احمدی نژاد: رابطه ام با رهبر از جنس پدر و پسر است

احمدی نژاد: رابطه ام با رهبر از جنس پدر و پسر است

رهبر ایران بیش از هر رییس جمهوری از آقای احمدی نژاد حمایت کرده است

محمود احمدی نژاد اختلاف بین خود و رهبر جمهوری اسلامی را تکذیب کرد.

روز جمعه، ۳۱ ژوئیه (۹ مرداد)، محمود احمدی نژاد در مراسم یازدهمین هم اندیشی علمی و پژوهشی کشور گفت: "در روزهای اخیر، عده ای با خیال خام خود به تکاپو افتادند تا رابطه دولت و رهبر عزیز انقلاب را خدشه دار جلوه دهند و با جار و جنجال، جدایی و فاصله بین دولت و رهبری را القا کنند در حالیکه نمی دانند که نوع رابطه ما با مقام رهبری، فراتر از قالب های سیاسی و اداری است."

وی افزود که این رابطه از جنس "محبت، اعتقادی و پدر - پسری است."

هفته گذشته آقای احمدی نژاد چند روز پس از دریافت نامه آیت الله علی خامنه ای حاوی دستور برکناری اسفندیار رحیم مشایی از سمت معاون اول رئیس جمهوری، سرانجام این دستور را به اجرا گذاشت اما بلافاصله آقای مشایی را به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهوری منصوب کرد.

نحوه برخورد آقای احمدی نژاد با آیت الله خامنه ای باعث شد تا برخی تحلیلگران در داخل و خارج از ایران این نظر را مطرح کنند که رئیس جمهوری در صدد بوده است استقلال خود از رهبری را به اثبات برساند و به این ترتیب، باعث ناخرسندی رهبر جمهوری اسلامی شده است.

به گفته تحلیلگران، این رویکرد با توجه به حمایت بی سابقه آیت الله خامنه ای محمود احمدی نژاد ناشی از اختلاف دو طرف بوده است.

آیت الله خامنه ای کوتاه مدتی پس از پایان رای گیری در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نتیجه بحث برانگیز این انتخابات را، حتی قبل از طی مراحل قانونی و تایید از سوی شورای نگهبان، مورد تایید قرار داد و در خطبه های اولین نماز جمعه بعد از رای گیری نیز علنا خود را از طرفداران نظرات آقای احمدی نژاد معرفی کرد.

آقای احمدی نژاد وجود اختلاف بین خود و آیت الله خامنه ای را ناشی از توطئه دشمنان قلمداد کرد و گفت "وارد شدن بدخواهان به چنین عرصه ای و القاء چنین شبهاتی حرکتی بی نتیجه است و آنها قطعا چنین آرزویی را به گور خواهند برد و این راه به روی شیاطین بسته است."

مطمئن هستم انقلاب ریشه دارتر از آن است که با چنین بادهایی بلرزد و به فضل الهی، همه جار و جنجال ها را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

محمود احمدی نژاد

انتصاب اسنفدیار رحیم مشایی، که سال گذشته بخاطر سخنانش درباره رابطه با اسراییل هدف انتقاداتی از جمله از سوی آیت الله خامنه ای قرار گرفته بود، واکنش تند شخصیت ها و گروه های محافظه کار جمهوری اسلامی را هم که عموما از طرفداران آقای احمدی نژاد محسوب می شدند در پی داشت.

از جمله جمعی از نمایندگان مجلس و همچنین احمد جنتی و احمد خاتمی، دو امام جمعه موقت تهران که در جریان انتخابات از محمود احمدی نژاد حمایت کرده بودند، انتخاب آقای رحیم مشایی را نادرست خواندند و خواستار تغییر در تصمیم رئیس جمهوری و تبعیت کامل او از رهبر جمهوری اسلامی شده بودند.

آقای احمدی نژاد در پاسخ دیرهنگام خود به نامه آیت الله خامنه ای نیز دلیل قبول دستور برکناری معاون اول خود را ناشی از الزامات مندرج در قانون اساسی اعلام داشت و به تعهد شخصی و معنوی خود به اطاعت از رهبری اشاره ای نکرد.

