شناسائی خبرنگار پرس تی وی و واکنش سریع معترضین در لندن

شناسائی خبرنگار پرس تی وی و واکنش سریع معترضین در لندن

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
حال کنین ، این از رفتار پلیس لندن با خارجی ها ، اونهم از رفتار و قتل پلیس ایران در داخل ایران با ایرانی ها . بعدش بگین این اروپایی ها اندازه یه بزغاله هم شعور ندارن و همشون قراره از دم دیپورت شن جهنم و جیز بشن !
یکشنبه 4 مرداد 1388

ramtin300 - انگلیس - لندن
هه هه اون که عینک داره منم
یکشنبه 4 مرداد 1388

farnooshee - انگلیس - لندن
من متوجه نشدم چرا اینها باپلیس در گیر شدند؟
یکشنبه 4 مرداد 1388

anita14 - هلند - دهن هاخ
چه خبر خدای خودت به مردم ما کمک کن زند باد مردم ایران مرگ بر احمدی نژاد احمق
یکشنبه 4 مرداد 1388

mah1 - ایران - تهران
ehsan_2nd_time شما نظر خودتو گفتی؟! :))
یکشنبه 4 مرداد 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
از بچه های لندن تعجب میکنم بابا اینجا که ایران نیست که از پلیس ... انگلیس میترسید و میگذارید این مزدور کثیف رژیم فیلم بگیره و راحت با ماشینش به یک نفر بزنه و در بره واقعا جای تاسف داره دوست عزیز رامتین تو چرا کاری نکردی البته نصف جمعیت عینک داشتن حالا تو کدوم بودی م که نفهمیدیم
یکشنبه 4 مرداد 1388

ferfere - انگلیس - لندن
ramtin300 - انگلیس - لندن . اونجا خیلی ها هستن عینک دارن!! چند نفری شما؟؟
یکشنبه 4 مرداد 1388

amirmontreal - کانادا - مونتریال
چرا دوربینشو نگرفتن ازش. اشغال و چرا گذاشتن بره؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 4 مرداد 1388

اشکان سهرابی - ایران - تهران
با سلام. از تمامی افرادی که به پیروزی جنبش سبز ایران می‌اندیشند، عاجزانه تقاضا دارم نوشتن شعار مرگ بر خامنه‌ای روی اسکناس‌ها را فراموش نکنند. نا امید نباشید و نگویید که این کارها به جایی نمی‌رسد. خواست حقیقی حاکمان امروز همین است که مردم دلزده یا بی‌خیال شوند. به یاد داشته باشید:. مورچگان را چو بود اتفاق شیر ژیان را بدرانند پوست. هرگز نگویید که چرا فقط من این کار را باید انجام دهم یا افراد دیگر این کار را بکنند؛ زیرا:. من اگر بنشینم، تو اگر بنشینی، چه کسی برخیزد؟؟!!. سبز باشید.
یکشنبه 4 مرداد 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
از این مزدورا تو اینجا هم خیلی هست که با تغییر دادن ظاهرشان و نفوذ کردن در بین ایرانیان وظیفه ناجوانمردانه شان را انجام میدهند.
یکشنبه 4 مرداد 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
این خائن که مثل موش سرش را انداخت زیر و راحت رفت اگر در ایران بود با. چماق بچه های ما را میزد . دوستان چرا گذاشتید به این راحتی بره؟
یکشنبه 4 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
ایرانیان جیره خواران را شناسایی کنید.سفارتخانه ها تعطیل کنید.مرگ اسلام نزدیک است
یکشنبه 4 مرداد 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
اشکان سهرابی - ایران - تهران. با احترام به نظرات شما دوست عزیز . من فکر نمیکنم جنبش سبز با ؛مرگ بر کسی گفتن ره بجایی ببرد . بنظر من بایستی شعار های درود بر ... را روی. اسکناس ها نوشت.
یکشنبه 4 مرداد 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
ramtin300 - انگلیس - لندن . همونی که اول فیلم اومد تو بودی؟؟
یکشنبه 4 مرداد 1388

