قتل پسر مزاحم در محل ملاقات با دختر جوان

قتل پسر مزاحم در محل ملاقات با دختر جوان

پسر جوانی که متهم است برای برداشتن مزاحم تلفنی از سر راه خواهرش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده، در جلسه محاکمه اش مدعی شد قتل کار او نیست.

به گزارش خبرنگار ما، اولین سکانس این قتل روزی کلید خورد که مجتبی جوان متهم متوجه شد جوانی تلفنی مزاحم خواهرش الهه می شود. او برای انتقام گیری سراغ جوان مزاحم رفت و پس از آن پرونده یی جنایی تشکیل شد.

دیروز در آغاز محاکمه این جوان نماینده دادستان تهران در مقام دفاع از کیفرخواست گفت؛ نهم خردادماه سال 86 پلیس در تعقیب سه موتور سوار متوجه این قتل شد؛ زمانی که یکی از موتورسواران در حالی که غرق در خون بود، روی زمین افتاد.

وی گفت؛ با افتادن جسم نیمه جان حمید روی زمین گروهی از ماموران او را به بیمارستان بردند و گروهی دیگر کار تعقیب و گریز را ادامه دادند و سرانجام موفق شدند دو جوان فراری را دستگیر کنند. آنها در مورد علت فرارشان به پلیس گفتند؛ ما به اتفاق حمید سر قراری که او با یک دختر گذاشته بود، حاضر شدیم اما زمانی که به آنجا رسیدیم متوجه شدیم شخصی که سر قرار آمده یک پسر است. او با حمید درگیر شد و با چاقو ضربه یی زد و فرار کرد. ما هم که دیدیم حمید زخمی شده است او را سوار موتور کردیم تا به بیمارستان ببریم اما در راه پلیس به ما مشکوک شد، ما هم ترسیدیم و سرعت خود را بالا بردیم همین هم باعث شد حمید روی زمین بیفتد. ما که ترسیده بودیم، فرار کردیم. در حالی که بازجویی ها از این افراد ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید حمید جان باخته است. پلیس این بار تلفن همراه مقتول را بررسی کرد و متوجه شد او با دختری به نام الهه در تماس بوده است. ماموران به محل زندگی الهه رفتند اما برادر وی که گفته می شد قاتل است، فرار کرده بود. با بازداشت خانواده مجتبی او سرانجام خود را تسلیم ماموران کرد و قتل را بر عهده گرفت.نماینده دادستان تهران ادامه داد؛ مجتبی به قتل اعتراف کرده و با توجه به اینکه مدارک موجود نیز مجرم بودن او را نشان می دهد، به عنوان نماینده دادستان تقاضای صدور حکم قانونی را دارم. بعد از اینکه اولیای دم مقتول تقاضای قصاص را مطرح کردند، مجتبی در جایگاه ایستاد. وی اتهام قتل عمد را رد کرد و گفت؛ مدتی بود که مقتول مزاحم خواهر من می شد. او مرتب به منزل مان تلفن می کرد و حتی پا را از این فراتر گذاشته و به تلفن همراه مادرم زنگ می زد. تا اینکه تصمیم گرفتم او را شناسایی کنم.

وی ادامه داد؛ یک روز جوان مزاحم باز هم با خانه تماس گرفت. من صدای خواهرم را تقلید کردم و جواب دادم و با او قرار گذاشتم. سر قرار حاضر و متوجه شدم چند پسر جوان آنجا هستند. از آنجایی که حمید را نمی شناختم به تلفن او زنگ زدم و وقتی جواب داد، وی را شناسایی کردم.

متهم ادامه داد؛ با این حال به او چیزی نگفتم و برگشتم. هنوز به خانه نرسیده بودم که او دوباره تماس گرفت و گفت چرا سر قرار نیامدی؟ من هم دوباره صدای خواهرم را تقلید کردم و گفتم می آیم. قصدم این نبود که او را بکشم، می خواستم سر قرار بروم تا با او صحبت کنم و بخواهم که دیگر مزاحم نشود.

متهم ادامه داد؛ وقتی به سمت حمید رفتم او از اینکه مرا می دید، تعجب کرد. من خودم را معرفی کردم و از او خواستم دیگر مزاحم خواهرم نشود. حمید توجهی نکرد و درگیری بین ما بالا گرفت. به سمتش رفتم و با عصبانیت لگدی به موتورش زدم. او هم لگدی به موتور من زد. چاقو در دستم بود. حمید را تهدید کردم و گفتم اگر جلو بیایی تو را می زنم. در این هنگام او لگد دیگری زد و تعادل من به هم خورد و در این هنگام چاقو به حمید برخورد کرد.

