مراسم تحلیف محمود احمدی نژاد با حضور گسترده نفرات پلیس ضد شورش و شبه نظامیان بسیجی برگزار شد

مراسم تحلیف محمود احمدی نژاد با حضور گسترده نفرات پلیس ضد شورش و شبه نظامیان بسیجی برگزار شد

احمدی نژاد دومین دوره خود را همراه با ادامه اعتراضات آغاز می کند

مراسم تحلیف محمودی احمدی نژاد در تالار جلسات مجلس شورای اسلامی در بهارستان برگزار شده است.

این مراسم روز چهارشنبه، 5 اوت (14 مرداد) حدود ساعت 9:15 بامداد به وقت محلی با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شد و با سخنان علی لاریجانی، رئیس مجلس، ادامه یافت.

به منظور مقابله با تجمع معترضان به نتیجه انتخابات، نیروهای دولتی تدابیر امنیتی گسترده ای را در میدان بهارستان و اطراف آن به اجرا گذاشته بودند. و براساس برخی گزارش ها، نفرات پلیس ضد شورش و شبه نظامیان بسیجی با باتوم و گاز فلفل به کسانی که علیه انتخاب محمود احمدی نژاد شعار می دادند حمله کردند.

همچنین، سایت تابناک گزارش کرده است که به دستور مقامات امنیتی، در زمان برگزاری تحلیف، قطارهای مترو تهران اجازه توقف در دو ایستگاه بهارستان و ملت را نداشتند که ظاهرا به منظور جلوگیری از حضور معترضان در این دو محل بوده و به گفته سایت پارلمان نیوز، وابسته به نمایندگان اصلاح طلب مجلس، آقای احمدی نژاد با یک فروند هلی کوپتر وارد محوطه مجلس شد.

برخلاف مراسم تنفیذ حکم آقای احمدی نژاد، مراسم تحلیف به طور مستقیم از شبکه های تلویزیون دولتی ایران پخش شد و به گفته گزارشگر این تلویزیون، رئیس قوه قضائیه، اعضای شورای نگهبان، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس دفتر آیت الله خامنه ای، نمایندگان خبرگزاری ها، و تعدادی از مقامات لشکری و کشوری و نمایندگان سفارتخانه های خارجی در تهران در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری کار ایران - ایلنا - برخی سفارتخانه های خارجی به جای سفیر، نمایندگان پائین رتبه تری را به این مراسم اعزام کرده بودند و برخلاف گذشته، نمایندگان رسانه های بین المللی اجازه حضور در این مراسم را نیافتند.

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت، و محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین، مهدی کروبی و میرحسین موسوی از جمله غایبان این مراسم بودند و از حضور سید حسن خمینی، نوه آیت الله خمینی نیز گزارشی نرسیده است.

سایت الف، وابسته به یکی از نمایندگان بنیادگرای مجلس، نیز نوشته است که اکثر نمایندگان خط امام - اصلاح طلبان - در مراسم روز چهارشنبه حضور نداشتند و حاضران نیز با آغاز سخنرانی محمود احمدی نژاد، جلسه را ترک کردند.

در آغاز مراسم، علی لاریجانی، رئیس مجلس، در سخنانی از جمله به تصادف این روز با سالروز اعطای فرمان مشروطه اشاره کرد و هدف انقلاب مشروطه را تامین عدالت دانست.

آقای لاریجانی به رئیس جمهوری توصیه کرد که موضوع برنامه ریزی، حرکت قانونمند و به کار گیری متخصصان در اداره امور را مورد توجه قرار دهد.

خاتمی و رفسنجانی دو تن از غایبان از مراسم تحلیف بودند

وی در اشاره به "تحولات بعد از انتخابات" کشورهای غربی را به استنباط غلط از این تحولات متهم کرد و گفت که مردم ایران "به موقع پاسخ مناسبی به هرزه درایی" غرب خواهند داد.

