کتابخانه شخصی شهید بهشتی، سند جرم ستاد میرحسین

کتابخانه شخصی شهید بهشتی، سند جرم ستاد میرحسین

برخی از کتابها و اسناد متعلق به کتابخانه شخصی شهید دکتر بهشتی به عنوان سند جرم ستاد موسوی منظور شده است.

سایت آینده نوشت:

روز یکشنبه رادان، جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفته بود: در بازرسی از برخی ستادهای انتخاباتی به مسایلی برخوردیم که انسان شرمش می آید مطرح کند. وی کشف کتابهای منافقین و کمونیستها و نیز کتابهایی که جنگ مسلحانه و براندازی مسلحانه را آموزش می داد و ایجاد استودیوی خبری در برخی از سایتها را از جمله این مسایل بیان کرده بود.

بنا بر این جزئیات، در حمله صورت گرفته به ساختمان روزنامه کلمه سبز واقع در جنوب شرقی میدان هفتم تیر که در روز اول تیر ماه گذشته رخ داد، علاوه بر دستگیری حدود 25 تن از کارکنان و حاضران در ساختمان روزنامه مذکور، کلیه اسناد، مدارک، تجهیزات و کتاب‌های موجود در این ساختمان نیز توقیف شد.

گفته می‌شود در طبقه چهارم ساختمان مذکور که تا اردیبهشت ماه دفتر مؤسسه نشر آثار شهید بهشتی بوده و هنوز بخشی از اسناد و مدارک این مؤسسه هم در آنجا قرار داشته است، تعدادی از کتاب‌های چاپ سازمان مجاهدین خلق (منافقین) یافت گردیده است.

پیگیری‌های خبرنگار «آینده» حاکی از آن است که این کتاب‌ها به همراه مقدار زیاد دیگری از اسناد و کتب متعلق به رژیم پهلوی و گروه‌های منحرف اوایل انقلاب، متعلق به کتابخانه شخصی شهید آیت‌ا... دکتر بهشتی بوده است که در این مکان نگهداری می‌شده است.

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
ای داد و بیداد !!! کتابهای مجاهدین و کمونیستها و سلطنت طلبها .... چه معجونی شود . حقه بازان دجال فراموش کردند که ویسکی وتریاک و کاندوم و ویاگرا و قرص ضدحاملگی را هم اضافه کنند . این سهل انگاری و فراموشی دلیل سقوط نظام علی شیره ایی است.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
حتما 2روز دی هم اسلحه مهمات پیدا میکنن نه از نوع روسی که رژیم خریده ها نه ازنوع غربی آمریکایی و..... البته که موسوی هم از خود نظام است ولی بخاطر اینکه یه جوری دستگیرش کنیدو.....یه بهونه های دیگه ای بگید که تابلو نباشه انقلاب پارچه ای از نوع مخملی وتترون وجیروصله های خوبی نیست دوخته نمیشه. مردم شریف ایران راه مبارزه رو بدون راهبر پیداکردنداعتصابات سراسری ونافرمانی مدنی تحریم کالاهای چینی تحریم دولت روسیه وتلفن ....
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
بعیده چرا؟ نه چون موسوی و این داستاناست برای اینکه اگه همچین چیزی بود الان باید تو بوق و کرنا بود حتی مرده ها هم باید از قبر می اومدن و می دیدن ُ خاک بر سرای خالی بند حالا گیریم بود کتابه و هر نوع کتابی حتی بدترین و بی وزنترین بار آموزشی رو هم که داشته باشه باز یه دلیلی برای چاپ و نگه داشتنش هست ُ شماها که سوادتون در حد سواد قرآنیه لطفا خفه بابا حال نداریم همچین با افتخار می گن انگار فیلم پ ... پیدا کردن / مطمئنید رفتین کتابخونه از شما خنگای کر و کور هیچی بعید نیست
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Lidia - سوئد - گوتنبزگ
حرف مفت یکی به من بگه کتاب مجاهدین سلطنت طلب و کمونیستا پیش هم چکار میکنند؟
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
چه خر تو خرئ شده, خودشون به جون هم افتادن.ها ها ها
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
عجب!!!!!!!!!!!!!!! تو شرم هم میدونی چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. مرتیکه بیناموس جنایتکار ک و......تو همه نوع تجاوز به ملت از نوامیس ملت تا جنایتها و. را انجام دادی شرم و حیا نداشتی حالا هم بگفته خودت مزدورها و وحشیهارا فرستادی ستادهای اتتخاباتی و دفتر روزنامه و 25 نفر ادم بیکناه را گرفتین بعد ابن همه مدت شکنجه و.......چیزی ندارین بگین و میگین شرم دارین!!!!!واقعا شرم بر شما جانیان بیناموس بیشرف بیغیرت دزد مفسد انگل حرامزاده بیفرهنگ.........ورگ بر رژیم اسهال و گداعلی و انتر و مزدوران.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
طالبان هم تو افغانستان همه کتابهای قبل حودش رو ضد دین و منحرف می دونست . مرگ بر طالبان چه کابل چه تهران .
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