محمود احمدی نژاد در سخنان خود در روز جمعه نظام های دموکراسی غربی را مورد انتقاد قرار داد و گفت که در این نظام ها مردم فرصت ظهور و نقش آفرینی ندارند.

در مقابل، وی گفت که در جمهوری اسلامی، مردم در انتخاب خود کاملا آزاد هستند و به خصوص انتخابات اخیر ریاست جمهوری را مورد ستایش قرار داد و گفت که این انتخابات "مبانی دموکراسی لیبرال را در تئوری و عمل زیر سئوال برد."

در انتخابات اخیر ایران، هر سه نامزد که پس از تایید صلاحیت آنان از سوی شورای نگهبان اجازه رقابت انتخاباتی یافته بودند، نتیجه رای گیری را غیرقابل قبول و آن را حاصل تقلب گسترده در انتخابات دانسته اند.

با اینهمه، آقای احمدی نژاد گفت که انتخابات اخیر ریاست جمهوری "الگوی جدیدی را در برابر بشریت ارائه داد و از این روی، غربی ها از این موضوع به شدت ناراحت و عصبانی هستند."

در اشاره ای تلویحی به اعتراضات مردم به نتیجه انتخابات که در خلال هفت هفته گذشته همچنان ادامه داشته، آقای احمدی از "تلاش دشمنان برای مخدوش کردن اقتداری که در ایران به واسطه انتخابات اخیر حاصل شده" سخن گفت و افزود "مطمئن هستم انقلاب ریشه دارتر از آن است که با چنین بادهایی بلرزد و به فضل الهی، همه جار و جنجال ها را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت."

اتهام تقلب در انتخابات و نحوه برخورد با معترضان به طور گسترده در رسانه های جهانی منعکس شده و انتقادات شدیدی را در سطح بین المللی در پی داشته است.

به گفته ناظران، در حالیکه آقای احمدی نژاد انتظار داشت با اعلام شرکت وسیع مردم در رای گیری و پیروزی قاطع در انتخابات اعتبار خود را در سطح جهانی افزایش دهد، تحولات اخیر دولت را با بحران مشروعیت در داخل و کاهش شدید اعتبار در خارج مواجه ساخته است.

paltalk - امارات - دبی
آره معلومه. چون رهبر ...
جمعه 9 مرداد 1388

pokalu - المان - دورتموند
از جنس بده بستون چی؟؟؟ بچه... !!
جمعه 9 مرداد 1388

Nazanin 2009 - ایران - ارومیه
خفه شو نادان بزودی خودتو به زبالدونیه تاریخ هدایت خواهیم کرد..پرروووو. در ضمن اگه اون چلاقه پدرته!! مامانت با اون چلاق هم دیگه اره ؟؟؟اهان!! .
جمعه 9 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
کسی شک نداشت که خامنه ای قاتل--- باباته مامانت ایننو به همه گفته .
جمعه 9 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
ولی بیشتربه جنس ا.ن. ومگس است که بوی گندش هم دنیا را برداشته.
جمعه 9 مرداد 1388

mashhabib - کانادا - کبک
بهتر بود میگفتی رابطه خر و کره خر میباشد؟؟!!!!!!!!!!!!!!
جمعه 9 مرداد 1388

ahura - ژاپن - توکیو
از جنس پدر و پسر حرامزاده .
جمعه 9 مرداد 1388

ALIREZA59 - سوپس - لوزان
اصلا این مردک از مخ که تعطیل است.عوضی‌ رهبرت بهت یاد نداده که هر چی‌ ا. را بیشتر همبزنی بیشتر بوش ....؟!پس خفه.
جمعه 9 مرداد 1388

DERAKHT - نروژ - اسلو
ای خامنه ای خصیف . به.... گندیده احمدی نژاد رحم نکردی. پس باید محمود خامنه ای نژاد صداش کنیم.
جمعه 9 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
ااااااااااا پس ن..مودُ دبا پاره ننه تو هم هست ؟ کجستکو (خجسته )می گما ؟خوب از همچین پدر بی ریشه ای پسر ت...م حرومی هم بوجود می یاد رابطه مموتی از پدر و پسر فراتره حکایت سگ زردو شغاله مموتی + خان ممه ای= حکومت جنایت کار اسلامی
جمعه 9 مرداد 1388

