یورش به اردوگاه اشرف تعداد زیادی زخمی به جا گذاشت

یورش به اردوگاه اشرف تعداد زیادی زخمی به جا گذاشت

برخی گزارشها حاکی از مجروح شدن ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از ساکنان اردوگاه است

بی بی سی : بنابه گزارش ها، نیروهای دولتی عراق وارد اردوگاه اشرف شده و کنترل این اردوگاه که سکونتگاه اعضای سازمان مجاهدین خلق است را به دست گرفته اند.

سخنگوی دولت عراق می گوید نیروهای دولتی این کشور "بدون استفاده از خشونت" وارد اردوگاه اشرف در شمال بغداد شده اند، اما ساکنان این اردوگاه از استفاده نیروهای عراقی از گاز اشک آور و باتوم سخن می گویند.

دولت عراق از ماه ها قبل قول بستن این اردوگاه که محل اقامت حدود 3400 عضو سازمان مجاهدین خلق است را داده بود. هدف دولت عراق اخراج مجاهدین به کشوری ثالث یا در صورت تمایل آنها به ایران است.

به گزارش خبرگزاری رویتر علی الدباغ سخنگوی دولت عراق گفت: "از امروز، کنترل امنیت داخلی اردوگاه در اختیار عراقی هاست." 

مهدی عقبایی، سخنگوی مطبوعاتی ساکنان اشرف، در گفتگو با بی بی سی فارسی گفت که ورود نیروهای عراقی با زور و خشونت صورت گرفته به طوری که بیش از 300 نفر از ساکنان آن مجروح شده اند.

وی گفت که نیروهای پلیس و ضدشورش عراق ساعت سه و نیم بعد از ظهر، پس از دو ماه سد شدن درب اصلی اردوگاه توسط مجاهدین، با لودر حصار اردوگاه را شکسته و وارد آن شدند.

وی گفت در این یورش از گاز اشک آور و باتوم استفاده شده که باعث مجروح شدن "بیش از 300 نفر از ساکنان" اردوگاه شد. به گفته وی حال ده نفر از مجروحان وخیم است.

بهزاد صفاری از ساکنان اشرف که وکیل است نیز به خبرگزاری رویتر گفت که تعداد زیادی از ساکنان اردوگاه در یورش نیروهای عراقی زخمی و تعدادی نیز دستگیر شده اند.

اما علی الدباغ سخنگوی دولت عراق هرگونه حمله فیزیکی به ساکنان اردوگاه را رد کرد و گفت: "این تنها عملیاتی از سوی ساکنان اردوگاه برای بدنام کردن دولت عراق است."

با این حال خبرگزاری فرانسه به نقل از مقام های امنیتی عراق گفته است که دست کم 260 نفر - از جمله 60 مامور عراقی - در این درگیری زخمی شده اند.

یک منبع در ارتش عراق به خبرگزاری فرانسه گفت: "پس از بی نتیجه ماندن مذاکرات با مجاهدین برای ورود مسالمت آمیز به اردوگاه، ارتش عراق با زور وارد اردوگاه اشرف شد و اکنون کلیه بخش های داخلی و ورودی های اردوگاه را کنترل می کند."

'بازداشت 50 نفر'

یک مقام پلیس استان دیاله که اشرف در آن قرار دارد گفت در پی فراخوانده شدن نیروهای ضدشورش توسط ارتش برای فرونشاندن ناآرامی در اردوگاه، حدود 200 ساکن آن زخمی شده اند.

وی گفت که حدود 60 عضو نیروهای امنیتی عراق نیز زخمی شدند که جراحات 20 نفر جدی است و افزود که 50 ساکن اردوگاه نیز دستگیر شده اند.

شهریار کیا از سخنگویان مجاهدین خلق در گفتگو با خبرگزاری فرانسه ابراز نگرانی کرده است که این دستگیرشدگان تحویل دولت ایران شوند.

از سال 2003 که آمریکا به عراق حمله کرد این اردوگاه تحت نظارت نیروهای آمریکایی قرار گرفت، اما کنترل آن از اواخر تابستان 2008 به نیروهای عراقی سپرده شد.

ژنرال ری اودیرنو فرمانده ارشد نیروهای آمریکایی در عراق روز سه شنبه گفت که نیروهای او از قبل از قصد عراقی ها برای ورود به اردوگاه خبر نداشته اند.

مقام های عراقی قبلا به دولت آمریکا قول داده بودند که با ساکنان اردوگاه اشرف برخوردی انسانی خواهند داشت و آنها را به زور به ایران اخراج نخواهد کرد.

