بازی فوتبال خیریه عادل فردوسی پور , فرهاد مجیدی و حمید استیلی به همراه کودکان بی سرپرست + عکس

بازی فوتبال خیریه عادل فردوسی پور,  فرهاد مجیدی و حمید استیلی

به همراه کودکان بی سرپرست

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) و آغاز لیگ نهم دیداری خیریه با حضور عادل فردوسی پور و فرهاد مجیدی در مرکز بهزیستی غیاثوند تهران برگزار شد.

 این بازی خیریه با همت و همکاری تیم فوتبال منتخب خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی( رسانه ورزش ) باشگاه استقلال و باشگاه استیل آذین تهران ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14 مردادماه در مرکز بهزیستی غیاثوند واقع در نازی آبادی، میدان بهشت ، خیابان طباطبایی، مرکز بهزیستی غیاثوند برگزار گردید.

قرار بود در این دیدار خیریه یاران عادل فردوسی پور، یاران علی کریمی و یاران فرهاد مجیدی در قالب تیم هایی با حضور چند کودک بی سرپست به مصاف هم بروند که علی کریمی برخلاف وعده قبلی در این دیدار حضور نیافت.

**پیروزی یاران مجیدی بر یاران فردوسی پور

در ابتدای این دیدار خیریه عادل فردوسی پور با پیراهن شماره 10 سفید به همراه کودکانی که همه شماره 10 بر تن داشتند به مصاف تیم آبی پوش فرهاد مجیدی با شماره 7 رفت که در نهایت تیم مجیدی 2 بر صفر تیم فردوسی پور را شکست داد.

البته یکی از دلایل اصلی رقم خوردن این شکست مصدومیت عادل فردوسی پور بود که ممکن است همین مصدومیت سبب شود او هفته های ابتدایی لیگ برتر را از دست بدهد!

**بازار داغ عکس و امضا

قبل و بعد از این دیدار خیریه بازار گرفتن عکس و امضا از عادل فردوسی پور و فرهاد مجیدی بسیار داغ بود. این دو چهره محبوب نزدیک به دو ساعت در جمع کودکان بی سرپرست حضور داشتند و ساعات خوبی را برایشان رقم زدند.

**استقبال کم نظیر رسانه ها

برای پوشش خبری و تصویری این دیدار خیریه نمایندگان رسانه های مختلف خبری و تصویری حضور داشتند، شبکه اول سیما ، شبکه خبر ، شبکه جهانی جام جم ، عکاسان خبرگزاریهای مهر ، ایسنا ، فارس ، روزنامه های مختلف ورزشی و... حضور داشتند.

**اخراج فردوسی پور توسط مظفری زاده!

سعید مظفری زاده داور بین المللی فوتبال کشورمان که قضاوت این دیدار خیریه را برعهده داشت، برای بیرون گذاشتن تیم عادل فردوسی پور دست به ابتکاری جالب زد. او پس از هماهنگی با عادل فردوسی پور و به دنبال خطایی که عادل روی یکی از بازیکنان حریف انجام داد، با کارت قرمز وی و تیمش را اخراج کرد. این حرکت مظفری زاده مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

**حبیب کاشانی با استیلی آمد

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس و عضو شورای شهر تهران به همراه حمید استیلی سرمربی ، رضا عابدیان سرپرست و سعید عزیزیان مربی دروازه بانان تیم فوتبال استیل آذین نیز با تاخیر خود را به مرکزبهزیستی غیاثوند رساندند تا شاید بتوانند جای خالی علی کریمی را پر کنند.

**پیراهن کریمی بر تن استیلی

غیبت علی کریمی باعث شد پیراهن هایی که از قبل با نام وی از سوی تولیدی پوشان جام جم تهیه شده بود، به حمید استیلی برسد. سرمربی تیم فوتبال استیل آذین که خود را با تاخیر به محل برگزاری این این دیدار رسانده بود، با پیراهن شماره 8 علی کریمی در کنار کودکان بی سرپرست به میدان رفت.

**حبیب کاشانی پا به توپ شد

در تیم حمید استیلی که برابر یاران عادل فردوسی پور به میدان رفت ، حبیب کاشانی و سعید عزیزیان نیز پا به توپ شدند که صحنه های جذابی را برای کودکان بوجود آوردند. عزیزیان یکی از گلهای تیم استیلی را وارد دروازه یاران فردوسی پور کرد.