آقای لاریجانی گفت که مجلس در دادن رای اعتماد به وزیران، به اصالت دینی وزرای پیشنهادی، سابقه انقلابی و تبعیت آنان از ولایت فقیه و تخصص و تجربه کاری آنان را مورد توجه قرار می دهد.

در پی سخنان رئیس مجلس، محمود هاشمی شاهرودی، رئیس قوه قضاییه، در سخنانی از مشارکت گسترده مردم در انتخابات تقدیر به عمل ورد و بخش هایی از متن قانون اساسی در ارتباط با وظایف رئیس جمهوری را به عنوان توصیه به "رئیس دولت کریمه دهم" قرائت کرد.

آقای شاهرودی گفت که رئیس جمهوری باید با خدمت به مردم باعث ادامه حمایت آنان از نظام حکومتی و مشارکت در انتخابات آینده شود.

رئیس قوه قضائیه افزود که دستاوردهای دولت محمود احمدی نژاد در چهار سال قبل مورد تایید رهبر جمهوری اسلامی و مردم قرار گرفته و لازم است در دوره دوم ریاست جمهوری نیز ادامه یابد.

پس از اظهارات رئیس قوه قضائیه، محمود احمدی نژاد متن سوگندنامه ریاست جمهوری را قرائت کرد و تعهد خود را به پاسداری مذهب رسمی، نظام حکومتی و قانون اساسی جمهوری اسلامی و حفاظت از حقوق مردم در چارچوب قانون اساسی ابراز داشت.

سخنان احمدی نژاد

لاریجانی دولت را به قانونمندی و داشتن برنامه توصیه کرد

در پی ادای سوگند، محمود احمدی نژاد در سخنانی بار دیگر آنچه را که "حماسه بی نظیر" شرکت مردم در انتخابات دوره اخیر می دانست مورد تقدیر قرار داد و گفت این واقعه باعث بروز تحولات عمیق "در ایران و صحنه جهانی" خواهد شد.

آقای احمدی نژاد گفت که ملت ایران امروز وارد میدان شده و مشغول پایه گذاری نظام جدیدی در جهان است و آن را نتیجه نشاظ بیشتر مردم در سال های اخیر

قلمداد کرد.

وی گفت که مشارکت چهل میلیون نفر در انتخابات و "بیست و پنج میلیون رای به فرد منتخب" نشانه هوشمندی مردم ایران است که باعث ناخرسندی دشمنان و ترسیم آینده ای تاریک توسط آنان شد اما مردم در صحنه حاضر شدند و اراده خود را اعمال کردند."

محمود احمدی نژاد آنچه را که "رای قاطع مردم" می خواند تایید بر ادامه انقلاب و سیاست جهارسال گذشته دولت از جمله ایستادگی در برابر زیاده خواهی مستکبران و حمایت از حقوق شهروند توصیف کرد.

آقای احمدی نژاد افزود که مردم با شرکت در "حماسه انتخابات" به خدمت بی منت، صیانت از کرامت انسانی، آزادگی و ارائه الگویی جدید در جهان رای دادند.

محمود احمدی نژاد گفت که رئوس برنامه های خود را در جریان انتخابات به اطلاع مردم رساند که مورد تایید گسترده رای دهندگان قرار گرفت و مورد قبول رهبر جمهوری اسلامی هم بوده است.

وی گفت که "اینکه چه کسی به چه کسی رای داده است،مطرح نیست و امروز نیازمند عزم ملی و همداستانی هستیم" و افزود که اطمینان دارد مجلس و قوه قضائیه حامی برنامه های دولت هستند.

آقای احمدی نژاد گفت که رئیس جمهوری و مجلس نمایندگان ملتی هستند که مستحق دنبال کردن هدف های بزرگ است و دولت و مجلس باید در راه تحقق این هدف ها گام بردارند در حالیکه تجربه چهار سال گذشته نشان داده که ایران دارای ظرفیت های عمده ای است که قبلا از آنها بهره برداری کامل نشده بود.

