عابدی : بانکها حتی یک ریال از اعتبارات اشتغالزایی طبس را نپرداختند

عابدی : بانکها حتی یک ریال از اعتبارات اشتغالزایی طبس را نپرداختند

یزد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس گفت: بانکها حتی یک ریال از اعبتارات اشتغالزایی طبس را به بهانه کمبود اعتبارات پرداخت نکرده اند.

محمدکریم عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر در طبس اظهار داشت: اعتبارات سال مالی 87 طبس در بخش اشتغالزایی 270 میلیارد ریال بوده است که از این اعتبارات حتی یک ریال نیز جذب نشده است.

وی افزود: از آنجا که بنده ریاست کارگروه اشتغال و نظارت اشتغال استان در مجلس را بر عهده دارم با جدیت تمام پیگیر این موضوع خواهم بود و مسئولان نیز باید در این زمینه پاسخگو باشند.

اعتبارات بانکها در زمان تخصیص به شهرستانهای محروم ته کشید!

عابدی تصریح کرد: در سالهای گذشته کلیه اعتبارات اشتغالزایی به مرکز استان و شهرستان اردکان اختصاص می یافت و در آن زمان بانکها برای پرداخت آن اعتبار داشتند اما چگونه است که اکنون که بخشی از این اعتبارات به شهرستان محرومی چون طبس اختصاص یافته، بانکها اعتباری برای پرداخت ندارند.

وی تاکید کرد: بانکها تاکنون هیچ اعتبار اشتغالزایی به طبس پرداخت نکرده اند و اگر غیر از این است باید اعلام کنند تاکنون چه تسهیلاتی به دیهوک و عشق آباد پرداخته اند.

به عنوان نماینده مردم اجازه برخوردهای دوگانه با شهرستانهای محروم را نمی دهم

عابدی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس اجازه نخواهم داد مسئولان استان این ‌گونه با شهرستان طبس که شهرستانی محروم است، برخورد کنند زیرا این نوع عملکرد مخالف شرع اسلام است و توسعه عدالت محور در راس امور نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در بحث واگذاری اعتبارات به اشتغالزایی که در سفر دوم ریاست جمهوری مطرح شد، طبق بررسیهای کارشناسان، 90 درصد این اعتبارات تاکنون به استان یزد واگذار شده و در مرکز استان و در شهرستان اردکان هزینه شده و به بقیه شهرهای یزد فقط 10 درصد از اعتبارات اختصاص یافته است و این امر باید به سرعت جبران شود.

عابدی یادآور شد: در سال گذشته آقای استاندار که خود نیز با روحیه محرومیت ‌زدایی وارد کار شده ‌اند پیگیری کردند و در اعتبارات سال 87 حدود 270 میلیارد ریال برای اشتغالزایی در شهرستان طبس اختصاص دادند اما هنوز یک ریال از این اعتبار در این شهرستان جذب نشده است.

p.h - هند - پونه
تو یه موضوع بی ربط میخوام یه تشکر ویژه داشته باشم از کلیه مدیران و کارمندان ساایت .. دمتون گرم ،‌سایت رو دست شما نیست
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

p.h - هند - پونه
اقا کجای کاری ؟؟؟ حقوق بازنشسته ها قیل از انتخابات دو برابر شد ،‌بعد از 4 سال رفت رو حقوق ، بعد از انتخابات کم شده از حقوق !!!. خاک بر سر هرکی به ا.ن رای داد ( منظورم اون 2-3 میلیون نفره )
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

amir19 - هلند - لاهه یا دنهاخ
با سلام . بچه ها لیست جان باختگان شناسایی شده به ٧٨ نفر رسید. با اجازه مدیر سایت بروید ببینید. https://www.hra-news.org/news/2610.aspx
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

سنجاقک - امریکا - ا......
منکه دیگه تحمل ندارم ببینم چه عزیزانی از بین رفتند. نشستم ببینم خداااااااااااااااااااااااااااا کجاست چرا نمی شنوه. خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجایی
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

سنجاقک - امریکا - ا......
منکه دیگه تحمل ندارم ببینم چه عزیزانی از بین رفتند. نشستم ببینم خداااااااااااااااااااااااااااا کجاست چرا نمی شنوه. خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جونم کجایی. منم سنجاقکت همونی که آه میکشیدم به گوشت نرسیده برآورده میشد کجایی چرا نمی ببینی با توام کجایی
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
اشتغال زای بم؟ وا چه حرفا!! جیب مف خورهای دزد و تروریست لبنان، فلسطین و ونزولا واجبترند، گریه بچه گرسنه ایرانی‌ که مهم نیست تا وقتی‌ گردن کلفت تیر خورده حسن نصرالله و خالد مشعل هست.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

iran-azad2009 - ایران - تبریز
شماها که نماینده واقعی مردم ایران نیستید. بپرسید کل درآمد سرشارنفتی 4 ساله گذشته چه شد؟ بر شدت بیکاری و فقر و تورم هم که افزوده شده. خاک برسرنمایندگان مزدورمجلس (اصولگرایان!) که اجازه خرج کردن و برداشت درآمدهای نفتی را به انتری نژاد دادند.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
سنجاقک عزیزم خدا این روزها بیشتر با ما هست خدا تو دل تک تک ماهاست خدا هست که اینا دارن رسوا می شن برای دیدن خدا نشین مبارزه کن با هر کسی و چیزی که به اسم خداست ولی بی خداست / اینم شهرستانهای محروم ما که می گن به مموتی رای دادن کی باور میکنه اینها همه سند بی کفایتی مموتیه به امید ایرانی آزاد آباد با سواد
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
ای بابا طبس و بم کجا است اقا اسلام در المان به خطر افتاده. حزب الله در لبنان و فلسطین در خطر است. انگولا در معرض بی ابی است برادر روسیه پول بیشتر می خواهدو..... برین برای طبس و بم و فقط دعا کنید شاید خدا یککاری کرد.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.