همسر ولادیمیر پوتین مدیر اپراتور سوم تلفن همراه ایران

همسر ولادیمیر پوتین مدیر اپراتور سوم تلفن همراه ایران

"مگافون" یکی از شرکت های ارتباطات سیار روسیه که گفته می شود متعلق به همسر ولادیمیر پوتین است در ایران فعالیت خواهد کرد.

به گزارش سایت دیپلماسی ایرانی این شرکت که با بحران مالی شدیدی روبروست، پس از مذاکره با مقامات رسمى ایران توانسته است مجوز گشایش شعبه‌اى از شرکت خود را در تهران اخذ کند.

هرچند اتصالات امارات در ابتدا برنده مناقصه اپراتور سوم تلفن همراه شد، ولی ناگهان زین کویت جایگزین آن شد و حال گفته می شود مگافون روسیه جای زین کویت را خواهد گرفت.

قازقلنگ - ایران - تهران
قرارداد ترکمنچای و گلستانم ارزوست. خدا شاه رو بیامرزه اقای دنیا امریکا رو برای مرادوات تجاری و اقتصادی خودش انتخاب کرده بود این همه چرت و پرت پشت سر گفتند و گفتند که کشور رو دو دستی داده به امریکا دیگه نمیگفند که از صدقه سر امریکاییها ما شده بودیم ارتش پنجم دنیا و بهترینهای دنیا برای ما ایرانیها بود و ما شده بودیم اقای منطقه حالا این عمو پوتین شده پدر خوانده ایران و داره ایران رو میچاپه یه نفر جیکش در نمیاد و من نمیدونم اونهایی که اون همه پشت سر شاه زرزر میکردند حالا کدوم قبرستونی هستند
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
معلومه که از اون روسای دریده و لاشیه. کالا و خدمات روسی "تـــــــــــــــحریـــــــم". Nastayashe p..totka
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
مبارکه مبارکه نقل و نبات ببارین روی مگافون بریزبد .گناه داشت داشت برشکست میشد. باز هم بگین انتری خیرش به کسی نمیرسه.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
اتصالات امارات در ابتدا برنده مناقصه اپراتور سوم تلفن همراه شد،بعد زین کویت جایگزین آن شد و حال گفته می شود مگافون روسیه جای زین کویت را خواهد گرفت و بعد پین سوریه و بعدش شرکت لاتک روگاندا که بین قبیله توتسی و هوتو با دود ارتباط برقرار کرده و همه افراد قبیله از پهنای دود (Bandwidth) این شرکت راضی هستند!
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
زن پوتین که عددی نیست گنده تر از او را هم جرررررررررررررر میدیم
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
همسر سابقشون یا سوگلی جدیدشون ؟ کدوم ؟ فرق می کنه آخه ؟ گویا این بشه 2 تا خانوم روس چنیمم روش اشانتیون می دن // خوب د...ا ایران دو دستی بدین به روسا همتای کمونیست تون دیگه چرا نصفه نصفه کار می کنید بی پدرا شماها عربید به خودتونم وفا نمی کنید (اتصالات) با روسا می پرین خاک عالم تو سرتون
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
بله خوبق دیکتاتوریتون شبیه روسات تقلبتون شبیه روساست سرکوبتون شبیه روساست بازداشتگاه هاتون شبیه روساست شکنجه هاتون شبیه روساست اعتراف گرفقتناتونم شبیه روساست خوب بایدم به معلم یه سری امتیازاتی بدید دیگه . چی شد اتصالات امنیت نداشت که حالا روسا مطابق با امنیت شمان . واقعا که مرگ بر دیکتاتوریه روسی
جمعه 16 مرداد 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
اینم باج دیگه ای به روسیه دزد . جمهوری اسلامی میراث شوم قاجار در دادن بخشهایی از ایران به روسیه و قراردادهای ننگین و امتیاز دهی. نابود باد دولت اسلامی و روسیه .
جمعه 16 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
چه خیالیه بجای اینکه عربا بخورند بعدش بچورند تر سیستم مخابرات بزار روسا بخورند حال کنند اقلا از پشت خنجر نمیزنند
جمعه 16 مرداد 1388

habibollah - ایران - تهران
ازمن به شمانصیحت!. آیفون بخرید چون ختم موبایله. شرکتهای روسی وچینی رودیگه هیچ جا تحویل نمیگیرن!. یه خورده کلاس داشته باشید. همون هواپیماهاش که هی زرت زرت داره سقوط میکنه کافی نیست؟.
جمعه 16 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
آسید مهدی - ایران - تهران. یادت باشه پیمبرت عرب بود و رهبرت هم خیلی... عربها میخوره مواضب باش کفر نگی چوب میشی.
جمعه 16 مرداد 1388

artosh - ایران - تهران
از همین الان باید تبلیغات علیه این شرکت آغاز شه تا کسی از این اپراتور استفاده نکنه. تحریم همهء کالاهای چینی و روسی. همچنین نوکیا و زیمنس. عزیزانی که در خارج از کشور تشریف دارند باید تظاهرات بزرگی بر علیه زیمنس و نوکیا برگزار کنند و جنایتی که این 2 کمپانی علیه مردم ایران کردند رو به گوش مردم جهان برسونن تا یک تحریم جهانی متوجه این 2 شرکت شه تا دیگه هیچ کمپانی جرات نکنه از این غلط ها بکنه.
جمعه 16 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
آسید مهدی - ایران - تهران . روسا رو دوست داری می خوای آدرست و بدم بیان خدمتتون برسن برای امر خیر.....
جمعه 16 مرداد 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
به به چشم وچراغ خامنه ای و پسراش روشن با دسته گل داره می آد که اول مبایل خامنه ای رو پسراش رو وصل میکنه و بعد مال انتر نژاد و پسراش و کم کم نوبت به بقیه درباریهای اسلامی میرسد و حالا چیز بدی هم نیست پوستش سفیده گردن بند هم داره این خانم با دست گل می خواهد به ایرانی ها لطفی کنه - پوتین هم نوع جدیدترش رو در روسیه تحویلش دادن – حالا نکنه خانم رو با توپولف برواز بدن - یک ایرباس بفرستن روسیه که سوگلی دربار اسلامی رو سالم بیاره ایران – ای نامرد کوتوله شبه آدم احمدی نژاد پس به این خاطره که میری روسیه که اونجا شیطونی کنی کسی نبینه -اول توپولفش رو میاری و بعد هم خانم
شنبه 17 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.