موسوی: نمی شود ایران را به زندان ۷۰ میلیون نفری تبدیل کرد

موسوی: نمی شود ایران را به زندان ۷۰ میلیون نفری تبدیل کرد

بی بی سی : میرحسین موسوی، نامزد اصلاح طلب و معترض به نتایج دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران از مردم این کشور دعوت کرده است که به اعتراض های مدنی خود ادامه دهند و گفته که مناسبت های مذهبی فرصتی برای "نهضت سبز" است.

هرچند او مستقیما خواستار تظاهرات خیابانی نشده اما سخنرانی تازه آقای موسوی می تواند نشانه آن باشد که او بار دیگر سعی دارد رهبری اعتراضات به نتایج انتخابات و آنچه خشونت های غیرقابل توجیه پس از آن می داند را به عهده گیرد. دولت و رهبر ایران اتهام تقلب در انتخابات را رد می کنند و در مقابل مخالفان را به بی قانونی و خط گرفتن از بیگانگان متهم کرده اند.

به گزارش سایت "قلم نیوز" وابسته به آقای موسوی او با اشاره به نزدیک شدن ماه شعبان و اعیاد این ماه، آن را "نعمتی برای نهضت سبز" خواند.

وی گفت: "این مهم‌ترین مساله است که شبکه عظیم اجتماعی و سبزی که در سراسر کشور ایجاد شده است، اگر هوشیار باشد که هست، باید از تمام این مناسبت‌ها با استفاده از خلاقیت خود استفاده کند."

او با اشاره به تعدد این مناسبت ها افزود: "ما می‌توانیم هر روز برنامه‌ای برای روشنگری و پیگیری اهداف بلند نهضت بزرگ سبز داشته باشیم."

آقای موسوی گفته است که کشور نمی‌ تواند تبدیل به یک زندان شود که ۷۰ میلیون نفر در آن زندانی شوند. آقای موسوی روز دوشنبه پنجم مرداد در انجمن اسلامی معلمان ایران سخنرانی کرده است.

او با انتقاد از شرایط حاکم بر این کشور از جمله فاجعه بار خواندن "قتل‌ها و دستگیری‌ها" گفته است: "ما چنین چیزی را حتی قبل از انقلاب هم شاهد نبوده ایم. به کسانی که چنین جنایاتی را مرتکب می‌شوند یادآور می‌شوم که مردم، آنهایی را که قبل از انقلاب مرتکب جنایت شدند به یاد داشتند و آنها را به سزای عملشان رساندند، مردم از چنین جنایت‌هایی نخواهند گذشت."

مهمترین مسئله این است که شبکه عظیم اجتماعی و سبزی که در سراسر کشور ایجاد شده است، اگر هوشیار باشد که هست، از تمام مناسبتهای مذهبی ماه شعبان با استفاده از خلاقیت خود استفاده کند

میرحسین موسوی

آقای موسوی گفت"مگر این وضعیت قابل تحمل است؟ چطور سران کشور ما فریاد نمی‌کشند و از این فجایع گریه نمی‌کنند؟..... اینها همه کشور را سیاه می‌کنند. اینها دل همه ما را سیاه می‌کنند، اگر ما سکوت کنیم همه ما را ویران می‌کند و همه ما را به جهنم می‌ برند."

آقای موسوی خطاب به مسئولان ایرانی گفته است: "حداقل جوانمردی این است که اگر اینها را کشته‌اید، آنها اذیت شده‌اند و زجرکشیده‌اند، لااقل جنازه‌های آنها را بدهید و به خانواده‌های آنها برسید. آن دسته از افرادی که شناخته شده نیستد، چه؟ آنهایی که شهرستانی هستند چه می‌شوند؟ اینها را برگردانید به خانواده‌هایشان. چرا اینقدر مردم را آزار می‌دهید؟.....چرا مردم را تحقیر می‌کنید؟ مردم حق دارند از قبر فرزندان خود خبر داشته باشند."

آقای موسوی همچنین گفته است: "من نسبت به این اعتراض‌ها خوشحالم زیرا این اعتراض‌ها نشان دهنده سلامت ملت ماست. مردم ما راضی به جنایت نیستند، راضی به اینکه افراد جانی پیدا شوند و به خانه‌ها و ماشین‌های مردم حمله کنند، نیستند. این عدم رضایت نشان دهنده زنده بودن ملت ماست و کسانی که در مسئولیت هستند بدانند که اگر ملتی طاقت مخالفت با جنایت‌ها را دارند باید در کنار این ملت و مدافع آنها باشند."

"نمی‌شود سر مردم را شیره مالید"

آقای موسوی خطاب به حاضران در محل سخنرانی اش گفته است: "[ما را] متهم می‌کنند که شما ساختارشکن هستید و از ساختارشکنی استفاده می‌کنید، ما می‌خواهیم بگوییم ما دنبال ساختارهای واقعی برآمده از دل مردم و قانون اساسی هستیم."

وی گفت: "شما [خطاب به مخالفان] ساختارشکن هستید. با بررسی جریانات یک نمونه از دستگیری‌ها از ابتدا تا انتهای آن می ‌توانید ببینید چه کسانی ساختارشکن هستند. لزومی ندارد ما صدها جنایت و تیراندازی و لباس شخصی را ببینیم، فقط کافی است آقایان یک نمونه مثلا پرونده همین [محسن] روح الامینی، [سهراب] اعرابی یا [ندا] آقاسلطان را مورد بررسی قرار دهند، خواهند دید که تا چه اندازه ساختارشکنی در مجموعه نظام صورت گرفته است و این به آنچه ما از جمهوری اسلامی و نظام انتظار داشتیم، هیچ شباهتی ندارد."

اشاره آقای موسوی به شماری از شهروندان ایرانی است که در جریان اعتراض ها و وقایع پس از انتخابات، دستگیر و در پی بازداشت کشته شدند.

آقای موسوی گفته است: "ما چنین نظامی را نمی‌خواستیم، آیا ما نظامی را می‌خواستیم که افرادی شبانه بریزند و خانه‌های دانشجویان و مردم را ویران و ماشین‌های آنها را تخریب کنند؟ و بعد همه ارگان‌های موجود از وزارت اطلاعات تا بسیج بگویند این‌ها به ما ربطی ندارند؛ این‌ها از کجا آمده‌اند آیا از کره مریخ آمده‌اند؟ وقتی قتلی رخ می‌دهد، متهم هر کجا باشد آقایان آنقدر قوی هستند که ردش را بگیرند، آن‌وقت ده‌ها و صدها نفری که این جنایت‌ها را مرتکب شده‌اند را نمی‌توانند شناسایی کنند؟ چه کسی این را باور می‌کند؟ آیا این به معنای متهم کردن کل نظام به دروغگویی نیست؟"

درخواست تلاوت قرآن در مصلی تهران

آقای موسوی درخواست خود را برای برگزاری مراسم یادبود جانباختگان حوادث اخیر ایران که چند روز پیش از این به شکل رسمی مطرح شده بود، تکرار کرده است.

او با اشاره به درخواست برگزاری مراسم یابود در مصلی تهران گفته است: "با این کار دولت را در معرض امتحان قرار دادیم، ما نمی‌خواهیم کاری کنیم، سخنرانی هم نداریم، فقط می‌خواهیم از مصلایی که با هزینه‌های صدها میلیارد تومانی ساخته شده، یک استفاده‌ای کنیم، همان ۱۳ میلیونی که شما می‌گویید، این‌ها هم حقی دارند نسبت به این مصلی که از پول آنها ساخته شده.....اجازه دهید ما جمع شویم و فقط قرآن بخوانیم."

آقای موسوی در یکی از مناظره ها در جریان مبازرات انتخاباتی اش خود را فردی انقلابی معرفی کرد که با "احساس نگرانی" و برای جلوگیری از وارد شدن خسارت های بیشتر به ایران کار فرهنگی را رها کرده و پس از ۲۰ سال وارد رقابت های انتخاباتی شده است.

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
ما همه سرباز تویییم موسوی. گوش به فرمان توییم موسوی
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

SOHRAB-IRANZAMIN - ‌‌‌‌‌‌‌‌دبی - ‌‌‌‌‌‌‌‌دبی
موسوی ایران 70 میلیونی زندان اسلامی نیست.اسلام نمی خواهیم نمیخواهیم .نه با موسوی و نه با خامنه ای .اسلام ننگ تاریخ بشریت است.ایران ازاد و سکولار
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
یا حسسسین میر حسسسسین!!!!!! :)
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

ballotak - ایران - تهران
هنرپیشه جوان, پگاه آهنگرانی دستگیر شد . --------------------------------------------------------------------------------. دویچه وله : . برطبق خبرهای تایید نشده پگاه آهنگرانی روز یکشنبه (۴ مرداد) دستگیر شده و از شرایط کنونی او هیچ اطلاعی در دست نیست. گفته می‌شود که دستگیری پگاه آهنگرانی بخاطر فعالیت‌های او در مخالفت با تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بوده است. این هنرپیشه جوان همراه بسیاری دیگر از هنرمندان سینما به صف جنبش اعتراضی علیه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری پیوسته بود. . https://peiknet.net/09-juli/news.asp?id=39634sort=PolPrison
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

ballotak - ایران - ایران
فجایع و کشتار انسانی در اردوگاه کهریزک. https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=4373
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

amirmontreal - کانادا - مونتریال
ادامه بدیم زود تر از چیزی که فکر مکنیم نــــــــــــــــابــــــــــــــــــــــــود میشن دارند از داخل منفجر میشن. پیـــــــــــــــــــــــــــروزی نزدیک است خیلی خیلی نزدیک .ارتش هم صداش در اومده از این همه جنایات رژیم. فراموش نکنیم هنوز انسانهایی شریف تو ارتش داریم. ارتشیه دلاور حامی جان ملت. ارتشیه دلاور حمایت حمایت
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

778899 - ایران - شیراز
باتحولاتی که در یک هفته اخیر رخ داده؛ از جمله عزل مشای؛درگیری چند وزیر با احمدی نژاد؛کشته شدن پسر مشاور محسن رضایی؛عزل. وزیر اطلاعات؛درگیریهای که درون سپاه؛ وزارت اطلاعات؛و بخشی از جناح اصولگرا رخ داده؛این سوال مطرح میشود؛ایا کار از دست کودتاچیان همدر رفته. وانها هم دچاره سرگیچه شدند؟انها هرگز فکر نمیکردند ملت این گونه مقاومت وایثار بکنند؛ ایا عمق فاجعه به حدی رسیده که بخشی از حاکمیت نیز از عواقب شوم ان میترسند؟ من معتقد هستم یک حضور ملیونی دیگر در خیابان کمر کودتاچیان را خواهد شکست . تا افکندن عمود خیمه دروغ وریا وتزویر وجنایت و ادم کشی چند ضربه دیگر باقیست.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
موسوی: نمی شود ایران را به زندان ۷۰ میلیون نفری تبدیل کرد////////...چرا میشه. اگر انگلیس بخواهد و بقیه کشورها حما یت کنن میشه. مردم ایران متا سفانه تا نفت دارن آزادی نخواهند داشت. قرار ما 50-40 سال دیگه وقتی نفتمون ته کشید. البته اگه ایرانی وجود داشته باشه!!
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
اتفاقاً ما 30 ساله که 70 میلیون زندانی سیاسی داریم. یت به عبارتی؛ همهء ملت ایران زندانیان سیاسی هستند که 30 ساله در بند جمهوری اسلامی حبس می کشند. مرگ بر جمهوری اسهالی و طرفدارانش. هرکسی که می خواد باشه.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

