پیروان خط امام و رهبری به احمدی نژاد هشدار داد

پیروان خط امام و رهبری به احمدی نژاد هشدار داد

بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری با امضاء حبیب الله عسگر اولادی منتشر شده است

جبهه اصولگرای پیروان خط امام و رهبری در بیانیه ای محمود احمدی نژاد را به مشورت با رهبر و مجلس برای انتخاب کابینه فراخواند و نسبت به تبعات انجام ندادن این کار هشدار داد.

این جبهه که مهمترین و فراگیر ترین تشکل احزاب اصولگرا محسوب می شود و در آستانه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران حمایت خود از محمود احمدی نژاد را اعلام کرد، در نامه خود به آقای احمدی نژاد حوادثی که پس از انتخاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رئیس جمهور رخ داد و در نهایت به کناره گیری او از این سمت منجر شد را یادآوری کرده و آن را باعث ایجاد "نگرانی جدید و مهمتری در افکار عمومی" دانست.

بیانیه این تشکل حدود 10 روز پس از آن منتشر می شود که جامعه اسلامی مهندسین، یکی از تشکل های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، که دبیر کل آن محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس ایران است، خطاب به محمود احمدی نژاد نوشته بود: "ظاهرا امروز شما تمایل دارید متکلم وحده باشید و صدای کسی را نشنوید، لذا به عنوان وظیفه شرعی، انقلابی و قانونی، خود را موظف می‌دانیم که صدای مردم را به شما برسانیم."

در بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری به آقای احمدی نژاد نسبت به "غره شدن به رای مردم به خودتان" هشدار داده شده و نه تنها چنین مسئله ای باعث "ریزش اعتماد مردم به مواضع اصولی" آقای احمدی نژاد قلمداد شده، بلکه عنوان شده که چنین رفتاری به ایجاد "خلل جبران ناپذیر" در ادامه حرکت سه قوه منجر خواهد شد.

جبهه پیروان خط امام و رهبری که از 14 تشکل اصولگرا تشکیل شده، هشدار داده که در گذشته کسانی که بدون اتکا به "روحانیت، مراجع، مجلس و دیگر نهادهای حکومتی و مدنی" قصد داشتند "با توطئه ها و دسیسه ها مقابله کنند" موفق نبوده اند.

جامعه اسلامی مهندسین هم خطاب به آقای احمدی نژاد هشدار داده بود: "ما جدا نمی‌خواهیم حضرتعالی خدای ناکرده از ریشه‌های آرا خود غافل شده و ماجرای آقای مصدق در رویارویی با روحانیت، توهم استظهار به رای ملت که در اوان انقلاب نیز توسط بنی‌صدر تکرار شد برای شما هم پیش آید."

جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآوری سوگند آقای احمدی نژاد در مراسم تحلیف، "رعایت قانون اساسی و مصالح کشور" را وظیفه غیرقابل اجتناب او دانسته و او را فراخوانده در تعیین کابینه از نظر رهبر و مجلس استفاده کند.

در نهایت در این بیانیه هر چند بر همراهی جبهه پیروان خط امام و رهبری با "رئیس جمهور پیرو ولایت" تاکید شده اما از نمایندگان مجلس هم خواسته شده که در بررسی رای اعتماد به وزرا از جمله "با دقت و حساسیت بالا و حفظ آهنگ ولایت، و صمیمیت با رئیس جمهور" عمل کنند.

انتخاب اسفندیار رحیم مشایی به سمت معاون اول رئیس جمهور که پیش از مراسم تنفیذ و تحلیف محمود احمدی نژاد صورت گرفت انتقادهای فراوانی را از سوی طیف اصولگرا باعث شد و با وجود آنکه آیت الله خامنه ای نامه ای به محمود احمدی نژاد برای برکناری آقای رحیم مشایی نوشت، هدف این نامه تا یک هفته پس از نوشته شدن آن محقق نشد.

shahin 12 - انگلیس - یوکی
گرگهای درنده وحشی بخاطر قدرت و شهرت بجون هم افتادند و ملت هم این وسط دارند له میشند
جمعه 16 مرداد 1388

ehsan_14 - اتریش - وین
لطفا این لینک را ببینید و غزه ایهای کثیف را.البته رسم پیامبر شان را اجرا میکنن...در قرن 21 ننگ بر این دین ضد بشری..https://www.youtube.com/watch?v=t4pbu2wPXMk
جمعه 16 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
هئ خنگ خدا محمود, بپا همینا ترورت میکنن...حالا دیگه به رهبر میگئ زکئ..هه هه چه حالئ میکنیم ما. پسر ناخلف بابا خامنه ایئ که شوخئ با کسئ نداره اقت میکنه.
جمعه 16 مرداد 1388

lvlarkez - لبنان - بیروت
مثلا با این بچه ها شب میخوان چه کار کنند؟؟؟ نکنهههه!!!!! اره؟؟؟؟
جمعه 16 مرداد 1388

