درخواست اعدام برای مدیرعامل شرکت انبوه سازان شفق و نگین غرب

درخواست اعدام برای مدیرعامل شرکت انبوه سازان شفق و نگین غرب

دادستان عمومی و انقلاب تهران برای مدیرعامل شرکت انبوه سازان شفق و نگین غرب به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور در بخش مسکن درخواست صدور کیفرخواست حکم اعدام کرد.

روابط عمومی دادسرای تهران اعلام کرد؛ مدیرعامل شرکت انبوه سازان شفق و نگین غرب که تحت عنوان پیش فروش واحدهای مسکونی، مبالغ کلانی را از حدود 11هزار نفر دریافت کرده و پس از گذشت چند سال به تعهدات خود در قبال تحویل این واحدها عمل نکرده است، با شکایت شکات تحت پیگرد دادسرای تهران قرار گرفته و پس از تحقیقات مقدماتی و اعلام نظر کارشناسان رسمی دادگستری کیفرخواست مدیرعامل این شرکت به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور در بخش مسکن از سوی دادستان عمومی و انقلاب تهران صادر و تقاضای مجازات اعدام برای نامبرده شد و پرونده جهت صدور حکم نهایی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شد. در ادامه این اطلاعیه درخصوص دلایل صدور کیفرخواست اعدام آمده است؛ «اعلام شکایت بیش از 11هزار نفر از مالباختگان و پیش خریداران مسکن که از طریق تبلیغات اغواکننده در جراید میلیاردها تومان اموال آنان تحت عنوان سپرده و ثمن معامله و تایید ثبت نام و نظایر آن تحصیل و حیف و میل شده است، دفاعیات غیرموجه متهم، نظر هیات کارشناسان رسمی دادگستری که از موثق ترین، مجرب ترین و مطمئن ترین کارشناسان رسمی دادگستری مرکز است مبنی بر میزان واقعی خسارات شکات بالغ بر 609 میلیارد و 820 میلیون تومان و احراز اقدامات متقلبانه قبلی متهم در معرفی اسناد فاقد اعتبار با کاربری های غیرواقعی جهت تامین خسارت مالبختگان و انحراف مسیر رسیدگی قضایی با اقدامات فریبکارانه و متقلبانه مذکور، فریب بازپرس سابق و کارشناس رسمی دادگستری سابق در معرفی املاک فاقد کاربری مسکونی و بی ارزش به عنوان اراضی با کاربری مسکونی در جهت توثیق وثیقه که خود حکایت از عملکرد مزورانه وی دارد، سوءنیت وی در استمهال از بازپرس سابق و دادگستری استان تهران مبنی بر اعطای هفت ماه زمان جهت اخذ رضایت شکات و موافقت دادگستری کل استان تهران با این تقاضا پس از آزادی اولیه ایشان با قرار وثیقه از مورخ 27 فروردین 87 و عدم اقدام موثر نامبرده در این جهت و اخذ مبلغی بالغ بر 150 میلیارد تومان از پیش خریداران فقط در یک پروژه به نام نگین غرب و حیف و میل آن به نوعی که اکنون ارزش ملک معرفی شده به مال باختگان- محل موضوع قرارداد- بسیار کمتر از جمع مبالغ دریافتی از بزه دیدگان است، از جمله دلایل صدور کیفرخواست اعدام است. روابط عمومی دادسرای تهران اضافه کرده است دادستانی تهران با توجه به مجموع محتویات پرونده که از ایجاد نارضایتی تعداد کثیری از خانواده های مستضعف و بی بضاعت نسبت به مسوولان و نظام جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت معاملات مسکن و احقاق حقوق آنان حکایت دارد و این امر در تجمعات و تحصن های پی درپی مردم مقابل مراکز مختلف اجرایی و قضایی بروز کرده است و با توجه به علم به موثر بودن اقدام در مقابله با نظام به شرح محتویات پرونده اقدامات وی را در حد فساد فی الارض تشخیص و برای متهم (غ ف) تقاضای مجازات اعدام می کند.

در اطلاعیه روابط عمومی دادسرای تهران آمده است؛ به رغم صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست اعدام برای متهم اصلی این پروژه آقای «غ ف» دادسرای عمومی و انقلاب تهران همچون گذشته با جدیت تمام و با توجه به شناسایی اموال متهم و کارشناسی میزان ارزش آن توسط هیات عالی کارشناسان و مکاتبات انجام شده با ریاست جمهوری و دستور مساعد ایشان به بانک مرکزی برای حل مشکل مردم در صدور مجوز خرید املاک و اعاده خسارت مردم از طریق ارزش املاک توقیف شده پیگیر احقاق حق مالباختگان اعم از اعضای تعیین واحد شده و بلاتکلیف بوده تا در اسرع وقت ضمن صدور حکم به مجازات قانونی متهم خسارات مردم نیز اعاده و جبران شود.

