گزارش ها از اعتراضات پنجشنبه شب در تهران + ویدیو

گزارش ها از اعتراضات پنجشنبه شب در تهران

اعتراض ها به نتایج انتخابات همچنان در ایران ادامه دارد

بی بی سی : گفته می شود که پنجشنبه عصر با تاریک شدن هوا برخی از معترضان در تهران بار دیگر طی تجمعات و همچنین به صدا در آوردن بوق های ممتد، صدای اعتراض خود را علیه دولت ایران بلند کرده اند.

یک شاهد عینی به خبرگزاری رویتر گفته است که صدها معترض در خیابان های تهران طی ساعات شب شعار "مرگ در دیکتاور" سر داده اند.

این اعتراضات یک روز پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد که اعلام پیروزی او با تظاهرات گسترده مخالفان همراه بود بروز می کند.

طی ساعات اخیر چندین ویدئو که گفته می شود اعتراضات پنجشنبه شب تهران را به تصویر می کشد در سایت "یوتیوب" منتشر شده است. در یکی از این ویدئوها که محل آن مشخص نیست گروهی از معترضان با روشن کردن آتش مشغول سر دادن شعار هستند.

یک شاهد عینی به رویتر گفت: "صدها نفر در میدان ونک، شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند. بقیه هم بوق ها را به صدا در آوردند. صدها مامور ضدشورش نیز آنجا حضور دارند."

وی گفت که پلیس برای متفرق کردن معترضان تلاش کرد: "آنها به معترضان می گفتند که آنجا را ترک کنند یا اینکه دستگیر خواهند شد."

به صدا در آوردن بوق اتومبیل ها به صورت ممتد پس از انتخابات جنجال آفرین اخیر به یکی از شیوه های اعتراضی بدل شده است که در برخی موارد پلیس ضد شورش با شکستن شیشه اتومبیل ها به آن واکنش نشان داده است.

گزارش های متعدد دیگری نیز در وبلاگ ها و وبسایت های مخالفان از اعتراضات شبانه مردم در سایر محلات تهران منتشر شده که توسط بی بی سی قابل تایید نیست.

دولت ایران محدودیت های شدیدی بر فعالیت رسانه ها در پوشش دادن اعتراضات به نتایج انتخابات اعمال کرده و از جمله تنها خبرنگار بی بی سی را اخراج کرده است. این وضع امکان تایید گزارش های خبری در مورد اعتراضات را بسیار دشوار کرده است.

برخی از وبلاگ ها و وبسایت ها مخالفان از چندین روز قبل خواستار اعتراضات در بعد از ظهر پنجشنبه در آستانه نیمه شعبان (ولادت امام دوازدهم شیعیان) به خصوص در فاصله میدان ولیعصر تا میدان ونک شده بودند.

مراسم تحلیف محمود احمدی نژاد روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که به خاطر نگرانی از تجمع معترضان با تدابیر شدید امنیتی همراه بود با این حال صدها معترض در منطقه اطراف مجلس از جمله مقابل بازار تهران دست به تظاهرات زدند که با برخورد پلیس ضدشورش روبرو شد.

یک مقام بلندپایه پلیس روز پنجشنبه گفت که از زمان انتخابات تاکنون 26 نفر کشته شده اند. با این حال گروه های حقوق بشر و مخالفان ابراز نگرانی کرده اند شمار کشته ها در اثر برخورد نیروهای دولتی با معترضان بسیار بیشتر باشد.

در پی جنجال انتخاباتی همچنین تعداد زیادی از معترضان دستگیر شدند که صدها نفر آنها هنوز محبوس هستند.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

bluestar - ایران - تهران
أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ. آیا صبح نزدیک نیست؟!. هود81
جمعه 16 مرداد 1388

Aryan33 - انگلیس - لندن
دعوا سر لحاف ملاست. ازاول سلطه مذهبیون اسلامی درایران اصلا انتخاباتی نبوده که حالا نتیجه ای مختوش شده باشد!. وتاکنون هم فقط سناریوی انتخاب به نحو احسن بازی گردانی شده است!. نگاهی به شعارهائ گروه مخالف بکنید شامل الله اکبر نصرمناالله و الفتح القریب و مجتبی بمیرئ رهبرئ را نبینئ. بر دعوا سر قدرت اخونداست ومردم بدبخت بخت تر میشن. زمانی بر یک حکومت مذهبی پیروز مشوید که حکومتی کامل غیر مذهبی یا سکیولار بیاورید.
جمعه 16 مرداد 1388

