حمله به وبلاگ ایمان مراتی مصاحبه گر اخبار ۲۰:۳۰ با ابطحی و عطریانفر

حمله به وبلاگ ایمان مراتی مصاحبه گر اخبار 20:30 با ابطحی و عطریانفر

دنیای اقتصاد در شماره امروز خود مدعی شد:

به دنبال پخش اعترافات تلویزیونی محمد عطریانفر و محمدعلی ابطحی از شبکه‌های مختلف تلویزیون، موج کامنت‌گذاری علیه ایمان مراتی مصاحبه‌گر این برنامه آغاز شد.

دوشنبه شب عطریانفر و ابطحی در یک برنامه تلویزیونی به اشتباهات خود اعتراف کردند و گفتند که در زندان در شرایط عالی به سر می‌برند و زیر هیچ فشاری قرار ندارند، بلکه زندان به‌فرصتی تبدیل شد که بیشتر فکر کنند و در نتیجه متنبه شده‌اند. ایمان مراتی مصاحبه‌گر اعترافات تلویزیونی بود که به دنبال پخش آن، بسیاری از کاربران اینترنتی کامنت‌های اعتراضی شدیدی را روی وبلاگ شخصی او قرار دادند. حملات به این وبلاگ به قدری شدید بود که پس از چند ساعت از دسترس خارج شد.

مجریان تلویزیونی یا مبلغان دیکتاتوری
به عکس زیر دقت کنید. ایمان مراتی ، مجری تلویزیونی که دوبنده به تن دارد همان کسی است که دیروز با ابطحی و عطریانفر مصاحبه ای نمایشی را ترتیب داده بود.


مصاحبه نمایشی دیروز در جهت تهدید خانواده زندانیان صورت گرفت. روز آنلاین در گزارشی در این مورد می نویسد: «با خانواده چند تن از این فعالان سیاسی که در بازداشت به سر می برند تماس گرفته شده و از آنان خواسته اند که سکوت کنند. در این تماس ها تهدید کرده اند که اگر مصاحبه کنید بعد از هر مصاحبه شما، همسرانتان را به تلویزیون خواهیم برد تا اظهارات شما را تکذیب کنند.»
اما نکته دیگر در مورد خبرنگارانی چون ایمان مراتی و یا کامران نجف زاده است. اینها تفاوتی با شکنجه گران و قاتلان مردم معترض ندارند. اتفاقا بیش از آنان باید مورد سرزنش واقع شوند.
آنها فضای رسانه را آلوده کرده اند و خدمتگزاری استبداد و فاشیسم را می کنند. باید به شدت نسبت به طرد این افراد اقدام کرد. در هر کجا که با آنها روبرو شد روی برگرداند و وجودشان را نادیده گرفت.
نکته ای جالب در مصاحبه دیروز آن بخش فیلم بود که ابطحی به اشتباه در مورد سخنانش در دادگاه که از روی کاغد بیان می شد توضیح می داد و مرآتی گفت نه در مورد قرص های بگویید و به موضوع کاغذ هم می رسیم.
کارگرادانان و صحنه گردانان کودتا هر چند که در کار خود بیش از گذشته وارد شده اند اما همچنان بی لیاقتی ، نا توانی و دستپاچگی خود را به همگان نشان می دهند.
منبع : سایت جمهور


اشتباه ابطحی در پاسخ به سئوال بعدی مراتی به جای سئوالی که از او کرد
ابطحی اشتباهاً در حال پاسخ دادن به سوال «بعدی» مرآتی بود که مراتی فوری گفت : اول اون قرص ها رو بگید کاغذ رو بعدش می پرسم.