پیشتر مریم رجوی، رئیس "شورای ملی مقاومت ایران" گفته بود که بعضی از اعضای سازمان مجاهدین خلق در اردوگاه اشرف حاضرند با شرایطی به ایران باز گردند.

خانم رجوی، روز یکشنبه ۴ مرداد (۲۶ ژوئیه) با انتشار بیانیه ای در رم، چند شرط برای بازگشت ساکنان اردوگاه اشرف به ایران تعیین کرد.

بر اساس بیانیه خانم رجوی، چنانچه حکومت ایران در "نامه ای رسمی" خطاب به [سازمان] ملل متحد، صلیب سرخ بین المللی و دولت های آمریکا و عراق، متعهد شود که اعضای سازمان مجاهدین خلق در صورت بازگشت به ایران "از دستگیرى و تعقیب و شکنجه و اعدام و هرگونه پیگرد و پرونده سازى قضایى مصون هستند و از آزادى بیان برخوردارند"، ساکنان اردوگاه اشرف به ایران بازخواهند گشت.

اردوگاه اشرف در شرق استان دیاله عراق در نزدیکی مرز ایران واقع است و به گفته مقامات عراقی بیش از ۳۴۰۰ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در آن ساکن هستند.

p.h - هند - پونه
کار کار دولت ایرانه ...
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

SIMIN61 - ایران - تهران
پسر کرد ایران زمین - من فکر میکنم اونطوری که همه فکر میکنن ذاتت خراب نیست فقط اظهارنظرهات از روی آگاهی های غلط و یه جور غیرت سطحیه. امیدوارم به خودت بیای و با اندیشه باز با بقیه همراه بشی
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

siavash1 - انگلستان - لندن
برای دیدن و شنیدن حوادث واقعیه این موضوع به این سایت مراجعه کنید. www.mojahedin.org با تشکر از مدریت سایت ایرانیان انگلستان
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

nabeghe - انگلستان - منچستر
از جمهوری کثیف اسلامی متنفرم به خاطره اینکه هم وطنامو به هیچ دلیل میکشه . ولی از مجاهدین بیشتر بدم میاد چون به اسم ازادی هموطنامو کشته. اینا گرگ تو لباس میشن . اگه اینا به قدرت برسن از جمهوری اسلامی بدترن . پاینده ایران زنده باد ازادی..
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
اینها ((خسرالدنیا والآخره)) هستند. معنای فارسیش میشه چوب دو سر نجس
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mohsen- - انگلستان - لیدز
آی که من چه حالی می کنم . این است عاقبت خیانت به مملکت خود. حالا شدن چوی دو سر ا....
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
سخنگوی دولت عراق می گوید نیروهای دولتی این کشور "بدون استفاده از خشونت" وارد... ---------------------------. چه قدر این جملات برای ما آشناست.شاید معنی خشونت عوض شده و ما خبر نداریم!
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

ghazanfar - انگلستان - لندن
لعنت بر این مجاهد ادم فروش که در لندن هم ادمفروشی می کنند امیدوارم روزی با اخوندا باهم بالای دار ببینمتون
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
مرگ بر جمهوری کثیف اسلامی که چه در ایران وچه درعراق و سایر نقاط جهان آ شوب پا میکند و مخالفینش را برای چند صباحی حکمرانی میکشد شکنجه میکند و به زندان میاندازد. مرگ بر علی منغلی و همه طرفدارانش در این سایت
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