روابط عمومی دادسرای تهران با صدور اطلاعیه مذکور از شکات خواست به منظور پیگیری مطالبات و جریان پرونده از مراجعه حضوری به دادگاه انقلاب اسلامی خودداری کرده و جهت کسب اطلاع به نشانی پایگاه اطلاع رسانی www.sabp.ir مراجعه کنند.

jigili - ایران - تهران
بیچاره ها . تا شما ها باشین به این آدما پول ندین خیلی ساده این
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

annet353 - المان - المان
اینها که خودشون سی ساله که به اقتصاد مملکت دارن ضرر میزنند و هی دزدی میکنند. پس چرا دارو دسته خودشون رو اعدام نمیکنند؟
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

bahareiran - ایران - ایران
اعدام هم دیگه تو ایران شده مثل اب خوردن!!!!!!!!!!!!!!!!دیگه فرقی نمیکنه یارو چیکار کرده خوبه دیگه قضات هم کارشون رو تعطیل کنن تا هزینه های دولت هم کمتر بشه!!!!!!!!!!!!!
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

Alireza88 - ایران - تهران
صورت مسئله را ابتدا خودشان ایجاد میکنند و سپس بر حسب عادت با اعدام پاکش میکنند
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

bahar miayad - المان - المان
خر رو ول کردن چسبیدن به پالونش اگه قرار به پس دادن حساب کتاب باشه باید اول یقه سپاه رو گرفت و بعد بیت خامنه ای وخیلی های دیگه که تحت حمایت خودی ها هستند المان
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
خوب این کانتینر ها باید یه جوری پر بشه..... از کیسه ی خودشون که نیست / مال مردم بیچاره است....
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
نخستین سرود ملی ایران. خرده تاریخچه‌ای از این اثر :. نخستین سرود ملی ایران به وسیله موسیو لومر فرانسوی که برای تربیت یک گروه موسیقی نظامی به ایران آمده بود برای پیانو نوشته شده است.‌. این سرود در آن زمان تنها یک بار، آن هم به وسیله خود لومر به هنگام سفر ناصرالدین شاه به فرانسه بر روی پیانو اجرا شد.‌. این سرود به وسیله سیاوش بیضایی تکمیل و تنظیم شده است.‌. مقدمه، بخش میان و بخش پایانی این مارش از لومر نیست و به وسیله سیاوش بیضایی ساخته شده است که به این قطعه صلابت بیشتری به عنوان یک سرود ملی می‌بخشد.‌. شعر زیبای این قطعه از ترانه‌سرای مشهور بیژن ترقی است که برای این تنظیم جدید سروده شده است.‌. این قطعه درسال 1385 به وسیله ارکستر ملل، به رهبری پیمان سلطانی و به خوانندگی سالار عقیلی اجرا شده است.‌ . https://www.youtube.com/watch?v=JAHF4T35LGg
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

hassan5 - ایران - تهران
این بیچاره حتما حق و حسابش را رد نکرده...وگرنه با افراد افشا شده توسط پالزدار چکار کردنند...یک سوال دارم. ایا قوه قضاپی تا حال در جهت منافع مردم حرکت کرده؟؟؟من که ندیدم
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

armin2006 - بلژیک - بروکسل
با درود. خاک عالم بر سر رژیم که عرضه نداره یک کشور قاننمند درست کنه. در اروپا امکان این اتاقها خیلی کم هست/ نمتوانم بگم که اصلا نیست. اینجا همه چیز ثبت شده است. ولی در ایران حد اقل 50 در صد مردم در حال کلاه گذاشتن سردیگری است. این نشانه بدبختی یک ملت است. اگر مردم کاری داشتن و با کار کردن میتوانستند زندگی راحتی داشته باشند از این اتفاقات نمی افتاد. پس باید رهبران ایران را اعدام کرد که کشور را داغون کردند.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

elcido - ایران - شیراز
خواننده ها خوبه بدونن که این شخص اسم فامیلش فروغی هستش و یک آخونده مثل خیلی از آخوندهای کثافت و خیلی ها مثل خودش رو هم این چند ساله از جیب این ملت خورانده. حالا چی شده که یه دفعه اخلاف بینشون ایجاد شده نمیدونم. مرگ بر خائنه ای، مرگ بر دیکتاتور حقیر و نفرین بر ارشد آیات عظام (آیت اله شهرستانی در نجف) که در برابر جنایات رژیم خفه خون گرفته.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
بازهم گنده هاشو ول کردن خرده پا ها رو گرفتن و تغاضای اعدام میکنن. بابا اسیب اینها به یه تعداد انگشت شمار رسیده .اونهایی که ملیونی اسیب میرسونن اعدام کنین.
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

سلمک - ایران - تهران
تا این باشه تک خوری نکنه اول قسمت دولت رو بده بعدا دزدی کنه
چهار‌شنبه 21 مرداد 1388

zibatarindokhtar2002 - ایران - تهران
عمو و دایی منم 2 واحد از این نگین غربو پیش خرید کردن الن 1ساله دنبال حقشونن ولی پولی بهشون ندادن.این اقای کلاه بردار قبلا اخوند بوده که به خاطر کلاه برداری قبلیش خلع لباس میشه ولی باز بهش اجازه ساختو ساز میدن که این افتضاحو به بار میاره
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

بابک - ایران - سبزوار
حتما به اقایان کم داده است حالا می خواهند او را سر به نیست کنند
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

آرسام - ایران - تهران
من 5سال پیش با یکی ار دوستانم رفتیم پیششان آن موقع در انتهای شهرک نفت بلوار اشرفی اصفهانی بودند رفتیم دفترشان گفتند 5میلیون واریز میکنید به این حساب و این فرم را پر کنید گفتم خوب چه مدرکی دال بر اینه ما این پول رل بابت خرید و پیشفروش داده ایم گفت مدرک نمیخواد همه مدارک پیش ما میمونه بهش گفتم نژاد و اصالت تو خر بودند به دوستم گفتم برگردیم البته بعدا دیدم دوست من هم اصالتا خر بوده حالا میره میاد دیروز به دوستم گفتم من نمیدونستم با یک الاغ رفتم دفتر اونجا
پنج‌شنبه 22 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.