آزادمرد - ایران - تهران
پس حتما ...... که پدر پسر شدین
جمعه 9 مرداد 1388

fafali - ایران - تهران
آفرین احمدی نژاد اگه یه حرف راست زده باشی همینه چون تو ...زاده ای و پدر اصلیت خامنه ای است نه اونی که تو شناسنامته بعد هم به پدرت رفتی دزد و قاتل و جانی بودنتون اینو ثابت میکنه ولی یه وقت تست ژنتیک ندی ها چون اونوقت ممکنه حتی خامنه ای هم پدرت نباشه اونوقت بگن مثلا میمون تو باغ وحش پدرته البته با این شباهت نیازی به استفاده از تکنولوژی تست ژن نیست همینطوری هم همه می دونن
جمعه 9 مرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
رابطه پسری نا خلف از پدری ناخلفتر مثل رابطه ابلیس با شیطانکها . اقتدار وبزرگی ازآن ملت ایران است وآنها نام سیاه ترا ننوشته بودند فکر کردید مردمی که راءیشان را دزدیدیدساکت میشوند توهم کیفش رو ببری ؟. زهی خیال باطل این سیل خروشان پایان شما وشروع ملتی ایرانی است که سالهل زیر چکمه های استبداد دینی دیکتاتوری ولی وقیه زندگی برآنها زهر شده بود***من نمیدونم موقعی که عقل تقسیم میکردن این یارو تو صف پرروها وایساده بودکه بازم از رو نمیره ودروغ ردیف میکنه طرف خودشم باورکرده. اندکی صبر سحر نزدیک است زنده باد ایرانی آزاده که سر جلوی هیچ بنده ای خم نمیکند
جمعه 9 مرداد 1388

fafali - ایران - تهران
راستی یادم رفت این احمدی نژاد جو گیر شده بود گفت رابطه ما از روی محبت است اصلا رابطه پدر و پسر است یکم دیکه جو گیر میشد حتما میگفت اصلا رابطه زن و شوهری است. تورو خدا این لینک رو ببینید که احمدی نژاد چطور جو گیر شده. https://www.youtube.com/watch?v=1ECfDCQsYdc
جمعه 9 مرداد 1388

90min - ایران - ابادان
پس ...درشم اره ه ه ه؟
جمعه 9 مرداد 1388

rezanl - هلند - امستردام
رابطه پدر و پسر ناخلف
جمعه 9 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
هر جفتتان منفورید. حتما خامنه ای ..ر احمدی نژادو.... که پدرو پسر هم شدن ولی چون پدر اصلی خودش نیست کمی دلش پره وبعضی موقعها ادم حسابش نمی کنه
جمعه 9 مرداد 1388

dannni - سوئد - استکهلم
بر پدر و پسر لعنت
جمعه 9 مرداد 1388

parvaz88 - ایران - تهران
ای بابا پس رهبرت سالها پیش یه زحمتی به ...نت داده بود محمود خان
جمعه 9 مرداد 1388

mahyar1212 - ایران - تهران
نکنه داداش مجتبایی بلا . جعل هویت کردی. ولی پسر ناخلفی هستی. روزی را ببینم که پدرت پای تک تک ملت ببوسه به امید این روز زندگی میکنم.
جمعه 9 مرداد 1388

mahmood20052005 - ایران - یزد
رابطه میمون با پدرش خیلی خوبه...
جمعه 9 مرداد 1388

vaheed-zahedan - ایران - زاهدان
خاک برسرتوواون پدرشیره ایت
جمعه 9 مرداد 1388

رحیمه - ایران - ماکو
این رابطه پدر و پسری چه ها که نمیکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر چی باشه احمدی نژاد گل سر سبد ایرانه هر چی بگه حتما راسته دیگه.
جمعه 9 مرداد 1388

chkavak - ایران - تهران
برو بی شرف کثافت. آنچه عیان است و همگان میبیند رابطه رابطه ارباب و نوکر است. تو غلام حلقه به گوش سید علی گدا چلاقدست هستی و برای وی همچو سگ دم تکان میدهی.
جمعه 9 مرداد 1388