اشاره ابطحی به تمرین ادای اعترافاتش در روز قبل از دادگاه

ابطحی در جلسه دادگاه که توسط صدا و سیما هم پخش شد با زیرکی به تمرین جلسه دادگاه در روز قبل اشاره می کند و می گوید: نقل قول "" من تقلب رو دیروز در جمع دوستانی که همینجا [محل تشکیل جلسه دادگاه!] بودند و باهاشون صحبت می کردم با این عنوان شاید طنز آلود مطرح کردم و گفتم که ..."" --- از کسی که در بند است افشاگری در این حد انتظار نمی رفت اما ابطحی با زیرکی تمام این مسئله را بیان می کند و جالب اینجاست که قاضی هم متعجب نمی شود که ابطحی چرا جلسه تمرینی دیروزشان را لو داد و صدا و سیما هم خوشحال از اینکه ابطحی تقلب در انتخابات را رد می کند، در تله ای که ابطحی برایشان پهن کرده می افتد و این بخش را از تلویزیون پخش می کند.

لینک فایل اصلی

دانلود از سایت الف

سام کوفی_تهران - ایران - تهران
ای دمتون گرم مردم ایران...دم همه ما گرم که کتک میخوریم و هنوز وایسادیم... نمیدونم خون ابطحی و عطریانفر و ... مگه از سهراب و ندا رنگین تر بود.. همه ما رو نا امید کردن .. مردم جا نزنید اینا که میدونستن زندان چه جوریه اینا که تو بطن نظام بودن پس چرا با حرفاشون این همه رو به کشتن دادن ... یعنی چی تحت فشار بودن ...انقلاب خون میخواد...انقلابی یعنی خسروگلسرخی که زیر شکنجه اینجوری به عرعر نیفتاد.... اینا اگه تفنگم رو گیجگاشون بود نباید این حرفارو میزدن......اینا به ما خیانت کردن آره اینا مارو فروختن...حالا هی بگید ابطحی نازنین میدانیم تحت شکنجه بوده ای ....آخی نازی هر چی میگن بگو....بابا این حرفا کدومه میدونی این حرفای اینا رو قشر کم سواد په اثری میذاره و په ضربه ای به جنبش میزنه...
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
با وجود اینکه به غلط خوردن افتاده اند زیرکی خود را از دست نداده اند. افسانهء پایداری و استقامت را عده ای که حقیقی تصور میکردند بیایند و عبارت گ. خوردم را درک کنند که چگونه با انواع جمله های وزین و با واضح ترین معنی بیان میشود. هرچند که مردم را اینها به خیابان نیاوردند و وجودشان به جنبش مردم ربطی ندارد. مردم از اصل نظام ستمگر اسلامی زده شده اند و چاره آن فقط کنار کشیدن حاکمان وسپردن امور بدست خود مردم است مثل تقریبا همه جای دنیا وگرنه این شو های تلویزیونی مثل کمدی های بیمزه ایست که هیچکس را نمیخنداند.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

Man-ariyamehr - ایران - ایران
چهارشنبه روز تحلیفه. روز تحلیف رییس جمهور موسوی.اگر میخواهیم ثمره همه تلاشهای چند ماهه گذشته خودمون و آزادیخواهان را ببینیم باید در این روز حتما در این تجمع بزرگ شرکت کنیم.دیگه بهانه ای نیست. حداقل اینه که کسایی که به موسوی رای دادند برای رایشون در مراسم تحلیف رییس جمهور موسوی شرکت کنند.خود دولت که میگه نزدیک دو میلیون توی تهران به موسوی رای دادند.اگه این دومیلیون و حتی بیشتر هم در این مراسم شرکت کنند و با فریادهاشون مراسم تحلیف دولت کودتا رو با توجه به پخش زنده تلویزیونی رسوا کنند بزرگترین پیروزی خواهد بود و خون شهیدان هم به ثمر خواهد نشست.اگر در تجمعات بعد از تنفیذ یا روزهای بعد از فرمان کشتار 30 خرداد توسط خامنه ای به هر دلیلی ترس از باطوم و یا مایوس شدن و یا . شرکت نکردیم حداقل برای رایی که به موسوی دادیم شرکت کنیم. وعده ما چهارشنبه برای تحلیف رییس جمهور موسوی همزمان با تحلیف دروغین ا.ن، بهارستان
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