Democratic-Iran - امریکا - نیویورک
مرگ بر خامنه اى جلاد.
جمعه 16 مرداد 1388

zeinabe - ایران - قم
چند تا دماغ عملی پا شدن اومدن صد کیلومتری مجلس اینم دیگه گزارش دادن داره.اون جمعیت 300 هزار نفری 23 خرداد کجاست پس.مردم راهشون رو جدا کردند این واقعیت تلخ رو باید بپذیرید سبزهای لجنی
جمعه 16 مرداد 1388

zagros_FINLAND - فنلاند - هلسینکی
حمایت مردم فنلاند از جنبش سبز مردم ایران در کنسرت دیروز مادونا در هلسینکی اینم لینکش:. https://www.iltalehti.fi/kuvagalleria/data/yleinen/1220/8.shtml
جمعه 16 مرداد 1388

dannni - سوئد - استکهلم
zeinabe - ایران - قم خوش..ل من خودتو ناراحت نکن بی پیش من تا تورا اصلاحت طالب کنم بیا بریم بریم بریم بریم سوئد
جمعه 16 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
zeinabe - ایران - قم ملاپرست بی خدا.خوشم میاد داره باورت میشه رفتنی هستید. حتما زشت هم هستی. بر پیش روانکاو.
جمعه 16 مرداد 1388

bahareiran - ایران - ایران
zeinabe - ایران - قم ــــ ببین تا کجات سوخته ها...........خوب عزیزم تو هم اگه زورت میرسه برو چماغت را عمل کن لجن سر تا پای شما اخوندپرستا رو گرفته خبرنداری.
جمعه 16 مرداد 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
بخش دوم . زینب ایران قم. رویان چه کردند؟!!. 3-فراموش نکنید که انها اسیر جنگی بودند...بنابر این همخوابی با انها جائز بوده است؟!!چون عین دستور اسلام است وفقط خلیفه قادر بوده که ان را فسخ کند که ظاهرا 40روز بعد اینکار میشود. 4-واما فرمودیداون جمعیت 300هزارنفری23خرداد کجاست؟!!!. ومن اینجا به شما پاسخ میدهم:حتما عینک را نزده اید یا مثل من ریاضیتون خوب نیست که رقم 3میلیونی را 300هزار خوندین در حالی که همون رقمی را که شما امروز سراغش را میگیرید اقای ا.ن. خس وخاشاک نامیدند که امیدوارم فراموش نکرده باشید.درضمن همین سبز لجنی را رهبر و اقای ا.ن. با افتخار گردن انداختند..فراموش کردید یا شاید بتازگی زبانم لال نابینا شدین و هنز خط بریل را نیاموختید؟!!. باسپاس.
جمعه 16 مرداد 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
zeinabe - ایران - قم . با درود بر زینب خانم من بعنوان یک مسلمان از شما چند تا سوال دارم وتا اینجا تشریف دارید خواهش میکنم پاسخ دهید؟. 1-شما میدانید سپاه یزید که با حسین جنگید مسلمان بودند وازقوانین اسلامی پیروی میکردند(حال مسلم مصلحتی بودند یا نه بماند)وبر طبق اموزه های اسلامی زنان ومردانی که در جنگ اسیر مسلمین میشوند غلام و کنیز میباشند؟!!. 2-بنابر این دستور شب عاشورا که همه علمای شیعه میفرمایند بعد از غارت چادرها که ظاهرا ثروت زیادی هم بوده!! زینب و زنان ودختران چون دسته گل اسیر میشوند. در این شب وشبهای بعدی یک لشکر بقول ما عرب دوغ ندیده با این زیبا >>ادامه دارد
جمعه 16 مرداد 1388

remoni - هلند - آمستردام
زینب - ایران - قًم. تو هم یه کی‌ از همون ص...ه ....ای بسیج و لباس شخصیها هستی‌ . ببین اگه قًم مرد داشت که مصومه رو اونجا چال نمیکردن . به خدای ایران ،نه به خدای شما ک...تا ، به نا....تون جلوی چشمتون....نه تو زندان و سیاه چالهاتون
جمعه 16 مرداد 1388

peran33_mar - انگلیس - لستر
زینب ــ قم حسودی نکن تو هم دماغ تو عمل می کنی شوهر مکنی از کپک زدگی در میای.
جمعه 16 مرداد 1388

