بان کی مون به احمدی نژاد تبریک گفت

بان کی مون به احمدی نژاد تبریک گفت

سازمان ملل متحد از ارسال پیام تبریک بان کی مون، دبیرکل این سازمان به محمود احمدی نژاد خبر داده است.

به گفته ماری اوکابه، از سخنگویان سازمان ملل متحد، نامه تبریک آقای بان روز دوشنبه ارسال شد.

خانم اوکابه گفت نامه آقای بان بر اساس رسوم سازمان ملل متحد و به مناسبت تحلیف آقای احمدی نژاد ارسال شده است.

به گفته او ارسال نامه تبریک به آقای احمدی نژاد به معنی "تایید" نتیجه اعلام شده از انتخابات ریاست جمهوری ایران نیست بلکه این نامه از این فرصت استفاده کرده است تا نسبت به همکاری نزدیک این کشور و سازمان ملل متحد در امور منطقه ای و جهانی ابراز امیدواری کند.

ماری اوکابه گفت دبیرکل سازمان ملل متحد به مناسبت انتخاب همه روسای جمهور و روسای دولت برای آنها پیام تبریک می فرستد.

خانم اوکابه همچنین گفت متن پیام تبریک آقای بان در اختیار رسانه ها قرار نخواهد گرفت. به گزارش خبرگزاری رویترز، انتشار متن پیام های تبریک دبیرکل سازمان ملل امری مرسوم است.

تاکنون سران چند کشور جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان و بریتانیا گفته اند به آقای احمدی نژاد تبریک نخواهند گفت.

همزمان، شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل از بان کی مون خواسته برای اطلاع از موارد نقض حقوق بشر به ایران سفر کند.

خانم عبادی که برای دریافت جایزه صلح مانهه به سئول، پایتخت کره جنوبی سفر کرده است، به خبرنگاران گفت: "از آقای بان می خواهم به ایران سفر کند ... او باید با خانواده های بازداشت شدگان و کشته شدگان گفتگو کند."

sma2009 - المان - المان
بان کی مون.... ملت ایران را فروخت
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
متن پیام تبریک آقای بان در اختیار رسانه ها قرار نخواهد گرفت. به گزارش خبرگزاری رویترز، انتشار متن پیام های تبریک دبیرکل سازمان ملل امری مرسوم است= ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکوک می زنه خفن
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

Alireza88 - ایران - تهران
اینهم از سازمان ملل که قرار است مدافع حقوق انسانها باشد
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

Iraniii - ایران - ارومیه
خب ما از این مردک کمک خواستیم نکرد.آقای بان کی مون یادت باشه!خودت اینو خواستی.یک روزی اگه به خاطر ایرانیا بعنوان بدنام ترین دبیر کل سازمان ملل شناخته شدی بدون تقصیر خودت بود
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

کهکشان - سوئد - اپسالا
بابا همه مون سر کاریم.یک ماه دیگه هم میمونو راش میدن اجلاس سازمان ملل سخنرانی هم میکنه کلی هم تحویلش میگیرن.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

hany - ایران - یزد
بابا اینا هم مسخره کردن.ما که از اول چشم امیدی بهشون نداشتیم ولی خودشونم نمیفهمن چیکار میکنن!اگه نتیجه رو تأیید نمیکنی پس چرا دیگه تبریک میگی این چه مدلشه؟بعدشم ا.ن که با مردم خودش و خامنه ای هم همکاری نمیکنه با شماها بکنه؟مثل اینکه هنوز صابونش به جامه تون نخورده.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

