اعلامیه های پخش شده در اصفهان برای تجمع فردا پنجشنبه ۱۵ مرداد - عکس

اعلامیه های پخش شده در اصفهان برای تجمع فردا پنجشنبه 15 مرداد

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
درود به شرف کسانی که این اعلامیه ها را برای متحد شدن ایران چاپ میکنن.دستتان را میبوسم.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
استقلال.ازادی جمهوری ایرانی شعار تمام فرزندان ایران زمین
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
اینها مردمیه و علنی نه مثل خمینی که تو سوراخ قایم می کردن این یعنی رو در رو ایرانی موفق باشی
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

mn4434 - انگلیس - لندن
حمایت یک کارخانه انگلیسی از مردم ایران. https://www.youtube.com/watch?v=KekdT8LuvJw
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
زنده باد اصفهانیهای باهوش پیروز باشید.اعتراض وتفرقه بین عوامل رژیم بهترین کاراست.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

masooleh - ایران - تهران
سلام مردم عزیزم-. دنیامی ترسید محموداحمدنژاد حکم رئیس جمهوری ایران شد دنیاخیلی نامرد.. انشالله مردم ایران کوشش وتلاش کنیدیک میلیون نفرراهبیمائی کنیدوهم محکم مردم به بسیج وغیره میزند و تا مردم حمله به خامنه ای گردن میگیردمردم وطن ما ایران هستید دنیاتوجه نکنیدمرگ بر دولت سیاسی آخوندهاوبسیج هاورهبر حزب الله. متشکرم.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

noudebanadu - بلزیک - بروکسل
بیرون جهیم سرخوش وازبزم صوفیان...غارت کنیم باده وشاهدبه برکشیم------عشرت کنیم ورنه به حسرت کشندمان...روزی که رخت جان به جهانی دگرکشیم
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

haghighate - نروژ - اسلو
وقتی به این فکر میکنم که چطور ملت مظلوم بر این جلادان چیره میشوند بیاد فیلم ارباب حلقه ها می افتم . روزی که از ایران میرفتم فکر نمیکردم که بخاطر ندا وبقیه شهیدان چنان گریه کنم وزجر بزنم .
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

darva - مالزی - سایبرجایا
احمدی نگو بلا بگو دشمن جون ما بگو> اخلاق بد، روی سیاه، زبون دراز، واه واه واه نه محسن و نه کروبی، نه میرحسین موسوی، هیچکی باهاش رفیق نبود با این همه سرمایه گند زده بود از پایه، موسوی گفت: ـ احمدی می آی قاطی آدما؟ ـ نه نمی‌یام، نه نمی‌یام ـ‌ خودتو می‌خوای اصلاح کنی؟ ـ نه نمی‌خوام، نه نمی‌خوام کروبی گفت: ـ می‌خوای یه کم تغییر کنی؟ ـ نه نمی‌خوام، نه نمی‌خوام ،رضایی گفت: ـ‌ اخلاقتو خوب می‌کنی؟ ـ نه نه نه، نمی‌کنم! . من گفتم خب پس برو گم شو مرتیکه الدنگ(ربط مبط نداره از سر تنفر گفتم)
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

mehdi.mat - فیلیبین - مانیل
درود بر دموکراسی و ازادی و جمهوری ایرانی
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

afshin7174 - هند - بنگالور
واقعا خوشحالم که دازه اسم اسلام از حکومت حذف میشه. اینطوری هم احترام آدمها حفظ میشه هم احترام خود دین. لطفا مقدسها ناراحت نشن بی خداها هم ناراحت نشن. باید یاد بگیریم که تعادل تو اعتقاداتمون داشته باشیم.ما همش دنبال یک ناشناس قهرمانیم که بیاد و ما رو نجات بده (به پروسه ظهور خمینی و خاتمی و هخا خوب فکر کنید) من که به سهم خودم دوست دارم خودم نجات دهنده خودم باشم
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
نخست زنده باشید و پایدار. خاهش دارم از همین آغاز هوشیار و آگاه باشیم که چه میگوییم. ما فرزندان ایران حکومت نمیخاهیم. حکومت و جمهوری عربی باشه برای تازی و تازی پرستان. ''پایداری، آزادی، کشورداری ایرانی''. ما فرزندان کورش بزرگ کشورداری مردمی ایرانی میخاهیم. مردم باز گول نخوریم در یک جمهوری عربی دیگری بیوفتیم. ما عرب نیستیم. ما ایرانی هستیم. ما کشورداریم. مردم داریم، فرمانداریم. استانداریم. شهرداریم. بخشداریم و ... نخست مردمی، مردمداری بدونه واژه های ننگین تازی. ریشه و پایه ها باید ایرانی باشد تا ما بتوانیم ایرانی باشیم، وگر نه باز همان آش و همان کاسه ی مردم ستیزی خاهد بود. پاینده باشید!
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

