بازرسی بدنی زنان ایرانی توسط مردان عراقی

بازرسی بدنی زنان ایرانی توسط مردان عراقی

24 نفر که خود را "شاهد عینی بازرسی بدنی از بانوان ایرانی عتبات عالیات توسط ماموران مرد عراقی" معرفی کردند، درنامه ای به مسئولین کشور، نسبت به این اقدام ماموران عراقی به شدت اعتراض کردند.

این 24 نفر در نامه خود نوشتند: از مسوولین کشور عراق می خواهیم ضمن برخورد با "مامور خاطی"، آموزش و قواعد جدی را برای شرایط متشابه پیش بینی کنند.

این 24 نفر در نامه خود نوشتند: پیامدهای چنین عملی در صورت تکرار، گریبانگیر همه خواهد شد و ضمن آسیب به ارزش های مشترک دو کشور، انصراف افکار عمومی از ادامه تشرف را در پی خواهد داشت.

در این نامه آمده است: این واقعه تاسف آور 24 تیر ماه توسط نیروهای مرد مقر بازرسی مجاور ترمینال کربلا در کشور عراق رخ داد.

یکی از شاهدانی که به اتفاق خانواده اش در این کاروان حضور داشت، گفت: دو کاروان با نام های "فاطمه الزهرا" و "معراج مبین" از این مقر عبور کردند که اعضای جلویی کاروان که زنان در کنار مردان بودند، در عبور از مقر بازرسی با مشکلی مواجه نشدند و مورد بازرسی بدنی قرار نگرفتند.

وی که مسوولیتی در یکی از نهادهای فرهنگی کشور دارد و حاضر به ذکر نامش در خبر نبود، گفت: زنانی که در انتهای این دو کاروان حضور داشتند، از همراهان خود عقب مانده بودند. این افراد در حین بازرسی با دو مامور مرد عراقی مستقر در این مقر بازرسی که قصد قصد تفتیش بدنی آنها را دارند، روبرو می شوند.

این شاهد عینی گفت: زنانی که مورد تفتیش بدنی قرار گرفته بودند، پس از ملحق شدن به همراهان خود از ترس واکنش های همراهانشان سخنی نمی گویند و در هتل محل اقامت موضوع را با همراهانشان در میان می گذارند.

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
هر بلایی عربها سرتون بیارند برای آخرتتون خوبه تا رستگار بشوید و به بهشت الله تازی انها بروید. مرده پرستهای نادان که هتا عرضه ی سخن گفتن هم ندارند. لیاقت شما همون عربها هستند ای تازی پرستان خشک مغز
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

amirmontreal - کانادا - مونتریال
اینم ثواب داره دست عرب شفا بخشه براتون . یه تیکه از لباسشون رو قیچی میکردین واسه تبرک. عجرتون با امام حسین .عقب مونده ها حقتونه کاری دیگه هم باهاتون بــــــــکـــــــــــــنــــــــــنـــــــــد
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

paria_e - بلزیک - بروکسل
حتما در هنگام بازرسی صیغه را زمزمه کردند تا حلال باشه.بقول عربها همونها بودن که شماها را مسلمان کردند تا انسان باشین حالا یه هزینه ای برای انسان شدن باید بپردازید یا نه
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

sara-j - سوید - استگهلم
درود بر عراقیها کار شرافتمندانه ایی انجام دادین . چون بازرسی بدنی ی مشت آدم که فقط تو پاسه شون کلمه ایران نوشته شده و اسم ایران رو یدک میکشن در صورتی‌ که یک عرب واقعی هستن به نظر من کار درستی هستش.حالا زیارت قبول.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
دستتون درد نکنه ،یک فکری هم برا مردها بکنید بلکه بتمرگن سر جاشون ،این پولهای بی زبون رو نریزن ...اح!
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
من فقط موندم شماها کی میخواید آدم بشید و این عتبات عالیات رو ول کنید. آخه مگه کورید آیا جنایات و کشته شدن جوونای مملکت خودتون مهم تر و واجب تره یا زیارت عتبات عالیات وریختن پول بی زبون مملکت توی جیب عرب های .. تره و تخم صدام حیوان؟؟؟؟؟ هیچ فکر کردید اون شعار جوونای خودمون که میگن : ایرانی با غیرت حمایت حمایت: خطاب به کیه؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

amirpersia - ایران - تهران
چشمشون کور/میخواستن نرن. این حزب الهی های خرن دیگه! ادم حسابی که الان هموطناشو ول نمیکنه بره ...لیسی عرب!.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

***mehregan*** - ایران - تهران
چشم شون کور بشه نروند. ادم عاقل وقتی ببینه جایی براش خطر داره سعی میکنه اونجا نره. اینها فهم و شعور ندارن. هنوز هم عراقیها رو نشناختند.صبر کنید عراق کمی خودش رو جمع و جور کند دوباره برای ایران شاخ میشود. الان یکماه از خروج سربازان امریکایی گذشته کلی برای ایران دم در اوره اند.حالا صبر کنید یکی دوسال دیگر بهتون میگم.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

p.h - هند - پونه
اسلام و شهوتش ... هرجای دنیا بری همچین کاری نمیکنند.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

khatat - المان - برمن
نخ کلفت و سوزن خله تنگ . نرود میخ اهنی در سنگ. میخواستید نرید مگه کسی زور کرد.اینهم در این گیرو دار.بیاییدهمین پول را صرف کسانی کنید که محتاجند.اخه بدیش اینه که بهتون نمیگویند کربلایی.........
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