سنجاقک - امریکا - ا......
تو دیگه چی میگی همین شما ها بودید که مردم توی قفس کردید برید گمشید. ببینم
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

day_nik2000 - ایران - تهران
آقای موسوی دست بر دار از سیاه بازی اینقدر جوانان مردم را به کشتن نده واله مقصر اصلی خودتی
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
SOHRAB-IRANZAMIN - ‌‌‌‌‌‌‌‌دبی - ‌‌‌‌‌‌‌‌دبی . اول اینکه تو فقط از طرف خودت حرف بزن. دوم اینکه تو اگه اسلام نمیخوای غلط کردی به خاطر یه تکه استخوان که عربها بندازن جلوت رفتی دوبی و ننگ کفیل عرب داشتن رو برای خودت خریدی
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

مهرتابان - ایران - تهران
لطفا همه دوستان ایرانی فکر مثبت بکنید و بدانید در این شرایط باید به آقای موسوی اعتماد کردحداقل او در این شرایط در ایران مانده و دست از مبارزه نکشیده تازه تو همه برنامه ها بین مردم آمده همینطور همسر محترمش پس حالا که هممون بعد از 30 سال تحمل این سیاهچال امیدی برای رهایی پیدا کردیم قدرش را بدانیم. وعده ما 5شنبه مصلا برای ادامه راه نداها و سهرابهای عزیزمان .قدمهای پاکتان را میبوسم .فقط مراقب باشید تجمعها را تاقبل از غروب آفتاب تمام کنید چون تجربه نشان داده که مزدوران لباس شخصی از این زمان به بعد کشتار و خشونت را شروع می کنند.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

ندای سبز ایران - ایران - تهران
این قانون اساسی که ازش دم میزنید خودش نیاز به تغییر اساسی داره . من به شخصه از آقای موسوی حمایت میکنم چون فعلا جا نزده و تا دید داره تظاهرات ها کمرنگ میشه مردم و دعوت به اعتراض های مدنی کرد ولی در این جنبش سبز دیگه موسوی ُکروبی و .. مطرح نیستند مردم دمکراسی میخوان مردم آزادی میخوان مردم ایران آگاه شدند این مردم حتی مردم یکسال پیش همنیستند
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
778899 - ایران - شیراز . نه جونم این خبرا نیست. ملت گوش به فرمان رهبری است. بعضی از انسانها ظرفیت کمی دارند و نمونه اش همین احمدی نژاد ا ست. فکر کرده 24 میلیون رای آورده دیگه هر غلطی بخواد می تونه بکنه ولی غافل از اینکه اکثر این آراء به خاطر حمایتهایی بود که رهبر از ایشون انجام می داد اما متاسفانه ظرفیت ایشان به این اندازه نبود. بنی صدر هم همین طور فکر کرد وقتی ملت او را انتخاب کرده است می تونه در مقابل رهبری قد علم کند. اما مطمءن باشید رهبری به هوش است و به زودی این مشکلات را با بینش بالای خودش علاج می کند. شما هم اینقدر ذوق زده نشوید.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

darva - مالزی - سایبرجایا
آنتی اسلام - ایران - اهواز : دوست گرامی بیاد داشته باشیم این نهضت سبزی که به جوش آمده عده زیادی مسلمان هستند و عده ای که جان باخته اند نیز مسلمان هستند. دوست من فرق نمی کنه ما مسلمانیم یا یهودی یه کریستین یا زرتشت یا بی دین! مهم این است که ما آمده ایم (از همه گروها) به میدان به خاطر آزادی. دوست من مسلمانانی مثل من هم به تنگ آمد ه ایم و موافق هستیم با آزادی و حکومت سکولار. آقا اصلا اونایی که دوست دارن برن کلاب چه عیبی داره برن و ما هم به وقتش می ریم مسجد.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

darva - مالزی - سایبرجایا
آنتی اسلام - ایران - اهواز: ادامه:. مهم آزادی است. دوست من اتحاد خودمون رو حفظ کنیم و بعد از رسیدن به هدفمون و آزادی کامل و جدایی دین از سیاست هرچی دلت خواست بگو ولی الان این کار رو نکنیم بهتر است. اصلا من هم گهگاهی می آم تو کلابا بهت سر می زنم باور کن مسلمون متعصبی نیستم. فقط دوست ندارم به عقید ه ام توهین بشه.همین. به امید آزادی و ننگ بر دیکتاتور از هر نوعیش بخصوص اسلام نما
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
اقای موسوی انقلاب چه گلی به سر مردم زد ! جز, اینکه انقلاب ما را دزدیدند!. سالی که نیکوست از بهارش پیداست. شما هم دست رو دست گذاشتید. که چی. شما هم مردم را به بازی گرفتید و فقط حرف میزنید.اخرش چی.باید منتظره چهار . ساله دیگه بشیم. و بعد یکنفر مثله شما بیاد و مثله شما حرف بزنه و...
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مستر موسوی عجب کشفی کرده اید تازه فهمیدید ایران یک زندان است؟؟. اسلامت 1400 سال است که ایرانی را به زنجیر کشیده تنها در دوره ی پهلوی ها بود که با کمرنگ شدن اسلام ملت نفسی کشید و اگر این دوره نبود اکنون ایران همین افغانستان بود!!!
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

سکوت - ایران - تهران
درود به همه خوبان آزادی‌خواه و حقیقت‌طلب. یه نکته لازمه همه یادمون باشه و هر از گاهی برای موسوی عزیز یادآوری کنیم. اینکه دموکراسی واقعی راه امام و و لایت فقیه و منیت بر نمیداره. نداها و شهاب‌ها و محمد‌ها و ترانه‌ها و سهراب‌ها و . ناجوانمردانه پرپر نشدند که منیت و من و ما به ثمر برسد. مملکت ما عدالت می‌خواهد عدالتی که خودخواهی‌ها را درنوردد. مملکت ما انسانیت می‌خواهد . مملکت ما قانونی میخواهد که بدانی اگر روزی این سپیده‌سحری که عطرش به مشام می‌رسد فرا رسید هر اندیشه‌ای که عاری از خودخواهی و له‌کردن انسان و انسانیت بود حق نفس کشیدن و مساوات دارد. آقای موسوی باید درک کند که این دریایی که با راه او همراه گشته و سبز جاودانه را بر چهره این راه آراسته‌اند از خودکامگی و زلت و قدرطلبی و خرافات اجباری دلزده‌اند. برادران و خواهران مسیحی و مسلمان و بی‌دین و ارامنه و آزاداندیش من در کنار هم همراه تو و در کنار تو ایستاده‌اند که یادت باشد تو نیز یکی از مایی که به اراده این همراهان انسانت مفتخر شده‌ای که صدایشان باشی. موسوی عزیز با همه اینکه گرد پیری بر زلفانت نشسته تو نهال سبزی هستی که لحظه به لحظه به معجزه شرف و انسانیت و حق‌خواهی این مردم آزاده تنومند‌تر و کلامت رساتر می‌شود. زنده باد انسانیت. زنده باد عدالت . زنده باد حق و حقیقت. زنده باد شجاعت و درایت مردمان خوب ایران‌زمین. زنده باد مهربانانی که برایشان فرقی نمیکند فریاد آزادی‌خواهی از گلوی کدام انسان با چه دین و مسلکی زده می‌شود. File #1: https://upload.iranblog.com/8/1248825309.jpg.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
زنده باد هر کسی که در تظاهرات مرک بر خامنه ای می کوید. انهائی که می کویند رای من را پس بده.فقط برای برکناری احمقی نژاد مبارزه می کنند.نه برای بر اندازی ولایت فقیه و خلیفه گری.باید نشانه بطرف خامنه ای باشد.حکومت اسلامی باید برود.اقای موسوی هم طرفدار نظام است.اینهم مارمولکی است مانند بقیه نظام اسهالی.همه این اخوندهائی که بطرفداری از موسوی بلند شده اند.30 سال زبانشان در.....بوده خود موسوی هم بهمین صورت. نابود باد حکومت اسهالی ایران.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
حالا که می بینید همه زندانی هستیم با وجود احترامی که خیلیها برای شما (موسوی) قائل هستند می خوام بدونم شما برای ملت وقتی اومدی چیکار می کونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ { با احترام به تمام طرفداران موسوی فکر می کنم این سوال شماها هم باشه }
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

شاندل - ایران - تهران
SOHRAB-IRANZAMIN - ‌‌‌‌‌‌‌‌دبی - ‌‌‌‌‌‌‌‌دبی. شما رو لطفا جو نگیره.این نهضت سبز برای سرکوبی اسلام به وجود نیومده.ما رای مونو میخوایم.همین
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مردک---- ایرانی واقعی--- چون تو احمق نیست خودت در محدوده ی رژیم بودی هنگامیکه بی گناهان- افسران شجاع بانو فرخرو پارسای که برای توهین به او...او را با پری بلنده در شهر نو!!!!!اعدام کردندو دهها هزار نفر دیگر در کدام گوری بودی؟؟؟؟؟حال که جوانان داخل از ناچاری تو و انتخابت را بهانه کردند بلبل شدی و دم از زندان می زنی!!!!خودتی.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

abtin_beo - ایران - اصفهان
با نظر 778899 موافقم. چند تظاهرات میلیونی دیگر کمر این رژیم منفور را خواهد شکست.یا حسین میرحسین
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