Ezhaq - ایران - تهران
ای آزاد مردان اصفهان ما با شما هستیم٬ زنده باد ایران آزاد
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

hafez44 - ایران - شیرا.
مرگ بر معاویه زمانه
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

سلمک - ایران - تهران
امیدوارم هرشب روح یکی از این شهیدان خواب رو به چشم این جنایتکاران حروم کنه
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
اعضای جنبش سبز اعلامیه های خودشون رو از طریق فیس بوک و توییتر منتشر میکنند. گول این اطلاعیه های دولتی را نخورید. آنها از این کار چند هدف دارند: 1 ایجاد تفرقه در هدف جنبش سبز 2 زدن اتهام براندازی به جنبش و تحت فشار گذاشتن بازداشتیها(میدونید که مجازات براندازی چیه؟) 3 سردرگم کردن جنبش و کشاندن مردم به یک نقطه کمینگاه. چون همانطور که میدونید جنبش در شهرهای بزرگی مثل اصفهان در چند ناحیه دست به تظاهرات میزنه.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
نامه سحابی و یزدی و حاج سید جوادی به اردوغان. جناب آقای رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر محترم جمهوری ترکیه. با سلام و دعای‌خیر، در جراید معتبر ترکیه و جهان خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه یک کامیون حامل 20 تن شمش طلا و دلار به ارزش 5/18 میلیارد دلار از یکی از مرزهای ایران وارد ترکیه شده و توسط پلیس آن کشور توقیف شده است. چنین حجم عظیمی از طلا و دلار نقد، بی‌تردید نمی‌تواند به بخش خصوصی و اشخاص حقیقی تعلق داده باشد و علی‌القاعده باید به بانک‌مرکزی ایران و خزانه دولت ایران تعلق داشته باشد که برای مقاصد .... و غیرقانونی از ایران خارج شده است. خروج چنین حجم عظیم سرمایه از کشور، نظام اقتصادی و سیاسی کشور را با بحران روبه‌رو می‌سازد. ما امضا‌کنندگان این نامه با عنایت به موارد فوق و بر اساس آموزه‌های اسلامی، ضمن ابراز تاسف، از وقوع چنین حادثه‌ای که می‌تواند پیامدهای سنگینی هم برای ایران و هم برای ترکیه دربرداشته باشد. از جنابعالی درخواست می‌کنیم دستور فرمایید این سرمایه ملی ایرانیان به خزانه دولت ایران مسترد گردد. از اقدام عاجلی که مبذول می‌فرمایید صمیمانه تشکر می‌کنیم.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
واقعا درود به شرفتان.این نکبت ها باید بروند.زنده باد ایران ازاد بدون فقیه وقیه
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
من از این جنبش سبزی خوردن یه سوال دارم: ما مخالفان جمهوری اسلامی جنایتکار باید چه کلمه یا جمله ای و به چه شگلی بگیم که تفرقه حساب نشه؟؟ عزیزان شما رو به وجدانتون قسم میدم اگه سن خودتون قد نمیده برید از والدین و بزرگتراتون بپرسید که آیا دوران جناب آقای موسوی چه دورانی بود و آیا میشه که کارد دسته ی خودشو ببره؟ آخه برادران وخواهران من من گاهی که با شماها برخورد می کنم با یه فاجعه ی بسی تلخ تر از جمهوری اسلامی مواجه میشم و اون اینکه شماها گویا نه تنها در انتخاب هدفُ‌ ومقصد و همینطور پیشواتون خوب فکر و دقت نکردید بلکه به حرفا و نظراتش هم که دیگه توی روز روشن و علنی میگه جمهوری اسلامی و پایبندی به قانون اساسی اون و ولایت فقیه که همه ی فتنه ها از اونه هیچ نمی شینید فکر کنید.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Alireza88 - ایران - تهران
دوستان شهرستانی باید مانند مردم مشهد هنگام سفرهای استانی احمدی نژاد نباید از خانه های خود بیذون بیانند تا بدین ترتیب اعتراض مدنی ما ادامه یابد.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین. دوست گرامی، این جنبش سبز که اتفاقا توسط موسوی هدایت میشود فقط جنبه سمبلیک دارد. موسوی تنها کسی است که توانست در این سی سال اخیر همه آحاد رو با هر نظر و گرایش سیاسی زیر یک پرچم واحد (سبز) جمع کنه. این وظیفه تک تک ماست که از موسوی تا زمانیکه با اعمال رهبری مخالفت میکنه حمایت کنیم. مطمئن باش اگر همین امروز رهبر عقب نشینی کند و موسوی را قبول کند، مردم خواهان جدایی دین از حکومت و در نتیجه سقوط رژیم خواهند شد.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین . شما همین که ابراز کنید مخالف جمهوری اسلامی هستید راه خودتان را از راه جنبش سبز جدا کردید. بنابراین نگران تفرقه نباشید. البته شما هم حق اظهار نظر دارید ولی باید به نظر اکثریت احترام بگذارید. من یه سوال از شما دارم. چرا مخالفان اصل رژیم که از 30 سال پیش تا حالا فعالیت کردند مثل همین گروه اخیر ((ما هستیم)) نتوانستند حتی یک تجمع 500 نفری برگزار کنند ولی موسوی با شعار بازگشت به اصول اولیه انقلاب میلیونها نفر را 50 روز است که در خیابان نگه داشته؟
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