ghost197 - هلند - امستردام
باید ننشو به عزاش نشوند.از پول خون جوانهای مردم ان تویوتا را خریده.فلان فلان شده.کاشکی من انجا بودم نمیزاشتم سالم از انجا خارج بشه.باید محل کار و منزل او را پیدا کرد.
یکشنبه 4 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
سلام دوستان. در زمانی که احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی به سازمان ملل رفته بودند با هم تو هتل چندین بار سکس داشتند. این مطلب رو نیویرک تایمز افشا کرده و قضیه اینجوری بوده که هتل اونا توسط نیوری جاسوسی اسرائیل ( موساد) توسط دوربین کنترل میشده که این دو توی فیلم میوفتند . لطفاً شما دوستان عزیز اگر فیلم این دوتا همجنسگرا رو توی اینترنت پیدا کردید به من هم لینک بدین. بلاگ آنتی اسلام. بسیار سپاسگزارم
یکشنبه 4 مرداد 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
آشغال جاسوس. فیلم می‌گیره برای ارباباش که موقع ورود بچه‌ها به ایران یه راست بفرستنشون بند 209 اوین. جمهوری اسلامی نمی‌زاره حتی یه خبرنگار خارجی از ایران گزارش تهیه کنه. ولی خودشون به برکت دموکراسی در غرب از این پدیده ارزشمند به نفع خودشون سوء استفاده می‌کنن تا فعالان سیاسی در خارج شناسایی بشن. مرگ بر وطن فروش. از بروبچه‌های لندن خواهش می‌شه اگه شناساییش کردین خدمتش برسین و ترتیب وسایلشو و خودشو بدین.
یکشنبه 4 مرداد 1388

Shenel ghermezi - هلند - اترخت
ramtin300 - انگلیس - لندن. خوب شد که فقط شما عینک زده بودید، وگرنه نشونی دیگه میدادید فایده نداشت.ها ها. خیلی‌ هم بهت میاد. شاد باشی‌.
یکشنبه 4 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن. شما هم اگه بروی توی خیابان برای براندازی سیستم حکومتی انگلیس مطمئن باش پلیس نازت نمی کنه مثل اینکه یادت رفته همین آدمهای متمدن با کراوات چه بر سر ارتش جمهوری خواه ایرلند آوردند تازه این آخوندای آدمخوار ادعای تمدن هم ندارند
دوشنبه 5 مرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن . اینها همش شعار است برادر قتل زن محجبه در دادگاه را چرا نمی گی ؟ . بزغاله باید می شد بوفالو ریس جمهور کمی مراعات کرد.
دوشنبه 5 مرداد 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
خوشم میاد ایرانیها این دفعه اون عرق ملیشون گل کرده و چه در داخل و چه در خارج با هم یکی شدن . ما صد در صد پیروزیم میدونم که اخمدی کوتوله و سید علی و مجتبی با حرص این ویدئوها را دنبال میکنن و داره اونجاشون میسوزه ولی بدونن سخوتن کاملشون هم نزدیکه . اگه دقت کنید طرفداراشون هم از ترسشون تو سایتها خیلی کمتر کامنت میزارن . ما همه با هم هستیم
دوشنبه 5 مرداد 1388

sam116 - انگلیس - لندن
ای وای سو سول ها دست نزنید النگوهاتون در میاد اینوکمی با نازو غمزه وکرشمه وادا بخوانید پخ پخ در نرید شوخی کردم ما همه ب ا همم هستیم.
دوشنبه 5 مرداد 1388

gol222 - سوپد - هلسینگلوری
ماهرکشیدیم ومیکشیم ازدست پیرکفتار انگلیس است.شما ببینید این انگلیسهای حرام چه تولید میکنن که اینقدر ثروت دارند .یکی ازثروتمندترین کشورهای دنیا هستند.اخوندها وبنیادگرائی دست پخت این شیاطین وحرامزادهاست.ای نابود شید که دنیارا به نابودی دارید میکشید.
دوشنبه 5 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
پرس تی وی لانه فساد رژیم تعطیل باید گردد.
دوشنبه 5 مرداد 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
سوتی جدید انتری.در مراسم بازدید از مشهد یکی از حضار دست انتر را می بوسد.انتر هم جو گیر شده خم میشود که دست طرف را ببوسد ولی یهو پشیمان شده و بی خیال قضیه میشود.می توانید در یوتیوب با عبارت (احمدی نژاد سوتی) ملاحظه فرمائید.محض خنده.
دوشنبه 5 مرداد 1388

shanly - هلند - هارلم
متاسفانه دنیای بدی شده که ما انسانها ساختیم واسه هم.
دوشنبه 5 مرداد 1388

shanly - هلند - هارلم
متاسفانه دنیای بدی شده که ما انسانها ساختیم واسه هم.
دوشنبه 5 مرداد 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
Kaweh - آلمان - فرانکفورت. دیگه طرفداری براشون نمونده. علی مونده و حوضش. تمام دندوناشون ریخته جونم.
دوشنبه 5 مرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
فکر کنم هموطن گلمون به خاطر کهولت سن نفسش گرفته بود.. و اینکه گفته شد طرف با ماشینش زیرش گرفته فقط شایعه است. در ضمن چرا وسطای فیلم صدا رو سانسور میکنی ناقلا؟
دوشنبه 5 مرداد 1388