وی گفت که "برخی کوتاه بینی ها و کارشکنی ها" مانع از آن شد که در دوره اول ریاست جمهوری او، از این ظرفیت ها بهره برداری کامل شود و افزود "در دوره جدید دولت مصمم است با تمام توان در صحنه حاضر شود و از تمام ظرفیت ها بهره برداری کند." و از مجلس خواست در این زمینه، با دولت همکاری داشته باشد.

شاهرودی خواستار ادامه برنامه های چهار ساله قبلی دولت شد

محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود بخشی از برنامه های دولت خود را تشریح کرد و از جمله پیشبرد فرهنگ و هنر را بخشی از این برنامه ها اعلام داشت و گفت ایجاد زمینه های مناسب برای ادامه حضور زنان در امور جامعه را دنبال می کند.

آقای احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت که تمامی شهروندان در برابر قانون مساوی هستند و افزود که "آزادی ودیعه ای الهی و دستاور انقلاب اسلامی است" و افزود که کسی حق ندارد آزادی های اساسی و قانونی را محدود کند.

در مورد مسایل اقتصادی، وی گفت که باید ریشه تورم خشکانده و با رانت خواری و ویژه خواری که منشا فساد است مبارزه شود و برای مشکل مسکن و بیکاری راه حل یافت شود.

محمود احمدی نژاد اصلاح نظام بانکی و مالی کشور و افزایش ارزش پول کشور را بخشی دیگر از برنامه های خود قلمداد کرد و گفت که دولت با بررسی های لازم علمی و کارشناسی، طرح های مناسب را تدوین کرده که اجرای آنها مستلزم شجاعت و همکاری مجلس است.

در مورد سیاست خارجی، وی گفت که در این دوره "همچنان سیاست خارجی فعال ادامه خواهد یافت و دولت در تمام عرصه های بین المللی حضوری پررنگ و اثرگذار خواهد داشت و همگان را به عدالت و صلح و برادری" دعوت خواهد کرد و افزود که دولت او "باید در مدیریت جهانی نقشی موثر" ایفا کند.

آقای احمدی نژاد گفت که ملت ایران اهل تعامل و گفتگو و ارتباط سازنده با تمام دولت ها و ملت های مستقل است اما "در برابر قانون شکنی و تجاوزات و بی عدالتی ها در صحنه جهانی سکوت نخواهد کرد و در حالیکه خواستار روابط دوستانه است، بی ادبی را تحمل نمی کند."

محمود احمدی نژاد در اشاره ای غیرمستقیم به واکنش جهانی به نحوه برگزاری انتخابات و برخورد با معترضان، گفت که "برخی از آنها گفته اند دولت را به رسمیت می شناسیم اما تبریک نخواهیم گفت" و افزود که معنی این سخن این است که "آنان به رای و اراده ملت ها احترام نمی گذارند" و گفت "کسی منتظر تبریک شما نیست و ملت ایران نه برای اخم ها و تشرهای شما ارزشی قائل است و نه برای تبریک های شما ارزشی قائل خواهد بود."

محمود احمدی نژاد آغاز دوره دوم ریاست جمهوری خود را آغاز مرحله ای جدید در تاریخ ایران و تحولی عمده در جهان اعلام داشت و گفت که باید باور کرد که برقراری عدالت در جهان در راه و "صبح درخشان بشریت نزدیک است."

مراسم تحلیف حدود ساعت 10:20 دقیقه بامداد خاتمه یافت.

طبق آئین نامه مجلس، رئیس جمهوری موظف است ظرف دو هفته پس از تحلیف، وزیران مورد نظر خود را برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

طاطا - ایران - ایران
آنتی اسلام ازبرادرت چه خبر من بعد از20 روز به این سایت سرمیزنم و کامنت خیلی ازقدیمی هارو نمی بینم
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
مرگ بر دولت کودتا
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

