شاهکارهای تمدن بشری از ۵۰۰۰ سال پیش تا کنون - عکس

شاهکارهای تمدن بشری از 5000 سال پیش تا کنون

peran33_mar - انگلیس - لستر
باید تندیس احمدی نژادم سردر ... ساخت تا همه براش...
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

kereshmeh - دانمارک - یلینگ
هــشــــــــــــــدار! دام جدید مرکز شناسایی جرایم سازمان یافت توجه داشته باشید که طی روزهای آتی، ممکن است از این آدرس: Moje sabs@Googlegroup.com برای شما ایمیلی بیاید – “به هیچ وجه این ایمیل را باز نکنید” – این ایمیل فهرست تمام ایمیل آدرس های موجود شما را میخواند و اقدام به شناسایی افراد و قربانی گرفتن می کند، اطلاع رسانی گسترده و آگاه کردن سایرین بر عهده شماست به همه اطلاع بدید لینک نمایشی کلیک نکنید. Missing
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم
irani1 - المان - هسن. mahdiye - مالزی - پیننگ. hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ. سلام. وافعا نمیتوانم احساسها را تایپ کنم فکر کردم ایرانیها از اسرایل بدشان میاید. من هم به شما سلام میکنم پیام شما برام غیر منطزه بود
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
با این همه زیبایی که بشر به دست خود میتواندبسازدچیزهای خطرناک هم هست می بخشید ولی فکر کردم برای آگاهی جوانان مفیداست::::: . دکتر ابهری در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد : ماده مخدر جدیدی که با نام " تسبیح " معروف شده است به شکل دهانی و کشیدنی مصرف می شود و استفاده دهانی آن موجب تاثیر فوری بر مغز خواهد شد که این شیوه مصرف عوارضی مانند سکته مغزی، فراموشی، کاهش شدید نور چشم و از بین رفتن حس چشایی را در پی خواهد داشت.ماده اولیه ساخت شیشه. فرزندان پاک ایرن زمین سالم وسبزورها باشید .
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

darva - مالزی - سایبرجایا
مرسی جالب بود. من دنبال اسامی عجایب هفت گانه می گردم و یادم رفته فقط (دیوار چین. اهرام مصر.)یادم مونده و بقیش یادم نیست.. کسی می تونه بگه بقیه اش چیه آخه لازم دارم بدونم.(خواهشا نگین محمود و خامنه ای و.. چون اینها ارزش شوخی کردن ندارند) ممنون
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

davoooood - ایران - شیراز
عالی بود مر30
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

montaghed - آلمان - کلن
عکس مسجد الاقصی اینجا چیکار میکنه ؟؟ از می تا حالا مسجد جزتمدن بشر بوده ؟ هرچی توحش و جنگ و نیرنگ و بدبختی بودخ ریشه همش در مسجده.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه. تو دیگه چه صیغه ای ار خیانت و وطن فروشی هستی
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

erika - ایران - ماهشهر
زیبا بودن ولی اگر مشخصات هر عکس رو می نوشتید بهتر بود.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

rezashah - استرالیا - سیدنی
آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم . دشمن من و شما انتر و ولایت وقیح است .منتظر انتقام شما از حزب شیطان هستیم
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

Man-ariyamehr - ایران - ایران
چهارشنبه روز تحلیفه. روز تحلیف رییس جمهور موسوی.اگر میخواهیم ثمره همه تلاشهای چند ماهه گذشته خودمون و آزادیخواهان را ببینیم باید در این روز حتما در این تجمع بزرگ شرکت کنیم.دیگه بهانه ای نیست. حداقل اینه که کسایی که به موسوی رای دادند برای رایشون در مراسم تحلیف رییس جمهور موسوی شرکت کنند.خود دولت که میگه نزدیک دو میلیون توی تهران به موسوی رای دادند.اگه این دومیلیون و حتی بیشتر هم در این مراسم شرکت کنند و با فریادهاشون مراسم تحلیف دولت کودتا رو با توجه به پخش زنده تلویزیونی رسوا کنند بزرگترین پیروزی خواهد بود و خون شهیدان هم به ثمر خواهد نشست.اگر در تجمعات بعد از تنفیذ یا روزهای بعد از فرمان کشتار 30 خرداد توسط خامنه ای به هر دلیلی ترس از باطوم و یا مایوس شدن و یا .. شرکت نکردیم حداقل برای رایی که به موسوی دادیم شرکت کنیم. وعده ما چهارشنبه برای تحلیف رییس جمهور موسوی همزمان با تحلیف دروغین ا.ن، بهارستان
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم. دوست عزیز با عرض خوش امد مجدد باید بگم سیاست غلط دولتها نباید باعث دشمنی بین ملتها بشه. پاینده باشی.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
قاتل ندا و نداها ا ببینید و بشناسید. https://www.youtube.com/watch?v=26jUE3g70BY.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم. ایران و اسراییل دو متحد بزرگ برای سرنگونی اعراب
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