freedomforiran - انگلستان - لندن
تــا نــابــودی حــکــومــت اســلامـی. مــرگ بــر خــامــنــه ای مـرگ بــر جــمـهــوری اســـلامــی مــرگ بــر مــلا
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

farnooshee - انگلیس - لندن
اره جون خودت زندان شاه بد بود زندانهای خمینی خوبه به صورت ندا و عزیزانی که شهید شدند نگاه کن این حرفها رو بزن لعنت به همتون به قول بابام همیشه میگه حتی اینها رو تو زباله دونی تاریخ هم نمیشه ریخت انقدر پست و دروغگویند .
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

Farbod.88 - آلمان - درسدن
عطریانفر چقدر مسلط و باهوش برخورد کرد، تمام حرفاش رو دوپهلو و غیرمستقیم بیان کرد.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ItsMeWT - آلمان - کلن
دم ابطحی گرم.. خیلی زیرکانه پیام رو رسوند.. حتما با خودش فکر کرده اونایی که باید بگیرند سریع می گیرند منظورش چیه. خوشم اومد از باهوشی ابطحی. حالا فردا پس فردا دوباره یه مصاحبه راه میاندازند که بگه اصلا نگفته که روز قبل با این آدمها صحبت کرده. میگید نه؟ صبر کنید...
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
اره جون ننت اقای مراتی..افای نجف زاده..اقای یازرلو..خانم پارسی پور. شما خیال کردین مردم ایران مثل خودتون احمقند. این دوبنده خدا توپه توپن ...توپم چارشون نمیکنه..هر دوی اینا نعشه اند. حرکات اقای عطریانفر که تابلوهست
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
این کامران نجف زاده اگه دست من بیفتهههههههههههه آخ چه روزیه اون روز دیدنی آقا دیدنی فکر کردن این ملت همون ملت57 هستند که بشه سرشون کلاه گذاشت مراتی هم با اون تیپ مسخرش منو یاد بابای پسر شجاع می ندازه 1 پیپ کم داره
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

mitra.d - المان - هانوفر
ما فراموش نکرده ایم ندامتهای زندانیان زمان شاه را فراموش نکرده ایم گلسرخیها را این تئاترها برای ما معنا ندارد خودشان را گول میزنند ضحاکها حتی در این زمان بچه ها گول نمخورند بگذارید در لجنزار خود غرق شوند.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
سام کوفی_تهران - ایران - تهران. همینم که ابطحی با چند اشاره جزیی کلک شعبده بازی اعترافات رو لو میده خودش زیاده . اگه من و تو هم اونجا بودیم و میدیدیم چه بلایی سر بچه های مردم میارن و ما رو هم تهدید می کردن که دخترتو می کشیم ، هر نوع اعترافی رو می کردیم
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
قیافه این مجری مثل بی غیرتهاست اینها شب که می روند خونه از زن و . بچه ها یشان خجالت نمی کشند؟
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

darva - مالزی - سایبرجایا
یکی بگه اینا خیانتکار هستند؟. یا زیر شکنجه این حرفها رو زدن؟. یا واقعیت دارن می گن؟< من که دارم ناامید می شممممممممممممم
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

xabrisham - ایران - اسلو
اینا از اولش هم قاطی داشتن .واسه همین هم اوردنشون .اسکولشون کردن .ولی خر پدرشونه
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