ARIYA_TEHRAN - ایران - تهران
جون مادرتون دفعه دیگه یه مطلب در مورد ا.ن گذاشتید عکسش رو نذارید لطفا حالم به هم میخوره(حتما باید بالا بیاریم که بی خیال شید)ممنون
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
می گوید. میرسد مجموعه یوسف به پایان غم مخور. می شود سیمای ما روزی گلستان غم مخور. ای زلیخا ! جعفر دهقان اگر شوهر نشد. میرسد بهرام رادان غم مخور. مدرک زیبایی یوسف اگر قلابی است. اصل آنرا می دهد آقای کردان غم مخور. کاهن اعظم اگر گندم ندارد بی خیال. میکند اسکندری گندم فراوان غم مخور.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
"اینکه چه کسی به چه کسی رای داده است،مطرح نیست...////مهم اینه که چه کسی به چه کسی رای نداده است!
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

mahmood20052005 - ایران - یزد
مرده شور خودت و مراسم تحلیفت رو ببرن...مرتیکه میمون نژاد
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

abtin_beo - ایران - اصفهان
از این پس روی خوش نخواهی دید ای سست عنصر بدفرجام. ایزد را سپاس که وجود ننگینت پایان این نظام نکبت بار را آغاز نمود. بوسه ابلیس گونه ات بر شانه ضحاک پیر آبستن اژدهایی دمان است که طومار حکومتتان را در هم می نوردد. سیاوشان اهورایی این سرزمین کهن از هیمه های آتش می گذرند و آسمان بر پاکی آنان گواه است. فرزندان آریایی تیری دیگر در چله نهاده اند و چشمان دریده و هرزه ات را نشانه رفته اند هر چند که می دانند از در یای خون باید بگذرند. من هماندم که وضو ساختم از چشمه عشق. چهار تکبیر زدم یکسره بر انچه که هست
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
این شعر توسط میرزاده عشقی‌ از شعرای دوران مشروطیت سروده شده ولی‌ این روزها خود حقیقت نقد حال ماست. ناگفته نماند که عشقی، زبانی آتشین و نیش‌دار داشت.یادش گرامی‌ باد.
بعد از این بر وطن و بوم و برش باید ر..د
به چنین مجلس و بر کر و فرش باید ر..د
به حقیقت در عدل، ار در این بام و درست
به چنین عدل و به دیوار و درش باید ر..د
آن که بگرفته از او تا کمر ایران گ..
به مکافات، الا تا کمرش باید ر..د
پدر ملت ایران، اگر این بی پدر است
به چنین ملت و گور پدرش باید ر..د
به مدرس نتوان کرد جسارت اما
آنقدر هست که بر ریش خرش باید ر..د
این حرارت که به خود احمد آذر دارد
تا که خاموش شود بر شررش باید ر..د
شفق سرخ نوشت آصف کرمانی مرد
غفر اله کنون بر اثرش باید ر..د
آن دهستانی تحمیلی بی مدرک و لر
بهر این ملک، به نفع و ضررش باید ر..د
گر ندارد ضرر و نفع مشیرالدوله
از نوک پاش الی فرق سرش باید ر..د
گر رود موتمن الملک به مجلس گاهی
احتراماْ به سر رهگذرش باید ر..د
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

avare - انگلیس - لند
اخه قیافشو نگاه کنید....عین اورنگ گتنگ میمونه.حیف نون که تو کوفت میکنی.امیدوارم که به زودی حلوای تو و پدرخوندتو بخوریم
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

kooroshe kabir - ایران - تهران
رژیم ادمکش در سراشیبی سقوط مختوم قرار داره و میدونه با این خیمه شب بازیهای کمدی نمیتونه جلوی سرنوشت وحشتناک سرنگونی بی برو برگرد خودش رو بگیره مرگ بر خامنه ای زنده باد ازادی
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

shahin 12 - انگلیس - یوکی
انتخاب عنتری باعث شد حداقل 20 سالی از عمر کثیف حکومت اسلامی کم شود در واقعه انتخاب عنتری تیشه ای بود به ریشه این حکومت جنایتکار طالبان. با انتخاب مجدد عنتری و اختلاف شدید در درون حکومت و نارضایتی مردم از اوضاع کشور و تضعیف مقام ولایت که تو این مدت بی سابقه بوده یعنی اکثرا عظما را پشمشونم حساب نمکنند حتی عنتری!!مطمئنا حکومت طالبان تهران 2-3 سال بیشتر طاقت نخواهد اورد. به امید سرنگونی کامل این جلادان اسلامی
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