irani48 - انگلستان - منچستر
درود به این همت والای شما عزیزانم.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
bluestar - ایران - تهران . بد نبود که تعارف رو میزاشتین کنار و جملتونو اینجوری میگفتید که جنبش سبز هم دنبال جمهوری اسلامیه، حالا با یه ذره صافکاری! ضمناْ هیچ فردی ولوتک نیازی به اجازه ی شما واسه اظهار نظر نداره که من از شما بخوام رخصت بگیرم. در مورد استدلال آخرت که به صورت سوال پرسیدی هم باید واست ابراز تاسف کنم که اینقده سطحی موضوع رو می بینی چرا که اولاْ فراموش کردی که مخالفان رژیمی که ازشون اسم می بری اگه نگم بیشتر از خود جمهوری اسلامی اما در حد خود این رژیم از نوعی هرج ومرج و عدم اتحاد همیشه رنج برده که دلایلش بماند دوماْ اینکه فراموش کردی که همین جمهوری اسلامی که ظاهراْ به بند دلتم بسته شده طبق معمول خودش به میل واختیار خودش همش چهار تا آدم رو ورداشت گذاشت تو ویترین نمایش انتخابات و چیزی که مردم رو دور هم جمع کرد به قول تو، نه آقای موسوی عزیزت بود ونه شعاراش بلکه .
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
خرد شدن استخون های مردم بود زیر سی سال جنایت رژیم و خصوصاْ چهار سال احمدی نژادو برای خلاصی از دست این به آدم نرفته حکایت شد انتخاب بین بد و بدتر و بهت قول میدم حداقل بالای پنجاه درصد جمعیت شما سبزی ها تا همینجاش هم به شما و نایب تون لطف کردن و از روی ناچاری و بر حسب تصادف اومدن توی صف شما و شما باید خیلی هم ممنونشون باشید و نکته ی آخر هم خطاب به خودت و اون دوست بالایی به اسم فضول میرزا - سوئد - استکهلم می گم حواستون خیلی خوب به این نکته جمع باشه که اولاْ هر رنگی که باشیدُ‌اوکی باشید اما ایران فقط مال شما نیستُ دوماْ اینکه چهار چشمی مراقب شعار هاتون حرکاتتون و حتی رهبر جنبشتون و حرفاش باشید چرا که اگه بخواید همینجوری تک بعدی خود محوری و به قول معروف هر که باماست دوست و هر که با ما نیست دشمن در بیارید بدونید که از همین الآن دارید کلنگ یه دیکتاتوری چه بسا بد تر و مدرن تر از جمهوری اسلامی و خامنه ای رو به زمین میزنید و
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
و کلام آخر اینکه یادتون باشه اگر زمانی در دهه های آتی که پیروز شدید باید سبز و آبی و قرمز رو بزارید کنار تا بتونید مملکت رو نجات بدید و بسازید. و حالا من این سوال رو از شما دارم که میشه بفرمائید آقای میرحسین موسی عزیزتون طی این بیست و اندی سال که در غیبت کبری به سر می بردند آیا در خواب زمستانی هم تشریف داشتند که ببینند در مملکتی که ایشون نخست وزیرش بودن چقدر جنایت اتفاق میوفته؟ و این بیست ساله ایشون کجا تشریف داشتند؟؟؟ وچرا از روزآخر نخست وزیریشون ما یک بار هم که شده ندیدیم و نشنیدیم که ایشون افتخار بدن وداد عدالتی که امروز میزنن رو اون موقع سر بدن؟؟؟
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

