فیروز کریمی: باید بافتنی ببافم و کتلت درست کنم

فیروز کریمی: باید بافتنی ببافم و کتلت درست کنم

فیروز کریمی سرمربی فعلی داماش گیلان به دلیل رعایت نکردن منشور اخلاقی از مربیگری در لیگ برتر محروم شد ولی او همچنان مصاحبه‌های جنجالی‌اش را ادامه می‌دهد.

کریمی فصل گذشته بارها از مشکلات فوتبال ایران در مصاحبه‌هایش صحبت کرد که در بیشتر مواقع حرف‌های او در قالب طنز بود. این موضوع برای مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ چندان خوشایند نبود و در نهایت آنها این تصمیم را گرفتند که فیروز از فعالیت در لیگ برتر محروم شود. شاید سازمان لیگ فکر می‌کند عدم حضور کریمی در لیگ برتر باعث خواهد شد تا مصاحبه‌های او بازتاب چندانی نداشته باشد ولی حتی مربیگری فیروز در لیگ دسته اول هم نگاه‌ها را از او دور نخواهد کرد و حتی این مربی بعد از قطعی شدن محرومیت‌اش هم با صراحت گفت: «من هرگاه صلاح بدانم مصاحبه می‌کنم و مشکلات این فوتبال را می‌گویم.»

با وجود این که کریمی یک سال محروم شده، اما همچنان مصاحبه‌های حاشیه‌ای او ادامه دارد. فیروز در مورد منشور اخلاقی همچنان با موضع منفی صحبت می‌کند. او می‌گوید: «بحث منشور اخلاقی توافق‌نامه‌ای بود که به امضای اکثر مدیران باشگاه‌ها رسید و به نظر من یک قانون من‌درآوردی است. این قانون شامل گیردادن به موی بازیکنان، مصاحبه‌ها و مسائل مختلف دیگر می‌شود. البته خوشبختانه موی من مشکلی ندارد ولی از ناحیه چشم چپ مشکل دارم و نمی‌توانم خوب ببینم. فصل گذشته هم در استادیوم حافظیه گفتم که نور ورزشگاه کم است و نمی‌توانستم گوشه زمین را ببینم و باید با خودم چراغ‌قوه به کنار زمین می‌بردم.»

کریمی تاکید می‌کند: «با این شرایط چند وقت پیش گفتم که باید به فکر بازنشستگی باشم و با نشستن در خانه یا کاموا ببافم و یا اینکه کتلت درست کنم. البته امیدوارم که در منزل شخصی‌ام دیگر بحث منشور اخلاقی مطرح نباشد.» صحبت‌های کریمی نشان می‌دهد که او همچنان از محرومیت‌اش به دلیل رعایت نکردن منشور اخلاقی به شدت ناراحت است و باز هم سازمان لیگ را مورد حمله قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد که عزیزمحمدی و یا تاج به زودی جواب حرف‌های کریمی را بدهند

garfild - ایران - تهران
خوشممی یاد ازت که اگه نتیجه هم نمیگیری باز با طعنه حرفتو می زنی
شنبه 10 مرداد 1388

mehrab fallah - کانادا - تورنتو
عاشقتم فیروز خان.توی این مملکتی که رییس عمران شهرداری نفر اول ورزش و کفاشیان گاگول رئیس فدراسیون فوتبال و عزیز محمدی سردار سپاه رئیس برنامه ریزی سازمان لیگ هست و مایلی کهن ذوب شده در نجاست(ولایت) با وجود این همه تخلف فقط 3 جلسه محروم میشه دیگه واسه تو که حرف حق میزنی جایی نیست.
شنبه 10 مرداد 1388

poriyaye_vali - قطر - ق
من متاسفم از اینکه در لیگ برتر امسال جای فیروزخان کریمی را خالی میبینیم. چه جوری دلشون اومد ادم به این با حالی رو از لیگ بزارن کنار. به جرات میگم فوتبال ایران هیچگاه مربی به این شادابی رو ندیده
شنبه 10 مرداد 1388

abtin_beo - ایران - اصفهان
این شخصی است که از احمدی نژاد حمایت کرده است پس به جای کتلت درست کردن باید گاو بچراند
شنبه 10 مرداد 1388

2tia - ایران - تهران
آقا فوتبال کیلویی چند ؟! . تنها چیزی که برای حکومت آخوندی مهم است این است که باقی ملت نبادا از خواب 30 ساله بیدار بشندو مخالفین بیشتر و بیشتر بشند .که آن وقت ..
شنبه 10 مرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
حیف فیروز که در لیگ امسال نیست!
یکشنبه 11 مرداد 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
فکر کرده کتلت درست کردن راحته!!!حداقل می گفت کوکو.
یکشنبه 11 مرداد 1388

farnooshee - انگلیس - لندن
LiliRose - کانادا - تورنتو . . هههههه.خیلی خندیدم مرسی
یکشنبه 11 مرداد 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
فیروز کریمی هم به جای مربیگیری باید میرفت سینما به جای این همه ور زدن یه کم دانش روز فوتبال را یاد بگیر و کمی مودب و موقر باش کشوری که جای افتابه اگن با قاشق چنگال عوض شده از کریمی و امثال اون بیش از این نمی تون انتظار داشت. کریمی اکبر میثاقیان و....
دوشنبه 12 مرداد 1388

rino - ایران - قزوین
abtin_beo ـ ایران ـ اصفهان، از کجا مطمنی از احمدی‌نژاد حمایت کرده ؟؟ اگه حمایت کرده بود که نمیرفت دسته یک، اینقدر هم انتقاد نمی ‌کرد!!.. تو مثلث شیشه‌ای که دعوتش کرده بودن رشید‌پور اسم بعضی از اشخاص رو می‌گفت که فیروز کریمی نظرش رو در مورد اونا می‌گفت، رسید به اسم علی‌آبادی یه جوابی داد که رشید‌پور نمی‌تونست جلو خندش رو بگیره،. با لحن خاص خودش گفت: آقای علی‌آبادی مدیر ،مدبر ، کار بلد ،..در شهرداری هستند، حالا در ورزش رو باید منتظر باشیم ببینیم..
دوشنبه 12 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.