تازه ترین جزییات از قتل سریالی زنان در ماهشهر

تازه ترین جزییات از قتل سریالی زنان در ماهشهر

تحقیقات دوماهه پلیس پیرامون قتل های زنجیره یی ماهشهر هنوز به نتیجه یی غیر از دستگیری سه مظنون منجر نشده است و کارآگاهان همچنان به تلاش خود برای رازگشایی از این جنایات ادامه می دهند.

در حالی که روز یکشنبه جانشین فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری قاتل سریالی در این شهر خبر داده و اعلام کرده بود این مرد چهار زن و دختر را به قتل رسانده است، دیروز سرهنگ رادی جلالی رئیس پلیس آگاهی خوزستان نیز به تشریح روند تحقیقات در پرونده قتل های زنجیره یی ماهشهر پرداخت و نتایجی را که تاکنون به دست آمده است، تشریح کرد.

این جنایت ها از روز 12 خردادماه امسال کلید خورد و جسد زنی 24ساله در خارج از شهر و در حالی که دست و پایش طناب پیچ شده بود، پیدا شد. 24 روز بعد جنازه زن 26ساله یی در نزدیکی پیکر مقتول اول یافت شد و سپس روز 24 تیرماه کارآگاهان جسد سومین قربانی را که زنی 27ساله بود، پیدا کردند. محل کشف اجساد، میانگین سنی مقتولان، شیوه قتل و آثار و ادله دیگر باعث شد کارآگاهان فرضیه سریالی بودن قتل ها را مطرح و تحقیقات ویژه یی را در این خصوص آغاز کنند.

سرهنگ رادی جلالی درباره این پرونده گفت؛ در حال حاضر تیم اعزامی از پلیس آگاهی کشور به «ماهشهر» به همراه کارآگاهان استان در حال بررسی شواهد و مدارک این قتل ها هستند اما پیگیری های انجام شده تاکنون منجر به شناسایی قاتل نشده است. وی با بیان اینکه در روند رسیدگی به پرونده مظنونانی نیز مد نظر هستند، افزود؛ تاکنون سه تن که دو نفر از آنها مرد و یک نفر زن هستند، به عنوان مظنون توسط پلیس دستگیر شده اند و تحقیقات از این افراد ادامه دارد. سرهنگ رادی جلالی درباره انگیزه قاتل یا قاتلان احتمالی در این پرونده نیز گفت؛ یکی از ویژگی های اصلی قتل های سریالی نبودن انگیزه هایی همچون اختلاف، سرقت، تجاوز و... است و در برخی موارد حالات روانی موجب وقوع قتل از سوی قاتل می شود.

وی ادامه داد؛ سه مقتول زن این پرونده هیچ نسبت فامیلی با هم نداشتند و با توجه به کشفیات پلیس هیچ ربایشی نیز توسط قاتل یا قاتلان احتمالی در کار نبوده است. با توجه به گزارش اولیه پزشکی قانونی و نبود آثار ضرب و جرح و تجاوز به نظر می رسد مقتولان با میل و رغبت به خودروی احتمالی قاتل یا قاتلان سوار شده بودند. وی دور بودن محل کشف اجساد از شهر را دلیل استفاده قاتل یا قاتلان از خودرو عنوان و تصریح کرد؛ ظواهر امر و حرف های اعضای خانواده مقتولان نشان می دهد قربانیان هیچ گونه مشکل اخلاقی نداشته اند.

به گفته سرهنگ رادی جلالی با توجه به نوع کشته شدن این افراد پلیس حدس می زند قاتل یا قاتلان احتمالی مرد باشند، اما هنوز رسماً نمی توان جنسیت متهم را مشخص کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا مقتولان پیش از خفگی بیهوش شده اند یا خیر، گفت؛ جزییات چگونگی قتل ها فعلاً مشخص نیست و پلیس منتظر نتیجه نهایی گزارش پزشکی قانونی در این رابطه است.

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مرگ بر ملا و دینش که بوجود اورنده ی قاتلان سریالی است که قبل از انقلاب فقط یک نمونه بود در قبل از شورش 57//این چندمین است؟؟
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

vahid.sharifi - کانادا - ونکوور
من در ایران ساکن ماهشهر بودم و مردم این شهر اکثرا کارمندان زحمتکش شرکت نفت هستند. کارگران و کارمندان از ماهشهر و رییس ها و پیمانکاران تهرانی و اصفهانی!!! در گرمای 50 درجه در حالیکه آقایان در تفریح هستند کار میکنند (جان می کنند) و سر ماه چندر غاز رو آقای رئیس تهرانی مثل سگ پرت می کنه جلوشون! پول نفت هم که تو جیب علی گداست! . اینم وضع امنیت...!. متشکریم!!!
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

3.pehr - ایران - ایران
احمدی :ّهمچىن چىژى وجود نداره این اقایون هم که من بهشون علاقه مندم چرت میگن(منظورش سرهنگ رادی) اسنادشم تو وزارت کشوره.تازه به امام زمان نامه نوشتم که فیلم اعترافاتشونو واسم میل کنه.به زودی از 20:30 پخش میشه.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
خاک بر سرتون با این فرهنگ تازیتون، خاک بر سرتون با این دین تازیتون، خاک بر سرتون با این اعتقاداتتون. دریوزگی که شاخ و دم نداره. مرده پرستهای بی همه چیز! خرافه پرستهای نادان!
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

م ر - ایران - تهران
واقعا این مسئله خیلی برای مردم این منطقه دردناک شده و هیچکس هم جوابگو نمیباشد و هرچی کارکنان اینجا از گروه حراست میخواهند که با دست خالی که نمیتوان قاتل گرفت حتی اینها برای موارد مشکوک هم جرات این را هم ندارد که دنبال شخص مظنون بکنند چون میترسند حتی یک باتوم هم ندارند و واقعا کارکنان اینجا دیگه صبرشان لبریز شده و اولتیماتوم دادند که اگر وضع به این منوال ادامه داشته باشد از قید اداره و همه چیز میگذریم و انتقالی میگریم حالا خودتان تصور کنید این منطقه ویژه خالی شود چه ضرر اقتصادی متوجه دولت دروغگو میشود .
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

kievpers - اکراین - کییف
با با . با سر که نمیشه به بتن ضربه زد. در هر خونهای هم باید جایبرای رفع حاجت باشه. خوب صیغه خونه ای جیزی بر اساس اون دین پست گرسنه ادمکش هرزه پرست ضد علم رست کتید تا تو خیابون هر کسی به 2 سانت فاصله بین شلوار و جوراب هر دختر بیچاره ای زل نزنه. گرسنه ترین مرم دنیا در زمینه بدیهی ترین نیاز انسان متاسفانه مائیم به خاطر نفی کردن سکس به جای برخورد عقلانی با ان .............
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.