a.salimi - ایران - کیش
سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین . با نظر شما موافقم. موسوی خودش طرفدار ولایت فقیه و رژیم آخوندیه ولی برای راه انداختن یه جنبش ولو موقتا هم که شده باید مردم رو تشویق کرد که ازش حمایت کنن. این حرکت باید به نتیجه برسه تا ما بتونیم قدم بعدی رو علیه ولایت فقیه برداریم. bluestar - ایران - تهران حرف خوب و منطقی میزنید، مبارزه به نفع موسوی و علیه احمدی نژاد مرحله اوله. وقتی به نتیجه رسید حتی 4 سال هم اگه طول بکشه بعدش همین جنبش که اون موقع قویتر هم شده میتونه بنا به رای اکثریت (با برگزاری رفراندوم) تعیین کنه که ولی فقیه باید باشه یا جمهوری اسلامی رو اصلا مردم میخوان یا نه. جنبش بهتره که اول به قدرت برسه بعد به رفراندوم برای تغییر قانون اساسی بپردازه
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
درود بر فارسها. آذریها و کردهای پرمدعی کمی ایرانی بودن یاد بگیرید. bluestar - ایران - تهران. اول یه نگاهی به کامنتها بنداز بعد درباره نظر اکثریت حرف بزن. برای مردم موسوی بهانه ای بیش نیست.جمهوری اسلامی امتحانشو 30 ساله که پس داده. امثال تو هم نمیتونید جنبش رو به نفع عقاید نخ نما شده اسلامی مصادره کنید (همون کاری که خمینی دجال و دارو دستش با بقیه گروهای. سیاسی زمان انقلاب کرد و همه رو علی وار از دم تیغ گذروند).
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

irany awareh - سوپد - ستگهلم
وبلو ستار-ایران-تهران.دمگزات و گومه له در گردستان.محاهدپن-اینها بیش از هزاران نفز هستند.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
bluestar - ایران - تهران . خیلی ساده ای اگه فکر کنی مردم به خاطر موسوی به خیابان امده اند.موسوی بهانه ای بیش نیست٬90٪ مردمی که به خیابان ها امده اند فقط و فقط برای سرنگونی رژیم و مسئولان مبارزه میکنند.تو فکر میکنی تمامی 24000000 نفری که به موسوی رای دادن عاشق چشم و ابروی موسوی بودن؟؟!!! مرم به ناچار از بین بد و بدتر موسوی رو انتخاب کردن٬باز هم میگم :{موسوی بهانه ای بیش نیست}مرگ بر جمهوری غیر اسلامی و ضد مردمی ایران.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

