قیمت بنزین به ۴۰۰ تومان رسید

قیمت بنزین به 400 تومان رسید

نایب رییس کمیسیون ویژه تحول اقتصادی مجلس اعلام کرد که قیمت بنزین براساس تصمیم‌ جدید دولت به 400 تومان افزایش یافت.

به گزارش پارلمان نیوز، محمدرضا تابش تاکید کرد که «با تجدیدنظر کمیسیون نسبت به آخرین مصوبه خود» مقرر شده است تا قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی به دولت واگذار شود.

براساس مصوبه پیشین کمیسیون ویژه تحول اقتصادی، قیمت بنزین 250 و قیمت نفت گاز 80 تومان تعیین شد اما این مصوبه در نشستی که اعضای این کمیسیون با رییس‌جمهور داشتند مورد مخالفت قرار گرفت.

تابش افزود: دوشنبه هفته گذشته کمیسیون ویژه تحول اقتصادی برای تامین نظر دولت، جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور تمامی اعضا تشکیل داد تا در آن پیشنهادهای دولت را مجددا مورد بررسی قرار دهد که در پایان آن با رای مثبت دو سوم اعضا جدول قیمت‌گذاری حاملهای انرژی حذف شد.

تابش در توضیح این‌که برچه مبنایی دولت، بر بنزین 400 تومانی تاکید دارد، اعلام کرد: وزیر اقتصاد در این نشست تاکید داشت که دولت معتقد است مردم با قیمت 400 تومان بنزین عادت کرده‌اند و قیمت 250 تومان مجلس برای بنزین، دولت را از درآمد چند هزار میلیارد تومانی محروم می‌کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به هر حال این مصوبه کمیسیون است و نمایندگان مجلس تصمیم‌گیرنده نهایی در خصوص چگونگی اجرای این لایحه هستند.

برخی ناظران پیش‌بینی کرده بودند لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها تا پایان خردادماه و پس از انتخابات ریاست جمهوری در مجلس تصویب شود.

لایحه هدفمندکردن یارانه‌ها با پافشاری دولت محمود احمدی‌نژاد به مجلس داده شد.

دولت در این لایحه خواسته است که کلیه درآمدهای ناشی از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی به این صندوق ریخته شود و خود دولت این درآمدها را در میان جوامع هدف تقسیم کند.

این در شرایطی است که نظارت مجلس بر صندوق موردنظر دولت مبهم است و به همین دلیل اکثر نمایندگان مخالف نحوه شکل‌گیری و انجام کار این صندوق هستند.

hafez44 - ایران - شیراز
جای تعجب نیست 000 نفت و گاز ایران مجانی به سوریه و سودان و ترکیه و روسیه و00000فرستاده میشود حال ایرانی بایستی بنزین 400 تومانی خریداری کند0000000000 ننگ بر معاویه باد
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Goşa Çay - ایران - قوشاچای
مرگبر دیکتاتور لعنتی
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

siamaktg - ایران - تهران
بابا ترو جون مادرتون بسهههههههههه!!!!!. پدرمون و در آوردید. عجب .. خوردیم که تو مملکت امام زمان به دنیا اومدیما. .... حالا کاری نداریم که وجود داره یا نه ... هر کس اعتقاد خودشو داره .... اما خداوکیلی اگه خود امام زمان بود آیا شکایت نمیکرد که چرا از اسم او سواستفاده می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
طرفدارای این نظام یه مشت احمق وعقب مانده هستند. یکیشون میگفت اگه بنزین بشه لیتری 40000 چهل هزارنومان بازم نمیگم ولایت فقیه بده
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
در جمهوری اسهالی قیمت جان مردم چقدر است
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
کرایه آژانس های 20 هزارتومنی و کرایه تاکسی های 3000 تومنی بر هموطنان مبارک باد
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Ezhaq - ایران - تهران
(دولت در این لایحه خواسته است که کلیه درآمدهای ناشی از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی به این صندوق ریخته شود و خود دولت این درآمدها را در میان جوامع هدف تقسیم کند.) جوامع هدف؟.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

کندیس - ایران - کرج
سلام. تا اونجایی که من میدونم والا 400 تومن بود از قبل دیگه!!!!!!!!!!!!!!. تغییری نکرد. به امید آزادی
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
.. این در شرایطی است که نظارت مجلس بر صندوق موردنظر دولت مبهم است و به همین دلیل اکثر نمایندگان مخالف نحوه شکل‌گیری و انجام کار این صندوق هستند./////////////این صندوقهای جمهوری ( حکومت٬ تصحیح میکنم!) اسلامی خیلی بی نظیرهستنا!!!! بعدنا مثل قالیچه حضرت سلیمان ازشون یادمیشه!!!
جمعه 16 مرداد 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
. وقتی خبر رو خوندم اول با خودم گفتم مردم دیگه با اتوبوس می رن سر کار مهمونی و مسافرت رو هم بس خیال ولی بعدش که یاد اتوبوسها با اون جمعیت افتادم باید بگم مردم روی اتوبوس باید سوار بشن یا اینکه پیاده برن سر کار. دولت را از درآمد چند هزار میلیارد تومانی محروم می‌کند.آخه این درآمد دولت قراره چی بشه؟بره فلسطین٬لبنان یا تو جیب روسیه و چین.هر چند این مبلغ پول تو جیبی ا.ن می شه.
جمعه 16 مرداد 1388