Kämpfer - آلمان - کرفلد
Kämpfer - آلمان - کرفلد . اکنون فرض می کنیم که متهمان تحت فشار وادار به اعتراف شده اند - فرض محال که محال نیست- خب! حالا باید از سران اصلاح طلبان پرسید، وقتی «ژنرال» های شما تحمل چند روز زندانی کشیدن را ندارند و بلافاصله بعد از جدا شدن از زندگی مرفه خویش، به هر چه که از آنها خواسته شود تن می دهند؟!. اولا؛ چرا بچه های مردم را فریب داده و آنان را با سوءاستفاده از اعتمادی که به شما کرده اند، با چماق و کوکتل مولوتوف به میدان می فرستید؟ و خودتان در حلقه های فشرده محافظان و فقط برای خالی نبودن عریضه به صحنه سرک می کشید و فرزندانتان را نیز در ناز و نعمت برای تحصیل به آمریکا و انگلیس می فرستید و یا در خانه های اشرافی نوازش می دهید؟!. ثانیاً؛ چرا وقتی ژنرال های شما با حرارت دیگران را به آشوب و بلوا دعوت می کردند، آنها را دروغگو! نمی دانستید و به عنوان قهرمان! از آنان یاد می کردید؟! اگر ادعای شما را بپذیریم که افراد یاد شده تحت فشار وادار به اعتراف شده اند؟! چگونه ادعای دیگرتان قابل پذیرش خواهد بود که از مقاومت تا پای جان! و. حرف می زدید؟! .
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

albalo - انگلستان - لندن
اصلا نمیشه به هیچ کدومشون اطینان کرد.ابطحی این همه از بغل خاتمی چرید.من نمیدونم چطور تونست اینها رو مثل پنیر بفروشه.هر چند همه میگن اینها زیر فشار بودن ولی ادم اگر به چیزی که میگه پایبند باشه هیچوقت زیر حرف زور نمیره حتی اگر بمیره مثل بقیه کسانی که خودشون فدای عقیدشون میکنند.خوب شد این رهبر گروه نشد وگرنه همه رو ضایع میکرد
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

suzi - انگلستان - لندن
احسنت به شجاعت شما دونفر!تمام اعترافات شما خالصانه واز سر فهم وکمال وتحلیلهای درست سیاسی بود.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

poriyaye_vali - ق - دوحه
دوستی خاله خرسه.... خجالت نمیکشید میخواهید سر ملت رو شیره یمالید. به برکت ولایت کثیف فقیه ملت ایران متخصص در امور نعشه جات شده وزود تشخیص میدن کی تو هپروته مثل این دو نازنین
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

shirzan - آلمان - برلین
دوستان انصاف داشته باشید اگر این بندگان خدا رو تهدید کرده باشند که اگر حرفهایی که میخواهیم نزنید وگرنه در فلانجا بمب میزاریم و عده زیادی بیگناه رو میکشیم باز هم میگین اینا نباید اعتراف میکردند.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ayate_sheitani_hamburg - -
معنای علمی واژه فاشیسم عبارت ست از نظام دیکتاتوری متکی به اعمال زور و ترور آشکار که توسط ارتجاعی ترین و متجاوز ترین محافل امپریالیستی مستقر می‌شود. فاشیسم از طرف سرمایه انحصاری پشتیبانی می‌شود و هدف آن حفظ نظام سرمایه داری ست، در هنگامی که حکومت به شیوه‌های متعارف امکان پذیر نباشد. حکومت فاشیستی کلیه حقوق و آزادی های دموکراتیک را در کشور از بین می‌برد و سیاست خود را معمولاً در لفافه‌ای از تئوری ها و تبلیغات مبتنی بر تعصب ملی و نژادی می پوشاند. درود برفاشیست اسلامی
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
حیف از عمر عزیز که صرف ناکسان کند کسی. این همه جوون بیگناه کشته شدند.اینهمه آدم زندانی و شکنجه شدند که این بی وجودها بیان جلوی چشم میلیونها نفر اینطوری التماس کنند. قابل توجه دوستان اصلاح طلب که یه عمر پشت سر این آقایون نماز میخوندند.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