persian_diamond - ایران - تهران
bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما. دوست عزیز شما تو ژاپنی خبر نداری اینجا واقعا چه خبره . اگه ایران بودی و تو یه تظاهرات بزرگ بودی حرفتو قبول میکردم وتو نه ایرانی که صدای الله اکبرهای این ملت بشنوی نه این که صدای یاحسین میر حسینشان را ملت از جمهوری اسلامی زده شدند ولی آن اسلامی که خامنه ای ابله و سفاک نماد اونه ملت برای چشم و ابروی موسوی نیامده اند. برای امیدهایی که او در دلشان ایجاد کرد آمدند برای فکری که در سرش داشت و نوید روزهای خوب ایرانی بود.اما با جمله آخرت موافقم این حکومت ضد ایلام و ایرانیه
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین . 1 اگر بخواهیم مثل همه جای دنیا جنبشمون پیروز بشه و دچار تفرقه نشه باید همگی دور یک رهبر و یک شعار و یک خواسته مشترک جمع بشیم و من هم دقیقا همین کار رو انجام میدم. اکثر قریب به اتفاق کسانی که الان ریختند تو خیابان تظاهرات میکنند رهبری موسوی رو پذیرفتند چون با یک اشاره موسوی تظاهرات میلیونی 25 خرداد و نمازجمعه میلیونی 26 تیر را برگزار کردند. من هم شعار موسوی و مردم را تکرار میکنم:((قلم - میرحسین موسوی تاکید کرد: شعار کلیدی مردم در راه سبزی که برگزیده‌اند، "جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر" است.))
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
2 ((.. از نوعی هرج ومرج و عدم اتحاد همیشه رنج برده که دلایلش بماند...)) به نظر شما وقت اون نرسیده که این گروهها به جای کوبیدن بر طبل خواسته های شخصی به مردم بپیوندند و پشت سر مهندس موسوی بایستند؟ اگر همانطور که تا حالا بوده همچنان مرغشان یک پا داشته باشه بین مردم ایران بیش از پیش منزوی خواهند شد و همان چند صد نفر هوادار را هم از دست میدهند. چون آنها هم عقل دارند و خودشان تصمیم میگیرند
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
3 ((همین جمهوری اسلامی که ظاهراْ به بند دلتم بسته شده)) من در رفتار این حاکمان نه جمهوریتی مشاهده کردم و نه اسلامیتی تا دلبسته آن باشم. هرچه دیدم نقض آشکار قانون اساسی بوده. تناسب و رابطه این حاکمان با جمهوری اسلامی نسبت بین معاویه و یزید با حکومت پیامبر است
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
4 ((...خرد شدن استخون های مردم بود زیر سی سال جنایت رژیم...)) اگر مردم از ابتدای این سالها استخوانشان خرد شده بود چرا فرزندان خود را داوطلبانه به جبهه میفرستادند؟‌چرا به جبهه ها کمکهای نقدی و غیرنقدی میکردند؟ اگر مردم از حکومت ناراضی باشند آیا در جنگ شرکت میکنند؟ همین الان که مردم ناراضیند اگر جنگی شروع بشه آیا داوطلبانه شرکت میکنند؟
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
5 ((و نکته ی آخر هم.. )) من هم قبول دارم که ایران متعلق به همه ایرانیان است و همه باید بتوانند اندیشه های خود را بیان کنند و از حقوق شهروندی برخوردار باشند. ما ایران آزاد و آباد را برای همه میخواهیم هر کس که حاضر است التزام عملی به قوانین جامعه داشته باشد. من نگفتم کسی که با ماست دوست و هرکه با ما نیست دشمن ماست. ولی هرجنبشی برای پیروزی نیاز به هدف مشخص و رهبری مشخص داره (مثل جنبش سیاهان آمریکا به رهبری مارتین لوترکینگ - آفریقای جنوبی به رهبری ماندلا - هند به رهبری گاندی - ایرلند به رهبری بابی سندز) هرکس که از نماد جنبش ما استفاده کنه ولی خواسته های فراتر از هدف جنبش مطرح کنه دو حالت داره: یا مامور دولته و برای ایجاد تفرقه اومده یا نا آگاهه و داره آب به آسیاب کودتاچیان میریزه و در هر حال باید شناسایی بشه.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
6 (( این بیست ساله ایشون کجا تشریف داشتند؟؟؟ )) این بیست سال ایشون همونجایی تشریف داشتند که حضرت علی 25 سال بود. شما همه سخنرانیها و نامه های محرمانه و غیر محرمانه مهندس موسوی رو شنیدید و خوندید ومیدونید ایشون به جنایتهای کسانی مثل خلخالی اعتراض نکردند؟
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
پاینده ایران - ژاپن - اساکا . اکثریت برای من میلیونها نفری هستند که در ایران با شعارهای ((یاحسین میر حسین)) و ((الله اکبر)) و ((موسوی حمایتت میکنیم)) جلوی گلوله سینه سپر میکنند و باتون میخورند و بازداشت میشوند نه 4 تا آیدی مجازی.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
irany awareh - سوپد - ستگهلم. این هزاران نفر کجا هستند؟ اگر تعداد زیادی دارند چرا دست به اسلحه بردند؟ در خود سنندج کسی اینها رو تحویل نمیگیره
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما . نه عزیز من! مردم به خاطر موسوی نیامدند. مردم به خاطر خودشان آمدند. دیدند بعد از 20 سال کسی آمده که صادقانه حرف میزند و به دلشان نشست و او را به رهبری جنبشی برگزیدند تا با رهبری موسوی حقوق از دست رفته شان را باز گردانند.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
bluestar - ایران - تهران. شما همین که ابراز کنید مخالف جمهوری اسلامی هستید راه خودتان را از راه جنبش سبز جدا کردی. ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''. بسیجی ..ر نزن
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bluestar - ایران - تهران. ننگ ما - ننگ ما - رهبر الدنگ ما https://www.iranianuk.com/article.php?id=40140. """""""""""""""""". bluestar - ایران - تهران. شما همین که ابراز کنید مخالف جمهوری اسلامی هستید راه خودتان را از راه جنبش سبز جدا کردی. """"""""""". واقعاً شارلاتانی! هر روز یک رنگ عوض میکنی! بسیجی یک بار مصرف.
جمعه 16 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . قبلا مودبتر بودی. روز به روز دریغ از دیروز. یه کم از دختر 2 ساله ات ادب یاد بگیر.
جمعه 16 مرداد 1388

