هشدار به احمدی نژاد درباره نحوه ارتباطش با آیت الله خامنه ای

هشدار به احمدی نژاد درباره نحوه ارتباطش با آیت الله خامنه ای

آقای احمدی نژاد قرار است به زودی دور دوم ریاست جمهوری خود را آغاز کند

جامعه اسلامی مهندسین در ایران که یک تشکیل سیاسی محافظه کار و مذهبی محسوب می شود، در نامه ای سرگشاده خطاب به محمود احمدی نژاد، به او درباره رفتار های اخیرش در ارتباط با آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی، هشدار داده است.

جامعه اسلامی مهندسین در این نامه خواستار "اطاعت مطلق از ولایت فقیه" یعنی از آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی و "کارآمدی بیشتر دولت" از سوی آقای احمدی نژاد شده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، محمد رضا باهنر، نایب رئیس فعلی مجلس ایران و برادر محمد جواد باهنر نخست‌وزیر فقید این کشور است و از سیاستمداران با نفوذ محسوب می شود.

این تشکل سیاسی پیش از این نیز نامه ای برای آقای احمدی نژاد نوشته بود که متن و محتوی آن منتشر نشده است اما در نامه سرگشاده جامعه اسلامی مهندسین به آقای احمدی نژاد به او هشدار داده شده که با اعمالش به سرنوشت محمد مصدق نخست وزیر پیشین ایران و ابوالحسن بنی صدر اولین رئیس جمهوری این کشور دچار نشود.

در نامه جامعه اسلامی مهندسین، خطاب به آقای احمدی نژاد گفته شده است: "ما جدا نمی‌خواهیم حضرتعالی خدای ناکرده از ریشه‌های آرا خود غافل شده و ماجرای آقای مصدق در رویارویی با روحانیت، توهم استظهار به رای ملت که در اوان انقلاب نیز توسط بنی‌صدر تکرار شد برای شما هم پیش آید."

دکتر محمد مصدق، نخست وزیر فقید ایران، از سوی برخی از سیاستمداران محافظه کار ایرانی و برخی از روحانیون این کشور متهم به نادیده گرفتن آیت الله ابوالقاسم کاشانی، روحانی متنفذی است که در عصر او می زیسته است.

ابوالحسن بنی صدر نیز اولین رئیس جمهور ایران است که بعد از انقلاب و در جریان اولین انتخابات ریاست جمهوری با فاصله زیادی از رقیبانش به پیروزی رسید، اما به علت "عدم کفایت سیاسی" از سوی مجلس برکنار شد.

جامعه اسلامی مهندسین به آقای احمدی نژاد گفته است که "ظاهرا امروز شما تمایل دارید متکلم وحده باشید و صدای کسی را نشنوید، لذا به عنوان وظیفه شرعی، انقلابی و قانونی، خود را موظف می‌دانیم که صدای مردم را به شما برسانیم."

جمعه اسلامی مهندسین خطاب به احمدی نژاد: سری به جمع اعضای فعال ستادهای انتخاباتی خود بزنید تا روشن شود هنوز برای آنان تفهیم نشده که چگونه دستور صریح رهبری در مورد عزل معاون اول حضرتعالی یک هفته بی‌پاسخ ماند و یا پاسخی که پس از انتشار نامه دریافت شد، این پرسش برجاست که چگونه باز هم ایشان عزل نمی‌شوند، ولی برخی وزراء به دلیل اعتراض به تعلل در اجرای دستور مقام ولایت توبیخ و عزل می‌شوند

هرچند در هشدار این تشکل سیاسی به آقای احمدی نژاد به وقایع پس از اعلام نتایج انتخابات و اعتراض های مردمی به آن و نارضایتی های اخیر در ایران اشاره ای نشده اما به موضوع "کارآمدی دولت" اشاراتی سربسته شده است که "ملت ایران، تمامی اصولگرایان و دوستان شما با دقت و حساسیت دو شاخص تبعیت مطلق از رهبری انقلاب و کارآمدی" را تعقیب می کنند.

مهمترین انتقادی که جامعه اسلامی مهندسین در این نامه متوجه آقای احمدی نژاد کرده، تعلل او از پذیرش فرمان حکومتی آیت الله علی خامنه ای است که نزدیک به ۱۰ روز پیش خواستار برکناری اسفندیار رحیم مشایی از سمت معاون اولی رئیس جمهوری شده بود.

سرانجام با یک هفته تاخیر، محمود احمدی نژاد، حکم حکومتی آیت الله علی خامنه ای را پذیرفت.

