موسوی: دادگاه، تدارکی ناشیانه برای شروع به کار دولت دهم است + متن کامل بیانیه شماره ۱۰ میرحسین موسوی

موسوی: دادگاه، تدارکی ناشیانه برای شروع به کار دولت دهم است

آقای موسوی، اعترافات متهمان را "ناله‌ای عمیق از سرگذشت دردناک خود در این پنجاه روز" خواند

میرحسین موسوی با صدور بیانیه ای، دادگاه تعدادی از فعالان سیاسی را که اولین جلسه آن روز شنبه برگزار شد، "فرمایشی" خوانده و آن را "سقوط اخلاقی و بی اعتباری صحنه گردانان آن" دانسته است.

آقای موسوی، نامزد اصلی معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری که بیشتر فعالان سیاسی محاکمه شده از حامیان و اعضای ستادهای او بوده اند، در بیانیه خود نوشته است که این دادگاه "جز تدارکی ناشیانه برای شروع به کار دولت دهم نیست. از دادگاهی که همه چیزش تقلبی است انتظار دارند عدم وقوع تقلب در انتخابات را ثابت کند."

میرحسین موسوی درباره اعترافات متهمان در دادگاه نوشته است: "می‌گویند فرزندان انقلاب در دادگاهی که دیروز تشکیل شده بود به ارتباط با بیگانه و برنامه‌ریزی برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی اعتراف کرده‌اند. اینجانب در سخنان آنان دقیق شدم و در حقیقت آن چنین چیزی نیافتم، بلکه شنیدم که با ناله‌ای عمیق از سرگذشت دردناک خود در این پنجاه روز می گفتند؛ انسان‌هایی له شده که ممکن بود به هرچیز دیگری هم که به آن الزام شود اقرار کنند به راستی چه چیز دیگری جز داستان رنج‌هایی که کشیده‌اند ممکن است بگویند."

روز شنبه اول اوت (دهم مرداد) نزدیک به 100 نفر از افرادی که در جریان ناآرامی های پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران بازداشت شده بودند، در جلسه ای در دادگستری تهران مقابل دوربین تلویزیون ایران قرار گرفتند و معاون دادستان تهران در کیفرخواست خود آنها را به تلاش برای سازماندهی و اجرای طرحی برای کودتای مخملی متهم کرد.

آقای موسوی دادخواست مطرح شده در دادگاه را "سبک" توصیف کرده که با استناد به برخی کتابهای خمیر شده و "به اعتراف هایی که رنگ شکنجه های قرون وسطایی از آن هویداست انتظار دارند ملت را به چه چیزی قانع کنند."

این نامزد معترض درباره اعتراف های بعضی از متهمان با استناد به گفته های پیامبر اسلام نوشت: "آیا نخوانده‌اند که پیامبر اکرم (ص) فرمود برای کسی که بعد از شکنجه اقرار کند حدی نیست یا کسی که در زندان یا قید و بند باشد و او را تهدید کرده باشند اقراری برای او نیست (الغدیر جلد ششم)."

آقای موسوی در پایان بیانیه خود آورده است: "مردم ما با فرزندان خود که دیشب پس از 50 روز بی‌خبری چهرةشان را دیدند احساس همدردی می‌کنند. برادران ما! غمگین نباشید. بدانید که مردم وضعیت شما را درک می‌کنند و می‌دانند که حفظ جان شما واجب‌تر از هر چیز دیگر است. زود خواهد بود که ملت محاکمه مرتکبین این فجایع را شاهد باشد و بازجویان و شکنجه‌گرانی که این‌گونه با جان و آبروی او بازی می‌کنند بشناسد."

متن کامل بیانیه شماره ۱۰ میرحسین موسوی

بسم الله الرحمن الرحیم

می‌گویند فرزندان انقلاب در دادگاهی که دیروز تشکیل شده بود به ارتباط با بیگانه و برنامه‌ریزی برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی اعتراف کرده‌اند. اینجانب در سخنان آنان دقیق شدم و در حقیقت آن چنین چیزی نیافتم، بلکه شنیدم که با ناله‌ای عمیق از سرگذشت دردناک خود در این پنجاه روز می گفتند؛ انسان‌هایی له شده که ممکن بود به هرچیز دیگری هم که به آن الزام شود اقرار کنند به راستی چه چیز دیگری جز داستان رنج‌هایی که کشیده‌اند ممکن است بگویند. می‌گفتند محسن روح‌الامینی حق داشت که شهید شد. می گفتند که اگر ۵۰ روز ایستادگی نکرده بودیم این نمایش هفته‌ها پیش برگزار می‌شد. می‌‌گفتند هرچه را که به آنان می‌گفتند تا گفته باشند که اینها حرف‌های ما نیست.

دندان شکنجه‌گران واعتراف‌گیران دیگر به استخوان مردم رسیده است تا جایی که اینک از میان کسانی قربانی می‌گیرند که خدمات بزرگ به کشور و نظام در کارنامه دارند و به تهدید دیگرانی سرگرمند که در نشو و نمای این نهضت و تاسیس نظام برخاسته‌ از آن برجسته‌ترین نقش‌ها را بر عهده داشته‌اند. آیا کسانی را که آرزوی شهادت در راه نورانی انقلاب اسلامی داشته‌اند به چیزی کمتر از آن تهدید می‌کنید؟ یا پس از به مسلخ بردن جمهوریت نظام، اسلامیت و آبروی آن را هم با این بی‌آبرویی‌ها هدف گرفته‌اید؟ تنها داوری قطعی وجدان بشری از مشاهدة دادگاه‌هایی اینچنین فرمایشی سقوط اخلاقی و بی‌اعتباری صحنه‌گردانان آن است.

