رهبر ایران دستور تعطیلی یک بازداشتگاه را صادر کرد

رهبر ایران دستور تعطیلی یک بازداشتگاه را صادر کرد

بی بی سی : نماینده رهبر ایران در شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران، دستور تعطیلی بازداشتگاهی را صادر کرده است.

سعید جلیلی گفت:" این بازداشتگاه استانداردهای لازم برای حفظ حقوق متهمین را نداشت. رهبری در جریانات اخیر با حساسیت فراوان دستورات اکید به مسئولان دستگاه های مختلف صادر فرموده اند تا به کسی ظلم نشود."

به گفته آقای جلیلی برخوردهای دستگاه ها با تحرکات مجرمانه باید صرفا در چارچوب قانون باشد و کسی حق ندارد به این بهانه حقوق مشروع افراد را نادیده گرفته و یا این حقوق را از آنان سلب کند. وی نام بازداشتگاهی را که دستور تعطیلی آن صادر شده را اعلام نکرد.

همچنین نماینده رهبر ایران در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر سخن رهبری ایران مبنی بر مقابله با تعرض به امنیت و حقوق مردم از تشکیل کمیته هایی به همین منظور در شورای عالی امنیت ملی خبر داد.

در روزهای اخیر، نام و مشخصات تعدادی از کسانی که در طول بازداشت جان خود را از دست داده اند، منتشر شده است، اما هنوز آماری دقیق از تعداد کشته شدگان حوادث اخیر و وضعیت بازداشت شدگان ارایه نشده است.

خبر صدور دستور آیت الله خامنه ای پس از آن اعلام شد که مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیئتی برای رسیدگی به وضعیت بازداشتگاه ها و بازداشت شدگان خبر داد.

همزمان، آیت الله محمود هاشمی شاهرودی، رئیس قوه قضاییه نیز با تشکیل هیئتی سه نفره، دستور داده است که تکلیف بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر ایران ظرف یک هفته روشن شود.

پیش از این، مهدی کروبی و میرحسین موسوی، دو نامزد معترض و شماری از چهره های شاخص سیاسی از جمله محمد خاتمی و اکبر هاشمی رفسنجانی خواستار آزادی هر چه سریع تر بازداشت شدگان شده و به نحوه برخورد و اعتراف گیری از بازداشت شدگان اعتراض کرده بودند.

شماری از مراجع تقلید و روحانیون بلندپایه در ایران نیز نحوه برخورد با بازداشت شدگان و اعتراف گیری از آنها را خلاف شرع و قانون اعلام کرده و خواستار آزادی دستگیرشدگان شده بودند.

مقامات مسئول تعداد بازداشت شدگان را 300 نفر اعلام کرده اند، اما برخی منابع از بازداشت شمار بیشتری از فعالان سیاسی و شهروندان ایرانی خبر داده اند.

baran shomal - نروژ - اسلو
مردیکه چلاق تو نمی دونی که مردمو تو سیلو وسردخونه ها که جنازه ها رو نگاه میدارند و همه به دستور تو نجاست بود که نماز جمعه از دهن کثیفت اعلام شد هر کی بیاد بیرون پا خونش پا خودشه.ننگ به تو.
دوشنبه 5 مرداد 1388

shirin** - کانادا - اتاوا
...وه تو گور خمینی که باعث همه ان بدبختی هاست.مرگ بر خامنه ای چلاق و حر....زاده
دوشنبه 5 مرداد 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
هایل رهبر!
دوشنبه 5 مرداد 1388