tarkofski - سوئد - استکهلم
nabeghe - انگلستان - منچستر . mohsen- - انگلستان - لیدز . Prince_Of_Persia - ایران - تهران. اگر به مرام تشکیلاتی مجاهدین اعتقاد ندارین انسان باشین.هیچ آدم حسابی‌ از خشونت دفاع نمیکنه مهم اینه که شما‌ها آدم نیستین و از آخوند‌ها هم کثیف‌ترین نفرین و شرم بر شما که از مرگ هموطن‌ها تون خوشحالین. یه تمساح از شما قلب مهربون تری داره واقعا باید خامنه‌ای بهتون حکومت کنه حالمو به هم زدین
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
من مخالف دیدگاه مجاهدین و همینطور مخالف هر نوع ایدئولوژی هستم ولی معتقدم که از حقوق مدنی انها باید پشتیبانی کرد. نباید اجازه داد که نوجه های عراقی علی گدا این فرزندان ایران را به دست جلادان اسهالی بسپارن. هر چند مجاهدین در گذشته اشتباهات بی شماری کردن. زیرا ازادی همیشه ازادی دگراندیشان است.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mahdi_60 - انگلیس - لندن
tarkofski - سوئد - استکهلم . مطمئن باش اگه دوست هام از تشکیلات و مرام مجاهدین خلق بی‌ خبر باشن من کلا با هماشون اشنا هستم فکر نکنم تو مهدی ابریشمچی رو که سرکردشون به شناسی‌.وقتی‌ تو جبهه جوانهای مردمو میکشتند حتما اون موقع تو و امثال تو خوش حال بودند که پیروزی نصیب شما می‌شه و تو ایران حکومت می‌کنید ولی این آرزو رو تو امثال تو و مجاهدین به گور خواهید برد
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mahdi_60 - انگلیس - لندن
tarkofski - سوئد - استکهلم . ای مجاهد ... که بوی از انسانیت نبردی تو هم اسمتو آدم گذاشتی فکر کنم یادت نمیاد عملیات مرصاد که مجاهدین کثیف حمله کردن و بسیاری از هموطنان سربازان و کسایی‌ که برای دفاع از این مرزبون به جبهه ها اومده بودن کشتند حالا تو امدی از اونا دفاع میکنی‌؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این حقشونه امیدوارم بدتر از این هم بشه.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

tehrangeles - آمریکا - لس آنجلس
tarkofski - سوئد - استکهلم . من نه طرفدار مجاهدینم نه طرفدار جمهوری اسلامی ولی چیزی که مطمعنم اینا از گرگ بدترن بدرده ما نه این گرگهای انسان نما میخوره نه جمهوری اسلامی اینا اگر ادم بودن به یک سرباز بدبخت که به زور میاد خدمت و تو کشته میشه برای خر کردن خانوادشون یک شهید میبندن بهش رحم میکردن نه بگیرن بکشن
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
فاعتبرو یا اولی الابصار. این بدبختها یک عمر مثل حیف نون به اربابانشان خدمت کردند اما الان که به کار نمی آیند مثل آشغال دور ریخته می شوند. فان ربک لبالمرصاد
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
حالا معلوم میشه که قضیه اون چاه نفتی که عراقیها چند هفته پیش تصرف کردند و رژیم ایران بعدا گفت باهاشون به توافق رسیده چی بود؟ این قیمت تصرف اردوگاه اشرف بود که از جیب ملت ایران پرداخت شد. این خانم رجوی هم دلش خوشه رژیم ایران اگر لازم بشه تعهداتش به خود خدا را هم زیر پا میگذاره مجامع بین المللی کیلویی چنده.مجاهدها اگر میخوان برگردند ایران باید به ملت ایران تعهد بدن که از آینده جنبش سهم خواهی نکنند و برسن به زندگی خودشون. همون یکباری که در زمان شاه کمک کردن برای هفت پشتمون بسه
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

nirvana20 - کانادا - تورنتو
من با آدم کشی و خشونت مخالفم ولی از مجاهدین خلق متنفرم . اینها آشغالها از جمهوری اسلامی کثیف تر و ظالم تر هستند مخصوصا از مریم و مسعود رجوی .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

amidjan - ایران - تهران
درود. من فکر می کنم که خانم اشرف به آزادی بیان مردم ایران حسودیش شده و خواسته که اعضای این گروه هم به ایران بیان و از این همه آزادی (بیان ، مطبوعات ، اندیشه و ....) استفاده کنن
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
mahdi_60 - انگلیس - لندن . 1ـمن مخالف ایدولوژیک اسلامی مجاهدین هستم.ولی با جنک مسلحانه انها و هر گروه دیگر بر علیه این نظام را تائید می کنم. از طرف دیگر حکومت ایران به عملیات مجاهدین می گوید مرصاد و شما هیچ شناختی در باره مجاهدین و تاریخ مبارزاتی انها نداری.فقط اسمی شنیده اید بنام مهدی ابریشمچی حتی بشما قول می دهم در باره این فرد هم چیزی نمی دانی.مجاهدین بله خیانت کردن.بزگترین خیانت انها رفتن به عراق بود قبول و چوب این اشتباهات را دارند می خورند.ولی دلیل بر این نیست چون ر گذشته اشتباه کردن تا اخر عمر باید مجازات شوند
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