صحنه‌هایی که دیدیم و دیدید جز تدارکی ناشیانه برای شروع به کار دولت دهم نیست. از دادگاهی که همه چیزش تقلبی است انتظار دارند عدم وقوع تقلب در انتخابات را اثبات کند. اگر شما اهل تقلب نیستید آن را در رعایت ظواهر اولیه یک دادرسی قضایی به نمایش بگذارید. با دادخواستی سبکف با طرح مطالبی بی‌ربط، با استناد به کتاب‌هایی که به خروار خمیر می‌شوند، با تکیه بر گزارش خبرنگارانی که نامشان را هم کسی نشنیده است و با استناد به اعتراف‌هایی که رنگ شکنجه‌های قرون وسطایی از آن هویداست انتظار دارند ملت را به چه چیز قانع کنند؟ آیا نخوانده‌اند که پیامبر اکرم (ص) فرمود برای کسی که بعد از شکنجه اقرار کند حدی نیست یا کسی که در زندان یا قید و بند باشد و او را تهدید کرده باشند اقراری برای او نیست (الغدیر جلد ششم).

مردم ما با فرزندان خود که دیشب پس از ۵۰ روز بی‌خبری چهرةشان را دیدند احساس همدردی می‌کنند. برادران ما! غمگین نباشید. بدانید که مردم وضعیت شما را درک می‌کنند و می‌دانند که حفظ جان شما واجب‌تر از هر چیز دیگر است. زود خواهد بود که ملت محاکمه مرتکبین این فجایع را شاهد باشد و بازجویان و شکنجه‌گرانی که این‌گونه با جان و آبروی او بازی می‌کنند بشناسد.

وَلَوْ یُؤَاخِذُ اللّهُ النَّاسَ بِظُلْمِهِم مَّا تَرَکَ عَلَیْهَا مِن دَآبَّةٍ وَلَکِن یُؤَخِّرُهُمْ إلَى أَجَلٍ مُّسَمًّى فَإِذَا جَاء أَجَلُهُمْ لاَ یَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً وَلاَ یَسْتَقْدِمُونَ

و اگر خداوند مردم را به [سزاى] ستمشان مؤاخذه مى‏کرد جنبنده‏اى بر روى زمین باقى نمى‏گذاشت لیکن [کیفر] آنان را تا وقتى معین بازپس مى‏اندازد و چون اجلشان فرا رسد ساعتى آن را پس و پیش نمى‏توانند افکنند.

میرحسین موسوی

۱۱ مرداد ۱۳۸۸

dannni - سوئد - استکهلم
دوست دارم این جلادها خصوصا این جادوگر کثیف شریعت مداری روزنامچی کیهان روزی در میدان توبخانه اوزونشون کنند و کثافت روی بدنشون بریزند تا بگندن
یکشنبه 11 مرداد 1388

basijy_rahbar - ایران - تهران
همه فردا ابروی نداشته احمقی نژاد را موقع معرفی غیرقانونی میبریم.امشب روی پشت بام شعار احمدی گمشو
یکشنبه 11 مرداد 1388

غریب بن غریب - ایران - تهران
به امید روزی که تو دادگاه راستین الهی هرکس که تو این دنیا دروغ گفته به سزای عملش برسه-دروغ مادر تمام گناهان است
یکشنبه 11 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
اینهم بره بمیره . مردک اگر راست میگی مردم را فرا خوان . تا بریزن تو خیابان و مرگ بر خامنه ای سر دهند . چون خودت که عرضه نداری کاری بکنی . به امید سر حلقی دار بردن خامنه ای حرامزاده و تمام این لباس شخصیهای بی وطن و کثافت میمون انتری نژاد . ( به امید پیروزی ملت ایران )
یکشنبه 11 مرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
ماپیروزیم زیراحق باماست **دیگرمردم رانمیشودگمراه کردمردم بیدارند**. دوشنبه (12 مرداد) از خانه هایمان بیرون بیاییم و خیابانهای تهران و سایر شهرهای ایران را فتح کنیم . بگذار آنها نمایش مسخره و مذبوحانه خود را با ترس و لرز در سوراخهایشان برگزار کنند. مهم اینست که ما بیرون باشیم ، با هم باشیم و شهررا در اختیار بگیریم . ما دیگر یاد گرفته ایم چه بکنیم . میدانیم که باید در خیابانها و میادین اصلی شهر مانند ولی عصر و انقلاب و بهارستان و غیره تجمع کنیم . میدانیم که باید همراه و هماهنگ با هم شعار دهیم و تظاهرات کنیم . میدانیم که مانند 8 مرداد ماه باید با تجمعا ت گسترده و پراکنده چماقداران بسیچ را درمانده کنیدسیاه بپوشیم 14مردادهم
یکشنبه 11 مرداد 1388

kamran1011 - آمریکا - سان فرنسیسکو
مثل مردم و نظام ، مثل یه آدم گوریل و یه آدم باهوش است ، که باهم دعوا دارن ، گوریل میگه بریم تو رینگ بزن بزن ، باهوش میگه بریم شطرنج بازی کنیم ! چرا ؟ چون اگه برن تو رینگ ، گوریل مردرو لعه و لورده می‌کنه ، ولی‌ اگه برن شطرنج ، بازی طول میکش ، ولی‌ گوریل لهو لورده می‌شه .
یکشنبه 11 مرداد 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
آبی آبی انگلستان لندن. شما شعارها را گوش نمیدین؟ بد تر از اینکه میگن : رهبر ما قاتله ولایتش باطله. عزیز بد تر مرگ بر خامنه ایه که تازه اینم گفتن.
یکشنبه 11 مرداد 1388