Nazar sang - هلند - امستردام
کدام زنان ایرانی بابا؟؟ اینا زنان همین عرب پرستای بسیجی هستند که واسه زیارت به عراق رفتند. مرگ بر خامنه ای چلاق شیره ای...
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
از ترس واکنش های همراهانشان سخنی نمی گویند. -------------------------. احمقانه است.اگر همون موقع داد و هوار می کردند چی می شد؟فوقش بر می گردوندنشون ایران.ترسیدن چی بشه؟؟؟. تصور کنید وقتی رسیدن هتل چه پچ پچی راه انداختن که وای دست نامحرم بهمون خورد.یکی نیست بگه مگه واجب بود برید زیارت؟؟؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
نوش جانشون. اینها ایرانی‌ نیستند، تازی و تازی پرست هستند، بی‌ هویت‌های که میرند به پا بوس ویران کنندگان، غارت گران و متجاوزان به ناموس و جان و مال ما از ۱۴۰۰ سال پیش به اینطرف. آرامگاه کوروش بزرگ را روز به روز ویرانتر میکنند ولی‌ قبر تازیان بی‌ سر و پا با پول مردم بیچاره و محتاج مردم ایران باید از طلا ساخته شود. از ماست که بر ماست.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
به درک هر بلائی سر این بیرگهای خل و چل بیاید ایران غرق جنایت انوقت این دیوانگان برای زیارت گور بگور شده های قاتل تازی.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
IranBozorgMehr - ایران - اهواز. ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . مرگ بر هرچی نژاد پرسته
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
بر ایرانیان زار و گریان شدم -ز ساسانیان نیز بریان شدم. چو تخت با منبر برابر کنند -همه نام بوبکر و عمر کنند. از ایران و ز ترک و ز تازیان -نژادی پدید آید اندر میان. نه دهقان و نه ترک و نه تازی بود -سخنها به کردار بازی بود. از این مارخوار اهرمن چهرگان -زدانایی و شرم بی بهرگان. زشیر شتر خوردن و سوسمار -عرب را بجایی رسیدست کار. که تاج کیانی کند آرزو- تفو بر چنین چرخ گردون تفو
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

محمد - ایران - تهران
حاشابه همه شما آدمهای روشنفکر که به قول ننتون تحصیل کرده اید خیر سر امواتتون ...که هرچی اراجیف وجفنگیات را تحت عنوان نظر می نویسید .. ..
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

raana8888 - ایران - تهران
هاهاهاها... ایول..حقشون بود..حالا همه بدویید برید کربلا پیش حسین جونتون
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

bij - المان - المان
مگر اعراب خوزستان و بوشهر و استان ساحلی عرب نیستند؟!. تا کی شعار و گزاره های تفرقه امیز!! حساب دین وحشت با اعراب جداست کمااینکه بسیاری از اعراب از دین رسمیشان در عذابند!!!
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

m_h_n - ایران - تهران
خوب توریستای ماهم که اوج تریپ هایی که میرن همین عراق و عربستان این مسائل طبیعیه ولی مطمئنا بدشون نیومده چون باسه زیارت دارن میرن همه چی حلاله...
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
این مردم از این زیارتگاه های تازی چه دیده اند.اخه ای انسان که میروی برای دیدن این عرب سوسمار خوار .پول این سفر را گمک بدیگران بکن.نه برای دیدن یک عرب تازی.هر بلائی سر شما می اوند.حق شما است
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
باید همون موقعه داد و فریاد می کردن نهایت بر می گشتن ایران نه اینکه کلاه ک.....شی و بی غیرتی سر ایران و ایرانی می ذاشتن / بابا جان کعبه خود سنگیست که ره گم نشود تو این اوضاع کربلا رفتن چی می گه به خدا دلتون باید دل دل باشه وگرنه اونجارو دیدن تو رو به بهشت نمی بره
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

raana8888 - ایران - تهران
محمد - ایران - تهران. خدایی همه نظریاتشون با حال و به جا بود... تو هم برو یه لیوان آب خنک بخور عصبانیتت بخوابه
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

paria_e - بلزیک - بروکسل
محمد - ایران - تهران. اراجیف و جفنگیات را تو اربابت هستید که سی ساله تحمیل مردم میدهید.حنای تو و امثال تو دیگر رنگی ندارد.اروای ...خودت که یک عقب افتاده ای مثل تو رو تحویل اجتماع داد تا مثل زالو خون مردم را بمکید.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
عراق تا بوده از دوره آشور و بایل دشمن ایران بوده و خواهد بود
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