ahura - ژاپن - توکیو
به این میگن پفیوزیسم و فاحشگی سیاسی . اما آقای کی مون- اینو بکن تو گوشت که بزرگتر از تو هم نمیتونه خون بناحق ریخته شده جوونای مارو به لجن بکشه . حالا با آخوندا لاس بزنین ببینیم چی میشه ؟‌ قسم به خون ندا وسهراب و ترانه امون که :‌ ندای ترانه سهرابمون گوش همه اتون رو کر خواهد کرد . مرگ بر فاشیسم . مرگ بر سید علی الاغ چلاق شیره ای م..ول و عنتر همیشه همراش - محمود میمون .
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
بچه ها حرکت امروز عالی بود اینا مثل چی دیگه از ما میترسن. ما هم تازه راهشو یاد گرفتیم . این ناامن کردن بازار خیلی به نفعمونه. کیا حاضرند امروز ساعت 6 بریزیم بیرون. اینا فلج میشن اینطوره . اگه حاضرید از همین الان تبلیغات کنیم. راس ساعت 6 میدان ونک.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
مگر غیر از این هم می تونست انجام دهد. اینها ایران را برای ثبات منطقه نیاز دارند بیچاره ساده لوحان گه گول ظواهر و کودتای موسوی و خاتمی و هاشمی را خوردند و الان باید به مردم ایران جواب پس بدهند.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
هیچوقت بخاری از سازمان های بین المللی در نخواهد آمد امیدوار بودن به این حیوانات دست آموز اشتباه در اشتباهه. یادمان باشد جیره خوار دیکتاتورها و قدرتهای مسلط بر مردم نمیتوانند برای کمک مردم بپاخیزند.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
تاریخ چیزی نیست جز تکرار حوادث و دوستانی که در اروپا و بخصوص المان زندگی میکنند و به تاریخ قبل از هیتلر اشنائی دارند بمن حق میدهند وقتی. بگم چه تشابهاتی بین بقدرت رسیدن و جنگ راه انداختن دو نظام وجود دارد.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
خاک عالم توی سرت مانکی میمون .بابا شما ها رو چه مردمه ایرانو به بند میکشن؟اصلا به شما ها چه مردمو شکنجه میکنند..اصلا مردم کیلو.یی چنده؟؟اموراته خودتون بگذره ! واقعا دلم واسه خودمون میسوزه ..همه به فکره منافعه خودشونن واین وسط فقط مردم بیچاره رنج بکشن ..ای ننگ بر همه کاسه لیسای این مملکت و اون مانکی میمونه
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

mehranmy - ایران - تهران
....مصنوعی از تو با شرف تر هست اقای بان کی مون تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد شما با این کارتون نشان دادین یه ... بیش نیستی
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

benyaminshafabakhsh - ایران - شیراز
خاک بر سر خود فروشش کنن......
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

amirkabir - استرالیا - سیدنی
Nim Rokh - ایران - تهران . اولا؛ تو خ..ه ...اده. دوما؛ بان کی مون ...خورد با تو و رهبر چلاقت.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

ghost197 - هلند - امستردام
اقایان وخانمها بفرمائید.نزدیک به یکماه پیش من خدمت شما عزیزان عرض کردم که تظاهرات جلوی سازمان ملل هیچ دردی را دوا نخواهد کرد. من که عرض کردم.باید خودمان به فکر چاره باشیم.ان روز وقتی که من این حرف را زدم سریع بعضی از دوستان من را به این رژیم اسحالی ربط دادند.اخه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.این کسافتها فقط و فقط بفکر خود دیوسشان هستند.من و تو باید بفکر خودمان باشیم.دلیران و هموطننان نا امید نشوید و روحیه خود را در اعترازضها نبازید.اعتراض اعتراض تا پیروزی.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

peymaneazad - ایران - تهران
برای ادامه مبارزه باید از تمام قدرتهای خارجی قطع امید کرد. اتفاقا این یک اتفاق خوب بود که مردم ایران خودشون تنها به سرنوشت خودشون علاقمند باشن. آثار این کار در آینده مشخص میشه. به قول شاعر بزرگ ایران:. ما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم. مرحمت فرموده ما را مس کنید. ما احتیاج به حمایت هیچ کسی نداریم. زنده باد جنبش سبز ایران.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