kourosh1 - فرانسه - پاریس
اون کسانی که ایدئولوژی bleu_star رو با مزدور های بسیجی یکی میدونن باید بهشون بگم نه از تاریخ چیزی میدونن نه از دین و نه از تحولات داخلی ایران .من نیومدم طرفداری bleu_star رو بکنم بلکه اومدم طرفداری ایدئولوژی حد اقل نیمی از ایرانیان رو کنم. امثال bleu star کم نیستن الان تو زندانها و جلوی گوله ها.من مومن نیستم ولی وقتی به کسی تهمت و افترا میبندم توقع نباید داشته باشم که در عوضش بهم احترام بزارن .اگه اینطور بخاهیم فکر کنیم میون ما و نیمرخ فرقی نمیمونه چون اون هم عقیدهئ مخالف رو اصلا گوش نمیکنه.لا اقل مخالفها با هم متحد باشن همه مخالف این دولتیم پس هوای هم رو داشته باشیم چه مسلمون و چه غیره
جمعه 16 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . تو که هنوز فرق بین یک نظام و حاکمان اون رونمیدونی چرا به خودت زحمت نوشتن میدی؟‌ طبق قانون اساسی همین الان رهبر باید عزل بشه. چون شرایط رهبری((عادل - مدیر - مدبر)) رو از دست داده. شارلاتانی یعنی چه؟ یه کم ادب داشته باش. چایی نخورده زود پسرخاله میشی. وقتی سنت بالا میره و میشی یه آدم 40 ساله باید شعورت هم زیاد بشه. تو یک دیکتاتور تمام عیار هستی. در این سایت اجازه نوشتن به تو میدهند و برای همین مخالفان فکری خودت رو مورد تهمت و توهین قرار میدی. حتما اگه دستت بهشون برسه گردنشون رو میزنی؟
جمعه 16 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bluestar - ایران - تهران. از این همه دو رنگی و ریا و دروغ خجالت نمی کشی؟ تا کی باید آبروت بره؟ پینوکیو آدم شد و تو هنوز اندر خم دروغ گفتن و کلاه برداری هستی؟! جمله های متناقضت رو نوشتم، هر کسی بخواد قضاوت میکنه؛ تو نمی خواد توجیح کنی. در ضمن کلمه هایی رو هم که برای تو بکار بردم دقیقاً برازندهء تو هستند. اینقدر زود بهت بر نخوره، باید افتخار کنی شارلاتان!
جمعه 16 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bluestar - ایران - تهران. ......{طبق قانون اساسی همین الان رهبر باید عزل بشه. چون شرایط رهبری((عادل - مدیر - مدبر)) رو از دست داده.}"""""" میر حسین موسوی این رو گفته یا تو میگی؟!! چرا از جنبش جلو می زنی؟ تو غ..ط می کنی که نیازهای خودت رو به جنبش تحمیل میکنی. مگر میر حسین موسوی رهبر جنبش نیست؟ کی هچین حرفی زده؟! ( طبق گفته های خودت. خجالت بکش دیگه دروغگو.)
جمعه 16 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
بی ادب درست صحبت کن. برای یه آدم 40 ساله واقعا خجالت آوره از این کلمات استفاده کنه. مگه اینکه فرهنگش پایین باشه. تو هنوز فرق نظام و رهبر رو نمیدونی. بینش سیاسیت در حد صفره. در ضمن توجیه درسته نه توجیح.
جمعه 16 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
بی ادبی نشانه بی شخصیتی است.
جمعه 16 مرداد 1388