siamaktg - ایران - تهران
رادان آشغال .... واسه اینکه ثابت کنی ور و زر و با هم نمی زنی ُ مدرکی داری؟. واقعا دلم واسه ایران با دیدن اشخاصی مثل رادان بدجور می سوزه. گیر کیا افتاده این کشور ........؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
واااااااااااای چه جنایت فجیعی!!!!! کتاب کمونیستارو میخواندن؟!!!! وای واای. ببین فرهنگ کتاب وکتابخوانیمون چقدر افت پیدا کرده...استخفراللاه.
جمعه 16 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
باید خیلی هوشیار باشیم . پشت این ادعاها اقدامات وحشتناکی مثل اعدام بازداشتی ها و بازداشت خود موسوی و اتهامات بزرگ خوابیده. اگه دوست دارید پایه های دولت کودتا مستحکم بشه و جنبش دچار تفرقه بشه پشت میرحسین موسوی رو خالی کنید.
جمعه 16 مرداد 1388

msforugh - ایران - تهران
مثل اینکه دلت برای فرزاد حسنی تنگ شده که یکی دو تا لیچار بارت کنه
جمعه 16 مرداد 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
حالا مگه کتاب داشتن جرمه؟ هر کتابی میخواد باشه !
جمعه 16 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
اهان کتابهای منافقین رو شهید بهشتی نگه داشته بود که مسعود رجوی اومد ایران بده بهش .. عجب رویی دارین یمشت بچه پررو افتادند جلو نمیدونند چیکار کنند فقط از این عالم پررویی به اینا ارث رسیده ..
جمعه 16 مرداد 1388

paradisemail - ایران - سمنان
جالب که احمدی مقدم(رییس ساواک خامنه ای) گفته بود با ماموران متخلف بازداشتگاه کهریزک برخورد میکنه
جمعه 16 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
bluestar - ایران - تهران . اگه دوست دارید پایه های دولت کودتا مستحکم بشه و جنبش دچار تفرقه بشه پشت میرحسین موسوی رو خالی کنید. منظور تو را متوچه نمی شوم.بلاخره خودت را نشان دادی.من شگی نداشتم که تو هم از مزدور ها هستی.با ان نوشته های قرانیت.
جمعه 16 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان . دوزاری شما خیلی کج است
جمعه 16 مرداد 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
آسید مهدی - ایران - تهران . من تعجب میکنم. آیا هنوز بعد از سی سال٬ آن هم در این شرایط هنوز انقدر جمهوری اسلامی از مجاهدین خلق میترسد؟ آیا واقعا آنها انقدر قدرت دارند و تا این حد نفوذ کرده اند که میتوانند نخست وزیر امام را بخرند؟ اگر واقعا اینطور هست باید به اقای رجوی مدال شهامت و مدیریت داد که سی سال توانسته این گروه را انقدر قدرتمند نگه دارد و انقدر خوب مدیریت کند.
شنبه 17 مرداد 1388

irani bidar ast - هلند - اترخت
حرامزاده های حزب الهی گورتان را گم کنید این سایت متعلق به مردم ازادیخواه است نه کلاشان حزب الهی چماقدار.مرگ بر خامنه ای و اسلام زورکی. مسئولین محترم سایت لطفا مطالب این شیادین را اینجامنعکس نکنیدکه باعث ازار دیگر دوستان نشود باتشکر.
شنبه 17 مرداد 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
irani bidar ast - هلند - اترخت . دوست عزیز. من برخلاف شما اعتقاد دارم که سایت خوب٬ سایتی هست که نظرات افراد مختلف و مخالف را در کنار هم نشان دهد تا بتواند آینه ای از واقعیت جامعه ما باشد.
یکشنبه 18 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.