مدیرعامل هما : توپولوف‌های جدید فقط اسمش توپولوف است؛ نگران نباشید

مدیرعامل هما : توپولوف‌های جدید فقط اسمش توپولوف است؛ نگران نباشید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) تصریح کرد: توپولوف‌های 204 که به‌زودی به ناوگان شرکت هواپیمایی ایرتور وارد می‌شوند، نو و شبیه هواپیماهای 320 می باشند، فضای داخلی آن ها نیز از نوع غربی است و فقط اسمش توپولوف است و قابل مقایسه با توپولوف 154 نیست؛ نگران نباشید.

سعید حسامی ‌ در گفت‌وگو با ایسنا، درپاسخ به این که چرا با وجود کاهش تقاضای سفر با هواپیماهای روسی و باطل کردن بلیت پرواز این نوع هواپیماها از سوی مردم، 10 فروند ایران 140 و5 فروند هواپیمای توپولوف برای شرکت ایرتور خریده شده که به زودی در ناوگان این شرکت‌ها به پرواز در می‌آیند گفت: در این شرایط خیلی سخت است که درباره هواپیماهای توپولوف اظهارنظر کرد؛ اما 5 فروند هواپیماهای توپولوف که قرار است به ناوگان هوایی ایرتور اضافه شوند با بقیه توپولوف‌ها بسیار متفاوت اند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت هما از هواپیماهای ایرباس و بوئینگ استفاده می‌کند و توپولوف‌ها در ناوگان شرکت ایرتور می باشند.

قازقلنگ - ایران - تهران
تو جنگ که از مهمات اسراییلی استفاده میکردیم تو بقیه امورات زندگیمون هم که وابسته و اویزون امریکاییم دیگه من نمیدونم این شعار مرگ بر امریکا و اسراییل واسه چیه؟
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Avareh1353 - سوییس - ژنو
خر خودتی .ولی نگفتی که قراره باهاش مهمات هم به حزب شیطان لبنان برسونید یا نه؟
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

msforugh - ایران - تهران
مدیرعامل هما : توپولوف‌های جدید فقط اسمش توپولوف است؛ نگران نباشید....... خر همون خر است فقط پالونش عوض شده
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

paradisemail - ایران - کرمان
گفتیم کشور دست دروغگوها ومنافقها افتاده
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

afshin7174 - هند - بنگالور
آره بابا اگر هم سقوط کردن فقط اسمش سقوط هست و اگر هم مردیم فقط اسمش مرگ هست و در واقع شهید میشیم. آره داداش
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

payiz okhazon - انگلیس - بندن
من یکی اگه بمیرم هم سوار هواپیماهای داخلی نمیشم هر چقدر هم تبلیغ کنید.بهتره احمدی نژاد رو سوار کنید.اا
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

mehdi.mat - فیلیبین - مانیل
اره مثل احمدی که فقط اسمش رئیس جمهوره
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bij - المان - المان
فضاحت جمهوری اسلامی فقط اسمش جمهوری اسلامی است، وگرنه همان حکومت اسلامی صدر اسلام است! شدیدن نگران باشید!!!
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
این چی گفت اسمش توپولفه ولی شکلش بوئینگه بخدا ادم شاخ درمیاره مثل اینکه بری ژیان بخری طرف بگه شکلش مثل ژیان ولی توش مثل رویزرویس .البته الان نیم رخ و زینب و سید مهدی کیف میکنند کلن عقلشون همین قدره دیگه.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

کورش پارسی - امریکا - سانتاباربارا
احمدی نژاد جدید هم ان احمدی نژاد سابق نیست. نگران نباشید. نسخه کاملا جدیدی است با اخرین تغییرات از جهالت رهبری گرفته تا رذالتهای بی شاءبه ی مصباحی و از فصاحتهای توو خالی تا کثافتهایی که از روی تخته شسته ی خود و اربابان پستش می بارد.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

paradisemail - ایران - کرمان
اشکال نداره لطفا خامنه ای رو سوار این هواپیما ها بکنید و بفرستیدش نزد دوست جون جونیش پوتین
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
خدا همه ما را بیامرزد !. ما میگیم اخوند نمی خواهیم توپولوفها عوض میشه!
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Goşa Çay - ایران - قوشاچای
مرگ بر خامنه ای انترخان روسیه چین
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
بیجاره مردم ایران شدند موش ازمایشگاهی.تا کی می خواهید مردم را به کشتن دهید.چه کسی پاسخگوی خون این عزیزان است.پایان این سهل انگاری و بی لیاقتی کجاست.شرکت جمهوری اسهالی امار حوادث وکشته شدگان را در امسال اعلام کند.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