shangol - آلمان - هامبوگ
آفرین به این عزیزان واقعا که شجاعند .درضمن ما باید خودمان راجای آنها بگذاریم ببینیم ما اگر جای آنها بودیم چه میکردیم فقط مردن و سمبل شدن که آخ شجاع بود و دانشمند بود به چه درد مردم میخوره . ولی اگر بیرون بیایند و کمکهای فکری داشته باشند بسیار بهتره نگاه کنید که آقای عطریفانفر با چّه حالتی می گن آقای مهاجرانی شما هم اگر جای من بودید مثل من فکر میکردید بله هرکس جای ایشان بود همینطور فکر میکر د خیلی خوبه که آدم بتونه خوب و به موقع فکر کنه .تازه اگر قرار بود جنازه همه از زندان بیاد بیرون که الان باید کلی از سیاستمداران ایران در زمان شاه در زندانها مرده بودند .ولی می بینیم که همه با زیرکی زنده هستند.در هرحال برایشان آرزوی سلامتی دارم و ا میدوارم هرچه زودتر آزاد شوند
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ARASHK_97 - اتریش - اتریش
مردم شریف آخه اصلا" اینا کی هستند که بخواهند خیانت کنند.مگه اصلا" جزو ما بودند که حالا دارن خیانت میکنند.عطریانفر حرف قشنگی زد گفت در نبود این نظام ما هیچی نیستیم.پس نگید به اینا قرص دادن این حرفی بود که از دهنش همینجوری در اومد.این مفت خورها اصلا" در شخصیت مردم ایران و شهدای عزیز این انقلاب قریب الوقوع نیستند.اگه اعترافم نمی کردن باز هم همینطور بود چه برسد به الان.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

mehrab fallah - کانادا - تورنتو
shirzan - آلمان - برلین . هموطن گرامی اینها خودشون در این سه دهه همه جوره در متن سرکوب و قتل بوده اند و مطمئنا برای کشته نشدن مردم فداکاری نمیکند.در دیکتاتوری دینی همیشه جدی ترین مخالف حکومت مردم هستن پس برای اینها مردم بی گناه حکم محارب رو دارن.اگر ابطحی مخالف این بود تا این حد در این نظام ارتقا پیدا نمیکرد(البته همین که مخالف ولی فقیه شد قدم بزرگی برداشته).
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

سربلند ایران - ایران - تهران
خاک بر سرت کنن بی غیرت بی همه چیز!!!!این مراتی آدم نیست یه حیوون دست آموزه
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
اینها همشون از جنس جمهوری اسلامی هستند سگ زرد برادر شغاله . لابد بهشون خوش گذشته بهرحال مردم ایران بهشون خوش نگذشته .
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

سنجاقک - امریکا - ا......
اینو نوشتم برای تو ای ایمان مراتی کثافت آشغال کاسه لیس خامنه ای که تو آشغال را یادمون باشه بعدا پدرت را در بیاریم خایین
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

kambizdolatkhah - ایران - اصفهان
چرا این قدر .... می نویسید اگر ما از یک طرف بدمون می آید دلیل نمی شود هر دروغی که طرف دیگر میگه را باور کنیم شما همه تون از هم بدترید ایران مثل یه تکه گوشت می مونه و شما ...یکی از یکی بدتر به فکر بدست آوردن این تکه گوشتید و هیچکدوم به فکر مردم نیستید پس بهتره همه تون کرکره این دروغ هاتون پایین بکشید و این قدر به شعور مردم توهین نکنید!
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
حالا مگه هر کسی رو بگن گرفتیم و بیاد اعتراف کنه باید مارو تضعیف کنه و خون ریخته جونهامون فراموش بشه؟ما باید این جنبشو تا مرگ ولایت فقیه پیش ببریم و هر کسی هر انچه در توان دارد انجام دهد. فعلا زندانیآن سیاسی ازاد و تار سیدن به اهداف خود که همانا جمهوریه ایرانیست از پای نشینیم.تلاش این رژیم استقرار حکومت اسلامیست و همانطور که عوامل ان همچنان در تلاشند ما که حقانیت بیشتری داریم و در این برهه از زمان که امکانات پیروزی وجود دارد نباید با چنین نمایشاتی چه دروغ و چه راست تاضعیف روحیه شویم و با یاد ندا و نداهای میهنمان به خواسته هایمان برسیم
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