**فرهاد مجیدی پیام آور شادی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال که محبوبیت زیادی هم بین کودکان و نوجوانان داشت، در طول بازی با هیجانی خاص هم تیمی هایش را تشویق می کرد تا بازی خوبی را به نمایش بگذارند. مجیدی بیش از دو ساعت در کنار این کودکان بود و لحظات خوبی را برای آنها رقم زد.

**استیلی: شرایط آنها را درک می کنم

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین در مورد حضور در این دیدار خیریه گفت: تصور می کنم این بچه ها با چنین امور خیریه ای به زندگی امیدوارتر می شوند. من به دلیل اینکه در دوران کودکی پدرم را از دست داده ام شرایط آنها را به خوبی درک می کنم. می دانم که محبت کردن به آنها و خصوصا حضور چهره های محبوب و مورد علاقه شان چقدر در زندگی شان تاثیر دارد.

**حبیب کاشانی: این کار باید به یک عادت تبدیل شود

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس نیز با تمجید از برگزاری این دیدار خیریه گفت: این کارها ذخیره دنیا و آخرت هر فرد است و نباید به یکبار برگزاری آن اکتفا کرد. به نظر من باید برگزاری این دیدارها به یک عادت برای اهالی ورزش ما تبدیل شود تا این کودکان بی سرپرست نیز به زندگی امیدوارتر شوند.

**فرهاد مجیدی: وظیفه هر ورزشکاری است

کاپیتان تیم فوتبال استقلال حضور در چنین دیدارهایی را یک وظیفه انسانی برای ورزشکاران عنوان کرد و افزود: خیلی خوشحالم که توانستم امروز در این بازی خیریه حضور داشته باشم و امیدوارم زمینه ای فراهم شود که بتوانیم در آینده نیز شاهد برگزاری چنین بازیهایی باشیم.

**فردوسی پور: از صمیم قلب خوشحالم

تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی 90 و عضو تیم فوتبال رسانه ورزش نیز با تمجید برگزاری چنین دیدارهای خیریه ای گفت: از صمیم قلب خوشحالم که در این دیدار حضور داشتم و امیدوار در آینده نیز شاهد تکرار چنین برنامه هایی باشیم. کودکان موجوداتی دوست داشتنی هستند و از اینکه توانستیم امروز باعث شادمانی آنها شویم بسیار خوشحالم.
ضمن اینکه تولیدی پوشاک جام جم در اقدامی خیرخواهانه پیراهن های ویژه ای را با شماره بازیکنان شرکت کننده در این دیدار طراحی کرد که پس از امضا توسط بازیکنان به کودکان بی سرپرست هدیه داده شد.

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین در این مورد گفت: ما به عنوان باشگاهی فرهنگی و ورزشی باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم و افراد بی سرپرست استفاده کنیم. کار خیر کردن با ورزش گره خورده است و امیدوارم باشگاه استیل آذین بتواند با حضور در اینگونه برنامه ها وظیفه فرهنگی خود را به نحو شایسته انجام دهد.

حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال استیل آذین نیز گفت: حضور در این دیدارها برای ورزشکاران خیر دنیا و آخرت را دارد چرا که آنها چهره های محبوب و دوست داشتنی کودکان و نوجوانان هستند. این کودکان وقتی چهره های محبوب خود را می بینند نگاهشان به زندگی عوض می شود و با انگیزه ای دو چندان به زندگی خود ادامه می دهند.