irany awareh - سوپد - ستگهلم
دوستان زینب قمی را ولش گنید.بیحاره از روزی ..ه حشم باز گرده.اخوند دور و برش بوده.
جمعه 16 مرداد 1388

irani1 - المان - هسن
افرین به ملت غیور و اخوند ستیز ایران.مرگ بر علی گدای رذل. هسن
جمعه 16 مرداد 1388

chelsea zardooi - انگلیس - منچستر
مرگ بر جمهوری اسلامی چه موسوی چه احمقی نژاد بابا به فکر ازادی ایران باشید این جلاد ها را ول کنید
جمعه 16 مرداد 1388

Aryan33 - انگلیس - لندن
bluestar - ایران - تهران. مجددا خواهش میکنم از جملات عربی برای صداقت حرفتان استفاده نکنید خیلی بسیجی بازیه. اگه قران رو دوست دارئ واسه خودت بخون . مطمئنم بچه هائ این سایت با اخوند بازی حال نمیکنند. برو جای دیگه روضه بخون یا مثل بقیه فارسی حرف بزن.
جمعه 16 مرداد 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
zeinabe - ایران - قم. بچه ها بوی گند ل.ن درومد بدونید زینب قمی از بس بهش فشار اومده ترکیده !
جمعه 16 مرداد 1388

neda85 - ایران - تهران
این زینب قمی مثل اینکه کسی جدیدا صی..ه اش نمی کنه خیلی فشارش زده بالا...آخــــــــــــــــی....
جمعه 16 مرداد 1388

AZADIE IRAN - یونان - اتن
قم بچه ها برای چی به این زنی..ه زینب قمی اهمیت میدید بابا این ... از جای دیگه میسوزه میاد اینجا وراجی میکنه یه کم از عقده هاش کم بشه .الان اگه ببینینش از زیر چادرش بوی کث..ت میزنه بالا.....ااااااووووقققق ..اینا از ل..ن هم ل...ن ترن..اسمش روشه دیگه زینب قمی.
جمعه 16 مرداد 1388