javid.ur - ایران - ارومیه
موسوی تو رو خدا یکم عجله کنید شما هر قدر صبور باشید اینها قوی تر میشن تو رو خدا یکم جدی تر و بدون رو درواسی باشید.میر حسین بعضی ها می گن اگه موسوی نباشه ما باز هستیم راست می گن ولی اون موقع اینها با حکومت کثیفشون ما رو ساکت می کنن به هر نحو مثل دفعات قبل. بچه ها به پیروزی دعا کنید
یکشنبه 11 مرداد 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
روز تنفیذ دروغین به خیابانها میآییم تا با فریاد و خون خود به همگان و جهانیان نشان دهیم آریاییان فریب بت های دروغین و ضحاکان مار دوش را دوباره نخاهند خورد و نخواهیم گذاشت که جوانان ما را در زندانها خوراک ضحاکی چون خامنه ای بکنند. ***************مادر من بداند دیگر پسر ندارد******************. دیدار ما روز 12 مرداد دست در دست هم و نفس به نفس تا آخرین نفس. زنده باد ایرانی سبز و آباد
یکشنبه 11 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
دوای دردش یک ماه استراحت واب خنک خوردن تو شفاخونه اوین هست. مطمئن باشید تبریک به احمدی نژاد جز اولین جملات بیانیه یازدهمش است. دوستان وبعضا دشمنان ناخوش احوال بسیار مودب میتونن به عنوان توریست سلامت یه سر به اوین بزنند
یکشنبه 11 مرداد 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
جناب میرحسین موسوی همیشه نامه هایش و بیانه هایش قشنگ و آرامبخشه و افق فکری رو وسیع تر میکنه... میرحسین جونمه.....رییس جمهورمه. ما اهل کوفه نیستیم .......حسین تنها بماند
یکشنبه 11 مرداد 1388

you39 - بلژیک - هاسلت
mahnadi - هلند - هارلم . . با نهایت احترام لازم میبینم که به من و شمایی که تو ایران نیستیم نیامده که از اینجا تعیین تکلیف کنیم . ما تنها کاری که میتونم انجام بدیم اعتراض جلوی سفارتخانه هاست . شما اگه خیلی تمایل دارید می تونی بری دنهاخ اعتراض کنی ماشاالله تو دنهاخ مثل نقل و نبات حزب ریخته . امیدوارم بد برداشت نکنید .
یکشنبه 11 مرداد 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
اعتراض به مراسم ابکى تحلیف احمدى نژاد ( ا.ن. ). در زمان مراسم مسخره تحلیف ا.ن. که دوشنبه ١٢ مرداد است مردم اتوموبیل سوار در تهران و اگر بشود در شهرستان ها در حالت متوقف شده بوق اتوموبیل ها را به مدت چند دقیقه به صدا درآورند ( درحوالى بیمارستان خود دارى شود ). اگر دوستان نظرات اعتراضى مناسب دیگرى دارند لطفا ابراز کنند
یکشنبه 11 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
روز تنفیذ تهران را به آتش میکشیم و آبروی خامنه ای را در برابر چشمان جهانیان خواهیم ریخت
یکشنبه 11 مرداد 1388

delbaz - ایران - ایران
مثل اینکه بعضی ها فقط اون ور آب نشستن و میگن لنگش کن . نمیدونن که اینجا مردم در چه وضعی هستند.
یکشنبه 11 مرداد 1388

palmera - ایران - اصفهان
abiabi - انگلستان - لندن. خجالت بکش!
یکشنبه 11 مرداد 1388

elektris - فرانسه - پا ر یس
هموطنان عزیز بهتر است دیگر دست از سر این اعترافات دروغین و ساختگی برداریم و به اطلاع رسانی گسترده و سریع برای دوشنبه 12 مرداد ماه بپردازیم. باور بفرمایید تمام این خیمه شب بازیها به خاطر این است که مردم را در کما فرو ببرند و اینها همه برگ آخر بازی کثیفشان است. مگر ما نمیدانستیم که جنتی انتخابات را تایید خواهد کرد؟ این هم دقیقا به مانند همان سناریو است پس بهتر است حواسمان را بیش از پیش جمع کنیم. تنها راه برون رفت از این حالت اعتراض گسترده و حضور میلیونی در خیابانها در روز دوشنبه میباشد. دقیقا به مانند حضور گسترده بعد از نماز جمعه کثیفترین و خائن ترین رهبر جهان، خامنه ای مزدور. استدعا دارم فقط بر روی فردا (12 مرداد) متمرکز شده و به صورت یک موج عظیم شروع به اطلاع رسانی کنید تا با اتحاد گسترده این نیرنگ دژخیمان را هم نقش بر آب نماییم. رسانه شمایید
یکشنبه 11 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
شمارش معکوس سر نگونی این رژیم با کلیه پاچه خارانشون 50 روزه که بکار افتاده / وای وای به روزی که این پاچه خاران به تور من بخورن / جر وا جرشون میکنم این خاینین به ایران رو ........
یکشنبه 11 مرداد 1388

sabz 1 - مجارستان - بوداپست
من عضو جدید هستم و خدمت همتون سلام عرض میکنم.
یکشنبه 11 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
ایران جاوید - ایران - تهران. سلام دوست عزیز. دوست عزیز تا دیر نشده موسوی باید یه کاری بکنه . فقط کافیست یه فراخوان . الان ملت فقط یه فرا خوان احتیاج دارد تا سر خامنه ای و اون ادمکش هاش بره بالای چوبه ی دار . ما الان شعار احتیاج نداریم مرد عمل احتیاج داریم بعد شعار ( بهرصورت مرگ بر خامنه ای و دار و دستش )
یکشنبه 11 مرداد 1388

mohammad.moein - انگلیس - لندن
درور بر موسوی!. خوشحالم که تسلیم نمی شه!
یکشنبه 11 مرداد 1388

sadra121 - ایران - ایرانی
غریب بن غریب - ایران - تهران . به امید روزی که تو دادگاه راستین الهی هرکس که تو این دنیا دروغ گفته به سزای عملش برسه-دروغ مادر تمام گناهان است .آفرین
یکشنبه 11 مرداد 1388