petter1 - ‫نوروژ - ‫نوروژ
‫نابود باد اسلام .... محمدین
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

p.h - هند - پونه
این پدر سوخته ای که میبینین و من میشناسم ، باهاش کلاس میرفتم یه موقعی .. همیشه بد میگفت از مملکت اما میگفت راه پول دار شدن دستمال به دستیه .. ما هم که خوراکمون بود و مسخرش میکردیم و میخندیدیم .. اما اخر دیدم که نه ، واقعا دستمال به دسته . اهان همیشه از خانومای لبنانی خیلی تعریف میکرد و از س.ک.س با اونا تعریف میکرد و همیشه دلتنگ اونجا بود
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

iraneazad2008 - هلند - دلفت
فراخوان. با بهترین درودها به تمام آزادی خواهان. در مقابل سفارت ایران، از ساعت ۱۲ لغایت ۳ بعداز ظهر روز چهار شنبه ۵ آگو ست به آدرس : . , DUINWEG 20 2585 JX, DEN HAAG, . در شهر لاهه ( دنهاخ ) حضور به هم رسانیم. https://www.youtube.com/watch?v=FgIvK5rx1gofeature=email.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
albalo - انگلستان - لندن . .هر چند همه میگن اینها زیر فشار بودن ولی ادم اگر به چیزی که میگه پایبند باشه هیچوقت زیر حرف زور نمیره حتی اگر بمیره مثل بقیه کسانی که خودشون فدای عقیدشون میکنند.خوب شد این رهبر گروه نشد وگرنه همه رو ضایع میکرد //////////. معلومه نه تنها شکنجه نشدی بلکه هیچ کسی رو که شکنجه شده باشه رو هم نشناختی. اولا اگه عزیزاتو تهدید کنن خیلی چیزها حاظری بگی چون اگه بلایی سرشون بیاد با مرگت فرقی نمیکنه دوما آیا شما میتونین موقع عمل جراحی با اثرات داروی بیهوشی مقابله کنید و بیدار بمونید؟ شکنجه هم وضعیت مشابهیه...در هر صورت این برنامه یا خرگوش جنگله که داره اعتراف میکنه خرسه یا جزئی از یک سناریو که 10 سال نوشتنش طول کشیده!!!
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
هر کسی توی زندانهای اینها میره واقعا متحول میشه من شنیدم بعضیها اصلا دوست ندارند از زندان بیان بیرون میخواهند صبح تا شب تو زندان قرآن بخونند.....
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

homayon - بلز یک - انتورپ
اینها همه از خامنه ای خونخوار گرفته تا برسه به رفسنجانی دزد و احمدی نژاد احمق و موسوی ترسو ..... سرتاپا یه گ....بی خیال بابا این رژیم کثیف فقط با حمله نظامی از بین میره..به امید اون روز
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

syahposh - ایران - تهران
اینکه به خبرنگار فحش و ناسزا بگیم( اونم از نوع کش دارش )مایه مباهات نیست.اگر گزارشگری و خبرنگاری که مخالف نظرات ما باشه چیزی گفت و اونایی که ادعای دموکرات بودن و روشن فکریشون میشه برنتابند معلومه که حرفای قشنگ زدن فقط لغلغه زبانه و به هیچ چیزی جز خودمون فکر نمیکنیم و معتقد به چیزی هم نیستیم و فقط دعوای قدرته.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

payam armani - انگلیس - منچستر
اینها همه درست.اقا من اینو می گم.حالا که مجبوری به رقص چرا اینقدر خوش رقصی میکنید.؟؟؟...ما هستیم...
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

waxy - امریکا - سیاتل
مسخرهها اینقدر فکر کردن ورجن جدید اعترافگیری رو درست کردن بابا ول معطلین . از روئسای روسشون یاد گرفتن lol
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