غلام امارات - امارات - بحرین
بنظر من مردم تا شش ماه ازماشیناشون استفاده کامل نکنند تا پول مردم توی جیب این تخم حرومها نره وتاشش ماه اینده هرروز تظاهرات بکنیم و بعد از شش ماه مردم با هم متحد بشن وتمام پمپ بنزینها را اتش بزندد تا خامنه ای قاتل فکر نکنه که مرد م از یک مشت بسیجیی وپاسدار حرومزاده میترسن ممممم
جمعه 16 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
هزار تومنم که بشه بازم ما احمدی نژاد رو دوست داریم تا شماها همه جاتون بسوزه
جمعه 16 مرداد 1388

m_r - استرالپا - سیدنی
با درد و سلام حضور همه ایرانی‌‌های عزیز. این کثافت دزد و قتل جوان‌های کشورمان احمقی را میگم پیش از ۲ سال از دوره اول خود را با قیمت نفت بشکی ۱۳۰ دلار گذراند و بدون هیچ barnaemi و تقلبت از جمله افزیش حقوق قبل از انتخابات سعی‌ و کوشش که با احساسات و عقاید پاک افراد بازی و الان که دوباره با هزارتا کلک و تقلب که دوباره انتخاب شده ۱۰۰% بد تر از این هم میکنه چون هیچ فرد یا افراد مسول و مومنی و آگاه و ماهری همکاری با یک ضد بشری مثل این نخواهد بود خواهد کرد . خدا یا انتقام ندا‌ها را از این کثافت‌های لعنتی فرعون‌های زمان بگیر دردی به همه آن‌ها بده که دعوا ناداشته باشه انشالله. .
جمعه 16 مرداد 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
دوست عزیز:. Ezhaq - ایران - تهران . (دولت در این لایحه خواسته است که کلیه درآمدهای ناشی از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی به این صندوق ریخته شود و خود دولت این درآمدها را در میان جوامع هدف تقسیم کند.) جوامع هدف؟. . ......................................................... جوامع هدف عبارتند از تروریستهای حماس و حزب الله لبنان و ارتش مهدی عراق و قاچاقچیان ونزوىلا و صد البته حسابهای بانکی آخوندها و آقا زاده هاشون و وزرای دولت کودتا و فک و فامیلاشون و دوستاشون ......... زمان شاه میگفتن هزار فامیل حالا چی میگن؟؟یکی برای من توضیح بده
جمعه 16 مرداد 1388

Ezhaq - ایران - تهران
سیاوش ایرانی - ایران - ایران . و اح....یی مانند (آسید مهدی - ایران - تهران) و بی ....هایه دیگر.
جمعه 16 مرداد 1388

artosh - ایران - تهران
یه زمانی میگفتیم که چرا یه پژو 206. 5-6 هزار دلاری. داخل ایران 15000دلار است..میگفتن اگه ماشین گرونه..به جاش بنزین ارزونه. حالا بنزین داره به قیمت جهانیش میرسه..ماشین چند برابر قیمت واقعی مونده..!! مرگ بر آخوندا که 30 سال مملکت رو به فلاکت و نکبت کشوندن. تعرفه گمرک واسه ماشین های خارجی و وارداتی هم بیش از 100 درصد هست. همه چیز در راستای بزرگ کردن باسن مبارک آقایان . مرگ بر جمهوری نکبتیه اسلامی
جمعه 16 مرداد 1388

mehditm - ایران - تهران
اگه مردم بنزین 400 تومانی نمیخوان باید حق خودشون رو ازین اخوندکهای خونخوار بگیرن
جمعه 16 مرداد 1388

33pooles - المان - دورتموند
اسید مهدی. ایران .تهران بنزین 40000 تومان هم بشه توی بدبخت خا....مالی .و دوم اینکه ماشین و موتور تو بنزین مجانی از توی پایگاه بسیج میشه.ولی بزودی زود بنزین میزنی توی صحرای عربستان لیتری .... باید با عربها کنار بیای.......بنزین برای خودت هم از نوع عربی.
شنبه 17 مرداد 1388

33pooles - المان - دورتموند
اسید مهدی. ایران .تهران بنزین 40000 تومان هم بشه توی بدبخت ....مالی .و دوم اینکه ماشین و موتور تو بنزین مجانی از توی پایگاه بسیج میشه.ولی بزودی زود بنزین میزنی توی صحرای عربستان لیتری .... باید با عربها کنار بیای.......بنزین برای خودت هم از نوع عربی.
شنبه 17 مرداد 1388

vahid22 - سوپس - سوپیس
کندیس - ایران - کرج. آی کیو سهمیه بندی حذف میشه فقط آزاد!
شنبه 17 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.