sooratak - مالزی - کوالالامپور
darva - مالزی - سایبرجایا . 1. اهرام مصر 2. باغ های معلق بابل 3. فانوس دریایی اسکندریه 4. معبد آرتمیس 5. مجسمه ی ابوالهول 6.مقبره هالیکارناسوس 7.مجسمه زئوس. امیدوارم که اشتباه نکرده باشم دوست عزیز ( البته اینها عجایب هفت گانه ی قدیم هستند٬ دیوار چین جزء عجایت هفت گانه ای است که جدیدا اعلام شده)
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

***mehregan*** - ایران - تهران
آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم.سلام خوش امدید. شما اسرائیلی هستید؟ فارسی رو از کجا به این خوبی یاد گرفتید؟ من به شخصه هیچ وقت از اسرائیلی ها بدم نمی امده. شعارها و دشمنی دولت ایران رو به پای همه مردم ایران نگذارید.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
عکس هفتم دروازه ملل تخت جمشید است آیا تا به حال فکر کردید که چرا صورت مجسمه ها تخریب شده ولی ریش آنها بعد 2500 سال سالمه؟ چون ملت همیشه در صحنه در اول انقلاب با کلنگ افتادند به جان این آثار، تازه خلخالی یکی دیگه از شاهکارهای تمدن بشری! قصد داشت با هواپیما تخت جمشید را بمباران کنه که به دلیل برخی مخالفتها میسر نشد
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
جنایت تا چه حد؟. علیرضا ۱۲ ساله در چهلم شهدای سرکوب اخیر بر اثر اصابت ضربه باتوم به سرش دچار خونریزی مغزی شد و به شهادت رسید. پنجشنبه گذشته علیرضا همراه با پدرش برای شرکت در چهلم شهدای سرکوب اخیر به بهشت ندا رفته بودن در هنگام بازگشت لحظه ای دست علیرضا از دست پدرش جدا می شود ، در این هنگام دست او از زندگی کوتاه می شود علیرضا بر اثر اصابت ضربه ی باتوم که به سرش خورد دچار خونریزی مغزی شد و به شهادت رسید روحش شاد علیرضا فقط ۱۲ سال سن داشت. خانواده علیرضا بعد از ۴ روز بالاخره دیروز توانستند جنازه او را از پزشک قانونی تحویل بگیرند. این مطلب در سایت بالاترین قابل رویت میباشد.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

goodguyfa86 - مجارستان - بودا÷ست
هرچی میکشیم از دست عربا میکشیم الان کوروش 2 قبرش داره میلرزه
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم . ما با ملت شما هیچگونه دشمنی نداریم و اختلاف شما با فلسطینی ها به هیچوجه به ما مربوط نیست ولی نژاد پرستی و خود را بر تر دانستن از هر سو و دولتی محکوم است مسائل قوم یهود با فلسطینها سابقه ی چند هزار ساله دارد طبیعی است اگر صلحی بین شما و فلسطینیها برقرار شود پاشنه ی اشیل ملایان ایران و حزب الله و راسیتهای اسلامی و یهودی خواهد بود.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

setayesh_azadi - ایران - تهران
آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم. سلام دوست عزیزم. خوش اومدی. هیچ ملتی با ملت دیگه دشمن نیست. همیشه این سیاستمدارا هستن که تخم تفرقه رو میکارن. همه انسانها از هر مذهب و نژادی محترمن و باید دوستشون داشت. البته تا وقتی که به خاطر خودش حقوق دیگران رو پایمال نکنه. دوست عزیز اگه فضولی نباشه، شما از پیروان دین کهن و محترم یهودی هستین؟
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