dara20 - امریکا - واشنگتن
احمدی نژاد حرامزاده خودش اقرار مرد که ت...حرام خامنه ای است. بنا به اخبار رسمی کشور پدر گور به گور شده احمقی نژاد 3 سال پیش سقط شد و به دوزخ رفت اما گویا آن ملعون نفله شده پدر حقیقی این لاشخور حرامزاده نبوده و ...ن جون احمقی نژاد قبل از تولد توله سگش شبها برای عرض ارادت خدمت آغا چلاقعلیخان می رفته تا اینکه مش ماموت احمقی نژاد که ترکیبش بی شباهت به کفتار نیست زاده شد. پس آغا پیشوا رهبر فاشیست استفراق اسلامی بابای پفیوزته ها!!!!!!!!!
جمعه 9 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
پای هم پیر بشین / البته جلوی چشمانتا تمامی اعضای خانواده تون / طایفه ی منحوستون / و تمامی ژاچه خاراتون رو رشته رشته میکنیم ولی شما رو زنده میذاریم تا ابد زجر بکشین...
جمعه 9 مرداد 1388

jina jina - انگلستان - لندن
من از اول مطمعن بودم این دو پدر و پسرند چون هردو شبیه میمون هستند حتما ...انتری نژاد یه شب با علی شیره ای چلاق باهم بودن .
جمعه 9 مرداد 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
زمان شاه زاویه دولا شدن بین سی تا چهل و پنج درجه بود.احمدی نژاد داره. به رکورد نود درجه نزدیک میشه.نمیدانم رفسنجانی و خاتمی هم دولا شده اند یا خیر.واقعا مایه خجالت است.مرتیکه ایه مال مزخرف.
جمعه 9 مرداد 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
راست میگه این تمساح باباشه .بابای بقیه خواهر برادراشم به زودی معرفی میکنه . حیف شد اگه این بابات نبود میتونستی از طرح تک پدری استفاده کنی و از خدمت معاف شی .
جمعه 9 مرداد 1388

dannni - سوئد - استکهلم
بهترین پیشنهاد دارم روز انتصاب احمدی نژاد توسط خامنه ای مردم روزه اعتراض بگیرند و بروند قم بهمراه موسوی تا ایت اله منتظری اورا بعنوان رئیس جمهور منتخب برگزیند
جمعه 9 مرداد 1388

zayanderood - نروژ - برگن
اتفاقا چندان بیراه هم نمیگه. پیشنهاد می‌کنم کسانی‌ که سایت ابراهیم نبوی را تا حالا نرفتن حتما برن و داستانهای احمدی به قلم زیبای (صنوبر) را بخونن. فوق العاده است. آدم از خنده میمیره!.
جمعه 9 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
رابطه احمدی نژاد و خامنه ایی مثل رابطه خر و گاو است
جمعه 9 مرداد 1388

هوای آزاد - ایزان - ایران
اون کسی که به فضل الهی به زباله دان تاریخ روانه میشه تو هستی. زباله, میکروب ویروس , .... منشاء تمام پلیدی ها شمایید گور به گور شدنت رو هم میبینیم
جمعه 9 مرداد 1388

persian_gulf21 - لرارذ - للاات
چرا نمیگی همجنس بازیم الاغ علی
جمعه 9 مرداد 1388

mehrabun - ایران - اصفهان
خاک تو سر خودت و رهبرت کنن آشغال
جمعه 9 مرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
احمدی نژاد چندتا پدر داری؟. میمون بیچاره ....ت که به او تازی و تازی پرست تجاوز گر، تجاوز کردند تا تو پریدی بیرون.
جمعه 9 مرداد 1388

irani bidar ast - هلند - اترخت
بله از بالا سلام علیک و از عقب برو بیا. بعد میگن تو ایران همجنسباز وجود ندارد. لعنت به خودت و پدرت جلاد.. مرگ بر جمهوری اسهالی
جمعه 9 مرداد 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
پسر کو ندارد نشان از پدر. یه بار شده در عمر ش راست گفت: پدر خونخوار پسر تیر خلاص زن.
جمعه 9 مرداد 1388

bashoma - هلند - دلفت
ای چاپلوس بی ذات بایدم اینو بگی چون اینقدر که این چلاق هواتو داره پدرت هواتو نداشته برای همین عقده ای بار اومدی.تو هم بازیچه دست چلاق اونی.به موقش که بشه سر تو هم میکنه زیره اب .نمیخواد چاپلوسی بکنی می..ون.
جمعه 9 مرداد 1388

narenji - ایران - تهران
گور بابای خودت و پدرت
جمعه 9 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
مرگ بر خامنه ای دجال و اون پسر حرامزادش
جمعه 9 مرداد 1388