hirowa - ایران - هیرو
tarkofski - سوئد - استکهلم. کدوم هموطن؟؟؟همونی که دست صدام پلید رو بوسید. خجالت خیلی چیز خوبیه
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
2.تنها کسانی که باید مجازات شوند .افراد جهوری اسهالی ایران با علی گدا.و البته مسعود رجوری هم باید پاسخگوی خیلی سوالها باشد.فقط انسانیت و محبت را فراموش نکنید.بخاطر اینکه نام شما ها انسان است.پس فرق شما با حکومت اسهالی چه هست.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

babak z uk - انگلستان - منچستر
دوستان عزیز با تشکر از گزارش سایت در مورد هموطنان مبارز در ایران وجهان و اشرف وهر جایی که زره ای شرف و غیرت ایران وایرانی می جوشد . از پارس سگها وعر عر .. اسطبل ولی وقیح و چلاق ناراحت نشوید حق دارند از درد سوزش سر نگونی پارس کنند
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

babak z uk - انگلستان - منچستر
هرزمان عزیز ایرانی دشمن دشمن ما دوست ماست در نتیجه دشمنی با دوستان مزدوری دشمنان ایران وایرانی است دستور وزارت اطلاعات بد نام رژیم آدم کش ملاها به مزدورانش این است 80٪ به زژیم ملاها حمله کنید و 20 ٪ به مخالفین از جمله مجاهدین . ما باید در هر جای دنیا از تمام ایرانیان دفاع کنیم درود بر ایران وتمامی ایرانیان با غیرت وننگ ونفرین بر ملاهای ایرانی کش ومزدورانش.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
دوستان گرامی. هر کدوم ما با یک ایدولوژی و یک اعتقاد خاص در جای جای این کره خاکی زندگی میکنیم اما چیزی که ما رو بیشتر از این بهم نزدیک میکنه ایرانی بودنمونه. نباید فراموش کنیم که اینها ایرانی هستند که زیر دست این تازیان دارند رنج میکشند.... چرا نادیده میگیریم که اینها پیش از هر چیز هموطنان ما هستند؟؟؟؟. باید کار کثیف این حیوانات محکوم بشه و بسرعت متوقف کنند این کشتارشون رو چه در ایران و چه در عراق.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
با اینکه از این گروهک خوشم نمی یادولی با کشتن آدمها مخالفم و شک ندارم این کار جمهوری اسلامی با کمک عراقیهای هار همون صدام به درد اونا می خورد از عراق و عراقی و مسببین ایرانی جنگ متنفرم که خاطره بدی برامون به جا گذاشت
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

kianoosh-uk - انگلیس - شفیلد
‌‌کسی که ارزوی مرگ برای هموطن خودش بکنه انسان نیست . اظهارات بعضی  از کاربران اگاهانه و غیر اگاهانه در مورد مجاهدین که دشمن درجه یک رژیم هستند (منکر اشتباهات انها نیستم) اب به ابجوی جمهوری اسلامی ریختن در این شرایط حساس و تاریخی میباشددر زمان نخست وزیری موسوی هزاران هزار از ملت ما اعدام شدند ولی الان ایشان سمبل مبارزه با رژیم شده است و داریم حمایتش میکنیم که به ازادی ایران برسیم . الان وقت اتحاد است الان وقت مبارزه و وقت پیروزی و ازادی است.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

nooshin tehrani - ایتالیا - رم
به درک. باید این کثافت هارا به بمب شیمیایی بست. همانطور که اینا با ملت خوزستان کردند. مرگ بر مجاهدین و طرفدارانشون
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

omid1357 - اطریش - وین
mahdi_60 - انگلیس - لندن mohsen- - انگلستان - لیدز . اشتباهات رهبران مجاهدین و خیانتهای انها برکسی پوشیده نیست ولی شما که از کتک خوردن و کشته شدن انسانها بوجد می ایید جز حیوان نامی دیگر را نمتوان برایتان بکار برد.انسانها در ایران کشته میدهند که وحشیگری را از فرهنگ مملکت بیرون کنند.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

kianoosh-uk - انگلیس - شفیلد
مهدی60انگلیس...حرفهات ادمو یاد حسین شریتمداری و امثالهم میندازه..منظورم همونهائی که الانم دارند جوانهای ما رو شکنجه و تجاوز میکنند و روزی یک شهید از اوین میفرستند بیرون..غیر از این هم نباید از تو و امثال انتظار  داشت..تو هم ارزوی ماندن جمهوری اسلامی را با خودت به گور میبری مثل مجتبی رهبرتان..دیگه نفسهای اخرتونه...زنده باد ازادی
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Anarchist - ایرلند - دبلین
خیلی دلم میسوزه برای اینا.بچه های مجاهد با اعتقاد وارد مبارزه شدند ولی متاسفانه از دو طرف سوختند...!
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
nooshin tehrani - ایتالیا - رم . می شود لطف کنید وبگوئید انها در خوزستان با مردم چه کرده اند.شاید با ال اهوازیها عرب انها را اشتباه گرفته اید.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
خاک بر سز هر چی مجاهده. این گندی که توی ایران زدندند از زیر سر همین حروم... است مخصوصن اون رجوی گور بگور شده که مرده .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