bisarzamin - ایران در خون - خونین شهر
آقای احمدی نژاد واقاْ من نمیدونم تو به چی میخوای توی مراسم قسم بخوری - یعنی تو به خدا اعتقاد داری - جالبه: خداپرسته آدم کش! خوشحالی که تو و اون آخوندای کثیف جوونای مردم رو کشتین. راحت شدین...؟ یعنی یه صندلی اینقدر با ارزشه!!!!!!! متاسفم واسه تو و اون طرفدارانت که گناهی جز بیسوادی و نا آگاهی و جهالت ندارند.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

NEDAYE IRANE MAN - ایران - ایران
از کدام اسمان نابارور بر خاک رنجور این سرزمین باریدی که دشت هامان همه شوره زار شد...طلسم شوم کدامین نفرین سردی...
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

pardis_pardis - انگلیس - لندن
از منبع موثق:. عزیزانمان در ۲۵ خرداد۸۸ در خیابان آزادی با شلیک اسلحه کمری به دست حیوانی با نام سرهنگ سید جواد عباسی رسولی انجام شده که حداقل سه نفر با زخم گلوله این حیوان شهید میشوند . سرهنگ سید جواد عباسی رسولی جانشین فرمانده عملیات بسیج مقداد درغرب تهران بود. (ناحیه بسیج ۲۱۳ و ۲۱۷ و ۲۱۵ ). (این افراد معمولا بعد از ماموریت کثیفشان به شهری دیگر با پست جدید مشغول کاری میشوند مثلا شکنجه گر زندان یا قاتل زندانیان ٬شهردار شهر یا استاندار شهر دیگری یا وکیل دادگاه. آدرس زندان و بازداشتگاهی که بعد از بازداشتگاه کهریزک٬ بتازگی لو رفته:. بازداشتگاه علی آباد در جاده قم. بازداشتگاه شهید کی وند در جاده کرج. بازداشتگاه پاسارگاد در جنوب غرب تهران. بازداشتگاه بید زار در جاده تهران قزوین. و ۳ بازداشتگاه و محل دیگر ۷۷ و ۴۲ و ۶۶ در اتوبان تختی- سعید حجاریان و بهزاد نبوی در قسمت ۶۶ زیر شکنجه و بازجویی هستند. دو شکنجه گر و بازجو که( در قتلهای زنجیره ای دست داشتند) ٬جواد عباسی کنگوری (که به جواد آزاد معروف است) و محمدرضا عامری که ماموریت دارند تا با شکنجه٬ از زندانیان اعتراف بگیرند.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
اینهم از تحلییف. هر زوری زدیدبالاخره احمدی نژاد رپیس جمهور شد. باراک اوباما که دیروز عرض کردند دولت ایران را به رسمیت می شناسندو اعتراضات مساله داخلی ایران است. دلم به حال دوستانی که امیدشان به عمو سام بود می سوزه. بی چاره ها از اینجا مانده و از آنجا درمانده. نه پشتوانه مردمی دارند و نه اربابان خارجیشان برای آها وقعی قایل هستند. حیونکی ها دلم به حالتون می سوزه.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
واقعا حالم از این حکومت و صدا و سیما بهم میخوره امروز گزارشی پخش کرد که پس از 3 سال و 30 هزار ساعت کار تونستند یک هواپیمای اف 14 که برای 40 سال پیش است را تعمیر کنند و چنان با آب وتاب این موفقیت بزرگ ملی! را تعریف میکرد که انتظار داشت مردم به خیابان بریزند و خوشحال کنند میلیارد میلیارد پول خرج میکنند تازه تونستند یه هواپیمای قدیمی را تعمیر کنند ....
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران . منم دلم برای تو میسوزه چون هیچ ارزش انسانیی تو وجودت نیست و همینطور مغزت پر از عقاید کثیفه واقعا برات متاسفم زندگیه تو جز ضرر برای خودت و جامعه هیچی نداره
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