778899 - ایران - شیراز
تاریخ این مملکت روزهای سیاه بسیاری را به خود دیده است از حمله دشمنان تا خیانت دوستان ازجنایت مغول تا چپاول تازی؛ ولی بی گمان روز دوشنبه یکی از سیاه ترین روزهای تاریخ این مملکت است ؛روزی که تمام سران تقلب وریا وجنایت و ادم کشی , در سور عزای ملت نشسته اند به چهرهایشان نگاه کنید واین چهرها را بخاطر بسپارید حضور در این مراسم نشان دهنده هم پیمانی با جنایت کاران و کودتاچیان است. باید از همه توان وخلاقیتهای خود برای اعتراض دراین روز استفاده کنیم. همه دوستان پیشنهادهای خود را با دیگران تقسیم کنند؛در ضمن از همه دوستان میخواهم با دقت به تحلیل و تجزیه کیفر خواست بپردازند وبا افشای دروغهای حیرت انگیز ,اشتباهات تاریخی؛غلطهای حقوقی و املایی؛که در این کیفر خواست است؛ کودتاچیان بی ابرو را بی ابروتر کنیم.
یکشنبه 11 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
اخه مگه میشه با تمام شکنجه هایی که شدن بتونند عاقلانه و عادی عمل کنند. به بعضیها گفته اند که موسوی و خاتمی هم در زندانند و اعتراف کردندو حتی نمی دانند در کدام زندان هستند. اینهم یک نوع جنایته اعتراف گیری همراه با شکنجه و تهدید های ناموسی و خانوادگی .مخصوصا ابطحی که زن و سه تا دختر داره. ببیند این بی ناموسان با او چه کرده اند و چه چیزها ها که نگفته اند.
یکشنبه 11 مرداد 1388

zamzameh karoon - ایران - اهواز
دوستان عزیز: از این پس در تمام مناسبتها و مراسمی که مستقیم از صدا و سیمای دیکتاتوری پخش می شود شرکت نموده و فریاد مخالفت خود را اعلام نماییم این اقدام هزینه های بسیارهنگفتی برای رژیم در برداشته و آنها را شدیدا" مستاصل خواهد نمود و نقشه ها و برنامه های آنان در صدا و سیما و نقشه های عوامفریبی آنان را نقش بر آب و نمی توانند بسیاری از این برنامه ها را پخش رادیویی و تلویزیونی نمایند، علاوه بر آن با حضور در این تجمعات فریاد اعتراضات به تمام نقاط کشور خواهد رسید. این برنامه می توانند شامل:1- حضور در تمام ورزشگاهها بخصوص آنها که پخش مستقیم تلویزیونی دارند. نتیجه این اقدام علاوه بر تعطیلی ورزشگاهها می توانند محل تجمع قانونی و بسیار مناسبی برای اعتراضات باشند تمام مسابقات به تعطیلی کشیده و دیدارهای ملی و بین المللی ورزشی نیز لغو خواهد شد. 2- در تمام مراسمهای مذهبی از جمله نماز جمعه ، عزاداریها و جشنهای مذهبی با پوشش مورد قبول آنان شرکت کرده ولی اقدامات خود را انجام می دهیم.3- تمام اجتماعات و مراسمهای بزرگی که توسط رژیم آخوندی انجام شده و بخصوص از صدا و سیما پخش می گردد...
دوشنبه 12 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
sabz 1 - مجارستان - بوداپست. من به عنوان یه عضوی که چند بار اخراج شدم. خدمتت علیک سلام عرض میکنم امیدوارم انسان مودبی باشی
دوشنبه 12 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
فردا ساعت اتو (روشن کردن اتوهای برقی راس ساعت 9 موقع تحلیف میمون توسط قاطر(احمدی نژاد توسط خامنه ای)فراموش نشود.
دوشنبه 12 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
((به نظر من خاپنه ای لیاقت بسته شدن به گاری را هم ندارد چون در این صورت به شخصیت اسبها توهین می شود.))
دوشنبه 12 مرداد 1388

بابک - ایران - سبزوار
این کره خر احمقی نژاد بر چه کسی می خواهد حکومت کند بزودی جنازه اش را توی فاضلاب می اندازیم بی شرف ها اگر دین ندارید لا اقل ازاده باشید . درو بر موسوی رییس جمهور ایران . مرگ بر احمقی نژاد و خامنه ای دیکتاتورهای بی شرف
دوشنبه 12 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
dannni - سوئد - استکهلم. حیف کثافت که روی بدن شریعتمداری روح فروخته بریزند.
دوشنبه 12 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
اره جون عمت چون دارند پتتو رو اب میریزند تحت شکنجه بوده خیلی خنده داره حرفهای این اقای چیز.. تا اخر عمر حتما میخواد بیانیه بده
دوشنبه 12 مرداد 1388

dora - هلند - اسن
abiabi - انگلستان - لندن. خجالت بکش! درود بر موسوی مرگ بر خامنه ای. خوناشام
دوشنبه 12 مرداد 1388