pooyaan paltalk - ایران - تهران
پارت 1) درود بر هم میهنانم- درودبر آزادی خواهان-گرامیان امروز روزهمبستگی است-گرچه مجاهدین نیزهمانندهمه اپزسیون وطیف های سیاسی اشتباه رویه هایی داشته اند-مهم این است که آنان نیزازمخالفین بارژیم منفورجمهوری اسلامی هستند-من مجاهد نیستم وهیچ وابستگی به احزاب سیاسی نیزندارم-شما رابه میهنتان سوگندمیدهم وبا انصاف قضاوت کنید-آیا انسان حق اعتراض به حکومت راندارد؟آیانبایدازحقوق مدنی انسان دفاع کرد؟آیاغیراز این بوده و هست که آزادی حق اولیه ی هر انسان است؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

pooyaan paltalk - ایران - تهران
پارت2)و آیاغیرازاین است که این عزیزان.سالهادرجبهه ی مخالف باجمهوری اسلامی و آخوندهای غارتگروجانی بوده اندودرکشورهای دگرودورازسرزمین مادریشان زجرغریبی راباجان تحمل کرده اند؟و آیا غیرازاین است که درشرایطی درتلاش بودندکه به سرزمین مادریشان برگردندوتا جماران پیش تازندواثرآخونددجال جمهوری اسلامی راازمیهن عزیزمان ریشه کن کنند؟درآن زمان مردم ماچه کردند؟جوانان غافل ایران آن زمان خودراباوعده وفریب شهادت وحکم جهاد خمینی لجن خودشان و هم سربازان مجاهدین رابه کشتن دادند.افسوس که چه نازنین هایی که کشته نشدند.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

pooyaan paltalk - ایران - تهران
پارت3)به راستی سرانجام جنگ ایران وعراق چه شد؟خمینی گفت که جام زهرراخواهم نوشیدوقرارداد975الجزیره بارژیم بعث امضاء شد.نتیجه آنکه همه ملت از تمام شدن جنگ خوشنودبودند. اماوطن مابادست همین آخوندچندان ویران شدکه تانسل هاویرانگری آخوند بجای خواهندماند.بارژیم بعث صلح شدواکنون نیز آخوند وعرب با آغوش گرم پذیرای هم هستند-ولی عزیزانم-هم میهنانم چگونه است که ما هنوزآخوندرانشناخته ایم که نه خواهان ملت خوداست ونه حاضربه صلح با احزاب سیاسی مخالف باآخوند؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

pooyaan paltalk - ایران - تهران
پارت4)آخوندباصدام متجاوزصلح کرد ولی چگونه است که ایرانیان را به جرم اعتراض به رژیم آخوندی سرکوب میکنند؟وچرابایدازفرزندان این بوم حمایت نکردوآنهارابه قتل گاه آخوندفرستاد؟ هم میهنم اکنون زمان همبستگی است ونه کمک به اهداف آخوند برای سرکوبی مخالفین- عزیزانم آگاه باشید که اگرفرزندان و سرمایه های انسانی خودرابه دست آخوندجلادبسپاریددر زیان و نابودی خواهیم بودوآنکس که لذت خواهد بردومتلذذ(لوووول)خواهدشدآخونددجال است- این عزیزان نیاز به حمایت جهانیان دارند-
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

pooyaan paltalk - ایران - تهران
پارت5)فردایی خواهدآمدکه هرکدام ازاین عزیزان به کشوری پناهنده خواهندشدو حتی بیگانگان آنهارادراروپایاآمریکاجای وآغوششان رابرای پذیرفتنشان بازخواهندکرد-چگونه است که ما اکنون بخواهیم باسفاکان و سلاکان خامنه ای واحمدی نژادهمصداشویم واعضای رنج دیده وتلاشگر مجاهدین رابرانیم؟آیا این همان آزادی است که ندا هارا تاوان داشت؟آیااین دمکراسی است؟آیا این همان حقوق بشری است که همگی خواستارآن درسرزمین کورش هستیم؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