king_diaoko - ایران - ایران
. بچه ها تو رو خدا در مورد ترانه موسوی که زیر تجاوز این بی ناموسا کشته شد بیشتر اطلاع رسانی کنید. همه جا عکسشو کنار عکس ندا بزنید. مبادا این جنایت هولناک رژیم از یاد بره. مخصوصا بچه های اون ور.
دوشنبه 5 مرداد 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
جالبه حالا ببنیم ارباب احمقی نژاد که دمشو قیچی کرد بازم منم منم می کنه. دیدی ممولی تو هم سر کاری بودی الهی
دوشنبه 5 مرداد 1388

zayanderood - نروژ - برگن
آنتی اسلام - ایران - اهواز . . دوست عزیز خوشحالم که بعد از اینهمه وقت کامنتتو میبینم. از برادرت چه خبر؟ آزاد شد ؟ حالش خوبه ؟ در ضمن ابراهیم نبوی در سایتش یه شعری گذاشته در وصف این دو عشق و معشوق . جالبه حتما بخونید.
دوشنبه 5 مرداد 1388

baroona - هلند - رتردام
امپدوارم هرچه زودتر ایران ازاد شود.
دوشنبه 5 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
مرگ بر خامنه ای دوستان عزیز ایرانیان مقیم لندن من اونجا بودم و برایم خیلی جالب بود که چرا ما باید با یه خبرنگار چرا باید اینطوری رفتار بکنیم اگر ما رفتیم اونجا پس چرا باید بترسیم خوب ازمون فیلم بگیرن چه اشکالی داره تازه خیلی هم خوبه که برن تو ایران نشون بدن که هموطن هامون ببینند که ما اینجا داریم جنبش را همایت میکنیم ( من رفتم اونجا و با افتخار میگم مرگ بر خامنه ای و از اون رژیم کثیف هم هیچ ترسی ندارم ) و در ضمن چرا یه سری از دوستان صورتهای خودشان را مخفی میکنند یا با کلاه و عینک می ایند . ( مرگ بر خامنه ای و پسر حرامزادش و مرگ بر لباس شخصیهای بی وطن ) و زنده با ایران و ایرانیان وطنپرست
دوشنبه 5 مرداد 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
اون که عینک زده رامتین جان رو خواستین ببینید: نه دست چپ نه دست راست نه روبرو نه پشت سر نه رو زمین نه رو هوا...راست دماغ برو تو باغ رامتینها رو میبینید دوستان!!!!لول
دوشنبه 5 مرداد 1388

roobin - کانادا - تورونتو
سلام . دوستان حتما لطف کنید و این لینک را ببینید . این ویدیویی از جنایات احمدی نژاد ها و رفسنجانی ها و موسوی ها و گنجی ها است .این تنها یک نمونه کوچک یک روزه از جنایاتی هست که اینها انجام دادند و بسیاری از مردم ایران ساکت نشستند . حالا که این شتر در در خانه شما نشسته خوب است بدانید که ان روز ها چه اتفاقی افتاد . https://www.youtube.com/watch?v=aPeEIO58IMceurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efacebook%2Ecom%2Fartin%2Eghaderifeature=player_embedded.
دوشنبه 5 مرداد 1388

$persian$ - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران . بابا شما چقدر پرویید اصلا به تو چه یکی یه جایه دیگه کشته میشه آخه بی خرد چرا راه دور میری چرا میپیچونی تو مملکت خودمون دارید جوونا رو سلاخی میکنید چی میگی تو بابا به همون خدا قسم که شماها یا خیلی خنگید یا خیلی حرومی
دوشنبه 5 مرداد 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
نیم روخ باز هم با گدا علی پای منقل بودن .باز هم کامنت گذاشته
دوشنبه 5 مرداد 1388

مانفرد - ایران - ایران
یادتونه یکبار کامنت گذاشتم شماها که تو انگلیس وخصوصا در لندن هستید خودی نشون بدیدو یه کاری با این پوفیوز تی وی کنید. حالا کجاشو دیدید اگه دیر بجنبید باز هم همینه تازشم تصویرتون هم که دارن اگه گذارتون ایران بخوره پوستتون کندست.
دوشنبه 5 مرداد 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
Nim Rokh - ایران - تهران. مثل اینکه یه ...ت سوخته از این‌که رفتار مترقی پلیس غرب رو با شهرونداش نمی‌شه با رفتار جنایتکارای بسیجی و سپاهی مقایسه کرد. حتماً آرزو می‌کردی کاش اونجا بودی و مثل ایران می‌زدی توی سر مردم. راستی حتماً خیلی خسته شدی که از بس این روزها با باتوم و چوب و چماق به سر مردم زدی. پیشنهاد می‌کنم یه سفر بری امام رضا کمی قوت بگیری. در ضمن گور بابای اون زن محجبه‌ای که اینقدر سنگشو به سینه می‌زنی. اگه می‌دونستم اینقدر ناراحتتون می‌کنه خودم زودتر این بلارو سرش میاوردم. مرگ بر همه مزدوران رژیم و دستمال به دستها. درود بیکران بر آزادی و دموکراسی.
دوشنبه 5 مرداد 1388

