استفاده گوردون براون از عکس ندا آقا سلطان به عنوان یکی از مثالهای تاثیر وب و رسانه ها در اطلاع رسانی جهانی - ویدیو

استفاده گوردون براون از عکس ندا آقا سلطان

به عنوان یکی از مثالهای تاثیر وب و رسانه ها در اطلاع رسانی جهانی وتغییر وضعیت زندگی

dsnavid - اوکراین - اودسا
مگر در بلاد کفر کسی به یاد ما باشه وگر نه توی سرزمین امام زمون برامون کسی تره هم خرد نمیکنه.
یکشنبه 11 مرداد 1388

m.razavi - ایران - اهواز
ای ول
یکشنبه 11 مرداد 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
از پس پرده نگاه کن مثل شطرنج زمونه هر کسی مثل یه مهره توی این بازی می مونه . ........................................... https://www.youtube.com/watch?v=QRN9Mfb43KAfeature=related
یکشنبه 11 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
دولت مردان باید سرشون بندازن لای پاشون که سند جنایتشون همه جا هست و راه فراری نیست ندا و نداها همیشه جاویدان خواهند ماند همیشه برای ما هم برای مردم آزاده دنیا
یکشنبه 11 مرداد 1388

یکی مثل همه - انگلستان - لندن
. مقایسه کنید این دیدگاه را در مورد وب با آن معلم اخلاق تلویزیون که میگوید استفاده از کامپیوتر مثل رفتن به بیابان است!! . میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا اسمان است! .
یکشنبه 11 مرداد 1388

m uk - انگلیس - منچستر
این اولین کاره مثبتی هست این مفتخور کرد
یکشنبه 11 مرداد 1388

rezanl - هلند - امستردام
کاش روزی بیاد وقتی مسئولین مملکت ما هم صحبت میکنن ادم فکرکنه کسی واسه امنیت دنیا احساس مسئولیت میکنه
یکشنبه 11 مرداد 1388

manenarenji - المان - اسن
ندای عزیزم در ممالک مثلا کفراز تو بعنوان سمبل مقاومت یاد میکنن ولی در ایران اون مزدوران اسلامی تورا اشوبگر میخوانن. یاد گرامی باد نازنین ندا.
یکشنبه 11 مرداد 1388

ashoor - ایران - تهران
hamidTANTAN - اتریش - وین. ما مهره نیستیم ما کسانی هستیم که نمیخواهیم مهره باشیم برای همین اینهمه دلهره و خطر را پذیرا میشیم . ولی مهره بودن در مورد خودت صادقه من کاملا میدونم که تو چرا سعی میکنی دیگران را دلسرد کنی و سعی میکنم به همه هم بگم که تو فقط یک مزدور ...ف هستی .
یکشنبه 11 مرداد 1388

death to khamenehi - ایران - تهران
با سلام خدمت تمام دوستان راه آزادی.خواهشمندم این درخواست را پر کنید و به سا یتهای اجتماعی سند کنید.درخواست از سفارتخانهای خارجی‌ برای عدم حضور در مراسم تحلیف. https://iranbbb.org/47996.htm
یکشنبه 11 مرداد 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
واقعا غم انگیز بود بغیر از اون قسمت که درمورد امی واین هوس و ماندلا بود بقیش غم انگیز و حقیقت تلخ واقعا خیلیها مثل اون پسر 10ساله چشم براه کمکهای سازمان ملل هستند ولی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 11 مرداد 1388

anikalak - ایران - تهران
امیدم به روزیه که خیابان کارگر جنوبی رو به اقاسلطان تغییر بدیم.
دوشنبه 12 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
این اخرین نگاه ندای عزیزم و ان جوان با گردن مجروح که سلاخی شد را بصورت زخمی بر روح و روانم احساس می کنم منی که از اعدام در هر حکومتی چه قبل و چه بعد از انقلاب نفرت داشتم اکنون حس می کنم مجریان این کشتار و ملایان باید محکوم به اعمال شاقه و سالها در سلولهای انفرادی بتمرگند منتظر اعدام و مستر براون این کشور شما بود که بوخود اورنده موج ترور اسلام ننگین در ایران من بود و تبلیغ برای به قدرت رساندن خمینی پست فطرت قاتل که تمام اعدامها بدستور مستقیم او بود در رادیوی منحوس بی بی سی....قابل توجه مستر موسوی که گفتند خطشان خط امام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!است.
دوشنبه 12 مرداد 1388

masooleh - ایران - تهران
سلام مردم توجه. مردم ایران عزیزم مردم میتوانیدلباس سبز ببوشیدتمام ایران نشان به دولت ایران بهتر است مردم بگودرودبرمردم ایران درآزاد،مرگ بردیکتاتور. مرگ برروسیه,مرگ براسرائیل،مرگ برخامنه ای وخانواده اش
دوشنبه 12 مرداد 1388