pooyaan paltalk - ایران - تهران
پارت6)آگاه باشید که حیله آخوند فریبنده است ودرتلاش است که هم رزمان رابه جنگ بایکدیگرترغیب کند- درود بر شرف مخالفین با جمهوری اسلامی و دست بوس همگی آنها خواهم بود- سرنگون بادحامنه ای و مزدورانش-پاینده ایران-زنده بادآزادی
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
چقدر آدم باید احمق باشه که بره توی دارو دستهُ این مجاهدین. اینا از رژیم استفراقیم بدترن!! آشغالا
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mahdi_60 - انگلیس - لندن
kianoosh-uk - انگلیس - شفیلد . omid1357 - اطریش - وین. مطمئن باشید هیچ کس راضی‌ نمی‌شه همنوع و هم وطنش زجر بکشه و آسیب ببینه. لعنت بر هماشون چه با ریش چه بی‌ ریش.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

sasaniran - ایران - تهران
اون آشغالهایی که باید پاسخگو باشن الان توی کشورها ی اروپایی دارن زندگی راحتشون رو میکنند . (‌ مسعود و مریم رجوی )‌و این بدبخت های از همه جا بیخر دارن کشته میشن و کتک میخورن .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
pooyaan paltalk - ایران - تهران . خیلی با حال بیان کردی.امید وارم گوش شنوا وجود داشته باشد.به امید ازادی ایران زمین. AsaL Barbie - کانادا - ونکور . از گفتارت مشخص است که مزدر هستی.چون کثیف تر از اسلامت و این حکومت وجود ندارد.اب لیمو بخور که بالا نیاوری.کسی که اینها را بدتر از اخوند می بیند باید دستش در جیب اخوند باشد.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Shenel ghermezi - هلند - اترخت
. Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ. (نباید فراموش کنیم که اینها ایرانی هستند که زیر دست این تازیان دارند رنج میکشند... چرا نادیده میگیریم که اینها پیش از هر چیز هموطنان ما هستند؟؟؟؟). حتما چند وقت دیگه این جمله رو در باره احمدی نژاد و خامنه‌ای میگید. چیزی رو که نباید فراموش کنیم اینه که مجاهدین کسانی هستند که هموطنان بیگناه رو کشتند.کسی‌ از خشونت دفاع نمی‌کنه ولی‌ با هر دستی‌ که میگیری با همون دست هم پس میگیری. مجاهدین از این رژیم اسهالی هیچ بهتر هم نیستند. چقدر بعضی‌‌ها زود همه چیز یادشون میره. جنایات مسعود و مریم رو فراموش کردید، لطفا یک مدت دیگه جنایات احمدی و علی‌ رو فراموش نکنید.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

sasaniran - ایران - تهران
دوستان عزیز خواهشا اشتباه نگیرید همه این کثافت کاریها و وطن فروشی ها و دست بوسی ها فقط و فقط از ذات اون مسعود رجوی جاه طلب فاسد الاخلاق بوده و کسانی که الان دارند کتک میخورند و کشته میشوند کسانی هستند که سالیان سال در غاری به نام اشرف از همه دنیا قطع بوده اند و هیچ اطلاعی از دنیای بیرون ندارن . و سالیان سال روی مغز آنها کار شده که تبدیل به موجوداتی شدن از خود بیخود و هیچ گونه اراده ای از خود ندارند . به هر حال میخوام بگم که اشتباه نگیرید .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

faegeh_60 - انگلیس - لندن
ایول به تو mahdi_60 - انگلیس - لندن من طرفدار تو هستم مطمعنم که تو هم مخالف این رژیم اخوندی هستی و از اینکه خون بیکناهی بریزه محضون میشی و به این معتقدی که همه تو این دنیا بلاخره چوب ظلمهایی که کرده باشن رو میخورن و تاوان خونهای ریخته شده بی جواب نمیمونه.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