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
از جنس دیگه نیس؟!.
جمعه 9 مرداد 1388

vahid964 - ایران - تهران
اره همه می دونن یه روز که بابات خونه نبوده سید علی یه سر به ...تون زده البته تو بعضی از روایات ذکر شده که بابات خونه بوده
جمعه 9 مرداد 1388

bij - المان - المان
هنگامى که روز عاشورا فرا رسید، امام حسین صبح زود، دستور داد خیمه‏اى برپا کردند، و ظرف بزرگى در میان خیمه نهادند و در میان آن ظرف مشک فراوان بود، و در کنار آن (یا در داخل آن) نوره نهادند، آنگاه امام حسین براى تنظیف به درون خیمه رفت. روایت شده: بریر بن خضیر همدانى، و عبد الرّحمن بن عبد ربّه انصارى بر در خیمه ایستادند تا بعد از امام براى تنظیف داخل خیمه شوند، در این هنگام بریر با عبد الرّحمن شوخى مى‏کرد و مى‏خندید عبد الرّحمن به او گفت: ...
جمعه 9 مرداد 1388

bij - المان - المان
...عبد الرّحمن به او گفت: «اى بریر! آیا مى‏خندى؟ اکنون وقت خنده و شوخى نیست.» بریر جواب داد: «بستگانم مى‏دانند که من نه در جوانى و نه در پیرى اهل شوخى و بیهوده گویى نبوده و نیستم، امّا اکنون که شوخى کردم به خاطر شادى بسیار است که در پیش داریم، سوگند به خدا فاصله ما با معانقه با حوریان بهشتى، جز ساعتى نیست که ما در این ساعت با این دشمنان بجنگیم و کشته شویم.» پناه بر خرد!
جمعه 9 مرداد 1388

bij - المان - المان
.. به خدا میان ما با دخترکان زیبای فراخ چشم بهشتی جز همین به جای نمانده است که ایشان با شمشیرهایشان بر ما تازند و آنگاه ما یکراست به آغوش آنان بال کشیم. چون حسین بپرداخت، این دو به درون رفتند. تاریخ کامل، نوشته عزالدین ابن اثیر، غم نامه کربلا (ترجمه اللهوف على قتلى الطفوف‏)، سید على بن موسى بن طاووس (م 664 هجری)
جمعه 9 مرداد 1388

Ezhaq - ایران - تهران
بچه بوده زیاد رهبر او را مورد لطف قرار می داده این فشار لطف تا بزرگ سالگی نیز آثارش مانده ایشان حالا با آقای مشایی مهر ورزی می کنن البته آقای مشایی نیز در کودکی مورد لطف علمای دین بوده اند فشار آن بحدی بوده از دهنشان در می آمده.
شنبه 10 مرداد 1388

alberto1330 - انگلستان - لندن
نسبت خامنه ای با احمقی نژاد مثل ناصر الدین شاه است به:. (1) مظفرالدین شاه. (2) مهدعلیا. (3) امیرکبیر. (4) ملیجک. لطفاً به این سؤال جواب صحیح بدهید. متشکرم
شنبه 10 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
در اینکه حرامزداه بود شکی نبوده این چلاقعلی یکی از پدراش است و بقیه هم یکی یکی معرفی میشن .
شنبه 10 مرداد 1388

سلمک - ایران - تهران
مرده شور تو و رهبر و جنس خودتونو و جنس رابطتونو و هر چی مربوط به شماهاست ببرن
شنبه 10 مرداد 1388

p.h - هند - پونه
و اینجاست که اقا محمود پدر خود را یافت و خدا را شکر کرد که رابطه نا مشروع نبوده و حرامزاده نیست ، زیرا مطمینا قبل از ان صیغه محرمیت خوانده شده
شنبه 10 مرداد 1388

nahid amid - فرانسه - پاریس
ای خدا.. چقدر از این کامنت ها خندیدم. عجب این ایرونی ها ملت با نمکی هستند !!! یک دونه اشون هیچ کجای دنیا پیدا نمیشه . درد و بلای همه اتون بخوره توی سر عنتری و گادفادرش!!
شنبه 10 مرداد 1388

manenarenji - المان - اسن
تا حالا فکر میکردم تو تروتخم میمونی ولی اعتراف کردی که تخم اون علی کدا اشغالی خلایق هرچه لایق.
شنبه 10 مرداد 1388

