چاوز به بستن دهان رسانه ها متهم شد

چاوز به بستن دهان رسانه ها متهم شد

مخالفان می گویند آقای چاوز می خواهد رسانه های طرفدار خود را گسترش دهد

گروه های سیاسی مخالف هوگو چاوز، تصمیم دولت ونزوئلا برای تعطیل کردن 34 ایستگاه رادیویی را تعرض به آزادی بیان دانسته اند.

فعالیت این ایستگاه های رادیویی از شنبه متوقف شد و مدیران آنها می گویند این کار با هدف کمک به گسترش رسانه های حامی آقای چاوز انجام شده است.

پیشبینی حدود 200 ایستگاه رادیویی دیگر نیز در هفته های آینده تعطیل شوند.

دولت ونزوئلا با رد سخنان مخالفان می گوید علت تعطیل کردن این ایستگاه های رادیویی تعلل آنها در ارائه مدارک مربوط به دریافت مجوز بوده است.

ویل گرانت، خبرنگار بی بی سی در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا می گوید تعطیل کردن این ایستگاه های رادیویی در حالی رخ می دهد که اختلاف بر سر نحوه نظارت دولت بر رسانه ها بالا گرفته است.

دولت ونزوئلا این هفته لایحه ای را ارائه کرد که امکان زندانی کردن روزنامه نگاران را در صورت انتشار "مطالب مضر" فراهم می کند.

آنتونیو لدزما، شهردار کاراکاس که از مخالفان هوگو چاوز است می گوید تعطیل کردن ایستگاه های رادیویی نشان می دهد دولت از آزادی بیان می ترسد.

در این حال، دیوسدودا کابیو، وزیر امور عمومی ونزوئلا می گوید هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ایستگاه های رادیویی بر خلاف قانون تعطیل شده اند.

به گفته آقای کابیو این اقدام با هدف گسترش دموکراسی رسانه ای انجام شده است.

garfild - ایران - تهران
دقیقا کار که مموتی می کنه این سگ پدرم گدا هم داره انجام می ده لعنت به رهبر انتر نوکر
یکشنبه 11 مرداد 1388

mahmood20052005 - ایران - یزد
سگ زرد برادر شغاله...این عوضی هم عین عنتری نژاد خودمونه...
یکشنبه 11 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
پس بخاطر همین است که انتری نژاد اینو خیلی دوست داره بهش کمک مالی هم میکنه نگو مثل خودشون است.
یکشنبه 11 مرداد 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
تجاوز به 200 کودک توسط عضو فعال بسیج. عضو فعال بسیج مقاومت شهرستان دهشت بنام محمد افشین با همکاری یک گروه شش نفره به 200 کودک تجاوز کرده اند. که در بیان آنها فرزندان مقامات رسمی شهر نیز وجود داشته اند.خبرگزاری مهر با سانسور کامل از متهم با نام م.الف یاد کردهو بدون اشاره به بسیجی بودن او تعداد کودکان را 80 اعلام نموده.محود افشین بسیجی بود که بعنوان امر به معروف و نهی از منکر با جوانان دهشت برخورد میکرد و در کارنامه خود چندین مورد درگیری با مردم را دارد.وی که خود را فردی مذهبی و معتقد به نظام معرفی میکرد در یکی از مساجد در سخنانی از وضع فرهنگی شهر و نیروی انتظامی گله کرد و خواستار اختیارات بیشتر برای مبارزه با فساد برای خود و گروهش شده بود. برادر این شخص که از صحنه های تجاوز به کودکان فیلم برداری میکره و توسط آن کودکان را وادار به سکوت و ادامه اعمال کثیف خود میکرندُ بر در و دیوار شهر نام ممدآتاری را که نام مستعار محمد افشین بوده مینوشته تا همیشه در جلوی چشمان کودکان باشد و آنها از وحشت حضور این جنایتکار هیچگاه احساس امنیت نکنند
یکشنبه 11 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
چون طرفدار ایرانه باهاش خوب نیستند این مثل روز روشنه
دوشنبه 12 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
سرود مشترک انتری نژاد و چاوزرشک.....ما دو تا داداشیم....مثل مداد تراشیم....هر جا بریم با هم می---یم
دوشنبه 12 مرداد 1388

سکوت - ایران - تهران
زمانی رضا شاه بود و عشق استوره‌ایش آتاتورک. و اینک ا.ن هست و چاوز. این ا.ن روزنامه رو تعطیل نمی‌کنه بلکه تمام افرادش رو میندازه کهریزک تا خود به خود تعطیل بشه. زنده باد شرافت و انسانیت و آزادگی
دوشنبه 12 مرداد 1388

chkavak - ایران - تهران
این سگ زرد ونزوئلایی برادر شغال کثیف ریشو و مزدور حکومت آخوندی است. بی ناموسها همه اشان از یک قماشند و همان می کنند که اسلافشان در تاریخ سیاه بشریت کردند.
دوشنبه 12 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.