Aryan33 - انگلیس - لندن
تمام بدبختئ ما ایرونیها با یا حسن یا حسین شروع شده که خود انها از قاتلان هستند. مگه کورش کبیر شخصیت ایرانئ نیست که از عربها مایه میزاریم. ننگ بر حسین درود بر کورش داریوش و بابکهائ ایران.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

omid1357 - اطریش - و
SOHRAB-IRANZAMIN - ‌‌‌‌‌‌‌‌دبی - ‌‌‌‌‌‌‌‌دبی . از کی هفتاد میلیون نامش را به SOHRAB-IRANZAMIN - ‌‌‌‌‌‌‌‌دبی - ‌‌‌‌‌‌‌‌دبی تغییر داده.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

great dariush - ایران - تهران
توجه. چهلم خانم ندا آقا سلطان روز پنجشنبه و در ساعت 5 بعد از ظهر برسر مزار آن شهید گلگون کفن میهن در بهشت زهرا برگزار خواهد شد.بایسته است که ما ایران دوستان و آزادی خواهان در این مراسم هر چه با شکوه تر شرکت به هم رسانیم ا یاد ایشان و دیگر جانباختگان میهن برای همیشه زنده بماند.در ضمن روز مراسم تحلیف ا.ن(انتری نژاد شیاد بزرگ) برای یه خوش آمد گویی تاریخی یادتان نرود. به امید آن روزی که همه ایرانیان و جهانیان بتوانند با آرامش و سازش در کنار یکدیگر زندگی کنند. خدا کمکمون کن.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

great dariush - ایران - تهران
مهم ترین خبر: 5شنبه 8 مرداد ساعت 6 مصلای تهران؛گفته شده این تجمع دارای مجوز هست.تو دهنی به رهبر و عنتر بزنید. در ضمن به همه ایران دوستان سفارش میکنم که با نمادهای سبز و سیاه در این مراسم شرکت کنند و پوسترها و عکس‌های شهدا را نیز به همراه داشته باشند. همچنین در صورت بسته بودن دربهای مصلا شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم شهدا قرار است در خیابان شهید بهشتی (عباس‌آباد) بر روی زمین بنشینند و با حضور خود، همراه با سکوت و قرائت قرآن و روشن کردن شمع، یاد شهدای جنبش سبز را گرامی دارند.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
اره همشونم بتو رای دادند
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
ما همه با هم هستیم.مرگ بر دیکتاتور
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. darva - مالزی - سایبرجایا. دوست عزیز. در یادداشت بالا ( کامنت)حرفی از توهین به اسلام یا حمله به اسلام نزده ام. حرف غیر منطقی هم فکر نمیکنم زده باشم. جمهوری اسلامی باید سرنگون شود. اصلاح طلبی یعنی خریدن وقت برای مردم. قبل از انتخابات میگفتم هر 4 نفر یکی هستند چون کسی را که رهبر بخواهد از صندوق در میاورد و رای ها هیچ تاثیری نخواهند داشت. اما از بد روزگار یا از خوب روزگار احمدی نژاد با تقلب از صندوق بیرون آمد و محاسبات همه را به هم زد که همه میدانیم چه ماجرایی در جریان بود و.....
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت دوم:. darva - مالزی - سایبرجایا. حال می خواهم خدمتتان عرض کنم، اگر همین میرحسین موسوی رئیس جمهور شده بود این جنبش متبلور نمی شد و به مرحلهء دوم فاز خود که نافرمانی ها و اعتراضهای مسالمت آمیز و کشته شدن نداها و ..... نمی انجامید تا به این روز برسد که خامنه ای به عنوان یک دیکتاتور به جهان معرفی شود. اصلاحات یعنی سرنگونی رژیم منفور جمهوری اسلامی. نگران هیچ چیز نباشید. همه چیز خوب پیش میرود. من هم با اینکه اعتقادی به خدا و دین و.. ندارم و تازه دین ستیز هم هستم، الله اکبر شبانه را میگویم. اما ربطی به "اصلاحات" ندارد. این واژه را دیگر فراموش کنید.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت آخر:. darva - مالزی - سایبرجایا. نترسید نترسید ما همه با هم هستیم.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
darva - مالزی. اصلاح میکنم: در جملهء بالا یک کلمه را اشتباه تایپ کردم. اصلاح طلبی یعنی خریدن وقت برای "دولت جمهوری اسلامی".
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

mehditm - ایران - تهران
استاد بزرگ جناب اقای مهندس موسوی فعلا که فامیل عوضی شما یعنی خامنه ای 70 ملیون ایرانی را زندانی کرده شکنجه هم میکنه حالا چیکار کنیم؟
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

chkavak - ایران - تهران
اما حکومت منفور اسلامی با کمک شماها و مزدوران تا به دندان مسلح...قمه کششش ایران را تبدیل به زندانی وسیع به وسعت کل ایران کرد. این قانون بیمار اساسی و این حکومت نامشروع اسلامی و سردمداران آدمکشش باید یکجا نابود شوند. موسوی تاریخ مصرف حکومتتان سالهاست تمام شده و شماها دارید بیهوده دست و پا می زنید. حکومت با هر حرکتش بیشتر و بیشتر در فاضلابی که شما سرانش فراهم آوردید فرو می رود. مرگ اسلام و استفراق اسلامی در ایران برای همیشه نزدیک است. به امید روزی که بجای هر مسجد .. شماها یک مدرسه یا دانشگاه ساخته شود و دیگر نشانی از اسلام و ملا در ایران نباشد.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . سلام!. ببخشید که در بحث شما وارد میشوم. ولی عوض کردن حکومت از بنیان یعنی پیچیدن نسخه 30 سال پیش. هزینه های اون تنها به یک نسل تحمیل میشه و به علاوه به خاطر در هم ریختگی اوضاع باز یک سری موج سوار پیدا میشوند و خودشان را به مردم تحمیل میکنند. همین حالا هم این موج سوارها پیدا شده اند و دوست دارند اوضاع را متشنج کنند تا ماهی بگیرند.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . من نمیتونم دقیقا بگم رای نیاوردن موسوی خوب شد یا بد شد. ولی این رو میدونم که شرکت گسترده مردم در انتخابات خیلی خوب بود کاری که شما بارها در وبلاگتان با آن مخالفت کردید و مردم را به تحریم انتخابات سفارش می کردید. در مورد اصلاح طلبی باید عرض کنم هدف آن رسیدن به دموکراسی و جامعه مدنی پایدار در دراز مدت و اصلاح ساختارها از درون است. بطوری که کمترین هزینه را برای مردم داشته باشد. ((انقلاب)) بر علیه هر نظامی کلا چیز مزخرف و بیخودی است.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. عوض کردن حکومت از بنیان یعنی پیچیدن نسخه 30 سال پیش. شما با ولی فقیه موافق هستید یا نه؟ این سیستم و نظام کلاً غلط و اشتباه است و 30 سال است که دارد با زور حکومت میکند. قبول دارید یا نه؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت دوم:. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. شرکت گسترده مردم در انتخابات خیلی خوب بود کاری که شما بارها در وبلاگتان با آن مخالفت کردید و مردم را به تحریم انتخابات سفارش می کردید. من الان هم سر حرفم هستم. همه جا هم گفتم و هیچ جا اظهار پشیمانی نکردم. دلیل خیلی واضحی دارم. هیچکس، دقت بفرمایید؛ "هیچکس" فکر این جا را نمی کرد که احمدی نژاد مجدداً رئیس جمهور شود. حتی دولت آمریکا خودش را برای صحبت با میر حسین موسوی آماده کرده بود نه احمدی نژاد برای همین تا الان سکوت کرده اند و به عبارتی " آچمز" شده اند. حتی خود جنابعالی فکر نمی کردی که احمدی نژاد در بیاید.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت سوم:. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. این بحث یک نتیجه گیری منطقی دارد و آن این است؛ "نوزادی که از آن مادر متولد شد؛ هیچ شباهتی با مادر یا پدر خود نداشت.". جنبش سبز بعد از روز انتخابات به یک پدیدهء دیگری تبدیل شد و نیازهای آن نا خواسته تغییر یافت. به همین علت شخص "آنتی اسلام" و همینطور همهء اقشار مختلف مردم با دیدگاه های سیاسی مختلف و حتی رای های خاموش؛ حتی همهء مردم دنیا و ....به آن پیوستند.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت چهارم:. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. برای روشن شدن شما دوست عزیز واضح ترین مثال را می توانم اینجور خدمتان عرض کنم که تاقبل از روز رای گیری شعارها بیشتر روی " یا حسین میر حسین" متمرکز بود اما با کودتای احمدی نژاد کم کم شعارهای "مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای " و شعار های خشن تر«برادر شهیدم، رای تو پس میگیرم» «محمود جنایت میکنه، رهبر حمایت میکنه» «میکشم میکشم آن که برادرم کشت» «اونی‌ که میگفت عادله، دروغ میگفت قاتله به این خواسته ها اضافه شد.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت پنجم:. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. کسانی که پایه گذار این جنبش بودند از یک مبارزهء مسالمت آمیز صحبت میکردند و دولت و مردم را از خون ریزی و کشت و کشتار بر حذر میداشتند؛ اما دیدیم که چنین هم نشد و تا این لحظه بیش از 100 نفر کشته شدند و هزاران نفر در زندانهای مخوف رژیم هستند و تعداد بسیاری نیز ناپدید شده اند.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت ششم:. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. و از این به بعد نیز باید منتظر شهادت بسیاری از هموطنانمان باشیم. بنده یک مطلبی را بسیار مختصر در وبلاگم قرار دادم اگر مایل بودید می توانید مطالعه بفرمایید که تیتر آن نیز با این جمله است: " جنبش سبز مال منه. من درستش کردم!" و احساسات بچگانه و خام کسانی رو نشون میده که این جنبش رو به خاموشی هدایت میکنند. https://antieslaam.blogspot.com/2009/07/blog-post_27.html. اگر من قبل از انتخابات میگفتم: هر چهار کاندیدا یکی هستند. الان هم میگویم و هنوز هم سر حرفم هستم.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت هفتم:. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. دلیل: همین الان آقای موسوی به فرض اینکه خیانت کار نباشد و با مردم باشد و ....چه کاری از دستش ساخته است؟ مگر غیر از این است که در صورت ریاست جمهوری ایشان همهء ابزارها را از ایشان میگرفتند و 8 سال دیگر باید منتظر می ماندیم تا مجدداً بد را از بدتر انتخاب کنیم؟. بهترین شانسی که نصیب ملت ایران شد؛ کودتای احمدی نژاد بود که پیام ملت را به گوش جهان رساند و گرنه با انتخاب موسوی؛ جمهوری اسلامی مجدداً مشروعیت میگرفت.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت هفتم:. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. یه مثال خدمتتان عرض کنم. خود خانم ندا آقا سلطان رای نداده بود. خیلی از شهید هایی که در این جریان کشته شدند حتی به سن رای گیری نرسیده بودند و یا رای نداده بودند. این جنبش سبز بعد از روز رای گیری به یک جنبش انقلابی تبدیل شد. چه بخواهیم و چه نخواهیم. برای همین است که منِ کافر و بی خدا و بی مذهب، در حال حاضر الله اکبر و لا الله الا الله میگویم. موفق و پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. ............. بطوری که کمترین هزینه را برای مردم داشته باشد................ آیا این روزها خبر ها را می خوانید؟ این کشته شدگان و زندانیان و ناپدید شدگان و.... کمترین هزینه هستند؟ این حرفهای شما حرفهای کلیشه ای بزرگان اصلاح طلب ( مثل اکبر گنجی و ...) است که خودشان هم توی حوادث این روزها مانده اند و فکر چنین روزهایی را نمی کردند. لطفاً بیشتر دقت بفرمایید و با درایت صحبت کنید. و کلام آخر:. شتر سواری دولا دولا ندارد. اصلاحات یک واژهء بی مصرف است. فقط بگو: مرگ بر دیکتاتور. مرگ بر خامنه ای . نترسین نترسین ما همه با هم هستیم
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. {{{((انقلاب)) بر علیه هر نظامی کلا چیز مزخرف و بیخودی است. }}} شما فکر کردید این جریان به کجا ختم میشه؟ یا دولت جمهوری اسلامی عقب نشینی میکنه و تسلیم میشه؛ یا به راه خودش ادامه میده و ملت رو میکشه. راه وسط وجود نداره. الف-معذرت خواهی دولت و عزل احمدی نژاد برابر است با سرنگونی رژیم. و نابودی خامنه ای. ب- کشت و کشتار مردم؛ برابر است با از دست دادن وجهه دولت جمهوری اسلامی در جهان و محکم تر کردن پیوندهای مردمی و مقاوم تر شدن ملت و سخت تر شدن مبارزات با اعتصابات کارگری و نافرمانی های مدنی و .......
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت بعدی. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. خوب این همون انقلاب است دیگه. هر دو راهش به همین جا ختم میشه. من هم همیشه همین رو می گفتم و همین رو می خواستم. همیشه گفته ام " مطالبات مردم ربطی به موسوی و احمدی نژاد یا هر شخص دیگه ای نداره" سیستم باید عوض بشه. قانون اساسی باید تصحیح بشه. رهبر ولی فقیه یک چیز من در آوردی است و خود آقای منتظری این رو از خودش در آورد که الان هم بلای جون خودش شد. اون انقلابی که در نظر شما هست؛ در تاریخ "جهان" دیگر تکرار نخواهد شد.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia. 1-ما حکومت اسلامی ایی را که به ملت ایران بطری فرو میکند و به زندانیانش تجاوز جنسی میکند نمی خواهیم و باید سرنگون شود. 2- هیچ مسئولی در این حکومت دلسوز ملت نبوده و نیست چون وقتی ملت همهء حقایق را می دانند؛ مسئولین بی خبرند؟. 3- با این همه فساد و تباهی سیستم حکومتی؛ اصلاحات یعنی سرنگونی.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