***mehregan*** - ایران - تهران
اما دولت بی کفایت ایران هم مقصر است. ایران بیشترین تعداد شیعه رو در جهان دارد و قاعدتا بیشتر کسانی که به زیارت عتبات عالیات در عراق میروند ایرانی هستند.بنابراین دولت عراق سود سرشاری از ورود توریستهای ایرانی به اماکن زیارتی عراق میبرد. اگر دولت بی کفایت ایران دو سه ماه از رفتن زائران ایرانی به عراق جلوگیری کند و مرزهای زمینی رو هم کنترل کنند که این شیفتگان عرب قاچاقی از مرز خارج نشود.دولت عراق حساب کار دستش میاد و به زایران توهین که نمیکند هیچ.پای زایران رو هم میبوسد. به قول معروف:حرمت هر امامزاده رو متولی اش نگه میدارد.وقتی دولت ایران برای اتباعش حرمت قایل نیست از غریبه چه انتظاری میرود؟!!!
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

sepideh sepid - انگلستان - لندن
خاک برسر جمهوری اسلامی کنن که فقط همینمون کم مونده بودکه دست یه مشت عرب هیز و کثیف وپاپتی به زن ایرانی بخوره. هرچنداین آخوندای عوضی ازعربا بدترن اینا خودشون ازهیزی و هرزه گی عربهارو میزارن توجیبشون..
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

omid1357 - اطریش - وین
dbsh3000 - سوئد - یوتبوری . من در 99٪ مسائل با نظریات ARTEMIS-SW وIranBozorgMehrمخالفم ولی در این مورد باید بگویم حق با تمام بچه هایی است که گفتند حق این جماعت تازی پرست است.چه بی عقلی است که در این نا امنی عراق بریم پول مملکت را برای دیدن چند ساختمان روی گور چند بنده خدا که هزار سال از فوتشان میگذرد توی جیب قاتلان جوانهای ایرانی بریزیم
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
خوب حتما دوست دارن که برن اونا هی بمالنشون ........!!!!!. حالا چرا ناراحت شدن ....؟؟. مگه چی شده ؟. تازی دوست داشتی / برات اومده ......!!!. حالتون رو بکنین بابا.......مگه قرار نیست برین بهشت غلمان ها بیان سراغتون .....؟؟. خوب از الان تمرین کنین دیگه / نق تون واسه چیه ؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mehditm - ایران - تهران
از این بدتر باید سرشون بیارن همینکه عربهای عراق بهشون بطور علنی تجاوز نمیکنند برن شکر کنن پول ملت رو میبرن اونجا خرج میکنند و انفولانزای خوکی و خرسی و... میگیرن میارن ما رو هم دچار دردسر میکنند
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

metra55 - دانمارک - کوپنهاگن
1. کاربران کینه جو خیلی غیرتی شدن به به برید دبی اشغال بو گند دخترا که تو بغل شیوخ عرب بادیه نشین جمع کنید ای کافرا خانوادهای خودتان شیعه هستند وعاشق امام حسین مزخرف گوئی بس هیسسسس چند بار کمر بند چند کیلوئی مواد مخدر از همین زوار مزخرف تو مرز عراق گرفتند چرا صدای شما در نیامد حالا مد شده هر کس تو ایران جنایات می کند به عراق فرار می کند..
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

metra55 - دانمارک - کوپنهاگن
2. زنهای مجاهدین خلق با کمر بندهای تی ان تی مردم عراق تکه تکه می کنند.تیپ قدس رژیم مجوس اخوندی اماکن متبرکه عراق اشغال کردن پروژهای باملیاردها دلار تو جیب بیکارهای وگشنه های ایرانی باندهای دخترا باندهای مواد مخدر اخوندهای تو ایران جنایت می کنند به عراق فرار می کنند بابا جون برید تو کابارهای دبی وترکیه پول کثیف تون بریزید چرا عراق ای خدا کی از این مجوسها راحت می شویم امیدوارم سانسور نشود
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

***mehregan*** - ایران - تهران
metra55 - دانمارک - کوپنهاگن ببینم تو همون طوبی هستی که بازم ایدی عوض کردی؟ ایدیتو میتونی عوض کنی.فکری به حال لهجه ضایعت بکن که حسابی تابلوئه!...تا دنیا دنیا است تو کینه مجوسها رو دل داشته باش. پیرزن عرب مفلوک.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

***mehregan*** - ایران - تهران
metra55 - دانمارک - کوپنهاگن تا جایی هم که میدونم عراقیها گدا و گشنه هستند که هر روز کاسه گدایی سران مملکتشون دستشونه راهی ایرانن.بهتره به جای دستمالی زنان ایرانی برید دخترهای 7-8 سالتون رو از تو کاباره های مصری جمع کنید.وجود منحوست رو از این سایت ببر بیرون تا دوباره حالتو نگرفتم.تو که از مجوسها بدت میاد بیجا میکنی که می ایی تو سایتشون اراجیف میگی.گورتو گم کن برو تو سایتهای عربی
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
خل های نادان پولهایتان را که به حساباعراب واریز می کنید به نیت زیارت و حالا نوامیستان را به انها دو دستی تقدیم میکنید خاک عالم بر سرتان از این همه عقب افتادگی فکری
شنبه 10 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.