zeinabe - ایران - قم
شب نیمه شعبان از مردم می خوان بیان تو خیابون.مثل اینه که یکی تو سیزده به در بگه آی مردم بیاین به حمایت از فلانی روز 13 بیرون...ها..ها..ها.واقعا که مسخره اید
جمعه 16 مرداد 1388

zeinabe - ایران - قم
همش تقلید از انقلاب 57 .همش تقلید از بچه مذهبیا همش تقلید از بسیجی ها.ارایه یک کاریکاتور از انقلاب 58.بابا اون بالا هیچ مغزی ندارید که براتون شعار درست کنه سبزهای لجنی.
جمعه 16 مرداد 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
zeinabe - ایران - قم. بابا یکی بیاد اینو جمش کنه مثکه تازه از زیر حاج آقای امروزش اومده بیرون. حاج خانم اوغور به خیر امروز با کدومشون بودی؟ حجازی یا خود خامنه ای؟ شایدم سعید مرتضوی چون واسه شما ها تازه کت شلوار رسیده قم ومد شده. شایدم تو همون bluestar - ایران - تهران هستی که با یه نقاب جدید اومدی که مثه رژیمتون که با تریلی دهاتی و بو گندو میاره تو خیابونا خواستی نیرو وارد صحنه کنی؟؟
جمعه 16 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
zeinabe - ایران - قم. تقلید کار تو و رییس جمهوره میمونته بچه بسیجی.از کی تا حالا مردم از کار خودشون تقلید کردند؟ انقلاب مال مردم ایران بود که توسط آخوندها دزدیده شد و حالا هم اگر لازم باشد هزاران هزار بار انقلاب می کنیم تا حکومت را از انواع دیکتاتور دینی و غیر دینی پس بگیریم تا حکومت سر انجام به خود مردم برسه.راست امشب برای خدایت یعنی خامنه ای ملعون دعا کرده ای؟
شنبه 17 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین. خط اولت خیلی با حال بود.
شنبه 17 مرداد 1388

bahareiran - ایران - ایران
سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین----------باحال گفتی
شنبه 17 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.