omid1357 - اطریش - وین
آنتی اسلام - ایران - اهواز . . عذر میخواهم که در بحث خودم را قاطی میکنم .شماو دو سه نفر دیگر در این سایت تنها کسانی هستید که منطقی سخن میگویید.من حرفهای شما100٪ را قبول دارم ولی بارها به شما گفته ام که نباید از مردم جلو زد و متاسفانه شما اینکار را میکنید و این گرفتاری افراد باهوش مثل شماست.شما بارها گفته اید برای تقویت جنبش سبز الله اکبر میگوید.بسیار عالی !!پس تفسیر در ادامه برای چیست؟؟اینطور خیلی ها که الله اکبر را اعتقادی می گویند دچار تعلل میشوند.پس پله پله با مردم
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
1 با ولایت از هر نوعی مخالفم ولی اینکه بگیم این سیستم از 30 سال پیش کلا غلط بوده حرف درستی نیست و تندروی و بی انصافی است. در قانون اساسی این نظام رییس جمهور و پارلمان و شورا و احزاب و مطبوعات آزاد و تجمعات و.. پیش بینی شده و اینها همه نکات مثبت است
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
2 اتفاقا جنبش سبز از ابتدا این را پیش بینی میکرد. قبل از انتخابات شعار میدادیم:((اگر تقلب بشه ایران قیامت میشه)) و بعد از انتخابات((گفته بودیم اگر تقلب بشه ایران قیامت میشه)). این یعنی پیش بینی تقلب. شما از کسانی بودید که پیش بینی نمیکردید و فکر خود را به همه مردم تعمیم میدهید.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
4 اتفاقا شعار ((یاحسین میرحسین)) که بعد از انتخابات لابلای الله اکبرهای شبانه گفته میشود تغییر یافته شعار ((یک یا حسیین تا میرحسین)) قبل از انتخابات است. بعد از نماز جمعه 29 خرداد خود خامنه ای با حمایت علنی از احمدینژاد این مجوز را به مردم داد که بر علیه او شعار دهند.((رایت و پس میگیرم)) و ((رای من کجاست)) نسان دهنده اینست که جنبش در چارچوب قانون اساسی به دنبال خواسته های قانونی و به ریاست رساندن موسوی است. لطفا به شعارهای جنبش در نمازجمعه رفسنجانی دقت کنید((ما اهل کوفه نیستیم حسین تنها بماند))((موسوی آزاده آماده ایم آماده))((ما همه سرباز توییم موسوی)) و...
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
5 اتفاقا مردم هنوز هم مسالمت آمیز و در چارچوب قانون رفتار میکنند و کسانی که غیر قانونی و خشونت آمیز عمل میکنند دولت کودتاچیان هستند.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
7 آیا اینکه عده ای از کسانی که شهید شدند عضو جنبش نبودند یا رای ندادند و یا به سن رای دادن نرسیده بودند دلیل بر عدم پایبندی جنبش به قانون اساسی جمهوری اسلامی است؟. شعارهای ((رای من کجاست)) ((برادر شهیدم رایت و پس میگیرم)) و شعارهای حمایت از میرحسین نشان میدهد جنبش هنوز به دنبال خواسته های اولیه خود است
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
10 ((...اون انقلابی که در نظر شما هست؛ در تاریخ "جهان" دیگر تکرار نخواهد شد.)) خوب منظور من از اصلاحات همینه دیگه. همون چیزی که کودتاچی ها به اون ((انقلاب نرم)) میگن. ولی ظاهرا شما طرفدار ((انقلاب سخت)) هستید. چه تضمینی وجود داره که انقلاب 57 (انقلاب سخت) تکرار نشه؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
3 به همان دلیلی که گفتم جنبش سبز این تقلب را از قبل پیش بینی میکرد. بعد از انتخابات هم هدف فرقی نکرد. فقط روشها و وظیفه ها متفاوت شد. علت پیوستن مردم دنیا به جنبش هم مظلومیت مردم ایران بود. حتی در داخل ایران خیلی از طرفداران احمدی نژاد که به او رای داده بودند به جنبش سبز پیوستند و اتفاقا از اعضای فعال هم هستند. اگر مردم دنبال انقلاب و ریشه کنی بودند 30 سال است که اپوزیسیون خارج کشور مردم را به شورش دعوت میکنند. همین اواخر ((ماهستیم)). اگر اینطور بود که شما گفتید مردم مدتها قبل به دعوت اینها به خیابان میریختند.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
7 مثل اینکه یادتان رفته همین آقای موسوی بودند که مردم را به خیابان کشاندند.بیانیه اول او در روز 23 خرداد که از مردم خواستند نتیجه انتخابات را نپذیرند و دعوت مردم به رهپیمایی در روز 25 خرداد. تا حالا موسوی کم کار کرده؟ اگر جنبش تا حالا زنده مونده به خاطر بیانیه های آقای موسویه. فکر میکنی اگر بعد از انتخابات موسوی به جای اون بیانیه آتشین به احمدی نژاد تبریک میگفت و مردم رو به پذیرش نتیجه انتخابات دعوت میکرد باز هم مردم اعتراض میکردند؟ مگه از 30 سال پیش تا حالا گروههای مخالف مردم رو به ناآرامی دعوت نمی کردند؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
8 اتفاقا من هم از شما میخواهم جوگیر و احساساتی نشوید و با درایت صحبت کنید. من هم میگم مرگ بر خامنه ای. ولی این شعارها تنها مشکلی را حل نمیکند. متاسفانه شما به همان راههایی پافشاری میکنید که 30 سال پیش عده ای میگفتند(بگو مرگ بر شاه). چی شد؟ بدون فکر و برنامه ریزی شاهنشاه رو بیرون کردیم و شاهنشیخ آوردیم. الان هم اگر دنبال خراب کردن باشیم برگشتیم به 30 سال پیش.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
9 عزل احمدی نژاد مساوی با سرنگونی رژیم نیست. اتفاقا ابقای احمدی نژاد مساوی با سرنگونی رژیمه. مگه هاشمی رییس خبرگان و رییس مجمع تشخیص مصلحت و داخل رژیم نیست؟ الان در حال حاضر هاشمی کنار مردم حرکت میکنه. عزل احمدی نژاد تازه گام اول اصلاحاته. قدمهای بعدی محدود کردن اختیارات رهبری و شورای نگهبان و عزل خامنه ای و جنتی و... است.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
11 مگه 30 سال پیش حکومت شاه از این کارها در زندانش نمیکرد؟ عجله کردیم شاه رو بیرون کردیم چی شد؟ . ((هیچ مسئولی در این حکومت دلسوز ملت نبوده و نیست )). مثلا اگر کسانی مثل آقای موسوی رو بخواهیم کنار بگذاریم به چه کسی اعتماد کنیم؟ شما چه کسی رو پیشنهاد میکنید؟ آیا قانون اساسی نانوشته ای در ذهن خود دارید که بتوان با آن ایران را اداره کرد؟ آیا میدانید با تغییر قانون اساسی باید خیلی از قوانین مدنی و حقوقی و جزایی را تغییر داد و میدانید این چه هزینه ای را به ملت تحمیل میکند تازه در کنار آن هزینه های اصلاح ساختار را هم قرار دهید. موفق باشید
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. آنتی اسلام - ایران - اهواز. ممنون از شما دو هموطن به خاطر بحث خوبتون.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. خیلی معذرت می خوام. اما شما دارید حرف زور میزنید. و مرتب حرفتان را تکرار میکنید بدون اینکه به جمله هایی که همهء رای دهندگان قبل از انتخابات میدادند اشاره کنید. برای مثال در جمله های بالا چندین بار فرمودید:.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 2. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. اتفاقا جنبش سبز از ابتدا این را پیش بینی میکرد. این یعنی پیش بینی تقلب. شما از کسانی بودید که پیش بینی نمیکردید و...................... مگر خود شما رای دهندگان نبودید که می گفتید: اگر بیشتر رای بدهیم دولت نمی تواند تقلب کند و کسانی که رای نمی دهند به تقلب دولت کمک میکنند؟ اکثریت که رای دادند!! پس چه شد؟. پس دیدید که اشتباه میکنید و همهء رای دهندگان و رای ندهندگان ایمان داشتند که موسوی رئیس جمهور میشود.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 3. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما می فرمایید : مسالمت آمیز و...... حالا مگر من گفتم مسلحانه؟ من و قتی دارم با جنبش حرکت میکنم این یعنی چی؟ جلو زدن؟ . اما حرف من اینه. در نهایت کسانی که در طی 30 سال در جمهوری اسلامی مدیر، وزیر، رئیس جمهور، رهبر، فرمانده و ... بوده اند به شرط اینکه جرمی مرتکب شده باشند باید محاکمه و مجازات بشوند.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 4. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. حالا اگر رهبر مجرم نبوده یا وزراء اطلاعات مجرم نبودند یا فرماندهان سپاه و کمیتهء سابق مجرم نبودند و شاکی نداشتند من مخلص همشون هم مستم. شما چی فکر میکنید که میگی:. "اینکه بگیم این سیستم از 30 سال پیش کلا غلط بوده حرف درستی نیست و تندروی و بی انصافی است". می شه لطف کنید و برای من که سن زیادی ندارم و تجربه هم ندارم فقط یک مورد از کارهای درست این سیستم را از سال 1357 تا کنون را بازگو کنید؟ شما از چه چیز این سیستم خوشتان می آید که من را "بی انصاف" می خوانید؟
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 4. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. ولی ظاهرا شما طرفدار ((انقلاب سخت)) هستید. من موضعم مشخصه و همیشه و همه جا یک حرف زدم.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 4. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. اگر مردم دنبال انقلاب و ریشه کنی بودند 30 سال است که اپوزیسیون خارج کشور مردم را به شورش دعوت میکنند و ....... میشه یک سوال از شما داشته باشم؟ لطفاً حتماً به من جواب بدهید خیلی مهم است هم برای شما و هم برای دیگر دوستان. تعریف شما از "انقلاب" چیست؟ می خوام دقیقاً "کلمهء" انقلاب رو برام تعریف کنید.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 5. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. آیا اینکه عده ای از کسانی که شهید شدند عضو جنبش نبودند یا رای ندادند و یا به سن رای دادن نرسیده بودند دلیل بر عدم پایبندی جنبش به قانون اساسی جمهوری اسلامی است؟. من جایی نگفتم که شهدا بخاطر تغییر قانون اساسی جمهوری اسلامی کشته شدند، اما شما با این حرفتان اقرار به نا آگاهی دیگری کردید. مگر خود کروبی نمی گفت: قانون اساسی پر از اشکال است و اگر من رئیس جمهور بشوم آن را تصحیح میکنم؟! شما لطف کن نظر خودتان را به همهء جنبش تعمیم نده. این که دیگه یک چیز واضح است و از زمانی که آیت الله شریعتمدار را دستگیر کردند
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 6. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. ( بخاطر اینکه ایشان فرمودند: با این قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در انحصار یک قشر خاص قرار میگیرد و ایشان کسی بودند که جان خمینی را در سال 1342 از اعدام نجات دادند و با اعتبار ترین مرجع تشیع بودند که بزرگترین مراجع دنیا برای دیدن ایشان وقت قبلی میگرفتند و....) و کشیده زدند و در تلویزیون برای شو اعتراف آوردند و از آن زمان تا کنون همهء روشنفکران، چه اسلامی و چه غیر اسلامی در صدد تغیر قانون اساسی جمهوری اسلامی هستند و اصلاً این جنگی که شما دارید میبینید سر همین موضوع است.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 7. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. من بسیار در تعجبم شما که با این اطلاعات کم رای دادید، و اصلاً هدفتان چه بود از رای دادن؟!!!!! شما نمیدانید اصل 110 قانون اساسی رهبر را مالک تمام ایران و ایرانیان میکند؟