sara26 - سوعد - اپسالا
zeinabe - ایران - قم زینب اینقدر توسری از ننه و بابات خوردی که بدبخت عقده ای شدی. تو حسرت این به قول تو دماغ عملیها رو داری. تو ارزوی اینو دارئ کی ریشو و سبیلتو برداری. بدبخت ارزو داری یک روز بیائی میدون ونک یک پسر بهت نگاه کنه. تو رو چه به اینجا؟ ...
شنبه 17 مرداد 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
bluestar - ایران - تهران . لَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ. آیا صبح نزدیک نیست؟!. هود81. ........................................................... اگر دوست داشتی جواب من را با منطق بده. (یا خداوند میخواهد شیطان را از میان بردارد و نمیتواند). (یا اینکه او میتواند اما نمیخواهد). (یا اینکه نه میتواند نه میخواهد). (اگر او میخواهد اما نمیتواند پس ناتوان است). (اگر میتواند اما نمیخواهد پس او شرور و نابکار است). (اما اگر خداوند هم میتواند و هم میخواهد که شیطان را براندازد پس چگونه است که شیطان در جهان هنوز وجود دارد؟)چندین هزار ساله که از این صبح. ها امده و رفته است و هنوز جنایت و ادم کشی دزدی مخصوصادر کشورهای عقب افتاده اسلامی حرف اول را میزند.بلوستار عزیز یک بار با ایات قرانی در سال 57 انقلاب کردیم .نتیجه چه شد؟ایا مثل سگ پشیمان نیستیم؟بهتر نیست که این بار با تدبیر و عقل و با شعورانسانی حرکتی را شروع کنیم؟و انقدر پای الله و قران اش را وسط نکشیم.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
Aryan33 - انگلیس - لندن . من هم دوباره خدمتتان عارض میشوم که قرآن ربطی به بسیج نداره . قرآن 1400 سال قبل از تشکیل بسیج نازل شد. یک میلیارد و ششصد میلیون مسلمان در جهان هستند که فقط 65 میلیون از آنها در ایران زندگی میکنند. از این تعداد فقط 3 میلیون عضو رسمی بسیج داریم که 99 درصد آنها فقط به خاطر مزایایی مثل کاهش خدمت سربازی و بیمه سهمیه دانشگاه و.. عضو شدند. و فعالیتی ندارند و فقط اسمشون تو لیست بسیجه. و اکثیتشون با مردمند. شاید در خوشبینانه ترین حالت چیزی حدود 50000 نفر از اینها مزدور کودتاچیان هستند. قرآن نکات مفید زیادی داره که در زندگی قابل اجرا و به خصوص به درد جنبش ما میخوره و در جامعه مذهبی ما مردم رو به بهبود وضعیتشون امیدوار میکنه. متن عربی رو برای امانتداری در نقل قول از قرآن مینویسم و ترجمه فارسی رو برای شما دوست عزیز که عربی نمیدونید و با فارسی حال میکنید.موفق باشید.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
zeinabe - ایران - قم . سلام! امیدوارم به این صفحه مراجعه کنی و این متن رو بخونی. تو خودت خوب میدونی که من یه مسلمان مذهبی هستم. و خوب میدونی که نظرم در مورد کسانی که به شما توهین میکنند چیه. و با توهین آنها مخالفم. انتخابات تمام شد و رفت کاری به تقلب و غیر تقلب و احمدی نژاد ندارم. احمدی نژاد یه مهره است. میدونی فرق بین شیعه ها و سنی های صدر اسلام چیه؟ شیعیان جانشینی پیامبر رو فقط سزاوار افراد خاصی میدونستند و براشون مهم بود که خلیفه کیه ولی سنی ها فقط جایگاه خلافت براشون مهم بود. چه عمر - چه علی چه معاویه در نظر آنها یکسانند. یه وقت فکر نکنی کسی مثل علی خامنه ای چون در حال حاضر رهبر ایرانه اطاعت از او واجبه. به خصوص اینکه اسمش هم علیه و طرفداراش شعار میدن((ما اهل کوفه نیستیم - علی تنها بماند)). میخوام بگم بر عکس شعار این آقا گفتار و رفتارش دقیقا برعکس رفتار علی و شبیه معاویه است
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
1 خطبه 27 نهج البلاغه رو بخون. لشگر معاویه شهر انبار رو تصرف کرد. یکی از سربازان وارد خانه زنی یهودی شد که در پناه حکومت اسلام بود و خلخال و گردنبند و جواهرات او را به زور گرفت. بدون اینکه خونی ریخته بشه. حضرت علی در این خطبه فرمود :((اگر برای این حادثه تلخ، مسلمانی از روی تاسف بمیرد، ملامت نخواهد شد، و از نظر من سزاوار است.)) در صورتی که خونی ریخته نشده و سرباز هم سرباز معاویه بوده ولی چون در محدوده حکومت اسلامی اتفاق افتاده علی اینطور اظهار تاسف میکنه. حالا با خامنه ای مقایسه کن. یک بسیجی نادان روز 25 خرداد 7 نفر از تظاهرکنندگان را به رگبار میبنده و میکشه. همون روز پلیس ضد شورش به خوابگاه کوی دانشگاه حمله میکنند و با زخمیهاو خسارتهای زیاد 5 نفر از دانشجویان رو میکشند. اون وقت این رهبر میاد تو نماز جمعه و به جای اظهار تاسف از ریختن خون شهروندان میگه اگر نخبگان سیاسی باز هم مردم رو تحریک کنند مسوول خونهای ریخته شده خواهند بود. و مجوز به لباس شخصیها میده که مثل سگ هار مردم رو لت و پار کنند.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
2 حتما ماجرای زره حضرت علی و مرد یهودی رو میدونی.در زمان خلافت علی مرد یهودی زره علی رو میدزده و علی شکایت میکنه. قاضی هر دو را احضار میکنه و مرد یهودی رو به نام صدا میزنه و او را روبروی خودش میشونه. به علی هم میگه ((یا اباالحسن کنار متهم بنشین)) علی اخم میکنه. قاضی میپرسه ((ناراحتی که پیش متهم بنشینی؟)) علی میگه ((ناراحتم که رعایت بیطرفی نمیکنی و او را به اسم صدا زدی و مرا با کنیه و با احترام نام بردی)) بعد هم چون علی مدرک و شاهد نداشت حق رو به مرد یهودی میده. ولی حالا در حکومت به ظاهر اسلامی حتی دادگاه روحانیون جدا داریم. انگار آخوند تافته جدابافته است. چه برسه به اینکه رهبر در جایگاه شاکی یا متهم در دادگاه عمومی حاضر بشه.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
3 پیامبر اسلام طوری بین مردم مینشست و با مردم بود که اگر غریبه ای وارد مسجد مدینه میشد تشخیص نمیداد پیامبر کدومشونه. تا حالا چند بار رهبر بین مردم حاضر شده؟ چند بار بدون دوربین و گزارشگر و محافظ بین مردم اومده و مثل مردم مثلا سوار اتوبوس شده؟
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
4 حضرت علی وقتی وارد شهر انبار شد عده ای از مردم جلوی اسب او دویدند. علی پرسید این چه کاریه؟ گفتند ما اینگونه به حاکمان خود احترام میگذاریم. علی آنها را نهی کرد و گفت خود را در برابر بنده دیگر خدا ذلیل نکنید. - چند سال پیش رهبر به شهر قزوین رفته بود خودم در تلویزیون صدا و سیمای ملی ایران دیدم که در مسجدی روی صندلی نشسته بود و دست چپش را دراز کرده بود و مردم نادان برای بوسیدن دست او صف کشیده بودند. در صحنه دیگری روی دستش پارچه ای انداخته بود و زنان صف کشیده بودند و روی دستمال را میبوسیدند. و اینگونه این حاکم اسلامی از ذلیل بودن مردم در برابرش لذت میبرد. کاش دست چپش هم چلاق بود.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
zeinabe - ایران - قم. اگر فیلم مستند نخست موسوی را دیده باشی میگوید رنگ سبز را از پرچم سبز اهل بیت انتخاب کردم. پس سبز ما سبز لجنی نیست. سبز پرچم قبیله مظلوم بنی هاشم است. امروز ما در دسته های تظاهرات خود بر علیه یزید زمان همان پرچم سبزی را حمل میکنیم که اباالفضل علمدار در روز عاشورا حمل میکرد. امیدوارم روی حرفهام خوب فکر کنی و بعد راه خودت رو انتخاب کنی.
شنبه 17 مرداد 1388