آقای احمدی نژاد ساعاتی پس از برداشتن آقای رحیم مشائی از معاونت اول خود، او را به عنوان رئیس دفتر ریاست جمهوری منصوب کرد.

جامعه اسلامی مهندسین در نامه خود از آقای احمدی نژاد به علت متن نامه اش به آیت الله خامنه ای گلایه کرده و از او خواسته تا بار دیگر این نامه را مطالعه کند تا "دقیقا متوجه شود چرا حامیان او (محمود احمدی نژاد) در ستاد های انتخاباتی با دلی شکسته و چشمانی پراشک انگشت تعجب به دندان گرفته اند."

آقای احمدی نژاد در نامه کوتاهی که در جریان پذیرش استعفا و نه برکناری اسفندیار رحیم مشایی خطاب به آیت الله خامنه ای ارسال کرد گفته بود که این حکم را "براساس اصل ۵۷ قانون اساسی" پذیرفته است.

برخی از منتقدان آقای احمدی نژاد که از حامیان سیاسی او نیز محسوب می شوند از لحن نامه او خطاب به رهبر جمهوری اسلامی، انتقاد کرده بودند.

مهمترین موضوعی که نامه سرگشاده جامعه اسلامی مهندسین به آن اشاره کرده "بی پاسخ ماندن دستور صریح" رهبر ایران و "اطاعت مطلق" از ولی فقیه است.

جامعه اسلامی مهندسین در سال ۱۳۶۶ خورشیدی تاسیس شد.

اساسنامه این تشکل سیاسی محافظه کار می گوید که جامعه اسلامی مهندسین تشکلی عقیدتی، سیاسی است که از خواسته های به حق کلیه تشکلها و نیروهای مسلمان درخط ولایت فقیه پشتیبانی و با آنها همفکری و همکاری می کند.

yaghout - آلمان - آلمان
هاهاهاها....خنده داره. خیلی هم خنده داره. ریس جمهور قلابی که همه رو زد به هم حالا هم با رهبر کنار نمیاد. ببینیم عکس العمل رهبر چی می شه. مجتبی که این همه سنگ این میمون رو پیش پدرش به سینه زده چه می کنه. سید مهدی و قوزفیش شماها چی می گید؟؟؟؟؟؟؟؟؟باز هم حرف دارید یا خ ف ه میشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. خوشم میاد که همه چیز داره پشت هم گند می خوره. خوب دارن رسوا می شن. گویا خدا هم صداش کم کم داره از دست این مزدورا در میاد...
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آسودگی - ایران - تهران
آقای محمد رضا باهنر از حامیان موسوی است . ایشان نظرشان در مورد بی اعتنایی موسوی به درخواست رهبری برای پیگیری مطالبات سیاسی از راه قانونی چیست ؟
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

fafali - ایران - تهران
هم وطنان ببینید با دانشجویان چه کردند...زاده های قاتل. https://www.youtube.com/watch?v=xtYbuDDqcj0. به همه بگویید ببینند
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
والا باهنر هم خودش با مرگ برادر به اینجا رسیده / اطاعت مطلق از کسی که خودش مشروعیت نداره ؟؟؟ آقای باهنر شما نگران نباش خامنه ای اینقدر پوست کلفت هست که به قباش بر نمی خوره مگه خودش نگفته مموتی تفکر ش مثل منه پس تو کلاه خودتو نگه دار که اینا بد قاطی کردن محمد رضاو جواد و موادو .....اینا سرشون نمی شه
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
سگهای رژیم در قاپیدن استخوان دریوزگی و نوکری ولی سفیه مسابقه گذاشته اند و هر یک سعی میکند به دیگری بفهماند که من از تو پاچه خوارترم!. آخرین دست و پاهای خود را بزنید سگهای ولی وقیح چون روزی که ملت شما را کوچه به کوچه و خیابان به خیابان دنبال کند نزدیک است! فشارهای داخلی و خارجی روز به روز زیادتر خواهد شد و کمر این رژیم ددمنش و حکومت ضد جمهور و نکبت بار اسلامی برای همیشه خواهد شکست! . درود بر فرزندان کوروش - جاوید ایران آریایی
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
هشدار به احمدی نژاد درباره نحوه ارتباطش با آیت الله خامنه ای؟! . ولی آقای خامنه ای که توی نمازجمعه گفتند من از ارتباط با احمدی نژاد بیشتر از هاشمی حال می کنم
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
شما خودتون هم خفه شید لازم نکرده صدای مردم رو به گوش او برسونید!
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

