فال روز پنج شنبه ۱۳ آگوست - ۲۲ مرداد

فال روز پنج شنبه 13 آگوست - 22 مرداد

فروردین

یک متولدین فروردین باید چون بهار، روحیه ای شاد و با نشاط داشته باشد. غم و اندوه را از خود دور کنید. حیف است که قلب کوچک شما بجز عشق و محبت، چیز دیگری در خود داشته باشد. اگر در مورد تغییراتی در منزلتان فکر کرده اید این کار را از زمانی شروع کنید که احساس نمایید الهام گرفته اید و کارها را برنامه ریزی کرده اید. یقین بدانید موفق خواهید شد.

اردیبهشت

همراه با نسیم بهشتی امروز برای متولدین این ماه، باید زندگی تازه را به تجربه بنشینین. کسی که با زمان همراه شود هرگز پیرو فرسودگی نخواهد شد و همیشه همانند ماهی در تاب تازه خواهد ماند. یکی از اعضای خانواده امروز به همدردی احساسی یا شانه ای برای تکیه کردن نیاز دارد و خوشبختانه شما هم وقتش و هم انرژی اش را دارید تا به وی کمک کنید.

خرداد

حرفی که از دل برخاسته باشد بر دل خواهد نشست. نگران پیامد حرفهای خود نباشید فقط سعی کنید صادقانه و بی پروا آنها را بیان کنید بقیه کارها درست خواهد شد. تقاضای کمک تنها مخصوص انسانهای ضعیف نیست! ما همه گاهگاهی از نقطه نظرهای مختلف مقصر هستیم و دیدی متفاوت میتواند همه چیز را عوض کند. فقط باید تلاش کرد از تقصیرات درس عبرت گرفت.

تیر

پیشنهادی را مطرح میکنید که مورد استقبال چندانی در جمع قرار نمیگیرد. برای آنها مسائلی و موضوعات دیگری مطرح است و بنابراین پاسخی منفی میدهند. با این حال همه درها به روی شما بسته نیست. شما توانایی آن را دارید که به یک سرمایه گذاری مشترک بین خود و تنها یک دوست صمیمی حرکتی بدهید و یا با عملی که خود انجام می دهید، مزایایی به دست آورید. اعتماد به نفس و سطح بالای انرژی شما کمک میکند دنبال آنچه میخواهید بروید.

مرداد

برای قضاوت در مورد هر شخصی باید گذشته و حال او را با هم در نظر آورد. مدتی باید صبر کرد تا در عمل، نشان دهد که چه اهداف و انگیزه هایی دارد. سپس میتوان تصمیم دقیقتری گرفت. معمولا برای اینکه با یک نفر صمیمی شوید احتیاجی به صحبت ندارید اما امروز بعد از یک صحبت طولانی با دوستی باعث صمیمیت بیشتر شما خواهد شد.

 شهریور

اتحاد و همدلی قدرت شما را دو چندان میکند. گوسفندی که از گله جدا می افتد طعمه گرگ بیابان خواهد شد. مطمئن باشید که در کنار دیگران بهتر میتوانید به اهداف و آرزوهای خود برسید. در حال حاضر میدانید که افراد خانواده از این که شما تصمیم گرفته اید به آرزوهای بلند پروازانه خود جامه عمل بپوشانید چندان راضی نستیند پس بهتر است شما با تدبیری خاص آنها را به اطمینان دعوت کنین و نشان دهید که تمام عواقب کار را سنجیده اید.

مهر

غصه خوردن بر فرصتی که از کف رفته است نیمتواند مشکلی را حل کند. خود را برای فرصت های نیامده آماده کنید و مراقب باشید که آنها را از دست ندهید. همیشه کسانی هستیند که از پیروزی شما دلشاد میشوند. گاهی از جدلها خسته هستید اما همچنان بحث ادامه دارد. مصالحه کردن بهترین راه است.

آبان

اشتباه از مرگ هم بدتر است چه بسا که یک اشتباه کوچک را چندین بار تکرار کنید و عواقب جبران ناپذیری را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید. امروز روزیست که باید مراقب تمام عملکردهای خود باشید تا دچار خسارات غیر قابل جبران نشوید. با سخت کوشی و تلاش حل تمام مشکلات برای شما آسان خواهد شد. هر چه تاثیر گذارتر باشید، بیشتر کسب میکنید. شاید این امر کمک کند که پیشاپیش امروز سرنوشت ساز روزهای آتی باشد.

آذر

اگر حرکت کنید، برکت خداوند شامل حال شما خواهد شد. وقتی کاری را که قصد انجام آنرا دارید شروع کنید باید آن را تا اخر پیشبرد و آنگاه شاهد موفقیت چشمگیری خواهید بود. با اعتماد به نفس بالایی که دارید و عقل سلیمی که در وجود شما به چشم میخورد، توجه زیادی را به خودتان جلب میکنید و این امر باعث میشود تا بیش از گذشته جاذبه ایجاد کنید. و این زمان خوبیست که به خواسته هایتان جامه ی عمل بپوشانید.

دی

برخی از انسانها از خود حرکت و جنبشی ندارند، هر چه میگویند یا انجام میدهند، توسط دیگران القاء شده است. اینگونه افراد را به دوستی نگیرید چرا که باعث رکود در زندگی شما خواهند شد. حس شادی را در وجود خود بوجود آورید تا همه چیز بر وفق مراد شما پیش رود. امروز روز شماست با کمی تلاش میتوانید از آن استفاده ی بسیار مفیدی داشته باشید.

بهمن

وقتی به مسائل حاشیه ای میپردازید، از اصل راه دور می مانید و این باعث میشود که با مشکلات بزرگی دست به گریبان شوید، خود را برای رویا رویی با حوادث آماده کنید تا مشکلات در برابر شما حقیر و کوچک شوند. اما اینرا هم به خاطر داشته باشین که شما قدرت آنرا دارید که با روی خوش برای تمام کسانی که دوستشان دارید، یک فرد اعجاب انگیز باشید و همین امر به شما کمک خواهد کرد که در حل مشکلات تنها نباشید.

 اسفند

مدتیست که از دوستان گوشه گرفته اید و به دیدن آشنایان نمیروید. با مهربانی میتوان به رستگاری و سعادت رسید اما با قطع رابطه به دردسر می افتید. سعی کنید اطرافیان را بهتر بشناسید و به آنها هم فرصت بدهید تا شما را بیشتر درک کنند با آرامش میتوان به نقطه نظرهای مشترک رسید. هیچکس به اندازه ی شما نیمتواند به تمام نا بسامانی ها خاتمه دهد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.