said777 - اتریش - وین
زینب.ایران ـقم.تو برو تو همون ملا دونیت زندگی کن.که یه روزی همون ...
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
حتی وارد خونه هایی میشوند که شبها الله اکبر میگن و افراد رو دستگیر میکنند. آیت الله خمینی میگفت شیاطین از الله اکبر میترسند.
شنبه 17 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
https://www.youtube.com/watch?v=MZoJQ9v0m78 لطفا بینید دفاع شخصی.
شنبه 17 مرداد 1388

Sohane Qom - ایران - قم
remoni-هلند-امستردام. حرف دهنت را بفهم. واقعا بی جنبه هستین. تشریف بیارید قم تا بهت نشان بدهم که مرد داره یا نه.
شنبه 17 مرداد 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
bluestar-ایران-تهران. یک سوال ازت دارم که هیچ ربطی به این مطلب نداره چندی پیش نوشتی. که من دیگر نخواهم نوشت و با یک مطلب بلند بالا به اصطلاح خداحافظی. کردی اما برخلاف گفته ات همچنان حظور فعال داری حال سوال من این است. هدفت از این کار چه بود؟ایا میخواستی نظر سنجی کنی ببینی چقدر طرفدارداری یا فقط میخواستی عکس العمل بچه ها راببینی منتظر جوابت هستم
شنبه 17 مرداد 1388

rostam2005 - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران. ‏ محاکمه و اعترافات ابطحی به‌ عنوان رییس دفتر و معاون رییس جمهور سابق ایران خیلی مهم بود. فاصله ای تا محاکمه خاتمی و موسوی هم نیست.اعترافات مرد قانون و قانون‌گرایی ؛ مرد "ادب مرد به ز دولت اوست"، مرد یار امام و برادر مجاهد! میر حسین موسوی ؛ کسی که خون انسان‌های بی‌گناهی را چه باور کند و چه نکند به گردن دارد نیز شنیدنی است .
شنبه 17 مرداد 1388