azadazad - ایران - تهران
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران . بهتره تو دلت برای خودت بسوزه ما اگرچه هنوز به ظاهر بنده ایم ولی با فریاد آزادی متحجران را به بند کشیدیم و خود آزادشدیم درود و سلام بی پایان بر آزادگان وطن در ضمن من فکر میکنم هموطنان کرد عاقل تر از امثال تو باشند بنابراین بهتره اون کلمه پسر کرد را حذف کنی.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
دلت به حال خودت و کسانی که نانشان را در خون جوانان ایران زدند بسوزه که سالها بعد در کتابهای درسی جنایاتشان بررسی خواهد شد.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

mehraeen - ایران - تهران
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران . شماها میگویید که روند فاجعه سال 57 از سال 42 طول کشید . کسی انتظار ندارد که ما 50 روزه پیروز بشیم . . ولی تا اینجاش هم با همه وحشیگری ها ل.ش. به دنیا نشان دادیم که ا.ن و خ.ر. حسابشان از مردم ایران جداست . دولت آمریکا و هر دولت دیگری بناچار باید با کسی مذاکره کند و اجبارا آن کس ا.ن است
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

leprechaun - ایران - تهران
ای خدا امیدوارم زودتر تاوان خون هایی که گرفتن رو بدن........... دلم برای خودمون می سوزه که یه مشت کفتار فاسد گرسنه بالا سرمونن
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران. چه مغرور شدی اوباما تحویلت گرفته بدبخت تا دیروز که مرگ بر امریکا میگفتی. یادت رفت ولی تند نرو شاهنامه اخرش خوشه
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

2tia - ایران - تهران
کرد ایران زمین خیلی دلم برات میسوزه .
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

persian_diamond - ایران - تهران
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران . ما هم دلمان برای شما می سوزه ...واقعا می سوزه که چه طور فریب این مردک کذاب رو خوردید و مثل کبک سرتون زیر برف کردید. دوست عزیز استبداد هیچ وقت نتیجه نمیده اینها به اسم دین حسابی شما ها رو فریب دادن و گرنه هیچ ایرانی وطن پرستی سنگ این یهودی تبارها رو به سینه نمیزنه و بروید بگردید همین سبورچیان که اسم خودش رو گذاشته از نژاد احمد !! چند بار در بیمارستان روانی بستری بوده ! و چه طور به همراه برادر حسین!!!شریعتمداری سر دکتر سامی رو به خاطر این که پزشک معالجش بوده زیر آب کرده؟ برادر چشماتو باز کن!
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

niagara - ایران - تهران
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران . . بدبخت یکی باید دلش به حال تو بسوزه که دلت به تایید به قول خودت عمو سام خوشه.چیه؟اربابت که میگه به تبریک احتیاج نداره تو چرا واسه .... عروسی گرفتی امریکا گفته... مردم ایران برای پیروزی به هیچ پدرسوخته ای احتیاج ندارن.درضمن بسیجی ک...ف مگه اربابت نگفته اینجاها پیدات نشه گمراه میشی؟به اربابت خیانت نکن.افرین ح...ن زبون بسته.دیگه دست به فیلترشکن نزنی جیز میشی
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

mosalmane_ejbari - ایران - قم
قیافه را باش
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

limoo - ایران - علی اباد کتول
مثل اینکه اساسی گیج میزنه اصلا نمی فهمه داره چیکار میکنه
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

sskk - اسپانیا - م
بالاخره جستی ملخک. اما بزرگش نمیکنی. حالا میبینی. رو که نیست سنگ ژا قزوینه گفتی زکی. این تحلیف یعنی دهن کجی به خواست مردم . این تحلیف یعنی دیکتاتوری محض. این تحلیف یعنی ....به رای همه مردم. ولی ببین مرتیکه عوضی محمدرضا شاه پهلوی هم فکر نمیکرد سقوط کنه . بدان که بزرگش نمیکنی. حالا میبینی. بچه ها نا امید نشین
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