mehditm - ایران - تهران
زدن به تیپ همدیگه؟؟؟ هه هه هه هه ........... مرگ بر خامنه ای....نایب امام زمان غایب
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

a_bamdad - ایران - تهران
هشدار به احمدی نژاد در مورد ارتباطش با ایت الله خامنه ای:مرتیکه 100 بار گفتم این یارو ایدز داره از کاندم استفاده کن!
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
اقای با هنر چابلوس اخر فیلم میمیرد مرگ بر تو و ان رهبرت و ان احمدی نژاد بوزینه حیف بوزینه که با ید ان را با احمدی نژاد مقایسه کرد
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

ufo - دانمارک - وایله
انجمن حمایت از حیوانات هم صداش در امد.فقط مونده گوریل انگوری.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
این بابا طرفدار موسوی بود حالا داره عقدشو خالی میکنه ... 24000000 میلیون کفر خیلی ها رو در اورده ملالی نیست جز 24000000
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

p.h - هند - پونه
آسید مهدی ،‌نیم رخ و بقیه جیره خواران ؟؟؟؟ کجایین ؟؟؟ . بابا کودتا میکنین ،‌احمقانه کودتا نکیین که هم اختلاف بین خودتون میشه هم عابرو براتون نمونده تو دنیا ... عجب اح...ایی هستن این مزدوران
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
جمهوری اسلامی مردم رو باتون بارون میکنه، ما هم جمهوری اسلامی رو بمباران اطلاعاتی و رسانه ای واینترنتی می کنیم تا اون لحظه ای که کاخ این جنایتکاران با خاک یکسان بشه. بچه ها خواهشا تلاش و اطلاع رسونی مونو ده برابر کنیم. اونایی که تو ایران هستن حتی با نوشتن دست نویسُ یا پرینت یا کپی چند صفحه و رسوندن به دیگران در تاکسی ها یا انداختن توی خونه ها یا حتی دست به دست توی خیابون ها و اونایی هم که تو ایران نیستن خواهشا کم نزاریم. من یک لحظه هم پای سیستم آروم و قرار ندارم و خبرا رو جمع می کنم و به هر کی که بتونم می رسونم.باید ایران و مردممون مون رونجات بدیم به هر قیمتی که شده
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

778899 - ایران - شیراز
ظاهرآ پیچ ومهره ولایت پذیری ا.ن.مقداری شل شده واقای بی هنر با تهدید. مشغول سفت کردن ان است.مردم این اب وخاک اعم از پیر وجوان ؛ زن ومرد. صغیرو کبیر به مدت 40 روز است به خاک وخون کشیده شدند.زندانها پر از. زندانی؛پزشک قانونی پر از جسد؛اشکهای مادران روان است و قلبهای پدران. زخم خورده؛از هر گوشه این شهر صدای هل من الناصر به گوش میرسد. و در این برهوت انسانیت و اوج بربریت حیوانهای انسان نما؛اقایان نگران شل شدن پیچ ومهره ولایت مداری احمدی نژاد هستند. خدایا من دقیقآ اینجا هستم تو دقیقآکجا هستی؟؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

zorba - استرالیا - سیدنی
778899 - ایران - شیراز. هموطن. خیلی متاثر شدم بامید خدا بزودی همه دردها پایان میگیره. آینده روشنی در انتظار ملت ایران هست. ایمان خودتون رو از دست ندید.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

tabeshesahar - ایران - تهران
دعوای دو مدعی ارتباط با امام زمان واقعا دیدنیست.یکی مدعیست در سازمان ملل آقا برایش کانالی از نور ساخته است.دیگری را هم که احمد خاتمی با چهره بدتر از عزراییلش بطور بی رحمانه در ارتباط با آقا میداند.دیر نیست روزی که جنبش سبز ایران هر دو را در کنار امام محبوبشان در چاه جمکران دفن کنند تا در اتصال همیشگی با آقا باشند.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