گزنه - انگلستان - لندن
مرگ بر علی خامنه ای . مرگ بر مجتبی خامنه ای. مرگ بر محمود خامنه ای
شنبه 10 مرداد 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
همین جنس ماجراس که کل کشور رو بخوری کرده . رفیق بد و پدر ناباب و البته جنس خوب هم بی تاثیر نیس که از محمود بی مخ ، امام زمان بسازه ، اونهم به سبک کابوی تگزاس
شنبه 10 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
اصلا احمقی از سلول های بنیادی خامنه ایه . اسم اصلی اش محمود بنیانا خامنه ای ولی احمدی نژاد اسم مستعارشه واسه رییس جمهوری و اسم مستعآرش واسه بازجویی و شکنجه میرزایی.این حرومزاده یکی دوتا اسمکه نداره
شنبه 10 مرداد 1388

sepideh sepid - انگلستان - لندن
آره پدروپسر یا به عبارت دیگر یزید پسر معاویه....
شنبه 10 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
bij - المان - المان . لطفا به جای وقت تلف کردن و خواندن کتابهای حسن خشتکی کتاب ((امام حسین و ایرانیان)) نوشته کورت فریشلر آلمانی را بخوانید
شنبه 10 مرداد 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
این پسر خلفترین پسر خامنه ای است . نوع دستمالی که این خلف برای مالیدن و برق انداختن اندام کج و کولهء پدرش دارد دیگر دستمال یزدی نیست ..دستمال فلسطینی است که با الیاف مخصوص بافته شده که دارنده میتواند تا فیها خالدون شخص مورد نظر را آنقدر بسابد و برق بیندازد که دیگر طرف نای بلند شدن نداشته باشد . بعکس بالا دقت مبذول دارید..دستگیرتان خواهد شد . خمینی هم در مورد اکثر پدرهای احمدی نژاد میگفت من اینهارا از کوچکی .. بزرگ کردم . لابد همون بلا راهم خامنه ای سر این چلمنگ آورده و بزرگش کرده .
شنبه 10 مرداد 1388

somebody - ایران - مشهد
bij - المان - المان. حسودیتون شد؟
شنبه 10 مرداد 1388

irani1 - المان - هسن
رابطه ات با رهبر از جنس فاعل و مفعوله .سئوال اینجاست کدام فاعل و کدام مفعولید.
شنبه 10 مرداد 1388

dlbar - ایران - تهران
اره جون خودش خیلی پسره!!!!!!!!!!!!مرده شورش اگه من بودم میگفتم همچین پسری نمی خوام
شنبه 10 مرداد 1388

mehrdad irani - کره - سیول
احمدی احمدی الهی بی پدر شی. احمدی احمدی الهی بی پدر شی. شعار جدید
شنبه 10 مرداد 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
اااااا محمود دمت گرم... باسید علی اقا هم بود حتما رابطه رابطه نا.... بود الله اعلم
شنبه 10 مرداد 1388

sobhanjan - امارات - ابوظبی
دوستان کسی میدونه خامنهای کی ترتیب....را داده ؟
شنبه 10 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
به به مبارک باشه پدر جدیدتون آقای بی پدر واقعا که بهتون میاد هم خودت هم به ..... جونت
شنبه 10 مرداد 1388