zeinabe - ایران - قم
bluestar - ایران - تهران . من هرگز ندیدم که بچه های مذهبی و حزب اللهی وقتی با یه خانوم صحبت می کنن اینجوری رکیک حرف بزنن حتی اگه کافر باشه و از اونجایی که هر مکتبی رو می شه از طرفدارانش شناخت بدون تردید من اعلام می کنم که این ره که شما می روید به ترکستانیست که من حقیقتا در شان شخص شما نمی بینم و به شما می گویم اشتباه رفته ای میان این ... جای تو نیست. اما در مورد موسوی خیلی تاسف باره اگه هنوز هم فکر کنی اون سبز رنگ اهل بیته!!!این همون مسجد ضراره که کافران ساختند و در آن بر علیه مسلمین نقشه می کشیدند و پیامبر دستور داد که آن را با خاک یکسان کنند.آیا موسوی اسراپیل رو علیه ما گستاخ نکرد؟آیا جایگاه ایران رو در دنیا پایین نیاورد؟و آیا هیچکدام از بچه های موسوی هرگز در تظاهرات همراه شما شرکت داشتند یا اینکه شما حکم گوشت قربانی را داشتید؟فکر کن برادر من فکر کن
شنبه 17 مرداد 1388

مهرتابان - ایران - تهران
زینب قم .اگر منطق داری یکی از 4 نکته بلو استار را جوابگو باش و لطفا چشم حقیقت بینت را نبند من هم به اسلام اعتقاد دارم ولی هرگز دینم را به پول و قدرت نمی فروشم امیدوارم خدا همه مارا در این آزمون سربلند کند آمین. ضمنا امیدوارم روزی همه ایرانیان چه با مذهب و چه بی مذهب در مملکتشان آزاد و شاد در کنار هم زندگی نمایند ما باید یاد بگیریم تمدن بشری یعنی زندگی مسالمت آمیز در کنار هم و احترام به نظر هم متاسفانه ایران به دست نااهلان متحجری اداره میشود که به اسم خدا هر نوع اندیشه ای را سرکوب می کنند. بزن باران که دین را دام کردند شکار خلق و صید خام کردند. بزن باران خدا بازیچه ای شد که با آن کسب ننگ و نام کردند
شنبه 17 مرداد 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
zeinabe-ایران-قم- خیلی جالبه !!!!! تمام این وحشیگری های رژیم سفاک توسط همین برادرها و خواهرهای مذهبی و حزب الهی شماست نمی بینید یا نمی خواهید ببینید؟!!! یا چون عاشق سینه چاکشان هستید این کار انها را از مرحمت و لطفشان می بینید .....خحالت بکش ....
شنبه 17 مرداد 1388