Iraniii - ایران - ارومیه
پسر کرد میبینم که باز زبون وا کردی.چطور سر بحث اون پسر طفل معصوم 12 ساله خ...ه خون میگیری اینجا باز ...میزنی؟
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
فرسایش ماموران/ بعد از بهارستان - 5شنبه شب نیمه شعبان فرصت شام مفت خوری را از ماموران بگیریم.۶ تا 10 شب ولیعصر تاونک. با توجه به شلوغ بودن خیابانهای مرکزی و جنوب تهران در شب نیمه شعبان بهترین فرصت هم برای اجتماعات متمرکز هم اجتماعات پراکنده است .با یک تیر دو هدف ، هم با اجتماع خود ماموران را که از اجتماع صبح تا بعداز ظهرچهارشنبه بهارستان و بازار خسته هستند فرسوده ترمیکنیم هم انها را از شیرینی و شربت و شام مفت خوردن می اندازیم . ( اطلاع رسانی کنید).
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران . تفاله ی متعفن باز ----بابا--- عنتر ی نژاد دیشب مهمون بود دراون طو--له که هستی.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

raha2 - اامان - برلین
مدت زیادی بدون دست راستش نتوانسته ادای خمینی را در بیاورد که با دست راسنش میگفت خاک بر سرتان و پر از عقده های شخصیتی است و هدفش نابودی ایران و جوونهای حق طلبش است. بنابر این ولایت وقیه باطل است و خامنه ای منفور.فقط جمهوریه ایرانی و با انتخاباتی ازاد و چند گزینه ای. اسلام محترم مثل بقیه ادیان و در حاشیه. یک قدم به عقب در شرایط فعلی ما را به قهقرا خواهد برد..نگذاریم ایران بدست این نا ایرانیان ونا جوانمردان بیافتد و ما ایرانیان را با معیار انها محک بزنند و ابروی از دست رفته مان را در سطح جهانی بدست اوریم. بامید انروز و باید طاقت بیاریم . سه‌شنبه .
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

kourosh k2 - انگلپس - لندن
واه واه قیافه رو ببین این میمون یا انترنژاد!. بچها شما بگید!!!!!
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

peran33_mar - انگلیس - لستر
عکسش رو که میبینم دل پیچه مگیرم کنار عکسش یه لیوان چایی نباتم بزارین.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

nirvana20 - کانادا - تورنتو
پناه بر خدا چقدر کریه این مرد . این قیافه ظاهری وحشتناک نتیجه درون شیطانی اوست .
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

ba ye gol bahar nemishe - یو اس ای - رالی
طاطا - ایران - ایران . انتی اسلام خیلی وقته ازش خبری نیست
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
احمدی نژاد برای بار دوم رییس جمهور شد و دیگر هیچ!. دوستان عزیز ایرانی این قصه سر دراز دارد...!
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران. ببند اون چ..ه رو که بوش خفه مون کرد. همه دیدیم که در مراسم ((تن حیض)) و ((ته لیف)) چقدر شرکت کنندگان در و پیتی اون خوشحال بودند. در ضمن / اون کوتوله که خ....ه نکرد با ماشین بیاد مجلس / با هلیکوپتر بردنش که ..........!!!. پس خ ... ه ش و
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
ARIYA_TEHRAN - ایران - تهران. من هم موافق شما هستم اما پیشنهاد میکنم بجاش از کاریکاتورش استفاده بشه.... در مورد تحلیفش هم نظری ندارم چون این اصلا آدم نیست که بخواد تحلیف بشه.. کسی هم که بخواد اونو قبول داشته باشه و یا در مراسم تحلیفش رفته از جنس خود این آقا و از ا.ن هست بدون نقطه وسط ا و ن .
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.