mn4434 - انگلیس - لندن
رهبر به ریشه کثیفش خندیده. به فکر زندانیهاست؟ بشنو و باور نکن . اینم یکی از حقه های اخوندیه
دوشنبه 5 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
تف تو ذات کثیفت خامنه ای .ای لجن اشغال.فکر کردی مردم نمی فهمند که این دروغها دیگر اثر ندارد.فکر کردی نکنه مردم نمی دونند چندین زندان مخفی دارید که معلوم نیست چه بر سر مردم مظلوم میاورند.شاید هم خودتو زدی به خریت و فکر می کنی مردم الان می گن زندان گوانتانامو را تو بستی. برو خر خودتی کثافت جانی اشغال.اون لبخند کریهی هم که از کشته شدن جوونها به لب داری بردار.خون تمامی این جوونها دامنگیر تو وخانواده ات و حامیانت بزودی خواهد شد..امین
دوشنبه 5 مرداد 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
این مانور های ابکی ان هم در سراشیبی تند سقوط کسی را نمیفریبد. حساب سید علی با ناخن های مادران داغ دیده خواهد بود. مرگ ظالمان سخت و بئ امان.
دوشنبه 5 مرداد 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
عرض کنم خدمت جناب چلاق اولا اسمه زندانیو که بستی اعلام نکردی!. دوما عوامفریبی دیگه بسسه که دیگه دستتون رو شده. سومندش هم برو خدتو سیاه کن. چهارمندش هم مثلا میخوای بگی منم دموکراسی بلدم دیگه اره؟. پنجمندش هم برو بمیر
دوشنبه 5 مرداد 1388

Alexxx_sweden - سوئد - استکهلم
این هم فیلم جدیدشون هستش میخوان بگن که مثلا ما به فکر مردم هستیم و نمیخواهیم به کسی‌ ظلم بشه دارن به هر کاری دست میزنن که جنایت هائی رو که کردن درست کنن ولی‌ خبر ندارن که دستشون واسه همه رو شده این همه‌رو کشتن تازه یادشون افتاده که به کسی‌ نباید ظلم بشه مرگ بر رژیم ظالم ایران.
دوشنبه 5 مرداد 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
خفه شو پفیوس الدنگ. سخنان این یابو ،دردش به مراتب بیشتر از دیدن مادران داغدار ندا وسهراب و..
دوشنبه 5 مرداد 1388

palmera - ایران - اصفهان
همه شواهد ناشی از عقب نشینی شدید رهبر ایران است. ایشان بعد از افتضاحی که احمدی نژاد سر جریان مشایی و همچنین برکناری وزیران مورد نظر رهبری براه انداخت متوجه اشتباه خود در تنگ کردن حلقه خودی ها شد و در صدد است احمدی نژاد را از این حلقه بیرون کند. هیچ بعید نیست که در روز موعود آیت لله خامنه ای تنفیذ مورد نظر را به احمدی نژاد ندهد!
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

abidar_sena - ایران - سنندج
مرگ بر خامنه ای و هواداراش.جوانان با غیرت وشجاع تنها راه مبارزه با این کثافتها مبارزه مسلحانه است لعنت بر خمینی گو ربه گوری بنیانگزار فقر و بدبختی مرگ برخامنه ای کثافتها و احمدی نژاد.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
خفه بابا خفه. خودت و مجتبی ودو نسل قبل و بعدت خفه.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

Nazar sang - هلند - امستردام
ای بر اون روت علی گدا... مرتکه باز هم نعشه کرد و حکم صادر کرد.. زندانی ازاد باید گردد!!!!!!!! نه اینکه از این شکنجه گاه به شکنجهکای دیگر فرستاده شود!؟
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

mehditm - ایران - تهران
این شغال کثیف وافوری زودتر بمیره بره لاشه اش رو پیش خمینی حمال بندازه مردم راحت بشن. مرگ بر خامنه ای زالوی پیر کفتار عوضی. ننگ و مرگ بر خامنه ای و جمهوری اسلامی.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

victory73 - انگلستان - منچستر
مرگ بر خامنه ای
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