غلام امارات - امارات - بحرین
چرا عاقل کند کاری که باز اید پشیمانی اخه مردم خل بودند که انقلاب کردندکجاست اب وبرق مفتی وپول نفت مردم میرود توی جیب حزب الاه ومردم باید درماه محرم درخیابانهادرس عبرت به خامنه ای بدهند
جمعه 16 مرداد 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
تو که محمود بی مخ رو میشناسی . خیلی راحت بهت میگه : هری !
جمعه 16 مرداد 1388

blackswallow - ایران - تهران
بر احمدی نژاد درود بر خامنه ای سلام
جمعه 16 مرداد 1388

sskk - اسپانیا - م
مرتیکه عسگر الاغی از بس خون مردم را خورده شبیه حیون شده . ایشون در ایران وارد کننده محصولات خارجی هستند که نبض بازار تهران در دست این مرتیکه خونخواره. همه از رهبر تا خرد و ریز و کلانها زیر بیرقش هستندکه بزرگترین سرمایه دار بازاره . معلومه که دلش نمیخواد رژیم عوض بشه آخه خیلی راحت وارد میکنه صادر میکنه با قیمتها بازی میکنه. دفترش هم توی خ تخت طاوس بغل بیمارستان جم هستش. مرتیکه عوضی خونخوار مرگ بر تو و همه وابستگانتون که خون مردم را خوردین
جمعه 16 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
blackswallow - ایران - تهران . خدا شفایت بده مثل اینکه حالت خیلی بده
جمعه 16 مرداد 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
این آخرین هشدار نخواهد بود..این احمدینزاد بهش میگن..یعنی میخواین بگین که هنوز همحزبی تون رو نمیشناسین..هنوز خیلی میخواد تا این چهار سال تموم بشه..اقایون از الان ترسیدن..یک حالی ازتون بگیره که دیگه هیچ وقت دلتون هوس نکنه از کسی حمایت کنین..
جمعه 16 مرداد 1388

Ezhaq - ایران - تهران
blackswallow - ایران - تهران. با شما موافقم بهتر از آنها پیدا نمی شه زنده باد احمدی نژاد زنده باد سید علی و آل آن مرگ بر آزادی بیان مرگ بر شعور مردم مرگ بر عدالت مرگ بر انسانیت مرگ بر مردم ایران مرگ بر ..
جمعه 16 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
blackswallow - ایران - تهران, ترسیدئ بنویسئ مرگ بر احمدئ نژاد ... دوستان هر کسیکه ا سید مهدئ و بیرجفت دید بهشون بگه من یه پیام مهم در مطلب اتاق امن براشون گذاشتم همینطور به خواهر زینب!!!!!!!!!!!!!!!!!
جمعه 16 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
اینه دیگه وقتی به مرده رو بدی کفنشو خیس می کنه حکایت مموتیه
جمعه 16 مرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
مثل عقربها درمیان اتش گیرافتادید شما کثیفتر ازانید که بتوان کلمه ای در وصف اینهمه جنایت که بر زندانیان سیاسی رواداشتیدپیداکرد وحال دم از رعایت قانون میزنید هشدار به چه کسی میدهید رهبر وقیه شما مرتکب اینهمه جنایت شده خون آشمان قرنید قلبهای شما سیاه است شکنجه تجاوزحتی حیوان هم به حیوان دیگری روا نکرد آنچه شما پیروان ولی وقیه برایم مردمان روا داشتیدمرگتان ومرگنظام ازپایه سست وخونینتان فرارسیده ازگشتاپو. ک گ ب هم کثیفترهستید. blackswallow - ایران - تهران نوبت شما مزدوران کثیف دوراز انسانهم فرارسیده به شما که اگر فردا بگویند صدای سگ بدهید میدهید!!!!!. هشدارملت ایران وجنبش سبزرهایی ایران اخرین مهلتها را هم داد با 70میلیون چه می کنید شما باختید رفتنی هستید. درود برملت شریف ومبارز ایران
جمعه 16 مرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
شکنجه های وحشیگرانه **گاردها و شکنجه گران با کابل،میله های فلزی ،نبشی،شلاق آنها را مورد شکنجه قرار می دادند و این شیوه بصورت متناوب در طی شبانه روز تکرار می شد.گارد زندان و شکنجه گران علاوه بر شکنجه دستجمعی زندانیان بعضی از آنها را از قفسها خارج می کردند و به بصورت جداگانه مورد شکنجه قرار می دهند. اکثر کسانی که برای شکنجه برده می شوند در اثر شکنجه ها جان می باختند .شیوه های دیگر شکنجه که علیه زندانیان بی دفاع بکار برده می شود: تجاوز جنسی ،استعمال باتون و سایر شیوه های وحشیانه اذیت و آزار تجاوز جنسی،عریان کردن زندانی و ریختن آب سرد بر روی زندانی و باشلاق شکنجه کردن/در تابستان عریان کردن زندانی و وادار کردن او روی آسفالت سینه خیزرفتن
جمعه 16 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
blackswallow - ایران - تهران . خنگ الله ----درود ایرانی را به لجن نکش با عنتر و خامنه ای سوزاکی.
جمعه 16 مرداد 1388