عطر یاس - ایران - تهران
درود بر موسوی عزیز
دوشنبه 12 مرداد 1388

chistaan - استرالیا - آدلاید
elektris - فرانسه - پا ر یس . mahnadi - هلند - هارلم . amir-amir - کانادا - تورنتو. شما ها خجالت نمیکشید نشستید جای امن میگید لنگش کن.
دوشنبه 12 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
دوستان عزیز: از این پس در تمام مناسبتها و مراسمی که مستقیم از صدا و سیمای دیکتاتوری پخش می شود شرکت نموده و فریاد مخالفت خود را اعلام نماییم این اقدام هزینه های بسیارهنگفتی برای رژیم در برداشته و آنها را شدیدا" مستاصل خواهد نمود و نقشه ها و برنامه های آنان در صدا و سیما و نقشه های عوامفریبی آنان را نقش بر آب و نمی توانند بسیاری از این برنامه ها را پخش رادیویی و تلویزیونی نمایند، علاوه بر آن با حضور در این تجمعات فریاد اعتراضات به تمام نقاط کشور خواهد رسید. این برنامه می توانند شامل:1- حضور در تمام ورزشگاهها بخصوص آنها که پخش مستقیم تلویزیونی دارند. نتیجه این اقدام علاوه بر تعطیلی ورزشگاهها می توانند محل تجمع قانونی و بسیار مناسبی برای اعتراضات باشند تمام مسابقات به تعطیلی کشیده و دیدارهای ملی و بین المللی ورزشی نیز لغو خواهد شد. 2- در تمام مراسمهای مذهبی از جمله نماز جمعه ، عزاداریها و جشنهای مذهبی با پوشش مورد قبول آنان شرکت کرده ولی اقدامات خود را انجام می دهیم.3- تمام اجتماعات و مراسمهای بزرگی که توسط رژیم آخوندی انجام شده و بخصوص از صدا و سیما پخش می گردد
دوشنبه 12 مرداد 1388

masooleh - ایران - تهران
سلام مردم توجه. مردم ایران عزیزم مردم میتوانیدلباس سبز ببوشیدتمام ایران نشان به دولت ایران بهتر است مردم بگودرودبرمردم ایران درآزاد،مرگ بردیکتاتور. مرگ برروسیه,مرگ براسرائیل،مرگ برخامنه ای وخانواده اش
دوشنبه 12 مرداد 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
بعید است در جهان خلقت تاکنون انسانی پلید تر، سفاک تر،‌ جانی تر، بیمارتر، بی وجدان تر از حسین شریعتمداری این ملیجک دیوانه مامور علی گدا آفریده شده باشد. تمامی این سناریوهای مسخره و پوشالی از گندخانه کیهان و از مغز بیمار و روان پریش حسین لجن بر میاید. دیر نیست روزی که امثال این بیمار روانی و جنتی و یزدی و خامنه ای توسط ملت به مجازات اعمال سفاکانه خود برسند. متحد باشیم و به آزادی ایران از چنگ اعراب بیاندیشیم. استقلال، آزادی،‌ جمهوری ایرانی بدست فرزندان راستین کوروش.
دوشنبه 12 مرداد 1388

maziyar.uk - انگلیس - شفیلد
با چشمان باز خواهممرد جون معلم من ندا استا
دوشنبه 12 مرداد 1388

hezarpa - ایران - تهران
تا اینجا که شده مثل داستان قلعه حیوانات جورج اوراول. خدا بقیش به خیر کنه
دوشنبه 12 مرداد 1388

soliham - بلژیک‌‌ - لووان
خدا به فریاد ملت ما برس و این احمقهائ قاتل را از سرزمین ما محو کن به امید ازای مرگ بر خامنه ای و همدستانش. . .خبری از رفسنجانی نیست
دوشنبه 12 مرداد 1388

tabeshesahar - ایران - تهران
دوستان عزیز مراسم تنفیذ امروز در جماران است.همه به خیابان نیاوران میرویم و مرگ بر دیکتاتور سر میدهیم.زنده باد ایران.
دوشنبه 12 مرداد 1388

aghakian - ایران - تهران
توهمنامه شماره 11 مهندس میر حسین موسوی:. من در اوین هستم خاتمی خیلی نامرده منو جلو انداخت و خودشو پس کشید بگیریدش این مردک را همش تقصیر اون بود من چیز میکنم بر علیهش خاتمی تقلب کرد خاتمی چیزت میکنیم ما. اینا خط مار بود همش .جنبش سبز خاتمی را بگیریتش انگلیس آمریکا کجایید شماها چرا به داد ملت نمیرسید رهبر جنبش سبز مخملیتون تو اوینه یک کاری بکنید بزنید داغون کنید تهرانو
دوشنبه 12 مرداد 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
hezarpa - ایران - تهران . تا اینجا که شده مثل داستان قلعه حیوانات جورج اوراول. خدا بقیش به خیر کنه . .......
عزیز جان توی ایران خیلی وقته این خوکهای کثیف روی دوپاشون وایسادن و دارن تلو تلو میخورن. حالا وقتشه که گلوشون رو بدیم زیر چاقوی قصابی.
دوشنبه 12 مرداد 1388

zhilla - ایران - تبریز
آسید مهدی - ایران - تهران . فکر کنم تیکه تو از خون آشاما افتاده از خوردن این همه خون سیر نشدی ؟. در ضمن همین آ صفت خوبی برات چون نتونستی آقا بشی همون نوکر انتر موندی. موسوی بیانیه می ده شما حکم منم فکر کنم احمدی و دارو دستش و خامنه ای همتون تا آخر عمر از ترستون پوشک ببندین
دوشنبه 12 مرداد 1388

setayesh_azadi - ایران - تهران
زنده باد میر حسین موسوی. زنده باد مردم میهن پرست ایران. درود بر شرف ایرانیها. مرده باد دشمنان ازادی و دموکراسی. مرگ بر ریس جمهوری که حکم تنفیذ و تحلیفشو از گلوله گرفت. مرگ بر تمام حکومتهای مذهبی اخوندی و طالبانی. به امید روزی که همشونو بفرستیم به زباله دانی تاریخ
دوشنبه 12 مرداد 1388