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 8. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. چه تضمینی وجود داره که انقلاب 57 (انقلاب سخت) تکرار نشه؟. هیچ تضمینی نیست. درگیری مسلحانه در آینده میتواند یکی از آیتم هایی باشد که در مقابل دولت به استفاده گرفته شود ( من اصلاً نمی پسندم و دوست هم ندارم فقط جواب شما را دادم، یک احتمال). این را نه من و نه تو می توانیم پیش بینی کنیم. زمان مشخص میکند. شما تند و زود قضاوت نکن. هنوز وقت باقی است. تو هستی، من هم هستم.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 9. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. به همان دلیلی که گفتم جنبش سبز این تقلب را از قبل پیش بینی میکرد. بعد از انتخابات هم هدف فرقی نکرد. اتفاقاً باز هم اشتباه فکر کردید و اشتباه گفتید. همین دیشب برنامهء صدای آمریکا، دکتر سازگارا گفت عمر این جنبش 40 روز است و مثل یک بچه است که تازه متولد شده است و......خیلی جالبه چون من این حرفها را در همین صفحه در بالا نوشته بودم خدمت شما. برگرد بخوان. در قسمت سوم خدمتتان عرض کردمک . ؛ "نوزادی که از آن مادر متولد شد؛ هیچ شباهتی با مادر یا پدر خود نداشت.". جنبش سبز بعد از روز انتخابات به یک پدیدهء دیگری تبدیل شد و نیازهای آن نا خواسته تغییر یافت.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 9. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. مثل اینکه یادتان رفته همین آقای موسوی بودند که مردم را به خیابان کشاندند. و...... مردم برای خواسته هایشان و نیازهایشان به خیابان آمدند. نه آقای موسوی. شما کسی هستید که اسطوره ساز هستید و دنبال یک " بُت" میگردید. اگر همین موسوی رئیس جمهور میشد و 8 سال دیگر ایران در فقدان حقوق بشر و اقتصاد خراب دست و پا میزد، آنوقت خود جنابعالی از کسانی بودید که شعار های دیگری میدادید. مگر موسوی "سوپرمن" است که ایران را بتواند آباد کند؟ رئیس جمهور ایران هرکسی که باشد و هر کسی که بشود سخنگوی رهبر است.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 10. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. .........مثلا اگر کسانی مثل آقای موسوی رو بخواهیم کنار بگذاریم به چه کسی اعتماد کنیم؟............... شما چرا متوجه نیستی؟!! خود آقای موسوی می فرمایند: این جنبش از من گذر کرد و من یکی از حلقه های جنبش سبز هستم. شما که موسوی پرست هستید، حرف خود ایشان را هم قبول ندارید؟!
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 11. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. عزل احمدی نژاد مساوی با سرنگونی رژیم نیست. اتفاقا ابقای احمدی نژاد مساوی با سرنگونی رژیمه......... همهء تحلیل های شما این چنین است. عزل احمدی نژاد با ابقایش هیچ تفاوتی ندارد. چون درصورت ابقاء مجبور به قتل و عام میباشد و در صورت عزل خامنه ای زیر سوال میرود. نه تنها عزل؛ بلکه یک "معذرت خواهی کوچک" خامنه ای، رژیم جمهوری اسلامی را زیر سوال میبرد.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 12. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. چون شرایط ولی فقیه این است:. 1. فقاهت یا اجتهاد مطلق؛ . 2. عدالت و تقوا؛. 3. قدرت مدیریت، تدبیر، شجاعت و توان اداره کلان جامعه. و در صورت یک معذرت خواهی و قبول کردن اشتباه مشخص میشود که آقای خامنه ای رهبر صلاحیت ولی فقیه بودن را نداشته است زیرا در آو آیتم 3 وجود ندارد ( قدرت مدیریت و تدبیر و توان اداره کلان جامعه) پس چه احمدی نژاد بماند و چه عزل شود این رژیم محکوم به سرنگونی است.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 13. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما می فرمایید قانون اساسی خوب است چون آزادی هایی در آن بیان شده!!!!!! بیایید من برای شما یک قانون اسای می نویسم که 1000 مرتبه از این یکی بهتر باشد.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 14. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. 1-مگر به حرف روی کاغذ است؟. 2- شما نقاط قوت را نبین، ضعف ها را بگو. 3- شما می فرماید: با ولایت از هر نوع مخالفم اما قانون اساسی خوب است!!! خوب عزیز دل برادر؛ حکومت جمهوری اسلامی با کلمهء " ولی فقیه" معنی پیدا میکند و در صورت نبودن ولی فقیه که یک چیز دیگر میشود و دیگر جمهوری اسلامی نیست!!!! در آن صورت میشود : جمهوری ایران یا جمهوری فدرال ایران یا جمهوری دموکراتیک ایران و.... نمی دانم متوجه میشوید که چه می خواهید ؟
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 15. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. حکومت شاه را و شورش 57 را با این حکومت و این جنبش مقایسه نکن که خیلی حرف بچگانه و سطح پایینی است. هر زمان و هر دوره شرایطی دارد که مختص به خودش است و راههای مبارزهء خودش را میطلبد. ولی اگر این جنبش را بخواهیم با انقلابی در ایران مقایسه کنیم، شاید؛ دقت بفرمایید، "شاید" بشود با انقلاب مشروطه مقایسه کرد. و خیلی جالب است که در ابتدای انقلاب مشروطه جنبش مسالمت آمیز بود اما کمی بعد ( فکر میکنم چند ماهی) جنبش ناگزیر وارد فاز جدید شد و از مبارزهء مسالمت آمیز به مبارزهء چریکی و مسلحانه تبدیل شد.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 20. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما فرمودید:. {{مثل اینکه یادتان رفته همین آقای موسوی بودند که مردم را به خیابان کشاندند.بیانیه اول او در روز 23 خرداد که از مردم خواستند نتیجه انتخابات را نپذیرند و دعوت مردم به رهپیمایی در روز 25 خرداد. تا حالا موسوی کم کار کرده؟}}. دوست عزیز و گرامی، اگر کسانی باشند که به این جنبش خواسته یا ناخواسته خیانت میکنند؛ همفکران شما هستند.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت21. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. دلیل: این جنبش رهبر ندارد. اگر اینجور باشد که شما میگویید؛ با کشته شدن و یا زندان شدن و یا تبعید شدن آقای موسوی این جنبش هم به پایان میرسد. در این جنبش آقای موسوی همانقدر برش و اثر مثبت دارند که من و تو و نداها و ... داشتند و دارند. به قول آقای مخملباف: این جنبش مانند حلقه های سبز است. یا همان موج که همه را سوار میکند یا اینکه غرق میکند.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت21. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. ارزشهای این جنبش را با حرفهای کودکانه کم نکنیم و محدود و محصور نکنیم که به ملت ایران خیانت کرده ایم.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
omid1357 - اطریش - وین. امید جان از لطفتان ممنونم که نظرتان را راجع به من گفتید. اما دوست عزیز اگر دموکراسی را قبول داشته باشید باید بتوانید حداقل به حرفهایم گوش کنید. من هم با جنبش سبز هستم مثل همهء ایرانیان. نه جلوتر و نه عقب تر. اما بانظر کسانی که غیر منطقی ( از لحاظ من) حرف میزنند موافق نیستم. و دیگران خود می توانند راجع به گفته های من و مخالف من ، فکر کنند و تصمیم بگیرند. دنیا را چه دیدی، شاید صحبتهای من یا شما و یا Prince_Of_Persia و ..... ایده ای بود برای همین آقای موسوی یا آقای کروبی و .... موفق باشید و پیروز. هیچ وقت و در هیچ شرایطی خودتان را سانسور نکنید. دوست شما آنتی اسلام
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. عجله کردیم شاه رو بیرون کردیم چی شد؟ ......... 1- شاه خودش رفت و کسی بیرونش نکرد. اگر می خواست میموند و مردم رو قتل و عام میکرد مثل رهبر جمهوری اسلامی. 2- در شورش 57 دولت شاهنشاهی در آخرین روزها همه چیز را "وا" داد و پادگانها خیلی راحت ( شاید با دخالتهای دستهای پشت پرده!) به تسخیر مردم در آمدند. اما در حال حاضر چنین شرایطی وجود ندارد و خامنه ای و مزدورانش تا کشتن آخرین ایرانی یا سرنگونی رژیم خواهند ماند چون جایی برای رفتن ندارند.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت23. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. شما می فرمایید:. آیا میدانید با تغییر قانون اساسی باید خیلی از قوانین مدنی و حقوقی و جزایی را تغییر داد و میدانید این چه هزینه ای را به ملت تحمیل میکند.......... بسیار متاسفم که میبینم اینقدر سطحی فکر میکنید!!!!! بنظر شما اگر قانون اساسی اشتباه باشد نباید تغییر کند چون قوانین دیگر هم تغییر میکنند و هزینه دار خواهد بود؟!!!!!.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت24. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. آیا 30 سال:. اعدام-فساد زنان و مردان-اعتیاد-رشوه خواری-زندان-فرار مغزها- کودکان خیابانی- دزدیهای کلان دولتی و حکومتی- سرمایه گذاری های کلان در کشورهای عرب و فقیر منطقه- مدیریت های بسیار غلط و نابودکننده در همهء زمینه ها- فقدان سرمایه گذاری خارجی- از دست دادن فرصتهای ایران و ایرانی در عرصه های بین المللی- نبود حق و حقوق زنان- فقدان آزادی مذهب- دیکتاتوری رهبر و هزاران هزار اشکال دیگر و....... هزینه نیست و شما میترسید هزینه بدهی؟ این جمله های نامفهوم تان را میشود بیشتر باز کنید؟
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت26. Prince_Of_Persia - ایران - تهران. . شما فرمودید:. {{.....قدمهای بعدی محدود کردن اختیارات رهبری و شورای نگهبان و عزل خامنه ای و جنتی و.. است.}}. ببین عزیز من. اینجاست که میگم شما اطلاعی از جنبش سبز و وضعیت ایران و اوضاع کنونی و خواسته های مردم و..... نداری. فقط رای دادی و حالا هم میگی : این جنبش مال منه!. محدود کردن اختیارات رهبر یعنی چه؟ میشه این رو توضیح بدی؟ یک جا میگی : با ولایت از هر نوعی مخالفم. یک جای دیگه هم اینجوری حرف میزنی!!!
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت27 . Prince_Of_Persia - ایران - تهران. رهبر ( ولی فقیه) که اختیاراتش را در قانون اساسی میبینیم؛ یک تئوری بود که آقای منتظری ابداعش کرد و به خمینی پیشنهاد داد و وظایف رهبر در چهار چوب دین اسلام و مذهب شیعه است و چیزی نیست که شما بخواهی کم کنی یا زیاد کنی و.... یا قبول داری؛ یا قبول نداری. همینه که هست. اگر قبول داری که من حرفی با شما ندارم. اگر قبول نداری که من هم همین را می گویم.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت28 . Prince_Of_Persia - ایران - تهران. و در صورتی که "رهبر" یا همان ولی فقیه نداشته باشیم دیگر حکومتمان جمهوری اسلامی نیست. و میشود همان "جمهوری ایران" یا جمهوری لائیک ایران یا جمهوری دموکراتیک یا جمهوری فدرال و ... که در صورتی این اتفاق خواهد افتاد که انقلاب شده باشد. یعنی تغییر رژیم از صورتی به صورت دیگر. یا همان "دگر" شدن.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
ضمن عرض پوزش بسیار زیاد،. از عزیزان مسئول سایت محترم ایرانیان انگلستان، خواهش میکنم همهء نوشته های مرا منتشر کنند. زیرا لینک این صفحه را می خواهم به عنوان جواب همهء دوستانی که "اینگونه" فکر میکنند و سوالهایی در ذهنشان است که به بیراهه رفتن این جنبش می انجامد، ارائه دهم. قبلاً از لطف بیدریغ شما و همچنین از حس مسئولیت تان در قبال پیشبرد دموکراسی در ایران بسیار سپاسگزارم و تشکر میکنم. پاینده ایران و ایرانی
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