وی گفت؛ من قصد کشتن کسی را نداشتم و برای قتل هم سر قرار نرفته بودم، فقط می خواستم به حمید بگویم که دیگر مزاحم خواهر من نشود.

سپس هیات قضات دو شاهدی را که در این درگیری بودند، به جایگاه دعوت و بعد از تحقیق از آنها ختم جلسه را اعلام کردند و برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

p.h - هند - پونه
این مدل قتلها فقط در کشورهای مسلمان نشین رخ میده متاسفانه
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
بله!! اینم از داداش های غیرتی/روانی ایرانیییی!!! :))
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

قازقلنگ - ایران - تهران
سحر تو هم اگه داداش داری هواستو جمع کن
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
p.h - هند - پونه. saharrr - امریکا - فلوریدا. توی کشورهایی که شما زندگی می کنید "پدرها" همون احساسی که نسبت به دوست دختر پسرشون دارند نسبت به دوست پسر دخترشون هم دارند؟ دوستان دیگر هم لطفا در بحث شرکت کنند
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

avare - انگلیس - لندن
چاقوی پرنده.خودش به سمت شکم طرف هدایت شد...عجب!!!!!!!
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
saharrr - امریکا - فلوریدا. اتفاقا کار خیلی خوبی کرد باید هم جلوی این پدر سوخته را می گرفت یا نه. اگر دختره را بی ابرو می کرد اونوقت بهتر بوده مزاحم بوده مراحم که نبوده!‌ امان از شما .امان؟؟؟!!
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

armond - امریکا - گلندل
جالب اینجاست که همه قاتلها قصد کشتن ندارند .........
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

varamche2 - ایران - شیراز
به تو چه ای گاو.مزاحم شده دیگه باید بکشیش؟؟؟!!! چه احمقای پیدا میشنا
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

poriyaye_vali - ق - دوحه
اخه ابله ادم کشتی الانم باید قصاصت کنند . چه بسا تویی که ادم کشتی هزاران بار مزاحم خواهرهای مردم شده ای. این شیوه انتقام محکومه. حالا برو اب خنک بخور تا روزی که بکشنت بالای دار
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
saharrr - امریکا - فلوریدا بله اینجا ایران است و مثل آمریکا نیست که سرکار علیه راحت به امیالت برسی. در مورد مساپل سیاسی هم شما هموطنان خارج از کشور هم همین اشتباه را دارید شما که تحمل کمترین سختی را ندارید و به کنج عافیت پناه برده اید برای ملت ایران که شرایط سخت جنگ- تحریم و غیره را پشت سر گذاشته و آبدیده شده اند و به هیچ عنوان حاضر نیستند از اهداف خود که مهمترین ان سر فرود نیاوردن در برابر قدرتهای زورگو است کوتاه بیایند نسخه می پیچید. شاید اختلافاتی بین جناحها باشد ولی اگر بحث بر سر حفظ آب و خاک باشد احدی از این ملت راضی به این اختلافات نیست.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

kievpers - اکراین - کییف
اقای کرد. اگه به حفظ اب وخاک بیاندیشیم که کوموله و دمکراتهای شما از پیشروهای جدایی و تکه پاره شدن ایران هستند . در رابطه با ایرانیان خارج هم بهتر که توهین نکنید . چون اگر به هرکدام لااقل نصف امکاناتی رو که به شما دستمال بدستها داده اند میدادن . خیلیها برمیگشتن و مثل مردم نرمال دنیا در کشور خودشون زندگی میکردن. ولی با این وضع بهتر که غربت نشین ازاد بد تا برتری بیسوادان و ابلهان رو تحمل کرد
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

*قاصدک* - ایران - تهران
چرا پسره با دوستاش سر قرار رفته؟ اکثر پسرای ایرانی فقط قصد سوءاستفاده دارند! شاید در این مورد برادره کار درستی کرده باشه. البته راههای خیلی بهتری وجود داره مثلا اینکه با خواهرش حرف بزنه دخترا هم که خنگ نیستند حرف منطقی بشنود قبول میکنند. تو ایران چون این جور مسائل مخفیانه انجام میشه واسه همین آخر عاقبت احمقانه پیدا میکنه!.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
راستش همه این قتلهای ناموسی چرت و پرت است که حتی خود آخوندها هم این کارها را نمی کنند مثلا تا بحال کسی شنیده که یک آخوند دختر یا زنش رو بکشه اگه دخترش با یه پسر هم فرار کرده از همون راه دور صیغه محرمیت رو خوانده خودش رو خلاص کرده ....قتلهای ناموسی بیشتر از آنکه مذهبی باشد مربوط به فرهنگ پایین و محرومیت هر منطقه ای است.....
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