aydak - مالمو - سوئد
زینب قمی / یزید هم وقتی مثل خامنه ای مردم را ارعاب کرد در لشکر امام حسین 72 نفر بیشتر شجاعت روز اخرو نداشنند اما یزید مثل خامنه ای به زباله دانی تاریخ افتاد و حسین به ازادگان نیکنام پیوست! تازه اگر به اون خمینیتون هم اعتقاد داری منتظر پیروزی خون بر شمشیر باش!!
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
hamidTANTAN - اتریش - وین. کامنت شما رو در دو بخش جواب میدم:. یکم - شیطان یکی از ملائکه خدا بود که نافرمانی کرد و به انسان سجده نکرد و بعد هم انسان رو به خوردن میوه ممنوعه تشویق کرد. در فرهنگ اسلامی شیطان نماد سرکشی و نافرمانی در برابر خداست. شیطان از خود قدرت جداگانه ای نداره. تسلطی هم بر انسان نداره انسان اختیار داره که خودش راه خودش را انتخاب کنه. در طول سالها کسانی این فرهنگ را به عمد تغییر دادند و اشتباهات انسان را گردن شیطان انداختند و انسان را از اشتباهاتش مبرا کردند. طوری که انگار انسان از خود اختیاری ندارد. اگر قرار باشد خدا شیطان را از میان بردارد باید تمام پلیدیها را از دنیا بردارد و قبل از همه باید قدرت اختیار را از انسان بگیرد تا مثل فرشتگان از روی غریزه خدا را عبادت کنند. مفهوم خیر و شر از بین می رفت. در دنیایی که دست همه بسته باشد و نتوانند دزدی بکنند همه انسانها مثل روبات برای کارهای خوب برنامه ریزی شده باشند. همه فیلتر شده باشند . دیگر ((پندار نیک - گفتار نیک - کردار نیک)) چه ارزشی دارد؟
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
دوم - در سال 57 با شعار مبارزه با استبداد حکومت جمهوری اسلامی را انتخاب کردیم. براندازی حکومت شاهنشاهی خوب بود ولی حوادث بعد از انقلاب به گونه ای شد که نه به جمهوری رسیدیم و نه به اسلام. فکر میکنم منظور شما اینه که جمهوریت و دموکراسی را فدای اسلام کردیم. ولی نظر من اینه که هر دو را در پای قدرت کسانی که پوستین اسلام پوشیدند و شعار دموکراسی دادند سربریدیم. روح دموکراسی و لزوم مقبولیت حکومت نزد مردم در اسلام وجود داره. من 4 مورد از موارد نقض اسلام توسط حاکمان ایران را که اتفاقا موارد مهمی هستند در بالا برای زینب نوشتم.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
من فکر نمیکنم مردم از اسلام دست برداشته و از دین زده شده باشند. چون در تظاهرات خود از شعارهای اسلامی استفاده میکنند و معلوم است که هنوز به اثرگذاری این شعارها در جامعه امیدوارند و می خواهند بگویند حاکمان فعلی ایران ناقض اسلام هستند. من هم مثل شما معتقد به استفاده از عقل و تدبیر در همه مراحل زندگی هستم. ولی آیا جمله((آیا صبح نزدیک نیست؟)) مخالف عقل و شعور است؟ یا صرفا چون نقل قول از قرآن شده آن را نفی میکنید؟ من فکر میکنم در این شرایط این جملات روحیه بخش هستند. من میخواهم با این آیات به خودم و دیگران روحیه بدهم. کسانی که مذهبی هستند در روحیه شان اثر مثبت داره. کسانی مثل شما هم که لاییک هستید فرض کنید این جمله از یک دانشمند یا فیلسوف نقل قول شده. ((به گفتار دقت کنید نه به گوینده)). پیروز باشید.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
Bare hasti - المان - هامبورگ . هدفم نظرسنجی نبود . این سوال یادت باشه. شاید بعدا تونستم بگم
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
rostam2005 - ایران - تهران . ((محاکمه و اعترافات ابطحی به‌ عنوان رییس دفتر و معاون رییس جمهور سابق ایران خیلی مهم بود.))*** دوست عزیز! اگر شخص رهبر رو هم زندانی کنند و طی مدت 40 روز مورد شکنجه های جسمی و روحی قرار بدهند بابای خودش رو هم انکار میکنه
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
rostam2005 - ایران - تهران . ((میر حسین موسوی ؛ کسی که خون انسان‌های بی‌گناهی را چه باور کند و چه نکند به گردن دارد ))***. 1 پس با این حساب قبول دارید خون شهدای انقلاب 57 بر علیه رژیم شاه و جنگ 8 ساله علیه عراق نیز بر گردن آیت الله خمینی است؟. 2 هنگامی که عمار یاسر در جنگ صفین به دست سپاهیان معاویه شهید شد مردم یاد گفته پیامبر افتادند که به عمار فرموده بود:((تو به دست شقی ترین مردم به شهادت میرسی)).شکاف بین سپاه معاویه افتاد. عمروعاص گفت:‌ ((کسی که عمار را به شهادت رساند علی بود که او را بر علیه معاویه وارد جنگ کرد)) و شورش را خواباند. امروز شما و رهبرتان همان حرف عمروعاص را تکرار میکنید.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
((zeinabe - ایران - قم . bluestar - ایران - تهران . من هرگز ندیدم که بچه های مذهبی و حزب اللهی وقتی با یه خانوم صحبت می کنن اینجوری رکیک حرف بزنن . ))*** اشتباه نمیکنید؟ کامنتهای مرا دوباره بخوانید. اگر حرف رکیکی دیدید قول میدهم دیگر کامنت ننویسم.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
((اگه هنوز هم فکر کنی اون سبز رنگ اهل بیته!!!این همون مسجد ضراره که کافران ساختند و در آن بر علیه مسلمین نقشه می کشیدند )). کسانی که راهپیمایی آرام برگزار میکنند بر علیه مسلمین نقشه میکشند یا کسانی که مساجد را لانه شیطان کرده اند و در آنها سلاح و مهمات انبار میکنند تا مسلمانان را بکشند؟ مسجد ضرار همان مسجد لولاگر و مساجد دیگری است که پایگاه لباس شخصی ها شده و از پشت بام آنها به سمت مردم بی دفاع تیراندازی میشود.(آنان که به حق قافیه را باخته اند - بر پرچم سبز موسوی تاخته اند - ترسند که سبزی صداقت امروز - نابود کند آنچه ریا ساخته اند)
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
((آیا موسوی اسراپیل رو علیه ما گستاخ نکرد؟آیا جایگاه ایران رو در دنیا پایین نیاورد؟)) چند ماه پیش کنفرانسی در سوئد برگزار شد تا جنایات اسراییل در غزه را محکوم کند. وقتی احمدی نژاد برای سخنرانی رفت قضیه بی ربط هولوکاست را پیش کشید و آنچنان غیر منطقی آن را محکوم کرد که عده زیادی از دیپلماتها به اعتراض جلسه را ترک کردند و بقیه هم به جای اسراییل ایران را محکوم کردند. کنفرانسی که برای محکوم کردن اسراییل تشکیل شده بود ایران را محکوم کرد.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
مطمئن باش احمدی نژاد(سبورچیان) یه یهودیه که از طرف سیا و موساد ماموریت داره و ویزای تل آویو هم توی جیبشه. آقای پروفسور مولانا که مشاور ارشد احمدی نژاده 20 سال قبل از انقلاب با بودجه رژیم پهلوی به آمریکا رفت. زمان جنگ ایران و عراق مشاور روابط بی الملل کاخ سفید بود و در واقع با شیطان بزرگ همکاری می کرد. حالا بعد از 50 سال اومده ایران و صاحب ردیف بودجه شده. هم از احمدی نژاد حقوق میگیره و هم از آمریکاییها.
شنبه 17 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
((آیا هیچکدام از بچه های موسوی هرگز در تظاهرات همراه شما شرکت داشتند)). آیا بچه های رهبر مانند شما در صف اجناس کوپنی حاضر می شوند؟ آیا فرزندان احمدی نژاد مانند شما در صفهای نانوایی می ایستند؟ آیا بین مردم حاضر می شوند؟‌آیا طعم فقر را میچشند؟ فکر کن خواهر من. فکر کن. در صف یاران یزید قرار نگیر.
شنبه 17 مرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zeinabe - ایران - قم . 10 درصد علایم بهبودی در شما دیده شد ولی فکر کنم تا3 میلیون خیلی راه داری ...در ضمن این فقط تهران بود وضعیت در شهرستانها بدتر از این است ...
شنبه 17 مرداد 1388