wiktwr - دانمارک - کولدینگ
سلام دوست من دروا از مالزی. در مورد عجیب هفتگانه پرسیده بودی که گویا لازمش داری که من هم آن را برایت همینجا میگذارم . آنها عبارتند از. 1- معبد آرتمیس در افوسوس (ترکیه ). 2- مجسمه زئوس. 3- مقبره هالیکارناسوس در ترکیه. 4- فانوس الکساندریا . 5- مجسمه عظیم الجسه رودس در یونان. 6- باغهای معلق بابل در عراق. 7- اهرام مصر (هرم خوفو).
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
قران هم می فرماید ایا ندیدی که سرنوشت کسانی که خدا را انکار می کردند چه بر سر کاخهای انها امده و البته زندگی انها در اخرت با عقوبت شدید تری است. خدا دیر عذاب می کند ولی به وقتش حسابی هم حال می دهد!.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
جای پرچم نظام جمهوری اسلامی به عنوان نمادبزرگترین و بینظیرترین شاهکار تمدن بشری از 100هزار سال پیش تا کنون خالی است.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
جای پرچم نظام جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین شاهکار تمدن بشری در اول صفحه خالی است
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
khorshidiran - مالزی - کوالالامپور. barbud_daneshmand - بلزیک - گنت. IranBozorgMehr - ایران - اهواز . kamia1 - المان - کلن. pouriya - ایران - رودسر. ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . arashan - استرالیا - ملبرن . . شما در بهترین حالتش یا خیلی ساده لوح بدبختبد یا خائن مزدور وطن فروش. اجنبی حالم از جهالت شما بهم خورده .. دارم بالا میارم
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
این هم یک شهید دیگر. نفرین و لعنت ابدی به روح خمینی شیطان صفت. مرگ و نفرین بر خامنه ای جنایتکار. https://balatarin.com/. https://asre-nou.net/php/view.php?objnr=4998.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
عکسهای جالبیه...ولی خدایش وقتی عکس تخت جمشید رو دیدم به ایرانی بودنم افتخار کردم.......زنده باد ایران وایرانی. ولی از ارگ بم عکسی نبود...چرا؟
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت. فعلا ایران دست عربهای خاک بر سری مثل تو است شا....به اون پرچمت با علامت هندوا.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت. ما هم حالمان از کث...ائی مثل تو که اسلحه به روی مردم هموطن میکشید به هم میخوره. بدبختهای عقب افتاده عقده ای. ننگ بر شما و اسلامتان. نفرین و لعنت ابدی به روح خمینی شیطان صفت. مرگ و نفرین بر خامنه ای جنایتکار.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

bij - المان - المان
جای پرچم نظام جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین شاهکار ضد بشری در یک جای دیگر خالیست! نظام حکومت اسلامی سر منشا اعدام-شکنجه- فساد جنسی-اعتیاد-رشوه خواری-زندان-فرار مغزها- کودکان خیابانی- دزدیهای کلان دولتی و حکومتی- سرمایه گذاری های کلان در کشورهای فقیر منطقه مدیریت های غلط و .. که معنویات *ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت* است!
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
آرش حجازی- عکس قاتل احتمالی ندا را تایید کرد. https://www.youtube.com/watch?v=wUnYjjMu8ds.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

عاشق ایران و ایرانی - فرانسه - پاریس
peran33_mar - انگلیس - لستر . خوشم اومد...
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

غریب بن غریب - ایران - تهران
آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم . سلام دوست عزیز-من به عنوان یک ایرانی متعصب به ایران ورود شما. رو تپریک میگم- نظر مردم شما در مورد ما ایرانیها چیه؟ در مورد ما چه طور فکر میکنید؟ و اینو به شما بگم که من به شخصه اصلا با حرف های احمدی نژاد در مورد اسراییل موافق نیستم
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت. بسیجی مغز فندقی! ایران مال ایرانیان است نه مال تو بسیجی عرب پرست! وطن فروش شما آخوند زاده های حوزه ایدزیه قم هستید نه من و امثال من که میخوایم سر به تن شما بسیجیها و دین مسخره تون نباشه!. اولا بنده سرباز دوران جنگ هستم و با پاسپورت فانونی از کشور خارج شدم و مدتی هم در زمان خاتمی در زندان اوین مهمان برادران شکنجه گر تو بودم!. ثانیا مثل اینکه قرص اکس زیاد زدی و کامنتت رو جابجا گذاشتی چون اینجا من هیچ کامنتی نگذاشته بودم! ولی می بینی که دیگران بجای من جوابت رو دادن!. در ضمن آی دی تو جدیده. احتمالا یا همون بلو استار بسیجی هستی که با یک آی دی رد گم کن اومدی مزخرف بگی یا یکی از ماموران جمهوری اسلامی که هدفی جز حمله به وب سایتهای آزاد نداره. خوبه داری میبینی که ایرانیان پیش از آنکه اسلام متعفن به کشورشان حمله کند دارای چه تمدن درخشانی بوده اند! پس لطف کن دهنت رو ببند و بیش از این خودت و دین خونبار اسلام رو مسخره نکن! وطن فروش شما عرب زادگان اسلامی هستید که کوچکترین تعلقی به ایران ندارید!. استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی به دست فرزندان کوروش
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