HASTI40 - ایران - تهران
امروز همه با لباس سرتاپا مشکی در خیابانها خواهیم بود .امروز روز تنفیذ نیست روز عزای مردم ایران در ان جماران لعنتی است امیدوارم امروز یکنفر با غیرت پیدا بشه و جماران رو ....و تمام این اشغالها رو به..... به امید ان روز
دوشنبه 12 مرداد 1388

rastad - ایران - تهران
درود بر مهندس میر حسین موسوی رئیس جمهور عزیز ایران . مرگ بر دزدها . مرگ بر ضحاک پیر ایران خامنه ای دجال . راستی ( آسد مهدی بازم که تو دهن گشادتو باز کردی ) ببند فک تو . مرده شور خودتو و اون رهبر کفتارتو و اون رئیس جمهور دزدتو ببره
دوشنبه 12 مرداد 1388

kiya - آمریکا - نیویورک
من به چشم های بی قرار تو قول میدهم:. ریشه های ما به آب،. شاخه های ما به آفتاب میرسد. ما دوباره سبز میشویم. مراسم تحلیف یادتون نره.همین دوشنبه تظاهرات تو کل شهرهای ایران علی الخصوص آذربایجان عزیز چشم ایران.(همزمانی تحلیف با سالگرد مشروطه فرصت خوبی است تا نشان دهیم ما آذری ها خون بابک در رگ هایمان است،از ستارخان و باقرخان فقط نام دلاوری را به دوش نمیکشیم.12 مرداد روز برخاستن آذربایجان و روز لرزاندن بیت رهبری ضحاک میباشد)
دوشنبه 12 مرداد 1388

hawe - ایران - ثهران
دوستان عزیز مراسم تنفیذ امروز در جماران است.همه به خیابان نیاوران میرویم و مرگ بر دیکتاتور سر میدهیم.زنده باد ایران
دوشنبه 12 مرداد 1388

parnian-e-Eshgh - ایران - تهران
فقط نا امیدمون نکن..
دوشنبه 12 مرداد 1388

pouriya - ایران - رودسر
به نقل از سایت قلم نیوز موسوی مینویسد: میرحسین موسوی تاکید کرد: شعار کلیدی مردم در راه سبزی که برگزیده‌اند، "جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر" است.(آقای موسوی جوانان جانشان را از دست ندادند برای رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی).از این قرار ایشان شعار (استقلال آزادی جمهوری ایرانی) مردم را کاملا نشنیده گرفته اند.
دوشنبه 12 مرداد 1388

Maryam39 - ایران - تهران
دوستانی که خارج از کشور نشستین و میگین لنگش کن باور کنید تمام این کسانی که شما دل خوش کردین که برای سرنگونی نظام به خیابانها و میادین برند در مقایسه با طرفداران خامنه ای و احمدی نژادبه اندازه یک سر سوزن هم نیستند. من خودم در شمال شهر تهران زندگی می کنم که بیشتر اقشار مرفه جامعه در این منطقه زندگی می کنند و هیچکدوم از این تجمعات رو در شمال شهر تهران ندیدم و اکثریت مردم زندگی عادی خود را دارند و ککشون هم از این تجمعات نمی گزه اونها فقط کنار گود نشستند و دل به حوادث خوش می کنن تا ببینن چی گیرشون میاد و در این میان فقط یه سری از جوانان و نوجوانان که شور و حال و هوای جوانی در سرشونه و می خوان یه جوری هیجانات روحی و روانی خودشون رو خالی کنند در این اجتماعات شرکت می کنند که اونم اقتضای سن و سالشونه و ممکنه در این میان جونشونم از دست بدن . حالا چون شما از ایران دورید خیال نکنید که این نظام همین الان سرنگون میشه . هنوزم طرفداران این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بیشتر از آن حدی است که شما می بینید و می شنوید . باور کنید این واقعیت داخل ایران است.
دوشنبه 12 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
آسید مهدی - ایران - تهران . حساب 2.2 تا 4تا مردیکه تو این سایت تنهایی در مقابل صدها نفر تو خیابونا تنهایید در مقابل میلیون نفر از ترس(....)تون 40تا 40تا میرید اینور اونور کشتید خودتون و 10هزار نفر و با تبلیغات و اتوبوس از شهرستان جمع کردید میدون ولیعصر ولی ما با یه اشاره بالایه 2میلیون نفر رونه آزادی کردیم مردیکه ببند اون دهنت و دیگه همونطور که محرضه تو خودفروخته مزدور هستی همونطورم واضحه که تغلب کردید پس ببند دهنت و برو همون با باطومت بازی کن می خوای بازیایی که میشه باهاش کرد بهت یاد بدم؟
دوشنبه 12 مرداد 1388

