قاتل ۲ پرستار تسلیم شد

قاتل 2 پرستار تسلیم شد

عامل قتل 2 پرستار که از صحنه جنایت متواری شده بود ، با مراجعه به پلیس آگاهی تهران ، خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش جام‌جم ، در پی اطلاع ماموران کلانتری 106 نامجو از وقوع 2 فقره جنایت در حوزه استحفاظی این کلانتری ، ماموران با عزیمت به محل، موضوع را به بازپرس هنرمند در دادسرای جنایی گزارش کردند و پس از حضور بازپرس جنایی در محل ، مشخص شد 2 زن جوان  که یکی از آنها بیماری «ام‌.اس» داشته به قتل رسیده‌اند و عامل جنایت که پرستار یکی از بیمارستان‌های تهران بوده ، هنگامی که درصدد ارتکاب سومین جنایت بوده و قصد داشته دختر جوان دیگری را هم که خواهر قربانی بوده به قتل برساند ، این دختر از محل متواری شده و از همسایه‌ها درخواست کمک کرده است که در این هنگام عامل جنایت هم از محل متواری شده است.

شناسایی هویت

بهروز هنرمند ، بازپرس ویژه قتل تهران در این ارتباط به جام‌جم گفت: دختر جوانی که از دام مرگ عامل جنایت متواری شده ، گفته است، عامل این دو قتل فردی به نام کامبیز است که وی نیز در بیمارستان کار می‌کند.

او برای تعمیر کولر به خانه آمده بود من برای دقایقی محل را ترک کردم و زمانی که به خانه بازگشتم با مشاهده جسد از محل متواری شدم و از همسایه‌ها درخواست کمک کردم.

بازپرس شعبه 4 دادسرای جنایی افزود: پس از تحقیقات مقدماتی جسد هر دو مقتول  که آنها نیز پرستار هستند  به پزشکی قانونی منتقل و دستور دستگیری متهم فراری صادر شد.

متهم تسلیم شد

بازپرس جنایی افزود: پس از ارجاع پرونده به شعبه 10 پلیس آگاهی، در حالی که تحقیقات گسترده در این ارتباط ادامه داشت، روز گذشته عامل جنایت‌ها با مراجعه به پلیس آگاهی، خود را تسلیم پلیس کرد.

متهم درخصوص انگیزه‌های خود از جنایت گفت: وقتی به خانه آنها رفتم، با فریبا بر سر برخی مسائل که پیش از این میان ما وجود داشت ، با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم و زمانی که او را به قتل رساندم، دوست او که بیماری ام‌اس دارد ، از حمام خانه‌اش خارج شد و با مشاهده جسد شروع به فریاد کرد که من او را هم به قتل رساندم و با حضور خواهر یکی از مقتولان که با صحنه قتل‌ها روبه‌رو شده بود، محل را ترک کردم و متواری شدم.

بازپرس جنایی پس از اعترافات متهم گفت: دستور بازداشت موقت متهم صادر و وی برای بازسازی صحنه جنایت تحویل پلیس آگاهی شد.

گفتگو با متهم

حضور متهم در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی این فرصت را برای خبرنگار جام‌جم فراهم کرد تا با وی به گفتگو بنشیند.

چند سال داری؟

37 سال.

میزان تحصیلات؟

لیسانس پرستاری.

در چه بخشی از بیمارستان فعال هستی؟

بخش سی.سی.یو.

با مقتولان چه نسبتی داشتی؟

نسبت فامیلی نداشتم، همکار بودیم.

چرا مرتکب جنایت شدی؟

همه چیز یکباره اتفاق افتاد، من با یکی از آنها از 2 سال پیش همکار بودم و به درخواست او برای تعمیر کولر دیگر همکارم به خانه‌اش آمده بودم که میان ما مشاجره درگرفت.

این مشاجره بر سر چه موضوعی بود؟

موضوع خاصی نبود. با یکدیگر مشاجره کردیم و بعد من هم کنترل خود را از دست دادم و زمانی که به خود آمدم، متوجه شدم او را خفه کرده‌ام. در این هنگام مقتول دوم نیز که بیمار بود از حمام بیرون آمد و با مشاهده صحنه قتل شروع به فریاد کشیدن کرد که او را هم به قتل رساندم.