naz gole - آمریکا - اگوراهیلز
نیم رخ ! کی باشد که اون خدا حسابی به تو و امثال تو هم حسابی حال بده .. به امید آنروز
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
دوستان عزیزی که در ایران هستید لطفا پیتزا بوف را تحریم کنید. مالک آن سردار مصلحی از سران کودتاست. "سردار" مصلحی حال حاضر علاوه بر سرداری در سپاه در کلیه پیتزا فروشی های بوف تهران سهامدار عمده است.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
همیشه آرزو داشتم آنقدر پول داشته باشم تا تخت جمشید را از نو بسازم بنظر شما آرزوی خوبی نیست برای من حتی فکر کردنش هم لذت بخش است....
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم . ببین من برای ملت یهود احترام قایل هستم چون مردم ایران و ملت اسراییل با هم روابط چند هزار ساله داشتم ولی یک سوال ازتو دارم چرا اسم آیدی خودتو آریل شارون گذاشتی من فکر می کنم شارون آدم خوبی نبود اگر خوبی داشت لطفا توضیح بده....
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

sare galin - انگلیس - لندن
iran-azad - ایران - تهران . . با سلام.صورتهای مجسمه ها در حمله اعراب به ایران خراب شده.فقط تصویر یکی از مجسمه صورتها سالم مونده از دسته حمله ها.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم. ما دشمن تفکر صهیونیزم هستیم. چه در اسراییل چه در ایران چه در هرکجا. ***ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت - صیغه 99 ساله
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
montaghed - آلمان - کلن . بهتر نبود به جای ((منتقد)) آیدی ((هتاک)) را انتخاب میکردید؟
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
5000 سال شکوه و عظمت حیرت انگیز . این مجموعه بی نظیر تاریخی محصول سال 2009 موسسه QUESTAR ،سفری علمیست به ماورای زمان که به تجسس در رمز و رموز بیش از 65 میراث عظیم بجا مانده تاریخ 5000 ساله باستان در خلال بیش از 11 ساعت برنامه ویدئویی مستند می پردازد.در این مجموعه از بازسازی صحنه ها هم بصورت واقعی هم بصورت دیجیتال برای خلق تصاویر استفاده شده است. 6 عنوان جداگانه در این مجموعه مستند وجود دارد که عناوین و مشخصات هریک از آنها بشرح ذیل است:
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
1- مصر باستان . در این مجموعه مستند با استفاده از فیلمبرداری سرصحنه و مدلسازی کامپیوتری فعالیتهای کارگران و معماران در حال ساختن بزرگترین بناهای تاریخی ساخته دست بشر مثل ابوالهول،اهرام ثلاثه،معبد هاتشپسوت،مقبره رامسس کبیر،دره خدایان و .. به تصویر کشیده شده است.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
2- رم باستان . چگونگی مهندسی و ساخت ساختمانها و ابنیه مشهور رم باستان مثل سیرکوس ماکسیموس،تالار تریجان،پانتئون و کولوزیوم در این مستند نمایش داده شده است.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
3- یونان باستان . بررسی خواستگاه تمدن غربی بهمراه ریخت شناسی معماری ساخته های مشهور یونانیان باستان مثل کاخ کنوسوس،مجسمه هلیوس و پارتنون و .. از طراحی،ابتکار گرفته تا اجرا و پیاده سازی در این مجموعه گردآوری گردیده است.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
4- رازهای سرزمین مقدس . کشف هر رمز از سرزمین مقدس،صدها راز دیگر در بین صخره ها و غارهای این مکان را فرا روی محققین قرار می دهد.این برنامه به معرفی اماکن الهام بخش و متبرک این سرزمین همچون کلیسای ناتی بیتی،کوه سینا،ویلینگ وال،معبد هرود و .. می پردازد.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
5- شگفتیهای جهان در طول زمان . تاریخچه و رموز بناهای بی نظیر و شگفت انگیز قدیمی جهان مثل تاج محل،شهر ممنوعه،مانت راشمور،آنگکور وات و ...در این مستند نمایش داده می شود. 6- عجایب هفتگانه دنیای باستان . رمزگشایی شگفتیهای جهان باستان چون هرم گیزا،باغهای معلق بابل و سایر ساخته های قدیمی و بی بدیل بشر مثل پارتنون،پترا،بیت المقدس،تاج محل،کولوزیوم،دیوار بزرگ چین،ارتش رسی و .. در این مجموعه گردآوری شده است.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
فقط من تعجب میکنم چرا راشامور رو در بین این آثار باستانی قرار داده اند!!. چرا که ساخت این بناها در چند هزار سال قبل بسیار مهم بوده ولی امروزه ساخت مجسمه و بناهایی با آن ابعاد هنر و عجایبی محسوب نمیشود!!
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

