احمدی نژاد پشیمان شدصفار هرندی کوتاه نیامد

احمدی نژاد پشیمان شدصفار هرندی کوتاه نیامد

به دنبال انتشار خبر اولیه مبنی بر عزل وزیر ارشاد و هشدار نایب رئیس مجلس در خصوص غیرقانونی بودن فعالیت دولت به خاطر تغییر بیش از نیمی از وزرا، دفتر رئیس جمهور خبر برکناری وزیر ارشاد را تکذیب و تنها بر عزل وزیر اطلاعات تاکید کرد. اما وزیر ارشاد با پافشاری بر دریافت دستور برکناری خود تلویحاً اعلام کرد عدول رئیس جمهور از دستور اولیه خود ، تنها به منظور حفظ کابینه از خطر خروج از نصاب بوده است و او مایل نیست برای ایفای این نقش، فعالیت خود را در دولت ادامه دهد . متن نامه صفار هرندی به احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم ‌ ‌

جناب آقای رئیس‌جمهور ‌ ‌

با سلام ‌ ‌در پی ابلاغ شفاهی حکم جنابعالی مبنی بر برکناری اینجانب و معرفی سرپرست وزارت‌خانه که خبر آن روی شبکه ویژه خبری دولت و دیگر سایت‌های اطلاع‌رسانی منعکس شد، خرسند شدم که شانه‌های ضعیفم از زیر بار مسئولیت سنگین این امانت بزرگ رها شده است، اما گویا محظور از نصاب افتادن دولت، موجب توقف این حکم گردید.‌اکنون با تأسف از قضایای اخیر که موجب وهن دولت محترم شد، بی‌اعتنا به اخبار حاشیه‌ای، ابلاغ نخست را جدی گرفته و خود را فارغ از مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌دانم و از فردا در وزارت‌خانه حضور نخواهم یافت. ‌با این همه در برابر این تقدیر که در هشت روز باقیمانده از عمر دولت نهم، از نام و آبروی این بنده کوچک خدا و سرباز ولایت امر،‌به قدر یک "عدد" بهره گرفته شود،‌تسلیم و راضی‌ام. ‌ ‌

محمد حسین صفار هرندی ‌ ‌

شامگاه یکشنبه سوم شعبان مطابق چهارم مرداد 1388 ‌ ‌

omidomid - هلند - امستردام
ایشون فرموده بودن هنرمندانی که قانون را زیر پا بگزارند(سر قضیه بازی گلشیفته در فیلم امریکایی..) زیر پا گذاشته خواهند شد.!. انگار لازم بود زیر پا گذاشتنو خودشون کاملا بچشند..نوش جان...!!
دوشنبه 5 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
یه مشت حیوون درنده که بخاطر گوشت بیشتر حتی به جون همدیگه هم میوفتن
دوشنبه 5 مرداد 1388

rastad - ایران - تهران
مرده شور خودتو اون رپیس دزدا رو ببره مرتیکه نفهم . برین گمشین همتون آشغالهای کثافت شماها رو به زودی به یاری خدا ملت ایران بخصوص جوانان غیور ایران میندازن تو سطل زباله . دیدید که شهردار آقای قالیباف کنار خیابانها چه سطل های بزرگی گذاشته بدبختا اینا رو واسه همچین روزی گذاشته .
دوشنبه 5 مرداد 1388

مهرتابان - ایران - تهران
بری دیگه بر نگردی سینمای ایران و موسیقی وهنر رو نابود کردی وطن فروش خائن.امیدوارم یکی یکی به جون هم بیفتید که افتادید. دوستان 5شنبه یادتون نره.
دوشنبه 5 مرداد 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
روزی نوادگانمان در کتب تاریخی خواهند دید وخواهند خواند و سوال خواهند کرد که ای اجداد ما مگر غیرت نداشتید که مملکت را داده بودید دست یک مشت گوساله ی سامری که حتی سگ هم رغبت نمی کند به قیافه شان نگاه کند
دوشنبه 5 مرداد 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
خدایا صد هزارمرتبه شکر .برو بابا جون برو شانه های ضعیفت را یکم با پولهایی ازگرفتن رشوه از چاپخانه داران و نمایشگاه کتاب و ....گرفتی و دزدی های درجریان خرید چاپگر از المان و ... رادرجزایر هاوایی بده اویل ماساژ بدن حال بیای .برو حالشو ببر .
دوشنبه 5 مرداد 1388

Nahid-Haghi - ایران - تهران
آسیاب به نوبت . حالا بفرمایید دستمزد دم تکان دادن ها و ظلمهایتان را تحویل بگیرید . انشاالله نوبت بقیه هم خواهد رسید .
دوشنبه 5 مرداد 1388