ALIREZA59 - سویس - لوزان
ترکفسکی‌سوئد-. حتما تو آدمی‌ با اون مریم جونت و آقاتون ،عو...ی‌.سزای وطن فروشی همین هست.وقتی‌ با صدام حال می‌‌کردین و ایرانی‌‌ها را میکشتین یادتان باشه.تو و گروهت هم بزودی میرید ب درک
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

aghakian - ایران - تهران
آخر و عاقبت وطن فروشی اینه خدا همیشه دشمنان جمهوری اسلامی را خوار و ذلیل میکنه وطن فروشان داخلی و خارجی کافیه یکمی عبرت بگیرید. ایشالله اونروز هم زود تر برسه که کاربران منافق ووطن فروش این سایت را ببینیم که اینقدر خوار وذلیل شده اند
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
بوی تعفن مزدوران رژیم در بعضی از کامنت ها حالم را به هم میزند . کسانی که از زخمی شدن هموطنش شاد میشه و دست مالکی رو لیس میزنند . رژیم بخوبی دشمنش رو میشناسه و اون تو نیستی ! در عراق همه احزاب و سازمانهای سیاسی حتی سلطنت طلبها هم بودند و تو با وقاحت اراجیف رژیم را بلغور میکنی.در این سی سال فقط مجاهدین بودند که همیشه یک نه گنده به اخوندا گفتند.من و تو برای سرنگونی چه کردیم ؟؟؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان. اسلام واسه توی ا.... مجاهد پرست خوبه . درضمن من هیچکدوم از این آشغالا رو قبول ندارم. نه مجاهد نه رژیم فاسد اسلامی و نه ... هایی مثل تو که سنگ مجاهد منافق به سینه اش میزنه. بدبخت فلک زده دورهُ چریک بازی دیگه تموم شده ولی شما مجاهدین عقب مونده هنوز تو زمان انقلاب کوبا به سر میبرید!.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

kianoosh-uk - انگلیس - شفیلد
این مردان و زنان غیور در اشرف که سالهاست در انجا غیر خاک و گرماوتهمت چیز دیگری نصیبشان نشده و مثل ما میتوانستند در خارج کشور در اسایش کامل باشند ولی به خاطر جان بازیشان پشت به این اسایش کردند درود فراوان بر همگی شان..لعنت بر کاربران مزدور رژیم که خودشان را اینجا جا کردند..زنده باد ازادی
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
aghakian - ایران - تهران. توی ب...ور موزدور رژیم خواهشن خفه. هر وقت که اسمی از مجاهدین میاد یا دارالعنکبوت ولایت سروکله مزدورای رژیم تواین سایت پیدا میشه
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
AsaL Barbie - کانادا - ونکور . اول از اینکه گوسفندبه گفته خودت. من هیچکدوم از این آشغالا رو قبول ندارم. نه مجاهد نه رژیم فاسد اسلامی.یعنی تو هیچ فرقی با سیب زمینی نداری......دوم اینکه امثال تو ها در کانادا زیاد هستند.مزدور.شما ها روید مدنی وار مبارزه کنید با این حکومت .من هم می چسبم به سالهای 70.ولی مزدوری شغل خوبی نیست ...انسانیت را فراموش نکن.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

gole sorkh - ایران - تهران
به جهنم هر بلایی که سر اینا می آد اینا همونایی هستند که در انقلاب 57 به آخوندها کمک کردند بعد هم در زمان جنگ بر دل صدام گوربه گور جنایتکار به بیشتر کشته شدن مردم و سربازا کمک کردند. حکایت اینا هم مثل همین آخوندهاست حالا خون بی گناهانی که مستقیم یا غیر مستقیم به دست اینا ریخته شده پای تک تکشون رو می گیره. جاسوس همیشه عاقبتش اینه از خانه رانده از جای دیگر مانده است. اینایی که ریختن تو قرارگاه اینا رو گرفتن همونایی هستن که موقع جنگ رفیقشون بودن. حالام به قول خامنه ای کثافت دعوای داخلی دارن به ما ربطی نداره!
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
gole sorkh - ایران - تهران . کاملاً باهات موافقم. این آشغالا ( چه مجاهد، چه جمهوری چندش اسلامی) سر و ته از یک کرباسن.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

pooyaan paltalk - ایران - تهران
پارت1) هم میهنانم-آزادی خواهان-مبارزین-غیرتمندان -درود.هوشیار باشید که رژیم منفور و دوبه صفتان آخوندی درکمین همه مبارزین ومخالفین وحتی انسان های بی گناه هستند-هر دادی ستدی دارد-دادن امتیازهای گوناگون وتسلیم چاه های نفتی میهنمان به اعراب بوسیله رژیم منفورآخوندی درمقابل اخذتعهدازاعراب برای اخراج مبارزین سازمان مجاهدین ازخاک عراق–این مبارزین سالهاازعمرخودرادرغربت ودر شرایطی نامناسب ازهمه لحاظ درعراق درکمین مزدوران و تروریستان جمهوری رسواشده ی اسلامی بوده اند-بسیاری ازسطحی نگرهامیپندارندوابرازمیکنندکه حقشان است-اما اینگونه نیست(ادامه درپارت2)
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