bij - المان - المان
در روزهای قبل از شورش 57 بختیار نخست وزیر بود این دوره نسبتن دموکراتترین دوره 100 سال اخیر در ایران می باشد بطوریکه بعنوان نمونه مطبوعات یکی از بهترین دوره ها را برای خود بثبت رساندند. اگر او می توانست ادامه حکومت دهد من این احتمال قوی را می دهم که امروز با یک ایران دموکراتیک با اقتصادی چون کره جنوبی و چه بسا بهتر مواجه بودیم و من کافر جمهوری خواه می توانستم بر ضد او انتقاد کنم و دولت و سیاستی مبنی بر احترام متقابل، عقل گرا، رفاه طلب متصور باشم ...
جمعه 9 مرداد 1388

bij - المان - المان
.. این فرض دقیقن برمیگردد به فردی چون موسوی یا تاج زاده. من و ما از یک طرف و جنبش که ما را هم در بر دارد از طرف دیگر در یک رابطه عمل و عکس العمل و به عبارتی تاثیر متقابل قرار داریم. تصور اینکه من کافر و موسوی مذهبی دو وزیر یک دولت دموکراتیک غیر مکتبی تاکید میکنم “غیر مکتبی“ بشویم مستلزم درک مشکلات فعلی بدور از احساساتی تصمیم گرفتن و سیاست گذاری خارج از چارچوب مکتب خواهد بود!
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
از شعار رای من کجاست تا.......................... استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
شعار های روز پنجشنبه مورخ: 8 مرداد 1388. رهبر ما قاتله ، ولایتش باطله
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia. دوست عزیز امیدوارم که هم شما و هم دیگر دوستان ایراندوست، هرچه سریع تر راه را از چاه تشخیص دهید.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قابل توجه Prince_Of_Persia . شعار امروز جنبش سبز به تاریخ پنج شنبه 8 مرداد ماه 1388 در بهشت زهرا و خیابان ولی عصر این بود:. دیکتاتور،دیکتاتور، این آخرین پیام است / جنبش سبز ایران، آماده ی قیام است. این یعنی شروع یک انقلاب. """""""""""""""". امید خان: . omid1357 - اطریش - وین . ، با شما هم هستم، من که مقصر نیستم؟! من فقط احساس خودم را گفتم و می گویم چون در دل مردم ایران قرار دارم. برادر من یک هفته است که از زندان آزاد شده و کسی است که هیچ اعتقادی به خدا و دین و مذهب ندارد. مثل خود من.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . 1 کامنتتان ناقص است. ولی من فکر میکنم شما حرف زور میزنید. قبل از انقلاب دم از تحریم میزدید و حالا سعی دارید بگویید خواسته های جنبش 180 درجه عوض شده. به چه دلیل؟
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
2 جنبش سبز هواداران موسوی از شرکت در انتخابات دو هدف را دنبال میکرد:. الف - در صورت مشارکت گسترده امکان تقلب به صفر میرسد. ب - در صورت مشارکت گسترده حتی اگر مجریان انتخابات تقلب کنند مجبور به تقلب گسترده و آشکار خواهند شد و دستشان برای ملت رو میشود. کاری که شما تحریمی ها 30 سال نتوانستید انجام بدید. شما شعار ((اگر تقلب بشه ایران قیامت میشه)) را چطور توجیه میکنید؟ غیر از اینه که جنبش احتمال تقلب در آرا را میداد؟
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
3 شما گفتید :((کسانی که پایه گذار این جنبش بودند از یک مبارزهء مسالمت آمیز صحبت میکردند و دولت و مردم را از خون ریزی و کشت و کشتار بر حذر میداشتند؛ اما دیدیم که چنین هم نشد و تا این لحظه بیش از 100 نفر کشته شدند و .. )). من از این جمله شما برداشت کردم که معتقد به خشونت متقابل هستید. من هم با محاکمه و مجازات موافقم ولی اینها هدفهای درازمدت هستند. من پیرو سیاست گام به گام مهندس بازرگان هستم. کاری که اگر 30 سال پیش انجام میدادیم و انقلاب نمیکردیم الان وضعمون بهتر بود
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
4.1 آیا موسوی جزو این سیستم نبود؟ خاتمی عضو این سیستم نبود؟ کرباسچی عضو سیستم نبود؟ مهاجرانی و عبدالله نوری عضو سیستم نبودند؟ نیروهای نظامی اعم از سپاه و ارتش عضو سیستم نبودند؟ شما اینها را هم جزو نقاط تاریک سیستم میدانید؟ همین الان فرماندهان عالیرتبه سپاه 2 بخش هستند 50 درصدشون با مردمند. آیا رشادت فرماندهان سپاه مثل ((همت)) ها و ((باکری)) ها را نادیده میگیرید؟ . آیا اعتبار بین المللی ایران در زمان خاتمی را نادیده میگیرید؟ مطبوعات آزاد زمان خاتمی؟ پروژه های زیربنایی و اشتغالزایی؟ و...
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
4.2 ممکنه اگه موضعتون غیر از انقلاب سریع و یک مرحله ایه در 2 یا 3 جمله توضیح بدید؟
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
4.3 یعنی دگرگون کردن سرشت هر چیزی بصورت بنیادین. در مورد انقلابهای سیاسی یعنی از بین بردن و ریشه کن کردن ساختار و تشکیلات و قوانین رژیم یا حکومت قبلی و ایجاد ساختار و قوانین جدید برای رژیم جدید. کاری که سال 57 انجام شد.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
5 و 6 شما فرمودید خیلی از کسانی که شهید شدند مثل ندا آقاسلطان رای نداده بودند و بلافاصله گفتید این جنبش بعد از انتخابات به یک جنبش انقلابی تبدیل شد. انقلاب هم یعنی عدم پایبندی به قوانین رژیم از جمله قانون اساسی. پس من نا آگاه نیستم متاسفانه شما فراموشکار هستید. من هم معتقدم قانون اساسی باید اصلاح شود. ولی تا قبل از اصلاح نباید قانون شکنی کرد.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
5و6 پایبندی به قانون اساسی به معنای قبول داشتن کل بندهای آن نیست. به معنای التزام عملی و در چارچوب قانون حرکت کردن است. من نظر خودم را تعمیم ندادم. نظر رهبر جنبش میرحسین موسوی را به بیان دیگر تکرار کردم:((ما به عنوان کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن پایبندیم و حرکت سیاسی را در چارچوب‌های قانونی دنبال می‌کنیم))
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
7.1 توهین به آگاهی و طعنه زدن به طرف مقابل بحث جزو اصول مناظره شماست؟ برای همه جهان واضح است که مبارزه سیاسی که ما با رای دادن خود انجام دادیم و پرده مردم فریبی را که با شرکت گسترده در انتخابات کنار زدیم شما تحریمی ها و همفکرانتان در طول 30 سال انجام ندادید. حالا ما را نا آگاه میخوانید؟
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
7.2 چه کسی نا آگاه است؟ کسی که رای داده و به دنبال رای خود اعتراض میکند یا کسی که پاشنه آشیل نظام را تحریم انتخابات میدانست؟ فکر میکنید بزرگترین آرزوی اینها غیر از عدم شرکت مردم در انتخابات بوده است؟. شما هم((ناآگاه)) هستید و هم منافق. نا آگاه به دلیلی که بالا عرض کردم و منافق به دلیل اینکه شعار الله اکبر میدهید در حالیکه به خدا اعتقاد ندارید.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
8 شما دو حرف متناقض زدید لطفا یکی را اصلاح کنید:. (( اون انقلابی که در نظر شما هست؛ در تاریخ "جهان" دیگر تکرار نخواهد شد.)). ((چه تضمینی وجود داره که انقلاب 57 (انقلاب سخت) تکرار نشه؟. هیچ تضمینی نیست. درگیری مسلحانه در آینده میتواند یکی از آیتم هایی باشد که در مقابل دولت به استفاده گرفته شود ))
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
9.1 چرا برای اهداف جنبش به صدای آمریکا استناد میکنید؟. جنبش مردمی بودند که قبل از انتخابات در خیابانهای تهران و شهرهای دیگر شعار میدادند ((اگر تقلب بشه ایران قیامت میشه)). پیش بینی احتمال تقلب از این واضحتر؟؟؟؟ لطفا به جای صدای آمریکا به صدای ملت ایران گوش کنید
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
9.2 ما دنبال سوپرمن نیستیم.(منظورم از ما من و تمام کسانی است که در نمازجمعه هاشمی شعار دادیم((ما همه سرباز توییم موسوی))). هر جنبشی برای وحدت و جلوگیری از تفرقه نیاز به یک رهبر دارد. در غیر اینصورت دچار تفرقه شده و به هدف نمیرسد. مثل جنبش مردم هند بر علیه استعمار انگلیس به رهبری گاندی. مثل جنبش سیاهپوستان آفریقای جنوبی به رهبری ماندلا. مثل جنبش سیاهپوستان آمریکا به رهبری مارتین لوترکینگ. مثل جنبش ایرلند شمالی به رهبری بابی سندز
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
10 چرا شما رهبر رو مساوی خدا و کسی که باید مورد پرستش قرار بگیره میدانید؟ من کی گفتم موسوی پرست هستم؟ راستش من این جمله را از آقای موسوی به یاد ندارم. و باید کل متن را دقت کنیم تا ببینیم هدف موسوی از این جمله چه بوده. با انتخاب گزینشی یک جمله کوتاه هیچ چیزی به دست نمی آید. به هر حال از فهم سیاسی آقای موسوی بعید میدونم منظورشان بدون رهبر گذاشتن جنبش باشد. جنبش بدون رهبر یعنی تفرقه در هدف. یعنی دقیقا چیزی که دشمنان جنبش میخواهند
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
11 و 12 ظاهرا شما از قانون اساسی ایران اطلاعی ندارید. چون در قانون اساسی عزل حتی رهبر به دست مجلس خبرگان پیش بینی شده. پس نه تنها با معذرتخواهی رهبر رژیم زیر سوال نمی رود حتی با عزل رهبر و حتی محاکمه او نیز طبق قانون اساسی رژیم زیر سوال نمی رود.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