parvaze ghasedak - آلمان - برلین
امیدوارم که از بیخ و بن کنده بشی‌ خامنه‌ای. بچهات جلو چشات جون بدن. وحشی درنده جلاد خونخوار
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
حرف دل ما را دوستان زدنند.به این میگن همدلی.با اتحاد ملی ریشه این ملاها و مزدوران را بزودی میکنیم و تمام زندانیان سیاسی آزاد میکنیم. مرتیکه خر در و دیوار که جنایت و بیناموسی و دزدی و......نمیکند. بدستور تو بیشرف بی همه چیز مزدوران جنایتها و.....میکنند.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
کثافت اشغال مرگ بر خودت دینت خانواده ات..حالا به فکر افتادی بعد از این همه کشتار و کشتاری که ادامه دارد؟؟؟؟؟؟عجب بی شرفی
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
دلم میخواد روز ازادی ریشش رو سبز رنگ کنم...عمامشو قنداق ببندم بهش...ولش کنم تو خیابون مردم فقط بهش بخندن...
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

nahid amid - فرانسه - پاریس
نمایی از شیطان ، دراکولا و ضحاک مار دوش .../ دست تمام اینا رو از پشت بسته. بقدری از این بشر بدم میاد رغبت نمی کنم اسمشو بیارم. شیطون بدبخت جلوش رو سفیده.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
راه مبارزه با موتور سوارهای مزدور بسیجی با پنچر کردن چرخهای موتورها بوسیله پخش میخ و اشیاع میخ دار واشیاع پیش ساخته با میخ در خیابانها در روزهای اعتراض مردمی میتوآند سیستم کاری انها را فلج کند.لطفا از کسانی که راه کارهای مبارزاتی خوبی میدانند کمک کنند تا به ا ین جنبش کمک شود.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
رهبر بممممیری رهبر......چلااااااق الهی مادر ندا و سهراب طناب دار رو دور گردنت بندازن جیانتکار خوووونخواررررر ...مرگ بر خامنه ای و پسرش و هفت جد و ابادش
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

amirmontreal - کانادا - مونتریال
مثل کفتار افتاده به جون خواهر و برادرامون . بی ناموسی تو و حامیات. همین روزها انتقامشون رو میگیریم
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

dora - هلند - اسن
این همه‌رو کشتن تازه یادشون افتاده که به کسی‌ نباید ظلم بشه مرگ بر رژیم ظالم کثیفش اخوندیه
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
خامنه ای رهبر ایران، دستور تعطیلی بازداشتگاهی را صادر کرده است./////...و به این ترتیب آثار جرم و جنایتهای خودش را از بین برد!!! ...زهی خیال باطل٬ این گوری که با دستای خودتون دارید میکنید حتی اگر سعی هم کنید چند نفر دیگه رو توش جا بدید آخرش با خودتون پر میشه.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
خامنه ای کثیفترین موجود زنده روی زمین است.خامنه ای یک دیکتاتور و اخرین حکمران مسلمان در ایران است.موجودی بی لیاقت و خونخوار .هم ردیف با چنگیز و هیتلر ولی ابلهتر. علی گدا تارت کو. صدای قار قار تارت کو. علی گدا تریاک کو. صدای فر فر .. کو. علی گدا بمبت کو. بسیجی بی تنبونت کو
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

fafali - ایران - تهران
کثافت چون اطلاعات به بیرون درز کرده تعطیلش میکنی؟؟؟؟ ..زاده تو اون روح خمینی و خودت و دارودستت ....تو برای رضای خدا موش نمیگیری کثافت .... مرگ بر خامنه ای و هر چی آخوند و مزدور
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

