واکنش وزارت کشور به تقاضای میرحسین و کروبی: برای مجلس ترحیم که از وزارت کشور مجوز نمی گیرند

واکنش وزارت کشور به تقاضای میرحسین و کروبی:

برای مجلس ترحیم که از وزارت کشور مجوز نمی گیرند

مدیرکل سیاسی وزارت کشور تاکید کرد: در این ایام برای هیچ فرد و گروهی از جریانات مختلف سیاسی کشور مجوز برگزاری تجمع و راهپیمایی صادر نشده است.

عباس زاده مشکینی در گفتگو با فارس، با اشاره به ارائه درخواستی برای برگزاری تجمعی در مصلای تهران گفت: همانطور که در یک ماه گذشته مکررا طی مصاحبه های متعدد اعلام شده است طبق قانون، برگزاری راهپیمایی و اجتماعات از حقوق گروه های قانونی دارای مجوز از کمیسیون ماده 10 احزاب است و طبق تصریح ماده 30 الی 34 آئین نامه اجرایی قانونی مصوب 1361 ابلاغ شده توسط نخست وزیر وقت، تقاضای برگزاری راهپیمایی و اجتماعات باید یک هفته قبل از انجام آن هم به صورت کتبی و هم به صورت حضوری توسط نماینده رسمی حزب به وزارت کشور تسلیم و تعهدات لازم از جمله تعهد عدم حمل سلاح و عدم اخلال در امنیت و همچنین طرح و شیوه انتظامات داخلی تجمع ارائه شود.

وی افزود: در ایام گذشته یادداشتی بدون امضاء نماینده گروه سیاسی، بلکه با امضای 2 نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری دهم که با اقبال اکثریت رای دهندگان مردم ایران هم مواجه نشده اند، از جایگاه شخصیت حقیقی به وزارت کشور ارسال شده است. طی این یادداشت متقاضیان درخواست مجوز برگزاری «مراسم یادبود» برای جان باختگان حوادث بعد از انتخابات شده اند که در این خصوص طبق عرف ملت ایران مجلس ترحیم توسط بستگان متوفی در مساجد محل و منطقه برگزار می شود و برگزار کنندگان مراسم یادبود پس از هماهنگی با هیئت امنای مساجد به این امر اقدام می کنند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در ادامه اظهار داشت: تاکنون سابقه نداشته که فردی برای برگزاری مجلس ترحیم از وزارت کشور مجوز تقاضا کند، مگر اینکه متقاضی مقاصد خاص سیاسی دیگر بجز ترحیم و یادبود را دنبال کند!

البته با توجه به مکاتبات و شکایات تسلیمی به نهادهای قانونی توسط اولیای محترم جان باختگان حوادث اخیر و مطالبات شکل گرفته در افکار عمومی که لازمه آن پاسخگویی محرکان و دعوت کنندگان به رفتارها و تجمعات غیرقانونی، قانون شکنان و تجهیزکنندگان اغتشاشگران و متعرضین به جان ومال مردم و اموال عمومی در برابر ملت و قانون است، مقاصد و انگیزه برخی از فرافکنی ها و رفتارهای پیش دستانه برای مردم ایران قابل درک است.

وی در پایان اظهار داشت: بطور روشن اعلام می شود که در این ایام برای هیچ فرد و گروهی از جریانات مختلف سیاسی کشور مجوزی صادر نشده است.

p.h - هند - پونه
کثیف
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

sharoor - ایران - تهران
زرشک و خوب شد قیافه کثیف توی اجنبی روهم دیدیم . حتما خدمت می رسیم
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

اشکان سهرابی - ایران - تهران
دوستان عزیز. نوشتن شعار مرگ بر خامنه‌ای بر روی اسکناس‌ها را فراموش نکنید. سبز باشید.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

abdi1 - ایران - تهران
آقا بفرما این هم راه قانونی!واقعاً باید ش.. به این اجرای قانون شما..
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

elinaa - ایران - تهران
اگر نیازی به مجوز نیست پس چرا مثل وحشی ها حتی اجازه ی برگزاری مراسم را به نزدیکترین افراد جانباختگان هم نمی دهید؟؟؟؟ چرا با اسکرت و محافظ کشته شدگان را تا زیر خاک بدرقه می کنید؟؟؟ البته جواب این چراها کاملا برای همه روشن است . شما ترسو هستید . نگران فرو ریختن نظام دیکتاتوریتان حتی با این مراسم عزاداری هستین . شمایی که با این مراسمهای بسیار معمولی تنتون به لرزه در میاد خودتون هم می دونین که عمرتون به سر اومده . کابوس شبانه ی سبزی که مثل خوره به جونتون افتاده داره واقعیت پیدا میکنه . همین الان دارم صدای تپش قلبتون رو که از ترس داره از جا کنده میشه رو میشنوم...
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

kiya - آمریکا - نیویورک
محل های تجمع روز پنج شنبه 8 مرداد در تهران.فعالین داخل-برای کشته . و بازداشت شدگان:مکانهای تجمع روز هشت مرداد،ساعت پنج بعدازظهر:میدان ونک (آلترناتیو اول میدان سرو - آلترناتیو دوم پارک وی)میدان محسنی ( آلترناتیو اول بولوار کاوه - آلترناتیو دوم میدان هروی )میدان هفت حوض ( آلترناتیو اول فلکه سوم تهرانپارس - آلترناتیو دوم فلکه اول تهرانپارس)میدان فاطمی ( آلترناتیو اول میدان هفت تیر - آلترناتیو دوم میدان فردوسی ) پل گیشا ( آلترناتیو اول فلکه صادقیه - آلترناتیو دوم میدان انقلاب )هموطنان در دیگر شهرستانها حتمامراسم مشابهی را در وسط میادین شلوغ و اصلی و مرکزی شهر برگزار نمایند .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
اینا می خوان مصلی ار که مکان مقدس و نماز خواندن است را آلوده کنند. اگه می خواهند تجمع کنند بهترین مکان برای آنها کمی بالاتر از میدان گمرک است.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Aso22 - ایران - تهران
دولتی که به قول نمایندگان خودشون در این 10 روز قانونی نیست ، پس نمی تونه مجوز برای هیچ کاری بده و عملا هیچ اعتباری هم نداره، بنابراین حرکت مردم در مراسم های بزرگداشت قطعا درست و به دور از هر بی قانونی است اگرچه به قول سروان فتاحی در سریال مدار صفر درجه : در مملکت ما کدوم قانون؟؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