msforugh - ایران - تهران
ehsan_14 - اتریش - وین. عربی حرف میزدند ولی میخواستم بدونم واقعیت دارهد که با بچه های 9 ساله ازدواج میکنند
شنبه 17 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
blackswallow - ایران - تهران. تو باورت شیاه نیست / بلکه مغز نداشته ات سیاهه.....!!!!!!!!!!!!
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
blackswallow . میدونی علاوه بر چلچله سیاه یکی از معانی آیدیت بلعیدن سیاهه؟ حالا ممکنه بگی چه چیز سیاهی رو میبلعی؟
شنبه 17 مرداد 1388

sa_ra308 - اکراین - کی یف
ehsan_14 - اتریش - وین. عروسها به احترام کشته شدگان حماس در بین حضار نشسته اند و از حضور در برابر سایرین خودداری کردند. دامادها هم به شکل نمادین دست ساقدوش ها را گرفته اند. خبرگزاری آسوشویتد پرس :. The 450 brides shared none of the glamour, taking seats among the audience of around 1,000 party guests
شنبه 17 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
هشدار ندید .برکنارش کنید تا بیشتر از این ابروتونو نبره. دست همتون که رهبرتون اون عوضی چلاقه تو یک کاسه است و میخواهید مردمو گول بزنید. کثافتها هر روز هر کدومتون یک چیزی میگید که حواس مردمو پرت کنید. سوال ما اینه کی جواب خون نا حق ریختهجونامونو میده.؟اخه چچچراااااا این معصومان را کشتید و یک ملتو داغدار کردید.ننگتان باد . خونشون دامنگیرتان باشه.
شنبه 17 مرداد 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
ای خاک بر سر تو و اون خط امام و احمقی نژاد و مقام معظم رهبری
شنبه 17 مرداد 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
بابا ولش کنید بیچاره این blackswallow - ایران - تهران ...احتمالا عضو انجمن حمایت از حیوانات وحشیه که از خامنه‏ای و احمدی نژاد حمایت میکنه
شنبه 17 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
پیروان خط امام و رهبری به احمدی نژاد هشدار داد.که مهدی در چاه را از خواب بیدار کنید
شنبه 17 مرداد 1388

vahid22 - سوپد - استکهلم
blackswallow - ایران - تهران. ما خرابیم!ما گرفتاری داریم!
شنبه 17 مرداد 1388

ali1348 - ایران - تهران
یواش یواش سر احمدک زیر اب میرود و سلسله خامنه ای تاسیس میشود.
شنبه 17 مرداد 1388

مانفرد - ایران - ایران
انگاری واقعا باورشون شده که حد اقل چهل میلیون طرفدار دارند. این به اون میگه غره نشو اون به این میگه هری .بقول معروف تو... من....ایی که نگو و نپرس.آقایانی که افتادید به جون هم. اسرار ازل را نه تو دانی و نه من وین شعر معما نه تو خوانی ونه من . هست از پس پرده گفتگوی منو تو چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من
شنبه 17 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
blackswallow - ایران - تهران . عزیز دمت گرم ولی خواهش می کنم هر روز صبح قرصهایت را بخور.
شنبه 17 مرداد 1388

بابک - ایران - سبزوار
این گرگ ها به پسر خمینی سم دادند ایت اله لاهوتی را سم دادند ان وقت ادعای پیروی از خط امام را دارند
یکشنبه 18 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
blackswallow خب که چی؟منم میگم بر هر چی بسیجی برادرکش و لباس شخصی قاتل و خامنه ای پیر خرفت رزل .. بی همه چیز و ااه اه انی نجس که دکتر قلابی تون باشه و مخصوصا تو و ...وامثال تو اسید مهدی جانی و نیمرخ ... و زینب ... لعنت.خون جوونا دامنتونو بگیره
دوشنبه 19 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.