بچه شمرون - هلند - روتردام
اللان سی ساله که دارن هر کسی حرفی میزنه به دلایلی یا میکشن یا زندان مجاهدا رو کشتن و اعدام کردن گفتن به ما چه مجاهد بود دانشجو رو زندان و شکنجه کردن و کشتن ساکت موندیم فروهرهار رو کشتن کسی چیزی نگفت اصانلو و بروجردی رو زندانی کردن باز همینها ساکت بودن امروز نوبت خودشون رسید و رفسنجانی و خاتمی و..... ساکتن فردا نوبت رفسنجانی و افرادش میرسه اگر امروز ساکت باشن.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

بچه شمرون - هلند - روتردام
د ر ضمن اگه زندان به اینها خوش میگذره پس چرا ایشون ابطهی در این مدت اینقدر شکسته و پیر شده عکس قبل از دستگیری و بعدش اصلا قابل غیاث نیست. در ضمن اگر اینهارو تهدید کرده باشن که تمام اعضای خانواده شون رو نابود میکنن که اگر غیر از اون چیزی رو بگن که بهشون دیکته شده باشه فکر میکنم هیچکس غیر از این نگه که اینا گفتن. از این دولت همه چیز بر میاد
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

sarab22 - المان - دوسلدورف
جنبش با موسوی بی موسوی ادامه دارد زنده باد ایرانی اباد و ازاد بدون هیچ سرخری.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

saeed_iranian - ایران - تهران-شهرپردیس
جنبش سبز ادامه دارد ،چونکه 1 انقلاب فرهنگی و مردمیست.این افراد از ما نبودن که بخواهند با ما باشند. وکسانیکه عزیزانشان را برای ازادی ایران از دست دادن سوگند یاد میکنم . اسوده بخوابند ما جوانهای انقلاب سبز خونشان را پس میگیریم .شهیدانه عزیزم با خونه خود نوشتید استقلال ازادی جمهوری ایرانی.تا خون در رگ ماست هدیه به ملت ماست. درود بر شما نداههای عزیز .
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

tara555 - ایران - تهران
دوستای عزیز اینقدر بی انصاف نباشید . ابطحی و بقیه به خاطر روشفکر بودن و ومخالفت با این رژیم به زندان افتادن و این عادلانه نیست که بگیم چرا جا زدن و تحمل نکردن . فقط کافیه یه نگاه به ابطحی قبل و بعد از زندان بندازید خودتون می تونید بفهمید چی کشیده. مساله تحمل نکردن شکنجه نیست چون این آدما که شجاعتشون خیلی بیشتر از من وشماست از شکنجه نمی ترسن اما آیا تا حالا شما رو تهدید به اذیت و آزار و شکنجه زن و فرزند کردن؟؟؟ تا حالا به شما قرص روانگردان دادن تا نفهمید کجایید و چی میگید؟؟؟ .پس اینقدر از دورشعار ندید لطفا.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

neda85 - ایران - تهران
جدا خاک بر سرشون با این الگوی مبارزاتی بودنشون. یک ملت چشم به دهان این احمقها دوخته بود که حرف این مردم رو به دنیا برسونند.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

Aso22 - ایران - تهران
کسایی که ادعا کردن اینا جا زدن، بیان وسط ببینم تحمل خوردن یه باتوم رو دارن؟ مطمئنم حتی یه راهپیمایی رو هم شرکت نکردن و بعیدم نیست از طرفدار های الفنون باشن که این بزرگ مردها رو متهم می کنن! شکنجه های جسمی به کنار، این بیمار های جنسی که این ها رو شکنجه میدن با روح و روانشون کاری می کنن که مجبورن بیان تو تلویزیون و برای آدمهای سطحی نگر و بدون بینش سیاسی چون neda85 و Payamarmani و.. قابل باور باشن و به اینا خورده بگیرن. این روش ها از زمان شاه هم بوده و دیگه برای آزاد اندیش ها و آزادی خواه ها ارزشی نداره و اتفاقا مردم به پاس سختی هایی که اینا تو این مدت کشیدن ، بیشتر از گذشته براشون احترام قائل میشن. درود بر ایرانیان میهن دوست و آزاده
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.