بابک - ایران - سبزوار
مردم بریزی توی خیابان از این کثیف ها نباید مجوز گرفت خون این کثیف ها نجس است و به حساب انها باید رسید بی شرف ها مردم را به اسم اسلام توسط اجانب ( حزب شیطان ) سلاخی می کنند
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mehraeen - ایران - تهران
همچنین تاکنون سابقه نداشته که به خانواده های داغدار اجازه برگزاری مراسم ترحیم و تشییع جنازه ندهند. ولی دست شما درد نکند که راهنمایی فرمودید . من از موسوی و کروبی میخواهم که در روزنامه های خود اعلام کنند که مراسم ترحیم و چهلم شهیدان اخیر در مصلا برگزار میشود و همه بیایند . بقول ایشان مراسم ترحیم نیازی به مجوز ندارد
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
انتقال محصولی به وزارت کشور برنامه قبلی علی شیره ای بود تا برای این روزها ازش استفاده کنه و حتی مستقیما از نمایندگان مخالف این مردک خواست که برای حفظ نظام دست از مخالفتشون بردارند. و اکنون این سردار دزد میلیاردر داره رسم نوکری رو بجا میاره و شدیدا در مقابل ملت ایستاده. ملت ایران باید یادش باشه که بعد از اعدام این جنایتکار اون باجسد متعفن علی چلاق به فاظلاب بیندازه که در اونجا به اربابش خدمت کنه
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

na35 - ایران - تهران
امیدوارم یه روزی همین بلاها برای عزیزانتون پیش بیاد نتونید جیک بزنیداون روز نزدیکه آقای مشکینی
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

farahnaz2009 - استرالیا - سیدنی
در قاموس شما وحشی ها ی نامرد حتی برای مردن هم باید مجوز گرفت. به امید روزی که وجود نحس وکثیف شما فاشیست ها از تاریخ و خاک عزیز ایران برای همیشه محو ونابود بشه.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

2tia - ایران - تهران
مادر . پس این طالبانیها که توخیابون راه میوفتن از کجا مجوز گرفتن . ( مرگ بر اسلام طالبانی)
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

puneindia - هندوستان - دهلی نو
تو یکی نمیخواد از قانون بگی.بشین یه گوشه و تماشاکن.فقط محض اطلاع بگم که تمام مردم ایران.نه تمام مردم دنیا از بستگان این شهدان.رییس جهمور مهندس موسوی که جای خود دارند.پس میتونن مجلس ختم بگیرن.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
چطور برای غزه فلسطین لبنان بوسنی هرزگوین .. این جنگولک بازیا هیچوقت مجوز نمی خواد ولی برای مردم خودمون مجوز باید باشه ؟ جمع کنید این دمبل دستکتونو ما احتیاج به مجوز نداریم شما هم خودتو به زحمت ننداز همون کتکتو نو بزنین
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

سرزمین سبز - ایران - تهران
انگارتاحالا با مجوز رفتیم
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
هر دم از این باغ بری میرسد ....خر میرود کرره خری میرسد . انگار این چلغوز بی ریخت جلاد میگرده هرچی پسماندهء فضولات انسانی و شعور و معرفته از تو آشغالدونیهای مساجد جمع میکنه و میاره تو کابینه اش . اینها اگردانش مملکتداری ندارند سواد حرومزادگی و پستی و مذلف بودنشون آخرشه و در تحریف موضوعات مشخصه که درس آخر حوزه را که تکامل پر روپی وبی حیاپی مفرط است بخوبی نزد کلیهء اساتید از بالا بپاپین آموخته اند . چه رهبر چه عنتر .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
مجوزم ندین حالتون و میگیریم و میایم
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
مجوزم ندین حالتون و میگیریم و میایم
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

shahram_66 - سوئد - یو تبوری
پسر کرد چون اونجا محل تولد تو هست نمی خواهیم مزاحم خانم والدین وهمشیریتان بشویم
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

shahram_66 - سوئد - یو تبوری
پسر کرد چون اونجا محل تولد تو هست نمی خواهیم مزاحم خانم والدین وهمشیریتان بشویم
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران . اونجا که ادرس دادی همونجایه قدیما مامانت کار میکرد.نیازی نیست از عشقی که به محل تولدت داری و از خاطرات و.... بنویسی .ملت امثال شما مزدوران و .....ها را خوب میشناسنند. این مرتیکه عباس زاده مشکینی هم یک ... مثل خامنه ای و دکی و خودت هست.خوشحال شدی هم ردیف رهبر شدی.هه هه هه هه هه ...
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

anikalak - ایران - تهران
پسر کرد وقتی به این فکر میکنم تو هموطنمی چندشم میشه آخه بیشتر از این که کرد به نظر بیای شبیه رئیست که شبیه شانپانزه های آفریقاییه هستی.مطمئنم که کرد نیستی چون کردا به شرف و غیرت مشهورند.بیوجدان ...
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
. ننگ بر تو و اون رهبر چلاقت
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.