kourosh1 - فرانسه - پاریس
اینم یه فیلم دیگه که بگه منم انساندوستئ حالیمه. این .. چلاق از کثیفترین موجوداتیه که ایران میتونست به خودش ببینه. دست پیش رو میگیره پس نیفته . اه مدی که دلقکه این حیوون خونخوار رو باید از روی تخت سلطنت کشید پایین. صد هزار رحمت به شاه
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
خائنه ای تازی زاده ی منفور تر از خمینی دجال. چرکین مغز تر از محمد... به زودی ...زاده های تو رو میسپاریم دست لباس شخصی های خودت. این لباس شخصی ها رو شما آخوندها شستشوی مغزی دادید. پس گناهکار تویی و دیگر آخوندها. شما رو یکی پس از دیگری در قفس لباس شخصی ها می اندازیم. نخست فرزندان شما تا با چشم خود ببینید چه بر سر آنها می آورند
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
وای چقدر سخته آدم بخواد مودبانه به اینا بدو بیراه بگه . مردک چلاق شیره ای .تو روح جد و آبادت ...
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

ahura - ژاپن - توکیو
رهبر شکر زیادی خورده.اگه هم فکر میکنه با این کارها میتونه مردم رو خر کنه - کور خونده . این مردم تنها با سرنگونی این رژیم راضی خواهند شد . مرتیکه .. فکر کرده که همه مث خودش و دور و بریاشن . خر خودتی کره خرم بچه هاتن . چی فکر کردی ؟ خون سهراب و ندا و مسعود و ترانه و .. هپلی هپو ؟ به ریشت خندیدی . پفیوز الاغ چلاق.بلایی به سرت بیاریم که پرنده های آمازون واست روضه اباالفضل بخونن.مرگ بر کلیت و تمامیت رژیم منحوس منفور مزور تروریست و خون آشام جمهوری سابق و حکومت فعلی امارت اسلامی ولی وقیح . ننگ ابدی بر تمامی عوامل و ایادی این رژیم آدمخوار.از خمینی گجستک تا خامنه ای م..
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

bahar miayad - المان - المان
می خواد ادای اباما رو در بیاره که زندان گواتمالا رو در امریکا بست ولی کله خراب نمیگه که اولا کدوم زندان بعدش تکلیف زندانیها چی میشه سوما این زندان به دستور کی ایجاد شد چهارما جرم زندانیها چی بوده چرا اونها رو گرفتن چرا نه به خانواده زندانی ها اطلاعات میدن و نه به زندانی اجازه داشتن وکیل همینطوری واسه خودش یه حرفی میزنه نمیدونه اینبار یک جوری خراب کرده که هیچ جوری نمیشه درستش کرد توی بد هچلی افتاده
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

Victory835 - ایران - تهران
غلط کرده کثافته شغال، ببین چه فشاری به اونجاش اومده که مجبور شده این زرو بزنه. لعنتی پشمک خودت ببو و کثیفی که فکر می کنی مردم انقدر ساده اند که اراجیف گرگ حرومزاده ای مثل تو رو باور کنن....از اون ریشت آویزون میشی...بزودی
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

javaad - ایران - تهران
اگه خامنه ای با این کار می خواد بگه که خیلی مردم رو دوست داره باید بگم که همین که چنین بازداشتگاهی تا به الان وجود داشته، خودش جرم بزرگیه. حالا می خواد با تعطیل کردنش خودش رو دلرحم نشون بده!!!
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

irooni2009 - ایران - تهران
چلاق بدون اگه تو از ترست و یا بخاطر گول زدن مردم یه بازداشتگاه که معلوم نیست اسمش چیه کجاست رو بستی ولی ما چندین بازداشتگاه مشتی برای شما مهیا کردیم که بموقعش ازتون تو اونا پذیرائی میکنیم .
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

rozana20052005 - مالزی - کوالا
به گور پدر خامنه ای پدر سگ. سگ به روحش---ید.چلاق سگ پدر
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

rastad - ایران - تهران
خامنه ای ضحاک ایران امیدوارم به حرمت اشک چشمهای مادران عزیز از دست داده مجتبی بمیره بخدا قسم اگه به امید خدا پیروز بشیم به حرمت خون جوانان عزیزمون با دندونم رگ های گردنت رو میجوم . تف به تو کثافته ...زاده چلاق . فرعون . مفلوک . خونخوار
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