msforugh - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران... ببینم مگه اینهائی که تو ایران شهید شدن سر و کو.. لخت بودند حجاب نداشتند ؟. چیه مرغ همسایه غازه. درود بر زن ایرانی مخالف حرف ناحق
دوشنبه 5 مرداد 1388

mrm2020 - ایران - ایران
دوستان نیم رخ را به ...حسابش نکنید که از قدیم گفتند جواب ابلهان خاموشیست
دوشنبه 5 مرداد 1388

ir1234 - انگلستان - لندن
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن حال کنین از چی حال کنیم اونها اجازه بهشون داده نشده اگر اجازه داشته باشند خیلی بدتر رفتار میکنند.بارها برخورده پلیس امریکا را که وحشیانه است دیده ایم.
دوشنبه 5 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
درود به همه هموطنان مبارز و نابود باد رژیم ملایی اسهال. من حتی زمان ان غلاب اسهالی هم این اتحاد و همبستگی را چه داخل و چه خارج بخدا ندیده بودم. پایه های پوسیده رژیم منفور اسهالی را با اتحاد و همبستگی میکنیم و میسوزانیم .
دوشنبه 5 مرداد 1388

ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . مرسی. من همیشه به این موضوع شک داشتم البته ثمره هاشمی هم نگاهاش به احمدی خیلی بد جوره!!!!. من از دیدن چهره احمدی نژاد بالا میارم اما واقعا نکنه در دید بعضی آقایون جذابیت خاصی داره؟...
دوشنبه 5 مرداد 1388

hamidreza72 - انگلستان - داربی
نیمرخ تو که برای کشته شدن زن محجبه (البته نا حق کشته شد) اسمون و ریسمون میبافی یک بار وجدانت بهت تلنگر نزد که زهرا کاظمی ها و بنی یعقوبها و هزاران قربانی دیگه که توسط عوامل رژیم کشته شدند چه گناهی داشتند. انها هم مثل خانم محجبه انسان بودند و بی گناه قربانی شدند.اما یه اختلاف بین اینها هست خانم محجبه توسط یک شهروند دیگه کشته شد اما در ایران دولت و حکومت عامل این کشتارها است.حالا اگه فکر میکنید خانم محجبه بخاطر داشتن حجاب خونش رنگین تر از دیگران است من با شما مخالفم اما برای نظرت احترام قائلم.
دوشنبه 5 مرداد 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
خبر خوب دارم. سحر نزدیک است . اماده باشید هموطنان عزیز مرگ علی چلاغ نزدیکه لباسهای با رنگ روشن و اصلاح و شیک و شادی باید کرد منبع خبر روزنامه سوئیسی. . https://www.20min.ch/news/dossier/iran/story/Nur-noch-wenige-Monate-fuer-Chamenei--29065146
دوشنبه 5 مرداد 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
Nim Rokh - ایران - تهران. .. خائن به ایران..عرب پرست بدبخت راحتت کنم که عربها هم از شماها متنفرند..این مسئله خانم مصری یک مسئله دعوائی بوده و به دولت آلمان چه ربطی داره..اگر واقعا حالیت بود میرفتی و سنگ کشته شدن هموطنتو به سینه میزدی که البته خواست غیر ممکنی چون قاتل این ندا خانم و دیگر شهیدان امثال تو معیوب هستند..به خدا به دو سال نمیکشه بعد دوست دارم کامنتهایت را بخوانم اگر به دست فرزندان کوروش به دار آویخته نشی...خ...سه. درود بر ایران و فرزندان بیدارش
دوشنبه 5 مرداد 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
آنتی اسلام - ایران - اهواز سلام عرض دارم خدمتت خیلی خوش اومدی نبودی از برادرت چه خبر؟
دوشنبه 5 مرداد 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
اینا خیلی مزدورن بابا.. درضمن منم بودم اونجا:))
دوشنبه 5 مرداد 1388