halazoon - ایران - تهران
خیلی خوب بود .دوست دارم یه روز همه اینجاها رو ببینم
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
sare galin - انگلیس - لندن. منظور من هم همین بود ولی حمله اعراب در سال 57
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
من عاشق تاریخم ممنون از لطفتون . آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم . ما مردم ایران هیچ مشکلی با یهودیا و اسراییلیا نداریم ما 2کشور بهتر بود که با هم هم مسیر میشدیم تا نزاریم اعراب تو منطقه زیاد مفت خوری کنن ولی خوب متاسفانه مملکت ما هم افتاد دست اعراب و به این روز افتادیم . دوست من اگه مشکلیم باشه با آرمان هایه صهیونیزم هاست که خودشون رو برتر از نژادهایه دیگه می دونن. ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت . اه اه اه کم کثیف بود خرابکاریم کردی اینجا رو هم به کثافت کشیدی اه اه اه چه بویی میدی . یه سوال شماها چرا عادت دارد همه جا رو به کثافت میکشید؟
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

mahdiye - مالزی - پیننگ
آریل شارون - اسرائیل - اورشیلیم.سلامی دوباره من از اورشلیم خیلی خوشم می یاد .و با همه دوستانی که نظر دادن به جز ا(یران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت ) موافقم .و دوست دارم نظر مردمت رو راجب ایرانی ها بدونم.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

green country - لوس انجلس - کالیفرنیا
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت واقعا درست می گویی جایش در مستراح خالی است ..
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . . همچنین ساندویچ هایدا بااون ساندویچهای خشکش .
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
آریل شارون - فلسطین اشغالی - اورشیلیم. با سلام خدمت شما ... من از دولت اسرائیل متنفرم..و اگه دستم برسه .. که فعلا متاسفانه نرسیده (دستمو میگم ) سر تک تک سردمداران صهیونستی را از بیخ میکنم.در ضمن شما یهودیان گل و گلاب هم ...باید لطف کنید به خانه خودتان برگردید...فلسطین خانه شما نیست.البته میدونم شما کاره ای نیستید...مقصر حاکمان شما هستند...به هر حال روزی روزگاری شما را از فلسطین اشغالی یا به زبان خوش و یا به زور بیرون بدرقه خانه ها یتان خواهیم کرد.آن روز دیر نیست!.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت. خوبه که جواب چرندیات خودت را از ایرانیان ازاده گرفتی؟!!!داری میسوزی..نه؟!!شرم کن و این ایدی رو بردار.ایران مال ایرانیان شریف است..نه مال مزدوران کثیف..خوب ذات پلید خودتو نشون دادی...مگر دروغ است که برای رهبرت منقل اتیش میکردندو اون عاشق سیگار و پیپ بود..وبه که امروز میتونی با یک سرچ ساده همه عکسها و اطلاعات راجع به مفعول بودن و معتاد بودن رهبر چلاقت پیدا کنی؟!!!. ما که40 سال پیش باید 100ها جلد کتاب را مطالعه میکردیم تا اطلاعاتی که شما با یک کلیک بدست میاورید را بدست میاوردیم!!. بازم بگو امام زمون کرده و مرگ برامریکا(راستی اون عکس رو دیدی که دانشجویان بیسواد بسیجی انگلیسی نوشته بودن دونت ویت امریکا؟!!!). مردونه و اگر شرفداری تو درستشو بنویس؟!!لوللللل=راستی لول میدونی یعنی چی؟!!
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