13 بفرمایید بنویسید. من که نگفتم قانون اساسی بهترین است. شما گفتید این نظام و سیستم کلا از 30 سال پیش تا حالا غلط بوده و من هم چند تا از مزایای قانون اساسی را شمردم. امکان داره شما قانون اساسی بنویسید که بهتر باشه.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
14 من که نگفتم قانون اساسی اصلاح نمیخواد. گفتم نکات مثبت هم داره. در مورد ولایت در قانون اساسی هم سیستمهای حکومتی ژاپن و انگلیس را برای شما مثال میزنم. اینها پس از قرنها هنوز پادشاهی هستند. یعنی ظاهرا نوعی حکومت ولایی. ولی پادشاهی انگلستان در قرن 14 و 15 کجا و در قرن 21 کجا. سلطنت با اینکه هست ولی صوری و ظاهری شده. ولی فقیه هم میتواند با اندکی اصلاحات در قانون اساسی به یک مقام کاملا نمایشی تبدیل بشه. حتی 20 سال پیش هاشمی بحث شورای رهبری را مطرح کرد. حالا شما میخوای اسم این جمهوری اسلامی با ولی فقیه نمایشی یا با شورای رهبر رو هر چیزی که دوست داری بگذار.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
19 مثال خوبی زدید. در مشروطه رژیم تغییر نکرد فقط پارلمان به سیستم حکومت اضافه شد. من مثال انقلاب 57 را برای شما که دم از تغییر رژیم میزنید عرض کردم. اگر دنبال تغییر رژیم از بیخ و بن هستید دیگه مشروطه نمیشه. انقلاب 57 میشه. کلمه شورش برای انقلاب 57 هم خیلی بچه گانه و نشانه عقده های سطح پایینه. چون سال 57 واقعا رژیم و سیستم کلا عوض شد.به جنبشی که یک رژیم را ساقط و رژیم دیگه ای سرکار میاره شورش نمیگن.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
20 و 21 (4 تا شماره جا انداختید) آیا با زندانی شدن و تبعید گاندی و ماندلا و مارتین لوترکینگ و حتی کشته شدن بابی سندز جنبشهای آنان پایان یافت؟ نه. چون همه هدف آنها را دنبال میکردند. موسوی تا حالا 9 تا بیانیه و کلی سخنرانی داشته. تو همون بیانیه اول راه را مشخص کرده.خدای ناکرده با کشته شدن موسوی نباید راه او پایان یابد. خیانتکار کسانی هستند که سعی دارند رهبری جنبش را از آن جدا کنند تا سوار بر موج مردم شوند و جنبش را به ناکجا آباد ببرند(که خوشبختانه با هوشیاری مردم ایران نمیتوانند.)
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
22 شما کشتارهای قم و تهران را نمیدانید. در میدان ژاله مردم را به رگبار مسلسل بستند. کاری که هنوز این رژیم انجام نداده. انتظار داشتید شاه همه مردم ایران را میکشت؟ چون خودش سوار هواپیمای شخصی شد و فرار کرد میگویید خودش رفت؟ حتما باید دستبند میزدند و میبردنش؟(فکر کودکانه)
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
23 این فکر سطحی نیست. سیاست گام به گام است. دیدگاه من اصلاح دراز مدت است بطوریکه هزینه آن یکباره به یک نسل تحمیل نشود. شما منکر هزینه های گزاف تغییر یکباره رژیم در سال 57 که به دوش ملت تحمیل شد هستید؟
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
24 من منکر ضعفها نیستم. به قول شما ملت هزینه های زیادی داده. پس نباید هزینه های سنگین دگرگونی ساختاری رو به اونها اضافه کنیم و کمر ملت رو بشکنیم. همه این ضعفهایی که نام بردید بدون تغییر قانون اساسی و با یک مدیر صحیح میتوان برطرف کرد. کجای قانون اساسی ایران از ضعفها حمایت کرده؟ حتی اگر اینطور باشه باید اون بند از قانون رو اصلاح کرد نه اینکه رژیم رو یکباره عوض کنیم و قوز بالای قوز بگذاریم
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
26 شما که قبل از انقلاب به نفع استبداد طلبان حرف از تحریم میزدید از وضعیت فعلی ایران اطلاع درست داشتید؟ با تحریم چه اتفاقی میفتاد؟ هیچی . یه قهر کودکانه که فقط برنامه های استبداد طلبان را تکمیل میکرد. من هم هیچ وقت نگفتم جنبش مال منه. جنبش مال مردمه به رهبری کسی که مردم انتخابش کرده باشند.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
27 و 28 یکی از اشکالات شما اینه که ادعای شما بیش از معلومات شماست. یکبار در سال 68 قانون اساسی را بازنگری کردند و کلمه مطلقه را به ولایت فقیه اضافه کردند و اختیارات رهبر را زیاد کردند. پس باز هم میشود بازنگری کرد و اختیارات او را کم کرد. لطفا اسلام و شیعه را وارد بحث نکنید که اصلا اطلاعی از آن ندارید. در اسلام اصلا ولایت سیاسی نداریم. یکبار میگم تا متوجه بشید. ما میتونیم انقدر اختیارات رهبر در قانون اساسی رو کم کنیم که اصلا ولایت نداشته باشه. یه مقام سیاسی غیر ولایی قابل عزل و نصب توسط مردم یا منتخبین مردم. نمیدونم دیگه به چه زبانی بگم تا متوجه بشید
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
در پایان اگر جسارتی شد به بزرگواری خودتان ببخشید. در زمان جنگ یه شعاری بود((موشک جواب موشک)). یادمان نرود که در نهایت هدف همه ما داشتن ایرانی است که همه در آن آزاد و سربلند زندگی کنیم. ایرانی که متعلق به همه ما و حتی آن چماق به دست ناآگاهی است که من و شما را کتک میزند. زنده باد مخالف من
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . Prince_Of_Persia. دوست عزیز امیدوارم که هم شما و هم دیگر دوستان ایراندوست، هرچه سریع تر راه را از چاه تشخیص دهید. ========. من هم همین آرزو را متقابلا برای شما دارم
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت1. دوست عزیزم؛ توجه کنید. من میدانستم که شما با واژهء "انقلاب" مشکل دارید برای همین از شما خواهش کردم که معنی آن را بگویید! تعریف شما چنین بود:. {{در مورد انقلابهای سیاسی یعنی از بین بردن و ریشه کن کردن ساختار و تشکیلات و قوانین رژیم یا حکومت قبلی و ایجاد ساختار و قوانین جدید برای رژیم جدید. کاری که سال 57 انجام شد.}}
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت 2. دو واژه را برای انقلاب تعریف کرده اند. یکی " دگرگون شدن" و دیگری " دگر " شدن. واژهء اول که معمولاً همه آن را برای انقلاب درنظر میگیرند مثل خود شما اشتباه است. وقتی چیزی را دگرگون میکنیم ماهیت آن چیز تغییر نمیکند. برای مثال شما ماست را دوغ میکنید!. اما " دگر" شدن چیزی به چیز دیگری تبدیل میشود. این معنی انقلاب است. شورش 57 یک انقلاب نبود. شام رفت و خمینی آمد. همان مجلس متملق گویی که برای شاه دست میزدند، ایندفعه برای رهبر دست زدند. همان آخوندها که خط میدادند دوباره سوار بر اوضاع شدند و خط دادند و حکومت 10 فامیل به حکومت 1000 فامیل تبدیل شد و...........
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت 3. همهء تحلیلهای شما در همین حد سطحی و از روی بلوغ جوانی و خام است. لطفاً تاریخ مملکتتان را ( معاصر) بیشتر مطالعه بفرمایید.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت 4. شما فرمودید:. {{ چرا برای اهداف جنبش به صدای آمریکا استناد میکنید؟}}. محسن مخملباف و دکتر سازگارا دونفر از سخنگویان رسمی میرحسین موسوی هستند. چه شما خوشتان بیاید و چه بدتان بیاید. صدای آمریکا یک تریبون است برای ابراز نظر هر کارشناسی. حتی صدای آمریکا اجازهء حرف زدن به آقای سازگارا را به همین دلیل نمی دهند. پس اگر اینطور است آقای کرباسچی و همچنین سخنگوی آقای میرحسین موسوی که قبل از انتخابات هرشب در صدای آمریکا نظرات کاندیدای خودشان را میگفتند، مستند نبود؟! اونجوری آره اینجوری نه؟!
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت 5. حکایت همان دمب خروس و قسم حضرت عباس شد. یک جا می فرمایید: {مثل اینکه یادتان رفته همین آقای موسوی بودند که مردم را به خیابان کشاندند} و یا {اگر جنبش تا حالا زنده مونده به خاطر بیانیه های آقای موسوی} و یا {میرحسین موسوی ((امام حسین)) زمان ماست} و جالب است که این بار می فرمایید: { جنبش مردمی بودند} و یا { صدای ملت ایران گوش کنید} و ... ما نفهمیدیم شما به رهبری جنبش "توسط یک شخص "اعتقاد داری یا رهبری مردم؟!!!! لطفاً موضع خودتان را مشخص بفرمایید . چون در هیچ جای سیاست نمی توانید 2 رهبر داشته باشید ( مردم و موسوی!)
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت6. از یک طرف می گویید زنده باد دشمن من و از طرف دیگر: شما نا آگاه هستید و منافق! این ترور شخصیت نیست؟ این یک جور سرکوب به روش جمهوری اسلامی نیست؟! در ضمن فکر نکن که جمله های شما مثل موشک است!