جزیره مجنون - ایران - تهران
ایرانیان در یک تالار کوچک مثل پرنیان همدیگر را نمی توانند تحمل کنند و به محض شنیدن کوچکترین اظهار نظر خلاف میلشان بنا را می گذارند به فحش و ناسزا حالا حساب کنید هرچی این جمعیت بیشتر می شود اختلاف هم بمراتب بیشتر .همه به نوعی خودشان را عقل کل می دانند. تا این فرهنگ دیکتاتوری فکری در بین ما ایرانیان وجود دارد ایران هرگز روی آرامش به خود نخواهد دید.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

soodikh - انگلیس - لندن
چه مسخره خدایش چقد بعضی ها بی فرهنگ هستند .واسه چه چیزای ادم میکشن
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
قازقلنگ - ایران - تهران . لول اره اتفاقا داداش کوچکتر از خودم دارم ولی بهتره اون از این غلط ها نکنه!! :)). iran-azad - ایران - تهران . اره!! 90٪ امریکاییهایی که من میشناسم خیییلی با پدر مادر راجع به این چیزا راحت هستن. مثلا میبینی دوست پسره دختره 24 ساعته خونشونه و مثل یکی از اعضای خانواده باهاش رفتار میشه!! والا من این چیزارو میبینم حسرت میخورم که ای کاش بابا مامان ماها هم انقدر باحال بودن :)
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

B.E.E.T.H.O.V.E.N - آلمان - دوسلدورف
عجب
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
Nim Rokh-ایران-تهران -امثالی مثل تو و اربابان تو که بر کشور عزیز ما . سایه سیاه خود را انداخته اید به خاطر همین تهی مغز بودن و فرهنگ. پوسیده تان (البته اگر بتوان اسم فرهنگ روی ان گذاشت )غیر ااز انحطاط. اقتصادی انحطاط شدید فرهنگی را هم با وجود کثیفتان اوردید شماها جز. به پایین تنه به هیچ چیز دیگه فکر نمیکنید از نظر شما موجودات کثیف هیچ. رابطه انسانی بین دو جنس نمیتواند وجود داشته باشد جز سکس اصلا روابط انسانی و عاطفی برای شما محلی از اعراب ندارد این را به راحتی از . رساله های اخوندهایتان میتوان فهمید و از مردهای ان جامعه لولوهای سر . خرمن درست کردید که نقش عزراییل را برای زن های جامعه ایفا کنند و به روشهای مختلف این نقش را تشویق و تقویت میکنید . اما بدانید که جامعه. ما دارای ظرفیت بالقوه فرهنگی بالایی است و به مرور زمان این رفتارهای. قرون وسطایی ااز میان خواهدرفت
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
حالا مقتول واسه چی با دوستاش رفته سر قرار. بنظرم فکرای کثیفی هم تو کلش بوده
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

irani azad_2010 - تایلند - بانکوک
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران ------ تو واقعا کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
Nim Rokh - ایران - تهران . ... بگیر اسلامی عقب افتاده که منطق تو و همفکرانت چاقوست گورتونو گم کنید عربستان زادگاه دین پر از خونتان.
جمعه 16 مرداد 1388

suzi - انگلستان - لندن
غیرتت رو عشقه داداش مجتبی!
جمعه 16 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
تو این جریان چند نکته است.1. دختر خانم راضی بوده یا خیر؟.2. چرا پسره با چند نفر اومده و شاید منظور دیدار و حرف و آشنا شدن نبوده؟.3.آیا مادر دختر هم بله!!!!!!!چرا با مادر دختر تماس داشته؟!!!! و اصولا هر دو طرف از چه نوع خانواده ای هستن؟باید نسیت به هر دو خانواده و شخصیت و .. بیشتر شناخت داشت.این موضوع هیچ ربطی به دین نداره چون همه جای دنیا از این نوع جنایات رخ داده و باز هم زخ خواهد داد حتی انگلیس که حتی کلمه ای بنام غیرت در زبان ندارن .در مجموع فرهنگ و .....مشکل اصلیست.
شنبه 17 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.