Kämpfer - آلمان - کرفلد
اکنون فرض می کنیم که متهمان تحت فشار وادار به اعتراف شده اند - فرض محال که محال نیست- خب! حالا باید از سران اصلاح طلبان پرسید، وقتی «ژنرال» های شما تحمل چند روز زندانی کشیدن را ندارند و بلافاصله بعد از جدا شدن از زندگی مرفه خویش، به هر چه که از آنها خواسته شود تن می دهند؟!. اولا؛ چرا بچه های مردم را فریب داده و آنان را با سوءاستفاده از اعتمادی که به شما کرده اند، با چماق و کوکتل مولوتوف به میدان می فرستید؟ و خودتان در حلقه های فشرده محافظان و فقط برای خالی نبودن عریضه به صحنه سرک می کشید و فرزندانتان را نیز در ناز و نعمت برای تحصیل به آمریکا و انگلیس می فرستید و یا در خانه های اشرافی نوازش می دهید؟!. ثانیاً؛ چرا وقتی ژنرال های شما با حرارت دیگران را به آشوب و بلوا دعوت می کردند، آنها را دروغگو! نمی دانستید و به عنوان قهرمان! از آنان یاد می کردید؟! اگر ادعای شما را بپذیریم که افراد یاد شده تحت فشار وادار به اعتراف شده اند؟! چگونه ادعای دیگرتان قابل پذیرش خواهد بود که از مقاومت تا پای جان! و.. حرف می زدید؟! .
دوشنبه 12 مرداد 1388

babrmazandaran1 - ایران - مازندران
احسنت به غیرتت موسوی.
دوشنبه 12 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
Kämpfer - آلمان - کرفلد . آخر ا.. جان حرف قبل از زندان و بعد از زندان آنها 180درجه برعکسه هم هستش و مگه چشمات نمی بینه ابطحی که آثار شکنجه توی صورتش برای آدمهای با آی کیو پایین هم مشخصه میگه بازپرسها بسیار مودب و منطقی بودند تو هم می توانی منطق آنها را در صورت ابطحی ببینی .می دونی که آنها حتی به نوکرهاشون هم رحم نمی کنند(مثل سعید امامی) مثلا خود شما که جیره خوار آنها هستی اگر یک روز باهات لج کنند کاری می کنند که اعتراف کنی از نسل فیلها هستی و خودت با یک گنجشک ازدواج کردی و پسرخاله هات زرافه اند و بابا بزرگت همون بابا لنگ دراز معروفه و هزار و یک اعتراف دیگه .بازم بگم یا قانع شدی؟ یا می خواهی یک روز رژیم این اعترافاتی که گفتم و اعترافات دیگه را ازت بگیره؟لعنت خدا بر علی خامنه ای پست و عمال پست تر از خودش.خدا با ماست .
دوشنبه 12 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
aghakian - ایران - تهران . آقا کیان از خونخواری هات در زندان های رژیم نمی خوای برای ما تعریف کنی ؟دراکولای علی یکدست؟
دوشنبه 12 مرداد 1388

Kämpfer - آلمان - کرفلد
در جواب ساعت 12 یا ساعت مچی . شما قبل از اینکه بخواهی حرف بزنی و شخصیت خودت و خانوده ات را روی صفحه بزاری که بقیه ببیند بگو بینم حالا چرا ساعت 12 و نه 13. دوستانی که کامنتهای من را میخوانند میدانند که من جواب کسی که بی ادب است را نمیدهم . در حد کلاس سیاسی من نیست که با اکابر و نهضت سواد اموزی بحث کنم. و اما بقیه دوستان .لطفا به لینک کلیک کنید. https://www.youtube.com/watch?v=yua6x6b-7Xge
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

Kämpfer - آلمان - کرفلد
قسمت 2 در جواب ساعت 12 - ایران - تهران . . از آنروز دشمن بما چیره گشت. که ما را روان و خرد تیره گشت. از آنروز این خانه ویرانه شد. که نان آورش مرد بیگانه شد. چو ناکس به ده کدخدایی کند. کشاورز باید گدایی کند. به یزدان که گر ما خرد داشتیم. کجا این سر انجام بد داشتیم. بسوزد در آتش گرت جان و تن. به از زندگی کردن و زیستن. اگر مایه زندگی بندگی است. دو صد بار مردن به از زندگی است.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

Kämpfer - آلمان - کرفلد
قسمت 1در جواب ساعت 12 - ایران - تهران . چون تو ادم بی ادبی هستی جوابت را با یک شعر حماسی میدهم البته چون در حد سواد تو نیست بگذار که که یک حماسه شناس برایت معنا کند. ما به دست اخوند وافرادی بیسواد و تند رو مثل تودر منجلاب جمهوری اسلامی فرو رفتیم.ابطحی عطریان وموسوی و.. لازم نکرده که به فکر ما باشند. کسی که با چند روز حبس و کتک تمام کارهای کرده و نکرده را گردن میگیرد. لیاقت رهبری ایران وایرانی را ندارد.یک روزی صرف این افراد در مسلمانی بود ولی حالا نان در نقش دموکرات بودن است.که ان هم گفت و گفتند که غلط کردیم.به قول معروف یک ادم عاقل از یک سوراخ 2 بار گزیده نمیشود . .
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