آیا قصد ارتکاب قتل سوم یعنی خواهر یکی از مقتولان را داشتی؟

می‌خواستم با او صحبت کنم و موضوع را توضیح دهم، اما او با مشاهده اجساد فرار کرد.

پس از ارتکاب جنایت چه کردی؟

از خانه بیرون آمدم و سرگردان بودم.

موضوع جنایت را به کسی اطلاع داده بودی؟

خیر، هیچ‌کس نمی‌دانست.

متاهل هستی؟

خیر مجرد هستم.

پس از جنایت اولین تصمیمی که گرفتی، چه بود؟

می‌خواستم خودکشی کنم.

با چه وسیله‌ای؟

من پرستار هستم. می‌خواستم از دارو استفاده کنم اما جرات این کار را نداشتم.

پشیمان هستی؟

ناراحت هستم. کاش خودم را کنترل می‌کردم.

به مجازات خود فکر کرده‌ای؟

برایم مهم نیست. احتمالا قصاص خواهم شد.

آخرین تصمیمی که گرفتی؟

بشدت از رفتار خود پشیمان بودم و سرانجام تصمیم گرفتم خود را به پلیس معرفی کنم.

حرف آخر؟

هیچ حرفی ندارم. من 2 نفر را کشته‌ام و آماده مجازات هستم.

قازقلنگ - ایران - تهران
حالا بیایید به احمدی نژاد گیر بدید. د بدید دیگه شماها که عادت کردید که به دکتر چپ و راست گیر بدید. اینقدر بهش گیر دادید که سمت چپش بالانس میخواد. دکتر جون الهی این زینب قمی برات بمیره که اینقدر مثل امام رضا غریبی
یکشنبه 18 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
بسوزه پدر عشق (البته از نوع زیر شکمی اش)
یکشنبه 18 مرداد 1388

parang - سوید - سوندسوال
قازقلنگ - ایران - تهران. عزیزم اخرش یادت رفت بپرسی کی ظهور میکنه؟ا0ا
یکشنبه 18 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
اگر روزی میهن ازاد شد هزاران روانکاو و روانشناس باید به این ملت بلازده کمک کنند 30 سال خفقان..30 سال تبلیغ شهادت این دین ننگین با قوانین بیمار گونه اش...30 سال اعدام در ملا عام...30 سال اعتیاد .و مواد مخدر عجیب و غریب///البته پادوها اعدام/// وارد کننده گان خود ملایان کثافت. و هزار درد بی رمان دیگر وکشتار شکنجه های50 روز اخیر ...اجتماع بیمار است!!!!!
یکشنبه 18 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
قازقلنگ - ایران - تهران تو همین تهران بهت بنزین میزنم ها یدفعه اسمتو بزار ....گ دیگه .. تو اگه مردی بیا با من حالو حول کن تا تیکه انداختنو بهت یاد بدم چند تا حرف دیگه میخواستم بارت کنم ولی ...
یکشنبه 18 مرداد 1388

darius mis - انکلستان - لندن
خاک هرچه کثافت دروست و حسابی تو صورتت و اجدادت آ ...
یکشنبه 18 مرداد 1388

قازقلنگ - ایران - تهران
آسید مهدی - ایران - تهران. اسید مهدی مگه تو پمپ بنزین کار میکنی تو؟ ادرس بده بیام بنزین بزنم. مگه تو ....س بازی که میخواهی با من حال و حول کنی؟ برادر برو زن بگیر که هم سیره رسولله رو بجای اورده باشی هم اینکه .... تنت اینقدر به مخت فشار نیاره که به فکر حال و حول کردن با مردا بیافتی. یه فالوده شیرازی بخور گرمات بیافته عصبی نشی.
یکشنبه 18 مرداد 1388

amishka - اذربایجان - با کو
آسید مهدی - ایران - تهران . زرشششششششک یا اب زرششششششک .راستی وقت کامنت گذاشتن حتما شال بند قهوای رو میبندی که اینطور شجاع میشی ..خیا ر شور
دوشنبه 19 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.