نامه ۲۰۲ نماینده مجلس به احمدی نژاد در مورد شرایط وزرا

نامه 202 نماینده مجلس به احمدی نژاد در مورد شرایط وزرا

دیدار محمود احمدی نژاد با اصولگرایان مجلس ظاهرا تلاشی برای رفع نگرانی آنها در مورد انتخاب کابینه آینده بود

202 نماینده مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در نامه ای که در صحن مجلس قرائت شد از محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران خواسته اند در انتخاب وزرا برخی شرایط همچون تجربه و تخصص آنها را در نظر بگیرد و گفته اند تنها در صورت رعایت این شرایط به آنها رای اعتماد خواهند داد.

در این نامه آمده است: "همکاران شما در دولت که به زودی معرفی خواهند شد بایستی ضمن التزام عملی به اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه، توان، ظرفیت و تجربه و تخصص کافی جهت کمک به جنابعالی برای انجام ماموریت ها را داشته باشند و برای ارتقای سطح کیفی و کمی و اجرای برنامه های درازمدت و میان مدت نظام جمهوری اسلامی ایران و وظایف روزمره و جاری تلاش کنند."

در این نامه آمده است که مجلس "بر این باور است که در صورت وجود شرایط اعلام شده در وزاری معرفی شده، حداکثر همکاری را در رای اعتماد به آنان داشته باشد."

این پیام درحالی برای محمود احمدی نژاد ارسال می شود که او روز دوشنبه برای بحث درباره تشکیل کابینه با اعضای فراکسیون اصولگرای مجلس دیدار کرده بود و بنا به گزارش ها دو طرف توافق کردند که آقای احمدی نژاد پیش از معرفی رسمی اعضای کابینه، فهرست نامزدها را در اختیار مجلس بگذارد.

آقای احمدی نژاد که اعلام پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری با تردید و اعتراضات گسترده مواجه شد قرار است هفته آینده اعضای کابینه اش را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کند و تلویحا گفته است که کابینه شامل چهره های تازه زیادی خواهد بود.

یک تشکل قدرتمند متشکل از 14 حزب و گروه محافظه کار از قبل به آقای احمدی نژاد هشدار داده بود که در مورد انتخاب اعضای کابینه اش با آنها مشورت کند.

پس از اختلافات جدی که بر سر نصب اسفندیار رحیم مشائی به عنوان معاون رئیس جمهور، میان آقای احمدی نژاد و اصولگرایان درگرفت وی تحت فشار محافظه کاران برای "پیروی از رهبر" بوده است.

آقای احمدی نژاد بالاخره با گذشت چندین روز از زمان درخواست آیت الله خامنه ای برای کنار گذاشتن اسفندیار مشائی، و فاش شدن متن این دستور، مشائی را از پست مهم معاونت برداشت اما به عنوان مشاور رئیس جمهوری منصوب کرد.

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
بهتره که پیش از هر چیز مدارک و تخصص خود احمقی نژاد رو بررسی کنند..
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
ای اون مجلستون خراب شه رو سرتون چه مجلسی چه کشکی بابا . مشکل ما فقط وزرای احمقی نژاد دیگه
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

jigili - ا - تهران
حالم از انتری نژاد ( میمون زشت ) با دارو دستش بهم می خوره اه اه اه
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

zorro.ir - ایران - تهران
منتظر باشید سونامی اعتراضات بسمت محمود در حرکته !
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

mahmood2009 - ایران - یزد
حتما هم عنتری نژاد به حرف شما گوش میده!!!!!
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

Alireza88 - ایران - تهران
سیصد میلیارد دلار بهمراه پنجاه میلیارد دلاری را که جناب آقای خاتمی با نفت هشت دلار اندوخته بود را در مدت چهار سال خودش بهمراه کابینه اش به باد دادند. دیگر چیزی برای این ملت شریف باقی نمانده که مجلس فرمایشی ناراحت بر باد دادن آن باشند.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
مجلس که نه "مدرسه موش ها"!!
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
یکی از عمده ترین شریط وزرا / مدرک تحصیلی جعلی ه ....... هر چه سواد کمتر / دانش کمتر / عقل کمتر / مقام بالاتر.............!!!!
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
خانه از پای بست ویران است - خواجه در فکر نقش ایوان است . پس از فردا باید منتظر باشیم یه مداح رو بزاره بالاترین سمت دولتی - البته با تا ئید کلاس سولفژ مشایی و مدرک کردانی
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

ballotak - انگلستان - لندن
siavash b - ایران - تهران. وبلاگ شریفی نیا بسته شده!!!!!!!!!!!!!!!!!. اگه ممکنه توضیح بده چی نوشته بود؟. متشکرم
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

msforugh - ایران - تهران
عکس واقعی دختری که به جای ترانه موسوی از تلویزیون پخش شد . کثیف تر از این رژیم خودشون هستند. برای دیدن عکس به این سایت روید. https://freedomvatan.blogspot.com/search/label/video
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

hassan5 - ایران - تهران
فکر میکنم اقای احمدینژاد از اقای ...کردان.. بعنوان وزیر کشور استفاده بکند
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
بچه ها حرکت امروز عالی بود اینا مثل چی دیگه از ما میترسن. ما هم تازه راهشو یاد گرفتیم . این ناامن کردن بازار خیلی به نفعمونه. کیا حاضرند امروز ساعت 6 بریزیم بیرون. اینا فلج میشن اینطوره . اگه حاضرید از همین الان تبلیغات کنیم. راس ساعت 6 میدان ونک.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

abdi1 - ایران - تهران
میگویند اسکندر قبل از حمله به ایران درمانده و مستأصل بود. از خود. میپرسید که چگونه باید بر مردمی که از مردم من بیشتر میفهمند حکومت کنم؟. یکی از مشاوران میگوید: «کتابهایشان را بسوزان. بزرگان و خردمندانشان را. بکش و دستور بده به زنان و کودکانشان تجاوز کنند». اما ظاهراً یکی دیگر از مشاوران (به قول برخی، ارسطو) پاسخ میدهد:. «نیازی به چنین کاری نیست. از میان مردم آن سرزمین، آنها را که نمیفهمند. و کم سوادند، به کارهای بزرگ بگمار. آنها که میفهمند و باسوادند، به. کارهای کوچک و پست بگمار. بی سوادها و نفهم ها همیشه شکرگزار تو خواهند. بود و هیچگاه توانایی طغیان نخواهند داشت. فهمیده ها و با سوادها هم یا. به سرزمینهای دیگر کوچ میکنند یا خسته و سرخورده، عمر خود را تا لحظه. مرگ، در گوشه ای از آن سرزمین در انزوا سپری خواهند کرد...».
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.