sha.pesar - قطر - دوحه
اتفاقا مشکل اصلی همینه قربان٬ مردم بیشتر از اسمش میترسند تا خودش! دستور بفرمایید اسمش (اف آخرش) رو عوض کنند خودش نیازی نیست (:
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

tohfeh natanz - انگلستان - لندن
طفلکی راست میگه.. اولش قرار بود اسمشان را بگذارند قمربنی هاشم !! ولی دیدند با هزار تف هم نمیشه چسبوندش ..گفتند همان تو پو لف که تف هم داره بهتر است.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
مدیرعامل هما : توپولوف‌های جدید فقط اسمش توپولوف است؛ نگران نباشید. آره نگران نباشید / فقط سقوط میکنه / نه پرواز
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

shahin 12 - انگلیس - یوکی
ادم باید خیلی خیس و یا از جونش سیر شده باشه که بخاطر 30-40 پوند سوار این گاریها بشه هواپیماهای خارجی هم خدمشون با ادب هستند هم غذاشون بهتره برای من از همه مهمتر در طول پرواز تا دلم بخواد میتونم مشروب بخورم
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

sma2009 - المان - المان
مسافران محترم پس از بستن کمربند ایمنی توپولوف غزل خدا حافظی را بخوانید .
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

irani1 - المان - هسن
راست میگه گوگول لااقل بقیه شیک از این دنیا میرن.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

poriyaye_vali - ق - دوحه
یک کلام ختم کلام. هواپیمای روسی سوار نشید. تازه اگه ایرباص سوار شی سقط کته کلاسشم بیشتره . انوقت مردم میگن فلانی تو ایرباس بود شقوط کرد ومرد دیگه نمیگن چرا با ایرباس مسافرت کرد
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

kievpers - اکراین - کییف
با با توپولف 154 . 204.344...و..و..و هر وقط روسیه و اکراین حداقل 5 درصد ناوگان هواپیائی معتبرشون رو به هواپییماهای خودشون اختصاص دادن انوقت بیائید سر مردم رو که همه وسائل ارتباط جمعی ازاد رو ازشون گرفتین تا اگاهی رسانی نباشه شیره بمالین . در فرودگاه فسقلی کییف که پایتخت یه کشور کاملا اقتصاد ضعیفیه وسط اون همه ارباس و بوئینگ و امبرائر و ....پوکیده ترین . بی رنگ ورو ترین . اوراق ترین. و.و.و. هواپیمای جمهوری خ..کی ایران که بعضیها اول فکر میکنن از اوگاندا یا یه کشور بدبخت فقیر اومده .......
شنبه 17 مرداد 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
این هواپیماهای روسی احساسات شرقی دارند بنده یادم می آید زمانی که دوران دبستان بنده که تا حدوی قبل پیدایش اتومبیل پیکان در تهران بود تعداد زیادی الاغ سواران تره بار فروش تا به نمک فروش و چوبکی با خورجین های پر ازجنس روی پشت در خیابانها و کوچه های تهران کالای خود را میفروختند گاه گاهی هم الاغها از دستورات الاغ سواران سرپیچی کرده و این موجب فحش کاری و کتک خوردن آن ها از الاغ سواران میشد و بعضی الاغ ها با دیدن یکدیگر احساساتی شده عرعر زنان دنبال هم می افتادند و الاغ سوار میگفت لامذهب دوباره عشقی شدی و با زدن لگد و یا نوازش گوشهای دراز -حیوان را وادار میکرد که در مسیر تایین شده برود جناب مدیر عامل هواپیمائی دیگر توپولف نگوئید بلکه بگوئید توپولف جان این هواپیما احساسات شرقی دارد ومسافران قبل از سوارشدن قدری موتور هواپیما و چرخ ها را نوازش کنند که مبدا توپولف جان عشقی شود واز پرواز کردن یکبار دست بردارد و در بیابانها و روی سقف خانه ها ی مردم بنشیند
شنبه 17 مرداد 1388

مانفرد - ایران - ایران
ما تو ایران شرکتهایی بیمه بزگی داریم که تمام قطعات و امنیت وسائل نقلیه را تضمین میکنن بنابر این من پیشنهاد میکنم رو شیشه این هوا پیما با توجه به مسیرش بنویسند .مثلا پرواز شیراز بنویسند( بیمه شاه چراغ) بندر عباس (بیمه سید مظفر) مشهد (یا ضامن آهو) خوزستان ( یا سیدعباس) وووو با خیال راحت سفر کنید دیگه اینهمه جار و جنجال نداره که.
شنبه 17 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.