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
حالا فهمیدن این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست یواش یواش با هر دلیلی جیم میشن.فهمیدن چه کثافتی بالا اوردن حالا نمی تونن جمعش کنند.روزهای اینده روزهای جالبی خواهد بود وقتی که اژه ای قاتل افشاگری میکند جالب خواهد بود. احمدی نژاد را دوست دارم چون باعث فروپاشی جمهوری اسلامی شد. احمدی نژاد را دوست دارم چون باعث عدم مشروعیت رهبر شد. احمدی نژاد را دوست دارم چون باعث اتحاد ایرانیان شد. احمدی نژاد را دوست دارم چون باعث کلاسیک ترین مبارزات مردمی شد. احمدی نژاد را دوست دارم چون باعث مرگ مذهب شد.
دوشنبه 5 مرداد 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
اقای صفار عربی. بد نیست اگر ذکر تاریخ اول به ماه ایرانی و بعد به عربی گفته بشه نه برعکس ای نااقای فرهنگ و ارشاد. و قهرو اگه پست بهتری میگرفتی بازم قهر میکردی ای سرباز نظام؟.
دوشنبه 5 مرداد 1388

chkavak - ایران - تهران
مزدوران رژیم تنها وقتی منافع شخصی شان به خطر بیافتد در برابر اربابشان قد علم میکنند و ابدا به فکر منافع مردم ایران نیستند. آینها همگی قرار بود خدمتگذار ملت شریف ایران باشند اما در عمل حتی نظافتکار حکومتی هم خودش را ولی نعمت مردم می پندارد. وزارت ارشاد اسلامی دیگر چه صیغه مزخرفی است که این رژیم در آورده؟ تنها کار این ارکان کثیف رژیم منفور اسلام کشیدن تیغ سانسور بر علیه قلم و سرکوب افکار ملت بویژه نویسندگان و روزنامه نگاران و هنرمندان کشور است. تنها ره رهائی رفراندم رفراندم. راه نجات ایران رفراندم رفراندم.
دوشنبه 5 مرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
جنگل حکومت اسلامی. آن روز نزدیک است تا با چشمان خود ببینیم که چگونه یکدیگر را میدرند. اینها تازی زاده هایی هستند که همه کنیزان و غلامان تازی و الله تازی می باشند. فرهنگ بی فرهنگ اسلام تازی از این بهتر نخاهد بود. الله خون آشام. رسول او بچه باز. تازی نامه، کتاب مکر و ریا، خون و کشتار. امامانشان همه خلیفه های ستمگر و برده دار. مسلمانان غلام و کنیزهای ستم دیده ی ستم گراند. مسلمانان فریب خورده ی فریبکار اند. مسلمانان تجاوز شده ی متجاوزاند. مسلمانان تو سری خورده ی قاتل اند
دوشنبه 5 مرداد 1388

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
دمش گرم
دوشنبه 5 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
وزیر ارشاد هم افتاد توی چاه. rastad - ایران - تهران جان خوب نوشتی.سطل زباله هم برای جمهوری اسهالی زیاد است.تازه اگر نفر کم دارن مگر امام زمون مرده دستور بدهند یک فرشته (البته نر باشد ) در جلسلت دول-ت شرکت کنه.
دوشنبه 5 مرداد 1388

sanaz2001 - کانادا - مونترال
ترا خدا فقط عکس را نگاه کنید. آدم یادقفس میمون و شامپانزه ها در باغ وحش میفته؟ آخه یه کسی به طور غیرقانونی این پست را به شما داد. نه سواد دارید٬ نه تجربه ٬نه تن کار و ... فقط نوکری و مفت خوری بلدید.
دوشنبه 5 مرداد 1388

wildpiony - هند - بمبیی
سلام.من عضو جدیدم.ببخشید به اندازه ی عدد یعنی چی؟
دوشنبه 5 مرداد 1388

ehsasoeshgh - گوتنبرگ - سوئد
خر میرود گاو می اید جاش
دوشنبه 5 مرداد 1388

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
نیم رخ ...انت افتادن به جون هم. به ...ت بگو بره سواشون کنه
دوشنبه 5 مرداد 1388

kahkeshan1 - المان - کلن
دوستان!. اینده اقتصادی ایران بجز یک حالت که در ان رژیم صد در صد تسلییم خواسته های غرب شود حتمن بسیار خرابتر خواهد شد. یک پیشنهاد که با اجرای ان با یک تیر دو نشان میزنید. هر که در هر بانکی پولی دارد برداشت کند و انها را به دلار و یورو و سکه تبدیل کند و انها در صورت امکان به خارج حواله کند و یا در خانه پنهان کند. در اینده نزدیک به احتمال زیاد قیمت ارز دوباره دو گانه و تومان تا یک دهم بی ارزس می شود. اثرات این اقدام بر روی جنبش بسیار مثبت خواهد بود. سیستم بانکی و پولی اخوندا ازکار میافتد و چون بانکها مجبور میشوند دیگر ارز نفروشند .. .
دوشنبه 5 مرداد 1388