zagros_FINLAND - فنلاند - هلسینکی
https://www.iltalehti.fi/kuvagalleria/data/yleinen/1220/1.shtml
جمعه 16 مرداد 1388

rawa76 - انگلیس - برمینگهام
افرین به هر کس که قلبش برای ایران و ایرانی میتپه مخصوصا برای کودکان محروم ایرانی. مرگ بر اخوند.
جمعه 16 مرداد 1388

peace persian - ا نگلیس - بیر مینگها م
کارشون عالی بود
جمعه 16 مرداد 1388

bashoma - هلند - دلفت
چه کار جالبی.افرین به این بچه ها.ولی ایا واقعا پول این بازی خرج خود این بچه های بیسرپرست می شه یا میره تو حلقوم این گدا گشنه های مفت خور.خدا داند و بس.
جمعه 16 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
حداقل زحمت نکشیدند یه شلوار ورزشی پا شون کنند همینطوری با کت و شلوار و کفش پلو خوری آمدند توی زمین در هر جای تقدیر داره
جمعه 16 مرداد 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
خیلی قشنگ بود. چهره آدمها خبر از ذاتشون میده بیشتر وقتها. حرکت قشنگی بود. به امید فردا
جمعه 16 مرداد 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
شما دل بچه را شاد میکنید و از طرف دیگر کسانی هستند که خون به دل بچه ها میکنن.
جمعه 16 مرداد 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
ببیند توی جریانهای اخیر ایران این رژیم چقدر به بچه های این مراکز اضافه کرده با کشتن پدر یا مادر البته نه من اشتباه میکنم اونها فقط جوانها را کشتند و گرفتن سن بچه ها نشان میداد
جمعه 16 مرداد 1388

nima68rap - ایران - شیراز
زنده باد فردوسی پور
جمعه 16 مرداد 1388

pouriya - ایران - رودسر
چه کار زیبائی ای کاش بیشتر از این دست کارهای قشنگ انجام میشد. در ضمن کارت سبز در عکس آخری باب طرفداران جنبش سبز..
جمعه 16 مرداد 1388

Ali_ Gerrard - انگلستان - شفیلد
زنده باد عادل فردوسی پور. با صلابت تر از قبل 90 راادامه بده
جمعه 16 مرداد 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
آفرین..افرین...به خاطر این حرکت قشنگ باید از همه اونهایی که در این مسابقه شرکت کردن قدردانی بشه..... مگر بچه های بی سر پرستی ایرانی به اندازه کودکان عراقی و لبنانی ارزش ندارند؟. قابل توجه مسئولین محترم ایرانی دولت
جمعه 16 مرداد 1388

sooratak - مالزی - کوالالامپور
چه حرکت جالبی٬ تو این آشفته بازار ایران نور امید و مهربانی وزید..
جمعه 16 مرداد 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
دستشون درد نکنه، توی این مملکت امثال ما که هزاران بار وضعیت بهتری داریم هیچ دلخوشی نداریم،وای به حال این طفلهای معصوم!
جمعه 16 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
عادلللللللللللللللللللللللللللللللللل جیگرتو مرسییییی / ما 90 می خوایم هر چه زودتر /
جمعه 16 مرداد 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
چقدر ناز و خوشگلن همشون. خدا کنه خوشبخت و موفّق بشن وقتی بزرگ شدن. شاید گذشته ی تلخشون جبران بشه.
جمعه 16 مرداد 1388

B.E.E.T.H.O.V.E.N - آلمان - دوسلدورف
دمشون گرم.خصوصا قهرمان ملی حمید استیلی.
جمعه 16 مرداد 1388

persian - امریکا - ریچمند
درود بر تک تک این عزیزان که سعی در خدمت به محرومان وزجر دیدگان میکنن.خدا حفظتون کنه.خاک بر سر افشین قطبی و رضازاده که رفتن تو تیم خاینها و جانیان.
جمعه 16 مرداد 1388

زنده باد ایران و ایرانی - امارات - دبی
واقعا کار زیبا وقابل تقدیری انجام دادن.امیدوارم تعداد این انسان های بزرگ در همه جای دنیا بیشتر بشه . پیشونی تک تکشون رو میبوسم
جمعه 16 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
iran-azad - ایران - تهران . . خیلی باحال گفتی خیلی خندیدم
جمعه 16 مرداد 1388

bardi@ - ایران - ایران
من یه پرسپولیسیم واقعا از این کارشون خوشم اومد. دم فرهاد مجیدی گرم و خوب شد که کریمی از پرسپولیس رفت. کسی که اونقدر براش پول استیل اذین مهم که حاضر نشد . 2 ساعت وقشو واسه این بچه ها بذاره. خوب شد نموند پرسپولیس چون واقعا شرمنده میشدم
جمعه 16 مرداد 1388

nima-pars - ایران - ایران
کار آن ها قابل تحسین و امیدوارم پاداشه شو بگیرند. bardi@ - ایران - ایران . حرف دل منو زدی دیگه کریمی را دوست ندارم و خوب شد از تیم پرسپولیس رفت
شنبه 17 مرداد 1388