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
اوّلین موردی که به ذهنم خطور کرد صحبتهای مشایی پدر داماد ا.ن. بود. که چند روز پیش در همین سایت هم گذاشته بودند. تصوّر کنید کسانی. که آب دماغشون آویزون چند تا هم اتم باقالی کره ای و چینی و روسی. گذاشتن جلوشون و منتظرن که اینها دعوتشون کنن که برای مدیریت. جهانی برنامه بریزن. در ضمن ایرانی با غیرت ثابت کرد که به کسی و یا. نا کسی اجازه نمیده که همانند یک مهره بهش نگاه کنه. درود به رهروان. ندا و سهراب درود به ایرانی. https://www.iranianuk.com/article.php?id=39536.
دوشنبه 12 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
دوستان عزیز: از این پس در تمام مناسبتها و مراسمی که مستقیم از صدا و سیمای دیکتاتوری پخش می شود شرکت نموده و فریاد مخالفت خود را اعلام نماییم این اقدام هزینه های بسیارهنگفتی برای رژیم در برداشته و آنها را شدیدا" مستاصل خواهد نمود و نقشه ها و برنامه های آنان در صدا و سیما و نقشه های عوامفریبی آنان را نقش بر آب و نمی توانند بسیاری از این برنامه ها را پخش رادیویی و تلویزیونی نمایند، علاوه بر آن با حضور در این تجمعات فریاد اعتراضات به تمام نقاط کشور خواهد رسید. این برنامه می توانند شامل:1- حضور در تمام ورزشگاهها بخصوص آنها که پخش مستقیم تلویزیونی دارند. نتیجه این اقدام علاوه بر تعطیلی ورزشگاهها می توانند محل تجمع قانونی و بسیار مناسبی برای اعتراضات باشند تمام مسابقات به تعطیلی کشیده و دیدارهای ملی و بین المللی ورزشی نیز لغو خواهد شد. 2- در تمام مراسمهای مذهبی از جمله نماز جمعه ، عزاداریها و جشنهای مذهبی با پوشش مورد قبول آنان شرکت کرده ولی اقدامات خود را انجام می دهیم.3- تمام اجتماعات و مراسمهای بزرگی که توسط رژیم آخوندی انجام شده و بخصوص از صدا و سیما پخش می گردد
دوشنبه 12 مرداد 1388

zolfaghar.ghar.ghar - ایران - تهران
m uk - انگلیس - منچستر گرامی خیلی ...طرتی. حالا کاری ندارم پناهنده ای یا نه. حق تو همین حمدی نزاد.گورتو گم کن از کشوری که گردن براون مقام اول دولتشه. اگه ازش ناراحتی. نمک به حروم. کاری به گذشتگانش ندارم.خودش مرد. انسان باخدایی. پسر شبان کلیساست. مفتخور تویی که هم کار میکنی هم بنفیت میگیری هم ...ر زیادی میزنی. اگه از انگلیس و انگلیسی خوشت نمیاد گورتو از مملکتشون گم کن. س... براون شرف داره به ادم جاهل و نمک به حرومی مثل تو.
دوشنبه 12 مرداد 1388

n.shina - المان - المان
چه عکسهای تاثیر گذاری.خصوصا اون بچه افریقایی که یک لاشخور هم بالا سرشه.واقعا کسانی که این لحظه ها را ضبط میکنند عجب دلی دارند. راستی چه قدر لهجه بریتیش نسبت به امریکایی خوش اهنگتر و قابل فهمتره.متاسفانه لهجه امریکایی فهمش برای من سخته.خیلی تند و جویده صحبت میکنند.
دوشنبه 12 مرداد 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
n.shina - المان - المان . دوست عزیز اون عکاسی که اون عکس رو گرفت مشکل روحی و گرفت و مرد! لاشخور رو میگم!. بعدم اره بریتیش لهجه هم راحت تره هم خوشکل تر و متاسفانه ایرانی ها داخل ایران به روش امریکایی لهجه درس میدن و این ها و خیلی زشت است!. ولی لهجه بریتیش خیلی بهتر و ساده تر و پیش رفته تره:)
دوشنبه 12 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.