مش ممد - ایران - تهران
خوشم میاد این ا.ن از هول حلیم داره می افته توی دیگ خامنه ای و اینها را حساب نمی کنه. ا.ن اره ای در ...ون رهبر اگر جلو برود درد دارد اگر بیرون بیاید درد دارد
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mm1_dk - ایران - تهران
آسید مهدی و آسودگی. حالا کم آوردین باهنرو وصل کردین به ما بابا خودش گفته درسته من به احمدی رای دادم ولی اشتباهاتش رو نادیده نمیگیرم. در ضمن فقط باهنر نیست خیلی های دیگه فهمیدند که چه کلاه گشادی سرشون رفته از جمله مطهری و توکلی و همین وزیران اخراج شده که دولت کودتا قبل از انتخابات قول برکناری مشایی رو بهشون داده بود . .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

tara555 - ایران - تهران
آسید مهدی-ایران-تهران. تو که بازم این جایی . شغل جدیدت چطوره؟ ... اون رهبر چلاقت رو شستن حال میده بهت؟ با اینکه مطمئنم نمی فهمی ولی بازم میگم . این 24000000 که می گی مثل همون دو دوتاست که میشه ده تا. اینم ورژن جدیدشه که 7000000 رو 24000000 نشون میده. فهمیده جقله؟ مطمئنم که نمی فهمی.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

puneindia - هندوستان - دهلی نو
شماچرا باورمیکنین؟اینا فیلمشونه که افکار مردمو منحرف کنن.وگرنه احمدی بدون اجازه رهبرش!اب هم نمیخوره.این کلکا دیگه قدیمی شده
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mm1_dk - ایران - تهران
آسید مهدی و آسودگی. حالا کم آوردین باهنرو وصل کردین به ما بابا خودش گفته درسته من به احمدی رای دادم ولی اشتباهاتش رو نادیده نمیگیرم. در ضمن فقط باهنر نیست خیلی های دیگه فهمیدند که چه کلاه گشادی سرشون رفته از جمله مطهری و توکلی و همین وزیران اخراج شده که دولت کودتا قبل از انتخابات قول برکناری مشایی رو بهشون داده بود . .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

hirowa - ایران - هیرو
این لاشخور هایی که اومدن اینجا می گن باهنر طرفدار موسویه واقعا فکر کردن همه مثل خودشون خرن یا اینجا هم صدا و سیما(امپراطوری دروغه) که حقایق رو وارونه جلوه بدن و همه هم باور کنن ..
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

saghar_83 - ایران - تهران / تهران
خامنه ای کثیف حقشه که حالا این میمون بخواد به هیچ بگیردش!!!
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

alirezach1 - ایران - اهواز
اینا همه برنامه است تااحمدی نژادرااستیضاح کنند واینطوری باحذف احمدی نژاد خودشون را از منجلاب نجات بدن.حالا درروزهای آینده نیز از این برنامه ها خواهیم داشت.لطفا اطلاع رسانی کنید
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

green country - لوس انجلس - کالیفرنیا
آسید مهدی-ایران-تهران. حالا فهمیدیم چرا ان حرف اول اسمت را (ا) است اضافه کرده ایی از س که ا ... هستی خوشم اید که خودتم فهمیدی تنگس گاد
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

BIKHODA - هلند - شیراز
این دولت نظامی کودتایی اخر زیر اب اخوند ها رو هم خواهد زد.!!!!!!!!!!!
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

abtin_beo - ایران - اصفهان
آخه ابله اگر می خواهی مقایسه کنی درست انجام بده. تو این مردک بوزینه را با افتخار ملی ما شادروان دکتر مصدق مقایسه می کنی و ادعا داری سرنوشت این دو یکی می شود؟ مصدق با آزادگی و حریت و مقابله با فاشیسم اسلامی کاشانی و فداییان خلق نواب صفوی در قلوب ملت جا گرفته.نعل وارونه می زنی بی حیا؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

el-so - انگولا - انگولا
fafali - ایران - تهران . یاخدا!!!!!!!!!!!!!!!!این دیگه چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالم خراب شد. https://www.youtube.com/watch?v=xtYbuDDqcj0
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
خامنه ای الهی بمیری دیکتاتور آشغاااااااال!!
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

el-so - ایران - تهران
fafali - ایران - تهران . یا خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این دیگه چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالم واقعا خراب شد. کنترلم را از دست دادم........ اه. https://www.youtube.com/watch?v=xtYbuDDqcj0
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
fafali - ایران - تهران . el-so - انگولا - انگولا . من دو سال پیش اون ویدئو رو دیدم ٬مربوط به بعثی های عراق در زمان صدام است.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

paradisemail - ایران - کرمان
ای کثافتهای چاپلوس با تقلب احمدی نژاد رو بالا اوردید حالا که گیر افتادید اینطوری تو سرش میزنید
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

گزنه - انگلستان - لندن
ای ول رهبر دیگه علنیش کرده این دونفر با هم ارتباط دارند حکمش سنگساره حتما این دو نفر همجنس باز هستند
جمعه 9 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.