TAAT - ایران - اردبیل
این ورزش مثل اکثر بازیها عانل عشق و احساس و همدلی است.ورزش پیام مشترک تمام ملتها و اقوام و لایه های رنگارنگ بشری است.افسوس که این را هم آلوده کردند.وقتی می شنوم در حالیکه هزاران جوان فرهیخته و کارآزموده ایرانی از بیکاری،شخصیت انسانیشان لکه دار میشود دردآور است که درآمد یک فوتبالیست برای بازی فوتبال در یک نیم فصل از مجموع درآمد 30کارمند در 30سال هم بیشتر باشد.آیا بهتر نیست لااقل در ایران زیبایمان به روح ورزش برگردیم و آنرا عامل همدلی و نشاط و سرور فرزندان ایران کنیم نه عامل مافیا؟
شنبه 17 مرداد 1388

said777 - اتریش - وین
دستشون درد نکونه. کاره خیلی قشنگی بود.
شنبه 17 مرداد 1388

be range sabz - ایران - تهران
دست بانیان این امر خیر درد نکنه. دوستان در عکس آخر به عمل استعاری سعید مظفری زاده در نشان دادن کارت سبز توجه کنند.
شنبه 17 مرداد 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
افرین به همه شمائیکه دراین حرکت زیبای بشردوستانه حضورداشتید.بخدا قسم درسوئد سالی یک میلیون کرون خرج بچه ای میکنن که معلوله وفقط سرش تکان میخورد.ازدیوو دد ملولمو جاندارم ارزوست.پیروز باشید
شنبه 17 مرداد 1388

rakhsh - سوپد - گوتنبرگ
عالی بود اد امه بدهید .
شنبه 17 مرداد 1388

iranian_x - ایران - وطنم
درود برایرانیان با شرف که از این کودکان حمایت میکنند.برخی از مردان و زنان بزرگ که آینده را میسازند در میان همین کودکان هستند.آقای فردوسی پور و سایر عزیزانی که زحمت کشیدند و به این مجلس آمدند انسانهای شریفی هستند که اجر آنها نزد خداوند کریم و رحیم است.براحتی و با یک نگاه دقیق میتوان نیاز به انجام چنین مراسمهایی را پی برد.
شنبه 17 مرداد 1388

experthoney - بحرین - بحرین
بسیار زیبا بود. این مسابقه مربوط به روز چهارشنبه بود چرا مسولین سایت همیشه اینقدر با تاخیر این اخبار رو منتشر میکنند.
شنبه 17 مرداد 1388

best_time - ایران - بوشهر
دنیا و فرهاد مجیدی
شنبه 17 مرداد 1388

samu - رم - رم
واقعا گریم گرفت. خدایا شکرت از این همه نعمت. واقعا عالی بود. مرسی
شنبه 17 مرداد 1388

behzad9200 - ایران - زنجان
خیلی باحال بود...امیدوارم بزرگترها (سران مملکت) از خس و خاشاک یه مقدار درس اخلاق یاد بگیرن
شنبه 17 مرداد 1388

sina0111 - ایران - تهران
آفرین عادل . فکر نمی کردم کسی تو ایران هم از این کارا بلد باشه. آقایان دولت مدار یاد بگیرین
شنبه 17 مرداد 1388

sedayeNeda - آلمان - برلین
ایستاده بمان ایران . کارت سبز به جای کارت آبی‌ ( عکس آخر ). خوشم میاد این ملت از هر راهی‌ برای مبارزه با دیکتاتوری استفاده میکنند .
یکشنبه 18 مرداد 1388

admiral - ایران - تهران
خیلی عالی بود.من خیلی خوشحالم که افراد سرشناس هم به این جور جاها سر میزنند و دل آنها را شاد میکنند. من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. خدا قوت
یکشنبه 18 مرداد 1388

sedayeNeda - آلمان - برلین
. ببخشید منظورم کارت زرد بود ( عکس آخر ).
دوشنبه 19 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.