jakjak - آمریکا - ماساچوست
رفسنجانی ننگت باد خامنه ای مرگت باد. احمدی احمدی مزدور مصاح یزدی مصباح کیه دزد سر گردنه!!!. دجال و اهریمن بیت رهبری دست کثیفش را به کشتن جوانان غیور ایرانی آلوده نموده است و برای بقای عمر کثیفش از هیچ جنایتی چشم پوشی نمی کند . مردم و جوانان عزیز ایران و ایرانی جوانان ایران زمین ایران کوروش - ایران داریوش و ایران کاوه آهنگر و ایران آرش بپا خیزید و حکومت سرطانی آخوندیسم طالبانی خامنه ای کثیف حرام زاده و افلیج را نابود کنید و آخوند و آخوندها را از روس صحنه ایران کره خاکی محو و نابود نمائید و بذر آزادی و برابری و مساوات و حکومت دمکراسی در ایران ایجاد کنید ..
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

azaddeh - ایران - تهران
جنایتکار آدمکش . این سیاه بازیها دیگه فایده نداره. دست تو قدرت پرست جلاد برای ما ایرانیها رو شده.ما از خون شهیدامون نمیگذریم.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

paradisemail - ایران - کرمان
حالا که دستشون رو شده میخوان مردم رو گول بزنند پس کی پسرش رو میگیرند
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
مردک اینقدر خالی نبندددددددددددددد تو همونی هستی که 78 اومدی عر زدی اگه مشکل من هستم من می روم ولی باز موندی با اینکه می دونستی مشکل خود قاتلتی و باز 88 اومدی عر زدی که من پاره آبروی دارم که اون هم شما به من دادین در حالی که تو و دارو دستت آبروی ایران ایرانی رو بردی حالا هم این زر مفتت که اصلا معلوم نیست درسته یا نه اصلا کجا هست ای بازداشتگاه اگه راست می گی اسم ببر و دلیلشو بگو اگه خ ...ه داری که می دونم نداری پس لطفا خفه شو . از خدا ممنونم که داره شماهارو زجر کش می کنه یکدفعه رفتن برای شماها شک در عدالت خدا می یاره .
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
تنها راه موجود مبارزه مسلحانه است که می توان این ولایت کهیر خلیفه گری را انداخت.روش مدنی وار نتیجه ندارد.اینها قرنها است که بدنبال بوجود اوردن این حکومت بوده اند و به سادگی انرا از دست نخواهند داد.باید به انها نشان داد اگر مرگ و شیون برای همسایه خوب است . در خانه تو هم خوابیده علی شیره ای.برای براندازی فقط باید مسلح شد.ولی اگر بدنبال رفورم هستید.اش همان اش است و گاسه همان گاسه.ایران احتیاج به یک تغیر اساسی دارد.مدنی وار جلو رفتن با این ولایت اسهالی نتیجه ای حاصل نخواهد شد.و گشتار و جنایت انها بیشتر خواهد شد.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

sarzamine sabz - ایران - تهران
علی گدا الان بایدم از این حکما صادر کنه چون دیگه روزهای آخر عمرشه سرطان پروستات داره ایشاله به مرگش نزدیکه خواسته یک حرکت مثبتی کرده باشه
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

abtin_beo - ایران - اصفهان
عثمان زمان!. بدان و آکاه باش که حمایت از مروان خاپن ( احمدی نژاد) عاقبت ننگینی برایت خواهد داشت.روزی گروهی از کسانی که تا ابد هم هویتشان نامشخص خواهد ماند با عمامه ات در دهلیزهای هزارتویت خفه ات خواهند کرد.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