sash - ایران - ایران
بسم رب الشهدا والصدیقون. IranBozorgMehr - ایران - اهواز . کافرانی چون تو که نه تربیت درستی دارین و نه به نظرات دیگران احترام میزارین بدان که روزی خواهد رسید که در مقابل خدا و رسولش التماس خواهی کرد امیدوارم که به راه راست هدایت شوی که اگر غیر از این باشد بد سر نوشتی در انتظار تو و امثال توست.
دوشنبه 5 مرداد 1388

boobi.iran - امارات - دبی
سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین . با شما موافقم. مرگ بر این حکوت دیکتاتور و عوام فریب
دوشنبه 5 مرداد 1388

shahin 12 - انگلیس - یوکی
sash - ایران - ایران . فعلا که شماها بفکر خودتان باشید که به اسم اسلام و الله و با یه مشت ریش و پشم هزاران جنایت انجام دادید و خون خیلیها را بخاطر طرز فکرشان ریختید عذاب سهمگین توسط ملت ایران در انتظار شما طالبان است.ضمنا تو تو سایت کفار چه غلطی میکنی؟؟؟؟. مرگ بر طالبان چه کابل چه تهران
دوشنبه 5 مرداد 1388

Mr.Honest - انگلستان - لندن
sash - ایران - ایران. ببین من به شما پیشنهاد میکنم یه h دیگه به اون s اول اضافه کن ، بیشتر بهت میاد
دوشنبه 5 مرداد 1388

all_alone313 - المان - هامبورگ
ساش. بهتره تو چشای کورتو وا کنی و ببینی این زر زرها واسه موعظه ی اعراب حجاز بدرد میخورد و الان تاریخ انقضاش گذشته. شما برو بهشت با حور عین حال کن ما دوست داریم بریم جهنم. ..
دوشنبه 5 مرداد 1388

Anarchist - ایرلند - دبلین
sash - ایران - ایران . . زرشک....!. ...شو از این سایت ... بسیجی پاچه خوار مقام گزمای ولایت!!!
دوشنبه 5 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
sash - ایران - ایران ای بی عقل الله و رسولش نمی توانند کاری بکنند چون اینها عرب هستنند و فارسی بلد نیستنند...
دوشنبه 5 مرداد 1388

haghju2009 - انگلیس - لندن
sash - ایران - ایران . این اخوندها انقدر به اسم اسلام خون مردم را مکیدن که همه فکر میکنن استغفرالله حضرت رسول هم اینگونه بوده پس بر بانی اون اخوندهای طماع و دارودستشون لعنت همانا عذاب الهی فقط و فقط منتظر اونهاست که باعث گمراهی فکری مردم شدن
دوشنبه 5 مرداد 1388

ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران. بچه...(خودت معنی .. رو میدونی). چرا میای تو این سایت که پر از صور قبیحه و فحش به اربابته؟. پول میگیری که نظر بنویسی؟ تو باهوششونی ؟؟ کامپیوتر بلدی؟. چرا نمیری تو سایت خودتون آداب مستراح رفتن رو مرور کنی؟. دوست داری اینجا قاطی آدم حسابیا لول بزنی و حتی فحش بخوری.
دوشنبه 5 مرداد 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
آفرین به مسئول.حالا احمدینژاد مونده و یه کابینه درب و داغون. از ترس حکم برکناری صفارهرندی رو لغو کرد....بابا روتو برم... آقای احمدینژاد لجاجت تا چه زمانی؟لجاجت با چه کسانی؟. آقای احمدینزاد این چهار سال هم بگذرد. تو میمانی و کارهایت و کارنامه ات....قرار ما پایان این چهار سال سیاه. خدایا خودت کمک کن
دوشنبه 5 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
خاک بر سر دکی احمق .........که اینهمه از ملت گرفته تا حتی کابینه بهش میرینند باز هم در جهالت خود مانده.بخدا خر تابحال میفهمید که اوضاع رزیم . خرابتر از این چیزاست و برای همین است همه دارن خودشونو از گداعلی دور میکنند ولی تازه احمقی نژاد راه دستبوسی گدا علی شیره ای یاد گرفته.
دوشنبه 5 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
sash - ایران - ایران. جمع کن اون کاسه کوزه ات رو / فعلا بپر برو این اراجیف رو به اربابای خون خوارت تحویل بده ببینم......!!!!. شما ...الا رو هم با اون ارباباتون / به درک میفرستیم.
دوشنبه 5 مرداد 1388

Prince_Of_Persia - ایران - تهران
sash - ایران - ایران . فکر نکن امثال این کاربری که نام بردی عقیده خودش رو گفته. اینها پول میگیرند و با برنامه کامنت میگذارند. اکثریت طرفداران جنبش سبز و همه شهدای ما مسلمان هستند. خودت فکر کن میفهمی اینها برای چه به مسلمانان که 95 درصد مردم ایران هستند توهین میکنند و کجایشان آتش گرفته.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
IranBozorgMehr - ایران - اهواز. مرگ بر هرچی نژاد پرسته
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.