آریل شارون - اسراییل - اورشیلیم
صبح به خیر. من طاقت خوندن این کلمه ها رو ندارم نه من نه مادر که کمکم میکنه تا لغات را کامل بنویسم من ایران را دوست ندارم اینجا اسراییل هیچکس ایران را دوست نداره. ایران احمدینجادخمینی چه بلاهایی سر یهودواسراییل اورده تروریستهای ایران اخوندایران حسننصرالله خون پسران اسراییل را میریزند مردم را میکشند معلم ما میگوید ایرانیها اینقدر از اسراییل دشمن هستند که دولت احمدینجاد راسرنگون میکنند زیرا یک دولتی گفته ما با مردم اسراییل دشمنی نیستیم....اگرایران برادر شما را گه هیچکس از اون برای شما نزدیکتر زیباتر نیست اگر ایران عشق تو را از تو بگیرد تو هم از ایران .....امانمیفهمم شما ها اینقدر پر از احساس حستید پیامتون رو قلب انسان میشینه......من را یاد احساس قلب برادرم میاندازه....دوباره میایم پیشتون.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

آریل شارون - اسراییل - اورشیلیم
صبح به خیر. من طاقت خوندن این کلمه ها رو ندارم نه من نه مادر که کمکم میکنه تا لغات را کامل بنویسم من ایران را دوست ندارم اینجا اسراییل هیچکس ایران را دوست نداره. ایران احمدینجادخمینی چه بلاهایی سر یهودواسراییل اورده تروریستهای ایران اخوندایران حسننصرالله خون پسران اسراییل را میریزند مردم را میکشند معلم ما میگوید ایرانیها اینقدر از اسراییل دشمن هستند که دولت احمدینجاد راسرنگون میکنند زیرا یک دولتی گفته ما با مردم اسراییل دشمنی نیستیم....اگرایران برادر شما را گه هیچکس از اون برای شما نزدیکتر زیباتر نیست اگر ایران عشق تو را از تو بگیرد تو هم از ایران .....امانمیفهمم شما ها اینقدر پر از احساس حستید پیامتون رو قلب انسان میشینه......من را یاد احساس قلب برادرم میاندازه....دوباره میایم پیشتون.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
آریل شارون - اسراییل - اورشیلیم. ایرانیها با یهودیهای خوب دشمن نیستند و به آنها احترام میگذارند ولی اسراییلیها هم فلسطینیها را میکشند و آنها را از خانه هایشان بیرون میکنند...
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

Ezhaq - ایران - تهران
آریل شارون - اسراییل - اورشیلیم . سلام هم کیش٬ آدمهایه احمق اینجا زیاد.
پنج‌شنبه 15 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
آریل شارون - اسراییل - اورشیلیم. یه روزی میشه که با هم تجارت می کنیم توریست رد و بدل می کنیم اون روز دور نیست ما این عرب زاده ها رو از کشورمون به زودی می اندازیم بیرون
جمعه 16 مرداد 1388

septa - فیلیپین - مانیلا
واقعا شاهکاره..
جمعه 16 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
hamesheh bahar - انگلستان. جناب عالی مطمئنا یک نژاد پرست تشریف دارید ایران اسلامی از اقوام مختلفی تشکیل شده بیشترین جمعیت تشکیل دهنده جنوب وجنوب غربی ایران رو مردم بسیار شریف عرب تشکیل میدهند بنده در ایرانی نبودن شما هیچ شکی ندارم که اینجور خائنانه بین ایرانیان تفرقه می اندازی ایران متعلق به ملت متحد ایران است
جمعه 16 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت. عجب پس اقرار کردی ایران از همه اقوام تشکیل شده پس چرا شماها فقط سنگ اعراب را به سینه میزنید البته تازگیها روسها هم بله. تند نرو رهبرت هر لحظه ممکن است یک داس وچکش هم به پرچمت اضافه کنه. از قدیمیها چند تا بخر برای کفنت استفاده کن.
شنبه 17 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - اورشیلیم
hamesheh bahar - انگلستان - لندن. چون مشکل شما فعلا اینه
شنبه 17 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت. چه زود پریدی توی اورشلیم. خوش باشی. مشکل من ایرنم که فعلا دست یک مشت درغگو و چپالگر خائن مثل تواست .
شنبه 17 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.