peymaneazad - ایران - تهران
1- چرا اینقدر زود وارد عمل شدی؟ میذاشتی جرمی اتفاق بیفته و با مدرک این کارو می کردی.خدا رو خوش نمیاد تهمت بزنی؟. . 2- مگه خودت نگفتی بدون حکم دادگاه نمیشه کسی رو متهم کرد. به چه دلیل اون بازداشتگاه غیر استاندارده؟. راستی اسمش چی بود؟. آدرسش کجا بود؟. 3- اگه زندانیان رو تو هتل هم ببرند مشکل اساسی شکنجه گران هستن . 4- ما بازداشتگاه زیاد داریم حالا این یکی هم به خاطر عوام فریبی تعطیل بشه. 5- معنی این کارت اینه که بقیه بازداشتگاهها قانونی و استاندارد هستن؟. 6- معاویه به .. ننش خندیده اگه اینقدر حیله گر باشه.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

ali safari - ژاپن - توکیو
مردک الاغ فکر می کند با این کارها می شود سرپوش گذاشت روی جنایت هایش .
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
کسایی که به رهیر عزیز فحش دادند همگی منجمله سکوت یعنی خفه
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

great dariush - ایران - تهران
مهم ترین خبر: 5شنبه 8 مرداد ساعت 6 مصلای تهران؛گفته شده این تجمع دارای مجوز هست.تو دهنی به رهبر و عنتر بزنید. در ضمن به همه ایران دوستان سفارش میکنم که با نمادهای سبز و سیاه در این مراسم شرکت کنند و پوسترها و عکس‌های شهدا را نیز به همراه داشته باشند. همچنین در صورت بسته بودن دربهای مصلا شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم شهدا قرار است در خیابان شهید بهشتی (عباس‌آباد) بر روی زمین بنشینند و با حضور خود، همراه با سکوت و قرائت قرآن و روشن کردن شمع، یاد شهدای جنبش سبز را گرامی دارند. چهلم خانم ندا آقا سلطان روز پنجشنبه و در ساعت 5 بعد از ظهر برسر مزار آن شهید گلگون کفن میهن در بهشت زهرا برگزار خواهد شد.بایسته است که ما ایران دوستان و آزادی خواهان در این مراسم هر چه با شکوه تر شرکت به هم رسانیم ا یاد ایشان و دیگر جانباختگان میهن برای همیشه زنده بماند.در ضمن روز مراسم تحلیف ا.ن(انتری نژاد شیاد بزرگ) برای یه خوش آمد گویی تاریخی یادتان نرود. به امید آن روزی که همه ایرانیان و جهانیان بتوانند با آرامش و سازش در کنار یکدیگر زندگی کنند. خدا کمکمون کن.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

iran.karaj.ma - -
سید مهدی از لقب عربی که جلو اسم کثیف خودت اون رهبر اشغالت هست حالم به هم میخوره یکی از اهداف من اینه که وقتی اون رهبر افلیجتو از اون بالا کشوندیم پایین یه سطل پهن گاو بریزم تو حلقش همینطور تو تا شما دو تا از نوع مزه دارش خفه بشین .
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

shahin 12 - انگلیس - یوکی
آسید مهدی - ایران - تهران. تو اینجا چه غ... میکنی مگه نشنیدی رهبر اسهال خونی گرفته از تمام بسیجیهای کاسه لیس خواستند خودشونو فورا به ت....ت رهبر یه دستشون جهت لی.. کاسه ... برسونند.زود بدو که گند تمام بیت رهبری رو گرفت بدو .. .. تا ذهنت باز بشه. مرگ بر طالبان چه کابل چه تهران
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

abidar_sena - ایران - سنندج
آسید مهدی - ایران - تهران ...جنایتکار مردک چلاق به گور پدر خامنه ای پدر .. تف به تو ... .و خمینی ... زندگی مردم ننگین است چون اخوند ها حاکم کشور هستند.نابود باد ارتجاع دینی.درود بر دانش و دانایی.زنده باد آزادی. برو دندونهای گ..ده تو مسواک بزن . . .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

irani1 - المان - هسن
مرگ بر خامنه ای رذل.تف تو روحت همه را کشتید دیگر کسی در بازداشتگاه ها نمانده مادر به خطای هر جایی.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.