sara26 - سوعد - اپسالا
bluestar - ایران - تهران من هیچ وقط کامنتای شما رو نمیخوندم. ولی امشب جوابهاتونو به زینبخوندم و خیلی از مطالبتون خوشم امد.معلوم که دارای سواد بالا هستین و انسانی روشفکر و فهمیده. اینقدر خوب نوشین که من احتیاجی نبیبینم که بخوام جوابی به زینب بدم. فقط دو نکته را فراموش کردین. در دوران 4 ساله احمدی نژاد اسم ایران به لجن کشیده شد . ما در خارج کشور شرمون میومد بکویم این بسواد کدن نماینده ملت ایران و هم ما رو به همون چشم مدیدند. ولی این نتخابات اخیر باعث شد تا جهان بفهمد ما ملت ازادیخواه و با فرهنگی هستیم. ما در سکوت راهپیمائی کردیم ولی در جواب برادران بسیجی شما چطور برخورد کردن خانم زینب که فقط با شما با ادب صحبت مکنن و مسئله 2 اینکه بچههای موسوی نبودن در تظاهرات؟ اخه مگه ندیدی حتی برای چهلم اجازه برقراری مراسمو ندادن موسوی با این حال رفت برگردوندش موسوی بدون مجوز تا حالا چند بار با مردم بوده و خواهد ماند زکوری چشم تو. ولی اون رهبر قاتل و احمدی منفور تو چی که با هلکوپتر میره مجلس چه برسه به بچه هاشون.
یکشنبه 18 مرداد 1388

sara26 - سوعد - اپسالا
zeinabe - ایران - قم در اخر اینکه مغز کوچیکه تو شستشو شدس قلبم که نداری کاری نمیشه برات کرد. تنها ارزوی که می تونم برات کنم اینه که یک روز بتونی دماغ تو عمل کنی.
یکشنبه 18 مرداد 1388

AZADIE IRAN - یونان - اتن
ها ها هازینب قمی کجایی ...مردی از بس همه چی بارت کردن؟؟؟؟. اااخییییییی......
یکشنبه 18 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.