pooyaan paltalk - ایران - تهران
پارت2) عزیزانم جایگاه تشخیص حق وقضاوت دادگاه های صلاحیتداربعدازفروپاشی آخونداست-غافل نشوید-حمایتشان بایدکرد-زمان را ازدست ندهیدواطلاع رسانی کنید-گوشه ای از حکایت چاه های نفتی ووضعیت دولت خودفروخته و غارتگروامدادگربیگانگان احمدی نژادرا درلینک آدرس های زیرببینیدوآنگاه بانگرشی درست قضاوت کنید-سرنگون بادرژیم آخوندی--پاینده ایران-بدرود. https://www.iranianuk.com/article.php?id=39720. https://www.iranianuk.com/article.php?id=39688. https://www.iranianuk.com/article.php?id=36830. https://www.iranianuk.com/article.php?id=39104
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

babak z uk - انگلستان - منچستر
گل سرخ از وزارت بدنام أخوندی چرا خودتو به ... زدی مزدورانی که به اشرفیان آخوند کش حمله کرده اند سپاه بدری هایی هستند که 32000 مزدور خامنه ای جلادند این لیست 32000 نفری را اشرفی ها در سال 86 افشا کردند وعراقی ها را آگاه نمودند می دونم کجاتون داره...1-خامنه ای چلاق به نوکر مزد بگیرش (جلال طالبانی) چندی پیش در تهران دستور بستن اشرف را داد آنها اشرف را محاصره خامنه ای چلاق در تهران از حامیان اشرف سیلی محکمی خورد ومردم قهرمان ایران تف به ریشش انداختند . حالا عبرت نگرفت ودو باره به ا شرف حمله کرد خامنه ای ومزدورانش منتظر سرنگونی باشند.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
هر وقت در ایران جنبش یا حرکتی توسط دانشجویان کارگران زنان و مردم به وجود میاد شهر اشرف بمب باران و خمپاره باران میشه و همزمان سروکله 7000 بسیجی مزدور در سایتهای خوب و دمکرات نظیر ایرانیان یو کی و پیک ایران و.. پیدا میشه و هنوز من نتونستم سن پرتقال فروش رو پیدا کنم !!؟
جمعه 9 مرداد 1388

گزنه - انگلستان - لندن
حق این مجاهدین است اینها کثیف تر از این آخوندها هستند بیشرفها این آخوندها را انداختن سر ما و بدبختمان کردند لعنتی ها اول انقلاب اون رهبرتان مسعود رجوی عوضی زیر پای خمینی شیطان دو زانو مینشست وبه حرفهاش گوش میداد فکر میکرد الان خمینی میاد پست نخست وزیری و یا ریس جمهوری را بهش میده اون کارو نکرد هیچ دهنشان را نیز سرویس کرد
شنبه 10 مرداد 1388

babak z uk - انگلستان - منچستر
گزنه اگر با ناسزا گفتن به خمینی گور به گور شده می خاهی بد گویی به فرزندان رشید ایران را توجیح کنی اشتباه میکنی مجاهدین از زندان شاه با دارو دسته خمینی مثل لاجوردی جلاد مخالف بودند اگر واقعا مخالف ملاهای جلاد حاکم به ایران هستی بیشتر مطالعه کن در تنها ملاقاتی که رجوی با خمینی داشت در سال 58 رجوی به تور مستقیم و بی واسطه مخالفت خود را با انحصار طلبی خمینی اعلام کرد و خاستار احزاب آزاد شد برای اطلاعات بیشتر به روز نامه های تیر ومرداد سال 58 مراجعه کن .اگر مامور رژیم ملاها نیستی .درود بر ایرانی آزاد عاری از استبداد.
شنبه 10 مرداد 1388

babak z uk - انگلستان - منچستر
بادرود و خسته نباشید به مسئولین محترم ایرانیان یوکی پیشنهاد میکنم بارعایت احترام به حق بیان تمامی ایرانیان آزادی خواه از توهین به عقاید صاحب نظران جلوگیری شود در حال حاضر همه ما ایرانیان با یک دشمن مشترک یعنی ملا های ضد ایرانی روبرو هستیم درود به همه أزادیخاهان ایرانی از مشروطه خواه تا مجاهد وفدائی بهائی یهودی مسیحی کافر و هر کسی که ایران را أزاد میخواهد .
شنبه 10 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.