nimma - ایران - تهران
این بان کی مون همونیه که می خواست برای رسیدگی به حقوق شهروندان به ایران سفر کنه؟!!!!!!!. از قدیم گفتن : کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من. ما باید خودمون یه کاری کنیم و به امید دیگران نشستن کاری بس عبث و بیهوده است.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

simin1 - هلند - روتردام
کره کلی مبادلات تجاری با ایران دارد. از اولم گفتم بازم میگم تنها کسی که میتواند ما رو کمک کند خودمون هستیم. فقط یادمون نره که اگر یه روز کشورمان ازاد شد دسته هر چی خائن رو غلم کنیم بخصوص خائنین داخلی رو که بخاطر پول هویت ما ایرانیها رو به یغما دادن. کشور ایران هیچ وقت از هیچ کششوری شکست نخورده مگر ز مانی که خائنین داخلی به دشمن کمک کردند.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

ali safari - ژاپن - توکیو
بلاخره این هم نوعی معامله است . اجناس اشغال کره ای را بیشتر وارد ایران کنید و هر چقدر هم دوست دارید مدیریت ( خرید را ) جهان را به عهده بگیرید .
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

sooratak - مالزی - کوالالامپور
Nim Rokh - ایران - تهران. ف... خورت خیلی ملسه بدبخت.لذت می بری بیای اینجا یه چیزی از خودت در کنی و ملت هم درست حسابی از خجالتت در بیان. بی عزت نفس بی همه چیز .خجالت بکش. هر ...دیگه ای بود تا حالا دیگه می فهمید که فاتحه ی اصول گرا ها با این گند هایی که زدن و ظلم هایی که کردن خونده س. به جای اینکه چشماتو ببندی و حرف بزنی چند وقتی به دهن گشادت استراحت بده و کمی فکر کن ببین پیامبرت هم همین جوری با مخالفانش برخورد می کرد؟ وقتی مکه را فتح کرد چطور؟ برو کمی مطالعه کن تا اولا بفهمی دینی که بهش معتقدی اصولش چیه و دوما اینکه دیگه مثل ..ز دنبال هر ننه قمری که قیافه اش به نظر مسلمون می یاد راه نیفتی. مغز فندقی بی ..چیز
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

avare - انگلیس - لندن
عجب صبری مردم دارند.درود به شرفتون.امیدوارم یه روزی این ...مزاده ها به التماستون بیفتند.حالا دان کی مون یا هر الاغ دیگه.سیاست واقعاچیز کثیفی هستش
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
Nim Rokh - ایران - تهران . ...ت رو بذار.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

mehditm - ایران - تهران
بان کیمون دیگه خر کیه ؟خودمون رو عشق است که پدر خامنه ای عوضی رو درمیاوریم
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
اون که قرض الحسنه بود ( برادعی) میلیونها به جیب زد !! اینکه بانک ی مونه ٬‌خدا میدونه چقدر بایستی به بانکش واریز کنن چون تبریک گفته !!؟‌
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
شتر سواری دولا دولا نمیشه.پیام تبریک میفرسته اما صحت انتخابات رو قبول نداره .
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
گور بابای سازمان ملل هیچگاه هیچ غلطی نکرده و فقط حرف حرف حرف و شعارهای پوچ.تبریک به یک جنایتکار.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

RAHE SABZ - بلژیک - انتورپن
درود به تمامی ایرانیان غیور . سازمان ملل فقط به درد همان چند کشوری که حق وتو دارند مخوره تا اهدف انها را دونبال کنند درود به ایرانی ک به هیچ کدام این ها احتیاج ندارد ما همه با هم هستیم
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

ice_boy - سوید - گوتنبرگ
بابا اینقدر فحش ندین این بیچاره تبریک نگفته اینم منبع خبر . https://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/08/090812_wkf-ban-ahmadi-congrat.shtml. تا یه حرفی میشه شروع میکنید به فحاشی این هست فرهنگ 2500 ساله؟.
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.