سازمان ادوار تحکیم وحدت: دولت غیرقانونی است، نه این سازمان

سازمان ادوار تحکیم وحدت: دولت غیرقانونی است، نه این سازمان

احمد زیدآبادی، دبیرکل سازمان دانش آموختگان، در جلسه دادگاه به عنوان تماشاگر حاضر بود

سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) در واکنش به برگزاری جلسه دوم دادگاه تعدادی از معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران و حضور احمد زیدآبادی، دبیرکل این سازمان در آن، بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه به غیرقانونی خوانده شدن سازمان ادوار تحکیم وحدت در کیفرخواست قرائت شده در دادگاه اعتراض شده و آمده است: "شگفتا ادعایی که تا پیش از این تنها در ستون‌‌های روزنامه کیهان تکرار می‌شد علنا و در کمال وقاحت در کیفرخواست نیز مطرح می‌شود بدون آنکه هیچ دادگاهی تاکنون حتی اتهامی را نسبت به این سازمان مطرح کرده یا پرونده آن به واسطه تخلفی در کمیسیون احزاب وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفته باشد."

این سازمان در پاسخ به اتهام غیرقانونی بودن نوشته است: "آیا باید به اسناد موجود در وزارت کشور، پروانه فعالیت قانونی و ... استناد کنیم یا اینکه بجاست بار دیگر این اعتقاد خود را در گوش‌های ناشنوای مدعیان عدالت و شجاعت فریاد کنیم که این دولت برآمده از تقلب و کودتاست که "غیرقانونی" است، حتی اگر بخواهند خون‌های به ناحق ریخته را جوهر تایید حکم انتصاب آن کنند."

در ادامه این بیانیه آمده است که مساله سازمان دانش آموختگان در حال حاضر نه پاسخ به ادعای غیرقانونی بودن، بلکه "نگرانی از حیات و تمامیت جسمی آقایان احمد زیدآبادی و عبدالله مومنی، دبیرکل و سخنگوی دربند این سازمان در کنار سایر بازداشت شدگان" است.

سازمان ادوار تحکیم وحدت، این زندانیان را، که به ادعای این تشکل سیاسی خارج از زندان های رسمی کشور و در اختیار نیروهای سپاه پاسداران هستند، گروگان هایی خوانده که "بیش از ۵۰ روز از تاریخ ربوده شدن آنها می گذرد و تماس های تلفنی و قرارهای ملاقات آنان نیز مطابق روال آدم ربایان" است.

در این بیانیه نسبت به "جسم نیمه جان" عبدالله مومنی ابراز نگرانی شده که "بر اساس مشاهدات همسرش در جریان ملاقاتی کوتاه با وی، به شدت نحیف شده و بر اثر شکنجه های جسمی و روحی توان ایستادن را نیز از دست داده است".

در بیانیه سازمان دانش آموختگان همچنین آمده است که در حالی که احمد زیدآبادی را به عنوان تماشاگر به دادگاه روز شنبه ۱۸ مرداد آورده بودند، "رسانه های دروغ عنوان متهم به او داده اند". آقای زیدآبادی در جلسه روز شنبه حاضر بود، اما صحبتی نکرد.

سازمان دانش آموختگان ایران در پایان این بیانیه اعلام کرده است که "مسئولیت حفظ جان زندانیان مستقیما بر عهده فرماندهان این گروگانگیری" است.

ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران
خونخوارها............
دوشنبه 19 مرداد 1388

vahid964 - ایران - تهران
این احزاب نباید ذره ای از آرمان هاشون عقب نشینی کنن چون الان که ملت رهبر واحدی ندارن چشم امیدشون به استقامت همین حزب هاست تا خون جاری تو رگ های این جنبش سبز مردمی رو خروشان نگه دارند تا پایه های این نظام استبدادی هر چه زودتر در هم بریزه
دوشنبه 19 مرداد 1388

tahakhamaneh - ایران - تهران
بسم الله القاصم الجبارین. رفیق زیدابادی! اعتراف میکنم که هر وقت در شهروند امروز میدیدمت زیر لب بهت بد میگفتم. مقامت رو امروز میشناسم. خیلی عذاب وجدان دارم! .. قسم به مشت برادرُ قسم به خشم رفیق... و قسم به غضب زیدآبادی در این تصویر که سامان فاشیسم مجتبی خامنه ای و میرحجازی و شریعتمداری رو زیر سنگینی خودش له میکنه. به خشمت قسم رفیق میکشیمشون. و این نه برای ایدپولوژی بلکه برای دموکراسی پساایدپولوژیک است...آری چنین ممکن است. با امید که امروز بیش از همیشه است.
دوشنبه 19 مرداد 1388

بابک - ایران - سبزوار
دولت خونخوار احمدی نژآد 100 % غیر قانونی است
دوشنبه 19 مرداد 1388

black chador - امریکا - ولدن
هرچه مخوان زور بزنن کارشون تمومه. مردم ایران داغ خلیفه شدن مجتبی را به دل خامنه ای پوشک پوش گذاشتن.
دوشنبه 19 مرداد 1388

afraafra - انگلیس - لندن
این چه شاهیست که پارچه رو سرش تاج شده . روی منبر خونه ساخته صاحب کاخ شده . روزه خونی را رها کرده ناپلیون بنا٫پارت شده . دست چنگیز و مغول بسته و سردار شده . بت الله و گرفته پس نیفته کمرش راست شده. رگ هفتادو دو میلیون آدمو بریده قالتاق شده. درس دست نماز و زن خونده ولی شاه شده. توی حجره گریه کرده حالا شهناز شده. توی دستش یک عصا و رو سرش یک کپه نخ. توی قلبش پر نفرت چه طمع خام شده. از چه قومیست که بیگانه ولی شاه شده. ورد خونده فکر کرده ملتی خواب شده . دوست ما این خاله خرسه دوستیش باب شده. پاچه می گیره و دندون می فشاره اون دیگه هار شده. ..رونو..
دوشنبه 19 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.