parvaze ghasedak - آلمان - برلین
آنتی اسلام - ایران - اهواز خوشحالم که حالتون خوبه و دوباره کامنت گذاشتین. درود بر شما در لندن و همه ایرانیان آزادیخواه. به امید ایرانی‌ آزاد.
دوشنبه 5 مرداد 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
fanta - فرانسه - استراسبورگ . مرسی که نوشته های منو اصلاح کردی باهات موافقم
دوشنبه 5 مرداد 1388

iranesabz - هلند - هلند
roobin - کانادا - تورونتو. هر زمان که این ملت برای حقوق خود قیام کرد افرادی امثال جنابعالی مشغول نعل وارونه زدن شدند. اگر نوکر خامنه‌ای و احمدی نژادی کور خوندی کسی‌ به این حرفهای تو گوش نمیکنه پیروز باد جنبش سبز مردم ایران.
دوشنبه 5 مرداد 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
تا سرنگونی حکومت جنایت و ظلم از پای نخواهیم نشست. با درود به روان پاک تمام جانباختگان راه آزادی و برابری. https://www.youtube.com/watch?v=_nmMYjTjFfA.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
راه مبارزه با موتور سوارهای مزدور بسیجی با پنچر کردن چرخهای موتورها بوسیله پخش میخ و اشیاع میخ دار واشیاع پیش ساخته با میخ در خیابانها در روزهای اعتراض مردمی میتوآند سیستم کاری انها را فلج کند.لطفا از کسانی که راه کارهای مبارزاتی خوبی میدانند کمک کنند تا به ا ین جنبش کمک شود.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن. کاملا باهات موافقم. فکر نمیکنم هیچ جایی بیشتر از اول کانادا و دوم آمریکا از این لجن ها بشه پیدا کرد. من شخصا بیش از 20 نفرشون را اینجا شناسایی کردم.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن. parvaze ghasedak - آلمان - برلین. zayanderood - نروژ - برگن. ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران. zayanderood - نروژ - برگ. و همهء دوستان عزیز. از لطفتان بسیار سپاسگزارم. پاینده باد ایران و ایرانی. به امید روزی که پرچم واقعی ایران روی سردر همهء خونه های مملکتم نصب بشه و جشن شادی و پیروزی رو با هم برپا کنیم. . Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن. برادرم با ضمانت آزاد شده. اما یک جای سالم توی بدنش نمونده. این چند وقت همش درگیر هستیم.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

شاپرک - ایران - تبریز
آنتی اسلام - ایران - اهواز . سلام ازینکه بازهم کامنت تو رو می بینم خوشحال شدم.دوباره خوش آمدی
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
آنتی اسلام - ایران - اهواز. درود بر برادر شما و همه فرزندان مبارز کوروش. انتی اسلام عزیز تا میتونی اسم و آدرس خائنین را در آنجا پیدا کن و در سایت بگزار..چه بهتر با عکس. دوستار شما
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

nassimj00n2 - انگلستان - لندن
چرا رفته میخوام ببینم!
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
من شان خونوادگیم اجازه نمیده جواب این کسایی که دم از بی دینی میزنند رو بدم اصلا اصالتم اجازه نمیده پولمو بدم پای اینترنت و با اینا دهان به دهان بشم همین وگرنه یک تیکه بهشون می انداختم که تا ابد یادشون بمونه تهرانم که اومدند یادش باشند
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

PHOENIX - ایران - تهران
آسیدمهدی-ایران-تهران دوست بسیار عزیزم شما که اینقدر اقتصادی فکر می کنید می تونستید به جای یک کامنت 2 خطی پاسخ کوبندتونو بدید.در ضمن در فرهنگ و اندیشه ی ایرانی-اسلامی ما عرف و ادب نیست که کسی پیشوند آقا به خودش بده.البته عذر می خوام اگه تند جواب دادم ،در کل من آدم تند مزاجی نیستم ولی لازم دیدم تا این نکته رو بگم. سخنی هم با برخی دوستان دارم.افرادی که به خودشون لقب ضد اسلام دادن قطعا نمی تونن از مهندس موسوی حمایت کنن که فرزند نوه ی پیامبره.اگر شما واقعا ضد اسلام هستید نمونه ی کامل ضد اسلام الان در ایران نمود پیدا کرده.در ضمن لازمه عرض کنم یک بسیجی واقعی هیچوقت به حقوق مردم تعرض نمیکنه.البته من خودم بسیجی نیستم اما اگر اینها همان لباس شخصی خوانده بشن شایسته تره.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. آسید مهدی - ایران - تهران. خانواده و اصالت. دوتا چیزی که تو اصلاً نداری!
جمعه 9 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.