Ali213 - هلند - زایست
بعضی از شنیدها حکایت از این دارد که در گذشته های دور رهبر گاه گاهی به منزل اقای احمدی نژاد رفت و امد داشته و خطاب به .... ایشان اصرار داشته برای حفظ و نصف نظام پسر میخوام مثل انتر دختر نمی خوام مثل عسل ....... و نتیجه این شد که می بینیم چــــــــــــــه پســـــــــــری
شنبه 10 مرداد 1388

bij - المان - المان
.. تشویق از طریق شکم و زیر شکم که برای نادانانی چون somebody - ایران - مشهد لازم حیاتی است متاسفانه! یکی از اصول دین وحشت همان معاد است که بر پایه شکم و زیر شکم که در این دنیا بشکلی منع و یا بسیار مشکل( در ایران و حجاز) قابل دسترسی(!)...
شنبه 10 مرداد 1388

bij - المان - المان
bluestar گرام، د نشد!!! وقتی با سند می نویسم، دین وحشت! می نویسی این توهین است. چطور کتابهای مذهبیت که میلیونی ندانسته ولی از روی تقدس مورد قبولند به یکباره قابل توحین انهم با الفاظ لومپنی(لات و پوتی! خشت...ی) پسر خوب از این هجویات که قابل خوندن نیست ولی برای استناد بکار می روند، در کتب مذهبی به وفور یافت میشه همانطور که از قران فاکت اورده ام..
شنبه 10 مرداد 1388

bij - المان - المان
.. کتبی که تو معرفی میکنی با توجه به مکتبی بودن ان فقط بدرد رجوع برای فاکت اوردن در بهترین حالت بیهودگی تقدسات است!!! بجای وقت تلف کردن و بعبارتی همانکه یک بسیجی مثل تو می جوید کتبی چون کتاب سیاه جهاد از kepel و یا ایشمن در اورشلیم از ارنت و یا از نیچه .. را مطالعه کن!
شنبه 10 مرداد 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
رابطه توبا رهبرت رابطه زن وشوهریست. راستی طبق اطلاعاتی که بتده به دست اورده ام میگن اقای خامنه ای بچگی وجوونیاش مشکل فتی داشته
شنبه 10 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
احتمال داره ...احمقی نژاد صیقه .علی گدا بوده.
شنبه 10 مرداد 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
جناب رییس جمهور:. ای بابا چند تا بابا داری تو حرام زاده :-) یک پدرت که در کودکی فوت کرده بود، یکی هم که بعد از ریاست جمهوری فوت کرد. مادرت هم که اعتراف می کرد یک بار در یکی از سفرهایش به جنگل های آمازون تو را از یک نسناس حامله شده است. آقا هم که پدر جدید شد. :-)
شنبه 10 مرداد 1388

نسیم مرگ - لندن - لندن
دوستان وقتی شنیدم رابطه این دو را از خوشحالی گریه ام گرفت این معجزه است .چون هاچ زنبور عسل هنوز مادرشو پیدانکرده ولی این کره الاغ بابای الاغشو پیدا کرده
شنبه 10 مرداد 1388

mehditm - ایران - تهران
پس معلوم شد و اعتراف کرد که حرامزاده و ز..زاده است. مرگ بر خامنه ای و احمدک نژاد پسر عزیز دردانه اش
شنبه 10 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
نسیم مرگ - لندن - لندن . خیلی باحال گفتی.خیلی خندیدم.مرسی عزیز
یکشنبه 11 مرداد 1388

نسیم مرگ - انگستان - لندن
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان. مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
دوشنبه 12 مرداد 1388

alberto1330 - انگلستان - لندن
چرا احمقی نژاد همیشه دست چپ اربابش را می بوسد؟ . (1) شاید دست راست اربابش به اندازه کافی بلند نیست تا او بتواند لب و لوچه کثیفش را کاملاً بر دست او بچسباند و لیس بزند. (2) یا به احتمال قوی عمداً دست چپ را انتخاب کرده تا بتواند کاملاً بوی کثافت آقا را که از توالت آمده استنشاق کند و برای خود و خانواده اش دعای خیر بگیرد. شاید خودش بتواند بهتر توضیح دهد.
دوشنبه 12 مرداد 1388

نسیم مرگ - انگلستان - لندن
دوستان ترانه جدیدبرای این دو کره خر و الاغ که انتری خره و باباش خامی الاغه خوندم لطفا همه با هم دست بزنید. چی صدا کنم تو رو …. گور خر یا کانگورو ……… کاش که خر بودی عزیزم …. می شدم سوار تو. حالا رپ میخونم. اون کوره خر که میبینی.....انتر - میمون -احمد محموده..........اونی الاغی که باباشه خامی خامی خامنه ای باباشه .....مجی مجی مجیتبی داداشه. لای لای لای لای لالالالای لای لای لای لایلایییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دوشنبه 12 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.