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت 7. شما می فرمایید:. { ما میتونیم انقدر اختیارات رهبر در قانون اساسی رو کم کنیم که اصلا ولایت نداشته باشه. یه مقام سیاسی غیر ولایی قابل عزل و نصب توسط مردم یا منتخبین مردم. }. روی کاغذ بله. شما درست می فرمایید. یه جوری حرف میزنید مثل اینکه قانون اساسی " مشق شب" است؟!. شما که طرفدار سینه چاک موسوی هستی؛ این اصلاً و تحت هیچ عنوانی " شعار موسوی نبود" و آقای کروبی جرات کرد همچین حرف "گنده ای" را بزند.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت 8. مگر قانون اساسی را عوض کردن یک شبه است؟ شما در صورتی می توانید قانون اساسی را عوض کنید که نظام جمهوری اسلامی متلاشی شده باشد و دقیقاً زمانی که چنین اتفاقی افتاده باشد یک "انقلاب" صورت گرفته است. این حرف شما حرف تمام مخالفین نظام است و حرف تازه ای نیست.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت 9. میفرمایید:. {لطفا اسلام و شیعه را وارد بحث نکنید که اصلا اطلاعی از آن ندارید.}. شما این حرفتان بر اساس چه دلیلی مدرک و سندی است؟! از کجا این مطلب رات فهمیدد؟ دوست دارم بدانم تا خودم را اصلاح کنم. اگر در رابطه با " ولایت فقیه می فرمایید؛ آیت الله متظری که یکی از بزرگترین فقهای شیعه در زمان انقلاب و همین الان هستند این واژه را ابداع کردند. شما سواد اسلامی و شیعی تان از ایشان بیشتر است؟ حالا من هیچ.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت 10. یکجا می گویید: {جنبش بدون رهبر یعنی تفرقه در هدف} جنبش مردمی را انحصاری نکنید. این خیانت است.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت 11. در تمام جملهءتان این معنی موج میزند: " این جنبش مال من است و کسانی که رای دادند، دیگران هیچ حقی ندارند!" بارها گفته ام شما دقتتان بسیار کم است. شرایط عوض شد و موسوی بخاطر کودتا در نیامد. اگر موسوی رئیس جمهور میشد چه بسا خود "تو" الان شعار مرگ بر موسوی میدادی.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. قسمت 12. شما فرمودید:. {{شما شعار ((اگر تقلب بشه ایران قیامت میشه)) را چطور توجیه میکنید؟ غیر از اینه که جنبش احتمال تقلب در آرا را میداد؟}}. تقلب رو که همه می دونستند و جمهوری اسلامی 30 ساله که تقلب میکنه. بحث سر کودتا است. آیا جنبش میدانست؟ آیا تو می دانستی؟ همهء کسانی که رای دادند و رای ندادند ایمان داشتند موسوی رئیس جمهور است. برای همین همه شکه شدند. و همچنین دنیا شکه شد.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. قسمت 13شما فرمودید:{شما کشتارهای قم و تهران را نمیدانید. در میدان ژاله مردم را به رگبار مسلسل بستند}یک جوری میگی مردم رو به رگبار بستند هر کسی سنش به اون روزها قد نده و خودش توی اون جریانات نبوده فکر میکنه حمام خون راه افتاده!!! کل کشته شده های زمان شاه از سال 1340 تا سال 1357 طبق گفتهء آقای عمادالدین باقی 2000 نفر بوده که 600 تاش در سینمای رکس سوختند ( توسط خامنه ای و دیگر ماموران خمینی در آن زمان) و باقیشون هم در زندانها و.. کشتار میدان ژاله که شما می فرمایید لابد باید قبری هم برای آن کشته باشه؟! یا حد اقل اسمی باید از آن کشته ها باشه ؟! اینها حرفهای دروغ جمهوری اسلامی است.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 14. هرجا که کلمهء انقلاب رو بکار بردید همان اشتباه فقدان درک واژه را داشته اید و در یک بیراهه بوده اید و همهء گفته هایتان به علت درک غلط از واژه اشتباه است. برگردید و دوباره با معنی "دگر" شدن(نه "دگرگون" شدن) جملاتتان را بخوانید.
جمعه 9 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت 15. شما می گویید:. (چه کسی نا آگاه است؟ کسی که رای داده و به دنبال رای خود اعتراض میکند یا کسی که پاشنه آشیل نظام را تحریم انتخابات میدانست؟). من به شما گفتم: {اقرار به نا آگاهی دیگری کردید} یعنی از یک قضیهء دیگری آگاهی ندارید. قصد توهین نداشتم. که شما از واژهء " نا آگاه" استفاده می کنید!!!. اما در رابطهء تحریم و یا رای دادن. موضع من باز هم مشخص است. و خدمتتان عرض کردم نه شما و نه من از آن روی سکه خبر نداریم. اگر موسوی رئیس جمهور میشد، شاید خود شما جزء یکی از کسانی بودید که الان : مرگ بر موسوی میگفت! کودتای احمدی نژاد همه چیز را عوض کرد.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
4.1 خودشان تعیین کرده اند که سخنگوی رسمی هستند یا میرحسین؟ خود میرحسین بارها تاکید کرده تنها مرجع رسمی سخنگوی او سایت قلم نیوز است.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
1 و 2 شما از من تعریف انقلاب را خواستید تا اشکالات ملا لغتی از من بگیرید؟ من هم میتوانم بگویم در دگر شدن فقط افراد عوض میشوند ولی در دگرگون شدن حتی شاه میتواند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند و رییس جمهور شود. اینها معنای نزدیک دارند. چه دگرگون شدن و چه دگر شدن منظور تغییر ساختار است. در لغتنامه دهخدا جلوی واژه (دگر شدن) آورده است (دگرگون شدن). در انقلاب 57 هم ساختارها عوض شد. مجلس خبرگان میتواند طبق قانون رهبر را عزل کند.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
به علاوه سازگارا هیچ وقت نگفته جنبش از موسوی عبور کرده. اتفاقا همیشه برعکس این را گفته:. ((باز باید تأکید بکنیم، سؤال اول از این جهت مهمه که در جنبشی که پیش رو داریم، ما الان یک رهبر داریم؛ اونهم آقای مهندس موسویه. هرکس، هر نظر، هر عقیده‌ای داره، باید برای خودش محترم بدونه، کنار بگذاره، سر عقیده‌ش رو هم بگیره، احتیاج نداره رها بکنه؛ ولی در این حرکتی که داریم، پشت سر آقای موسوی بایسته؛ ))
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
((که او هم پشت سر ملت ایستاده و می‌‌گه که من رأی شما رو پس می‌گیرم. الان نه کسی حق داره جلوتر از آقای موسوی حرکت بکنه و نه خیلی عقب‌تر از او. نه کسی حق داره بگه مردم از حقتون بگذرید، برید خونه بنشینید؛ نه کسی حق داره مثلاً بگه من میرم، می‌زنم، دعوا می‌کنم، جنگ می‌کنم، یا کارای دیگه می‌کنم. آنچه که رهبری جنبش داره می‌کنه، باید پشت سرش حرکت کرد، ازش دفاع کرد)). محسن سازگارا - چهارشنبه 9 تیر 1388
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
5 یعنی باور کنم که شما نمیتوانید تفاوت بین رهبر جنبش و اعضای آن را که مردم هستند متوجه شوید؟ جنبش سبز شعارهای خود را بر اساس مواضع آقای موسوی تنظیم میکنند. من برای شما شعار مردم را مثال زدم چون گفتید هیچ کس تقلب را پیش بینی نمیکرد. وگرنه من نگفتم مردم رهبر جنبش هستند. اصلا ((رهبری مردم)) که شما مدام بکار می برید یه کلمه فرافکنانه است. چون مردم سلایق متفاوت و گاه مخالف دارند. ولی جنبش نمیتواند اهداف مخالف داشته باشد.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
6 نخیر این ترور شخصیت نیست. من میگویم ((زنده باد مخالف من)) ولی دلیل نمی شود اشکالات شما را نگویم و سکوت کنم. چون در اینصورت من هم مانند شما دورو میبودم.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
7 هم روی کاغذ و هم در عمل. در بریتانیای بزرگ این کار عملا انجام شد.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
8 من گفتم قانون عوض کردن یک شبه است؟‌چطور چنین برداشتی کردید؟ متوجه منظورتان نشدم.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
9 چون مناظرات شما در سایت را با مسلمان ایرانی و bluestar دیده ام. همین آقایانی که ولایت فقیه را وارد قانون اساسی کردند مجلس خبرگان منتخب مردم را هم وارد کردند تا هر وقت تشخیص دادند رهبر را عزل کنند. پس ولایت فقیه در چارچوب خواسته های مردم است. اگر مقبولیت ولی فقیه از بین برود ولایت او نیز باطل می شود
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
10 شما دارید به جنبش خیانت میکنید. چون سعی دارید رهبری را که مردم انتخاب کرده اندبه زور از جنبش جدا کنید. این یعنی لباس جنبش پوشیدن و آب به آسیاب کودتاچیان ریختن و خیانت به جنبش.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
من نگفتم این جنبش مال منه. این جنبش مال مردمه و به رهبری کسی که مردم انتخابش کردند. اتفاقا شما قصد دارید با خواسته مردم مخالفت کنید. این فقط حرف من نیست. حرف آقای سازگارا هم هست. حرف شهید سهراب اعرابی و خانواده اش هم هست. حرف تمام اعضای جنبش است
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
12 شما یک جا در بالا گفتید((هیچ کس پیش بینی تقلب را نمیکرد)) از یه طرف میگویید ((همه میدونستند تقلب میشه)) و از طرف دیگه((همه ایمان داشتند موسوی رییس جمهور میشه)). چقدر متناقض حرف میزنید؟؟؟؟!!!!. لطفا عقل خود را به کار بیندازید. شما که با دختر 2 ساله خود بحث نمیکنید.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
13 شما به رگبار بستن مردم در میدان ژاله را منکر می شوید؟ یعنی من تا حالا وقتم رو تلف کردم؟
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
14 لغتنامه دهخدا : ((دگر شدن = دگرگون شدن))
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
15 اگر به اندازه من از موسوی شناخت داشتید. هرگز این حرف را نمیزدید. {ایران برای همه ایرانیان} پاینده باشید.
جمعه 9 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
3 مشکل شما اینست که ادعای شما بیش از معلومات شماست. فکر میکنید همه کاربران کودک 2 ساله شما هستند که باید چشم و گوش بسته حرفهای شما را طوطی وار تکرار کنند و اگر با شما بحث منطقی کردند آنها را به جوانی و سطحی نگری متهم میکنید. وارد بحثی شده اید که کوچکترین آگاهی ندارید. به جای بحث کردن مطالعه کنید. حداقل یکبار قانون اساسی را بخوانید.
جمعه 9 مرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
Prince_Of_Persia - ایران - تهران. ((مشکل شما اینست که ادعای شما بیش از معلومات شماست.)). من هم قبلا بهش گفتم ولی کو گوش شنوا
شنبه 10 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.