aghakian - ایران - تهران
ساعت ...12. با جوابهاییکه این کاربر محترم بهت داده بهتره خ..ه. در آینده نزدیک توهمنامه تو را هم از جهنم خواهیم شنید صدام حسین هم اونجا هست ازش کمک بخواه دراکولای هیتلرحسین .
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
Kämpfer - آلمان - کرفلد. چهارما ابطحی و عطریانفر کار بدی کرده اند که اعترافات بی پایه و اساس برای خوراک دادن به افراد محموق شده رژیم کرده اند اما شاید دلیل آن(که شاید نه و صد در صد)بخاطر تهدیدهای خانوادگی و ناموسی برای آنها بوده و تازه شکنجه دادن آنها به نحوی است که هیچ حیوانی آن را با حیوان دیگری نکرده بالا نشستن از گود و گفتن لنگش کن که نشد حرف! پس با درک کردن شرایط بسیار سخت آنها درگذشتن از گناه اعتراف آنها بسیار سهل است و جای عصبانی شدن ندارد!؟
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
aghakian - ایران - تهران . آقا ژیان لطفا شما یکی خ../ه.تو ارزش جواب نداری مزدور خامنه ای پرست.به این غره نشه که شما توی این دنیا در بهشت خامنه ای هستی ، مطمین باش فردا ی قیامت در جهنم خدایی چون برای یک لقمه نان مردم را می فروختی و برای ارباب خدانشناست حاضر به قربانی کردن آنهایی پس انظار نداشته باش مرا در جهنم ببینی و تو و اربابان خدانشناست در جهنم با یکدیگر خواهید بود هموطن کشان خدا نشناس.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
Kämpfer - آلمان - کرفلد. سوما چرا این مسیله در کشور ما رسم شده که هر کس فریاد حق خواهی سر می دهد آنرا به بیگانگان متصل می کنند؟مگر مردم ایران آدم نیستند که حداقل حقوق انسانی خود را طلب کنند و گوسفند صفتانه زیر دست چرب زبانان دین پرست(نه خدا پرست) نباشند؟؟؟(با توجه به مضمون شعرت:....که نان آورش مرد بیگانه شد).
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
Kämpfer - آلمان - کرفلد. موفق باشی.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
Kämpfer - آلمان - کرفلد. اولا همه می دانند که حتی اصلاح طلبان هم برای مردم کاری نمی کنند و فقط به فکر خودشان و فرزندانشان هستند اما یک تفاوت بزرگ با اصولگرایان بی شرم دارند و آن تفاوت اینست که اینقدر مثل اصولگرایان از خدا بی خبر جانماز آب نمی کشند و جدی جدی باور ندارند که از طرف خدا آمده اند. دوما حالا وقت اتحاد است ، هر حرفی که بر هم زننده اتحاد باشد یعنی آب ریختن در آسیاب دشمن ، یعنی اینکه در اصل موسوی و خاتمی و هاشمی و همگی بهانه اند تا مردم زیر یک پرچم و ردا برای مبارزه با رژیم قرار گیرند و گرنه اکثرا همه می دانند که آنها هم به خواسته های اساسی مردم بعد از به قدرت رسیدن پایبند نیستند ، اما در هر حال انتخاب بین بد و بدتر که هیچ، انتخاب بین بدتر و بدترین است و انتخاب بدتر بهتر از انتخاب بدترین است.به امید روزی که همه مردم ایران از خواب بیدار شوند و حق کامل خود را بازپس گیرند تا آنروز بین بهترها ، بهترین را انتخاب کنیم.
سه‌شنبه 13 مرداد 1388

Kämpfer - آلمان - کرفلد
قسمت اول در جواب aghakian - ایران - تهران . لطف کنید بین ما موش ول نکنید!!!!. شما طرفدار حکومت زورکی الله تازی هستید و طرف حساب ما اول خامنه ای. و بعد خاتمی و موسوی است. ما هستیم تا کله نظام و ایادیش به سقف بکوبیم. هموطنانی هم که به عمامه به سرانی که شریک دزد و رفیق قافله هستند امید دارند سخت در اشتباهند!!!بین بد و بدتر نباید هیچکدام را انتخاب کنند. همگی انها سر وته یک کرباسند. اگر موسوی هم رییس جمهور میشد او می بایست شانه و دست میبوسید تاحکمش را شخصی امضا کند که خود فاقد هر گونه وجه قانونی است. هر ایرانی اصیل موظف به روشنگری است.ما قبل از اینکه به دنبال این و ان راه بیفتیم باید که محکی به شناخت و ایدئولوژی خود بزنیم.
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

Kämpfer - آلمان - کرفلد
قسمت 2 در جواب aghakian - ایران - تهران . شناخت ما به ما در تشخیص دشمن کمک میکند واین شناخت با مطالعه و بحث به دست میاید.اگاهی و شناخت ما برای ملایانی که از راه دین ارتزاق میکند برابر با مرگ ملایان متحجر است. مرگ بر این و ان گفتن یک عصبانیت لحظه ای است .ما باید که ان نفرتی را که با مرگ گفتن نشان میدهیم در عمل هم با شناخت خود نسبت به تازیان ادغام کرده تا اساسا ریشه تازی از ان مرز و بوم کنده شود. شاه و ملا وهر اقا بالا سر دیگری حق ملت ما نیست.این اشخاص لیاقت ملت و قومی هستند که فاقد هر گونه تاریخ و هویتی هستند!. اگر حق ما دین تازی است پس بین کوروش و عربهای بدو هیچ فرقی نیست!!!عربهایی که از فرط جنایت خدا را مجبور به نازل کردن پیامبر به خود کردند. برای اسقاط ملایان باید که به دانش مسلح شویم. اگر دادگر باشی و سرفراز . نمانی و نامت بماند دراز . تن خویش را شاه بیدادگر . جز از گور و نفرین نیارد به سر .
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

Kämpfer - آلمان - کرفلد
2 متن ارسالی من در جواب aghakian - ایران - تهران وساعت 12 - ایران - تهران میباشد.با سپاس از مدیریت سایت
چهار‌شنبه 14 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.