوش را در افشای جنایات و مافیای تحت اداره او نوشت و اینترپول حکم جلب او را صادر کرده. اعتراض او به احمدی نژاد صرفا به خاطر تهدید شدن منفافع خودش و دارو دستشه وگرنه پشیزی برای مردم و کشور ارزش قائل نیست.
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

mitra20000 - ایران - اصفهان
پاینده ایران - ژاپن - اساکا . بهتره که بری دکتر و خودت را نشان بدی!
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

great dariush - ایران - تهران
ا درود به ایرانیان میهن پرست. نماز جمعه ای دیگر از راه رسید و ما مجال این را داریم که از راه و روش اسلامی ملایان جنبش سبز خود را ادامه بدهیم( چه با هاشمی و چه بدون او)و تلاش کنیم که در هر نماز جمعه سبز شرکت کنیم. به امید آزادی.
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.